w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרס: הפתרון היחיד - מדינה פלשתינית עצמאית
מאת: איציק וולף  |  17/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נו די, שימון, תניח לנו כבר !!
  משה מיכאל   17/02/13 16:01
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
2
נשיא ערבי.. לך לפלשתין.
  אורי ציון   17/02/13 16:07
כתוב תגובה ל- אורי ציון
3
רק נזק
  עייף   17/02/13 16:08

מתאי כבר ניפתר מפגע רע הזה
כתוב תגובה ל- עייף
4
חתרן בלתי נלאה
  אבי כהן   17/02/13 16:17
יש דבר אחד שבו אני מסכים עם יצחק רבין זכרונו לברכה והוא ששמעון פרס חתרן בלתי נלאה. מכיוון שמר פרס לא שומר על מסגרת תפקידו ומתתערב בעניני ניהול המדינה, הרי שגם לאזרח פשוט כמוני מותר לבקר את מר פרס. הגיע הזמן שמר פרס יתחיל להביע חרטה על אסון אוסלו שהביא עלינו במרמה תוך כדי ביצוע עבירות על החוק (כן מר פרס עבר עבירות חמורות מאד על החוק כאשר קיים בחוסר סמכות מגעים עם אויבינו) ויפסיק לנסות להצדיק בדיעבד את מעשיו החמורים על ידי כך שהוא ממשיך את אותו כיוון שאילו שזה אפשרי. מר פרס הלא נכבד, תיתן את הדין על מעשיך ותשחרר אותנו ממעשיך הנלוזים
כתוב תגובה ל- אבי כהן
רשעים
  ינון ר   24/02/13 09:38
על פתח גהינום לא מתחרטים וד"ל.
כתוב תגובה ל- ינון ר
5
למה לא מעבירים את החרא הזה
  סוניה סוניה   17/02/13 16:20
למצרים, לסוריה, לאלג'יריה, לאפגניסטן????????????

כתוב תגובה ל- סוניה סוניה
6
חתרנותו של פרס
  דידה   17/02/13 16:44
חתרנותו של פרס מעולם לא ידעה שובע. האיש הזקן והנרגן הזה הגיעה שעתו לנטוש כל תפקיד ציבורי אם כבוד היה מנת חלקו. אך פרס כמו פרס החתרנות יצוקה אצלו ב-ד.נ.א לכן אין סיכוי שהאיש שמזמן היה אמור לעבוד בפלסטלינה ולרקום באיזשהו בית אבות אולי גם לעסוק במקרמה עדיין נותר חתרן בלתי נלאה.אין ספק שאנשים מסוגו גורמים לפקפוק ביחס לצורך בנשיאות במדינת ישראל. למעט בזבוז כספי ציבור מיותרים ואחזקת אין ספור אנשים בפאנל אין במוסד הזה בראשות אנשים מסוגו של פרס אלא לזרוע ריב ומדון. האיש אולי מפאת גילו אינו זוכר שבנושא פוליטי עליו לסתום את פיו אין שנה שהאיש הזה אינו מבקש הגדלת תקציב הנסיעות שלו על פני הגלובוס. בפעם הבאה הוא יסע לפינגווינים באנטרטיקה להסביר להם שצריך מדינה לפלשתינאים. האיש אולי בגלל האלצהיימר שכח שחלומו האיום הביא לכ- 2000 חללים ואלפי פצועים שלעולם לא ישכתו את המושג שטווה שותפו רבין קורבנות השלום. שבענו די את חלומות העיוועים שלך הגיעה שעתך מזמן ללכת הביתה.
כתוב תגובה ל- דידה
7
מי זה"אנחנו מחכים לאובמה"?פרס
  והתולעים?   17/02/13 16:55
כתוב תגובה ל- והתולעים?
8
מתגעגעים לנשיא יצחק נבון!
  סיישל.   17/02/13 17:02
כתוב תגובה ל- סיישל.
9
מתי היתה פה מדינה פלשתינית?
  נילית   17/02/13 17:03
אולי מר פרס לא זוכר אבל ראוי שיאמר לציבור מתי היתה כאן אי פעם מדינה פלשתינית?
מתי נוסדה ועל ידי מי? מה היו גבולותיה? מה הייתה עיר הבירה שלה? מה היו עריה העקריות? ממה היתה מורכבת כלכלתה הבסיסית? איזו ממשלה היתה אז? האם היה מנהיג פלשתיני אחר ידוע לפני ערפאת< האם פלשתין הוכרה נעולם על ידי מדינה אשר קיומה בזמן כלשו לא מותיר מקום לפרשנות? מה היתה שפתה של המדינה? מה היה המטבע שלה? מה היתה הדת השכיחה במדינת פלשתין? והואיל ואין מדינה כזאת כיום מה גרם לחיסולה ומתי זה קרה? בקיצור מדינות ערב החליטו להרוס את ישראל והם נכשלו בהשגת מטרתם לכן יצרו ארגון טרור וקראו לו העם הפלשתיני ומיקמו אותו בעזה יהודה ושומרון בקיצור פלשתינים מעולם לא היו לאום ואין צורך וטעם להגדירם כאלה גם היום!
כתוב תגובה ל- נילית
10
לארסן מחכה לפרס
  דידה   17/02/13 17:16
מה מר פרס יתכן שאתה מצפה שלארסן יסדיר בעבורך עוד פרס נובל .משותף והפעם עם הניה ואבן מאזן ואתה תדאג לעוד איזה פרס ללארסן? וכן לעוד כמה אלפי חללי שלום?
כתוב תגובה ל- דידה
11
הוכחות פרס
  דידה   17/02/13 17:21
פרס מוכיח לנו שבית הנשיא הוא בית אבות נוח בחינם ע"ח משלם המיסים הכורע תחת מסחתת הכספים לתפקידים הזויים.
כתוב תגובה ל- דידה
12
לשימי פרסקי האידיוט
  אניהי   17/02/13 17:24
בלום פיך כבר! נמאסת עלינו, הלא אמרו לך שתפקידך הינו יצוגי בלבד ולא מדיני???? יה אידיוט אז גם אתה עובר על החוק וגם לא צריך אותך!!! אוף, מתי יחליפו אותך כבר? גם אישתך לא סבלה אותך!
אגב קורבנות השלום זה המונח של שימי האידיוט לא של רבין. אז לדעת שימי פרסקי אם הם קורבנות "השלום" אז זה בסדר כי לא הוא קורבן השלום!
כתוב תגובה ל- אניהי
13
שימון פרס הוא סוכן אמריקאי
  מבצע פקודות אובמה   17/02/13 17:35
כתוב תגובה ל- מבצע פקודות אובמה
14
נשיא ההבל רוח !
  נירון קיסר   17/02/13 18:24
נכון שבגילך המתקדם , הזכרון מתקצר אבל נזכיר לך : הבאת עלינו את הסכם אוסלו והצהרת שנזכה לחיות במזרח תיכון חדש ואמנם , תחזיותיך התממשו . המזרח התיכון השתנה , רק לרעה ,אבל מי סופר ? יחי ההבדל הקטן רק מי שסופר בסוף הן כל המשפחות השכולות שההסכם שלך הביא עלינו . הבאת עלינו יחד עם שרון את פינוי חבל עזה וגוש קטיף שהיה פאר ההתיישבות מתוך הנחה שמעתה יהיה שקט שהרי החזרנו להם את כל הרצועה עד הגרגיר האחרון והבטחת שכעת ישרור שקט מוחלט כי הרי אין חיכוך עם האוכלוסייה הערבית ומה קיבלנו ? אלפי טילים על דרום המדינה[וכעת גם מרכזה] הרוגים ופצועים ולמעלה מ 10 שנים של טפטוף בלתי פוסק של טילים . אולמרט , העבריין המורשע שהיה שותפך להנהגה הבטיח לרב המחבלים אבו מאזן קליטת עשרות אלפי פליטים לשטח ישראל , חלוקת ירושלים עיר הנצח פינוילמעלה מ 90% משטחי הגדה ומה קיבלנו בתמורה ? הכרזה על מדינה פלסטינית באו"מ . ביבי הבטיח שתי מדינות לשני עמים [שעכשיו זה הפך כבר לשלוש מדינות לשני עמים [רצועת עזה ויהודה ושומרון לפלסטינים וארץ ישראל המערבית ליהודים שהם גם לא מוכנים לשמוע על מדינה יהודית] כמו כן הקפיא את הבנייה הקפאה מוחלטת אפילו בירושלים ומה קיבלנו ? נאדה ! אז כבוד נשיא השמאל , למרות הסניליות שלך ולמרות רדיפת הכבוד שלך , אולי תעצור רגע ותחשוב האם באמת ובתמים הבעייה תיפתר כפי שאתה מבטיח [ושוב תטען אחר כך : "סליחה טעיתי" .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מה עם האופציה הירדנית??
  אניהי   17/02/13 19:44
פרסקי שנים דברת על האופציה הירדנית וטענת שזה הפתרון היחידי! לא ששאלת את מלך ירדן אם הוא בכלל מעונין!
כתוב תגובה ל- אניהי
15
פרס --נזק למדינה
  shevach avraham   17/02/13 18:34
כתוב תגובה ל- shevach avraham
16
מהרסיך ומחרביך מקרבך יבואו
  alice   17/02/13 18:50
כתוב תגובה ל- alice
17
לעולם לא נשכח את נרצחי ערפאת
  מיכל מירושלים   17/02/13 19:07
הרף ממך, אדוני הנשיא. אוסלו אמנם תחילתו בטעות קולסאלית אך סופו בפשע ממש. רק מודה ועוזב יש לו סיכוי שירוחם.

לעולם לא נסכים למדינה פלש' מזוינת והם לעולם לא יסכימו למדינה מפורזת.
יהא על חתרני אוסלו לשאת על מצפונם את חזיון התעתועים שהוביל לנרצחי ערפאת.
בימים אלה שאנו עומדים לפני חג הפורים - לא נשכח מה שקרה בתל-אביב.
ואחרי כן חג הפסח - לא נשכח מה שקרה בנתניה במלון דבר.
- שום דבר לא ינקה זאת.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
18
כּוּלוּ כַּלְבּ בּיגִ'י יוֹמוּ' פרט לפרס
  מטאפורה   17/02/13 20:22
כתוב תגובה ל- מטאפורה
19
אימרות פרס לפרסולוג המתחיל:
  נתין מדמנת ישראל   17/02/13 20:47
בטקס שבו השביע נשיא המדינה פרס ארבעה קאדים(11.10.09), אמר: "אני רוחש הערכה עמוקה מאד לציוויליזציה האיסלאמית הגדולה. תרומתה לעולם האמונה, המחשבה, הספרות, האמנות, הפילוסופיה, האלגברה, הארכיטקטורה וכן הלאה היא ללא שיעור". עוד מקיאו:ידעתי שיש לחיזבאללה 12 אלף טילים, אבל לא ידעתי שהם ייצאו למלחמה...; "האיש הזה [רבין] הרס את החיים שלי. כבר שש-עשרה שנה הוא הורס את החיים שלי..." [בסרט הקלטה המצוי בידי שמעון שיפר]; ואחרי רצח רבין: ""כל הדיבורים על כך שהשב"כ הפעיל את ארגון אי"ל["ארגון של אדם אחד"-רביב, לפי ועדת שמגר] הם שטויות ממדרגה ראשונה, ומי שמפיץ האשמות כאלה יצטער על כך בסופו של דבר"; ועל סוריה: ""הרושם שלי הוא, שאסד נפרד מהמלחמה, אך עדיין לא התחתן עם השלום. הוא במצב של רווקות. כמה זמן זה יימשך, איני יודע."; "מדובר במגירת תוכניות ולא בתוכניות מגירה..." "לא התיישבנו בגולן כדי לחפש נביאים וכוהנים."; "זוהי לנו הפעם הראשונה שמדובר בהתנגשות, לא בין יהודים לערבים, או בין פלסטינים לבין ישראלים, אלא בין קואליציה הרוצה בשלום לבין מחנה הרוצה להורסו..."
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
20
הדחליל הסניל היושב על כס הכסיל
  פלא יועץ   20/02/13 10:11
במשכן האוויל ממשיך למלמל את המנטרה השחוקה כמו תקליט שרוט. האיש שגרם לנו נזקים כה חמורים מכל בחינה שהיא ממשיך לרוץ עם לפיד כבוי בידו נושא את נס חכמי חלם על כתפיו.החנפן המתרפס הבלתי נלאה,מבקש לאסוף אל חייקו עוד כמה פרורי אהבה ממי שמבקש אך את רעתנו הפרעה השחור מהבית הלבן.כ"כ פאטתי עצוב ועלוב.אז נזכיר לו שוב כי בא"י לא תקום לעולם מדינונת פלסטינאצית.וכי שלום אינו תהליך כי אם מצב נתון.ואין שלום עם נחשים ועקרבים אשר אך מזימות ליבם כל היום איך להכישנו.אף לא בחסות הזאבים בעור כבש מאמריקה ואירופה.והקב"ה יושיענו ב"ב משוטי הנבואה למיניהם.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
21
מדינה לערביי א"י-בעבה"י המזרחי
  הניה   22/02/13 21:08
כתוב תגובה ל- הניה
22
זהו שימון הרס ! ==============
  יוד יוד   23/02/13 21:44
תחבולן, שקרן והזוי,רוקם חלומות . תשאלו שימון הרס מי הקים את "הקרן לישראל חדשה" מה עושה "המכון הישראלי לדמוקרטיה" מה עושה "מרכז פרס לשלום" האיש הזה חייב לפנות את מקומו, אסור בשום אופן להמשיך לאפשר תפקידו הרם במיוחד שהוא מצפצף על החוק, בנוסף אינו מאפשר למבקר המדינה להכנס ולבדוק את פעילות בית הנשיא. היכן כתביה של "מפלגת התקשורת" המגינה על החפץ ביקרה?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
23
מה מניע את פרס להקים עוד מדינה
  קורןנאוה טבריה   24/02/13 05:42
פלשתינאצית בא"י חמש דקות מכפר סבא למבקשי נפשנו?למה שעם ישראל ירצה בעוד מדינה ערבית-פלשתינאצית לערבים בקרבנו? למה? הרי זה אותו הפרס שאמר כי:"מספר ההסכמים אשר הופרו ע"י הערבים- כמספר ההסכמים עליהם חתמו"?וצדק!('כעת מחר')=מה מסתתר מאחורי ההבנה שלו בצורך החולני הזה להקים לישמעאלים עוד מדינה בנוסף לקיימות בשטחי המזרח התיכון,כש-99.9% תחת שליטת האימפריאליזם המוסלמי-ערבי ונקיים מיהודים,ציונים ומיתיוונים חד'שים=לעומת שליטת ישראל רק על עשירית האחוז מהשטח=ולא נקיים מערבים ואויבים ללא הבדל דת?למה? למה שאלות מסוג זה לא נשאלות בתשקורת?בעולם?מישהו מכיר אזרח אחד בעולם שהיה מפקיר גרגר מאדמתו מולדתו למען התליין-תורן שלו?אני לא!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
משה דיין:"פרס מדליף סודות מדינ
  קורןנאוה טבריה   24/02/13 05:48
מדינה לאמריקאים"=ואותו הפרס-העכשווי מכין את דעת הקהל והעדר -לקראת בואו של הסרסור-תורן ועגל הזהב מאמריקה חוסיין אובאה!!! זעקי ארץ אהובה ונבגדת!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
25
הפתרון היחיד-שלום תמורת שלום ו
  קורןנאוה טבריה   24/02/13 06:03
וטרנספר 'באהבה' לכל אויבי ישראל ללא הבדל דת=ויפה שעה אחת קודם!!!!! לפתרון הזה היה חותר כל אוהב ישראל=ופרס מסתבר הוא מסרט אחר,מהסרט של חוסיין אובמה,כפי שהעידו עליו כל'חבריו'ממפא"י האדומה וגרורותיה ולראייה: רבין:"ראיתי בחומרה רבה וכפגם מוסרי ממדרגה ראשונה את האפשרות שמפלגת העבודה תציע לראשות הממשלה את שמעון פרס...לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון...קיבלתי אותו בלב כבד,זו היתה טעות,ידעתי כי אצטער עליה,ואשלם את מלוא המחיר"!! גיבור ישראל שלמה באום:"לשמעון פרס לא איכפת שכל המדינה הזו תיהפך לערמה של אפר-ובלבד שהוא שמעון,יעמוד בראש הערימה"!!! זעקי ארץ!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
26
זה בגלל האלצהיימר
  דידה   26/02/13 16:32
הוא שכח את מחיר חלומותיו כ-2000 הרוגים ואלפי פצועים שנפשם תיהי פצועה לנצח. שימון הנח לחלומות העיועים שלך שלמנו מחיר דמים איום בגין חלומותיך המטורפים. איך כינית את הנרצחים בהגדרתך האווילית " קורבנות השלום" מזמן אני טוען שהיית אמור לעסוק במקרמה או פלסטלינה. כדאי שתבין אחת ולתמיד אינך רלוונטי לכלום.
כתוב תגובה ל- דידה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il