|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניצב בר-לב. סוף.
מאת: יואב יצחק  |  06/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מינויים פוליטיים
  יעקב רגב   6/09/08 09:48
1. מזה זמן רה שם לב אני שכל המיניים למשרות החשובות ביותר כמו צבא ומשטרה הם לא ע"פ הכישורים אלא ע"פ הקשרים התוצאה היא שלא הכי טובים ממונים אלא הכי מקושרים בקיצור הכל פוליטי .
2 יואב יצחק היס מן של האליטה ששולטת בנו על פיה יישק דבר יירצו תהיה מלחמה לא יירצו לא תהיה מלחמה יירצו לא יוספו גזרות לא יירצו יטילו גזרות ראו עמלות הבנקים מה עשה האדון הנכבד יואב יצחק נדם קולו למה לו התשובות
כתוב תגובה ל- יעקב רגב
2
עכשיו אני רותח מזעם...
  אלון ה   6/09/08 10:02
יואב יצחק החליט להיות לצידם של דיכטר וכהן וזוהי אך ורק מסיבה אחת פשוטה. הוא לא רוצה לחבור לקליקה של העיתונאים שהם ממש, אבל בפירוש, שנואי נפשו.

יצחק מעלה כאן טענות קונספירטיביות מכאן ועד הודעה חדשה, אבל מה לעשות - העניין בנוגע לדיכטר, כהן וברלב הוא פשוט מאוד (שעד עכשיו יצחק לא התייחס בכלל לטענות הללו). כהן הורה לברלב לצאת ללימודים על חשבון משלם המיסים, אבל ברלב סירב לכך - גם בגלל שכבר יש לו שני תארים, וגם בגלל שהוא לא רוצה לבזבז את כספי הציבור. אבל אבוי! איזו חוצפה ענקית מצד ברלב לא לקבל הוראה של מפכ"ל מצויין שהוא יודע תמיד מה הכי טוב. ושלא לדבר על כך שדיכטר אמר בריאיון שהוא לא יפטר את ברלב, אבל אז הוא מוביל מהלך שברור מאליו שזה יגרום להרחקתו של ברלב מהשירות. וכמובן צריך להזכיר את טענותיו של כהן שהוא התכוון לקדם אותו אחרי שיסיים את לימודיו, רק שברלב טוען שהוא משקר.

יואב יצחק מציב את עצמו בתור אחד אשר מליץ יושר. פעם הוא מבקר את מישאל חשין על כך שהוא התנכר לבתו הקטנה במשך תקופה ארוכה, פעם הוא מבקר את פרידמן על כך שהוא מסייע לרמון. והנה במקרה של דיכטר וכהן, יצחק יודע טוב מאוד שהמעשים של שניהם בפירוש לא עוברים מבחינה ציבורית, אז הוא מדגיש שהשניים לא עברו על החוק. ואם זה לא ספין, אז אין לי מושג איך להגדיר את ההתבטאות העלובה הזאת.

המקרה של יואב יצחק רק הולך ומחזק את ההרגשה שלי, שכמו שצריך לפקפק ביושר של עיתונאים כמו ברנע, כספית, חסון וכן הלאה... אז ככה צריך לפקפק ביושר של יצחק. בקיצור, כל העיתונאים "ישרים".
כתוב תגובה ל- אלון ה
3
סוף סוף מישהו מזהה את האינטרסי
  דוידי   6/09/08 10:05
סוף סוף מישהו מתתקשורת מסיר את המסך של הפרשה המכוערת של ניצול "פרשת"בר-לב לניגוח השר והמפכ"ל בשל אינטרסים אישיים של חבורת אולמרט-רמון בסיוע כתבי החצר.נושא המינוי של בר-לב אינו שונה מעשרות מקרים דומים בעבר בצבא,במשטרה,בשב"כובממשלה של אנשים מוכשרים שלא התאימו לדעת הממונה, שעליו האחריות.ההתקפה המתוזמרת היטב והמכוערת על השר והמפכ"ל דוקא עכשיו ובמקרה שולי זה- ע"י שליחים נרצעים- מצמררת.לקינוח קיבלנו אתמול מופע ביזארי בתוכנית של החבר הקרוב של אולמרט(י.לפיד)מאת החבר הקרוב של י.לפיד(ע.רוזן)ובשיתוף הפעולה העלוב של ה"קרבן"ניצב בר-לב.
כתוב תגובה ל- דוידי
4
שטויות
  א.ק.א.מ.   6/09/08 10:13
מזמן לא קראתי כל כך הרבה שטויות בכתבה אחת. לוחם הצדק המהולל יואב יצחק מאבד, לפתע פתאום, את כל עקרונותיו, רק בגלל שנאתו היוקדת לכתבלבי החצר של אולמרט. הכלל המנחה אותו: אם הם מצדדים בבר-לב הרי שהוא - באופן אוטומטי - יהיה נגד, ולעזאזל מה נכון וחשוב יותר לאזרחים. לא ממש מעניין אותו אם יש כאן קשר כלשהו לאולמרט, או לא, וגם לא אם נכון יהיה שבמשטרה יהיה לנו מפכ"ל בינוני ומטה כמו דודי כהן, או חשוב שיישאר ניצב איכותי כמו בר-לב, העיקר להראות שהוא תמיד מציג דעה "מקורית". יואב יצחק - יש רגעים בהם מצפים ממך להתעלות מהקטנוניות המנחה אותך לעיתים, ומשנאות אישיות, ולהתייחס לנושא המדובר בענייניות. קרי, לקבוע דעה ראויה, גם אם - מה לעשות - אינה בהכרח שונה מזו של שנואי נפשך.
כתוב תגובה ל- א.ק.א.מ.
עזוב קונספירציות. יואב צודק
  הקמפיין חשוד   6/09/08 19:40
מעולם לא נתקלתי בקמפיין מתוקשר, מתוזמר, ובעוצמות שכאלה, כדי לתקוף שיקול של בעל סמכות, שלא לקדם מישהו בתפקיד ולהעדיף על פניו מועמדים אחרים.

ההתגייסות התקשורתית הרחבה הזו, מחשידה מאוד. היא מחשידה בראש ובראשונה את ברל לב עצמו, בלי שום קשר לזהות החשודה של כמה ממובילי הקמפיין בתקשרת, המזוהים לחלוטין עם החשוד הראשי של המדינה וזה העומד בראשה.

התגייסותם של כתבלבי החצר של אולמרט בעד ברל לב, איננה המניע העיקרי המחשיד אותו. היא רק הסירנה שהופעלה מעל תמרור אזהרה אדום שממילא היה שם קודם, כשכל כך הרבה עיתונאים התגייסו לתקוף מפכ"ל ושר משטרה, על לא כלום בעצם.

לבית המשפט העליון נפסלו בעלי תפקידים ראויים הרבה יותר, ועל פניהם הועדפו בעלי עבר מפוקפק ביותר ועם יכולות עלובות למדי, וכולם שתקו (כמעט כולם. חוץ מיואב יצחק...).

אז איך זה שקצין משטרה שחשיבותו לציבור זניחה למדי, מצליח לגייס תקשורת בעוצמות ואגרסיביות הרבה יותר מאשר זו שכונה כנגד מינויים וקידומים פסולים במערכת המשפט?

משהו כאן מסריח. משהו כאן חשוד. משהו כאן מריח לא טוב, גם בלי כתבלבי החצר של אולמרט, וקל וחומר כשהם מוסיפים את הסירחון שלהם לצחנה הכללית בפרשה הזו.

גם אם נניח שהוא קצין משטרה מוכשר, וגם אם נמשיך לרמות את עצמנו ולכנות את פינוי עמונה "הצלחה" ולא דווקא כישלון מחפיר ובזיון מביש - הסירוב של פקוד לקבל עליו מרות של מפקד, פוסלת אותו מהמשך כהונה האמורה להיות כפופה לאותה מרות.

אסור לאף גוף היררכי להעסיק אנשים שמוכנים לקיים את פקודת הממונים עליהם רק כשהיא משתלמת להם אישית. זה לא עובד ככה, בכל הכבוד לברל לב, ולכשלונותיו בהתנתקות והצלחותיו האחרות.





כתוב תגובה ל- הקמפיין חשוד
5
חבל שקצין מוצלח כזה לא לקח בחש
  קורן נאוה,טבריה   6/09/08 10:39
בחשבון שכול מגרש יהודים ביג'י יומו-זה חוק טבע-וע"ע שרון,בשיא,עמרי,חלוץ ועוד...וידו של הקב"ה נטויה כי יהודי לא מגרש יהודי מארץ חמדה- עליו לסרב פקודה בלתי חוקית בעליל שדגל אדום מתנוסס מעליה-יהודי מחויב לגרש אויבים ובוגדים וללא הבדל דת!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
6
ברלב כלי משחק בידי אינטרסנטים
  תשבי   6/09/08 11:27
אבל הוא מתמסר להם ברצון-הוא לא צדיק כזה גדול אם כי מקצועית הוא טוב
כתוב תגובה ל- תשבי
7
יואב אתה טועה בגדול
  דב קדם   6/09/08 11:30
גם אם ניצב אורי ברלב שימש ברוב תמימותו ויושרו כלי משחק בידי אישים פוליטיים ופרשני חצר עדיין אין זה מצדיק העניק תעודות הכשר למפכ"ל רב ניצב דודי כהן. הוא נהג כלפי בר לב בקטנוניות, קנאה וחוסר קוליאגליות בשלון המעטה.חובתו של מםפקד לתת גיבוי לפיקודיו כגןם הבכירים בהם ולא לגמד אותם ולהצר את צעדיהם.
איכזבת אותי
כתוב תגובה ל- דב קדם
8
מניפולציה של יואב יצחק נגד בר
  שייייקה   6/09/08 11:43
נגד ברלב ובעיקר נגד ברנע ושאר העיתונאים
כתוב תגובה ל- שייייקה
9
חלקו בעקירת המתיישבים
  תמימה   6/09/08 13:16
מה פירוש "נישא על כפיים" בעת ה"התנתקות"?
הוא פיקד על שוטרי העקירה והגירוש ובכך משתייך לאכזריות שהופגנה על ידי המשטרה, ואחראי לה.
לא יודעת מי נשא אותו על כפיים. אני ראיתי (וגזרתי, ושמרתי)תמונת נערה עדינה ויפה ששוטריו תפשו בידיים וברגליים וסחבו אותה כשראשה שמוט ארצה נחבט ומיטלטל על הכביש. אפילו באבטיח לא נוהגים כך. אז זו האסוציאציה האכזרית שהשוטרים השאירו אצלי.
הנשיאה הזאת על כפיים הייתה מפחידה ומיותרת כמו כל העקירה שבאה לשרת אינטרסים של שלטון מושחת.

לכן - לא כואב לי הלב על מי שהתאכזר לאזרחים.
כתוב תגובה ל- תמימה
10
בר לב מענין אותי כקליפת השום
  קרימהילדה ברונר   6/09/08 13:30
לי כאזרחית חשוב שמשטרת ישראל היא אוסף עבריינים מושחתים שהדבר האחרון שמעניין אותם הוא בטחון אזרחי ישראל והשמירה על חוקי המדינה. ההיפך הוא הנכון. מדי יום אני שומעת על הפרות חוק חמורות בידי שוטרים, השמעת שקרים בביהמ"ש, ביצוע האזנות סתר בלתי חוקיות, נסיון לרצוח עבריינים, שיתוף פעולה עם חשודים בעלי ממון, ועוד ועוד. מה שחמור עוד יותר הוא שהשר לבטחון פנים, אבי דיכטר, נותן תמיכה וגיבוי לפעילות הבלתי חוקית של השוטרים. למסקנות אלו הגעתי ללא קשר לפרשת ניצב אורי בר לב, שהיא עבורי פרשה שולית שנופחה מעבר לכל פרופורציה. הייתי נשארת בדעתי השלילית על המשטרה אפילו היו מגייסים מחדש את אורי בר לב ונותנים לו תפקיד בכיר. את משטרת ישראל צריך לפזר בהקדם ולהקימה מאפס, עם כח אדם אקדמי או לפחות בעלי תעודת בגרות, שלא דבק בהם רבב של שחיתות.
כתוב תגובה ל- קרימהילדה ברונר
11
יואב !-הפעם לכלכת
  דודי דר   6/09/08 13:43
השנאה שלך והבוז לחבורת כתבלבי החצר של כנופית שרון-אולמרט עיורה את עינך לעובדה הפשוטה-אדם ישר אמיץ ומוכשר נזרק מהמשטרה כי למפקדו-המפכ"ל יש איתו חשבונות אישים עלומים שאינם לטובת הציבור. הפטורים נעשו תוך כדי הפצת שקרים ונסיון להוליך שולל את הציבור(הודעת המפכ"ל שבר-לב התפטר מרצונו וספורי דיכטר על הצעות שסורבו). אם חבורת הכתבלבים נבחו זה כי הגיע עונת המלפפונים,אחרי הכל דיכטר אינו מועמד ראלי במפלגת השחיתות "קדימה"-לכיסאות ולמעטפות.
כתוב תגובה ל- דודי דר
למה אינך מזכיר את הגרוש?
  למר דר   7/09/08 11:50
למה בתגובתך הכל נפלא והכל יפה אצל בר לב??? למה אינך מזכיר ענין גרוש 8000 יהודים מאדמתם/בי"ס/עבודתם/מקום
מגורים/חבריהם וכל מה שהשקיעו במקום???
למה אתה חושד בכשרים כאשר הם כותבים את האמת?
גם אם עשה פעם דבר טוב לעם ישראל לא ישכח לו לעולם התנהגותו הברוטלית עם המגורשים !!!
כתוב תגובה ל- למר דר
12
יואב, בטיעוניך אלו אתה למעשה
  ארליך   6/09/08 15:17
מתווסף בעצמך לשדה המשחק. ובר לב, האדם המקצועי והמוכשר
בעל קבלות ללא עוררין הינו כלי משחק גם בידי עיתונאי
מצויין ככל שיהיה, כלומר בידיך.
נניח שאני מקבל את התיאוריה שלך לגבי עתונאי החצר של אולמרט, ומסכים עימה. אך, בדבריך אינך שונה כלל מהם, כי למעשה אתה מצטייר ככתב החצר של המפכ'ל והשר, שבפירוש
ניתן לומר שהתנהלותם היתה קטנונית, נקמנית, ונעדרת כל מקצועיות. השאלה היא מה חשוב לביטחון הפנים במדינה,
ואילו אנשים יהיו אמונים על כך, ולא שום דבר אחר.
האם בר-לב איש ראוי? אתה בעצמך טוען שכן. אז כיצד זה מתיישב עם הטיעון שאינו קשור כלל כאילו בר-לב עצמו פעל
שלא כשורה, ולא קיבל מרות?
לא בכל עניין יש להכניס את עושי דברו של אולמרט.
אסור שבר-לב קצין מוערך ואיכותי ישלם את מחיר התככים
בין אם זה בינך לבין עיתונאי החצר של אולמרט, ובין אם זה בין המפכ'ל והשר לבין האגו העצום שלהם.
ממך דווקא הייתי מפה, מר יצחק היקר לתת גיבוי מלא לעוול
שנגרם לקצין חשוב מעין כמותו שהדחתו קשורה אך ורק בעניינים אישיים, ושום דבר מקצועי לא עמד בהחלטתם השגויה, בלשון המעטה.
טוב ונכון לגבות את השר והמפכ'ל על מלחמתם בשחיתות, זה אמור להיות תפקידם. יחד עם זאת, יש לגנות אותם בפה מלא
על כל נסיון הדחה שאינו משיקולים מקצועיים, במיוחד כשמדובר בקצין כזה.
האם במלחמת השחיתות כל האמצעים כשרים, מר יצחק?
גם שקצין מוערך כמו בר-לב ישלם את המחיר של טעויותהם, והעדר שיקול הדעת של מפקדו, והשר?
צר לי שכך, אבל טיעוניך אינם עניניים כלל. ומבטאים רק קול אחד, שאסור לגנות חלילה את אלו שאמורים להלחם בשחיתות, גם כשהם פועלים בלא תבונה, ובנקמנות מרושעת.
כתוב תגובה ל- ארליך
13
ובאשר לברלב הרגיש והנחוש
  מומחה למְגָרְשִים   6/09/08 16:26
ניצב ברלב איים בכפר מימון על ההנהגה הרופסת של מועצת יש"ע ש"בשורה השניה של הוטרים והחיילים יש צלפים, והם לא רואים טוב בלילה, ועלולים לחשוב ש-cutter [מגזרי תיל - מ.ל.] הוא עוזי, והם יירו. על הנשים והילדים. והאחריות תהיה שלכם".
אכן כל עם ישראל התרגש מהביצוע הרגיש והנחוש של ברלב אז, והוא היום טובע בים דמעות. לא יודע את נפשו מרוב צער: איך מְגָרֵש כל כך נאמן לא קודם!!!! איך!!!! למה????!!!

אבל אין ספק שהגמול ההולם מְגָרֵש זה, ושאר מפקדי הגירוש האכזר והפושע כמוהו, הוא להצטרף במהרה לצמח, אבל כחסר בית!!! לאחר שהוא "פונה" לקראוילה, למען "משימה לאומית"
כתוב תגובה ל- מומחה למְגָרְשִים
14
האם הוא יגורש מהמשטרה?
  חרד למשטרה   6/09/08 16:54
אני ממש נחרד.
האם מי שגרש את היהודים באופן כל כך אלגנטי יגורש בעצמו?
זה עלול להיות מסר מאוד בעייתי לכל מושחת צייתן במשטרע, וזה יסנדל כל גירוש עתידי.
ואז אנחנו בבעיה קיומית!!!
כי מה יש לנו לעשות בחיים אם לא נגרש יהודים? בשביל מה הקמנו מדינה? בשביל מה גייסנו את טובי בנינו למשטרה?
כתוב תגובה ל- חרד למשטרה
15
כתבה - הצגה מאוזנת של החיים
  אמנון זאבי   6/09/08 17:00
נהנתי לקרוא כתבה המציגה יפה ומאוזן, מציאות שבה אנו חיים. קראתי את התגובות 1-12, והיה נדמה לי שכתב את כולן אותו מנמנם עם עיניים עצומות, שמתעורר פעם על צד ימין ופעם על צד שמאל.
כתוב תגובה ל- אמנון זאבי
16
מדוע העיתונאים יודעים ושותקים?
  מאוכזב מהתקשורת   6/09/08 21:11
רדיפת השמלות.
החיים הכפולים.
ההדלפות.
המידע לעיתונאית האהובה?
ההתנהגות הבזויה בתקופת קראדי.

אולי פעם אחת התקשורת תעמוד מול המראה ותגיד את האמת בקול רם??
כתוב תגובה ל- מאוכזב מהתקשורת
17
ברלב הגון וישר-דיכטר עלוב
  גד שמואלי   6/09/08 22:02
כתוב תגובה ל- גד שמואלי
18
לדעת האמת ,אני קורא יואב יצחק
  הסטוריון   6/09/08 22:56
אם הייתי קצין מודיעין און היסטוריון הרי שהייתי רוצה קודם כל לדעת האמת, במיוחד זו שאיני יכול להשיגה ממקורות אחרים. ועל כן אני קורא קודם כל את יואב יצחק. לא תמיד יש לי אימות לדבריו ממקורות אחרים ,אבל אני יודע שהוא אינו כותב סתם, או מתוך אינטרס. מכל מקום אני קורא אותו בענין.ואני מצטער על תגובות בלתי שקולות או נבונות,או על אי ציטוטו בתקשורת .
כתוב תגובה ל- הסטוריון
19
קריירה מפוארת?
  אלי קופטר   6/09/08 23:14
מצד אחד בר לב (כך אומרים) הקטין את הפשע בדרום, מצד שני הוא היה מעורב עד צוואר בפשע של גירוש 8000 איש מבתיהם באלימות. אין מקום לפושעים כאלו במשטרת ישראל, ולפחות באיחור - שיעוף לנו מהעיניים.
המעורבות בגירוש סותרת את צמד המילים "קריירה מפוארת".
כתוב תגובה ל- אלי קופטר
בר לב הקטין את הפשע סטטיסטית
  יוסי ק   7/09/08 08:43
על ידי הגשת מאות ואלפי כתבי אישום נגד אזרחים ללא בדיקה מעמיקה ומאומתת של תלונות סתמיות ולפעמים זדוניות נגד אזרחים מהשורה כתוצאה מכך אלפי כתבי אישום בבתי משפט שהסתיימו בלא כלום או במשיכת התיקים ממש לפני ההקראה בפני השופט/ת אם זה נקרא הקטנת הפשיעה הבוז למשטרה במיוחד מחוז דרום והעומד בראשה
כתוב תגובה ל- יוסי ק
מענין, מחדש, ומאלף!תודה יוסי ק
  יופיטר   7/09/08 09:11
כל הכבוד! וכל כך מתאים לעולם השקרי שאנו חיים בו! כל הבר לב מתברר הוא בלוף גדול
כתוב תגובה ל- יופיטר
20
בר לב
  אלית   7/09/08 01:32
ראיתי בערוץ 1 את ברלב כיצד הוא מנהל את הפינוי. בכיתי כל הסרט. איזה אדם מדהים עם עצמות מעל ומעבר. איך אפשר לומר את שמו בנשימה אחת עם דיכטר והמפכל שאינם מסוגלים להסתכל לאנשים בעיניים. הוא כן. הוא מסתכל בעיניים. הוא אומר את האמת והוא אחלה איש. אבל זז כבר צורת ניהול במדינה הזו. רשע וטוב לו. תתביישו להם. דיכטר אפילו בחלומות שלי אני והחברים שלי לא נצביע בשבילך. פעם ראשונה שאני אצביע לביבי נתניהו. אישה בת 50 שכל החיים הצביעה למערך ולקדימה ועתה תצביע יחד עם כל החברים של לביבי נתניהו. תסתלק מהפוליטיקה דיכטר אתה מעפש אותה. תתנצל בפני ברלב על מה שעשית לו. בוש והיכלם.
כתוב תגובה ל- אלית
21
כשבחר לשרת עם דגל שחור זו התו
  הזרע והפרי   7/09/08 10:51
ברגע שפאוסט הסכים למפיסטו המסלול כבר נקבע
כתוב תגובה ל- הזרע והפרי
22
לדודי כהן יש בעיה.
  דב בינדר   7/09/08 11:40
הוא כנראה לא יכול לסבול שיש במשטרה מישהו יותר חכם ממנו,אבל אם זה נכון הוא צריך לפטר כמעט את כל המשטרה,פחות "חכמים" ממנו קשה למצוא שם,משטרת ישראל היא לא אירגון חכם במיוחד ואם כבר יש שם מישהו שהוא מעל הממוצע מנסים להפטר ממנו,אורי ברלב את פרנסתו ימצא גם מחוץ למשטרה,ואולי אפילו פרנסה הרבה יותר טובה,מי שמפסיד מהתנהגותו של דודי כהן זו המשטרה.נקווה שהשר שיחליף את דיכטר יהיה לו קצת יותר שכל והוא יבקש מברלב לחזור למשטרה כמפכ"ל.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
חכם יותר
  מיליון $   7/09/08 16:20
בר לב הוכיח שבכדי להיות שוטר לא צריך שכל על איזה חוכמה אתה בדיוק מדבר
חוכמה הנסתר דודי ניצח הוא הסתיר את פיטוריו עד רגע האמת שלהיות שוטר צריך שכל
כתוב תגובה ל- מיליון $
23
צביעות וטפשות חברו
  ערד   7/09/08 12:03
כמי שהיה ראש עיריית ערד, ולא מעורב היום בפוליטיקה, החלטתי לצרף את קולי לאלו שלא מסכימים עם יואב יצחק. אורי ברלב עשה עבודה מצויינת בדרום. היה מפקד מעולה והגדיר למשטרה ולשוטרים משימות ויעדים. התוצאה שאותה חווים כל תושבי הנגב בשנים האחרונות היא רגיעה בפשיעה לסוגיה וירידה דרמטית בכל העבריינות. ועדיין המלאכה מרובה. אבל, כבר לפני כשנתיים דודי כהן והשר שלו עשו סבב בפיקוד הבכיר. באותו סבב אורי ברלב נותר מחוץ ל"מסתובבים" והנימוק היה שהוא לא סיים את האתגרים בדרום. כבר אז הוא כעס על הפוליטיקה בסבב אבל החליט להבליג ונשאר בתפקיד הממ"ז. היום בסבב החדש שיתקיים בעוד שנה, פונים אליו שני העלובים ומציעים לו לצאת ללימודים. אורי, וזה לא סוד, רואה את עצמו כמועמד איכותי ומשמעותי לתפקיד המפכ"ל הבא. דיכטר וכהן שמו להם ליעד לעצור את הסיכויים שזה יקרה. במדינת הגמדים הם הצליחו. ועכשיו, יואב יצחק, עצור לרגע וחשוב. מה טוב למדינת ישראל? אורי ברלב איש עסקים או אורי ברלב המפכ"ל הבא? אם אתה ישר עם עצמך, בדוק כיצד אתה יכול לעצור את הדחתו מהמשטרה. לא כל דבר הוא פוליטיקה ארצית, חלק זה סתם מינוי של שר לא מתאים שמינה מפכ"ל לא מתאים שמנסים ליצור משטרה בדמותם ולא משטרה באיכות שנדרשת לתושבי המדינה.
כתוב תגובה ל- ערד
מה שלא ראו - תגובה לערד
  ציון ליעד   7/09/08 14:33
ניראה מתוך דבריך כי עומדת כאן השאלה מי הולך הביתה בסיומו של יום, דודי כהן או בר לב? ברור ללא קשר לכישוריו של בר לב כממ"ז דרום וקשריו המיוחצנים בעזרת כמה כתבי חצר משכך פני הדברים, כי בר לב הוא שצריך ללכת...
למה?
המפכ"ל החליט שבר לב "הולך" ללימודים ועל בסיס זה ראה בר לב לנכון לפתוח במלחמת עולם כשהוא נעזר ב"כוחות חוץ" בדמותם של עיתונאים אלה ואחרים שבחרו להצטרף למאבק על בסיס יחצ"נות כוחנית ותו לאו!
מנגד לבר לב עומדים המפכ"ל ושר המשטרה שנדחקו בגבם אל הקיר וזה מביא לתוצאה אחת - בר לב ילך הביתה והעיתונאים שרקחו את המרקחת ימתינו ל"שטיק" הבא לבחון את כוחם... ברור בכל מקרה שבעניין זה היחצ"נות היא שהזיקה מה שלא צפו בר לב ו"עוזריו" ש"העריכו" לא נכונה את כוחם!
כתוב תגובה ל- ציון ליעד
תגובתך הצורמת ליואב יצחק
  ג'יאו   15/09/08 22:57
ערד
למיטב הבנתי יואב יצחק ציין עובדות, ולא הביע את דעותיו. נכון שהוא לא סינגר על בר-לב אך לדעתי בכתבה זו לא היה מקום לכך.
אין ספק שמה שקרה עם בר-לב הוא חלק ממשחקי הפוליטיקה המלוכלכים שאינם מפתיעים כיום איש .
אישית אני תקווה שבר-לב יצתרף לפוליטיקה ובעתיד נראה אותו כשר .
אזרח אוהד
כתוב תגובה ל- ג'יאו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il