s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלשיך שוב שיפצה פרוטוקול ושיקרה לנציב
מאת: איתמר לוין  |  08/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שופטים שקרנים "פומביות הדיון"1
  לול   8/09/13 10:20
"פומביות הדיון" - תחבולות וכזבי שופטים
על פי החוק על הדיון המשפטי להיות פומבי, להוציא ענייני משפחה בין בני הזוג ועניני אישות וענייני בטחון המדינה או צורך בשמירה על פרטות, לצבור זכות למידע על תפקודו של בית המשפט כמו על שאר הרשויות למען בקורת וגיבוש סדר יום צבורי וגיבוש דעות והשקפות של האזרחים. פומביות הדיון נועדה גם לקדם את שיפור השפיטה ועשית צדק שיביאו לאמון במערכת. זכות פומביות הדיון מוגדרת כזכות עילאית. עד כמה הדיון אכן פומבי? לפי החוק לכל אדם זכות להכנס לכל אולם דיון שלא הוגדר כדיון בדלתיים סגורות. ישנם מאות אולמי משפט. בפועל הנוכחים בכל אולם הם בעלי דין – אנשים שיש להם משפט ומלויהם ועורכי דינם. לעיתים נדירות מופיעים גם עיתונאים לסקר משפטים. כל שאר הציבור עסוק בעניניו ואינו פוקד את בתי המשפט. גם לנוכחים מעקב חלקי בלבד, הם נוכחים בשעה מסוימת ורק חלק מהמשפטים מתחילים ומסתימים בו במקום. גם אלו שכן, פסק הדין או שניתן בכתב או שאינו ניתן בו במקום אלא נשלח בדואר. לנוכחים אין מעקב אחר תוצאות המשפט, במשפטים קטנים הנוכחים יכולים לנחש בערך את תוצאות המשפט. במשפטים אשר נמשכים כמה או הרבה דיונים לנוכחים המזומנים כל אחד בתאריכים שונים אין מעקב אחר התתפתחויות. בפועל כמעט ואין מעקב אחר מהלך רוב המשפטים. הנוכחות הינה חלקית לכן יוצא איפה שגם הפומביות הינה חלקית.
הנאמר בדיון הוא רק חלק מהמשפט, הנוכחים קולטים את מהלך הדיון ותגובות השופטים כפי התרחשותם. החלק החשוב והקובע הוא מה שנכתב בפרוטוקול אודות המתרחש בדיון. הנוכחים הנמצים בדיון יודעים רק מה היה בו, אין להם מושג מלבד השופט, בעלי הדין ובאי כוחם איך תועד. לפני שנות העשור הראשון המתקדמות של שנות האלפיים גם אלו לא ידעו כיון שהפרוטוקול לא ניתן להם. בין השניים, המתרחש בדיון לבין התעוד שופטים מתמרנים בתחבולות ובהונאות רבות:
*התנהגות השופטים - שופטים אינם מתעדים את הערותיהם שאלותיהם והתפרצויותיהם, המביאים לשינוי כיון הנאמר, כאן ניתן ליצור תעוד מעוות כאילו העדות היתה מבולבלת עם אמירות פתאומיות שאינן המשכיות לנאמר קודם, המעידות על רצון להשיג דבר מה ללא סימוכין עובדתיים.
*תאורים כוזבים של הדיון - שנית מכל העדויות שופטים בוחרים מה לכתוב ואיך לשנות. במשפטים פליליים כמעט תמיד הפרוטוקול שונה בתחליט בדרך שהיא לרעת הנאשם.
*מצגות שוא - בעת הדיון שופטים לפעמים מציגים התנהגויות המתאימות למתרחש כפי קליטת הנוכחים, אלא שהמניעים יכולים להיות שונים בתחליט. כך עד וגם יכול להיות בלתי אמין וללא מוצג מתבקש, ושופטים יגיבו בהתאם כיון שהדיון הוא פומבי, אך מה ששופטים באמת מנסים לעשות הוא הנעת העד שרוצים במיהמנות עדותו, ובמשפט פלילי כמעט תמיד עד התביעה, לתקן – למסור גירסא לדאוג למוצגים מתבקשים. במידה ואינו נמצא, וההגנה מביאה מוצג סותר גירסא, שופט יכול להעמיד פני משתכנע ואף מזועזע כמתבקש. בפסיקה לעומת זאת כבר ידאג לתת משמעות שאינה קיימת ולהציגו כראיה לתביעה! באותו האופן אם לעד בלתי מהימן אין תשובות על שאלות מביכות בחקירה נגדית, שופט לעיתים מעמיד פני כועס מפסיקו ואף מסלקו מהאולם. מה שהשופט באמת עושה הוא להשתיקו כדי והוא עצמו ישלים לתשובות שעל פניהם נראות כמתקבלות על הדעת.. כך לנוכחים נדמה שהשופט הוגן ותגובותיו מתאימות לטיב העדויות אך השופט חותר לכיון אחר לחלוטין.
כתוב תגובה ל- לול
2
המשך...שופטים משקרים
  לול   8/09/13 10:37
*תזמון דיונים על פי רמת הפומביות - גם את מועד קיום הדיון יכול שופט לכון לפי נוחותו. אם מסיבות כלשהן על הנאשם להעיד במועד אחר, שופטים מזמינים אותו כאשר הם יודעים שיהיו מעט נוכחים. למשל כאשר יש משפט אחר גדול ואין הרבה אנשים אחרים. אם ישנם עוד משפטים קטנים או הנאשמים מודים בעובדות, השופט ידאג לגמור קודם אתם מהר גם אם הללו הוזמנו ובאו אחרי משפטו של הנאשם שאת מהלך המשפט חשוב להם לעוות אף אם משפטו שלו אינו ארוך. כך יכול שופט להתעמר למנוע זכויותיו הבסיסיות בנוכחות מעטים בלבד.
* עקיפת החובה - לעיתים שופטים מוצאים דרך לעקוב את חובת פומביות הדיון על ידי הזמנה ללשכתם. שם אין קהל ישנם השופט/ים, בעלי הדין ובאי כוחם תכופות צד אחד – התובע..
ישנן שתי מערכות נפרדות המתרחשות במקביל אך ללא קשר בינהן. האחת הדיונים עצמם והשניה הפרוטוקולים האמורים לשקף את אותם דיונים. גורמים שונים נחשפים לחלקים שונים לבדם. כפי שהנוכחים נחשפים לדיון החי כך הרשויות נחשפות רק לפרוטוקולים. הקשר בינהם הוא ברוב המקרים רופף למדי ואף בעל משמעויות מנוגדות. אין לפומביות הדיון כל משמעות אם התעוד כוזב ואינו משקף. אם הנוכחים העדים לדיון אינם יודעים כיצד תועד וגם איש אינו שואל אותם להעיד, גם לא בעקבות תלונה לנציב תלונות הציבור על שופטים הלה שולח לשופט את התלונה כלשונה ומבקש את תגובתו. רשויות החוק – מלבד התובעים שהווה חלק עיקרי בהטיות וכזבים, נחשפות אך ורק לפרוטוקולים שאינם משקפים את הדיונים.
כתוב תגובה ל- לול
3
זיוף פרוטוקולים נרחב ושיטתי
  ירון זכאי 1   8/09/13 11:27
1. בית המשפט למשפחה מתנהל כולו בדלתיים סגורות. לכן בו מתנהל באופן מגמתי זיוף פרוטוקולים שיטתי ונרחב. פגשתי מאות גברים יהודיים שהתלוננו על זיוף פרוטוקולים.! 2. בבתי המשפט האחרים ההתנהלות בדיוק כפי שכתב המגיב המזדהה בכינוי לול. כלומר השופט מבצע תפקידו כשחקן מול הנאשמים/נתבעים, אבל בפועל פועל לרוב כתובע מושחת נגדם. 3. כמובן אם שופט נתבע כל התעלולים מופעלים לטובתו. 4. לבסוף יש המעטה באזכור ראיות חשובות הנוגדות את החלטת השופט. נוסף לכך יש התעלמות שיטתית ממשמעות הראיות, למרות שהצד הנדפק הסביר היטב מדוע הביא הראיה, ומה היא מוכיחה. 5. התוצאה היא עיוות דין נוראי במקום החשוב ביותר שאמור להיות הטהור ביותר. כיוון שהרקב פשה בשופטים המערכת הזו לא תתקן עצמה בעצמה. אנו נאלץ לעשות זאת, ונעשה זאת.!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
בין הצעדים ההכרחיים
  גמלשלמה   8/09/13 12:06
גמלשלמה
גלוי לעין כמה נדרשים צעדים רבים:
א' אימוץ שיטת חברת המושבעים החלק החשוב ביותר בכל משפט הינו קביעת העובדות לאשורן. אין לזה כלל קשור כלל לידיעת החוק או לנוהלים משפטיים. אין לשופטים כל יתרון בזה על אדם רגיל בעל שכל ישר. לשופטים אפילו חסרון בכך מאחר ו1. תחום ידענותם הוא אילו עונשים מגיעים על אילו עברות על החוק, הם בדרך כלל אוהבים לפעול בתחום זה. 2. הם קצרי בלנות ועצלנים והיות וסעיפי האישום כבר רשומים הם נוטים לפסוק ולהרשעה על פי כתב האישום. 3. הם חלק מהמערכת ובעלי קשרים עם התביעה, הם נוטים ללכת עימה, 4. הכי הכי חשוב הם שכורי כח והם אוהבים להיות בעלי השררה. בצדק במדינות רבות הבינו שאלו פקידי המלך והפסיקה - אשם או זכאי נלקחה מהשופטים ונתנה לחבר מושבעים שהם עמך ואינם רוצים לחיות במקום בו מרשיעים חפים.
ב' הקמת בית משפט לדמוקרטיה כפי שיש במדינות אירופה. זהו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפט ולרשויות ותפקידו לחקור ולבדוק את התנהלותן של אילו. חייבים חייבים להקים בית משפט לדמוקרטיה בו ישבו אנשי צדק שהם אינם ולא היו שופטים ממערכת המשפט ולא ממשרד המשפטים! בלי זה נמשיך להיות אבודים!! חייב לקום גוף שאינו שייך לאף יחידה קיימת וגם לא למשרד המשפטים, אשר יהווה בסיס לבית משפט לדמוקרטיה היינו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפטית ואשר תפקידו יהיה לבדוק עובדות ולצורך כך לא צריך להיות משפטן. בית מהמשפט לדמוקרטיה יהיה מבקרה עם כל הסמכויות לבטל החלטות לפטר. לאפשר תלונות ובקורת על פרקליטים ללא קשר להחלטה שיפוטית. מי שצריך להקימו הוא או משרד ראש הממשלה בשיתוף עם הכנסת או הכנסת. כך גם את מח"ש יש להעביר לגוף זה.
כתוב תגובה ל- גמלשלמה
4
רחל ב' עם ביציים
  משפטן   8/09/13 11:36
רחל סופר נקלעה לקשיים כספיים מסיבות שאינן ידועות לכותב. אך להבדיל ממבקשי התיספורות אצל השופטת הנכבדה. ולהבדיל מכונסי הנכסים והמפרקים שמקבלים יחס וי אי פי באולם המשפט. הרי הגב' סופר שנואה על השופטת.אך עו"ד ארז, דווקא אהוד ומקבל תיקים ועוד תיקים באופן המעורר מחשבות. לכן, זו מרשה לעצמה לעשות אפילו בפרהסיה מעשים הפוגעים בגב' סופר. גב' סופר, אשת חייל, שיודעת להילחם, לא מוותרת. לא הכול מותר גם לשופטת הפירוקים הידועה. נראה שתם עידן וורדה אלשיך והכול לטובה. גם לטובת כב' מערכת המשפט, שמעוד מבוקרת בשנים האחרונות.
כתוב תגובה ל- משפטן
5
התקשורת לא סולחת לאלשיך שהעזה.
  דקל   8/09/13 11:50
להרשיע את יקירם איש האשכולות והתקווה הלבנה חיים רמון...
כתוב תגובה ל- דקל
6
טוב שם טוב משמן טוב
  ירון זכאי 1   8/09/13 12:00
אזרחים חיוביים מאוד נקלעים בישראל לאולמי בית המשפט ונשחטים שם עד אחרון השקלים שלהם. דווקא בעת חולשתם הכלכלית ולפעמים הבריאותית, הם מתגלים במלוא יושרם ואומץ רוחם. כבודם מתגלה לעיני הציבור. לעומתם השופטות שכבודן לכאורה ברור מתגלות שוב ושוב כמו אידיוטיות שרושמות בדיו צואה את ערך הויקיפדיה שלהן לנצח נצחים כסיכום אפל של חייהן.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
7
לא מורמים המעם
  Angy Lion   8/09/13 12:18
עובד בכל רמת ניהול בכל ארגון אחר היה מפוטר ללא פיצויים במידה והיה מבצע עבירות קלות מאלה המפורטים הכתבה. במידה והפרטים נכונים אין אלא לפטר את השופטת לאלתר
כתוב תגובה ל- Angy Lion
8
שהשופטת עושה 'הישר' בעיניה !
  מסתבר   8/09/13 12:58
כתוב תגובה ל- מסתבר
9
לא כולם, אך רבים מהם.
  אליהו חיים   8/09/13 13:00
השבוע כתב שופט בית משפט שלום בתל אביב על שופטים חנפנים, פחדנים, וחסרי עמוד שדרה (ריאיון בידיעות אחרונות)ואלו דנים בעניני ממונות ויותר מזה בדיני נפשות, אנשים לא ראוים אלו נכנסו למערכת בהמלצתם של לא ראוים אחרים.
מערכת המשפט אינה שונה מהמערכת הפוליטית, הם מנותקים מהעם רובם דואגים אך ורק לישבנם , הגלות והגלותיות חוגגים והעם אט אט חוזר להיות עם של יהודונים ואין מי שיתעורר וינקה את כל הטינופת הזאת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
10
לאומת ש.אלמגור אלשיך כבשה תמה
  שמחה ברטר   8/09/13 13:03
אלשיך כנראה לקחה שיעורים פרטיים מאלמגור . ואכן רואים אצלה שיפור ביצועים בזמן האחרון . מי שאשם שיש שופטים מושחתים וממש נפשעים במערכת המשפט . הם ראשי מערכת המשפט . במקום לנקות המערכת הם ממש נותנים חיפוי . אין ואולי לא יכול להיות מקרה ברור ומוכח יותר לבצוע פשע של שופטות כמקרה של קשירת הקשר הנפשע בין השופטות שושנה אלמגור ודליה מארק הורנצ'יק . אם מה שאני כותב זה עשרות פעמים אינו נכון . חובה לתבוע אותי בפלילים !!! סעיפים לא חסר . על החתום שמחה ברטר .
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
תזכורת שופט כדורגל 3 שנים
  שמחה ברטר   8/09/13 17:36
שופט כדורגל שלוש שנות מאסר על זיוף מכירת משחק כדורגל ! כנראה ששופט כדורגל חשוב יותר משופט בית משפט . את הסיפור הזה אפילו הגשש לא היה יכול להמציא . רבותי ראשי מערכת המשפט לאט לאט אתם הופכים לבדיחה . לצערינו האזרחים זאת לא בדיחה וזה על חשבונינו .
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
11
נוכלות משפטית סידרתית
  עידןסובול   8/09/13 13:10
העלמת ראיות ובידוי ראיות בידי אנשי משטרה ופרקליטים וזיוף פרוטוקולים בידי שופטים -- הם מעשים חמורים ביותר, אבל מכירת משפט על-ידי שופט היא אֵם-אימהות הטומאה המשפטית ואבי-אבות החלאה המשפטית גם-יחד.
 צדק פואטי
כתוב תגובה ל- עידןסובול
12
אלשיך נוכלת שהפכה לשופטת!
  יאיר שם טוב   8/09/13 14:10
ורדה אלשיך נוכלת לא מתוחכמת, כבר לפני שנים צעקו בפיקנטי שהיא פועלת בשרות חברת אסם! משטרת ישראל לא חקרה וכך חוסל מפעל על למעלה מ1000 עובדיו היום יש להעמיד אותה לדין ולחלט את רכושה!!!!!אנחנו עלי התאנה של השחיתות...אנחנו שותקים כשהעוול נעשה, השופטת ורדה אלשיך השנויה במחלוקת שקובעת גורלות של רבים מהעסקים מי לשבט ומי לחסד - רק לאחרונה נתפסה מזייפת פרוטוקול של משפט שנעשה בפניה על מנת לחסל עו"ד, ואנחנו שתקנו. שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן בעליו של משרד עורכי הדין מהגדולים במדינה - שעורכי דינו מופיעים ויופיעו לפני השופטת אלשיך, זה אותו נאמן שאיים על עורך הדין שהתלונן על הזיוף, ולא פיטר אותה - פרשת הרפז, בדיחה ליד מערך זיוף המשפט בפני אלשיך. אנחנו שתקנו כשורדה אלשיך VARDA ALSHECH הובילה לסגירת פיקנטי, בשמם של בעלי ההון, יצרני המזון ורשתות השיווק שהקימו קרטל לחיסולה של פיקנטי, כאשר בראש הובילה אסם, שחששה כי חטיף הבוטנים, והבסלי של פיקנטי עומדים לעשות מהפך ולנצח עסקית את הבמבה והביסלי של אסם. אנחנו שתקנו כשהשופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH הודתה שקיבלה תדרוך מחוץ לדיון שמקורו בהאזנת סתר לא חוקית וסירבה לומר איך הגיע אליה אותו מידע מהאזנת הסתר. את התמורה שאנו יודעים קיבלה משפחת אלשיך בהמשך וכיום בעלה יוסף בן ה-77 שנים דירקטור באסם. אנחנו שתקנו, ובעקבות נפילת פיקנטי - יצרני המזון העלו את מחירי המזון - ואנחנו שותקים ומשלמים את המחיר כ24000₪ לשנה יותר על מזון, פי שניים מהעולם בגלל מעשיה של השופטת השנויה במחלוקת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH . אנחנו שתקנו כשאלשיך במודע גרמה להרס פיקנטי ולמעלה מ-1000 עובדי פיקנטי פוטרו ואנחנו המשכנו לשתוק והיום כולנו משלמים מחיר כבד מאוד! ובגללה יותר ויותר משפחות נכנסות למעגל העוני. אנחנו שתקנו שאלשיך מחקה סכומי עתק מהפנסיה שלנו ללא הסבר ומסכנת את קיומנו בכבוד כאשר בעלה אוסף את הכסף ולאחרונה בגיל 77 מונה לדירקטור באסם!. אנחנו עלי התאנה של השיטה, חובה לקרוא את שירו של נימלר: שיר מחאה ידוע של נימלר כנגד שיתוף הפעולה וכנגד השתיקה של הרוב הדומם הינו: "לא הרמתי את קולי בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים, אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט, ואז הם לקחו את היהודים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי, ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי, ואז הם לקחו את הקתולים, ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי, ואז הם לקחו אותי, אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני." אצטט את דברי אוטו קוונגל – דמותו הספרותית של אוטו המפל כפי שהונצחה בספרו המדהים של הנס פאלאדה “לבד בברלין” “לא, את זה לא תבין. לא משנה אם אחד נלחם או עשרת אלפים, כאשר האחד מבין שעליו להילחם, הוא נלחם, בין אם יש לוחמים נוספים לצדו ובין אם לאו. אני הייתי חייב להילחם והייתי ממשיך ועושה זאת.” facebook.com
כתוב תגובה ל- יאיר שם טוב
13
ואני סבור שמתנכלים לאלשייך
  מרק בריל   8/09/13 14:27
המתלוננת ככל הנראה, אינה כלל טלית שכולה תכלת. זה ניכר מהתנהלותה ומעורכי הדין המייצגים אותה. מהיכן יש למלינה כסף לאדבוקטים יקרנים כשהיא בפשיטת רגל, זו השאלה.היא התחמקה מלהופיע לדיונים בבית המשפט, אז ההר בא למוחמד. זה לא מקרה שקצה סבלנותה של אלשיך בעינינה.
כתוב תגובה ל- מרק בריל
ולראיה מדמארקר...
  מרק בריל   8/09/13 14:38
הכירו את רחל סייג-סופר: אשת עסקים גלובליים או זייפנית מפוקפקת? סייג-סופר - יצואנית פרחים וטכנולוגיות חקלאיות שמצליחה כבר שנים להתחמק מתשלום חובות - זכתה השבוע לביקור לא צפוי של השופטת ורדה אלשיך בביתה, אבל מתעקשת שמדובר במזימה אחת גדולה האייטם ששודר במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ביום שני נשמע מוכר לב', בעל מקצוע חופשי. דווח בו על חייבת כספים שהתחמקה מדיונים בבית המשפט ארבע פעמים ברציפות, בטענה שמצבה הבריאותי אינו מאפשר לה להתייצב באולם בית המשפט. בצעד נדיר נסעה שופטת בית המשפט המחוזי ורדה אלשיך אל בית החייבת, ושם קיימה את הדיון בעניינה. בכתבה בערוץ 2 שודר סרטון שהוצג גם בדיון, שבו נראית החייבת רצה בפארק הסמוך לביתה, וכן מבלה עם בעלה והילדים. -------------------------------------------------- כך פורסם כבר לפני חודשים.
כתוב תגובה ל- מרק בריל
אתה צודק, ובכל זאת היא שיקרה.
  אהוד פרלסמן   8/09/13 18:34
גם אני הצלחתי להבין שהרחל סופר הזאת היא נוכלת, אבל זה עדיין לא נותן הצדקה לשופטת לשקר לנציב התלונות על שופטים. ואם תקרא בעיון את הפסקה האחרונה במאמר הזה, תיווכח שאין ספק שהיא פשוט שיקרה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
14
"ככה צריכים להיגמר דברים"
  עידןסובול   8/09/13 15:52
"ישבתי במשפטי משמעת קודמים. הם פשוט לא הודלפו. היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום, נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע. ככה צריכים להיגמר דברים, כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף". [השופט מישאל חשין על פיטוריה של השופטת הילה כהן, שנתפסה בזיוף פרוטוקולים] ***** ומה מאיים הפרחח העליון הזה לעשות למי שמבקר את השחיתות הזאת? : אבא שלי היה שופט בית המשפט העליון הראשון. אני הייתי לאחר מכן. הוא הגיע להיות ממלא מקום קבוע לנשיא בית המשפט העליון. אני הייתי משנה לנשיא בית המשפט עליון. זה ביתי. מי שירים יד על ביתי אני אגדע את ידו." [המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, מישאל חשין, בראיון שהעניק בפברואר 2007 ] ואותו פרחח משפטי באיום על שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן: "כה יעשה לי אלוהים וכה יוסיף, אם לא אגן על בית המשפט בכל כוחי הדל. ולא אתן לאיש לעמוד כשטן על דרכו של בית המשפט. אלחם כלודר בזירה, בכל מי שינסה להרים יד על בית המשפט העליון. ואתה יודע היטב למה אני מתכוון, אתה יודע היטב כיצד הסתיימו מלחמות הלודרים".***** נסו לנחש על איזה " מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע" ***** אז טוב יעשה נשיא בית המשפט העליון הנוכחי, כבוד השופט גרוניס, אם יתחיל בניקוי אורוות מערכת המשפט במקום להשמיץ את אלה שמבקרים אותה בצדק.
 הוא עוד יהיה שופט ביהמ"ש העליון
כתוב תגובה ל- עידןסובול
15
ראיה נוספת לסאוב מע המשפט
  בוקיסריקי   8/09/13 16:00
אור השמש הוא אמצעי החיטוי הטוב ביותר. כל עוד אינו מאיר על מערכת המשפט שלנו. כמובן. אם הדיווח הזה נכון, והוא כנראה נכון, הרי שהחברות של שופטים מנעה משופט נכבד (כבר לא) מלהפסיק עבודה של שופט נכבד (כבר מזמן לא) אחר רק בגלל חברות עמוקה בין המשפחות (כך מרננים). המסקנה של מי שרחוק מכל זה היא שאין מערכת משפט נקיה בישראל וששומר נפשו ירחק.
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי
16
ריבלין היה / יהיה מתעלם מכך !
  בעתיד   8/09/13 16:32
כתוב תגובה ל- בעתיד
17
לא יאומן-עד כמה לא ננקטים הליכ
  שלומי-כלכלן   8/09/13 16:44
לא יאומן-עד כמה לא ננקטים הליכים נגד שופטים ושוטרים שקרנים, הרי מדובר באנשים שקובעים סבל או גורל של אנשים!!!!!!. הם גיבורים על חלשים, על אדם שגנב רדיו מרכב או לא דיווח מע"מ בשביל מחסור כספי, או גונב שקית חלב מסופר !!!!!!!!
כתוב תגובה ל- שלומי-כלכלן
18
שופטת המתנהגת כעו"ד
  ופחות   8/09/13 18:14
שופטת כאלשיך וחבריה, מייתרת את תפקידם של עורכי הדין...ומעבירה את התפקיד אליה... כששופט מתעלם מעורכי הדין, ותהיה שפתם אשר תהיה...(לעיתים שופטים שחכמתם מועטה יכולים ליחס חוסר חכמה לעו"ד ששפתו שלא כשל ה"גאון" חשין), וזוהי טעותם של אדיוטות (בא'), לעניות דעתי... יוצא מכך שאלשיך ודומיה הופכים לעורכי דין... ומכאן למעשה נובע שאין שופט באולם (או בעולם ה"משפח" הישראלי) המשפט... אז מה קבלנו ?! שופט שהוא עו"ד... עו"ד מסורס/ת... עו"ד שאינו מסורס (רוצה לומר שופט) שהוא הפוסק... זה לא בית משפט אמיתי...זה יותר "בית קרקס" עם תפאורה מכובדת... חנן וייס
כתוב תגובה ל- ופחות
לא כל עורכי הדין נוכלים
  אזרח מהשורה   10/09/13 10:19
האם "לתפיסתך" לעורך דין מותר לשקר ולזייף???, , זה שחלק ניכר מהם הם אכן כאלה זה לא אומר שצריך להשוות אותם למין שופטת מופרעת ואולי אפילו יותאר מזה....
כתוב תגובה ל- אזרח מהשורה
19
וורדה אל-שייח
  יון   8/09/13 19:20
כתוב תגובה ל- יון
20
שיפוץ פרוטוקול? בלבול מוח. אם
  אבי123   8/09/13 22:32
אלשיך כתבה במפורש שהיא מוסיפה דברים לפרוטוקול ( כך נקבע בהחלטת הנציב), איפה הזיוף כאן? נכון, יכול להיות שזה לא לפי התקנות אבל טענה לגביי זיוף היא פשוט בלבול מוח. שלא לדבר על החייבת ה"מסכנה", שמעסיקה יחצ"ן אבל את החובות שלה קצת קשה לה לשלם כנראה.
כתוב תגובה ל- אבי123
21
העם חושב שבית המשפט מושחט
  פושע גאה   8/09/13 23:08
לסלק את האשכנזים מבית המשפט העליון ולמנות במקומם רק שופטים לא אשכנזים וללא אנטריסים כלכלים אני אומר את דבר העם
כתוב תגובה ל- פושע גאה
22
וכך יגבר האימון בבית המשפט????
  י.צ.   8/09/13 23:43
חה חה חה
כתוב תגובה ל- י.צ.
23
תואמת אולמרט
  עע   9/09/13 07:46
כתוב תגובה ל- עע
24
חקירה: אלשיך תאומים פרופר תשוב
  קורמן יוני   9/09/13 08:36
באם משטרת ישראל תואיל בטובה לפתוח בחקירה פלילית נגד השופטת ורדה אלשיך בעלה יוסף/יוסי משה תאומים דן פרופר דירקטוריון אסם תשובה לבייב זיסר דנקנר לרבות הוצאת פלטי שיחות מיקומים לרבות מפגשים בחו"ל תנועות בנקאיות אזי נגיע למדינה מתוקנת!!!
כתוב תגובה ל- קורמן יוני
25
אלשיך מושחתת לגמרי
  חשדנית   9/09/13 09:07
וגם משחיתה את הדור הצעיר שלומד אצלה את הטריקים המלוכלכים שלה. השופט אורנשטיין שאכל מידה הוא אחד מהם...
כתוב תגובה ל- חשדנית
26
נארה כי בחולת נפש עסקינן
  סטאז'ר   10/09/13 09:47
לצערי השופטת הזו נראית ונשמעת כחולת נפש, ואין להסיק ממנה וממעשיה על שאר השופטים, נראה לי כי ה מערכת צריכה "לשחררה" מיד, ולא לאפשר למטורפת הזו לשבת על הכס הנכבד פן תגרום לנזקים נוספים
כתוב תגובה ל- סטאז'ר
27
הפרצוף של מערכת המשפט
  אזרחית   10/09/13 23:59
שקר זיוף. יפה לא?
כתוב תגובה ל- אזרחית
28
חוסר ידע או צביועות
  משה גורליק   20/09/13 16:08
לטעון ששופטת אלשיך היא יוצאת דופן. היא אשמה כמובן בכך שזייפה פרוטוקולים וזה פשע פלילי חמור. היא נתפסה רק פעמיים בפשעייה אך אין ספק שביצעה עבירות דומות עשרות רבות של פעמים ושפשעייה הגלויים לא החמורים ביותר שביצעה. אבל, חשוב לומר לזכותה שהיא לא יוצאת מן הכלל במערכת השיפוטית. במערכת הזאת לזייף ולסלף פרוטוקולים היא נורמה ולא יוצא מן הכלל. כך יוצא ששופטת אלשיך הפכה לשעיר לעזאזל. במקום לשפוך אור על פשעי מערכת כולה מדברים רק עליה. נכון, היא פושעת ומושחתת, אבל היא כמו כולם, היא נורמה, היא נציגה אוטנטית של מערכת המשפט. אז או שתעזבו אותה בשקט ותשלימו עם השחיתות ופשע מאורגן בבתי המשפט שלנו או דברו על מערכת כולה, אחרת זה סתם בורות או צביעות.
כתוב תגובה ל- משה גורליק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il