|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציפי לבני אינה מתאימה
מאת: יואב יצחק  |  12/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ליבני שותפה למחדלי אולמרט
  ידידיה   13/09/08 00:01
ליבני שותפה מלאה לאסון מלחמת לבנון השניה ולפגיעה בכח ההרתעה שלנו,הגימגומים של ליבני בכל מה שקשור לשחיתות השילטונית אינם משחררים אותה מהאחריות להדרדרות והירידה של הנורמות המחיבות משטר הוגן.כתבי החצר גורמים למדינה נזק שיזכר בהסטוריה של מדינת מדינת ישראל כתקופה של ליקוי מאורות.
כתוב תגובה ל- ידידיה
2
אני מעדיף
  צנחן   13/09/08 00:13
אני מעדיף את את יעל בר זוהר:

א. יותר יפה

ב. יותר צעירה

ג.ישרה...לא דבק בה רבב

ד. יש לה המון נסיון בחו"ל (דוגמנות.נסיעות רבות.)

ה. לא כשלה מעולם
כתוב תגובה ל- צנחן
3
לבני הייתה נגד הפצצת הדחייה
  שמעון -א   13/09/08 00:25
בישיבת הממשלה בתקופת מלחמת לבנון השניה הייתה הצבעה בקשר לפעילות של חיל האויר והייתה הצבעה האם לתקוף את רובע הדחייה- זהו הרובע השיעי בביירות שבו שכנו כל המשרדים הבתים המפקדות ומחסני הנשק של חיזבאללה כולל הבונקר של נאסרלה והיחידה שהביע נגד ההפצצה הייתה ציפי לבני - לתשומת לב מתפקדי קדימה .

כתוב תגובה ל- שמעון -א
מתפקדי קדימה
  דר יובל   14/09/08 11:59
הם בחלקם הגדול ערבים שהתפקדו דרך קבלני קולות שלמונים ושחיתות. קדימה כיום היא המשרתת של העניין הערבי -ג'יהאדי חד ושל בעלי ההון השלטון והעיתון בתל-אביב. לכן פנייה אליהם חסרת ערך.
כתוב תגובה ל- דר יובל
4
כתבה מעולה,אכן צריכים ללכת ל
  שקוף   13/09/08 00:35
בחירות.
אני מקווה שהפעם ההשפעה של התיקשורת לא תהיה כפי שהיתה בבחירות הקודמות.
הרי לא כולם מטומטמים.
ממשלת העריקים שההנהגה שלה כשלה והורידה את כושר ההרתעה
לעברי פי פחת.
ממשלה שמסכנת את עצם קיומינו,אינה יכולה להמשיך.

לא משנה מי יבחר בקדימה,צריכים ללכת לבחירות.

אני מקווה שכפי שמפלגה זו הוקמה בחטא,תעלם מהמפה הפוליטית.
כתוב תגובה ל- שקוף
אמן
  בארשבעית   13/09/08 01:33
שכה יהיה
כתוב תגובה ל- בארשבעית
5
מופז אשם בכשלון
  במלחמת לבנון 2   13/09/08 00:43
כרמטכ"ל לא דאג למוכנות הצבא.
כתוב תגובה ל- במלחמת לבנון 2
6
יואב-גם הורס וגם בוכה
  מתמם חסר אחריות   13/09/08 02:10
אנשים חסרי אחריות לא חושבים על מה שהם עושים ואח"כ בוכים על התוצאות ומאשימים אחרים. יש עתונאים כאלה ויאב יצחק בליווי להקת המעריצים מוביל אותם.
כתוב תגובה ל- מתמם חסר אחריות
7
ליבני חשודה במניעים זרים...!
  יוסף אגמון   13/09/08 02:57
יואב צודק ! ציפי ליבני איננה מתאימה בגלל סיבות רבות הכתובות בכתבה, אך רצוי להוסיף שתים נוספות:

1) אויבנו המוסלמים מתרגמים את העמדת אשה בראש הפירמידה כחולשה..., כפי שביצעו בזמן שגולדה מאיר ז'ל היתה ראש הממשלה ותקפו אותנו במלחמת יום הכיפורים...!

2) ציפי ליבני ניכשלה בהרבה תפקידים שביצעה, אך הכישלון הגדול מכולם היה בזמן שכיהנה בתפקיד שרת - המשפטים וקיבלה ממני ואחרים, עובדות והוכחות חד משמעיות המחשידות בפלילים: שופטים ומנהליהם, מישפטנים ועובדי ציבור נוספים...!

בנוסף לכך, שלחתי אליה העתק מכתבו של קודמה בתפקיד שר המשפטים - מאיר שיטרית, שהבטיח בכתב אל לא קיים הבטחתו, לפעול כחוק נגד כל אחד שנציג נגדו עובדות וחשדות לפלילים...!

ציפי ליבני לא פעלה על פי החוק וגם לא על פי האחריות הציבורית הנידרשת ממנה בראש מערכת המשפט וכחברה בכירה בממשלת מדינת היהודים...!

לכן, רק עם-מתאבד יבחר בציפי ליבני לראשות הממשלה...!!!
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
היכן אפשר לראות את ההוכחות
  עיניים פקוחות   13/09/08 10:18
לשחיתות במערכת המשפטית אשמח אם תפרסם קישורים באתר שאוכל להיכנס אליהם.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
באתר "נקים"
  יוסף אגמון   13/09/08 16:57
הכנסו לאתר "נקים" nakim.org

ליחצו על תמונת השופטת טובה סיוון - בין התמונות המתחלפות בראש העמוד, לקריאת עובדות והוכחות רבות
על כנופית המישפטנים ועוד...

כמו כן, קיראו הכתבות הנוספות על "כינוס-נכסים והתעשרות שופטים" ועוד...

הכתבות שלי בתוך הנ'ל, מבוססות על עובדות הכוללות: מיסמכים מבתי משפט, מס שבח, תמונות, חוות דעת של מומחים, הודאה באשמה של שני שופטים, קצינת מישטרה בכירה בנוסף למנהלת רווחה איזורית ועוד...!

המערכות פועלות כפשע מאורגן !!!

יוסי אגמון

כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
8
נתניהו הוא המועמד היחיד המתאים
  דן הרפז   13/09/08 03:14
נתניהו הוא ברירת המחדל הרע במיעוטו
ביבי עדיף על ברק ליבני מופז ושטרית
כתוב תגובה ל- דן הרפז
ביבי גדול הפטריוטים היהודיים
  סיסרא הקטן   13/09/08 14:41
ביבי אוהב את כל הישראלים אפילו יותר מאשר את נשותיו הקודמות.
כל מה שביבי עושה זה אך ורק לטובת העם והמדינה והוא מוכן להקריב מגופו ומנפשו שלא יקרה כל רע לישראלי הקטן ביותר.
ממשה (רבינו) ועד אולמרט לא היה עוד פטריוט כמו ביבי.
כתוב תגובה ל- סיסרא הקטן
9
ליבני = האתרוג III
  C-cyclist   13/09/08 03:18

במערכה השלישית זה הופך לפארסה.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
10
לבני היא הבלוף הגדול
  danstone   13/09/08 05:01
צפחיד איך בעלי עיתון יכול לנסות להשפיע...הוא לא יצליח בזה!
כתוב תגובה ל- danstone
11
אני מעדיף ברק אים לא מופז
  סאמי עביד עזה   13/09/08 05:18
כי פלסטיני
לרשות הממשלה בישראל
אני מעדיף את ברק
אים לא
או אים אני מדבר על קדימא
אני מעדיף את מופז
על ציפי
השאלה למה
כי עם ציפי
שום דבר לא יליך
כי הי חשדנית מאוד
והי לא זאזה לשום מקום
וכדוגמה
המשאומתאן שהי מנהלת עם אבו עלא
אין תועלת
גם אין תותצאות
וי אים נחזור למלחמת לבנון השניה
מי אשים בהכישלון
הארבעה
אולמרט+חלוץ+עמיר+ציפי
אז הי שותפה לזה להאפסיד
אים נדבר על חמאס
נכשלת ציפי גם אולמרט בי
איך לתנהג עם חמאס
והטילו על חמאס מצור
בקשר לניר מוזס
הו בועל למען גיסו
סלבן שלום
הו בועל למען
התרסקות מפלגת קדימא
בסוףףףףףף
השאלה למה מופז אים לא ברק
שני הפתחונסתיים
יוכלים לגיע
להסקים עם הפלסטינים
אבל ציפי תהיה אבן הכשלון בהתקדמות
בהנוסה הפלסטיני
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- סאמי עביד עזה
12
ובאין מלך, כל ממזר מלך.
  זונה פוליטית   13/09/08 05:19
דברי הנביא ישעיהו בסוף ימי בית ראשון. הוא ציטט את הפסוקים: "איכה היתה לזונה קריה נאמנה. מלאתי משפט צדק ילין בה, ועתה מרצחים. כספך היה לסיגים, סבאך מהול במים. שריך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים". פסוקים אלו נקראים בבית הכנסת בשבת שלפני תשעה באב, יום חורבן בית המקדש וגלות העם.-------- השמאל הישראלי הביא את המדינה למצב בלתי הפיך. רק פינוי ניקוי ללא פיצוי השמאל העמלקי אל אחיהם בעזה ייתן בטחון. טרנספר לשמאלנים מביא לשלום!
כתוב תגובה ל- זונה פוליטית
גילוי האמת
  אורית א   13/09/08 13:11
אתה לא זונה פוליטית...אתה רק זונה ימנית !!! השמאל הקים את מדינת ישראל!, השמאל דאג להעלות את עולי יהדות ארצות המגרב, את עלית שרידי השואה מארופה, ודאג לקליטתם בארץ!, השמאל הקים את צה'ל שנלחם וניצח בכל מלחמות ישראל!, רק השמאל הקים את כל התעשיות הביטחוניות במדינה!.השמאל הקים את כל מוסדות התרבות והמדע!.---ורק בזכות השמאל הזה ,,, אתה יכול היום לחיות במדינת ישראל, לפתוח פה ולצפצף !!!!
כתוב תגובה ל- אורית א
תשובה לאורית
  יענקלה החיפאי   14/09/08 10:01
אכו השמאל עשה את כל "הדברים הגדולים" שציינת.
אבל, הוא הסתאב במשך הזמן וקיבל תאבון גדול, והתחיל
לזייף. ראי לאן הוא הגיע היום, ומה הכוון שלו. (אם לא הבנת, הוא בעוד חצי דור יעלם)
כתוב תגובה ל- יענקלה החיפאי
איחולי בריאות לזונה פוליטית
  אורית א   13/09/08 14:11
על ברכותיך הזנותיות לגבי השמאל העמלקי והטרנספר לעזה... מי יתן וביום א ' תזכה בהגרלה במליון שקלים ומיום ב' תתחיל להשתמש בכל הכסף הזה רק על רופאים ותרופות ...אמן כן יהי רצון !!!!
כתוב תגובה ל- אורית א
אורית המקללת
  יענקלה החיפאי   14/09/08 10:07
כנראה שנסתמו כל טענותיך, ועברת לשפת הרחוב והקללות. אכן שמאלנית במיטבה. המשיכי כך, כדי שנכיר את פרצופך "האינטלגנטי".
כתוב תגובה ל- יענקלה החיפאי
ליענקלה החיפאי
  ואורית השמאלנית   20/09/08 17:28
תשמע יענקלה, אתה בחברה טובה ! לפחות יחד אתי...

כשאני כותב משהוא שמקפיץ את השמאלנים הארורים מספיק כדי להגיב, ואינם יודעים מה לומר, הם שואלים אותי:

שכחת לקחת היום את הגלולות שלך ?

ועוד הרבה דברים מאותו סוג שאין טעם לחזור עליהם.

החיפאית הזו שוכחת שהשמאל הישן שכלל את בן גוריון ואת ברל כצנלסון מעולם לא היה אנטישמי כמו השמאל היום.

בן גוריון רצה לשלב את היהדות העתיקה בציונות החדשה של עליה ובטחון ועבודה. הוא לא הצליח בגלל טפשותם של הרבנים השונים אבל בן גוריון מעולם לא ניסה להרוס את היהדות!!! וכל מעשיו כראש ממשלה יוכיחו זאת.

ברל היה המבקר הכי חזק של השמאל הקיצוני שהיום נמצא בשלטון ומוריד את המדינה על ברכיה, ברל מעולם לא הגיע לנבזויות של השמאל הנוכחי שנהפך לאוהב ערבים, אנטישמי, ואויב המדינה המוצהר.

השמאל אכן עשה כל מה שהחיפאית הזו אומרת אבל צאצאיהם של השמאלנים היום הם בניו האמיתיים של יוסף סטאלין, הרוצח שמעיב אפילו על היטלר, השמאל הנוכחי הוא מבניו של מאיר וילנר הקומוניסט המושבע וחסידו של "שמש העמים" ולא מבניהם של בן גוריון וברל כצנלסון.

לשמאל של היום אין שום קשר לא לעם ישראל ולא למדינת ישראל חוץ מהעובדה שהם שולטים באופן מוסווה בכל מה שקורה במדינה הזו.
כתוב תגובה ל- ואורית השמאלנית
13
ציפי מסוכנת לירושלים ולביטחון
  קורן נאוה,טבריה   13/09/08 06:29
והיא גם לא אמינה בלשון המעטה-אסור להפקיר את ארץ חמדה בידי אופוטוניסטית!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
14
אכן עמדת על כך >>
  א מ רול   13/09/08 06:37
מה חבל כי אנשיך החושבים אחרת ממך הצניעו שנים ממאמרי בדיוק באותו הנושא ובדיוק באותה המסקנה (מהחודש האחרון) ודאגו כי לא יפורסמו לעיני כל באתרך.

היתה זו סתימת פיות פוליטית מובהקת. לפחות אני מיצר על כך.
כתוב תגובה ל- א מ רול
15
ציפי ליבני
  סילמן אלי   13/09/08 06:57
מר יואב הנכבד!
הפסק להשמיץ- אתה והתקשורת בסה"כ מפרסמים את תוצאות הסקרים-ומה לעשות שהם נוטים לטובת ליבני-כבד את רצון הבוחרים! ומצידי-פרסם כתבות אוהדות כל יום לטובת שאר המועמדים-- ובאשר לבטחון אתה מתחיל להזכיר לי את ביבי עם מסע ההפחדות הניצחי!!!
כתוב תגובה ל- סילמן אלי
16
איזו כתבה מגמתית!!
  חיפאית   13/09/08 07:11
היית צריך לציין בראשה "דיעה". זהו לא מאמר חדשותי
כתוב תגובה ל- חיפאית
17
הם בחיים לא יבחרו במזרחי..
  א.י.ל   13/09/08 07:28
יואב יצחק אתה תמים?!
הם בחיים לא יבחרו במזרחי לראשות הממשלה, את זה הם לא יתנו. גם אם חרש בלילות את כל הפיסטינים בכל שטחי האימונים, לא ישן ליד ילדיו לילות שלמים (תאמין לי אני יודע כי הייתי איתו) הוכיח את יכולתו לעבוד בשקט ולהביא תוצאות. את זה הם לא יתנו, בגלל זה הם גם בחרו אז באולמרט.
כתוב תגובה ל- א.י.ל
18
יואב יצחק שוב מפספס...
  אלון ה   13/09/08 08:15
אז אחרי שבלי סוף היה מבקר את ידיעות אחרונות ועוד עיתונים שהם נוהגים בצורה "כשרה אבל מסריחה", אבל אז הוא נתן לגיטימיות מוחלטת להתנהגות הכשרה אבל מסריחה של דיכטר ודודי כהן מול ברלב. אז הנה עכשיו, יואב יצחק מכה שנית.

אין לי שום בעיה עם הדעות הניציות של יצחק, שיחשוב מה שהוא רוצה. הבעיה כאן היא שכל מה שעושה יצחק זה רק לבקר ולבקר ולבקר. אם הוא כל כך בעד מופז, אז שפשוט יפתח קמפיין בעדו, שיכלול ראיון בלעדי של מופז ביחד עם יצחק, ושיוציא אותו איך שהוא רוצה, רק שלא ייפול בפח שאמנון דנקנר נפל בו, כשדנקנר סיפר שהוא היה עורך עיתון, אז הוא שינה כתבה שלמה שנכתבה נגד אולמרט, שהכתבה תהיה בעדו. יואב יצחק מתעלם מזה שמופז התראיין כבר עשרות פעמים, בין היתר גם לעופר שלח לפני שבוע או שבועיים, והוא פשוט הוציא את עצמו רע מאוד, ושלא לדבר על האחריות שלו על מה שקרה במלחמת לבנון השנייה שהוא מתנער ממנה בצורה די מגעילה, ושלא לדבר על זה שהוא ממהר להכריז שהוא יתקוף את איראן, ואז הוא מוביל לעלייה במחירי הנפט.
כתוב תגובה ל- אלון ה
19
לחבני מושחתת ויש הוכחות
  דניאל111   13/09/08 08:30
שנסתה לשקר מס פעמים לנכס לעצמה שהיא סיכמה על בעיית יישוב הפליטים ולא שרון ואנשיו...ומקורבי שרון צודקים.
כתוב תגובה ל- דניאל111
20
התאמה לתפקיד...?!
  הרשלה   13/09/08 08:54
"העכברים" שברחו ממפלגות האם במיוחד מהליכוד והמערך שחלקם הגדול נושא קופת שרצים על גבו , ושהקימו את מפלגת קדימה על מנת להתקדם בתפקיד , תוך זריעת חול
לעיני הציבור בעזרת התיקשורת שמשום מה התגייסה לטובתם...!!!

מסתבר שאינם מתאימים כלל לנהל את המדינה, המציאות העובדות והכישלונות בשטח הוכיחו זאת ...!!!

כך שלא משנה מי שיחליף את הכישלונר אולמרט הנושא קופת שרצים על גופו , ושכול מהלכיו המדיניים בעזרת המועמדים היום כמו ציפי לבני שאול מופז ועוד 2 מועמדים שבסקרים
סיכויהם להיבחר קלושים ושלא התפטרו מתפקידם לאחר מסקנות בינים של הוועדה למלחמת לבנון 2 - הם כישלון אחד גדול...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
21
פטפטת ושוב פטפטת!!
  miki1   13/09/08 09:21
איש מהמועמדים אינו מתאים להנהיג את מדינתנו הקטנטונת. למופז אין קבלות על עשייה לאורך שנים. גם כשר התחבורה נכשל בגדול וכל הכתוב על התפקדות בוחריו נראה על פניו גרוע, לא על פי התקנון. לבני אינה מציגה עמדותיה. אין אנו יודעים מה קו מדיניותה. הכל "האש האש". אינה חזקה דיו וללא קבלות על עשייה לאורך שנים. כלומניקית. שניהם כלומניקים. קשורים גם לכישלון אולמרט ובגדול. שיטרית אומנם עשה אך ניכשל לאורך הדרך. היה מטאור עולה אך נפל נפל נפל. אינו חזק דיו. דיכטר ניכשל כשר. עושה ומדבר שטויות. חבל שלא נשאר ב"האש האש" שלו. עשה עבודה טובה שם בכוך שלו. כלומניק. אין היום מי שיעמוד בראש הפרמידה ובזמן כה מסובך וקשה. ונתניהו - יש צורך בחוק של אי- מחזור ראשי ממשלה. 2 קדנציות רצופות וזהו. מיחזור בקבוקים כן (אולי בעצם לא, לנוכח העובדה כי ההכנסות זורמות לכיס משפחות הפשע), אך לא ראשי ממשלה. מועצת העם - הכי טוב!! מנוער ועד גיל הזהב. כולם משתתפים. כל עיר ומועצה (על חלק מהמועצות להתאחד. יותר מידי ביזבוז) יבחרו נציגים. כמובן על פי תקנון וחוקי ברזל, טוהר המידות ועוד ועוד). מה דעתכם??
כתוב תגובה ל- miki1
למיקי כל מילה סלע . מופז כשלונ
  שושפרי   13/09/08 12:37
כשר התחבורה מופז נכשל קיבל ציון "בלתי מספיק"
כשר הבטחון מופז נכשל.
במלחמת לבנון השניה לא הוכיח מנהיגות שתק כל מהלכי המלחמה.
מינה את כשלונר חלוץ, כרמטכל ,ופיטר את יעלון.
כמנהיג היה חייב לעמוד על דעתו ולא להכנע לשרון

יואב יצחק, בכתבה זו נכשלת בגדול. מי שמך שופט?
אני מאוד מאוכזבת .דעתך אינה מקובלת עלי.
כתוב תגובה ל- שושפרי
22
הכל עדתי
  ולוולה   13/09/08 09:48
גם יואב יצחק מזרחי זה סוד התמיכה שלו
במופז.

כשפילחו את התומכים בסקרים לפי מוצא
עדתי הסתבר שיותר מ70% מזרחיים תומכים
במופז.
כתוב תגובה ל- ולוולה
קשקשן
  עיניים פקוחות   13/09/08 10:13
רק אתמול בערוץ 1 פורסם סקר כי אצל האשכנזים העדיפות של לבני היא ביחס של 1 ל-5 ואילו בקרב המזרחיים העדיפות למופז היא ביחס של 3 ל-2.אין הסבר מוצלח יותר לדפוסי הצבעה אלה מאשר גזענות אשכנזית צרופה.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
23
קריאה אחרונה למתפקדי קדימה.
  א.ל. רמת-גן   13/09/08 10:21
גם אם תבחרו במלאך גבריאל,לעמוד בראש מפלגתכם:אין מנוס מבחירות בקרוב מאוד, לנוכח השבר והבוקה והמבולקה שהותירה אחריה ממשלת אולמרט הכושלת והחשדות הפליליים החמורים שדבקו בו. ציפורה ליבני,המתהדרת בתואר "הנקיה מכל רבב",היא שותפה מלאה לכשלון המהדהד והכואב של מלחמת לבנון ה-2 והחלטת האו"מ 1701 האומללה,עליה גאוותה,שהביאה את החיזבאלה ל-40 אלף רקטות המגיעות עד דימונה!ליבני היא המובילה בוויתורים המסוכנים לפליסטינאים (הקונסול האמריקני מאשר: ד נ י ם על ירושליים),וכעת היא מנסה להסתירם ממתפקדי קדימה. ישראל עומדת בפני סערה מסוכנת הממשמשת ובאה: הגרעין האירני,סוריה , החיזבאלה וחמאס. אנו מגיעים לרגע של מבחן לאומי. בראש הממשלה חייב לעמוד מישהו עם רקע מדיני ובטחוני ונסיון. לליבני אין את כל זה !!! גם אם זה לתקופת מעבר קצרה, הצבעה לליבני היא הימור מסוכן מאוד ותהיה בבחינת בכיה לדורות ! ראו הוזהרתם !!!
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
24
המאמר עושה מה שמוזס עושה,לביבי
  amehis   13/09/08 10:29
המאמר מקדם את בחירתו של נתניהו בדיוק כפי שעיתוניםאחריםמקדמים את ליבני.
אין ספק ששיטרית הוא המועמד המנוסה והראוי ביותר, אבל, מסיבה לא ברורה לי, הוא אינו פופולרי.
דיכטר כשל בתפקידו האזרחי הראשון ועשה טעות שהציג מועמדותו, ללא כל ניסיון פוליטי.
מופז אחראי יותר מאולמרט לכשלון של מלחמת לבנון. הוא היה רמטכ"ל ושר ביטחון בתקופה שהזניחו את המילואים והשאירו מחסנים ריקים.
הוא זגזג בין הליכוד לקדימה ואמר שלא עוזבים בית ועזב.
הוא אופורטוניסט.
בזמן המלחמה הוא לא תרם מניסיונו הצבאי. הוא צריך היה להתפטר במחאה אם מה שהוחלט נראה לו גרוע. שוב- אופורטוניסט.
הוא נמנע בשתי החלטות גורליות:1701 והיציאה לפעולה יבשתית. לראש ממשלה לעתיד חייבת להיות דעה. לא להימנע- הוא אופורטוניסט.
כתוב תגובה ל- amehis
25
רגשי נחיתות של פרענק?...
  ד"ר אביבה כהן   13/09/08 10:44
יואב יצחק חוזר לסורו. העניין העדתי שולט בו. בשעתו הוא הגן על אריה דרעי בחירוף נפש, דבר שנראה לי תמוה לחלוטין. עכשיו הוא נאבק למען שאול מופז. למופז, פרט להיותו פרענק, אין באמת מעלות כמנהיג. הוא האחראי העיקרי למצבו של צהל במלחמת לבנון. מופז הוא נושא הדגל של מרכז הליכוז המושחת, ואין פלא ש"השטח" שייך לו. שייך, לא מתוקף היותו מתאים לראשות הממשלה, אלא בגלל שהוא שר התחבורה ובדרכים נלוזות הוא מארגן את הארגזים עם המתפקדים.
חבל לי עליך, יואב יצחק, לכלכת!
כתוב תגובה ל- ד"ר אביבה כהן
מתכוונת לצ'חצ'חים.
  א.ל. רמת-גן   13/09/08 11:49
הד"ר המלומדת לא כותבת זאת, אבל כשהיא כותבת: "...השטח שייך לו...והארגזים עם המתפקדים", כוונתה לצ'חצ'חים. מקורב בכיר לליבני ,לא יכל להתאפק והוא כבר אמר זאת בפה מלא. בעבר כבר הפילו הצ'חצ'חים האלה מישהו בדרכו ללישכת ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
לד"ר אביבה כהן
  moshe345   13/09/08 12:08
מה הקשר?
הממשלה הנוכחית נכשלה.
אני מסכים עמך לגבי מופז -גם אם היה אחרון המנהיגים לא הייתי הולך אחריו.
לברק - לא נותר מיליגרם של אמינות.
הפתרון ההוגן היחידי-ללכת לבחירות.
כתוב תגובה ל- moshe345
רגשי נחיתות של גזעניתווזווזית!
  נש דידן האיראני   13/09/08 14:28
יואב יצחק לא הזכיר אפילו ברמז את הנושא העדתי. אבל לגזענית חלולת מוח המתהדרת בתואר ד"ד, מספיק שיצחק לא שולל את מופז שלילה מוחלטת כדי לראות כאן ר"ל קשר עדתי פרענקי נגד הגזע הנאור והטהור שלה.
כתוב תגובה ל- נש דידן האיראני
עוד משהו לזכות מופאז.
  סיסרא הקטן   13/09/08 15:01
יום לפני שמופאז עזב את הליקוד ועבר לקדימה הוא שלח מכתבים לכל "חברי מרכז" והצהיר שלעולם לא יעזוב את הליקוד כי בית לא עוזבים.
היום הוא מצהיר שלא ינטוש את ירושלים.
אכן פרענק נשאר פרענק.
כתוב תגובה ל- סיסרא הקטן
26
ליבני = גולדה = יום כיפור
  מישהו, מרכז   13/09/08 10:56
ליבני = גולדה = יום כיפורים מס' שינים.
עם מטומטם.
כתוב תגובה ל- מישהו, מרכז
27
החלופה המועדפת:מפלגת "התקוה"!!
  הניה   13/09/08 11:11
כתוב תגובה ל- הניה
נכון !
  שקוף   13/09/08 13:28
כתוב תגובה ל- שקוף
28
אם לבני תבחר כל המדינה תפסיד!!
  נחמת טיפשים   13/09/08 11:43
כתוב תגובה ל- נחמת טיפשים
29
יואב יצחק מי שמך שופט ?
  שושפרידמן   13/09/08 11:54
כשקראתי את כתבתו של יואב יצחק על ציפי ליבני
הייתי בהלם יואב מי שמך שופט ?
. תחקיר של דרוקר רביב
בערוץ 10 ערב שבת , מופז קיבל" בלתי מספיק" בתיפודו כשר התחבורה.
מלבד להקים ועדות ,מופז אינו מתפקד.לא הביא לשיפור התחבורה. שיטות הבחירות
של הפריימריז , על ידי מופז מזכירים את שחיתות מרכז הלכוד,.הזכורים לדיראון עולם.

איש הבטחון מופז לפי הוראות פינקלשטיין מצהיר השכם וערב
אני "איש הבטחון" . מדוע שתקת ולא התנגדת למהלכים של
חלוץ. כשלונר של מלחמתלבנון השניה
מדוע המחסנים היו ריקים , היית שר בטחון.
מדוע מינית את הכשלונר חלוץ לרמטכל ??
אנו יודעים שרון ובנו דרשו. מדוע לא התנגדת ?
אני מופתעת וכועסת על כתבתו של יואב יצחק. מי שמך שופט?.
אני וכל משפחתי נחושים להצביע ציפי ליבני. היא הראויה
להיות ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
לשושפרידמן
  צבי טל   13/09/08 20:25
נער הייתי וגם זקנתי ומעט פעמים ניתקלתי באדם צשאור על עצמו "אני ומשפחתי תומכיחבורת מושחתים בראשות אפס שהשומן בצמידות לשחיתות עלה לה לראש.
אבל אני ומשפחתי האידיוטים תומכים בה.
כתוב תגובה ל- צבי טל
תגובתי לצבי טל. האלטרנטיבה מופ
  שושפרידמן   13/09/08 22:45
האם מופז יותר טוב מליבני.?
בתחקיר של רביב דרוקר הוא נתן למופז ציון "בלתי מספיק"
כשר התחבורה.
מופז שנכשל בהיותו שר התחבורה הוא דגל אדום
עבורי.

אני מוחא על הכתבה המגמתית של יואב יצחק.
לדעתי האישית, בבחירה בין ציפי ליבני ,ומופז אצביע
ציפי ליבני . ציפי ליבני קיבלה "אות האומץ" על יושר
אישי . מופז התנגד למלחמת לבנון ה 2 אך הצביע לכל מהלכי המלחמה. .השתיקה הייתה לחם חוקו.
התנהגות זו מוכיחה על אופיו של מופז . לא מנהיג ראוי. .
מופז מינה את חלוץ, כרמטכל לפי דרישת שרון ובנו ,
למרות אי נסיונו בשטח. העדיף לפטר את יעלון כדי לספק את אדונו.

לפי רביב דרוקר, תיפקודו של מופז כשר התחבורה אפסי "בלתי מספיק " אני בוטחת בתחקיר ערוץ 10 ובוטחת באמינותו של דרוקד .
ארגזי הבחירות של מופז, שיטה בזויה ומושחתת ,
חייבת בדיקה מקפת מדוע יואב יצחק שותק על שיטת הפריימרייז . מדוע לא נלחם על טוהר מידות בבחירות .
יואב יצחק אכזבת אותי בגדול.אני מאוד מופתעת על הכתבה המגמתית ולא ראויה.
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
30
ממשלת אולמרט - פרץ = אשמה
  אבא של חייל   13/09/08 12:05
כל אנשי ממשלת אולמרט - פרץ, אשמים. לרבות ציפי לבני המזגזגת וחבריה האחרים.

אנחנו לא מטומטמים !!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אבא של חייל
31
כדאי לשמוע דברי ד"ר דן שיפטן
  מיכל מירושלים   13/09/08 12:07
על התקשורת בתכנית ברשת ב' אחרי חדשות 7 - יום חמישי.
ביקורתו על התקשורת היתה קולעת ביותר, והיא מסבירה את התופעה שעוסקת כתבה זו.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
32
מצב בטחוני קשה,לא מתאימה
  כ.אבנר   13/09/08 12:11
כתוב תגובה ל- כ.אבנר
33
אחריות אישית
  א .פובליציסט   13/09/08 12:56
מר יואב יצחק הנכבד,,כתבתך המצויינת מביאה אותי שוב למסקנה שבעיתה העיקרית ישראל היא כיום היא בעיית הבטחון..לשם כך צריך שיהיה בראשות הממשלה ביטחוניסט הכי מוכשר שניתן למצוא ..האיש המתאים ביותר למטרה זו הוא אהוד ברק !!!! הבעיה היא שהדבר ניתן לביצוע ,אם יעמוד ברק לבחירה בבחירות כלליות, ולדאבוני חלק גדול מהבוחרים שטופי מוח על ידי הימין וחלק מבעלי התקשורת הכתובה והאלקטרונית ,שחוששים מבחירתו ויעשו הכל כדי למנוע זאת.----לכן במצב הקיים הפתרון הוא החלפתו של אולמרט בציפי ליבני,ומינויו של ברק כממלא מקום ראש הממשלה ושר הבטחון.וכך גם ימנע בעתיד טיפולו הכושל של מופז בנושא הבטחון שבו ניכשל לחלוטין.. ומניעת היבחרו של הדמגוג ביבי נתניהו לכל תפקיד בממשלה
כתוב תגובה ל- א .פובליציסט
ברק לשר ביטחון עם שמירה עליו..
  יוסף אגמון   13/09/08 17:14
אהוד ברק כנראה המוכשר ביותר להוביל הביטחון, אך הוא חשוד חד משמעית בפלילים לאחר כהונתו כראש הממשלה...!

הפיתרון המוצע: ראש ממשלה כמו האלוף עוזי דיין שחרט על דיגלו את נושא הלוחמה בשחיתות, עם אהוד ברק בתפקיד שר הביטחון..

כל זאת במקביל להמשך חקירות אמיתיות של החשדות נגד: אהוד ברק, בניו של שרון, נתניהו, אולמרט, צחי הנגבי ועוד שרים, חכים, שופטים ומנהליהם, מישפטנים, עובדות- רווחה ועובדי ציבור שניתפסו עם עובדות והוכחות המחשידות אותם בפלילים !

האויבים הגדולים ביותר למדינה נמצאים בתוכינו !!!
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
רק השמאל דואג !!
  א .פובליציסט   13/09/08 17:49
הייתי מסכים לדעתך,בהתיחס לעוזי דיין..אבל ברגע שעוזי דיין הצטרף לעדר נאמני מרכז הליכוד המושחתים בראשות הדמגוג הנהנתן ביבי נתניהו שבנוסף לפרשיותיו הנחקרות עדיין ,גם ברח מהארץ עם משפחתו בזמן מלחמת לבנון השניה ,כאשר אזרחים וחיילים נפצעים ונהרגים בארץ..לכן כל מי שמצטרף לחבורתו של "אדון נתניהו בנימין" ,פסול להיות בהנהגת מדינת ישראל !!!!..
כתוב תגובה ל- א .פובליציסט
34
המועמד המושלם
  אמנון זאבי   13/09/08 13:15
ואפילו כולם גאונים, איך לעזור למי שיבחר לעבוד לטובתנו במקום להשחית זמנו בקשר לבעלי הון/ברוני מדיה/חברי מרכז/חברי וועדים/ראשי עיר... יש דרך
כתוב תגובה ל- אמנון זאבי
35
רק מופז!
  גיל פ ר"ג   13/09/08 13:44
כתוב תגובה ל- גיל פ ר"ג
36
לבני פצצת מצרר לבנה ונקיה כשלג
  מב"י   13/09/08 13:49
מי שתומך בלבני עושה זאת מתוך אנטרסים מובהקים של הון-שלטון! הם אלה שתמכו ב"אתרוג" שרון, הם אלה שהמליכו את אולמרט, ולא למדו את הלקח, מפני שהלקח הוא שעליהם לחשוב עלינו על עתיד ילדינו ועל עתיד המדינה ובטחונה, קיומה ושרידותה, לפני שהם חושבים על הונם המתעצם בבנקים...הם מחפשים דמות חלשה, תמימה, בעלת אישיות רדודה, חסרת מעוף וללא נחישות בובה שיוכלו לשחק בה! נוכחנו באישיותה הרדודה כאשר היתה בין מקבלי ההחלטה על מלחמת לבנון השניה! ומה הפלא שהיא זקוקה לקביים של קוסמי היחצנים אדלר-ארד, בתמורה למיליארדים! האם יוכלו להחליט במקומה בשעת משבר? צמד זה מסוגל למכור לרב עובדה יוסף חזיר כאילו הוא ב"הכשר בית יוסף".
מי שלא ייבחר מחבורת הליסטים שגנבו את המנדטים כולל את מימון המפלגות והקימו את היצור המפלצתי הזה ששמו "קדימה
לא יוכל לגייס את העם בעת משבר! אף אחד לא יתגייס למלחמה אם תפרוץ! לא חיילים ולא אנשי מילואים! הם כבר לא סומכים על ליסטים, טפשים, אפורטיוניסטים, מושחתים שנבחרו בכוחה של תקשורת מכורה ושל כמה אלפי מתפקדים מפוקפקים מ"קדימה"!
הנה כך המדינה הגיעה לסוף דרכה - הודות למוזס ולחבר העיתונאים שלו שמכרו את מצפונם!
כתוב תגובה ל- מב"י
37
ליבני היא בחורה טובה
  א. זרח   13/09/08 13:54
במובן הרע של המילה.
להיות ישרה זה חשוב מאד.
אפס ביצועים במשרד החוץ, הסברה על הפנים, אף אחד לא יודע מה היא מתכננת באופן מדיני - אבל יותר מידי הדלפות על ויתורים שלא הכחישה.
כתוב תגובה ל- א. זרח
38
לבני נראית שמנה כמו פואד
  האם קיבלה כסף?   13/09/08 14:46
האם ציפי לבני סידרה אזרחות ישראלית לבת של אבו עלא לשם שמים, או שמא חס ושלום זרמו טובות הנאה מהרשות הפלסטינית לכיוון ציפי לבני "הבלתי מושחתת" הנצחית?
כתוב תגובה ל- האם קיבלה כסף?
39
הדמוקרטיה תמיד שבויה בידי
  התקשורת זה לא חדש   13/09/08 14:54
ד"ר יוזף גבלס אמר פעם: אם תחזור על משהו הרבה פעמים, ההמון יאמין בסוף שזו האמת. סדנא דארעא חד הוא. מה שהיה נכון בגרמניה נכון בכל העולם. לכן ביקורת יואב יצחק נגד נוני מוזס נכונה אך לא מחדשת דבר. בכל העולם נקבעת האג'נדה הציבורית לפי שרירות ליבה של התקשורת. ישראל אינה שונה מכך. בשעתו הצליחה התקשורת בארה"ב כמעט להדיח את הנשיא קלינטון. בסוף שנות התשעים הדיחה התקשורת את רה"מ נתניהו. מאז ועד היום לא השתנה דבר.
המאמר של יואב יצחק מצביע איפא על ליקוי חמור בכל הדמוקרטיות המערביות. המישטר אינו מביע את רצון ההמונים אלא את משאלות הלב של נסיכי התקשורת, שאף פעם לא הצטיינו באחריות לאומית או ביסודיות.
כתוב תגובה ל- התקשורת זה לא חדש
קיראו איך האינטרנט הביא לשינוי
  יוסף אגמון   13/09/08 17:21
התיקשורת נחלשה מאד בהשפעתה על ההמון לאחר כניסת האינטרנט כמעט לכל בית, בנוסף לאתרים כמו זה או
"נקים" או "קימקא" ונוספים, שכותבים הרבה מהאמת לציבור.

כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
40
רק לא ביבי זה הקמפיין
  כנסו 333   13/09/08 15:05
במקום שכל התקשורת תתגייס לפעול ולזרוק את "קדימה" האימפוטנטית, המושחתת וחסרת היכולת לפח האשפה, מנסה התקשורת בכל כוחה לעבוד עלינו שכל מה שנדרש כדי ל"הכשיר את השרץ " הוא להחליף לו את הראש?
הרי מדובר בגוויה רקובה ומתפוררת שגם אם יחליפו לה את כל האיברים היא תישאר גוויה!
אז מה תעזור החלפת הראש?

ולמרות זאת, כדי למנוע בחירות, שלכולם ברור מה יהיו תוצאותיהן ולכולם ברור מי יבחר בהן לראשות הממשלה, מגוייסת כל התקשורת להכשיר ולהריץ את ציפורה הריקה, שלא עשתה כלום עד היום, וגם המעט שעשתה, התגלה כמעשי חלם של טירונית חסרת אחריות ויכולת.

במסגרת הספין, עובדים עלינו כאילו ציפורה תציל אותנו מכל האסונות וההרס שקדימה הביאה עלינו, כאילו שהיא היתה בירח בשנתיים האחרונות ולא ליד שולחן הממשלה שהרסה את המדינה!

אל תתנו להם לסובב אותכם על האצבע ולהשכיח מכם את מעללי ומחדלי קדימה.
שלא יעבדו עליכם!

לא ייתכן שחלק מ- 60,000 "מתפקדים", שרובם אפילו לא יודעים שהם התפקדו-נפקדו לקדימה, יכריעו במקום המדינה כולה מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל.

והתקשורת לא רק מסכימה בשתיקה, אלא מעודדת, מריצה וממריצה.
איך הם אומרים בתקשורת?
"רק לא ביבי!"
אז תראו להם שהעם יותר חכם ממה שהם חושבים ושהעם לא אוכל יותר ספינים.
כתוב תגובה ל- כנסו 333
41
מוכרים אותנו לאוליגרכים הישראל
  ישראל ישראלי   13/09/08 15:14
האוליגרכים הישראלים מוכרים וקונים ראשי ממשלה ושרי אוצר ,ממליכים ומפטרים ושולטים במדינה.
10 משפחות שולטות במדינה,קובעים לאזרח שמצביע שחבל
ללכת להצביע הכל תפור ומכור מראש!!!!
תתעוררו אזרחים יקרים ותשמיעו קול חזק וברור.
מושחתים ןממליכי מלכים נמאסתם.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
900 משפחות מנהלות את המדינה
  עטרה קלימי שגב   13/09/08 20:36
על פי נילי פריאלי בת זוגו של ברק 900 משפחות מנהלות את המדינה
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
42
נתניהו וצנזור התגובות ב YET
  כנסו 333   13/09/08 15:40
יש מלחמה בY NET נגד נתניהו,כמעט אף פעם לא תמצא בתגובות הראשונות תגובה שתומכת בנתניהו,ואף תמצא היא לא תופיע לעולם באדום ולא משנה כמה ימליצו עליה ,באתר יש סדר עדיפויות ברור,אם התגובה היא ימנית מידי היא לא תופיע ב20 התגובות הרשונות,ואם היא ימנית מידי היא לעולם לא תיצבע באדום לא משנה כמה מהקוראים ימליצו עליה,תגובה ימנית עם שגיאות כתיב כן תוםיע בעשרת התגובות הראשונות
כתוב תגובה ל- כנסו 333
לפודל של ביבי .
  א פובליציסט   13/09/08 19:20
333 תוכי שחוזר על עצמו....לא יעזור לך ושכמותך אם תכתוב את אותה כתבה אפילו 100 פעמים..העובדה שביבי לא שווה כתבות חיוביות לא תשתנה. ביבי היה ונישאר פוליטרוק דמגוג ונהנתן, מנהיג מפלגונת קקיונית שעבר זמנה.. איש שהעדיף את הנאותיו הפרטיות בלונדון, בזמן מלחמת לבנון השניה בזמן שבארץ באותה עת נפצעו ונהרגו אזרחים וחיילים, ורוב עם ישראל ישבו בחרדה במקלטים...----לידיעתך ולבושתך !!!גם אתה כותב עם שגיאות כתיב בסוף תגובתך המטופשת וקנטרנית...
כתוב תגובה ל- א פובליציסט
לדני בלוך פובלציסט פודל של ברק
  .   13/09/08 21:35
לכל כלב יש האדון שלו. 333 פודל של ביבי, אתה פודל של אהוד ברק. מה ההבדל? גם אתה חוזר כל הזמן אל הקיא שלך כמו כלב. טענתך שביבי ברח לאנגליה בזמן המלחמה היא נדושה ולא נכונה. ישראל עמדה במצוקה הסברתית חריפה בנוגע למלחמת לבנון. יו"ר הכנסת דליה איציק פנתה אישית לנתניהו וביקשה שיסע ללונדון כדי לנהל שם את ההסברה שלנו. לפי דיווחים מחו"ל הוא עשה זאת על הצד הטוב ביותר. אולי קיווית שאתה בתור עורך "דבר" לשעבר תתבקש לעשות זאת. מה לעשות, כנראה שלא מעריכים אותך מספיק. תמשיך להשליך רפש בתשלום מטעם אהוד ברק. שיהיה לך לבריאות.
כתוב תגובה ל- .
יפה אמרת.
  פופאי   14/09/08 09:14
כתוב תגובה ל- פופאי
43
איך קרה שהפשפש עלה למעלה ?
  ישמעאל   13/09/08 17:43
התקשורת שמאלנית ואוהבת תבוסתנים ! ציפורה מייצגת את דברי ההבל הריקים מתוכן היא תקוותה של התקשורת השמאלנית . האפס הזו , מתגאה "בהישג" של החלטה 1701 שלכל הדעות , היתה החלטה רעה לישראל ובעובדה , התחמש החיזבאללה בעשרות אלפי רקטות , משופרות יותר ממה שהיה להם ! בשום נקודת זמן בו היתה דרושה החלטה נחושה , לא הציגה עמוד שידרה , נהפוך הוא ! היא הציגה רכרוכיות . גם האמינות שלה היום שווה לת.... אחרי שהיא מארגנת את בחירתה על חשבון ניצולי שואה . אני מקווה , לטובתה של ישראל , שלא תיבחר . ואם תיבחר , שלא תצליח להרכיב ממשלה בראשותה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
דני בלוך, כל הכבוד ליצירתיות.
  היום אתה ישמעאל   13/09/08 21:26
ההתחמשות המאסיבית של החיזבוללה היא בגלל המחדלים של הבוס שלך אהוד ברק, לא של ציפי לבני. היא ירשה ממנו את הפירות הבאושים של בריחתו מלבנון, של חוסר המעש שלו בכל החזיתות של הטרור הערבי.
אהוד ברק גרוע עשרות מונים מכל מועמד אחר לראשות הממשלה. אפילו אפסים כמו שאול מופז ומאיר שטרית עדיפים עליו. תכניס לך את זה טוב לראש. הבנתי היטב מי זה אהוד ברק, ואני מקווה שעוד מאות אלפי אזרחים הבינו זאת כמוני.
כתוב תגובה ל- היום אתה ישמעאל
מה אתה רוצה ממני?
  דני בלוך   14/09/08 08:55
מה אתה קופץ? אני לא ישמעאל וזה לא סגנוני.ואל תגיב אם אינך יודע מה אתה שח.
כתוב תגובה ל- דני בלוך
44
בחירות עכשיו !!!
  צדק   13/09/08 17:48
תתעוררו אנשים !!! תתעוררו ותלכו להפגין והצביע למען בחירות חדשות ! אסור לתת ל"מפלגה" נבובה כמו קדימה להנהיג אותנו ! אסור !
כתוב תגובה ל- צדק
45
יואב יצחק ממשיך להתחרפן....
  עמוד ענן   13/09/08 18:14
ראשית ידוע הוא כי יואב יצחק שונא נשים מפורסם. נזכיר לכולם את התקפותיו שלוחות הרסן של מר יצחק על שופטות בבית המשפט העליון. ולא שהן צדיקות גמורות, רק שמשום מה עם השופטים הגברים הוא כמעט ולא התעסק. וכעת מצא מר יצחק פרוייקט חדש. להתעלק על הגברת ליבני. אקדים ואומר כי ליבני היא אפס מאופס שלא עשתה דבר בחייה, אבל יחד עם זאת אוסיף כי כל אחד מאותם אלה שמזכיר מר יצחק לא יותר טוב ממנה. מר יצחק מדבר על אדם עם ניסיון צבאי. מה זה הקשקוש הזה? ראינו כולנו מה הניסיון של מופז, מנוסה בבריחות, מנוסה בבגידה בצדל מנוסה בלהפקיר את האימונים בצהל, מנוסה בלרוקן את מחסני החירום של צהל, והכי חשוב, יש לו ניסיון חשוב, בלבגוד בכל מי שסביבו, עבור הכסא. האיש הזה ייתן לערבים את כל מה שהם רוצים, באם האמריקאים והעיתון לאנשים מתוכנתים יבטיחו לתמוך בו. גנרלים הם אסון. בכל מדינות העולם השלישי שולטים גנרלים, והם מחריבים את מדינתם. יש לחוקק חוק שימנע מגנרלים לעסוק בפוליטיקה לכל ימי חייהם, לאחר גמר שירותם הצבאי. נסכיר לכולם כי בארצות הברית שר ההגנה לא יכול להיות ע"פ חוק יוצא צבא. לגבי השניים האחרים שהזכיר מר יצחק. מישהוא יכול להסביר לי מה עשה שטרית כל חייו, חוץ מאשר להלביש את הכלב שלו בחליפת וורסצ'ה ולהיות גאה בזה. האיש הזה הוא חלאה נרקיסיסטית המחוברת לעטיני השלטון כבר שלושים שנה. האיש לא עשה דבר בחייו, למעט לדפוק כל חודש משכורת של 40 אלף שקל לחודש, לא כולל אינספור הטבות, בתי מלון, ארוחות פאר מושחתות נסיעות לכל מיני וועידות מצוצות מהאצבע ועוד, ולאיש הזה רוצה לתת יואב יצחר להיות ראש ממשלה. ואחרון חביב אבי דכטר. איזה בחור נחמד? באמת גבר כלבבי. אין יותר פשיעה בישראל. אין יותר חיסולים בעולם התחתון. אין יותא דמי חסות בחצי משטחי המדינה.... והאמת באזור אחד אכן ישנה ירידה של כמעט חמישים אחוז בפשיעה וזה באזור הנגב, תחת פיקודו של ניצב בר-לב, ובהוקרה ליכולותיו של בר-לב, אדון דיכטר זורק אותו מהמשטרה, ומקבל על כל גיבוי ממר יואב יצחק. ומה אני אגיד לכם על יואב יצחק הלוחם הגדול בשחיתות... "איך נפלו גיבורים..." איך??
כתוב תגובה ל- עמוד ענן
עמוד ענן המתחבא
  צבי טל   13/09/08 20:07
גם מאחורי המסווה אתה אידיוט
כתוב תגובה ל- צבי טל
46
בדיחה והטעייה באתר 'ידיעות ..'
  הפרופיל של:שטרית   13/09/08 18:19
הפרופיל באתר המשוייך ל'ידיעות אחרונות'. לכתבת הפרופיל צורפו להמחשה 'רעיונית' שתי תמונות. באחת מוצג שטרית כאיש עמל בעבודת כפיים בקטיף. השנייה- הבדיחה. שטרית מצולם עם אלעד שרגא ואנשי 'התנועה למען איכות השלטון בישראל'. יפה מאד. המסר: ילד יבינו: טוהר המידות של מאיר שטרית. היכן 'העוקץ'? לרבים ידוע או לא, 'התנועה למען...' מנהלת בג"צ נגד מאיר שטרית, עליו דווח גם ב'אתר המחלקה הראשונה' הבג"צ היה נגד המשך כהונתו של הרצל גדז' ממונה מחוז הצפון של משרד הפנים, תפקיד שהיסתיים רק לפני זמן קצר ועדיין מיתנהל בבג"צ הדיון נגד מינויו של הרצל גדז', כן ע"י השר מאיר שטרית לראש מועצה ממונה במגדל ! ממה נפשך. התמונה, כנראה מ'בית היוצר' של שטרית עצמו. עיטורה לכתבת הפרופיל באה לדעתי ממאיר שטרית היא הטעייה של הציבור! או/ו אחת 'הבדיחות' של מערכת הבחירות במוקדמות של 'קדימה'. למותר לציין ששטרית 'מאותרג ע"י האתר של 'ידיעות אחרונות' ותגובה זו לא ניכנסה לשם !
כתוב תגובה ל- הפרופיל של:שטרית
47
זה מה שציפי ליבני עשתה במוסד
  לידיעתכם   13/09/08 19:35
youtube.com

youtube.com
כתוב תגובה ל- לידיעתכם
48
ציפי לבני היא אסון .
  כרמון   13/09/08 19:48
היא כשירה להיות ראש ממשלה כמו שנהג משאית כשיר להיות קברניט של מטוס ג'מבו.
היא גם מתחמקת מאחריותה לפיאסקו "ההתנתקות".
כתוב תגובה ל- כרמון
49
לא ציפי או ברק רק נתניהו
  עטרה קלימי שגב   13/09/08 20:01
נתניהו הוא ראש הממשל הבא.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
50
ידיעות אחרונות העיתון של אתמול
  עטרה קלימי שגב   13/09/08 20:19
יואב יצחק מייחס יותר מדי לעיתון שאינו רלוונטי, עיתון ידיעות הוא העיתון של אתמול היות והוא חלק מאותה קבוצה מושחתת שאיפשרה לאדם כאהוד אולמרט וחבורתו המשוחתת לנהל את המדינה, הציבור בישראל התבגר ואין הוא מקבל את הידיעות המועברות מעיתון ידיעות כתורה מדיני כבעבר, היום יש אלטנרטיבה איכותית שנקראת החינמון ישראל היום שמגיע עד פתח ביתנו ומרבית האזרחים בישראל הכותבים הם ממיטב העיתונאים הישרים ובעלי ערך מוסף נוסף בישראל, אל תפריע לעיתון ידיעות להמשיך לשקוע ככל שכתיבתו תהיה לא אחראית כך הציבור ימנע מלקרוא עיתון זה.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
51
אני חושבת שזה הרבה יותר פשוט..
  אישה פשוטה   13/09/08 21:19
התקשורת יודעת שציפי לוקחת, אז היא נצמדת אליה.

אבל זאת לא השאלה. השאלה היא מה תעשה ציפי לבני אחר כך.
האם אפשר יהיה לאיים עליה? האם יהיה אפשר לעצור אותה מלעשות את משימותיה? האם אפשר יהיה לקנות אותה?

וההבדל בינה לבין מה שאנו מכירים בשנים האחרונות הוא בתשובה. התשובה היא שציפי לבני להבדיל מקודמיה תוכל לפעול, תוכל לעשות ואין שום גורם שיכול לעצור אותה. ולכן היא מאיימת על השיטות הישנות ולכן יש גורמים שמנסים להיצמד אליה והיא לא תיתן להם כלום, כי היא לא חייבת לאף אחד.
ולכן ציפי לבני היא ראש הממשלה שלי.
בטחון? ברוך השם, ישתבח שמו לעד! יש לנו הרבה בטחוניסטים. ארץ ישראל משופעת בכשרונות שיוכלו להיות לה לעזר. והיא לשם שינוי תעשה. כי אף אחד לא יכול לעצור אותה.

שבוע טוב ומבורך (-:
כתוב תגובה ל- אישה פשוטה
חי אלוהים שאת צודקת!
  איישה   13/09/08 23:52
ושילעיזו העיזים
כתוב תגובה ל- איישה
52
דברי טעם .אך מה אני יכול לעשות
  יוסף מגבעתיים   13/09/08 21:25
גם מבלי להיות עיתונאי ,ניתן להבחין במגמה המתוארת בכתבה . ואני מניח שיואב יצחק מתמצא במה שהוא כותב.

הבעיה הגדולה ,מה אפשר לעשות? פעם די היה בחשיפת הזרמים והאינטרסים בתקשורת כדי לרסן את הכתיבה המגמתית.

בעשור האחרון ,הכל מצפצפים ןהשיירה עוברת וחוסר האוביקטיביות והאגרסיביות רק גוברים.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
53
כמה מילים על טעויות
  פרופ' מתיה סגל   13/09/08 21:30
צר לי לומר זאת אבל יש לנו ציבור לא חכם שלא למד מניסיון העבר. כיצד ניתן לבחור אדם חסר ניסיון לתפקיד כל כך חשוב כמו ראש ממשלה בישראל, ובישראל דווקא ? מדוע לתת לאדם חסר ניסיון לעשות את כל השגיאות על גבינו ? להתגלח על זקנינו ?
אם היה מדובר במועמדת שניהלה מערכות גדולות ומורכבות, מנכלי"ת בחברה פרטית, אשת צבא בדרגה בכירה, מנהלת חברה מצליחה , איזו שהיא הוכחה ליכולת ניהול מערכות ארגוניות ואנושיות גדולות. הייתי מסכים. גם על תפקיד שלטוני ארוך טווח הייתי מתפשר – הישגים במשרד ממשלתי במשך כמה שנים , ייצוג ישראל בזירות בינלאומיות.
אבל לצערי כל מה שהזכרתי לעיל אינו תופס לגביה. יותר מכך. ציפי ליבני לא הפגינה עד היום כושר מנהיגות . נהפוך הוא, והרי מספר דוגמאות: הבכי המפורסם במשרדו של שרון, החלטת האו"ם האומללה 1701 , דבריה בישיבות הקבינט בזמן המלחמה "כתבתי ביומן..." המילמול החרישי בדבר הצורך של אולמרט להתפטר, ההתפתלויות סביב "עבודתה במוסד" במקום לומר את האמת על הדלקה וכיבוי האור בדירה (ג'וב שגם הוא סודר בזכות אבות).
כולי תקווה שהציבור הישראלי יתעשט ולא ילך שבי אחר יועצי פרסום ותדמית המייעצים למועמדת לרוץ לבמה, לנפנף בשיער, להפגין אסרטיביות, למנות כל דבר באצבעות יד ימין ולעמוד לצד האתיופים בצורה צינית כל כך לאחר אמירת הצ'חצ'חים ועוד טריקים ושטיקים.
כתוב תגובה ל- פרופ' מתיה סגל
יחסית לאלטרנטיבה היא מצוינת
  הגיבן מנותר דם   14/09/08 23:03
שיתרית ודיחתר אינם רלוונטים כי סיכוייהם אפסיים.
יחסית למופאז ליבני היא מלכה והוא סריס.
המעלה היחידה של מופאז היא פרענקיותו, ובזכותה הוא התקדם עד רמתכלות.
לפעמים דווקא בגלל היותך צ'אחצ'אח אתה עשוי להתקדם.
כתוב תגובה ל- הגיבן מנותר דם
54
שמות העתונאים של ליבני אולמרט
  כנסו 333   13/09/08 22:01
רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית ,ומאתרגים את ליבני ואומרט

את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון היא הגרועה ביותר ועוד ברשת ממלכתית!
אחרי מגיע ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי"ץ
גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל
בהארץ בולטים צמד הלקקניםיוסי וורטר ויואל מרקוס
, עופר שלח במעריב החלאה הזוחל בן כספית ,בן דרור ימיני ומיה בנגל
בידיעות סימה קדמון והלקקן המחליא שמעון שיפר
בערוץ 2 חוץ מאברמובי"ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז"ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים!
אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי
בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר
מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב
אטילה שומפלבי Y NET ב
עוד בחלאות אלוף בן,וגדי טאוב
את מי שכחתי?

מדובר בחבורה שתומכת בפושע אולמרט,הם בזיון לתקשורת הישראלית
אך לא כולם רקובים
צל"ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק,צל"ש לארי שביט,ולדן מרגלית
כתוב תגובה ל- כנסו 333
כתבי החצר של אולמרט ארוכה
  שושפרי   14/09/08 14:08
שכירי העט של אולמרט , ,עשו הכל לחפותו .העדיפו את אילי הון הלקוחות, והמושכים בחוטים על
פני התחקירן הבודד .העושה את מלאכתו נאמנה. .

במשך שבועיים כל ערוצי התקשורת, חקרו את רשימות "קדימה" הוכיחו , שאינן כשרות,רבות מהן מזוייפות. רשימות הפוגעות בטוהר המידות . אתה התעלמת
, העדפת להוציא את השדון העדתי.
"ציפי לבני אינה מתאימה"
יואב יצחק . .
. אכזבת אותי. איני בוטחת יותר באמינותך וביושרך.


.
כתוב תגובה ל- שושפרי
55
ליבני שותפה לממשלה שנכשלה
  מישהו   13/09/08 22:07
במלחמה האחרונה. זה בלבד מספיק כדי לפסול אותה. יש לה ניסיון בניהול גרוע (דגש על המילה גרוע) של המדינה ועצוב שכל מי שהיה מנהל גרוע יכול לנפנפף ברקורד שלו כאילו הניסיון בניהול גרוע ז יתרון.

הנושא הבטחוני הופך כיום להיות קריטי מאד למדינת ישראל. תפקיד ראש ממשלה איננו רק להכריע בין עצות המומחים, אחרת, למה שהוא יהיה ראש ממשלה ולא אחד המומחים? איזה ייתרון יש לה שהיא בתפקיד שאין לאותו מומחה שעליו היא מסתמכת?
כתוב תגובה ל- מישהו
56
מצאו גב מצאו שותפים לפשע .והם
  עם ישראל היתעוררו   14/09/08 01:11
והם מנהיגים את המדינה הפקרות .לזרוק את הממשלה הפושעת הזו
כתוב תגובה ל- עם ישראל היתעוררו
57
עם מנויה לשרת החוץ קבעה כי הרג
  חיל ישראלי הוא   14/09/08 01:58
לגיטימי. וזו תהיה ראש ממשלה???(!!!!)
כתוב תגובה ל- חיל ישראלי הוא
58
ליבני עדיפה על מופז בכל מצב!
  ש.ר   14/09/08 09:22
איני תומך קדימה.עם זאת,ליבני אשה הגונה וזה מצרך נדיר לצערנו בפוליטיקה.למופז אין ולא היה רבע מהיושר של ליבני.לכן ליבני עדיפה מה עוד שבתפקידיו בעבר מופז לא היה סיפור הצלחה...
כתוב תגובה ל- ש.ר
59
עיתונאים שמאלנים תמכו במושחת
  - עתה תומכי לבני   14/09/08 09:29
כתוב תגובה ל- - עתה תומכי לבני
60
מופז מסוכן עם תעודות!!
  תשאל את מדחת יוסף   14/09/08 09:59
כתוב תגובה ל- תשאל את מדחת יוסף
61
מכירים אני אני ואני
  יהורם   14/09/08 12:02
באחד הראיונות האחרונים נשמעה הרוצה להיות מעומדת לראשות הממשלה מפריעה בכוונה תחילה למראיינים לשאול שאלות, ובהתבאויותיה השתמשה אין ספור פעמים במילים "אני סגרתי" אני כיוונתי" "אני הצבעתי" "אני התנגדתי" ועוד כל מיני אני למינהם,ציפי לבני את פשוט לא מתאימה,את קטנה מדי להנהיג מדינה עם בעיות גדולות מדי...
כתוב תגובה ל- יהורם
62
זה עיתון רציני ואביקטיבי
  שטרן דודו   14/09/08 12:10
כתוב תגובה ל- שטרן דודו
63
NFC לא נלחמה נגד שחיתות מופז
  שושפרידמן   14/09/08 12:46
אני משוכנעת שיואב יצחק לא חשב לעומק כשפרסם
"ציפי אינה מתאימה "
השאלה מהי האלטנטיבה. האם מופז מתאים יותר ???????

יואב יצחק נלחמת לאורך השנים, נגד השחיתות הצבורית,
כשכל ערוצי התקשורת ,שתקו, והתעלמו , מדוע אינך נלחם
נגד שחיתות מופז, בבחירות הפריימרייז של קדימה . .
האם המנויים שמופז מינה, כשרים ? .בעתון מקומי ,חיפאי , נכתב שמופז מינה דרוזי לתפקיד בכיר בנמל חיפה וכתמורה, כל מגזרי הדרוזים
נרשמו לרשימת קדימה
לפי מחקר "בידיעות ", רשימת קדימה מושחתת.אינה חוקית . פיקטיבית . רבים מהחברים הרשומים , מזויפים. רובם לא שלמו די חבר
. מדוע אינך חוקר את הפרשה ? הוצאת את השד העדתי
במקום להלחם על טוהר מידות בבחירות של קדימה .
כחברה ב"אומץ" הנלחמת שנים רבות על טוהר המידות,
ויושר ציבורי, מאוכזבת ממך יואב יצחק. טעית בגדול.
ממך אני מצפה לשקול דעת, ויושר אישי.











.
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
יואב יצחק טועה?
  יצחקה'לה   14/09/08 14:15
הוא לא טועה כלל. הוא סניף סמוי של הליכוד. את כל "חשיפות השחיתות" שלו עשה רק לאלה שאינם בליכוד. זה לא מוזר שהוא לא כתב מאומה נגד הירשזון ואולמרט כשהיו בליכוד?
כתוב תגובה ל- יצחקה'לה
64
ואאו איזה אגו מטורף לאיש הזה
  אלוני חיפה   15/09/08 16:54
יואב יצחק בהחלט מרגיש שהוא.....הכול יודע מי מה ואיך רצוי ומי שלא הולך בתלם, אוי ואבוי פשוט קונספירציה.
כתוב תגובה ל- אלוני חיפה
65
ציפי ליבני
  דוסקה   17/09/08 12:27
ישלי הרושם שיואב לא מפרגן לציפי לרשות הממשלה מאינטרסים אישיים.
שיטרית למשל בהיותו יושב ראש הסוכנות, לא היה צגיק גדול ולקח מהקופה הציבורית.
דיכטר ההתנהגות שלו כלפי בר-לב מאד מאד גחמדה.
מה עשה מופז בהיותו רמטכ"ל לשיפור האימונים בצה"ל?
נכון ליבני אינהאיש צבא כמו כל הגנרלים שלנו. אבל היא אישה ישרה וחכמה ואיכפת לה מהמדינה שלנו.
כתוב תגובה ל- דוסקה
66
ציפי ליבני
  silman eli   24/09/08 06:03
מר יואב !
אני מציע שניתן לך למנות את ראש הממשלה הבא וכך לא תטרח להשמיץ -היא עוד לא נבחרה ולך יש מאגר של האשמות והשמצות כהרגלך בקודש--די!! נמאס -אני מניח שחוץ מנתניהו יש לך על כל מנהיג שיבחר שק עם רכילות זולה שמתאימה לרמתך!
כתוב תגובה ל- silman eli
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il