s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר אגודת העיתונאים: נתניהו לא אוהב עיתונות
מאת: אלי אלון  |  04/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה חי באשליות מר אברוצקי
  קוסם   4/11/12 22:49
נתניהו כמו רבים אחרים לא אוהב שהתקשורת ממציאה חדשות, כן ממציאה חדשות או מגלה נטייה לא מאוזנת בדיווחים או של פרשן עול ימים וזב חוטם מחליט שהוא מבין גדול ונותן פרשנויות על סמך תחושות בטן בלבד או שהוא מדווח על נושא כלשהו ומתבל את הפרשנות והדיווחים בתיאורים פלסטיים או צבעוניים לכיוונים שלילים..
קח את אמנון אברמוביץ עם ההמצאות המתחכמות שלו שבנויות על אפס עובדות, קח את עמנואל רוזן שבזמן הדיווח חושב שיש מקום להיות משורר ומשתמש בתיאורים מעוותים. קח את הליצנים פרשני הכנסת ששמם נדב שאין להם טיפת כבוד או נימוס לנבחרי ציבור בעת שהם מדווחים חדשות או פרשמנות והלואי והיו לומדים מעט מיעקב אחימאיר..
ויש בתקשורת האלקטרונית והכתובה אישים רבים שמלכלכים ומפזרים רעל רק בשל הצבע של דעותיהם והשתייכותם המפלגתית.
והנה היום גם שומעים שיש בין אנשי התקשורת אנסים מתועבים אז על מה אתה מלין??
אני הציבור ומכאן אני כציבור רואה את מה שאתם לא רואים הרבה יותר טוב אז טול קורה מבין עיניך.
כתוב תגובה ל- קוסם
"המבקרים" היושבים בהרודס...
  מגיב לקוסם   5/11/12 06:43
1. העיתנואים מאוד "אוהבים" שמבקרים אותם!הם גם "קשובים" לביקורת...
2. מותר לשנוא את ביבי - ראה ידיעות אחרונות - אסור לאהוב/להעריך אותו: כי זה ליקוק.
3. הדרך הבטוחה להיכנס ל"ברנז'ה" - זה להצהיר שמאליות!
4. אתרוגן ( כמו אמנון אברמוביץ) יכול לשקר, להיות צבוע, לשנוא - את האחרים מעמידים מול "כיתת יורים" (שמאליים כמובן...).
5. כשיושבים לברבר/לקשקש/לטרחן/לבלבל את המוח ולקונן - טוב לעשות זאת בהרודס!! ולא ביום אחד - אלא בשלושה!
6. בקיצור: אתה צודק!!!
כתוב תגובה ל- מגיב לקוסם
2
ביבי נגד ערוץ חדשות לימין
  666 כנסו   4/11/12 23:06
כולם שואלים אם נתניהו היה כבר ראש ממשלה ב 2 קדנציות בסך הכל 7 וחצי שנים ,למה הוא לא חולל רפורמה בתקשורת ולמה הוא מתנגד להעניק ערוץ חדשות בסגנון FOX לימין? התשובה היא פשוטה,כשתקשורת השמאל תוקפת את ביבי זה מחזק אותו בימין ,אבל אם ערוץ טלוויזיה של הימין יתקוף אותו מימין תהיה לו בעיה רצינית אצל המצביעים מימין "זיכרו השמאל שולט בתקשורת כי ביבי רוצה כך" ולכן בבחירות הבאות בוחרים באיחוד הלאומי
כתוב תגובה ל- 666 כנסו
לך תסביר זאת לבבונים של הליקוק
  זורבה   5/11/12 09:06
הדמקורטיה לגבי 90 אחוז ממצביעי הליקוק מיותרת.
כתוב תגובה ל- זורבה
3
תרוצי אברוצקי לכישלון העיתונות
  עודדי   4/11/12 23:20
אדון אברוצקי עושה לעצמו חיים קלים. הוא "מטפס" על נתניהו ,דבר אופנתי כיום לאור הבחירות, כדי לתרץ את כישלון עמיתיו בעיתונות.
מר אברוצקי, הרס העיתונות היא מעשה ידי עצמה. עיתונאים ברמה נמוכה, ציניים, בורים ,בעלי נטיות אישיות-פוליטיות שמציפים אותנו בכתבות מגמתיות שקריות בעלי אופי נקמני אישי.
במקום לחפש את נתניהו חפש את חבריך שהביאו צלמצב הזה.
כתוב תגובה ל- עודדי
4
אברוצקי ליצן. התואר לא יעזור.
  רוטמן   4/11/12 23:39
רותם אברוצקי ליצן. על זה אין מחלוקת. הלשון של האיש מהירה ממהירות המוח וזה מה שיוצא. מאיפה יודע מר אברוצקי, עובד זוטר ברשות השידור שלא נראה על המסך ולא קרוב לשום מוקד עשיה מה אומר משרד ראש הממשלה. קשה להאמין שמישהו ממשרדו של ראש הממשלה מתקשר לכתב זוטר, וקשה עוד יותר להאמין שאם מישהו מתקשר למישהו הוא רץ לעדכן בתוכן השיחה דווקא את אברוצקי שנחשב לבדיחת המערכת. עד כמה שזכור לנו דווקא אברוצקי הוא זה שהתגאה תמיד בחסינות שיש לו כיוון שנתניהו הוא החבר הטוב של אחיו האלוף במילואים דורון אלמוג. עכשיו מסתפק האברוצקי בחסינות שיש לו מהבר מוחא ובטוח שכיושב ראש האגודה לא ניתן לפטר אותו. אבל תמורת הפעילות האפסית שהוא עושה חובה יהיה להוריד את שכרו כדי שיעמוד בהתאמה מלאה לתפוקת עבודתו. כשזה יקרה כפי שזה יקרה לכתבים נוספים שרק מדברים ולא עובדים נשמח לראות מי יגן על האברוצקי. האח שלו שיקרא לדגל או בר מוחא שיתנגב בו.
כתוב תגובה ל- רוטמן
5
העם לא אוהב תשקורת עויינת
  עיתונאי בכיר   4/11/12 23:47
כתוב תגובה ל- עיתונאי בכיר
6
אם אכן כל מה שכתבה נכון
  מסעודה לייבוביץ   5/11/12 05:10
היא חייבת מיידית לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהתלונן, כאשה עלי לבשר לה שהצורה שבה היא פועלת ומתנהלת מחשידה אותה בסחיטה ואיומים.
התנהלות כזו עושה עוול רב לנשים
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
7
תודה רבה news1 על הזכות להגיב
  יעקב יעקב   5/11/12 07:16
צבא של תיקשורת ועיתונאים שאיבדו מזמן את המצפן ואת המצפון לשקר לזייף לבדות אירועים שלא היו ולא נבראו הפכתם כחרב חלודה ושבורה והעם מתעב ובז לכם ולא נותן בכם שמץ של אימון ,אתם חציתם את כל הקווים האדומים ,,מעשה של בריונות ,,על עצמכם אתם קוראים בני האור ועל נבחרי העם אתם קוראים בני החושך ,,מזל שהעם הרבה יותר חכם מכם,,כי עם תיקשורת כזאת הימין היה נעלם ונקבר קבורת חמור,,והשאלה הגדולה שעדיין אין לה תשובה הגיונית ומתקבלת, ל מ ה ?? למה מלחמת החורמה הזאת באחיכם היהודים על מה,הרי העובדות אחת לאחת מוכיחות שאתם טועים ,,אבל אתם בשלכם,כאליטה שיש לה את השלמות את התבונה והחוכמה בכל נושא וענין ,,אפילו שהעובדות והאמת מוכיחים אחרת ,אי אפשר לשנות אותכם גם אם תעמדו על פיתחו של הגהינום לא תחזרו בתשובה ,,אתם הייתם מיוזמי החורבן ביהודים אתם הייתם פעיליו ושותפיו,,הטבעתת אנשים במים ללא רחמים וסופכם שיטביעו אותכם כאבן במצולה ללא רחמים ,,מידה כנגד מידה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
תשובה ליעקב יעקב
  דאגנית   5/11/12 11:41
מר יעקב, התשובה היא - כ ס ף. הם מקבלים הרבה הרבה כסף מארגונים אירופיים ואמריקניים כדי להחריב את המדינה היהודית. למען הכסף הם מוכנים לשקר, להטות פרשות, לכזב, לרמות, להעליל, לסלף, לעוות, לזייף ולבגוד במדינתם, בעמם ובהוריהם-אבותיהם. הכסף מעוור את עיניהם. רק יחידי סגולה וחזקים עומדים בפיתוי ואינם נוהים אחרי המון המתייוונים האלה. הם כה למדו לבדות עד שהם עצמם מאמינים בשקרים אלה. הרי מספר דוגמאות: הגב' ציפי שבגדה באבותיה אנשי אצ"ל, אברהם בורג שבגד באביו, צחי הנגבי שבגד באמו (שמעולם לא זגזגה ולא פנתה עורף לזרם אליו השתייכה בצעירותה), אולמרט, שרון ועוד ועוד. עם אוהבי בצע וממון אלה נמנים אנשי אקדמיה, משפט, תקשורת, עתונאים, פוליטיקאים ואנשי אומנות. יש להם אין ספור עמותות וארגונים המכשירים ועורכים סדר בחלוקת הממון. לדוגמא: הקרן החדשה, בצלם, שלום עכשיו, ארגוני זכויות אדם ועוד. והם פוגעים באנשים ישרים ותמים כמותך וכמו למעלה ממחצית העם. רק לפני כ-70 שנה הנאצים השמידו את סביהם ושאר בני משפחותיהם; הניצולים פלוס העם שנשאר במולדת הקימו מדינה ליהודים, אבל כאמור הממון מעוור את עיניהם והם שכחו ששה מיליון מאחיהם נכחדו.
כתוב תגובה ל- דאגנית
8
איש שמאל הזןי וחסר הבנה
  אברהם מערב השומרו   5/11/12 07:17
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
9
היכן הגיון ויושרה
  פוסל אמרות כנף   5/11/12 10:11
מר רותם אברוצקי הוא יו"ר של אגודה מכובדת סקטוראלית (עתונאים, לא עתונות) החותרת לשימור עוצמת חבריה ושליטתם בציבוריות הישראלית. האמירה "לא אוהב את העיתונות" היא אמירה סתמית וחסרת תבונה כי העתונות עצמה אינה מושא ההתייחסות אלא התוכן שלה. כך גם האמירה "כשהיא עושה מה שהיא אמורה לעשות" אין לה נפקות כשהיא יוצאת מפיו של בעל עניין מובהק - והרי אדם לא שופט את עצמו, אחרים רלבנטיים שופטים אותו, והתוצאה בכל הנוגע לעתונאים אינה דווקא ורודה.

עתונות אינה מיקשה אחת, ביטוייה ורמזיה רבים, טעמיה וכוונותיה שונים - פשוטים או מפותלים. עתונאים לא יוצרים עתונות, הם מועסקים או מתנדבים להגיש כתבות פרי רמת כשרותם, כשירותם, יושרתם. לעתונות כללי אתיקה מיוחדים שעוצמה יתירה של עתונאים עלולה לפגוע בהם ואף לאיין. אני אוהב עתונות ולמדתי לפסוח עליה ברצועה המקומית מחמת בשלות לקוייה של ידענות, ריאיון, נימוסין.

ועוד לשלוח אגרת "פסקנית" לבאי כינוס שמעניקה ציון - לא הבעת דעה - לבעל תפקיד מעל לרמתו, בנושא שאינו בתחום קביעתו, רק לספק "מוזה" לקהל שלו. היכן דרך הארץ, היכן המידתיות - ליו"ר הפתרונים וחבל !
כתוב תגובה ל- פוסל אמרות כנף
10
עתונאים רופסים ורפוסים
  יוד אלף   5/11/12 10:43
לא מצליח להבין את האברוצקי הזה, ויותר מכך את ברמוחה
שכל השנה עושה לביתו. וכל תפקידו לארגן פורום של מאות עתונאים שרצים לאילת, יענו, כדי להשתתף ולהגיד הייתי שם. במדינה דמוקרטית, יש תחרות גםבין עתונים.ערוץ עשר מנוהל גרוע, ורוצה כסף מהמדינה. במילים פשוטות רביב דרוקר וחבר מרעיו רוצים לקבל משכורות עתק, כדי ללכלך ולהאדיר את השמאל אומללמרט וציפיפי. פויה. יש לסגור מיד אתערוץ עשר, כי הוא לא נושא את עצמו כלכלית. לחילופין לעשות מכרז, ולהחליף חלק מהעובדים שאינו שווה את המשכוורות. אני מכיר עשרות רבות של עתונאים ועתונאיות בגימלאות. הם הפוסטמות ממשיכים לשלם מס חבר לאגודה, ובלבד שיוכלו לתלות על השמשמ, שלט עתונאי.פשוט אהבלים. יותר מזאת משלמים מס חבר במשך שנה,כדי להשתתף ולהיראות בפסטיבל המטופש באילת שמאורגן על ידי אחד ברמוחא
כתוב תגובה ל- יוד אלף
11
התשקורת בשרות אויבינו
  יונני   5/11/12 11:28

אם התקשורת היתה רק נגד הימין דיינו

אך לאסוננו חלק מהתשקורת נגד המדינה
כתוב תגובה ל- יונני
12
רוב העם בישראל לא אוהב ולא מאמ
  קורןנאוה טבריה   6/11/12 03:42
מאמין לתשקורת השמאלנית והאנטישמית סלקטיבית על רוב כתבלביה הצרצרים והמוציאים דיבת הארץ רעה!!!!מאז עלייתו של ביבי לשלטון הוא נרדף בשנאה גלויה ע"י אותה התשקורת אז מדוע שיאהב אותה?די להסתה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il