|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השופטת נגה אהד נפסלה בשל נסיעה
מאת: איתמר לוין  |  11/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניסים ונפלאות
  סהר שוקר   11/05/14 13:57
בקול ששון וקול שמחה גרוניס מפתיע. לאחר שלכאורה הוא ראש ארגון פשיעה, אולי חזר בתשובה. ספר חינם באתר MSP-INTL.COM . הטענות נשלחו גם ליועץ המשפטי לממשלה, על גרוניס היותו ראש ארגון פשיעה. זו לא רכילות.
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
2
חיזקי ואמצי נשואת אמת וצדק
  רוני1234   11/05/14 14:41
כתוב תגובה ל- רוני1234
3
הביזיונרית
  פליקס פרנקפורטר   11/05/14 14:52
צדק פואטי מה שנקרא. מדובר בשופטת,וזה ידוע לרבים, שהפכה עצמה לכלי-שרת וסייענית לגורמים מוסדיים,ואולי גם אחרים.
קודמה רק בזכות היותה חותמת גומי ליחב"ל וזכורה גם מוערבותה למען בנה,במירוצו לראשות העיר פתח תקווה.
חבל שגרוניס לא פסל אותה לחלוטין.
כתוב תגובה ל- פליקס פרנקפורטר
4
גרוניס מאבד את הבלמים
  שאול א.   11/05/14 15:22
עוד החלטה תמוהה של הנשיא. מעניין שנסיעה ברכב העירייה מהווה מבחינתו עילה לפסלות בעוד אמירות בוטות וקשרי משפחה או עסקים, אינם מהווים עילה לפסילת שופט. זה מה שקורה כאשר בית המשפט רוצה להיות יותר צדיק מהאפיפיור. מה זה אומר על השופטים - שדעתם תשתבש רק משום שנסעו ברכב של אחד הצדדים?
כתוב תגובה ל- שאול א.
5
צדק-פואטי
  עידןסובול   11/05/14 16:31
ישנם שופטים שרק צדק-פואטי יכול לפסול אותם, מפני ששופטים נוהגים לא להיענות לבקשות פסלות, גם כשהם נתונים בניגודי אינטרסים מובהקים, ואמורים לפסול את עצמם מיוזמתם.
 עלי שלכת
כתוב תגובה ל- עידןסובול
6
"חארטה "
  שמעון הצדיק   11/05/14 17:31
מה קורה עם נשיאת בית משפט שקציני יאחבל וקציני מחוז נכנסים אליה לפגישה בלשכתה ללא נוכחות של סניגוריה האם עניין זה תקיןאו אסור מר נשיא העליון השופט גרוניס!!!
כתוב תגובה ל- שמעון הצדיק
7
לשבחה-שבאה לשטח לראות מהי
  מיכל מירושלים   11/05/14 22:54
בנייה בלתי חוקית. אני מכירה מקרה שכבוד השופט לא עלה בדעתו לבוא ולראות במה מדובר. הכול היה על הנייר - הכול היה בלתי נהיר - והתוצאות בהתאם.
המשך ביקורה של השופטת אכן לא היה ראוי - נראה שהשופטים מרשים לעצמם דברים שלא יאפשרו לישראלי פשוט לעשות.

התרחקו מבית המשפט כמו מפני אש. אל תצפו לשום דבר.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
איזה שופט טורח לראות ישירות את
  חן טה ריש   12/05/14 04:56
את העניין נשוא המשפט. גרוניס חנטריש רציני
כתוב תגובה ל- חן טה ריש
9
גם שעון מקולקל מראה שעה נכונה
  פעם ביום...   12/05/14 04:56
הגם ששעון מקולקל מראה שעה נכונה פעם ביום, לגרוניס גם זה לא קורה.. תמיד יוצא לו הפוך... סביר שהאיש שלא יודע להגיד כן להגיון אלא להיאבק בו לטובת החזק והממסדי סבר שטוב יהיה לבלבל את הציבור ולהפתיעו לטובה..ושוב לא הצליח לו עם ההגיון.. שהרי צא וראה כמה פעמים הוא השליך החוצה בני אדם שבאו עם טענות שכל בר דעת רגיל והוגן היה מסכים להם רק גרוניס (כמו בייניש ..) המשיך לנמק שזה שהשופט קרוב חבר מכר וכו' לא ישפיע על השופט כי הוא.. מקצועי.. ואליבא דגרוניס כאן שנסיעה מפה לשם מבטלת את מקצועיות השופט.. אפילו יצפאן לא היה הוגה מערכון הזוי שכזה.. בשביל זה יש את גרוניס, ולחשוב שמי תבוא "לתקן" אחריו תהיה... נאור...
כתוב תגובה ל- פעם ביום...
10
שיטת הטיות המשפט- בחינם
  סהר שוקר   12/05/14 11:28
בקצרצרה כאן sfile.f-static.com חלקים חלקים ופירוט מעל ומעבר באתר MSP-INTL.COM
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
11
תודה והערכה לשופט גרוניס
  שליח ציבור   12/05/14 19:18
עירית פיירברג מתנהלת באופן משפחתי, משחית ומושחת, התרענו על כך בשל תיפקוד בית משפט לעיינים מקומיים בעיר, פיירברג לא בוחלת בשום אמצעי לרדוף מתנגיה ומטילה אימה לכל מבקריה, מצורף דוח שפורסם לפני הבחירות האחרונות ולפני הצנזורה שהוטלה על העיתונאי, בנוסף ובמקביל אין משטרה חוקרת בעיר, ואופוזציה לוחמת, ולכן טוב יעשה כבוד השופט אם יעמיק בדיקתו לכל תחומי חוק וסדר בנתניה מאחר ועובדי ציבור חושבים שהם מחזיקים בשלטון החוק במדינה. מצורפת תגובה אחת מהפורום מבוהל בנתניה נושא : סיפור חשוב, נסים. טוב שהבאת, לא הכרתי. פיירברג אמנית בהסטת אנשים תאריך : 12/05/14 13:42 מחבר/ת : אורי גפני דואר אלקטרוני : urigafni@gmail.com בתגובה ל: עיריית איכס נתניה - נסים גבאי ================================================ מדרך הישר. ראינו מפקד בתחנת נתניה שהתבטא כאילו הוא עובד עיריה, חברי אופוזיציה מצויינים שהפכו בן לילה לשפוטים שלה וועדי שכונות שלמדו לרקוד לפי החליל של מרים. יש לה את זה. אבל ששופטת מחוזית תגיע למעמד הלא מכובד בו היא נפסלת ע"י נשיא ביהמ''ש העליון מלדון בתיק - זו כבר באמת בושה גם לשופטת וגם לעירית נתניה. בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- שליח ציבור
12
עסק משפחתי הורחב לחונטה
  טיראן   12/05/14 19:23
; חדשות? צנזורה אחרי כתבה זו בשל וכמה התושב שילם להשתיקנו?? גיסה של מנהלת לשכת ראש העירייה . אורי ג'אן עסק משפחתי *דו"ח ביקורת שנעשתה בח.ל.ת קובע כי בחברה העירונית עובדים חמישה בני משפחה של עובדים אחרים במערכת העירונית ללא אישור ממשרד הפנים אבי מוססקו | פורסם: 10.11.2011 06:34 החברה לפיתוח ולתיירות נתניה, ח.ל.ת, היא אחת החברות העירוניות מהיותר מוצלחות שפעלו בנתניה מאז היווסדה של העיר. החברה אחראית על אין ספור פרויקטים בעיר, הן בתחום פיתוח התשתיות והן בתחום איכות הסביבה. לאחרונה החברה מפעילה בעיר פרויקט לשיפוץ חזיתות בתים, פרויקט מוצלח ביותר שהופך את הבתים הישנים והזקנים במרכז העיר, לבתים עם חזות יפה יותר. אלא מה, החברה האיכותית הזאת, הפכה, כך על פי הביקורת שבדקה התנהלות כספית ומנהל תקין בתאגידים העירוניים, לסוג של עסק משפחתי, כאשר לא פחות מחמישה עובדים בחברה, הם בני משפחה של עובדים אחרים בעירייה או בחברה עצמה. על פי דו"ח הביקורת, העובדת תקוה עמרם, מרכזת הביטוחים ורישום חשבונות, היא אחות של דודו מימון, מתאם פעולות בעירייה ומ"מ יו"ר דירקטוריון חל"ת. העובדת סימה אוהב שלום, המתפקדת כמזכירה, היא אחות של אופיר זגדון מנהל חזות העיר בעיריית נתניה. יוני איצקוביץ הסמנכ"ל נשוי לביתה של אילנה לונגו מנהלת אגף לאיכות ותכנון בעיריית נתניה. אורי ג'אן סגן מנהל מנהלת התעשיות הוא גיסה של שולה קדוש מנהלת לשכת ראש העירייה, ובן הדוד של האחים ציון ומשה שדה ממנהל החופים ורשות החניה. את הרשימה סוגרת, מיטל לוגסי המתפקדת כמזכירה והיא בת הדודה של מלי גואטה מזכירה בלשכת מנכ"ל העירייה. עורכי הביקורת, שהדו"ח שלהם הוצג בישיבת המועצה, המליצו לדירקטוריון החברה, לפנות למשרד הפנים על מנת לקבל אישור להעסקת העובדים וזאת על פי סעיף 174 א' לפקודת הרשויות המקומיות הקובע חד משמעית: "חל איסור מוחלט למנות למשרה אדם שהוא קרוב משפחה של עובד או נבחר ציבור ברשות המקומית, ולו באופן זמני, ללא אישור הועדה, והעסקה בניגוד לחוק האמור מהווה עילה לחיוב אישי". כאמור, עד היום, בח.ל.ת ובעיריית נתניה, לא מצאו לנכון לפנות למשרד הפנים לקבלת אישור להעסקתם של העובדים המפורטים בדו"ח הביקורת ובישיבת המועצה אף נאמר באופן גלוי כי לא תהא פנייה בכל הקשור לעובדים המצוינים בדו"ח, אולם מעכשיו והילך תעשה פנייה במידה ויקלטו עובדים חדשים להם יש בני משפחה המועסקים בעירייה. מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר כי המלצות הביקורת הינן בגדר המלצות/חובות חדשים, שלא הופיעו בתקנונים הישנים של החברות. ולעצם העניין, בביקורת כתוב: 'מומלץ כי החברה תשקול פניה לקבלת אישור ממשרד הפנים לפי סע' 174 א' (ה) לפקודת העיריות להעסקת עובדים בעלי קירבה משפחתית ברשות'. מכאן מובן לכל כי מדובר בהמלצה ולא בחובה. ח.ל.ת השיבה כי החברה אכן תשקול פניה במקרים של קירבה ראשונה".
כתוב תגובה ל- טיראן
כל הכבוד על האומץ ותודה לעיתון
  אנו   15/11/14 11:09
עסק משפחתי *דו"ח ביקורת שנעשתה בח.ל.ת קובע כי בחברה העירונית עובדים חמישה בני משפחה של עובדים אחרים במערכת העירונית ללא אישור ממשרד הפנים אבי מוססקו | פורסם: 10.11.2011 06:34 החברה לפיתוח ולתיירות נתניה, ח.ל.ת, היא אחת החברות העירוניות מהיותר מוצלחות שפעלו בנתניה מאז היווסדה של העיר. החברה אחראית על אין ספור פרויקטים בעיר, הן בתחום פיתוח התשתיות והן בתחום איכות הסביבה. לאחרונה החברה מפעילה בעיר פרויקט לשיפוץ חזיתות בתים, פרויקט מוצלח ביותר שהופך את הבתים הישנים והזקנים במרכז העיר, לבתים עם חזות יפה יותר. אלא מה, החברה האיכותית הזאת, הפכה, כך על פי הביקורת שבדקה התנהלות כספית ומנהל תקין בתאגידים העירוניים, לסוג של עסק משפחתי, כאשר לא פחות מחמישה עובדים בחברה, הם בני משפחה של עובדים אחרים בעירייה או בחברה עצמה. על פי דו"ח הביקורת, העובדת תקוה עמרם, מרכזת הביטוחים ורישום חשבונות, היא אחות של דודו מימון, מתאם פעולות בעירייה ומ"מ יו"ר דירקטוריון חל"ת. העובדת סימה אוהב שלום, המתפקדת כמזכירה, היא אחות של אופיר זגדון מנהל חזות העיר בעיריית נתניה. יוני איצקוביץ הסמנכ"ל נשוי לביתה של אילנה לונגו מנהלת אגף לאיכות ותכנון בעיריית נתניה. אורי ג'אן סגן מנהל מנהלת התעשיות הוא גיסה של שולה קדוש מנהלת לשכת ראש העירייה, ובן הדוד של האחים ציון ומשה שדה ממנהל החופים ורשות החניה. את הרשימה סוגרת, מיטל לוגסי המתפקדת כמזכירה והיא בת הדודה של מלי גואטה מזכירה בלשכת מנכ"ל העירייה. עורכי הביקורת, שהדו"ח שלהם הוצג בישיבת המועצה, המליצו לדירקטוריון החברה, לפנות למשרד הפנים על מנת לקבל אישור להעסקת העובדים וזאת על פי סעיף 174 א' לפקודת הרשויות המקומיות הקובע חד משמעית: "חל איסור מוחלט למנות למשרה אדם שהוא קרוב משפחה של עובד או נבחר ציבור ברשות המקומית, ולו באופן זמני, ללא אישור הועדה, והעסקה בניגוד לחוק האמור מהווה עילה לחיוב אישי". כאמור, עד היום, בח.ל.ת ובעיריית נתניה, לא מצאו לנכון לפנות למשרד הפנים לקבלת אישור להעסקתם של העובדים המפורטים בדו"ח הביקורת ובישיבת המועצה אף נאמר באופן גלוי כי לא תהא פנייה בכל הקשור לעובדים המצוינים בדו"ח, אולם מעכשיו והילך תעשה פנייה במידה ויקלטו עובדים חדשים להם יש בני משפחה המועסקים בעירייה. מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר כי המלצות הביקורת הינן בגדר המלצות/חובות חדשים, שלא הופיעו בתקנונים הישנים של החברות. ולעצם העניין, בביקורת כתוב: 'מומלץ כי החברה תשקול פניה לקבלת אישור ממשרד הפנים לפי סע' 174 א' (ה) לפקודת העיריות להעסקת עובדים בעלי קירבה משפחתית ברשות'. מכאן מובן לכל כי מדובר בהמלצה ולא בחובה. ח.ל.ת השיבה כי החברה אכן תשקול פניה במקרים של קירבה ראשונה".
כתוב תגובה ל- אנו
13
השופטת פיינשטיין שלום י״ם
  חגי סיטון   14/05/14 17:38
בדיון לפני שנה בפני השופטת פיינשטיין בבית משפט השלום בירושלים ועוד בטרם נשמעו כל העדים ביקשה שהצדדים יצאו ויישארו רק עורכי הדין. אני ועורכת דין ממשרדי ועו״ד של התובע. אז התנפלה עלי ואמרה: איזו חוצפה יש ללקוח שלך לא לפנות המושכר גם אם יעדו שאר עדי ההגנה אני אפסוק נגדו. מיד ביקשתי שתפסול עצמה והיא יצאה מן האולם. מיד בו ביום הכנו גם אני וגם עוה״ד ממשרדי תצהירים והגשנו בקשת פסילה בניגוד לחוק שמחייב את השופט לדון בבקשה לפני כל דבר אחר לקח לשופטת שנה לכתוב החלטה ובה הכחישה הדברים. הגשנו מיד ערעור לעליון ולמרבה ההפתעה הנשיא גרוניס כמי ששומר על המערכת שלו העדיף את דברי השופטת תוך שמורח את העובדה שדחתה החלטתה משך שנה בניגוד מובהק לחוק וכשברור שזיכרונה אחרי שנה איננו עדיף על עדות שני עורכי דין מיום הדיון עצמו. חבל שכך נוהגת המערכת וגורמת לאיבוד האמון בה יותר ויותר מיום ליום. התיק והחומר כולו במשרדי לרשותך ואני מסכים שתפרסם אותו. בברכה חגי סיטון עו״ד שפאר,סיטון,הניג עו״ד המלך דוד 8 ירושלים 025633334
כתוב תגובה ל- חגי סיטון
14
מצורפת תשתית המאפשרת התופעה.
  שליח ציבור   15/05/14 23:09
; עסק משפחתי *דו"ח ביקורת שנעשתה בח.ל.ת קובע כי בחברה העירונית עובדים חמישה בני משפחה של עובדים אחרים במערכת העירונית ללא אישור ממשרד הפנים אבי מוססקו | פורסם: 10.11.2011 06:34 החברה לפיתוח ולתיירות נתניה, ח.ל.ת, היא אחת החברות העירוניות מהיותר מוצלחות שפעלו בנתניה מאז היווסדה של העיר. החברה אחראית על אין ספור פרויקטים בעיר, הן בתחום פיתוח התשתיות והן בתחום איכות הסביבה. לאחרונה החברה מפעילה בעיר פרויקט לשיפוץ חזיתות בתים, פרויקט מוצלח ביותר שהופך את הבתים הישנים והזקנים במרכז העיר, לבתים עם חזות יפה יותר. אלא מה, החברה האיכותית הזאת, הפכה, כך על פי הביקורת שבדקה התנהלות כספית ומנהל תקין בתאגידים העירוניים, לסוג של עסק משפחתי, כאשר לא פחות מחמישה עובדים בחברה, הם בני משפחה של עובדים אחרים בעירייה או בחברה עצמה. על פי דו"ח הביקורת, העובדת תקוה עמרם, מרכזת הביטוחים ורישום חשבונות, היא אחות של דודו מימון, מתאם פעולות בעירייה ומ"מ יו"ר דירקטוריון חל"ת. העובדת סימה אוהב שלום, המתפקדת כמזכירה, היא אחות של אופיר זגדון מנהל חזות העיר בעיריית נתניה. יוני איצקוביץ הסמנכ"ל נשוי לביתה של אילנה לונגו מנהלת אגף לאיכות ותכנון בעיריית נתניה. אורי ג'אן סגן מנהל מנהלת התעשיות הוא גיסה של שולה קדוש מנהלת לשכת ראש העירייה, ובן הדוד של האחים ציון ומשה שדה ממנהל החופים ורשות החניה. את הרשימה סוגרת, מיטל לוגסי המתפקדת כמזכירה והיא בת הדודה של מלי גואטה מזכירה בלשכת מנכ"ל העירייה. עורכי הביקורת, שהדו"ח שלהם הוצג בישיבת המועצה, המליצו לדירקטוריון החברה, לפנות למשרד הפנים על מנת לקבל אישור להעסקת העובדים וזאת על פי סעיף 174 א' לפקודת הרשויות המקומיות הקובע חד משמעית: "חל איסור מוחלט למנות למשרה אדם שהוא קרוב משפחה של עובד או נבחר ציבור ברשות המקומית, ולו באופן זמני, ללא אישור הועדה, והעסקה בניגוד לחוק האמור מהווה עילה לחיוב אישי". כאמור, עד היום, בח.ל.ת ובעיריית נתניה, לא מצאו לנכון לפנות למשרד הפנים לקבלת אישור להעסקתם של העובדים המפורטים בדו"ח הביקורת ובישיבת המועצה אף נאמר באופן גלוי כי לא תהא פנייה בכל הקשור לעובדים המצוינים בדו"ח, אולם מעכשיו והילך תעשה פנייה במידה ויקלטו עובדים חדשים להם יש בני משפחה המועסקים בעירייה. מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר כי המלצות הביקורת הינן בגדר המלצות/חובות חדשים, שלא הופיעו בתקנונים הישנים של החברות. ולעצם העניין, בביקורת כתוב: 'מומלץ כי החברה תשקול פניה לקבלת אישור ממשרד הפנים לפי סע' 174 א' (ה) לפקודת העיריות להעסקת עובדים בעלי קירבה משפחתית ברשות'. מכאן מובן לכל כי מדובר בהמלצה ולא בחובה. ח.ל.ת השיבה כי החברה אכן תשקול פניה במקרים של קירבה ראשונה".
כתוב תגובה ל- שליח ציבור
15
סםר שחיתות בבית המשםט
  סהר שוקר   22/06/14 22:32
ספר חינם שחיתות בבית המשפט באתר msp-intl.com/ ללא תשלום. פרקים נירחבים על שופטים במחוזי ירושלים ובעליון. מידע הועבר ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליטות המדינה.
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
16
שיטת הפודל שמוט האזניים-גרוניס
  שוקר סהר   26/12/14 22:52
msp-intl.com
כתוב תגובה ל- שוקר סהר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il