|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המנצח שפגע בחיילת יקבל דוקטורט
מאת: עידן יוסף  |  03/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שייך מכון וייצמן להערכה
  נתין מדמנת ישראל   3/11/13 22:18
מוסיקלית? אבל אם כן, אז אות ההוקרה הבא על תרומה מוסיקלית, שיתן לצאצאיו של המלחין הגרמני האנטישמי, וגנר. אני מנחש שלפני שברנבוים הועף מניהול האופרה בברלין, הוא ניצח הרבה על וגנר.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
2
אקדמיה לעלובי נפש
  נחום שחף   3/11/13 22:22
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ניצוח על יצירות וואגנר-בברלין
  ראיס-פוטין-טיל400   5/11/13 23:09
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
3
זכויות רבות למכון וייצמן,
  מדמוני אסף   4/11/13 06:54
אבל הפעם הם טעו ובגדול. וזו אולי ההוכחה כי כל אדם או מוסד או גוף ציבורי יתמקד בנושא בו הוא מתעסק. ואת האנטישמים על כל הכישורים שלהם להשאיר לאנטישמים להיטלריסטים לאייכמנים..
או אולי רצו במכון לבטא יותר מכל את תרומתו של חיים וייצמן (עם שותפו טדי קולק) כאשר הסגיר לידי הבריטים יש"ו רשימת שמות וכתובות של מאות יהודים חברי המחתרות אצ"ל ולח"י. והנה גם לאחר עשרות שנים עוסקים במכון כדי לפאר אנטישמים.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
4
באם תינתן לאוטואנטישמי המתגרמן
  פלא יועץ   4/11/13 07:13
בעל מח הציפור תעודת הוקרה,יש לפנות לתורמים למכון כי ישקלו באם להמשיך לתרום לו.אין לתת יד לצביעות של הקרן החדשה להחרבת ישראל במהלכיה הנאלחים והבזויים.אמן.חודש טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
עלובי נפש מקווים לכמה שקלים
  אברהם מערב השומרו   4/11/13 07:16
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
6
אינו ראוי לפרסים או לתארים
  דאגנית   4/11/13 08:10
"גם אם בפעילותו יש הבטים כאלה ואחרים ששנויים במחלוקת, הם אינם רלוונטיים לאותה הערכה אומנותית" - כמה מצער שמעניקי פרסים בישראל של היום, כל כך מזלזלים בהשקפת עולמו, בגישתו השלילית מאז ומתמיד נגד ישראל של אמן זה. אם הוא משמיץ את ישראל מעל כל במה, בכל עת - ישראל אינה צריכה לשזור לו כתרים. יש להזכיר שהאיש ניגן את ווגנר בפסטיבל ישראל למרות המחאות ותוך פגיעה ברגשותיהם של רבים בקהל, ביניהם ניצולי שואה. התנהגות מניפולטיבית הגובלת בנוכלות. ב-2008 הוא קיבל אזרחות פלסטינית ומסר שהוא חש כבוד גדול לקבל אותה. יש לו דרכון פלסטיני. נוהג לערוך קונצרטים בשטחי הראשות הפלסט'. ותורם כספים לחינוך המוסיקלי בגדה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
7
מזמן לא היה בעזה
  א.ל. רמת-גן   4/11/13 08:28
מטקס הענקת הפרס במכון וויצמן (הוא יואיל להגיע לרחובות כי זה לא שטח כבוש...) הוא יקפוץ לחבריו בעזה חופרי המנהרות ומשגרי הרקיטות, לאיזה קונצרט קליל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
תגובה כהלכה. ברנבוים הוא יהודי
  רק על פי מוצאו.   4/11/13 12:14


אישיותו העלובה חסרת הכבוד היהודי אמנם מנוגדת לכישוריו המוסיקליים. אלא שאינו היהודי היחיד בעולם בעל כישורים!

הקוריקולום ויטה שלו אינה מכבדת במיוחד את בעליה:

כדאי להזכיר את רעיתו הראשונה הצ'לנית הנפלאה ז'אקלין דה-פרה, אותה זנח לאנחות כשהתגלתה מחלתה הקשה, העדיף את פאריס וחי שם חיים כפולים. שם לאשה אחרת נולדו ילדיו בעודו נשוי רשמית לז'אקלין. (מה זה אומר על הסטטוס שלהם כיהודים?)




כתוב תגובה ל- רק על פי מוצאו.
8
מהו הברנבוים הזה
  המדור לחיפוש יהוד   4/11/13 08:56
אם לא נאצי יהודי הפועל בשרות הטרור האיסלמי?
כתוב תגובה ל- המדור לחיפוש יהוד
9
ולמכון, פרס על חנופה והתרפסות?
  הניה   4/11/13 08:59
מה להם ולמוסיקה, בכלל? מעוררי רחמים.
כתוב תגובה ל- הניה
10
בושה למכון וייצמן שמעניק אות כ
  rehvot   4/11/13 09:03
כבוד למי שלא מכבד את מדי צהל.
כתוב תגובה ל- rehvot
11
אות ההצטיינות היחיד
  אוטו פרנק   4/11/13 09:24
המגיע לברנבוים הוא צלב הברזל הנאצי.
כתוב תגובה ל- אוטו פרנק
12
בארנבוים בנה קריירה שלמה
  מהשמצה של ישראל   4/11/13 09:49
בארנבויים- מוסיקאי סביר שהפךלסלבס באירופה אך ורק בגלל שהשמיץ וגדף את מדינת ישראל כל חייו. הצלחותיו של בארנבוים בגרמניה נבעו בראש ובראשונה בגלל שהוא יהודי. אם לא היו לגרמנים רגשות אשם כלפי היהודים, הם לא היו מעסיקים אותו. כאשר בארנביום סיים את עבודתו בתזמורת של שיקגו ל]פני שנים רבות, הוא התמנה להיות המנהל האמונותי והמנצח הראשי של האופרה של פאריז. הבן אדם החזיק שם מעמד מספר שבועות, עד שזרקו אותו לקיבינמאט, כשהבינו מי זה הטיפוס הזה. כעת הוא מנצח על הלה סקלה של מילנו, וגם שם סיימו איתו את החוזה שנתיים לפני הזמן, והוא יסיים בעוד מספר חודשים את התפקיד. ומשהו בקשר ליכולותיו כפסנתרן ומנצח. כפסנתרן כבר שנים שהוא לא פוגע. אומרים שהוא נגן לפני שנים את הסונטות של בטהובן מעולה. יש ביוטיוב 8 וידאו בהם הוא מנגן את כל 32 הסונטות, והוא פשוט לא מספיק טוב ולעיתים אפילו גרוע כיום הוא אפילו לא בין מאה הפסנתרנים הראשונים בעולם. את הגרמנים הוא יכול להאכיל בבולשיט, אבל לא אחרים. בתור מנצח הוא בהחלט יותר טוב, אבל ממש לא בשורה הראשונה של המנצחים בעולם. בכל מקרה את עולמו הוא קנה בזכות השמצתו את מדינת ישראל במשך שנים רבות. על ההשמצה הזאת את ישראל הוא קנה חלק גדול מתהילתו המוסיקלית באירופה.
כתוב תגובה ל- מהשמצה של ישראל
13
התרפסות שצריך לבדוק את מקורה
  צופה מהצד   4/11/13 09:53
התארים האלה בדרך כלל ניתנים בימנו לבעלי ממון שתורמים כספים. תארים אחרים ניתנים לפי המלצה של אותם בעלי ממון.צריך לחקור מי המליץ על ברנבוים למכון ויצמן (שהוא כידוע איננו קונסבטורים למוזיקה).בכל מקרה שהמכון מתרפס בפני איזה שהוא פריץ
כתוב תגובה ל- צופה מהצד
14
הכיוון של וייצמן ובירנבוים זהה
  דאגנית   4/11/13 10:27
המעניקים פרס זה לבירנבוים הם בעצם מאותה אג'נדה שלו. מכון וייצמן ידוע בביקורתו נגד המדינה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ומה תעשה המדינה....כנסי.
  הגוי..   6/11/13 02:16
ומה תעשה המדינה ללא מכון ויצמן, תחזור למאה ה14? את קשקשנית פוליטית עם דעות נצנציות ואת מייצגת היום טוב מגבלס את הפירר אדולף שם בשנות ה30 של המאה שעברה אולי דווקא כי אהב כל כך את ווגנר עליו מנצח היום היהודי שנוא נפשך ונפשו של האדולף ובנוסף על כך עוד על תזמורת "ברלין" בירת נאצלאנד ההיא שגם אותה את מייצגת היום. אז מה כל כך כואב לך, "ענטיקה" זוללת אטרקציות פופוליסטית ולא חדשנית..את פרימיטיבית בצורה בלתי אפשרית עם מוח של בבון. אין פלא שיש לך וותק בניוז 1..את לא שנונה ולא מפותחת ואת שטחית ואת סובלת נוראות משנינותם של אחרים שלא לדבר על גאונותם. עכשיו, תחזרי לשמורות הטבע אותם הקציבו לך בני האדם ותתחילי לתופף בתופים למען ירקדו שאר הבבונים. הם אוהבים זאת שהרי מוסיקה זה בכל זאת דבר אוניברסלי ומרקיד..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
15
יוענק מטעם מי ?
  כתבה לקויה   4/11/13 12:18
כתוב תגובה ל- כתבה לקויה
16
לפנות והחינוך כנסת -לעצור!
  מ.-ויצמן מתוקצב   4/11/13 15:31
מכון וויצמן מקבל תקציב מהמדינה ולכן נתון לביקורת של ועדת החינוך של הכנסת - יש לעצור מתן אות הכבוד מידית!
כתוב תגובה ל- מ.-ויצמן מתוקצב
צודק! יש לעצור זאת.
  שבעזה יתנו לו אות   4/11/13 20:15
כתוב תגובה ל- שבעזה יתנו לו אות
17
החונטה השמאלנית שלטת במדינה
  דרור מרמת גן   4/11/13 18:13
ככה זה כשחונטת המיעוט השמאלני ממשיכה לשלוט במדינה, כאשר הימין הסמרטוטי נמצא בשלטון.
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
18
ויצמן לא נתן קביעות לחתני נובל
  הכפרה:בירנבאום   4/11/13 19:35
כתוב תגובה ל- הכפרה:בירנבאום
19
המנצח שפגע בחיילת
  שמ   4/11/13 22:36
דניאל בארנבוים היה בשנות השישים ילד פלא .שמו יצא לכל העולם כילד פלא יהודי ישראלי.עברו מעט שנים והסתבר לכל מכיריו ולכל מוקיריו כי הלך הילד,הלך היהודי,הלך הישראלי,ונשאר פלא שנטש את עמו, מכיריו ומוקיריו,המיר את נפשו למולך הכבוד,ושכח מאיפה בא,ולאן הוא הולך.כמו לא מעט אמנים ישראלים, החל להחשיב יותר את מחלקי הפרסים והכיבודים.והם,שונאי ישראל והיהדות.גם במכון ויצמן יש טיפוסים כמותו,רק טרם זכו לאותות הכבוד שיאפשרו להם לצאת חוצץ כנגד בני עמם ומולדתם כמותו.אל דאגה,גם הם יירקו בפנינו.אפשר לאחל להם שהכסף ישמשם לתרופות.


כתוב תגובה ל- שמ
20
מה למכון ויצמן ולדניאל האנטי?
  אילן הדר   5/11/13 12:41
מכון ויצמן צריך להעניק תארי כבוד לתורמים בתחום המדע, ברור שיש כאן אמירה פוליטית, של הנהגת המכון, חסרים אחרים בתחום המוזיקה שיש לתת להם תואר כבוד? נתנו בעבר תארי כבוד כאלו במכון לאנשים מתחום המוזיקה? מכון ויצמן מיקם את עצמו בשורה אחת עם אונ' חיפה ובן גוריון במדיניות האנטי ציונית שלהם.
כתוב תגובה ל- אילן הדר
21
אם חלאת אדם זה מקבל...
  דורון לאופר   5/11/13 13:42
פרס ,לא אתפלא שיבוא יום ויגאל עמיר יקבל פרס מהנשיא על היותו אסיר לדוגמה. אל תחייכו ,במדינה בה מטפחים משפחות פשע ,אלון חסן ותורג'מן מפרפרים את המדינה כראות עייניהם אז תבינו לאן הגענו.
כתוב תגובה ל- דורון לאופר
22
המנצח לא פגע בחיילת אלה ההפך
  הגוי..   6/11/13 01:50
הגמור. אולי כותב\ת הכתבה נפגע מהתייחסות המנצח למדים, שהרי תפישת חייו ידועה ומראש ואף על פי כן אין הדבר מקטין את גדולתו בעולם המוסיקה שאין לו כל עניין לצבא ומדים כאלה או אחרים. מוסיקה היא מוסיקה ולא נציג פוליטי כפי שממשלת הבובות האמריקניות עשתה מצהל בארץ ישראל..צהל אינו נציג פוליטי של אף אחד אלה אמור להיות צבא העם, מה שכבר מזמן איננו..מכון ויצמן נושא את שמו של הנשיא הראשון של מדינת ישראל שאינו מייצג גוף פוליטי זה או אחר אלה את מדינת ישראל כולה ויחי ההבדל הדק..הנשיא ויצמן הראשון, זהו השם היחיד במדינת ישראל ששום ממשלה לא הצליחה לזהם אותו עד היום בפוליטיקה שלה ממש כפי שלא הצליחה לזהם את המוסיקה..בארנבוים הוא אחד המנצחים והפסנתרנים הגדולים בעולם המוסיקה ואין לו עסק עם פוליטיקה וכאשר אין עסק עם פוליטיקה, גם למוסיקאים פלסטינים יש מקום במוסיקה שמשמשת בין היתר מזון לפוליטיקאים ומקום לתחוב בו את אפס ובכן, לא כך הוא הפעם ולכן גם לא יהיה..לא נעים? לא נורא!..מוסיקה..ורק מוסיקה..בעולם המוסיקה אין מקום לפוליטיקאים..בעולם המוסיקה יש מקום למוסיקאים ולמאזינים ללא הבדל דת, מין או "גזע"..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הצחקת אותי בארנבוים עוסק בפ
  דניאל ז.   6/11/13 08:42
בפוליטקה מאז שירד לגרמניה,וחלק גדול מקידומו והתפרסמותו

הוא תוצאה של פגיעה מצידו במדינת ישראל.

מי שאיננו מכבד את מדינת ישראל,את צהל וחיליו איננו ראו לקבל אות כבוד ממכון ישראלי כמו מכון וייצמן הניזון מתקציבים ממשלתיים.

כתוב תגובה ל- דניאל ז.
כן, אני מבין אותך..כנס.
  הגוי..   6/11/13 09:54
שהרי אם לא המדינה, מי אתה בכלל ואילולי צהל איפה בכלל מדינת ישראל ואם לא הפלמח האצל ולחי ואם ואם ואם ואם לא היטלר אז סטאלין לא היה מקים את מדינת ישראל ואם ואם ואם לא הכישרון לא היה פסנתרן, הקיצר המדינה היא הבעלים על כשרונו של בארנבוים והמדינה היא זהו הכישרון והכישרון שייך למדינה והמדינה זה יעני אני כמו שדוייצ'לאנד זה היטלר ובירנבאום היהודי מנצח על ווגנר אהוב ליבו של היטלר בגרמניה ובברלין בירתה ואותו בארנבוים היהודי מלמד מוסיקאים פלסטינים מוסיקה מהי ומה למדת אתה?..אתה יודע, יש יחידה קטנה בצהל שעל כנפיה חרות, כך:.."מי שלא נלחם על חירותו אינו ראוי לכנפיים אלה"..עבדים ועבדי עבדים תמיד מצאו כיסוי תחת כנפי מדינה ולא חשוב כלל איזו היא..אתה, אחד מהם..
כתוב תגובה ל- הגוי..
תיזה הזוייה של הגוי
  אלון דהן   6/11/13 11:47
לצערי הרב אודני הגוי, התיזה שלך לא עומדת במבחן העובדות. אני כמי שעוסק בתחום הזה לא מעט מציע לך ראשית כל לעיין באתרים נאצי פשיסטיים וניאו נאציים בארה"ב ובכל רחבי אירופה. זה לא קשה, מקלדת, קצת מוח, סבלנות, כמה כדורים נגד בחילה, ו...גלישה נעימה לך. מה שמצאתי באתרי האחווה הלבנה, jew watch ועוד, באתר של תום מצגר ראש הקו קלוקס קלן בארה"ב, הד"ר דיויד דיוק ואנטשימים אחרים הוא, שדווקא יורשי מקומו של היטלר שמו להם 'דיסידנטים' יהודיים כלשונם, ובירנבויים הוא מן האהובים עליהם. הנאצים של היום, חובבי פלשתינאים כמו בירנבויים וכמו הנאצים שבעבר חתמו על ברית מיוחדת עם הפלשתינאים ועם מנהיגם המופתי חאג' אמין אל חוסייני. אבל המעניין הוא, שהיהודים היחידים הראויים לחיים עלי אדמות בעיניהם שייכים כולם!!!! לשמאל הרדיקאלי האנטי ציוני. אם קשה לך לעכל, במילים אחרות, הנאצים של היום מנסים להצדיק את האנטישמיות הפשיסטית שלהם תחת מסווה של ביקורת, כזו הנשמעת גם על ידי יהודים. גיבורי אתרי האחווה הלבנה בעולם הם: נועם חומסקי, דניאל בירנבויים, עצמון, נורמן פינקלשטיין, שולמית אלוני, אורי אבנרי, אילן פפה, ג'יי סטריט שפירו, כמה כותבים ידועים לשמצה בעיתון הארץ, שנרכש בחלקו על ידי משפחה נאצית מובהקת ועוד. אז לפני שאתה פונה להדביק ציונות והיטלר ביחד כדאי שתדע את כל האמור ועוד דבר אחד קטן: היטלר היה חי כאשר התנועה הציונית פעלה באירופה וכבר היתה מוכרת היטב על נסיונותיה לבנות בית לאומי לעם היהודי. ותנחש... לא קשה... מה הוא היה?? ציוני או אנטי ציוני כמו בירנבויים וכמוך??? אז רק שתדע, במיין קאמפף, היטלר בכבודו ובעצמו, הביע עמדות אנטי ציוניות מובהקות, נגד מדינה יהודית באם תקום, ודעותיו זהות לשלך ולשל בירנבויים. ואפרופו, עוד מישהו שמכיר משהו על נאציזם בשם יוסף מנגלה, זכה שנתגלו יומניו בסאן פאולו בבראזיל, ובהם הוא הביע תמיכה במאבק הפלסטיני - ב78', קרא למעורבות אירופית כדי לרסן את ישראל - כמו בירנבויים - וסבר שהשמאל הקיצוני בישראל הוא מחנה של 'דיסידנטים' ולוחמי חופש. זה בא ממישהו שהכריז בפומבי כי מעולם לא נטש את עמדותיו הנאציות... אז גוי חביב ופסוודו מוסרי, אנא טול קורה מבין עינייך, לך לראי תתבונן היטב ותקיא....
כתוב תגובה ל- אלון דהן
23
לא "פגע בחיילת" ולא נעליים
  יוסיז   6/11/13 08:42
ברנבוים סירב להתראיין לנציגה של צה"ל שלבשה מדים והזדהתה ככזאת. אפשר להסכים עם עמדתו ואפשר לשלול אותה מכל וכל, אבל הקונוטציה של "פגיעה בחיילת", שיכולה להתפרש גם כפגיעה מינית, היא נבזית ואין לה שום קשר למציאות.
כתוב תגובה ל- יוסיז
24
יורקים עליהם והם אומרים:גשם
  קורצ'אק   6/11/13 15:31
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
25
ברנבוים גרמני, טרוריסט, נאצי
  יאווהל !!!!!!!!   6/11/13 18:50
כתוב תגובה ל- יאווהל !!!!!!!!
26
ברנבויים זכאי לכבור ויקר
  לייבלה   6/11/13 19:47
שמכון וייצמן מעריף עליו. ואתם בלוגרים רקובים וקטנים מה עשיתם בחיים שלכם מלבד להשמיץ אנשים דגולים. בירנבטן הוא סמל לסובלנות ולקריאת תגר על הרקבון המוסרי שפשה בנו.
כתוב תגובה ל- לייבלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il