|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
אפרי הלפרין
אפרי הלפרין
בחוסר שיקול דעת קיצוני דחף שר המשפטים לביטול עילת הסבירות מבלי שהמציא לנו תחליף שימלא את החסר    אני מניח שנשוב לעניין הזה בעתיד אך מנקודת מבט אחרת    מחובתנו לצמצם בהסכמה את אי-הווד...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
המשימה הנעלה ביותר שמפקידים הבוחרים בידי ראש הממשלה הוא אבטחת חייהם של אזרחים במצוקה, לאחר שנחטפו על-ידי האויב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זה הזמן
מאת: יואב יצחק  |  19/12/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לכל מועמד אפשר לתפור תיק
  אם דווקא רוצים   19/12/08 23:31
נודע לי שנתניהו נישק מזוזה בניגוד לרצונה. האם יש מקום שבייניש תתפור לו תיק על מעשה מגונה בכפיה?
נודע לי שציפי לבני ליטפה את החתול שלה בניגוד לכיוון צמיחת השערות. החתול הביע מורת רוח ושרט אותה. האם יש מקום לתפור לציפי תיק על התעללות בבעלי חיים?
נודע לי שאהוד ברק העביר לפלסטינים את שדות הגז הטבעי של ישראל מול חופי אשקלון, מבלי לקבל אישור מהממשלה או הכנסת. האם יש מקום להעמיד את ברק לדין על בגידה? לדעתי זה שווה בדיקה.
כתוב תגובה ל- אם דווקא רוצים
ואולי הדירה באקירוב מן המכירה.
  יש לברר,יואב!   20/12/08 08:13
למה שתקתם אז,עיתונאים???!!! היכן הייתם? האם הכל נעשה בסתר??!!...
יואב, בדוק כיצד קבל פרס את פרס נובל לשלום -בלוף...?האם שילם שוחד ללארסן...או לאישתו??שיסדרו לו את הפרס...
ובדוק מה עשה פרס עם 340 אלף דולר שקיבל מן המליונר החזירי במונטה קרלו???!! זה ארע לפני היבחרו לנשיא...
הכל פורסם בעיתונים...והעיתונאים זנחו זאת...
כתוב תגובה ל- יש לברר,יואב!
2
לישכת השרה מחפה על מחדלים.
  על שרת החוץ   20/12/08 00:56
לא נותנים מענה לפניות ישירות לשרה. אם כבר עונים, מעמידים בכתב 'פני הדיוט' ומעתיקים תשובה שכבר ניתנה בעבר, מילה במילה בעוד וכאשר התלונה כולה מבוססת על התשובה שכבר ניתנה ע"י המשרד. השרה לא מודעת כנראה ואם כך- אינה ממלאת חובתה, אם היא כן מודעת הרי יש כאן- מעשה של העדר בולט של תום לב !
כתוב תגובה ל- על שרת החוץ
3
גרגיר אצל ביבי הייתה מקבל הר
  מ.אלקרייאף   20/12/08 02:47
ליואב שבת שלום : כעיתונאי ותיק ומנוסה. לא היו מחכים לפרסומך הישר ...מזה זמן רב הארץ וידיעות אחרונות עם לבני מקדימה. מוכנים לשלם שוחד או הרבה כספים למי שימציא או יביא חומר מפליל נגד בנימין נתניהו . והם גם לא מסתירים זאת קונים כל חומר שיש בו אפילן גרגיר נגד נתניהו. אם יפול להם גרגיר אל דאגה הם יעשו מזה הר כגודל הר מירון . ההר הכי גבוה בארץ.... באשר לאולמרט אין מומחה ממך ומצוות אתרך . באשר לחומר שחיתות נגד אולמרט . .. באשר לברק יש לפעול ולחדש את החקירה בלי זכות שתיקה . מא שחמור עם ברק והנסתר פי מאה מהנגלה .בפרשת הגז עם המצרים והפלישתינים. איך פתאם ברק מחליט לתת חלקת אדמה גדולה למצרים ןלפלישתינים. כאשר היה ידוע לישראל כי יש שם גז בשפע .את זה צריך לחקור ללא לאות.....באשר לקדימה אין חדוש כל המושחתים נשארו על כסאותהם . וזה כולל מורשעים וחשודם. ונחקרים .את לבני צריך לחקור לגבי ההחלטה שהביאה מהאום להפסקת האש.. וכמו כן לפרק ולה. ולהגביל את החיזבלה בפעילותו .. ומה שקורא במציאות היא מועלת בתפקידה ואינה פועלת ליישום המסמך . או להביא לחץ על ידי אלו שחתמו.זה לא מתבציע והאויב חופשי להתכונן ולהיתחמש כאוות נפשו. מסמך זה צריך לבדוק אם לא ניתן רק לסמא את העינים של אזרחי ישראל . ומלבד זה מה היא עוד עשתה חוץ מחחיבוקים עם אבו מאזן
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
4
גברת נכבדה היו נסיונות
  מ.אלקרייאף   20/12/08 03:11
גברת נכבדה: בקדנציה הקודמת של ביבי . ניסו לתפור לו את פרשת חברון בראון. ולא הצליחו..לקראת סוף הקדנציה האשימו את שרה נתניהו .כאילו רצתה לגנוב את המתנות שקיבל בתקופת כהונתו .... המשיכו לחפש ומצאו את הסבל המוביל . שמו עמדי המשטרה הפכה אותו לעד מדינה. ואז למשטרה נראה שיש שלל רב לאחר מספר ימים . עם שחר וזימון עיתונאים על ידי הקצינה השחצנית . בשם מירי גולן והופיעה עם חיוך שטני ומנפנפת כי הנה יש לה צו חיפוש בביתם של משפחת נתניהו... עם עד המדינה ועם כל מאמץ המשטרה נכשלה בתפירת עוד תיק לביבי והעלו חרס.בידם...אל דאגה ביבי מוגן על ידי משפטנים ולא עושה שום צעד שיפיל אותו עד כדי תפירת תיק ... הבג"צ הפרקליטות . השופטים העליונים הינם שמאלנים ואין יותר מסוכן מהמאפיה הזו..לכן זהירות
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
5
בלווא הכי"האח הגדול"והתשקורת ש
  קורן נאוה,טבריה   20/12/08 05:57
של ברנע,שיפר,גילת,חסון,אברמוביץ,דרוקר,שלח והכתבלבים מהעיתון לאנטישמים חושבים"הארץ"שולטים כאן-ועל פיהם יקום דבר בישראבלוף! גם ביבי ןגם ליבני וגם ברק יעשו את מה שיחליטו בשבילם-יואב יצחק היקר,היית צודק אילו היה כאן דמוקרטיה מתוקנת ועם שפוי שלא היה נותן למושחתים כשרון ואולמרט להיות דקה בתפקידם-אבל אין-לכן צפוי לנו עתיד רע בלשון המעטה-והלוואי שלפחות הפעם אתבדה!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
6
זה הזמן
  elik_1   20/12/08 06:43
נא לבדוק קלטת לוהטת של ביבי לחישות לרב שהשמאל יפלג את העם--פריצת מנהרת הכותל--פרשת אמדי--פרשת המתנות של שרלהוהבטחות שלא קויימו שפוזרו עלידו!!
כתוב תגובה ל- elik_1
7
ברק לקח את כספי העמותות לעצמו
  חייזר ירקרק   20/12/08 06:58
ברק לקח את כספי העמותות לעצמו.
לא שווה לבדוק ??
כתוב תגובה ל- חייזר ירקרק
לא אלה נורמות ההתנהגות שציפינו
  שפרן שילה כהן   20/12/08 11:06
"מעולם לא ביקשנו מהעומדים לדין, אלא לקבל אחריות פיקודית. לא אלה נורמות ההתנהגות, שלהן ציפינו ממפקדים בסיירת. אנחנו עודדנו את בנינו לשרת ביחידה, שבה מפגינים ראש גדול ולוקחים אחריות, בטוב וברע. לא ביחידה שבה מפקדים מקבלים ציונים לשבח בעת הצלחה, אולם מתנערים מאחריות בעת כשל, כשאחריותם אינה מוטלת בספק".

משפחות שפרן, שילה, כהן וויכסלבאום הוריהם של שמרי שפרן זכרונו לברכה, אלעד שילה זכרונו לברכה, אריה (אריק) כהן זכרונו לברכה וערן ויכסלבאום זכרונו לברכה לוחמי סיירת מטכ"ל אשר נהרגו בחורבן צאלים השני 5.11.1992
כתוב תגובה ל- שפרן שילה כהן
הייתיבהלם מסקנותבניגוד לעובדות
  אלוף עמירם לוין   20/12/08 11:54
"הייתי בהלם... כל המסקנות הן בניגוד לעובדות. אני הגשתי למעלה מ270- מסמכים. כולם סותרים את הגירסא של אמ"ן... אז הפצ"ר החליט פשוט לא לצרף את המיסמכים לדו"ח... דברים איומים"

עמירם לוין לאחר קבלת דו"ח הפצ"ר אילן שיף בפרשת אסון צאלים ב'
כתוב תגובה ל- אלוף עמירם לוין
אהוד (הברק) הימר על שאתפטר
  אלוף עמירם לוין   20/12/08 12:44
הוא (האהוד הברק) חשב "אני מכיר את עמירם, הוא ייקח את הרגליים ויילך".

"אהוד הימר עלי (שאתפטר) אחרי שכתבתי לו את המכתב ואמרתי 'מה שעלי - עלי'. הוא חשב "אני מכיר את עמירם, הוא ייקח את הרגליים ויילך". אבל אחרי שאני עליתי על השקרים של (אורי) שגיא ודורון (מפקד היחידה), הלכתי אליו ואמרתי לו : "פה השקרים ייצאו החוצה! לא אוותר על זה!
מאותו רגע הוא הבין שאין לו ברירה".

אלוף עמירם לוין


כתוב תגובה ל- אלוף עמירם לוין
''לא עשה כלום''
  חזי שלח   20/12/08 14:16
''לא עשה כלום''

הגיע הזמן, שמישהו שלא היה בצאלים כאשר אירע שם האסון ייצג את כל מי שלא היו שם אך יודעים בדיוק איך התנהג הרמטכ''ל אז. צריך רק להסתמך על מה שאהוד ברק בעצמו אמר, ומה שאמר מתאים למה שאמרו האחרים שהיו שם, אלופים ופחות מאלופים.
אני יודע שהוא דיבר אמת כי מה שאמר הוא בהחלט לא לטובתו, מעיד על אופיו ומחדד את השאלה, מיהו האיש הרוצה עכשיו להיות ראש הממשלה.
ברק אמר שהוא לא ברח ולא הפקיר פצועים. יש להניח שבאמת לא ברח, ואין ספק שלא הפקיר פצועים. הוא לא היה יכול להפקיר כי הפצועים היו בידיים נאמנות. מה כן עשה ? הוא לא עשה כלום. וזהו לבו של העניין. על פי דבריה של מבקרת המדינה, ברק הציג לפניה עמדה חד משמעית: הוא נהג כפי שנוהג רמטכ''ל, והיה עליו לעסוק ב''קשירת קצוות''.
אבל ממתי רמטכ''לים קושרים קצוות ? ובייחוד באירוע כזה, כשמסביב המוני קושרי קצוות פוטנציאליים, והיחידה הצבאית היא אירגון מיומן ומשופשף – סיירת מטכ''ל ? מה היה שם לקשור ? היה צריך לדווח על האסון, להזעיק מסוקים לחילוץ, להורות אולי על תיגבור האמצעים הרפואיים ולהכניס לכוננות בתי-חולים. האם מישהו מאמין שהיה צריך רמטכ''ל שלם בשביל כל הדברים האלה ?
לעומת זאת, יש לשים לב מה עשו האלופים שהיו שם: אורי שגיא, עמירם לוין ושמואליק ארד רצו אל הפצועים, עזרו לחבוש, עודדו, פשוט כרעו לידם, כי גם כשכואב נעים שאלוף מחזיק לך את היד ואומר כמה מילים של בן אדם נבוך.
בן אדם, זו מלת המפתח, ואני מציע שבנקודה זו נפסיק לחקור ונסיק את המסקנה היחידה המתחייבת מן האירוע ומהתנהגות הרמטכ''ל של אז: הוא פשוט לא בן אדם.
תרבות הניסוח שלי בעניינים כגון אלה היא נטולת רחמים ולקוחה מהלקסיקון הבדוק והמדוייק של הדור שאליו אני שייך ושל הסביבה הצבאית שבה גדלתי. אני מכיר היטב ומקרוב את הרמטכ''לים שבאו מהסביבה ההיא, ושלא יבלבלו לי את המוח על מצבים היפותטיים. מוטה ורפול ומוישה וחצי ודן שומרון לא היו סוגרים שום קצוות ולא מדווחים לאף אחד. הם היו הדוגמא שלפיה נהגו אורי ועמירם ושמואליק.
העובדות ברורות: אהוד לא ברח, הוא עמד שם שלוב ידיים. אין לי ספק שהיה מזועזע, אך הוא לא לכלך את הידיים ולא כרע על מנת לעודד. מי שלא יבחר בו בגלל זה להיות ראש ממשלת ישראל, או שהוא עדיין רוצה את נתניהו, או שהוא סתם יפה נפש, או שהוא דוגל באימרה הרומית, שמדבר אחד מסיקים על כל היתר.

חזי שלח
תל-אביב

כתוב תגובה ל- חזי שלח
איך למד תאומי את תפקיד הברק ?
  עודד תאומי   20/12/08 16:30
איך וכיצד למד עודד תאומי את תפקידו של הרמטכ"ל (האהוד הברק) במחזה "ערפל" הדן בפרשת צאלים ב'.

שאלה: איך למדת אותו ?
תשובה: ''יש לי שלוש תוכניות מוקלטות של שיחת ועידה עם ברק. אני צופה בהן המון. לא כדי
לחקות אותו, אלא כדי לקרוא בעיניים שלו איזו הארה לגבי המבנה הנפשי של הדמות.
לא מעניינת אותי ההקבלה הממשית למציאות''.
שאלה: והיתה הארה כזו ?
תשובה: ''כשהוא מספר למשעל שהוא לא ברח ממקום התאונה, הוא מתאר את המצב, ובתיאור
שלו יש תחושה שהוא היה בהלם. הוא מביא דוגמא בראיון ואומר: ''תאר לך שאלוף
הפיקוד היה נקרא לצומת בית ליד לאחר הפיגוע, האם התפקיד שלו היה לגשת לפצועים,
או לוודא שהכל עובד נכון?''. פחות או יותר. ופתאום אמרתי:
מה פתאום הוא מביא את הדוגמא הזו ?
הוא הרי לא הגיע למקום אחרי האסון, הוא היה שם כל הזמן.
אני חושב שהוא היה בהלם בשעה שקרה האסון, כי האופציה השנייה - שהוא לא היה
בהלם ובאינסטינקט לא ניגש לפצועים - היא לא אנושית. במחזה זה המצב, למרות שאני
לא מודה בזה כלפי חוץ''.

מתוך ראיון עם עודד תאומי אשר גִלם במחזה ''ערפל'' את תפקידו של רב אלוף אבנר סלע, רמטכ''ל צאלים ב' (האהוד הברק) על איך וכיצד למד את דמותו ואת תפקידו.

כתוב תגובה ל- עודד תאומי
אנשיםשלא מביניםמה קורה עם עצמם
  יוכי שפרן   20/12/08 18:43
והוא (הברק) התנהג אלינו כאנשים שלא מבינים מה קורה עם עצמם

"שאהוד ברק שיבוא ויגיד את האמת סוף כל סוף כי אותנו הוא הוליך בעד האף. אמנם הוא קיבל אותנו בלשכתו בחביבות, בלחיצת יד חמה, אבל הוא סובב אותנו והוא לא אמר דבר והוא התנהג אלינו כאנשים שלא מבינים מה קורה עם עצמם ולא מבינים מה קורה עם הצבא, אבל אנחנו למרות היותנו הורים שכולים, אנשים, באמת, שחיינו מאז האסון קשים מנשוא, אנחנו בעניינים. אנחנו נולדנו פה וגדלנו פה במדינה הזאת. אנחנו שרתנו בצבא ואנחנו יודעים טוב מאד מה קורה בצבא, מה קורה במדינה ולמרות כל מה שעבר עלינו וכל מה שעובר עלינו... אנחנו בעניינים".

יוכי שפרן מקיבוץ נצר-סִרני, אמא של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ"ל - אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.
כתוב תגובה ל- יוכי שפרן
מה שחשוב באותו רגעלטפל בנפגעים
  אלוף יוסי פלד   20/12/08 18:16
''שעומד קצין... ואיננו שותף למה שחשוב באותו הרגע זה לטפל בנפגעים''
,
''אני קראתי את החומר וכשעוסקים במין אסון שכזה אני לא מוכן אפילו להתייחס לאפשרות שזו פוליטיקה.
שאלה: כלומר, אתה חושב שיש ממש בטענות ?
תשובה: אינני יודע. אינני פוסק. אבל פורסמו דברים שהם בלי הגזמה הם באמת איומים, אם הם נכונים. ואינני יודע ואינני פוסק אם הם נכונים או לא. לא עולה על דעתי שיש מישהו שמסוגל לעשות מזה פוליטיקה.
שאלה: מהיכרותך את הדמויות הפועלות אתה חושב שזה מתאים לרקורד הצבאי שלהם לנהוג כפי שמתואר שהם נהגו ?
תשובה: תשמע, אנשים שמוזכרים שמה הם אנשים שעשו מעשים בשרות הצבאי שלהם ואנשים מסוג זה אמורים לא להיקלע למין מצב כזה של קבלת החלטות שגויות, כל כך
דרמטיות, כל כך כואבות, כל כך קיצוניות. ושוב אני אומר: אינני יודע אם זה נכון. אבל עצם הפרסום שפורסם כפי שהוא פורסם הוא לא יכול להישאר ככה. אסור לו שיישאר כך. זה מחייב חקירה פעם נוספת אם כך. אני חושב קודם כל התייחסות של הנוגעים בדבר. שעומד קצין, לא חשוב מה דרגתו ואני חוזר ומדגיש, אם זה נכון או לא, ואיננו שותף למה שחשוב באותו רגע, זה לטפל בנפגעים.
זאת הנקודה.''

אלוף יוסי פלד בהתייחסו להתנהגותו, התנהלותו ולתיפקודו של הרמטכ''ל האהוד הברק בפרשת צאלים ב'.


כתוב תגובה ל- אלוף יוסי פלד
אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש
  אלוף עמירם לוין   20/12/08 14:21
"אני רצתי לפצועים.
אהוד לא ניגש.
היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
אני לא הסתכלתי עליו.
לא יודע מה הוא עשה.
אולי דבר בפלאפון,
אבל לא ניגש.
אולי היה בהלם".

אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ"ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.
כתוב תגובה ל- אלוף עמירם לוין
"הביט מסביב ולא עשה כלום"
  יעקב 1992   20/12/08 18:24
"הוא (הברק) עמד 5 מ' ממני עם ידיים שלובות הביט מסביב ולא עשה כלום.

"היה פיצוץ חזק, מפחיד נורא. פתחתי את האוזניים ורצתי חמישה מטר הצידה. היה ענן של עשן, ואז, כשהוא לאט-לאט זז עם הרוח, ראיתי את אחד החברה קופץ על רגל אחת, כל הלחי שלו היתה שסועה, והתחילו צעקות, 'זה אמיתי, זה אמיתי, תרוצו לקרוא לעזרה'. די מהר הגיעו לשטח שלושה תצפיתנים שהיו הכי קרובים, והקודקודים* - אלוף אורי שגיא, ראש אמ"ן, אלוף עמירם לוין, וסגן אלוף דורון, מפקד היחידה. כולם רצו לעזור לפצועים, כי לקח זמן לצוות הרפואי להגיע לאיזור האימונים. היה שם גם הרמטכ"ל, אהוד ברק, הוא עמד אולי חמישה מטר ממני, עם ידיים שלובות, בתנוחה אופיינית לו, הביט מסביב ולא עשה כלום. המוח התפוצץ לי, לא שלטתי בעצמי. צעקתי לו – "מה אתה עושה יא'מניאק, בוא תעזור, החברים שלי מתים פה". אבל אהוד לא זז. תבינו, אהוד בשבילנו זה דמות, זה מיתוס, זה מנהיג - ועוד מישהו שגדל ביחידה... אני לא יכול לשכוח לו את זה".

יעקב, לוחם בסיירת מטכ"ל.
כתוב תגובה ל- יעקב 1992
"אז גם הרמטכ"ל (הברק) משקר..."
  אלוף עמירם לוין   20/12/08 12:44
אם אני משקר (שגיא ו/או דורון) אז גם הרמטכ"ל משקר...ופה הפצ"ר בבעייה

"הרמטכ"ל (האהוד הברק) אמר בוועדת עינן שאני הייתי המפקד, ובמצ"ח אמר משהו אחר. את אורי (שגיא) ודורון (מפקד היחידה) תפסו במצ"ח בשקרים. אבל להם היה קלף: הנה הרמטכ"ל אמר בוועדת עינן כך וכך... אם אני משקר (שגיא ו/או דורון) אז גם הרמטכ"ל משקר... ופה הפצ"ר בבעייה. אורי (שגיא) נתן לו להבין שהוא בצרה גדולה מאד עם הרמטכ"ל - אם אני (שגיא) משקר, גם הרמטכ"ל משקר.
הוא (הפצ"ר אילן שיף) פחד שפה יהיה סמאטוכה לא נורמלית... מלחמת עולם!"

מתוך עדותו של אלוף עמירם לוין בפרשת צאלים ב', בה הוא מספר על מסמך בן 70 עמודים שנמסר, בין השאר, לראש הממשלה המנוח מר יצחק רבין ז"ל ולרמטכ"ל לשעבר האהוד הברק.
כתוב תגובה ל- אלוף עמירם לוין
חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו
  שאול שילה   20/12/08 14:28
"חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו" .

שאול שילה, אבא של סגן אלעד שילה זכרונו לברכה, אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ"ל, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, שמרי שפרן זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

כתוב תגובה ל- שאול שילה
צל כבד על המינהל התקין בצה"ל
  משפחת ויכסלבאום.   20/12/08 12:39
"הרמטכ"ל (האהוד הברק), בהתחמקותו ובהסתרת נוכחותו במקום האסון, באי-יישום מסקנות וועדת עינן שהוא עצמו מינה ובבחירת עיתוי פירסום המסקנות ביום ובשעה של חתימת הסכם ההכרה ההיסטורי עם אש"ף, מטיל צל כבד על המינהל התקין בצה"ל".

משפחת ויכסלבאום הוריו אחיו ואחיותיו של ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו לוחמי סיירת מטכ"ל שמרי שפרן זכרונו לברכה, אלעד שילה זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה אשר נהרגו באסון צאלים השני.
כתוב תגובה ל- משפחת ויכסלבאום.
הבן נקבר אסור שכך יקרה גם לאמת
  יוכי שפרן   20/12/08 15:28
"הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת" .

יוכי שפרן , אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ"ל, אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה נהרגו באסון צאלים השני.
כתוב תגובה ל- יוכי שפרן
8
יישר כוחך !
  אלכס.   20/12/08 09:06
כתוב תגובה ל- אלכס.
9
חֲנוּת מַכּוֹלֶת
  תמרה   20/12/08 09:21
חֲנוּת מַכּוֹלֶת

מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, בָּבַת-עֵינֵינוּ, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָּם-מַכְשֵלְתֵּנוּ
מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת
חֲנוּת פְּרָטִית, מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית,
יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
יוֹם יֵש, יוֹם אֵין, קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּוֹר אַף פְּסוֹלֶת.
תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת
מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, בּוֹלֵעַ גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
טַלְטֵלָה ? נְעִילָה ? לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?
כתוב תגובה ל- תמרה
נמאסנמאס נמאס מהשירים הדיבילים
  פה לא מדור שירה!!   20/12/08 10:05
כתוב תגובה ל- פה לא מדור שירה!!
10
הם תפשו חזק את אלוקים בביצים !
  דורי   20/12/08 09:26
הם תפשו, תפשו חזק מאד, את אלוקים בביצים !

הם תפשו, תפשו חזק מאד, את המדינה ואת אלוקינו בביצים !
יש להם עתה את כל הסיבות בעולם, להיות מעצמם ואך ורק מעצמם מרוצים. מאד מרוצים !
את שמם, את עצמם, את אישיותם, את תועלתם, את נוחיותם אך בעיקר את אנוכיותם,
(לא תם הסיפור, אזרח טיפשון-פיצפון-קטנטון, לא תם....) הם סוף-סוף מריצים, מקבלים עבור זאת אינספור תמריצים
יש להם, אל תשאל אזרח קטן, אל תשאל : מכאן ועד להודעה חדשה קופה גדולה, קופה עצומה, קופה ענקית של שרצים
ביניהם לבין השמיים אנשים, גברים כנשים, אזרחים תמימים, אילמים, גלמים, אוילים, כסילים, מטומטמים,
כמותכם, כמותך, כמוני, כמותה, כמותם, כמותן, כבר אינם יותר (תודה לאל !) מפריעים, מפרידים, חוצצים
את לשד חירותו של העם, עם אדיש, מחריש, מביש, משריש, מתיש, הם עתה בחופשיות מוצצים
אז מה כבר יכול להיות אם בין כמה בריות קיימים לבבות אשר מרוב כעס וכאב מתפוצצים, מתרוצצים, מפוצצים.
יכולים הם עתה לגשת, לפרוש לכולנו כדייגי-דגים שותקים-מפרכסים-אילמים רשת, זה אכן בכלל לא מפתיע,
כלל לא מתמיה, באין כל מפריע, בעוד שמש על ראשם וראשנו זורחת-קופחת בעוד במרום מופיעה במלוא הדרה קשת פורחת
אפשר לגשת להגשמת משאת נפשם, הגשמת חלומם, שאיפת חייהם הן את דמותם בעזרת תיקשורת ממולחת,
אשר לשמור את תדמיתם המוצלחת טורחת, תיקשורת שכל נושא מפצחת, מורחת, תיקשורת נחונה בעזות-מצח,
אשר בקרב-עם גורמת לרוב חרדה, מתח ורתח, תיקשורת בעלת רבוי-פנים, שכחה, קהות חושים, נתח
יום-יום, שעה-שעה, דקה-דקה, ללא לאות, בעקביות, ביסודיות, בנחישות,
טיפחו, מטפחים וסוף-סוף עתה הם גם מהווים חבורת-הבל, חבורת-זבל, אנשים טראגיים הנראים חברה' ליצים
את לשד שמחת חייו, קורטוב חיותו, תקוותו, ערגתו, כמיהתו, ציפייתו, חזונו, רצון הישרדותו של עמם
מזה זמן רב בחופשיות וביסודיות הם גוזלים, יונקים, שואבים, מוצצים
כל הצעה שכנגד, הצעה בעלת רצון טוב אשר אולי תוכל לתרום למלך עירום בגד,
במו הרמת ידיהם, בקולותיהם, השקת כוסיותיהם ב"לחיים!" חיש-מהר, הם מיד מפוצצים
נותרו רק עוד מתי מעט, אזרחים ספורים אשר מצייצים, למשמע חדשות-יום עדיין בכל-זאת קופצים
אזרחים משוועים, בכל לבם מקווים, שתמורה כלשהי תתחולל בכל זאת בעם, בקרב רוח עיוורים ועיוועים
תושבי מדינה בודדים בלבד צועקים גוועלט, חלקם בדיכאון שוקעים לאט, לאט, אך בטוח, בלאט
לשווא זועקים לשמיים אזרחים, מושיע בנמצא אין, נותר רק לרתוח ולחרוק שן
משיח לא הגיע, בסדום ועמורה של היום הכל פגיע, דומה כי ל"מנהיגים" כולם אות קַיִן - "נשיאים ורוח וגשם אַיִן"
אזרחים אשר את לא את דמם בלבד פוליטיקאים ניבזיים-פוחזים מפקירים, בקרנות מזבח נאחזים, אוחזים
בקור-רוח ומזג את אזרחיהם מקפיצים, כנפי-מתנגדיהם על ימין ועל שמאל ללא רחם קוצצים
וכמו פיטריות צומחות לאחר גשם, פיטריות רעילות, מסוכנות, מורעלות,
פוליטיקאים אנוכיים-מאוסים-נהנתניים-תועלתניים חדשות לבקרים מסביבינו צצות וצצים
במדינתנו פסה לחלוטין רוח, בין יונים לניצים אין, כבר לא קיים יותר עוד ויכוח
הולכים על בטוח. על מנת לנשום קצת ומעט אוויר, אולי הפכה נשימה חיונית לדבר שכוח, יש צורך דחוף במפוח
תאמרו מה שתאמרו, נֶפוֹטיזם, פרוטקציה, ויטמין ,Pנאד נפוח, אכן, לא רחוק מן העץ נפל התפוח !
פוליטיקאים ככלל הפכו להיות כולם מאד מעשים,
מחמת מיאוס, בחילה, תיעוב וסלידה מקרב-עומק-לב העם "נבחרינו" מוקצים
את מכוניותיהם ראית ? כלום לא תהית ? עד כמה יקרים כלי רכבם, ראוותניים
כתוב תגובה ל- דורי
11
ברכות ליוזמה לחשוף המושחתים
  חץ   20/12/08 09:53
כתוב תגובה ל- חץ
12
מה עם 340 אלף $ שקיבל פרס שלא
  ?????????????????   20/12/08 10:10
כדין למה לא מוצא הדין עם החתרן הבלתי נילאה הזה שגם דליה
איציק היתה שותפה מלאה לקבלת השוחד שפרס קיבל
כתוב תגובה ל- ?????????????????
13
סזיפי ומיותר.פשוט יותר לעשות
  זמן=חיים   20/12/08 10:14
ולהצביע לחלופות.זה יוביל אותנו לטביעה קולקטיבית בביצה.
יש פרצופים חדשים מפלגות חדשות ויהיה עלינו להצביע להם.
מסיבה פשוטה:לאייד את המפלגות והפרצופים הישנים.ניקרא לזה
"קדנציית איוד השחיתות".מה כבר יכולים פנים חדשות להזיק בקדנציה אחת,לעומת פנים ישנות בקדנציה שלישית\רביעית.
כתוב תגובה ל- זמן=חיים
14
שובאתה מפריח בלונים יואבוש
  קשקושו   20/12/08 10:17
אתה עוד לא התעייפת מהפרחת הבלונים שלך ,אני ולא רק אני קצתי בבלונים והשטויות שרק מעטים אוכלים אצלך.
חפש ז'אנר חדש אתה משעמם!
כתוב תגובה ל- קשקושו
15
יישר כוח. הצלח בניקוי האורוות!
  ש. עליון   20/12/08 10:30
לא נותר לנו אלא לחזק אותך במאבקך הבלתי מתפשר בשחיתות.
אנו (אני משוכנע שאני מדבר בשם מרבית קוראיך), מתייצבים מאחוריך ותומכים בך.
כתוב תגובה ל- ש. עליון
16
OK...
  אלון ה   20/12/08 11:01
אבל הנה משהו שהביא לי את הסעיף אתמול, וזה יואל מרכוס ששינה בפעם ה700 אתה הדעה שלו, על כך שבחר להתעלם מעצם זה שמזוז הודיע על החלטתו להעמיד לדין את אולמרט על ראשונטורס בכפוף לשימוע ואמר שאולמרט צריך להישאר עד הבחירות ולעג על ההתנהלות ההססנית של הפרקליטות. באמת מזל שמרכוס לא אמר על הפרקליטות שהם אנשי ימין קיצוני שרוצים לסכל את מהלכיו התמימים של אולמרט לשלום.

ודבר נוסף - ככל הנראה יואב יצחק ממש, אבל ממש ממש, מתעב את אמיר אורן ומוטי גילת. אבל אפילו שהוא מתעב אותם ואין לי שום בעיה אם זה מטיח בהם העלבות כאלו ואחרות, רק אני לא חושב שזה עד כדי כך מגיע להם שיטיחו בהם שהם עיתונאי חצר.
כתוב תגובה ל- אלון ה
17
איך קצב לא חס שלף תקף בעל ואנס
  איך...איך...איך..   20/12/08 11:27
אֵיך... אֵיך... אֵיך...
משֶה קָצָב לא חַס - כְּ"נָשִיא" נַנָּס לא שַם פַּס
ובְּאוֹפֶן כָּל-כָּך בּוֹטֶה, נִקְלֶה, שָפָל וגַס
כְּלִי זֵינוֹ שָלַף , תָּקַף, נָאַף, אָפַף, שָפַף, בָּעַל,
כָּבוֹד רָמַס, נָשִים רָדַף וחָמַס, כוּלוֹ שַש, נָגַס וְאָנַס ?
אֵיך ? ? ?

אֵיך... ? אֵיך... ? אֵיך... ?
כָּך בַּכִּפָּה קָצָב מוֹלֵך !
כְּמוֹ שֵיך בְּהַרְמוֹן קָצָב עֲדַיִן מַמְשִיך לְחַיֵּך...
לא סְתָם מְחַיֵיך...
מְחַיֵּך מִחֵיך אֶל חֵיך...
מְחַיֵּך בְּחִיוּך מִשְתַּפֵּך...
חִיוּך כֹּה בִּלְתִּי מְחֲנֵך...
אֵיך... ?

"כן. במשטרה שאלו אותי איך הרגשתי ואיך הגבתי כשהוא שלף מולי את איבר המין שלו. אמרתי להם שהתגלגלתי מצחוק. אני אישה ליברלית, לא ילדה, ופתאום רואה את הסצנה הפאתטית הזו. לא לקחתי את זה בצורה דרמטית. מה שהרס אותי לחלוטין היו ההתנכלויות וההחרמות אחרי כן. הניסיון שלו לכפות עליי יחסי מין במניפולציה כוחנית ארסית וערסית. זה מה שפגע בי יותר מכל". א' ממשרד התחבורה
כתוב תגובה ל- איך...איך...איך..
והעתונאי ידוע ידע כי ידעתיו
  תחבורה-א.   20/12/08 12:17
שקצב רצה לידעני.
כתוב תגובה ל- תחבורה-א.
18
ראשים משומשים לזנבות מכשכשים
  ע. סובול   20/12/08 13:23
אין שום צורך לחפש עבירות פליליליות ואפילו לא עבירות אתיות או סתפם פזיזויות ורשלנויות ופליטות ספוטנטניות של הבלים והבטחות-שווא אצל הטוענים הממוחזרים לראשות ממשלת ישראל; די בכישלונות שאליהם הם הובילו את המדינה בכהונותיהם הקודמות בכול התחומים ובירושות המחליאות שהותירו אחריהם לאזרחי המדינה (למעט העשירון העליון) כדי ששום בוחר שפוי לא ישוב לבחור בהם:

1 מתוך 4 ישראלים חי בתנאים של עוני, כלומר: אוכלוסיה המונה כ- 1.6 מיליון מכלל תושבי מדינת-ישראל חיה בתנאים של מדינות העולם השלישי;

למעלה מ-400,000 משפחות נאלצות לבחור : אוכל או תרופות או תשלום ארנונה, מים, חשמל וגז כדי למנוע ניתוקים חוזרים ונשנים;

למעלה מ- 800,000 י ל ד י ם אוכלים ארוחות מבישות, שבני העשירון העליון לא מסוגלים אפילו להעלות בדמיונם;

התנהלות ממשלות ישראל מימין ומהמרכז (שמאל אמיתי הרי לא קיים כאן למעשה) מחריפה בהתמדה את מצבם של המשפחות ואלה מתקשות לקיים את עצמן בכבוד.

סל הבריאות מחליא, סל החינוך והתרבות מַזְנִי, סל הרווחה מחניק וסלי ביטחון הפנים והחוץ מקרטעים לעבר שפל מדריגה שכמוהו לא ידעה המדינה מאז מלחמת יום כיפור.

שקשוקת ההון שלטון מתחילה להזכיר את ערב המהפכה הצרפתית 1789: "אם אין לחם - שיאכלו עוגות" הציעה אחותה המטומטמת של מארי אנטואנט. באלפיון העליון של מדינת-ישראל לא חסרות אחיות כאלה.


כתוב תגובה ל- ע. סובול
הנתונים מבישים ומכאבים
  מ.אלקרייאף   20/12/08 15:51
הרי כל המפלגות מציעים מועמדים ללא פתרונות... מי לדעתך הכנה יכול היום להזיז את העגלה בלי הגלגלים . שהותירו אחריהם פוליטיקאים . שעוד מעיזים לבקש מנדט אחרי השמדת הגלגלים ... היש לך רעיון או פתרון מעשי ולא כוללני ...... אשמח להשכיל ולהרחיב הדעד בתודה ושבת שלום
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
הבעיה היסודית היא
  ע. סובול   20/12/08 16:45
שאלה שהם באמת מלח-הארץ - לא הולכים לפוליטיקה, לא מוכנים להתחנף וללקק לכול מיני סרסורי-קולות ולהבטיח להם כול מיני ג'ובים מיותרים, לא מוכנים לשבת בחברת חובבי נפוטיזם, לא מוכנים לטבול את ידיהם בכול מיני הטבות המוסתרות ונימנעות מכלל הציבור (כדוגמת ההטבות הבריאותיות שאינן כלולות בסל הבריאות הכללי) וכן הלאה;

כדי שהעתיד יוכל להתחיל להיות ורוד - חייב ההווה להשחיר עד כדי כך שרוב הציבור לא יוכל עוד לשאת על גבו את הטימטום, האטימות והנכשלות של מוסדות המדינה - וישלח את בכיריהם, עוזריהם וסעייניהם לכול הרוחות. זה לא יקרה בבחירות הקרובות כי עדיין לא די רע למעמד הביניים.
 בלב האפלה
כתוב תגובה ל- ע. סובול
השאלה היסודית נשארת ללא מענה
  מ.אלקרייאף   20/12/08 18:54
א.נ. כל מה שכתבתה אמת ואני מסכים איתך . הטובים לא הולכים לפולטיקה . אבל לא נכלול את כל חברי הכנסת בחוסר יושר ושחיתות ..יש עדיין כמה צדיקים בסדום .אבל הם מיעוט שלא יכול למהפכות... כי בכל מפלגה יש עדיין צדיק בסדום. אני מסכים איתך שהרבה לא ראויים ומושחתים מפלסים דרכם אל הפוליטיקה . כי שם ימצאו בארות חיים של הנאות שוחד ומעילות וקומבינות למילוי הכיסים גם לנכדים ..האם יש לנו נבחרת מוסרית שרק לשרת את העם שאיפתם ? לצערי אין לנו מה שנותר לנו לייחל לכל מי שיבחר יחליף מעט נורמות . וידאג לנזקקים לזקנים ולחולים ולחינוך ילדים.... אם רק זה יתבציע על ידי הנבחר הבא . הרי שיש מעט שינוי... אני לא נאיבי זה לא יקרה ונמצא שוב את עצמינו מחפשים משיח מנהיג אמיתי שיעשה רק למען עצמו.....במידה ויש לך באורים או חילופין של מחשבות ורעיונות אשמח לקבל.... לא פתרנו כלום אנו מסתובבים במעגלים עם אותם אנשים . בברכת שבוע טוב
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
19
גילוי נאות
  בארשבעית   20/12/08 13:39
נידמה לי שגם גילוי נאות לא צריך להיות זר לך.כדי לכתוב כדוגמה-1.איך בנימין נתניהו היפסיק התפוצצויות אוטובוסים בירושלים.2.איך היה קיצר מספר שרים בממשלה עד סיפרא 18 וכיוון שלא רוצה להגדיל מספר שרים ולחלק ג`ובים, איבד את הכסא.3.איך קיבל קופה ריקה של מדינה פעמיים -מילא אותה ואחרים ריקנו אותא-פעם ראשונה ברק תוך שנה וחצי שילטונו-פעם שניה קופה רוקנה בזמן שלטונו של שרון ונתניהו מילא אותה והצילאת המדינה מפשיטת רגל. וכל זה לא בגלל שאתא בעדו או נגדו ,אלא בגלל היושר שלך ובגלל צמידות לאמת היסטורית. אמ תמצע דברים רעים נגדו אז תכתוב דברים אמיתיים ולא שקרים וחצאי אמיתות כמו שעושים עתונאים שהיזכרתה בכתבא זות. מגיע גם דברים טובים שיכתבו על אדם אם יש אותם שעף אחד לא מזכיר אותם.
כתוב תגובה ל- בארשבעית
20
ההזמנה ל'תפירת תיקים' בעייתית!
  לעורך יואב יצחק.   20/12/08 13:59
כתוב תגובה ל- לעורך יואב יצחק.
21
והגנבים ימשיכו...ויבחרו שוב...
  כמה נכתוב ונתלונן   20/12/08 14:04
סלקו את ברק עד שיאמר היכן כספי עמותות ברק !!!
כמה סמרטוטים הסמולצ'יקים.!!!
הזוכרים אתם את הסיגרים של ביבי??
הזוכרים אתם את מתנותיו של ביבי?? הואזות של שרה??...
האם בדקתם כמה מתנות קיבל פרס בבקוריו הרבים ?ומה קיבל פרס ממלך מרוקו -זוכרים??!! ואת 340 אלף הדולר שלקח הפרס הזה מן המליונר החזירי במונטה קרלו...זוכרים??הרי הכל נכתב בעיתונים...ואתם שתקתם...סמרטוטים. !!גדעון סער צודק !!!
כתוב תגובה ל- כמה נכתוב ונתלונן
22
שדות הגז ניתן על ידי ברק לפליס
  שושפרי   20/12/08 15:04
בזעקי ארץ מושחתת, ספר חובה לקריאה על ידי אריה אבנרי סופר שברק מסר את שדות הגז לפליסטנאים ללא התר הממשלה. הפרשה עדיין לא נחקרה במלואה.

ליואב יצחק כלוחם שחיתות אמיץ , אתה ראוי להערכה ולהוקרה .
כתוב תגובה ל- שושפרי
23
החקירות התמוהות נגד ברק
  מ.אלקרייאף   20/12/08 15:34
לברק או שיש מזל ומחליק מכל חקירה...או שיש קשרים ואנשים שמחפים . ואותם צריך להביא לחוקרים .. הדברים שברק עוד לא נתן את הדין הם 1)הבריחה מלבנון בלילה כגנבים. ונטישת נשק ומחשבים חשובים 2) פרשת צאלים לעולם לא מוצתה 3) פרשת הפקרת חיילים בקבר יוסף בשכם. וכן מותו של לוחם ומגן . וברק סומך על הרוצחים שיצילו את החיילים . כאשר כוחותינו מאות מטרים מהמקום 4)באיזה אשור ובאיזה החלטת ממשלה הוסכם . ככה לתת בחינם ובלי תמורה ובלי חתימה ובלי ידעה . שדות גז שהיו שנים שלנו .וכך ביום בהיר זה שייך לחמס ולמצרים חקירה ודחוף 5) איך עם כל העדים וההוכחות המיליונים של העמותות התאדו לאן. לאיפו למי גם פה חקירה מקיפה ועמוקה ללא זכות שתיקה 6)האלפי טילים המשוגרים .למה יש רק הבטחות וגמגומים . וכל שבוע מצד הממשלה מודיע שבוע הבא פעולה .והמשפט הזה ממוחזר ללא בושה .גם כאן צריך חקירה לחידלון שר הבטחון 7)והדבר העיקרי שרק כולם ממחזרים הבטחות . לעשיה זו פרשת גילעד שליט למה אין פטרון .נתתה. מיליונים . נתתה דלק . נתתה .שדות גז .נתתה מזון ומים. סיוע רפואי. נתתה שאויבי ישראל ישברו את המצור הימי במסוה של סיוע הומניטארי .נתתה חינם אלפ.י אסירים בספירה כללית.אולי גם יותר. אחרי כל זה למה שליט לא בבית....לחוקרים פתרון
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
24
מי תורם למי, כמה ולמה :
  ע. סובול   20/12/08 18:21
"אין דבר העלול לגרום השחתה של תנועה יותר מקבלת כספים מן החוץ. כוחה של תנועה ומקורותיה הכספיים תלויים בתמיכה שהיא זוכה לה בקרב העם, בעזרה שהיא מקבלת ממנו "

"... צריך היה לשחרר את המפלגה מתלות בתמיכה כספית זרה.
זה אחד מתנאי היסוד להצלחה.
מי שמצפה לתמיכה רק מחוץ לארץ, קונה לו הרגל של אזלת יד
ולעולם לא ינסה למצוא סעד בסביבה בה הוא חי ועובד."

מתוך: טיטו: חיי
רשם מפי טיטו: ולאדימיר דאַדיאַר.
תרגם: בנימין מילא
הוצאת 'לדורי' 1953
כתוב תגובה ל- ע. סובול
זה על המפלגה הקומוניסטית
  C-cyclist   21/12/08 11:56

אמנם המפלגה הקומוניסטית ביוגוסלביה היתה עצמאית ממוסקווה, ויש מי שטוענים שיוגוסלביה היתה בצידו המערבי של מסך הברזל, אבל עדיין - הציטוט הוא לגבי מפלגת שלטון יחידה שמפא"י ההסטורית נראית לידה כהתגלמות הדמוקרטיה והשקיפות.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
25
שעתם היפה של הנחשים
  ד"ש   20/12/08 18:38
הזדמנות להטיל רפש בלי לשאת בתוצאות ואחרי זה לגלגל עיניים.
כתוב תגובה ל- ד"ש
26
איך ברק התעשר כל כך מהר
  גדעון אמיר   20/12/08 18:49
כל ימיו חי ברק ממשכורת. שנים רבות ממשכורת של איש קבע ואחר כך חבר כנסת, שר וראש ממשלה. לאחר פרישתו מראשות הממשלה יצא לתקופה קצרה "לעשות לביתו" וחזר עשיר כקורח. האם יש קשר בין עושרו לבין הטענות הידועות שמעלה מ.אלקרייאף מתגובה 23? עצם ההתעשרות המהירה מעלה חששות כבדים.
טענה אחת נשכחה בתגובה 23 והיא החברה לקידום עסקים שפתחה אישתו של ברק שיש בה בקשה לשוחד.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
27
לחקור את קשריו העסקיים של ברק
  דן ה   20/12/08 20:40
יש לחקור את קשריו העסקיים של ברק עם הרשות הפלשטינית
ואיך זה משפיע על קבלת ההחלטות הבטחוניות בישראל
האם הסיבה לאי תגובה מול הרשות היא כסף שמוזרם לקבוצה מצומצמת של אנשים עשירים
כתוב תגובה ל- דן ה
28
סירחון שחיתות גדול עולה מברק
  דן ה   20/12/08 21:05
פרשת העסקה עם בריטיש גז
עשרה אחוזים מהמיזם הוענקו לתאגיד
הבנייה הענק ,CCC הנמצא בבעלות פלשתינים לשעבר, וממוקם באתונה ובלונדון. שלושים אחוז ממנו ניתנו, באופציות, לרשות הפלשתינית באמצעות מוחמד ראשיד, שותפו של
יוסי גנוסר, כפי שפורסם בתחקיר "תיק גנוסר" במוסף זה לפני כשלושה חודשים.גנוסר היה מקורבו של ראש הממשלה, אהוד ברק, ושליחו לערפאת. גורמים המכירים את העסקה הזכירו בשיח ות רקע גם את שמו של מרטין שלאף, מבעלי הקזינו ביריחו,
כמי שסייע לצד גנוסר וראשיד לתווך בעסקה. הנוהג בעסקי הנפט והגז הוא שמתווך העסקה מקבל "דמי הצלחה" - בין אחוז לשני אחוזים מהכנסות כל כמויות הגז או
הנפט שיופקו בעתיד.
איך ייתכן שישראל מטרפדת חברה ישראלית ים תטיס ומאפשרת לחברה בריטית לבצע את הפרויקט עם הפלשתינים.
יש לבדוק את קשריו העסקיים של ברק עם יוסי גנוסר, לוני רפאלי ,מרטין שלאף, מוחמד ראשיד וחברת "בריטיש גז"

פרשת העמותות
עו"ד דורון כהן הוא גיסו של אהוד ברק אחיה של אישתו נאוה. הוא ניהל את רשת העמותות. הוא לא רק שמר ושומר על זכות השתיקה אלא גם סירב למסור מסמכים. על זכות השתיקה שלו ועל הסרוב למסור מסמכים הוא שומר עד היום. מוטי גילת מידיעות אחרונות כתב בזמנו מאמר שבו הוא תומך בזכות השתיקה של האדונים יצחק הרצוג ודורון כהן ובסרוב שלהם למסור מסמכים. במקרה שלהם לא היתה פניה לבית המשפט על מנת לאלצם למסור את המסמכים והעיתונות לא דרשה מהם לפתוח את פיהם ולדבר.
כתוב תגובה ל- דן ה
29
בקלפי-או או
  זמן=חיים   21/12/08 05:19
או קיצוני ימני
או קיצוני שמאלי
ואז בבחירות 2013 יהיה סיכוי לשינוי.
----קדנציית איוד המפלגות--
זה נשמע מטורף אבל התרחישים לא!
כתוב תגובה ל- זמן=חיים
30
ומה עם פרס? הוא מלא בשחיתויות
  דיאנה   21/12/08 11:02
שהיו וישנן.
תמיד מעלליו מושתקים
כתוב תגובה ל- דיאנה
31
יואב,זה לא מספיק,צריך לדרוש ..
  אלדד מירושלים   21/12/08 12:38
מכל "מנהיג" ו "מפלגה" תכנית פראקטית למלחמה בשחיותות הציבורית.
יש המון מה לעשות,כולל :

- שינוי הפריימריס,אבות השחיתות
- העפת נציב שירות המדינה המושחת,שתחתיו פשעו שרים במאות מנויים פוליטיים,והוא כאילו לא ידע...
- מניעת כפל שכר לפורשי מערכת הבטחון המשתלבים במאותיהם בהנהגה ובתפקידים הציבוריים
- קביעה ששכר רוה"מ הוא הגבוה ביותר בשירות הציבורי וכל האחרים הם נגזרת של שכרו,כולל הטבות!

ועוד ועוד!

תודה

כתוב תגובה ל- אלדד מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il