s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"דמיאניוק היה איוון האיום - וזוכה בצדק"
מאת: איתמר לוין  |  23/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סבורה? משוכנעת? בטוחה?
  עידןסובול   23/09/13 10:04
התרשמותו של שופט מנאשם עלולה להפוך ל"בלתי רלוונטיות" ראיות מוצקות ומובהקות לחפותו, ולא פעם, בשל "התרשמותו של שופט", עדות שאמורה להביא לזיכוי מהדהד -- מועלמת ע"י שופט מהכרעת הדין, כאילו לא הייתה ולא נבראה, ולעומתה -- עדויות שאינן מחזיקות מים, זוכות, מסיבו השמורות עם "התרשמותו של השופט" להיחשב לבטון מזויין.

news1.co.il
 תולדות "המזג השיפוטי"
כתוב תגובה ל- עידןסובול
"הניחו את דעתי"
  "כבודו"   23/09/13 12:53
כתוב תגובה ל- "כבודו"
תולדות המזג השיפוטי
  הנ"ל   23/09/13 13:10
איזה "מזג שיפוטי" ואיזו "מקצועיות שיפוטית" היו לשופטים שישבו במשפטים המוזכרים בקישור, ואכלו לתיאבון, תוך צקצוק לשונותיהם, את חריונֵי בידוי הראיות, ושתו בצמא את תשפוכת סילופי העובדות שהגישה להם הפרקליטות?
 החריג הדמיאניוקי בתוך הכלל המאניאקי
כתוב תגובה ל- הנ"ל
2
מסמכים שמקורם לא ידוע
  גדעון אמיר   23/09/13 10:08
קל להבין שניצולי שואה לא באו עם תיקי מסמכים מסודרים, אבל אם אכן התקיים לאחר המלחמה משפט והייתה הוצאה להורג, ניתן להניח שהיה תעוד מסודר של ההליך, ואם אין תעוד כזה אז המסמך מפוברק ואי אפשר לגזור גזרה שווה על עדויות של פליטים ועל תעוד משפטי. איזה צרוף מקרים: ההגיגים של "כבודה" על החלטה שנויה במחלוקת מתפרסמים יום לאחר פסילת חוק המסתננים שגם היא שנויה במחלוקת. אני חושש שבית המשפט העליון כבר לא שנוי במחלוקת. כבר התגבשה לגביו הסכמה גורפת.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
פסיקות השופטים בעליון נקבעים
  על צבועים   23/09/13 10:49
פסיקות השופטים בעליון נקבעים על פי איך שהם יתקבלו בעיני העולם המערבי האנטישמי, ומטרתם של שופטי העליון להיראות בעיניהם ״כנאורים״. אך בתוכם יודעים הם שפסקו בניגוד גמור לצדק. צבועים ומתחסדים.
כתוב תגובה ל- על צבועים
תגובה לגדעון אמיר
  alice   23/09/13 12:49
צדקת, מה זה צדקת. במיוחד במשפט האחרון. ואנחנו המסכנים - גורלנו נתון בידיהם העריצות של קבוצת החוכמולוגים הזאת.
כתוב תגובה ל- alice
3
אולי שמתם לב שדורנר
  טורקיה קטנה   23/09/13 10:23
לא סותמת את הג'ורה שלה מאז התנדפה מבית המשפט העליון, שאליו הגיע כפרוטקציונרית וכחביבתו של מאיר שמגר.

סידרו לה ג'וב דבילי במועצת העתונות, אין נושא שאין לכלומניקית משהו לומר עליו.

אחרי שמעון פרס היא היצור המאוס עליי ביותר.
כתוב תגובה ל- טורקיה קטנה
4
כרגיל הניתוק של החברה' האלה
  בוץ'   23/09/13 11:03
מהמציאות היא פשוט טוטאלית. אם היא הייתה בטוחה שהוא הפושע למה לא צפצפה כאשר הוא זוכה ומעניין איזה ספק הייתה בליבם של השופטים כאשר כל כך הרבה ניצולים שחוו את הטראומה בשנית העידו כי זה הוא. מדוע היה צריך את כל המשפט המגוחך הזה שלא תרם דבר חוץ מאשר לאגו של אותם שופטים? והגיע הזמן שהם ינמקו בצורה פשוטה וקולחת ולא בפרוטוקולים של מאות עמודים שהם עצמם לא מבינים מה היה כתוב שם. בכלל לא הגיע הזמן להצעיר את האנשים האלה ולשים שם אנשים מחוברים לבדל של מציאות. דבריה של דורנר רק מוכיחים את טענתי שהגיע הזמן לשנות גם במקום הזה שנקרא בית המשפט העליון ולהכניס בה קצת קידמה וחוכמה ולא זקנה וניתוק
כתוב תגובה ל- בוץ'
5
שופטת דמיקולו
  חוק החתולים שלה   23/09/13 11:08
כתוב תגובה ל- חוק החתולים שלה
6
לרחם על נאצי.. איזה צדק.
  אורי ציון   23/09/13 11:10
כתוב תגובה ל- אורי ציון
7
יש לי ספק סביר ביחס לתבונתה של
  כתומית   23/09/13 11:16
ימזה זמן רב יש לי ספק רב ביחס לתבונתה של כבוד השופטת. לרוע המזל אין לי מה לעשות בקשר לזה.
כתוב תגובה ל- כתומית
8
וביהמ"ש שהרשיעו בגרמניה טעה?
  שם זוהה אחרת....   23/09/13 12:02
מענין מאד, אבל בית המשפט בגרמניה הרשיע את דמניוק על מעורבותו ברצח יהודים/שיתוף פעולה עם הגרמנים/תפקידיו במלמה אבל בשל היותו מעורב במעשים אלה תחת שם אחר ובמחנה אחר. ההרשעה התבססה על מסמכים שנתגלו וזיהו אותו בודאות, כשומר במחנות (אבל לא כאיוון האיום). אז רק דורנר צודקת ובתי המשפט בגרמניה טועים ומטומטמים? יש כאן בעיה חוזרת עם שופטת שחושבת שהיא תמיד צודקת ולעולם לא טועה. כמו שנהגה כל ימיה על כס השיפוט - ולכן ישבו אנשים בישראל בכלא והורשעו גם כשהיו חפים מכל עוון או מעורבות. כי דורנר (וחבריה) לא טועה לעולם....
כתוב תגובה ל- שם זוהה אחרת....
9
מבנה שונה מאוד בין תמונת איוון
  לבין דמיאניוק   23/09/13 12:21
מבנה קדרת המח, המצח והאזניים שונה מאוד בין תמונת איוון לבין דמיאניוק.
כתוב תגובה ל- לבין דמיאניוק
10
הסיבה שצריך לקחת החוק לידיים
  רונאלית   23/09/13 12:32
אזרחים אשר מבינים שבתי המשפט הם לא בתי משפט לצדק אלא להתפלפלות בחוקים ובתתי סעיפים צריכם פשוט לקחת את החוק לידים. בתי המשפט שנועדו להגן עלינו, האזרחים, מפקירים אותנו בשם איזה סעיף או פסיק שניתן לו פרשנות מעוותת כזו או אחרת. בתי המשפט בישראל יובילו לקץ הדמקורטיה כאן.
כתוב תגובה ל- רונאלית
11
בית המשפט צריך להודות לשפטל..
  אבי געזונט   23/09/13 12:33
על שהציל אותו מבזיון. תארו לעצמכם שהוא היה מוצא להורג ומיד אח"כ היו נחשפים המסמכים מבריה"מ משעלים ספק לגבי זהות הנאשם וזה כלל לא רלבנטי אם הוא אכן איוון האיום מטרבלינקה או רוצח אוקראיני שפל ממחנה אחר. איזה פרצוף היה אז לבית המשפט?! איזה נזק עצום היה נגרם לכל הנושא של עשיית דין בנאצים ?! איזה נזק תדמיתי היה נגרם למדינת ישראל ?!
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
12
הוא ולא אחר - איוון האיום
  alice   23/09/13 12:40
וכל הטריקים ששפטל הערמומי ידע להשתמש בהם, כשהביא "מיסמכים לא ידועים" בעזרתם הנדיבה של קהילת האוקראינים באמריקה, שבעצם רק הראו שאיוון השתמש בשם משפחת אמו - מרצ'נקו, הם שעשו עבור הוואכמן האכזר את העבודה, ועל השופטים הצליחו לעבוד בעיניים. איוון דמיאניוק הוא איוון מרצ'נקו, הוא איוון גרוז'ני (האיום), ששה מהיהודים שניצלו מטרבלינקה והיו לידו שם כשנה, ראו אותו ונשמו אותו - הם העידו בבית המשפט העליון שהוא-הוא איוון האיום. וכל פטפוטיה של דורנר הם להג ותו לא. עוד פשלה שלא תסולח לבית המשפט העליון הנהדר שלנו.
כתוב תגובה ל- alice
13
מי זו דורנר בכלל?סתם אחת !!!
  גימי-יהודי מיהודה   23/09/13 12:47
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
14
השופטת לא ראויה להיות שופטת
  ירון זכאי 1   23/09/13 12:54
1. אין לך שופט עליון שאינו מוכיח בפתחו את הג'ורה שלו כי אינו ראוי לשפוט אפילו במשפט מנהלי על השלכת בדל סיגריה. בעניין הזה השופטת דורנר מוכיחה כל עת מוצב בפניה מיקרופון שהיא לא ראויה להיות שופטת. 2. לעניין דמיאניוק; היא וההרכב שלה מצא אותו על פי הראיות שכללו עדות ניצולים וזיהוי "איוון" על ידי עדים כאיש שהתעלל והרג יהודים במחנה טרבלינקה ובמחנות אחרים. אם לדעתה היה מקום למידת הרחמים, מדוע לא ריחמה עליו בעצמה אז???? 3. ממשלת ארה"ב הסגירה אותו לישראל למשפט, ועקבה אחר המשפט מקרוב. בתום המשפט שללה ארה"ב את אזרחותו. בית משפט גרמני מצא את איוון אשם כמסייע לנאצים להשמיד יהודים. 4. לידיעת המגיב שלא הזדהה; מומחה גרמני ניתח תצלומי איוון והשווה אותם לתצלום בתעודות ישנות ( תעודת טרווניקי ), וקבע שמדובר באותו האיש. אילו היית רואה את העדות בשידור ישיר כמוני גם היית משתכנע מיד! 5. ביהמ"ש העליון תמיד מרחם על אכזריים ומתאכזר לציבור. במקרה זה הוא רצה לשאת חן בעיני אנטישמים בעולם; אשר כידוע לגרסתם הם הצילו אז יהודים, ואי אפשר להרשיע יותר מאדם אחד ( אייכמן ) בביצוע השואה שכידוע בוצעה על ידי אנשים שאי אפשר לאתר, ובטח כבר אינם בין החיים.....הטענה הזו היא כמובן טענה אנטישמית קלסית שהושמעה מיד לאחר השואה כדי למנוע תיעוד הפשעים וענישת המבצעים. חבל שביהמ"ש העליון התנהג כמו אדם שעליו אמר בית המשפט המחוזי; "מכר נשמתו לשטן". 6. התלונות הראשונות שהוגשו בשנת 1948 נגד "איוון האיום" במשטרה בארה"ב בעיר מגוריו היו של ניצולים יהודים אשר זיהו אותו ברחוב לאחר פחות מ-3 שנים מביצוע הפשע!!!!! כמה הוא כבר היה יכול להשתנות פיזית כדי שלא יוכלו עדים שזיכרונם טרי להכירו אז???? !!!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
15
משהו דפוק בגן של היהודים ...
  רחובות   23/09/13 12:56
מי שמרחם על אכזרים מתאכזר למסכנים. צריך לייבא שופטים זרים ...גם במשפט היהודים לא משהו כמו בבניין....
כתוב תגובה ל- רחובות
16
זוּכה בצדק?! זוּכה במשפט!!
  אביקו המלגזן   23/09/13 14:00
ככה זה כששופטת מנסה לנקות את מצפונה ושוכחת את האבחנה היסודית בין צדק למשפט
כתוב תגובה ל- אביקו המלגזן
17
נפחה ונותרה בצחנה
  shsh   23/09/13 14:00
כתוב תגובה ל- shsh
18
לבקש סליחה משפטל למרות שאין לי
  קורןנאוה טבריה   23/09/13 14:16
שום הערכה לבית המשפט העליון האנטי יהודי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
הוכחה שצריך בית עליון ממיטב
  ראובן גרפיט   23/09/13 14:42
האינטליגנציה בארץ. האנשים בבית זה יבחרו על פי רמתם האינטליגנטית,שיהיו משכמם ומעלה, וממגוון תחומים שישקף מגוון תפיסות וסוגי אינטליגנציה רק לא משפטנים: פילוסופיה, מוזיקה, הייטק, רפואה, חקלאות אמנות מדע רק לא משפטנים! המדינה נשלטת עי חברות משפטנים שרמתם השכלית בינונית עד טובה+. כיצד זה שכל האינטליגנציה הישראלית נשלטת עי אוסף אנשים שנבחרו לתפקידי שופטים הודות לפרוטקציה והודות לכך שסיימו לימודי משפטים?
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
20
לכן דורנר משפטנית ולא מדענית!
  פיזיקאי בכיר   23/09/13 14:50
איני מכיר עורך דין שופט אחד שהיה מתקבל בפקולטה ללימודי מדעים, מחשבים או רפואה. לא בחינם דורנר וחבורת השופטים שלצידה למדו מקצוע זה. קל להתקבל קל לסיים ואם קצת פרוטקציה הופכים להיות שופטים ומקבל מטה של משה רבינו.
כתוב תגובה ל- פיזיקאי בכיר
21
דליה דורנר נבחרה כשופטת
  עוד   23/09/13 15:13
לעליון על משבצת הנשים ולא על פי כישוריה השכליים. הגיע הזמן לבטל את הקביעות עד גיל 70 כי רבים מידי מהם מבישים את המקצוע ואת ההגיון הבריא.
כתוב תגובה ל- עוד
הדורנר לא "נבחרה"
  מאיר בעל הנס   25/09/13 12:14
הדורנר היתה בת טיפוחיו, יקירתו, פרוטקצייתו של מאיר שמגר
ולכן סידר לה את הג'וב המכניס ב"עליון", שהוא יותר תחתון מהתחתונים שלי.
אישה מגעילה, לא סותמת את פיה לרגע. רק תנו לה להופיע בכנסים (תמורת כסף טוב?), רק תנו לה לשפוך את קיאה בעתונות, רק תנו לה לזהם את גלי האתר.

מגעילה.
כתוב תגובה ל- מאיר בעל הנס
22
המשפט ענה כסיל כאיוולתו מתיחס
  אגדה של פסח   23/09/13 15:23
לגברת דורנר. אין שופטים בירושלים כל המערכת המשפטית פוליטית ומושחתת פרשה אחר פרשה. להחליף את השיטה ומהר!
כתוב תגובה ל- אגדה של פסח
23
שופטת שלא מבינה מה זה צדק
  קידי   23/09/13 21:38
שופטת בעליון שלא מבינה מה זה צדק. שופט שמתבטא כבריון בשוק. האם זה מייצג מה שיש או שהם יוצאים מהכלל. אני מקווה שהם חריגים, אבל כנראה שכאלה הם כולם.
כתוב תגובה ל- קידי
עבדתי עם דורנר - כמו גולדה
  עורכת דין   24/09/13 13:52
אישה רגישה חכמתה הינה חכמת האקדמיה לא חכמה קיומית,בצבים כאלה מאבדת לשונה ויכולתה לנתח ולפעול. אין לה חכמה מניפולטיבית לא מסוגלת לראות מעבר למילים. חסרת מעוף יוזמה חדשנות בפועל "עקרת בית חכמה" בנוסח גולדה. לא במקרה למדה משפטים והגיעה לאן שהגיעה הודות להיותה "יבשה מתככים וללא שונאים " וכי רכבה על משבצת הנשים. אך על תחשבו לרגע שמי מחבורת הבג"צ הנו משכמו ומעלה.
כתוב תגובה ל- עורכת דין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il