s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"דובר צה"ל יזם הכפשת שר הביטחון"
מאת: איציק וולף  |  18/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טוב לדעת שהצבא בידיים אמינות
  דרור5   18/08/13 09:51
ושהבור הוא בעצם בור נחשים הזוממים להכיש בעיקר זה את זה. כל הכבוד לצהל.
כתוב תגובה ל- דרור5
איך אמר בוגי ? צריך נעליים
  בני בנקר   18/08/13 10:39
גבוהות נגד הנחשים ! ולא במפתיע מתגלה כי ה"עיתונאי" בן כספית(כזבית), הוא ה"עיתונאי" שדרכו פמפמו לציבור את שקרי אשכנזי וחבר מרעיו. מה כבר אפשר לצפות מהטיפש שפרסם את "מסמכי אוחנה" המזויפים ע"י עבריין כנגד השופט העליון בדימוס אור ?
ברור שמדובר בקבלן זיופים באצטלה של עיתונאי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
סוף סוף תפסו את בניהו וחוץ מזה
  גיא מ.   18/08/13 10:43
רונית היא כוסית לא רגילה
כתוב תגובה ל- גיא מ.
מבחינת אינטריגות?כשרה אמינו...
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 13:04
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
3
נתנו לחתול לשמור על כלב השמירה
  אבנר אביב   18/08/13 10:47
אנו עדים במהלך השלוש השנים האחרונות, מאז נחשפה הפרשיה, לכל כך הרבה מניפולציות של התקשורת, אין לי אלא לקבוע,כי רובם המכריע של אנשי התקשורת הבכירים,נטשו את האומץ והיושרה.לחקור, לכתוב ולפרסם על הסכנות שתוצבנה לנגדנו, לו היו מצליחים בניסיון הפוטש , של הדרג הצבאי ,לערער את החלטות הדרג המדיני. הגדיל לעשות זאת, ב"התנהגותו המכפישה"(מתוך תצהירו של העיתונאי אלכס פישמן שהוגש לביה"מ),לא אחר מאשר, אבי בניהו- דובר צה"ל בעת פרסום הפרשיה, היה לובש מדים ענוד ומעוטר בדרגות צבאיות ,אותות מלחמה ומבצעים. ניצל את מעמדו, תפקידו וסמכויותיו, ובין היתר, היה גם הממונה על התחנה הצבאית - גלי צה"ל. דאג לקבוע את סדר יומה של התקשורת, גייס את האג'נדה התקשורתית לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. בשבועות האחרונים לאחר הגילויים המרעישים בעניין הקלטות שישנם והקלטות "שאינן" וללא כל ספק, גם אלה שאינן ,היו! היועץ (המשתהה)המשפטי לממשלה הורה על חקירה משטרתית. חוסנה הדמוקרטי של ישראל ו"כלב השמירה על הדמוקרטיה" לא נמדד בשאלה: מי ינצח בהורדת הידיים בין הנבחרות -נבחרת ברק גלנט מול נבחרת אשכנזי,וינר ,הרפז ובניהו. עצוב ,מעציב, מדאיג ומעורר תהיות. עוד יום שחור לתקשורת הישראלית, יום שמח ומפרגן לאיילה חסון ועיתונאים דוגמת: ד"ר רונן ברגמן ודן מרגלית.
כתוב תגובה ל- אבנר אביב
גלי צה"ל- חמור יותר מפרשת הרפז
  באום   18/08/13 11:41
צריך לחקור באמת איך גלי צה"ל הפכה לתחנה פוליטית שמשרתת צד אחד ובימי מי זה קרה.איך תחנה של הצבא שאמור להיות נייטרלי בשיח הפוליטי בוחשת ומקמבנת בפוליטיקה כאילו שהיא תחנה של מפלגה מסויימת.לדעתי זה הרבה יותר חמור מפרשת המסמך של הרפז ונראה למי יהיה אומץ להוציא את תפוח האדמה הלוהט מאד הזה לחקירה ואפילו לוועדת חקירה שתחקור את נסיון הפוטש האמיתי שקרה פה בשנים האחרונות.
כתוב תגובה ל- באום
גלי צהל-סיוט של שפכטל(אחים מוס
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 13:11
הם ואחים מוסלמים-אחים.בנוסח-"אל ג'זירה"...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
סגירת<יש עם מי לדבר>ע"י טוניק!
  ע_הראל   18/08/13 19:53
אני מנחש שבניהו הורה (או רק רמז) לטוניק לסגור את התוכנית המיתולוגית "יש עם מי לדבר", וזאת למרות מחאות נמרצות של הציבור שנמשכות עד עצם היום הזה, מפני שאחד המגישים (אחימאיר) העיז "ברוב חוצפתו" לאפשר למאזינים לדבר דברים טובים בזכותו של שר הביטחון ברק. זה היה בעיקר לאחר תערוכת לה בורז'ה ליד פריס נדמה לי ב 2009, כאשר יחימוביץ' הקימה מהומה בתקשורת שנשלטת על ידה, לגבי הוצאות גבוהות לשכירת קומה או יותר במלון יוקרתי לטובת המשלחת הישראלית. ובכן בניגוד לעליהום הרעיל של הסמול small נגד ברק בתקשורת הקנויה, מאזינים שפויים מהשורה התבטאו ברובם המכריע בגלי צה"ל בזכות אהוד ברק, מה גם שישראל הגיעה באותה עת למקום השלישי בעולם אחרי ארה"ב ובריטניה מבחינת ייצוא ביטחוני (וגם דחקה את צרפת למקום הרביעי), כך שלא יעלה על הדעת שמשלחת ישראל (כולל כל התעשיות הביטחוניות היוקרתיות) לא תתאכסן במלון בין הכי יוקרתיים שיש - כאשר כל פריס מתייקרת אש לרגל התערוכה, קל וחומר מלונות יוקרתיים! ברור שזה העלה את חמתם של בניהו וטוניק הזנבות הבאושים של המאפיה של מפא"י, וזהו הפוטש האמיתי נגד אזרחי ישראל - סתימת פיות למיליוני ישראלים ע"י פקידים מנוולים במדים. יעקב אחימאיר חזר ומחה במאמרים רבים על סגירת התוכנית הנ"ל נגד רצון כל העם - לפני ואחרי זכייתו בפרס ישראל, לצערינו ללא הועיל. אגב זה הזמן לפצל את תפקיד מפקד גל"צ לאלתר, שהמפקד במדים יהיה אחראי לאדמיניסטרציה ותפעול שוטף כולל אחזקת המבנה והציוד האלקטרוני, ולעומתו ימונה ע"י הממשלה מנהל תוכן שאחראי על התוכניות וגיוס העורכים והמגישים וניהולם ביום יום - תוך שמירת האיזון בין כל הדעות הרווחות בציבור (בדומה למינוי מנכ"ל רשות השידור שהוא העורך הראשי - ע"י הממשלה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
חוצפה !
  ראובן דובר הברז'ה   18/08/13 11:22
זאת חוצפה ! שאדם אחד ואינו עיתונאי, מסובב ספין כאילו זה המדיה של אבא שלו ! אם היה פוליטיקאי לפחות ! ובסוף זה יצליח לו - ממש חוצפה ! אם היה לו רישיון ... אבל לא יהי לו . צריך לדפוק אותו במלוא חומרת הדין. לא ייצא יותר אף פעם. שילמד מה זה. יש ברדק אצלינו ? מקורבים עושים דברים שרק מקורבים עושים ? נדפוק את החוצפן עם הספין ! נהול תקין ? אזוב אותך מזה. זה עם הספין ששיטה בנו המיקצוענים, בעלי הבית, יקבל את הכל, עד הסוף. זה התחום שלנו ! בקבוקים ריקים וספינים. ומישיתקרב לזה, דמו בראשו !
כתוב תגובה ל- ראובן דובר הברז'ה
5
אלו האנשים ששומרים על המדינה
  אזרחית   18/08/13 11:48
אפסים.
כתוב תגובה ל- אזרחית
6
אלו האנשים ששומרים על המדינה
  אזרחית   18/08/13 11:48
אפסים.
כתוב תגובה ל- אזרחית
אלה חתולים שמנים,חלב שלנו שתו
  ראיס-פוטין-טיל400   19/08/13 11:40
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
7
הכפשת שר הבטחון
  ארטישוק   18/08/13 12:04
ראשית, לנושא הכתבה - לא הייתי מרחיק לכת ולהסתמך מדי על דבריו של סא"ל הרפז. קופה גדולה מדי דומה שהוא נושא על גבו, והוא מודע מאד לאינטרסים של עצמו. כרגע הרוח נושבת כלפי אשכנזי ורבים מתמרנים את מפרשיהם להתקדם עם רוח זו. שנית- שוב ושוב: מדכא לראות במה התעסק אהוד ברק כשר בטחון. זה האיש שהציע את לב המולדת לעראפת; זה האיש הבטיח מצד אחד להקים צבא קטן וחכם , ומצד שני לגייס את כל שכבות העם, ועשה בדיוק להפך; זה הנהנתן הצבאי הידוע [ראה פראשת הזמנות החדרים בסלון האוירי ההוא בפריז], בזבזן ידוע של כספי ציבור; זה האיש שדאג רק לקידומו האישי ותמיד לטש עין, וסכינים, לקראת הקידום הבא כאשר את התפקיד בו כיהן מילא רק חלקית [ראה, בין היתר את הספר "איש צבא" של אלוף פיקוד הצפון לשעבר יוסי פלד]; זה האיש שלא ידע דבר על עמותות הקש שגייסו מיליונים לשם בחירתו; זה האיש שבדרך מוזרה כל ההקלטות שנערכו במשרד הבטחון בנושא הרפז ואשכנזי נמחקו... הלך זרזיר אצל עורב, מצא מן את מינו, ואוי לנו !
כתוב תגובה ל- ארטישוק
קרא את אורי מילטון-ברק של ברדק
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 19:28
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
8
עוד נזכה לראות את בניהו בכלא
  בס״ד   18/08/13 12:08
סמולן נבל.
כתוב תגובה ל- בס״ד
אמן-כן יהיה רצון!!!!
  ראיס-פוטין-טיל400   19/08/13 11:28
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
9
מתווסף חדש לרשימת השליליים
  של המדינה הזאת   18/08/13 12:20
אחרי : נשיא, רה"מ לשעבר בחקירות, שר אוצר גנב, שיצא מן הכלא, שר נוסף שהיה בכלא, רב ראשי בחקירה, ועוד מקרה שנשלח ערבי להכות בבחור יהודי שהעז ללכת עם בת הרב, עשרות ראשי רשויות בחשד שקיבלו שוחד מעברייני/ ויזמי/ וקבלני בנייה. ראש רשות המסים מודח מתפקידו - ועכשיו רמטכ"ל חשוד שחתר תחת דרג פוליטי, ועכשיו דובר צה"ל מתווסף לחד גדיא הזאת שנקראת מדינת היהודים לאחר השיבה אליה.

וסליחה מכל הידוענים שהשמטתי בשוגג ושלא בשוגג.

יהיה לנו כל נדרי ארוך השנה - להזכיר את כל העבריינים למיניהם.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- של המדינה הזאת
10
מאחורי כל פשלות של בעל רוכנת
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 12:44
אשתו המכשפה.הימלר אמר,שזאת הסיבה ששרפו על המוקד את סבתא שלו...לאה של רבין,לילית מיערות נורווגיה של שרון,שרה אמינו של ביבי גלידומניה...רונית של מתחזה לאשכנזי של אמנון לוי...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
11
לא אוהב שמנים.יוליוס צאזאר טעה
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 12:54
אמר ,שרזים הם חתרנים(פרס רזה?).בניהו לא נראה לי רזה... בלילה כלכלי הוא מופיע-מגעיל... כמה ,שסילבי קשת צדקה -כשאמרה-"כל הצרות מדה-גנרלים"... בלבנון2 ראינו אותם.אבל גם ב1973 עוד יכתב על דה-גנרלים אלה. אורי מילשטיין מתחיל:על רבין הפחדן,על ברק הזייפן(עמותות,צאלים).על מר' אווזי של אורוות סוסים בדרך. זה פרצופו של צהל,ששדד את העניי ישראל.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
12
פרשת הרפז
  חיים קדמן   18/08/13 13:11
הפרשה נקראת על שמו של האדם שיש לחקור סופית מי הפעילו. אם הוא מאשים את דובר צ.ה.ל לשעבר ואת אשכנזי ואל"מ ווינר ברור שלא הם הפעילוהו, אם הוא טוען כי בחקירתם במשטרה גם אשכנזי וגם ווינר טענו שהוא שיטה בהם, אז זו למעשה האמת וצריך פעם אחת לתמיד לחקור מי הפעיל את האדם הזה.
כתוב תגובה ל- חיים קדמן
בעסק ביש היה פשוט יותר...
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 19:38
אדריכל מלחמת יום הכפורים הרי הוא משה דיין את סעדת בטיווח איש CFR קיסינגר(2083 CFR)-הוא זה שנתן את ההוראה במצרים... עם גולנצ'יק זה קצת מסובך.אשכנזי לא בעל אינטליגנציה ולא אינטלקטואל מתוחכם.מולו שועל הרפז,בניהו אפשר להגיד-אבל עוד יתברר מי הוא.בור ספיגה מלא ווירוסים של פוליו.פחד אלוהים...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
13
מאחורי כל גנרל עומדת אישה טיפש
  רויטמן פסח   18/08/13 13:20
גם אשכנזי שהוא כנראה לוחם ואיש צבא מדרגה ראשונה ברגע שהוא עובר לעסוק בנושאים לא-צבאיים כסילותו נחשפת. ואם גם האישה מתערבת אז זו כבר שלולית בוץ. ובבוץ הזה אשכנזי שקוע עד צאוורו.
כתוב תגובה ל- רויטמן פסח
14
התעסקות שלא בעיקר ביקורת לכתב!
  ל.ר.   18/08/13 13:41
שוב פעם, ערוץ חשוב זה (news1), מתעסק עם ״שוטה הכפר״, בדומה לכשכש בזנב הכלב. מי מינה כדובר צה״ל את ״ מלווה בריבית״ זה? מה היו כישוריו, טרם מינויו כדובר? מי שלחצו למינויו כדובר? על זה צריך להיות הדיון הציבורי/תקשורתי! אחרת? ערוץ news1, צהובים אלו משרתים אתכם.
כתוב תגובה ל- ל.ר.
15
אין כאן דרג צבאי מול דרג מדיני
  עידןסובול   18/08/13 13:59
משרד הביטחון הוא צבא בתוך צבא. מאז שהוקם משרד הביטחון על-ידי בן-גוריון (מסיבות שהגיע זה מכבר הזמן שהיסטוריונים צבאיים יטפלו בהן ללא משוא פנים) הוא מעולם לא נועד להיות ולא היה דרג-מדיני במובן האזרחי של המושג. כך שבכול מקרה מדובר במאבקי-כוח פנימיים בתוך הקונגלומרט הדגנרטי הצבאי.

כתוב תגובה ל- עידןסובול
עכברוש ביבים.....
  י.ש   18/08/13 16:38
בזכות ובחסות "הקונגלומרט הדגנרטי" אתה יכול להרשות לעצמך לגנוב לרמות לעוות ולהאשים את כל העולם ואחותו....
כתוב תגובה ל- י.ש
סיבול- באברבנאל מחפשים אותך
  בן צבי   18/08/13 18:23
כתוב תגובה ל- בן צבי
"בן צבי" אתה צודק
  עידןסובול   18/08/13 19:37
"בן צבי" אתה צודק! באברבנאל באמת מחפשים אותי, כי חושדים שאני הוא זה שמתוך רחמים הניח לך, ל- "י.ש" , ל"איריס כהן" ולעוד כמה חולי-נפש כרוניים לברוח מאישפוז כפוי במחלקה סגורה. --- אני אומנם דִּיסִידֶנְט מובהק, אבל האישפוז הכפוי שלכם הוא עד כדי כך מוצדק, שאין לי שום בעיה עם ההחלטה של הממסד הרפואי בקשר לאישפוזכם, מה גם שזה לא אמור למנוע מכם להמשיך לנשק לי בתחת מרחוק.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
רמטכ"לים שהם במ"לים
  אלעזר שטרן   18/08/13 19:09
רק "במ"לים - בני משקים לפיקוד" - פקודת מטכ"ל
 רמטכ"לים שהם במ"לים
כתוב תגובה ל- אלעזר שטרן
16
בניהו שולט על התקשורת.
  אין ספק   18/08/13 15:07
כולם מפחדים ממנו.
כתוב תגובה ל- אין ספק
17
ערך האמת
  אלכס פישמן   18/08/13 15:47
1.1.15. אלכס פישמן: " הכי חמור הוא לא הטיוח ..אלא הניסיון של יותר מדי קצינים בכירים בצה"ל להגיע לעסקת טעון עם ערך האמת...". "אבל הדבר הכי חמור הוא כנראה לא הטיוח וגם לא הבלגן בחקירה, אלא הניסיון של יותר מדי קצינים בכירים בצה"ל להגיע לעסקת טעון עם ערך האמת... צמרת צה"ל התנהגה (ברובה) כמו כת שנותנת אוטומטית גיבוי לחסידיה, ולא כמו צבא..." אלכס פישמן ידיעות אחרונות
 אלכס פישמן
כתוב תגובה ל- אלכס פישמן
18
היחידי שהודח הוא וינר
  חובש כיפה   18/08/13 15:56
95% מהקצינים הבכירים המוזכרים בכתבה כולל העיתונאים הבכירים הם אנשי שמאל... היחידי שהודח הוא וינר שהוא חובש כיפה....
 היחידי שהודח הוא וינר
כתוב תגובה ל- חובש כיפה
19
אם הקיבוצניקים חוששים
  בניהו   18/08/13 16:20
אבי בניהו, מקבל השראה מהרנטגן אמיל שכטר "אני גאה להיות הקצין הבכיר ביותר מהתנועה הקיבוצית בצה"ל" דובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו: "...וכשאפרוש, גם זה [בכיר קיבוצניק במטכ"ל] כנראה לא יהיה." דובר צה"ל, מקיבוץ להקות חביבה, מבקר אצל הרנטגן בנתיבות, וטועה לחשוב שהוא איש הכפר הוותיק ביותר במטכ"ל. הפקודה הצה"לית אינה מפלה בין קיבוצניק למושבניק, אלא רק מבדילה אותם ממי שלדעתה אינו ראוי לפיקוד העליון. הפקודה מדברת על במ"לים - בני משקים לפיקוד ומי שמוביל הוא דווקא הרמטכ"ל , רא"ל גבי אשכנזי והקודמים לפניו (במ"לים : חלוץ,בוגי, מופז, ברק, רפול). "אני לא מפחד מ' השתלטות הדתיים ' על הצבא . הם חבר'ה איכותיים. אם הקיבוצניקים חוששים, שיזיזו את התחת שלהם".
 אם הקיבוצניקים חוששים
כתוב תגובה ל- בניהו
20
צבא שיש לו מדינה
  קלוקלת   18/08/13 18:02
27. באופים הקלוקל של שני אנשים, ברק ואשכנזי, המופקדים על המערכת ומספר מלווים שלהם הן בצה"ל והן במשרד הביטחון. אמנם ברי כי דרך קבלת ההחלטות בצמרת משרד הביטחון וצה"ל הינה מעורערת וקלוקלת. אהרון רול צבא שיש לו מדינה המסקנה המתבקשת מהאמור לעיל היא כי הן גבי אשכנזי והן אהוד ברק (כולל כל המעורבים בפרשה), אינם ראויים להמשיך בפעילות צבאית/ציבורית ויש למנוע זאת מהם באמצעות הציבור ואפשר כי גם בדרך חוקית כלשהי. שני האנשים הללו והחבורות המקיפות אותם הוכיחו כי ערכי הדמוקרטיה הישראלית ושלומו של ציבור האזרחים עליו מופקדים הינם משניים למילוי גחמותיהם האישיות הקלוקלות. יש לשלחם לביתם אחר כבוד, אפשר כי גם בכפוף לחקירה פלילית וכל המקדים הרי זה משובח.
 צבא שיש לו מדינה
כתוב תגובה ל- קלוקלת
צמת בועשים.הלכו והסירחון נשאר.
  ראיס-פוטין-טיל400   18/08/13 19:46
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
21
יש להעמיד את אשכנזי לדין מייד
  יודל'ה   18/08/13 19:33
אשכנזי ורעייתו יכולים להכחיש עד מחר, יש מספיק הוכחות למעורבותה גם בלי עדותו של הרפז, ממה נפשנו למרות שהרפז הוא טיפוס שלילי הרי הוא לא היה מעלה על דעתו להתעסק עם גלנט או שר הבטחון, אני אפילו מניח שהוא לא הכיר אישית את גלנט, הרי הרפז כנראה קיבל הנחיות מאשכנזי ועוזריו שרצה לחסל את גלנט ועל הדרך גם לתקוע את שר הבטחון
כתוב תגובה ל- יודל'ה
VIVA DE-GENERALISIMUS
  ראיס-פוטין-טיל400   19/08/13 11:35
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
22
פסגת הטינופת
  חיימון   19/08/13 15:25
לא מפליא לראות שמות מסויימים בסיפור המטונף הזה. אנשי צבא שהם פוליטיקאים , ועיתונאי חצר קטנים עם חשבון בנק גדול. פחד אלוהים אם אלה משפיעים על גורלינו.
כתוב תגובה ל- חיימון
23
הרפז
  אומרטה מפיוזית   20/08/13 23:06
תהה האמת אשר תהיה, זאת נדע בתום החקירה, בועז הרפז מתגלה כאן במלא פרצופו המכוער. כדי להציל את ישבנו בחר הצדיק הזה להפליל ולזרוק רפש באנשי הצד שלמענו עבד......
שטינקר, במלא מובן המלה.
כתוב תגובה ל- אומרטה מפיוזית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il