s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרבנים הראשיים: דוד לאו ויצחק יוסף
מאת: איתמר לוין, איציק וולף  |  24/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המישרה הזאת הנה נחלת אבות ?
  אני רק שאלה   24/07/13 20:36
היא עוברת בירושה מאב לבן ?
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
שני הרבנים הנבחרים הינם גדולי
  פלא יועץ   25/07/13 08:39
תורה בזכות עצמם וראויים למשרה הרמה.אם כי הייתי שמח יותר לראות את הרב ש.אליהו בתפקיד זה.בהצלחה לרבנים הנבחרים.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא יועץ - בהצלחה במה ?
  איריס כהן   25/07/13 09:12
להיות רבנים ראשים של מלכות הלזה שצריכה לעבור מהעולם ?? הרי הם כבר הודיעו כשהתראיינו לתקשורת של איזבל שהם יהיו רבני מחמד שלא יעצבנו את החילונים יותר מידי ,ויהיו מתונים - בטוח שהם לא ישנו כלום לא בחילולי השבת הרבים , לא בהכנסת אלפי גויים לארץ שנותן פתח להתבוללות ועוד - אנחנו נמשיך לקוות למנהיג שלא יפריד בין הלאום כלומר השלטון לבין התורה - כפי שמסכימים היום הרבנים הללו להפרדה - כאשר סותמים פיהם בטענה שלא יתערבו בפוליטיקה!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
נפוטיזם.
  אלה   24/07/13 20:36
כתוב תגובה ל- אלה
3
בנט ולפיד וושקד כשלון. לא נבחר
  שושפרי   24/07/13 20:59
נכשלתם בגדול. משפחת יוסף המושחתת תמשיך 10 שנים נוספים
\בשביל מה הציבור בחר בכם?
השוויון בנטל בלוף אחד גדול . עבודה בעיניים
לפיד מעלה לניצולי שואה מה עם הגימלאים ?
מדוע המיסים לא יוטלו על חברות ענק כמו טבע
תספורות של הציבור , לטיקונים , ביבי ידע לבצע . תתביישו
לא נבחר בכם שוב
כתוב תגובה ל- שושפרי
צודקת, רונצקי בנט אורבך ושקד
  מושחתים המה   25/07/13 08:09
מהכרות קרובה ומידע רב בכל מה שהלך במערכת הבחירות של הבית היהודי ועד לכנסת, אם הצבעת בעבורם וזה מפתיע אותי, הרי שהצליחו לעבוד עלייך ועל אחרים מצוין, כן להם יש רק נחמדות חיצונית לא יותר, זאת שטית לכידת האנשים מכל הזרמים להצביע עבורם, ככה הם מטעים את כולם, סתו רונצקי יודעים היטב שלא יוכלו לתת לחילונים את כל מבוקשם וזה נושא הגירושים שלא יווצרו כאן ממזרים מאשת איש, זה יהרג ובל יעבור ואת זה לא יאמרו בקול רם כפי שאנשים ישרים היו אמורים לאמר לך ולאחרים, לא אתפלא אם רבנים ציוניים הצביעו בעד הרב יצחק יוסף ובעד הרב דוד לאו, הניצחון שלהם לא היה בקולות בודדים ביותר, זה היה ניצחון מוחץ וזו סטירת לחי מצלצלת עבור רונצקי ובנט הארכי מושחתים, זה עונשם של הרבעיה המושחתת השקרנית הבזויה שכל הדרך אל השילטון עברה עבירות חמורות ביותר מקנית יו"ר הבית היהודי מחסידות קרישנעף שהתפקדו עבור בנט וכך גבר על זבולון אורלב, זאת ראינו ביומן ערוץ 1 עם איילה חסון מיד לאחר הבחירות לכנסת ה 19, ועד ההסכם החשאי עם יאיר לפיד שעל כך אולי את מרוצה אבל זה בניגוד גמור לבוחרי הבית היהודי, בזיון רבנים ציוניים, אני משתייך לציבור הזה אם כי אני מסורתי אבל דבר כזה לא העלתי שיעשו רביעית הארבעה, ובראש רונצקי הארכי מושחת מהכרות אישית אותו שהוא המוביל לכל בכל המהלכים הללו, הרי הצהיר והשתין תחת כל מקורופון כמו משתין בקיר שהמחאה החברתית צודקת, אז שושפרי אישית בישבילך, מה עשה הרמאי רונצקי, שידרג מיליונר נוכל כבנט ושידרג אשת איש שהתסתובב איתה יום ולילה בכל הארץ בניגוד גמור לציבור שממנו הוא בא, והשקרים שלו באופן כללי ובאופן פרטי מגיעים עד השמיים עוד לפני הבחירות, באתר כיפה ואתר בשבע הוא יכול להשתין כמה שהוא רוצה את שקרו ולא יתנו לגולשים לאמר את האמת כמו באתר הזה, אבל מי שמכיר אותו יודע בדיוק עם מי יש לו עסק, אישית לא מענין אותי כלל הבחירות לרבנות, מענין אותי איך אנשים מהציבור הדתי לאומי משקרים ומרמים נותנים ולוקחים שוחד בדיוק כמו מושחתי בית יוסף כהגדרתך רק הלבוש שלהם שונה והם עושים זאת בחיוך אלייך שושפרי ואל כל החילונים בעני יותר גרוע כי זו הטעית ציבורית ממדרגה ראשונה, וכך הם חושבים שהם לכדו את כולם, זה הסוד ונראה בפעם הבאה כמה מנדטים יהיו לבנדיט בניטו המושחת עם הרסיס בתחת שלו שיקח אותו יסתום את הפה הגדול שלו של רונצקי אורבך ושקד אחת ולתמיד, מרוצה מאד שסוף סוף קבלו סתירת לחי מצלצלת משום שהם מושחתים עד היסוד אז נראה שיש אלוהים בשמיים.
כתוב תגובה ל- מושחתים המה
4
שמים ללעג את היהדות ואת ישראל
  רחובות   24/07/13 21:01
יש לפרק לאלתר את מוסד הרבנות .
כתוב תגובה ל- רחובות
5
החרדים ניצחו את היהודים במוסד
  שהם בזים לו   24/07/13 21:24
כתוב תגובה ל- שהם בזים לו
6
אם הרבנות הראשית אינה ציונית
  בתיה   24/07/13 22:04
אם הרבנות הראשית אינה ציונית עדיף שכלל לא תהיה.
כתוב תגובה ל- בתיה
7
מדינה של מושחתים ,אין מה לעשות
  המושחת הראשי ,ללא   24/07/13 22:19
למי שציפה ,חשב,שאפשרי להתגבר על השחיתות ,בדרך רגילה ,הוא טועה בגדול ,הדרך היחידה היא פשוטה ביותר ,לא להופיע ברבנות ,ולא לקבל אותם בשום מקום ,ושילכו אך ורק לישיבות של החרדים ,שם הוא מקומם ,שם יאספו כספים ,שם יתנו שיעורים ,שם יערכו חתונות ,ושם יקבלו הרבה כבוד ,ולעם ישראל הפשוטים ,חיזקו ואימצו ,רק בחרם מושלם על המושחתים האילו נצליח לחסל אותם ,כי באם בארזים ,השחיתות ,היא הבסיס ,מה יאמרו אזובי הקיר
כתוב תגובה ל- המושחת הראשי ,ללא
8
אבות האכילו אותנו בוסר
  ירובעם 15   24/07/13 22:21
עכשיו גם הבנים. כמה טוב לדעת שהרבנות הראשית היא מוסד העובר מאב לבן, ממש כמו שפעם היה אב סנדלר מלמד את בנו את המלאכה.
כתוב תגובה ל- ירובעם 15
9
דוד לאו סתם יחצ"ן רדוד
  דתי   24/07/13 22:39
הוא אפילו לא למד דיינות. הוא מינוי של החותנת רלב"ג שמכירה את כל המערכת הפוליטית וחברה טובה של דרעי וביבי. גם אולמרט דחף לבחירתו. לא כדאי להתייחס לנופת צופים של הנהנתן דוד לאו.
כתוב תגובה ל- דתי
10
מברוכ לאריה דרעי,
  תוצאה טובה   24/07/13 22:49
שהשאיר בחוץ את הגזען מצפת ואת פטרוניו הלאומנים , חבורת בנט ושאר חברי הבית הלא יהודי.
כתוב תגובה ל- תוצאה טובה
11
אתה סופר צודק איתמר
  בן ישי   24/07/13 23:00
לדתיים והחילונים אין אופציה להפסיד מול החרדים ולמרות שניצחו והמליכו עלינו ל 10 שנים 2 רבנים חרדים יש להמשיך ולפעול נגד הבטלנות החרדית ולרתום אותם בכוח הכנסת לשאת בנטל כולל לימודי ליבה במוסדות שלהם שמלמדים על חשבון עם ישראל.
כתוב תגובה ל- בן ישי
12
סוטים וחוליי נפש בלבוש שחור
  הומו גאה   25/07/13 00:50
טאליבנים שחורים חרדים מקומכם באירן לא פה !
כתוב תגובה ל- הומו גאה
היכן הוא מקומם של הכופרים
  פלא יועץ   25/07/13 08:45
העושים מסטייתם דגל וגאוה? בכף הקלע.ובודאי לא בא"י אותה הם מזהמים במעשיהם הטמאים והלא ראויים.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מעזי הפנים החצופים הללו ב"ב,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
יש סוטים בלבוש צבעוני. מוחצן
  מיכאל ב   25/07/13 09:04
קצת מוזר לשמוע ממך את אותן מילים ששומעים מההומופובים הקיצוניים ביותר. זכותך לא לאהוב רבנים אבל הסגנון שלך מעיד על התוכן. ולא אני לא מנופף בהרגלי המין שלי ואל תנופף בשלך אולי זה יביא לך יותר כבוד.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
13
הבל הבלים.
  אליפז   25/07/13 01:20
פסטיבל מטופש שעולה לנו סתם,סתם מיליונים.ונשאלת השאלה למה??למה החושך הזה ?חוסר היעילות,האנמיה,המנגנון שהולך ומתנפח,הולך וגדל ומשעבד עוד ועוד מיליונים???כאשר מיליוני אזרחים בחורבן כלכלי ובגהנום בגין יוקר המחיה ומסחטת מיסים נפשעת של מנגנון ממשלתי נפשע שבמקום שישלם על תחלואיו וינמק בכלא-הפך אותנו לעבדים.ליטר דלק-4 ש"ח מס לכל ליטר??זו גנבה ותרמית.מס קניה על חשל לבית ומכוניות-89 אחוז מיסים??כדי לממן לנתניהו גלידות?פודרה?מיטות מעופפות??איפה שטייניץ-ששיקר,רימה ,העלים והחביא נתוני אמת-ערב הבחירות,יחד עם נתניהו הוקלט שהם מלגלגים על מופז-ונמצו משקרים בחוצפה של עבריינים-ולא הוקמה ועדת חקירה?????איך אפשר??????????.בלתי נסבל.
כתוב תגובה ל- אליפז
14
יש לי הצעה קונסטרוקטיבית
  במבה   25/07/13 01:32
המועמדים יתחייבו לאכול מהכשר של הרבנות הראשית אם יעמדו בראשה.
כתוב תגובה ל- במבה
15
מבחן הרבנות
  דודס   25/07/13 06:03
הרבנים הנבחרים ראויים למשרה שנבחרו אליה אים ורק אים הם אוכלים מוצרים בשרים בהשגחת הרבנות הראשית! נראה לכם שהרב יוסף עומד/יעמוד בקריטריון הזה? אני בספק.
כתוב תגובה ל- דודס
16
הרב ד"ר רצון ערוסי והרב סתיו
  דאגנית   25/07/13 08:06
מאד מצערת התוצאה. היתה תקוה שהרב האשכנזי יהיה הרב סתיו והספרדי אליהו לפחות. מה היתה החלטת הבוחרים כשבחרו את 2 אלה? האזנתי אתמול לדברי הרב ד"ר רצון ערוסי - דוקטור למשפטים. פשוט התרשמתי מן האיש, לו הוא לא היה מסיר את מועמדותו ברגע האחרון והיה נבחר - היה לספרדים סוף סוף רב בעל רמה, משכיל, המכלכל מעשיו ודבריו בתבונה. האיש בעל עברית צחה, רהוטה (ולא עילגת כשם שאנו רגילים לשמוע מפי הרבנים הספרדים), איש העולם, ישר דרך, מנומס ואדיב, וציוני. ההחלטה לאפשר כהונה של 10 שנים אף היא מעוררת אימה. 10 שנים נאלץ לסבול רבנים קיצונים אלה?
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית האשכנזיה-זה מה שמעניין
  איריס כהן   25/07/13 09:22
ברב ראשי- השכלה, נימוס ,דיבור רהוט - להזכירך לא מדובר בבחירת אפפיור אלא רב שאמור להורות את התורה לעם כדי שיקיימוה ! סליחה אבל נשמעת מתגובתך נימה של התנשאות אשכנזית פלצנית !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  דאגנית   25/07/13 11:02
איריס יקרה, ידידתי משכבר הימים. בבקשה אל תפלי מן הכסא: דאגנית היא ספרדיה טהורה, שום אשכנזיות אינה דבוקה בה. בהחלט מעניינים אותי הדברים שכתבת אך חפצתי מאד שגם לנו הספרדים יהיה רב נישא, המדבר עברית תקנית, הפתוח, המודרני, וכל התכונות האלה קיימות ברב ערוסי שיחיה חיים ארוכים. אימרה יפה של חז"ל: דרך ארץ קדמה לתורה. ודבר אחר: תלמוד תורה ודרך ארץ. שבת שלום, איריס.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית - את ההוכחה לכך שגם
  איריס כהן   25/07/13 15:04
הבנתי את תגובתך - למרות דגם תגובתו של פפוש נכונה לדעתי ,אין לי שום התנגדות שרב ידבר בצורה רהוטה אך אני מעדיפה רב שידבר בצורה עילגת ויהיה לבוז בעיני המשכילים ,אך יהיה נאמן לתורה ,לאמת, ולארץ ישראל- מאשר הרבנים הדמגוגים והרהוטים להפליא-שכל עניינם הוא הרצון למצוא חן בעיני החילונים ושלטון השקר !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לדאגנית אין לך מה לדאוג אם
  היית מתאמצת   26/07/13 09:15
לדעת את האמת לאמיתה היית חושבת אחרת לגמרי, בעד השכלה תרבות דיבור לשון נקיה אך מה שראו עיני ושמעו אוזני היה נורא ואיום, הייתי שם קרוב מאד אישית מקורב לדתיים הלאומיים, רק דעי שהרב סתו באמת מדבר בצורה נחמדה ולא רק הוא זו פשוט זו השיטה שלהם, אבל הם עסקנים בני עסקנים מאז ומעולם והם לא נקיים מכך, חושבים שלכבוש את לב החילונים בנחמדות ובמאור פנים שזה יפה אבל שהוא מכוסה היטב היטב בהונאת דעת רבתי, הקב"ה בילבל אותם זה הכל משום שדרכם רמיה ושקר ולכן אסור בשום אופן ליפול למלכודת שלהם, דבר נוסף מי שהתחבר עם יאיר לפיד בחשאי לפני הבחירות לכנסת והונה ציבור יהודי ענק מהבית היהודי וגרם לחרם כוללני כלפי ציבור חרדי גדול על גוונו השונים אלה הם: רונצקי בנט אורבך שקד ולא מעט הרב סתו, הם קיבלו מכה מהשמיים על דרך התנהלותם. יצא לי לדבר עם אחד האנשים הללו הרבה מאד, הזהרתי אותו חרם כוללני לא יביא טוב ואת אשר יגורתי בא לנו. הקב"ה בשפה פשוטה וברורה לא אוהב שקרנים ואיני שייך לשום זרם חרדי אפילו רחוק מהם אבל יש דבר אחד בסזסי שכדאי לכולם לדעת אפילו הרבנים האורתודוקסים המתונים ביותר מסבירי הפנים ונחמדות יוצאת מגדר הרגלי כלפי ודברי החלקות שלהם בנושא נישואים וגירושים לא יסטו מילמטר מההלכה שלא ייווצר כאן פסולי חיתון, ממזרים וכו' זה נושא של שיהרג ובל יעבור, ומה לעשות בני אדם הם בני אדם בכל מקום ובמיוחד מי שמתעסק בפוליטיקה רוצה כוח ורבנים הציונות הדתית לא שונים מאחרים, באמת הם איבדו הרבה מההגמוניה שלהם וזה מה שהם רצו להחזיר, זו זכותם המלאה אבל תעשו את זה בדרך של מלכות הגונה וישרה ומה לעשות שהשוחד יעוור גם שם עיני חכמים שהם כלל לא חכמים ולצערי ישנם בציונות הדתית גם כאלה, נידמה לי שעוד נשמע פרשות מביכות על האנשים הללו זה שהם הפסידו פשוט הגיע להם.
כתוב תגובה ל- היית מתאמצת
לאדון היקר
  דאגנית   26/07/13 12:03
קראתי את דבריך בעיון רב. והם ציערו אותי. אני מסכימה עמך שפסה ההגינות והיושר בימינו ואת מקומם תפסו החנפנות, ה"ליקוק", העדר הענוה והצדק, הרדיפה אחר הממון ואחר השלטון; וכל זה על חשבון הציבור, הצדק שהוא צמא לו והיושר. *** דומני שהאיש אותו הזכרתי לעיל - הרב ערוסי - יש בו מן הצדק והיושר עליהם אתה ואני מדברים. אך אנשים כמותו נדחים הצדה בימים אלה. אסור להתייאש והלואי ונזכה לימים ולמנהיגים ראויים יותר. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  פפוש   25/07/13 09:48
מי שהוא עילג שפה אלו דווקא "הרבנים" האשכנזים ולא הספרדים הבקיאים מעל ומעבר בתורה ובלשון הקודש שלא כאחיהם האשכנזים שלא שמעו את שמעם של קמץ קטן ושוא נע. וכן נוסח דיבורם הוא תרגום משפות אירופאיות ומזרח אירופאיות. ולא מבנה משפטים של השפה העברית. נוסף לכך מדובר לא מגיש חדשות שאמור לרק להגיש את דבריהם של אחרים אלא ברבנים האמורים להיות אמונים על ידיעת תורה ולצערינו מאז הרב גורן והרב שפירא רבנים ראשיים אשכנזים הם מאוד ננסיים, לעומתם כל הרבנים הספרדים אכן מצדיקים את תוארם כרב.
כתוב תגובה ל- פפוש
לפפוש
  דאגנית   25/07/13 11:15
הנך מוביל את דברי למחוזות אחרים לגמרי. כל אשר טענתי הוא לא ענייני תחביר וניקוד - אלא עברית נכונה! עברית תקנית!
חשוב ויפה לבטא היטב את הח' ע' ר' כהלכה, כשם שצריכים לבטא אותם, אך חשוב פי כמה לדבר בעברית גבוהה ולא בעברית של רחוב, וזה חסר, לדאבון לבנו, אצל הרבנים הספרדים (לא כולם תודה לאל). *** באוניברסיטה העברית בירושלים לימד הפרופסור ללשון והבלשן עוזי אורנן. הוא ביטא היטב את הח' ע' וריש כתימני, אך גם דיבר בשפה רהוטה. זו צריכה להיות דרכם של רבנים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
17
הבן ינהל את אביו?
  עמוס שנער   25/07/13 16:36
אז הרב דוד לאו כרב הראשי של ישראל יהיה הבוס של אביו שהינו הרב של תל אביב לבדה?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס
  דאגנית   25/07/13 20:42
עמוס שלום, אביו הגיע לתת את תמיכתו וגיבויו וכובד משקלו לבן - מכאן אנו מניחים שענין ניהול הבן את האב - לא הדאיגו......
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  עמוס שנער   25/07/13 21:21
לא חשבתי כלל שהאבא מוטרד. סתם העליתי סיטואציה מעניינת. יכול להיות שנעלמת קצת מהאתר?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער
  דאגנית   26/07/13 11:48
כן, עסוקים. אבל אתה נעלם מדי פעם הרבה יותר ממני..... שבת מנוחה והרבה מזל.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il