s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרב אמנון יצחק שובר שתיקה
מאת: עידן יוסף  |  26/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אחחח מה הוא מתלונן?
  עדוש   26/01/13 22:12
מה שהוא עשה לאותם זמרים מזרחיים (מכוניות שעוברות ברחובות למשל ומודיעות "עד כמה רע ופושע ציון גולן" וכו') עכשיו עושים לו.
לא נעימה לך הבריונות של ש"ס? גם לי. אך "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך", לא?

מקווה שהפנמת את המסר ושעכשיו כשחווית על בשרך מה בריונות דתית כזו מסוגלת לעשות - יש לך 4 שנים לחזור בתשובה...
כתוב תגובה ל- עדוש
2
אני לא ש"סניק, אבל אמנון יצחק
  חסר לו בורג   26/01/13 22:33
הכניס לו לראש מפלגה בת דו ספרתית.
פינטז על לחם בשקל.
שחקן שנחשף פרצופו
בג'לביה והתרבוש, היו עבורו כלי לגריפת סכומי עתק, לרכישת ב.מ.וו של 7-8 ספרות של צאות אלפים, ודירת פאר בבני ברק רבתי.
אמנון יצחק תפסיק לדבר על ,בועלי נדות", מקום ששתית מהן מים על תירק בהן.
נראה לי שהחזרה בתשובה אצלך היא מן השפה ולחוץ.
אני אשכנזי לא מצביע שס, אבל מכבד את הרב עובדיה ודאי של משתלח בו.
אם אתה באמת שומר תורה: אוי לך מיום הדין, אוי לך מיום התוכחה.
כתוב תגובה ל- חסר לו בורג
3
תלמד להפסיד בכבוד
  חרטטן   26/01/13 22:38
עבדתי בקלפי שם כח להשפיע הגיעו למקום שלישי ... והכל היה שקט לחלוטין .....
כתוב תגובה ל- חרטטן
4
בקשה לרב אמנון
  מצטער   26/01/13 22:47
הרב אמנון! אנא! הפסק לזרוע פירוד שנאה ומחלוקת, האם תרצה להיות גדול המחזירים בשאלה? אולי תתרכז במה שעשית עד כה, אם כי ודאי שעכשיו יהיה יותר קשה. אבל אם יהיו כוונותיך לשם שמים,תזכה לסייעתא דשמיא מהכואב ומצטער.
כתוב תגובה ל- מצטער
תגובה למצטער-
  מאמינה   4/02/13 17:42
בס"ד חזרתי בתשובה כי שמעתי קלטות של הרב אמנון יצחק המשכתי בדרך זו בזכות הידברות (הרב זמיר, הרב אליהו שירי, הרב פנגר ודומיהם...) כואב לי מאד מאד מאד שאין אחדות בין כל הרבנים הרי המטרה העיקרית היא חזרה בתשובה אז למה קם המצע של "לחם בשקל" במה הוא טוב יותר ממצע קיים הדוגל בהפצת התורה? הרי תורתו של הרב אמנון יצחק לא סותרת את דרכם של שס. אף פעם לא מאוחר להתעשת לשים את הכבוד העצמי בצד. ולחשוב על כבוד שמיים ועל כמה אפשר לעשות קידוש השם אם שס והרב אמנון יצחק יתפיסו. בבקשה אני מתחננת אם אתם יראי שמיים אמיתיים הראו דוגמא ה"אוייב" האמיתי שלנו הוא יצר הרע בדמות חילוניים פורקי עול ולא רבנים. קטונתי אבל אני מרגישה שמה שנעשה כואב מאד לאבינו שבשמיים. בבקשה תתפיסו ותעשו קידוש השם גדול.
כתוב תגובה ל- מאמינה
תגובה למצטער-
  מאמינה   4/02/13 17:47
בס"ד חזרתי בתשובה כי שמעתי קלטות של הרב אמנון יצחק המשכתי בדרך זו בזכות הידברות (הרב זמיר, הרב אליהו שירי, הרב פנגר ודומיהם...) כואב לי מאד מאד מאד שאין אחדות בין כל הרבנים הרי המטרה העיקרית היא חזרה בתשובה אז למה קם המצע של "לחם בשקל" במה הוא טוב יותר ממצע קיים הדוגל בהפצת התורה? הרי תורתו של הרב אמנון יצחק לא סותרת את דרכם של שס. אף פעם לא מאוחר להתעשת לשים את הכבוד העצמי בצד. ולחשוב על כבוד שמיים ועל כמה אפשר לעשות קידוש השם אם שס והרב אמנון יצחק יתפיסו. בבקשה אני מתחננת אם אתם יראי שמיים אמיתיים הראו דוגמא ה"אוייב" האמיתי שלנו הוא יצר הרע בדמות חילוניים פורקי עול ולא רבנים. קטונתי אבל אני מרגישה שמה שנעשה כואב מאד לאבינו שבשמיים. בבקשה תתפיסו ותעשו קידוש השם גדול.
 מאמינה
כתוב תגובה ל- מאמינה
5
מסיונר שגדל לנרקסיסט
  0מולני1   26/01/13 22:54
לא ברור לי כיצד אינו רואה עצמו חוטא בחטא היוהרה.
אם באותו רציונל הוא מסביר את הצורך באמונה, אזי הוא שיקר אלפי אנשים לטובת חזרה בתשובה. נראה שהוא חושב שהוא מחזיק את המפתחות לשערי שמים, גם לגן עדן וגם לגיהינום. עוד יראה עצמו נביא ויקים דת משלו.
כתוב תגובה ל- 0מולני1
6
שלח יד בשכלו ובשכלם של מאמיניו
  פירוש רשי לעצלנים   26/01/13 23:07

כמה פעמים הם ימשיכו את הקמפיין
על קיום האלוהים התקציב שלנו החילונים אוזל
כתוב תגובה ל- פירוש רשי לעצלנים
7
אני חושש
  עמוס שנער   26/01/13 23:26
אני חושש שתזדקק לשומרים צמודים לכל החיים. אתה חי בלב בני ברק. הארגון שלך גם נמצא שם. טוב שאתה אמיץ ולא עושה חשבונות לאף אחד, אך הייתי מפחד להיות שכנך או אחד מבני ביתך. שתצליח.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הוא מטורף, וחבל שאינך מבין זאת
  אהוד פרלסמן   27/01/13 01:21
כשאני רואה בעיניים שלי (יש כאן סרט) שאומר שבגלל שהחליפו פתקים של פז ב-פה, כל המנדטים שלו הלכו ללפיד, אני מבין שיש לי עסק עם מטורף. וכשאני כותב מטורף אני מתכוון לבן אדם שנתבלעה עליו נפשו, והוא מטמטם את עצמו לדעת באופן מוחלט. אז אם אתה חושב לעצמך "אולי הוא צודק", ובאמת בכל הקלפיות של החילונים בתל אביב, שם לפיד קיבל את הרוב, בעצם חצי מהחילונים האלה שמו פתקים של פז, ויד נעלמה החליפה אותם בפתקים של פה, אז אתה באמת לוקח את ההיגיון שלך וזורק אותו לפח, כי לא נעים לך להסתכל על המציאות בעיניים, ולהבין שהוא פסיכי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הוא יותר חכם ממני וממך ביחד
  עמוס שנער   1/02/13 12:49
האמת שלא שמעתי את כל מה שהוא אמר כי הרמקולים אצלי לא עובדים. אני מניח שהחלפת הפתקים אם היית נעשתה בריכוזים בהם יש לו תמיכה ולא בצפון ת"א וכך אנשים רבים אולי התבלבלו. זכור לי שפעם, לפני הרבה שנים, דיברו גם על דיו מחיק ואולי הרבה פתקים שלו הפכו לפתק לבן. אני לא יודע אם הטענות שלו נכונות, אני כן יודע שתומכי ש"ס רבים הפכו לעבריינים גדולים. אני כן חושב שהצטמקות הימין קשורה גם לש"ס כי רבים הצביעו לש"ס או נמנעו מהרב יצחק למרות האהדה אליו והשנאה לש"ס, פשוט מפחד הקפדתו של הרב עובדיה יוסף. ש"ס אשמה כי אמנם היא יכלה לאבד מנדט לתוך הגוש הימני חרדי חברתי אך התנהלותה הביא לאיבוד של לפחות מנדט לכל הגוש בבחינת לי אחד יותר גם אם כל המשפחה תצטמק בגלל זה וגם אני אשלם מחיר. לסיכום, הלוואי עלי ועליך ביחד את השכל של הרב, גם אם טענותיו האחרונות נובעות לא מתוך האמונה שלו בהן, אלא מתוך הצורך לתרץ את הפסדו בלבד [אינני בטוח בכך, אך גם לא ההיפך].
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
8
אהבתי את מוזיקת הרקע
  אורי... .   27/01/13 00:43
כתוב תגובה ל- אורי... .
9
הרב הצדיק
  שלוםשלום123   27/01/13 01:19
אני לא נמנה על אנשיו של הרב, אבל מחקירה פשוטה של האירועים מתברר שנעשה לו לינץ גס על לא עוול בכפיו. מדובר בגדול המחזירים בתשובה בכל הזמנים, ואני מאמין לכל מילה שלו. מנגד זייפו מכתבים, השמיצו ללא הרף בכל התחנות והעיתונים. מהצד של הרב לא היה שום זיוף או שקר. ההפך, הרב הגיב רק להתקפות נגדו לכל אורך הדרך באצילות גדולה. אני אוהב את הרב אמנון יותר מתמיד. תודה שחשפת את השקר!!!
כתוב תגובה ל- שלוםשלום123
אתה דפוק כמוהו. היה מוכר
  טמבלויזיות ברמלה   27/01/13 09:29
כתוב תגובה ל- טמבלויזיות ברמלה
10
יהודים הושיעו. כבור הרב התחרפן
  עזרא מועלם   27/01/13 01:55
חלקלק הלשון מאחז העיניים החצוף שמעז להשמיץ כל חייו את אחיו היהודים הסוחר בנשמות והמטמטם יהודים במצוקה הפועל נגד גיוס יהודים לצבא ההגנה לישראל והמשכנע יהודים לבלות בישיבות במקום לעבוד לפרנסת משפחתם האיש המאוס הזה אכל אותה ביג טיים. תענוג. הריב עם המקבילים לו, אנשי שס הנכלוליים, הוא עוד סימן לבוא היום המבורך, היום בו תיפול החברה החרדית ואנשיה יחזרו להיות יהודים נאמנים לעמם לארצם, יהודים תורמים גם בלימוד תורה אבל גם בעבודה ויגיע כפיים. יהודים שיביאו לידי ביטוי את כשרונם כפי שבורכו בו בלידתם ולא יכפו על עצמם ועל ילדיהם חיים של שינון שקרי ומבזה המכונה לימוד קודש. להאמין, ללמוד דף גמרה לקיים מצוות בכיף. אבל יחד ובמקביל לכל שאר החובות כאדם וכאזרח. ארורים מנהיגי החרדים והמחזירים בתשובה הנצלנים תאבי הבצע והכבוד. ראו נא את הסרטון המשעשע הזה של חולה המגלומניה אמנון יצחק. שמעו את קינת האבל שהוצמדה לסרטון והבינו היטב לאיזה שפל המדרגה נפל האדם המזוהם הזה.
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
מדוע השפה המנוות הזאת
  איריס כהן   27/01/13 14:09
אפשר גם בלי כל הפנינים ,קצת כבוד עזרא מועלם ,תפסיק להיות שטוף מח ולזלול חרדים ורבנים לתאבון ,זכותך לחשוב כך אך דע לך שהאיש קרב רבים לשמירת מצוות התורה שאולי אם לא , היו מידרדרים לזוהמה שאותה מספקת בשפע החברה החילונית ,אז אל תהיה כל כך חד משמעי ותכבד !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
11
אנחנו בועלי שפנים ואוכלי נידה
  ולא כפי שטענת   27/01/13 08:29
כתוב תגובה ל- ולא כפי שטענת
12
הרב אמנון יצחק הוא מלך האמת
  שירייייייייייי   27/01/13 08:51
אין עליו ב-ע-ו-ל-ם!
כתוב תגובה ל- שירייייייייייי
13
בבחירות האלה האשכנזים הראו
  אנייחע   27/01/13 08:58
שידם על העליונה הרב ציפה גם מהם להשמצות אך רק הספדים עשו זאת...
כתוב תגובה ל- אנייחע
14
הרב אמנון שליט"א
  יאירררר   27/01/13 09:03
כולנו איתך כבוד הרב! אשריך וטוב לך בזה ובבא! סוף האמת לנצח!
 אתר!
כתוב תגובה ל- יאירררר
15
הרב אמנון!
  יאירררר   27/01/13 09:09
אין כמו הרב!!!
 פורום
כתוב תגובה ל- יאירררר
16
צריך להיות אובייקטיבים
  פצפץ   27/01/13 09:12
הרב אמנון יצחק כל מטרתו הטהורה היא רק להפיץ את תורת השם גם אם זה אומר לעשות זאת בעקיפין דרך הפוליטיקה אבל יש כנראה אנשים שאינם יכולים להבדיל בין האמת לשקר ומשייכים אליו את מומיהם. בואו נבדוק לרגע האם הוא באמת אמר מה שהעלילו עליו האם נתתם לו הזדמנות להשיב לכל טענות המלעיגים או סטמתם את אזניכם משמוע או אולי קשה לכם לקבל את האמת שהוא מייצג אז עדיף לכם פשוט לקטול אדם חף מפשע.
כתוב תגובה ל- פצפץ
17
כופרים בילמו פיכם!!!! מי שמכם
  שוליקה   27/01/13 09:16
לשר ומושל לדבר סרה בתלמידי חכמים? האם ביום הדין יעמוד אימי מהצד שמנגד לטובתכם? הלא הם בעצמם זקוקים לסנגור טוב. מי שזרע את המחלוקת לא היה הרב אמנון יצחק שליט"א.

בושה כמה השנאה שלכם מחפשת נתיבים ובאיצטלת לשם שמים אתם רומסים כל רב מבלי לחוש ללשון הרע.

הרב אמנון יצחק שליט"א, אשי האמת איתך! וכל מדברי הסרה שלשונם תדבר גבוהה-גבוהה, אוי להם ואוי לבני ביתם....
כתוב תגובה ל- שוליקה
שוליקה לכי לפסיכיאטר
  אברהם מרדכי   27/01/13 09:37
כתוב תגובה ל- אברהם מרדכי
18
גם אם הייתי מנוגדת
  אביבית   27/01/13 09:22
בדעותיי לרב אמנון יצחק לא הייתי מעיזה להעלות על לשוני כאלו בזיונות נגד אף רב בישראל ניחא חילונים מדברים ככה כי לרובם אין הבנה או השגה של חומרת הדבר אבל אלה שדיברו ככה והם חובשי כיפה וקוראים לעצמם דתיים עדיף שישתקו כי 2 חטאים עיקריים בידם לשון הרב ןובזיון תלמיד חכם והכי גרוע חילווול השם שעל זה אין מחילה. תנו לאלו שבאמת חרדים לדבר השם לעשות מלאכתם ואל תתערבו
כתוב תגובה ל- אביבית
מי קבע שהוא רב?
  רב-סמל (במילואים)   28/01/13 18:15
היכן הוא קיבל סמיכות?
כתוב תגובה ל- רב-סמל (במילואים)
19
גם אם הייתי מנוגדת
  אביבית   27/01/13 09:22
בדעותיי לרב אמנון יצחק לא הייתי מעיזה להעלות על לשוני כאלו בזיונות נגד אף רב בישראל ניחא חילונים מדברים ככה כי לרובם אין הבנה או השגה של חומרת הדבר אבל אלה שדיברו ככה והם חובשי כיפה וקוראים לעצמם דתיים עדיף שישתקו כי 2 חטאים עיקריים בידם לשון הרב ןובזיון תלמיד חכם והכי גרוע חילווול השם שעל זה אין מחילה. תנו לאלו שבאמת חרדים לדבר השם לעשות מלאכתם ואל תתערבו
כתוב תגובה ל- אביבית
20
טעות פרוידיאנית שמתאימה לכתבה
  שיג   27/01/13 11:34
לקראת סוף הפסקה השניה כתובה המילה "הצמביעים". זו טעות שיכולה להחשב שטעות מכוונת של אמנון יצחק אבל אולי כדאי לתקן את המאמר...
כתוב תגובה ל- שיג
21
אוהבים אותך! ! !
  ..   27/01/13 16:08
כתוב תגובה ל- ..
22
הרב אמנון שליט"א צודק
  דוד לוין   27/01/13 22:56
שס התגלתה כמפלגה שהכסא בכנסת גדול מהתורה ,וזה אחרי שהכרנו אותה כמפלגה מושחתת שמכניסה כספים לכיסים פרטיים על חשבון בוחריה,
כתוב תגובה ל- דוד לוין
23
אמנון-חרמות חוזרים כמו בומרנג
  כנניהו המיסר   28/01/13 01:13
אמנון יצחק לא הפסיק להחרים ולאיים על כל מי שזז - לאחרונה יצא במבצע להחרים עשרות של זמרים. מתברר, שהשיטה הזו עובדת לכל הכיוונים. על דאטפת - אטפוך. כמובן - גם המחרימים של אמנון לא ינקו. וסוף מטיפייך יטופון...
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
24
סופו של רודף כבוד
  אילן דור ראש העין   28/01/13 07:38
בתור ילד ונער צפיתי הרבה בדיסקים שלו אבל אחר כמה זמן שאתה יוצא ממנו אתה רואה כמה האדם הזה צזלזל ותת רמה רודף כבוד עם כל מיני נחיתות במסוקים בטדי וכל מיני שטויות והכל במיקוד עצמי ברגע שיש איזה תכנית כלשהיא בטלבזיה שאמרו עליו חצי מילה מיד הוא מוציא תוכנית שלשלש שעות תקיפה במקום להתעסק במה שצריך וכך גם עכשו מכספי תרומות במקום לעשות דברים טובים בזבז מליונים על מאבק גמור מראש שברור שלא היה נכנס לכנסת ועל זה כבר אמרו שהתאוה והכבוד יוציאו את האדם מהעולם ראיתי את פעיליו לא נ עים לאמר אבל רובם ערסים תימנים שגרר אותם על רקע עדתי והבטחת גחנון בשקל
כתוב תגובה ל- אילן דור ראש העין
25
אמנון לא יצחק
  אבי כהן   28/01/13 13:30
אסור לפגוע ברב עובדיה ומי שפוגע בו, כמה שזה מצער, משלם את המחיר. זאת טעות להגיד שכל העוזרים של הרב עובדיה עובדים עליו ולכן עושה מה שעושה, מכיוון שהמשמעות המעשית של אמירה כזו חמורה ביותר לגבי הרב עובדיה כאילו אפשר לעבוד עליו. אמנון תבין עם רבנים אמיתיים לא מתחילים.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
26
הצעה ידידותית
  גל33   28/01/13 14:45
אני מציע לכל המגיבים כאן,
בין המאמינים לרב ובין הלא מאמינים לו,
בין המתנגדים לו ובין התומכים והאוהדים,
בין הכועסים, עם סיבה או בלי סיבה ובין המלאי מרחמים עליו, בין הרציניים ובין המתלוצצים ששמחים "לתפוס טרמפ" על ההמולה שנוצרה כאן: הזהרו מאוד בכבוד הרב! יש לו זכויות רבות, ואין אנחנו יכולים לדעת ולהכריע בעצמנו מה אמת ומה שקר, לפי דעתנו. יש כאן מחלוקת, אבל מי שאינו בקי ברזיה - אל לו להכנס ראשו בין הרים גבוהים כאלו. זה לא עניינו ומוטב להיזהר, שנאמר על תלמידי חכמים, למרות המחלוקת: "וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא תִכָּוֶה, שֶׁנְּשִׁיכָתָן נְשִׁיכַת שׁוּעָל, וַעֲקִיצָתָן עֲקִיצַת עַקְרָב, וּלְחִישָׁתָן לְחִישַׁת שָׂרָף, וְכָל דִּבְרֵיהֶם כְּגַחֲלֵי אֵשׁ". אז אנא, תנו לקב"ה להיות השופט העליון של כל העסק, טוב? זו כמובן רק הצעה ידידותית.

כתוב תגובה ל- גל33
27
הצעה ידידותית 2
  גל33   28/01/13 15:13
תראו מה אביבית כתבה כאן, בתגובה 18-19. כל הכבוד לך אביבית. מילים כדרבנות.
כתוב תגובה ל- גל33
28
אוהבים אותך אמנון
  ישראל יצחק   30/01/13 01:18
הרב אמנון יצחק אנחנו איך באש ובמים אתה צדיק האמת וגדול הדור אנחנו אוהבים אותך וכל מה שתעשה אנחנו איתך
כתוב תגובה ל- ישראל יצחק
29
הרב אמנון
  משה ק   3/02/13 23:14
אין כמו הרב אמנון יצחק מי שפוגע ברב שבורא עולם ירחם עליו...
כתוב תגובה ל- משה ק
30
אין כמו הרב אמנון יצחק .עיורים
  משה ק   3/02/13 23:24
כתוב תגובה ל- משה ק
31
פגיע ברב אמנון פוגע בה'
  משה ק   3/02/13 23:41
כתוב תגובה ל- משה ק
32
משפט: בסופו של דבר את האלוהים
  משה ק   3/02/13 23:50
כתוב תגובה ל- משה ק
33
ירא את מצוותיו שמור כי זה כל
  משה ק   3/02/13 23:56
כתוב תגובה ל- משה ק
34
האדם..... מי שלא מכיר זכוררררר
  משה ק   4/02/13 00:02
כתוב תגובה ל- משה ק
35
דיבור לשון הרע זה גרוע מאודדד
  משה ק   4/02/13 00:14
כתוב תגובה ל- משה ק
36
אוהבים אותך הרב אמנון בהצלחה..
  משה ק   4/02/13 00:20
כתוב תגובה ל- משה ק
37
הרב אמנון אל תדאג גם זה יעבור
  משה ק   4/02/13 00:32
כתוב תגובה ל- משה ק
38
אל תידאג הרב אמנון יצחק
  סיירגי יובוגירוב   6/02/13 07:59
אל תידאג אמר הדג יש לי עורך דין כריש המשך יבוא.
כתוב תגובה ל- סיירגי יובוגירוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il