s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"באירוע גרעיני לא יהיו מערכות לאומיות"
מאת: עידן יוסף  |  22/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם הכוחות האיראניים
  שאול אבידור   22/04/15 09:40
ישגרו ראשונה ראש נפץ גרעיני, ולא חשוב היכן בשטחנו תתפוצץ הפצצה, הכל ! אבל הכל ! ישותק טוטאלית למשך תקופה ארוכה מאד, כולל כל כוחות הביטחון שלנו, וספק אם ניתן יהיה לשקם משהו בשטח הריבוני שלנו.
לכן, יש צורך וגם חובה לבנות מערך צבאי על מנת לתת את המכה השנייה, לא מתוך השטח הריבוני שאנו מחזיקים בו, כי השטח הריבוני שלנו יהיה במצב בלתי אפשרי אפילו לירי של כדור אקדח אחד !
המכה השנייה חייבת לבוא מחוץ לשטח המדינה, או אולי מצוללות או מספינות חיל הים שלנו שחייבות להיות מוצבות רחוק מחופי המדינה על מנת לאפשר פעילות נורמלית.
איראן שקועה בפנאטיות דתית מטורפת ומטריפה ולכן יש להבהיר לאיראן כבר עתה, בצינורות חשאיים, שהשטח של אדמת איראן ימחק מעל פני האדמה למאות שנים ויזוהם בקרינה מסוכנת.
עלינו להבין ולקבל זאת כעובדת ברזל : אף מדינה לא תבוא לעזרתנו ! אף מדינה !
אני סבור, וזאת על פי דעתי האישית, שכוחותינו אכן הציבו מערך התקפה כזה לצורך המכה השנייה, אולי גם בתיאום חשאי עם מדינות שונות באזור, כולל מדינות ערביות בעלות אינטרס משותף.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אבל גר-בוז'י סומך על אובמה!!
  מקס פאואר   22/04/15 12:58
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
חלילה מכה שנייה
  קורא מודאג   22/04/15 13:25
מר אבידור הנכבד. אתה סותר את עצמך ברשימה. התובנה האמיתית היא שחלילה לנו מלספוג את המכה הראשונה. אין לישראל הזעירה יכולת לספוג מכה ראשונה, לפיכך אם חפצי חיים אנו הברירה היחידה היא מכה מונעת ראשונה.אופציית המכה השנייה הוא ניצחון פירוס!!!
כתוב תגובה ל- קורא מודאג
אתה צודק בהחלט ! רק
  שאול אבידור   22/04/15 14:49
רק אנחנו, ורק אנחנו צריכים וחייבים לתת את המכה הראשונה המוחצת, הקשה, ההרסנית, האימתנית שתגרום לצד השני מחיקה טוטאלית וסופית להגיב נגדנו ביכולת המכה השנייה.
אבל ! וזה אבל גדול וענק. אנו חייבים להבין שהעולם כולו נגדנו, נעשה מה שנעשה. גם אלה המתקראים "ידידנו ובנות בריתנו" אינם ידידים ואינם בני ברית. ידידים קלאם פאדי.
אם נשתמש במכה הראשונה יאשימו אותנו, אם נשתמש במכת המוות השנייה, גם כן יאשימו אותנו, אבל לפחות במכה השנייה אנחנו לא התחלנו... ומחקנו את הצד השני מעל פני האדמה, בעוד שמחיקת הצד השני במכה ראשונה, כל העולם יבוא אלינו בטענות קשות : "מה עשיתם ?" "מי בכלל רוצה לתקוף אותכם?" "מה אתם חושבים לעצמכם?" מי אתם בכלל!?" ןכו' וכו'.....
אני מקווה שהבנת למה כוונתי.
בכל מקרה, בדרכים עקלקלות וחשאיות למצוא דרכים, ויש דרכים כאלה, להבהיר לצד השני שלא כדאי לו להתעסק איתנו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
הפתרון הוא לא מכה ראשונה ולא
  מכה שניה   23/04/15 09:46
אלא חיסול יכולת הגרעינית האירנית באופן נקודתי כמו שחיסלנו את היכולת העיראקית. מאז הטכנולוגיות השתכללו והאופציה הזאת קיימת.
כתוב תגובה ל- מכה שניה
נו, אז מדוע לא משתמשים
  שאול אבידור   23/04/15 12:56
כבר עתה בטכנולוגיות שאתה מדבר עליהן ולפני שיהיה מאוחר מדי ?
תשובתי לשאלה, וזו דעתי האישית בלבד, שלא תמצא חן בעיני הרבה מאד קוראים : אנו היהודים כאן בארץ ישראל כופפנו את עצמנו עד עפר בפני המערב בראשות ארצות הברית. אנו וסלים המבצעים מדיניות לא שלנו ולמעשה מבצעים כבר כ 67 שנים מדיניות שהיא נגדנו כמעט בכל תחומי החיים. כאלה הפוכים אנו. תקצר היריעה מלפרט כאן נקודה קריטית וחשובה זו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
2
בסדנאות נשמעים אנשי מקצוע
  ראומה   22/04/15 10:02
ייחודיים בתחומים שונים, והם מעלים תובנות שלא נשמעו בציבור עד כה. אבל זה לא מספיק. השאלה אם הדברים נשמעים גם בחלונות הגבוהים.
כתוב תגובה ל- ראומה
3
כן,יש לי שימורי טונה
  הגוי..   22/04/15 10:16
כן,יש לי שימורי טונה שיהיו רדיואקטיביים ואני מתאמן כבר עכשיו על מים כבדים ומזון רדיואקטיבי כדי שהגוף יתרגל ליום הבומבלה המיוחלת ובעיקר שלא יפחד מד"ר מילשטיין ופורום הבומבית התל-אביבית האיראנית או הפקיסטנית או כל בומבית אמריקנית שתבוא בעזרת החץ (יש אלוק'קים ברוך החץ). אני אחלה גבר שבגברים אני, אני לא מפחד למות כמו גבר רק בשביל הפרינציפ יעני כזה כאילו ולכן אני עובר לגור בלב ת"א בזירו גראונד כי שם בבור הכי א'חי בטוח לצידו של נתניהו הגבר שבגברים בעוד אנשי הפורום ינשמו עם כל בני ישראל אבק רדיואקטיבי וישתו את מימיי הכבדים ויאכלו טונה ושימורים זוהרים בסגול כחלחל כזה בעוד גופי כבר יהיה רגיל ומחוסן לכך כי אני הרי גאון,,, כי אני לי כובעון ולעולם לא אחטוף את נגיף האיידס.. ועכשיו,,,מוות לערבים ויללה בייתר יללה,,,יללה בייתר יללה,,, כי רק מכבי ת"א יצילו אותנו מידי האדומים שלא לדבר על האחים ביביטו ובניטו נפוליוני ושיהיה לכם כמו לי,יום זיכרון עצוב וקודר ביותר וחג עצמאות וירטולי שמח עד היום בו תצאו לחירות מעבדותכם את ארהב ואובמה ועל זה כבר בפעם אחרת..
כתוב תגובה ל- הגוי..
עוצמת הטרוף
  תגובה לגוי   23/04/15 14:48
תגיד, זה גם מלווה גם בצהלולים?
כתוב תגובה ל- תגובה לגוי
4
סדרה בהמשכים בהחלט מענינת
  or or   22/04/15 10:36
מה יהיה איתנו?
כתוב תגובה ל- or or
5
ישרוד מי שיהיה לו יכולת יירוט
  מטי   22/04/15 10:39
על כן חץ 3 2 ושרביט קסמים לא מספיקים צריך לפתח יכולת יירוט בלייזר מהקרקע והחלל .
כתוב תגובה ל- מטי
6
לא חידש כלום פעימה אלקטרומגנטי
  ממציא הגלגל   22/04/15 11:46
המערכות היחידות שיעבדו הם קווי נקודה לנקודה קווי בלבד ללא היתערבות מערכות אלקארוניות באמצע האם אנו מוכנים? לא. אנו חיים בסרט ולא בטוח שראש הממשלה יוכל לתת פקודה ביום הדין.
כתוב תגובה ל- ממציא הגלגל
7
לעשות פיצוצים גרעיניים תת יבשת
  בלונד   22/04/15 13:04
לעשות פיצוצים גרעיניים מתחת לאדמה של המפעלים והמחסנים לתחמושת מסוכנת של היריב.
כתוב תגובה ל- בלונד
8
לדבריו 6פצצות גרעין ואין ישראל
  שראלין   22/04/15 13:39
חיפה,ת"א,אשדוד,דימונה,חדרה,ואשקלון..... מסקנה חייבים להשמיד את כל הכורים הגרעיניים באיראן ..... ויפה שעה אחת קודם .....
כתוב תגובה ל- שראלין
9
מכת מנע !
  א.ל. רמת-גן   22/04/15 14:54
ההתעסקות במיגננה,בהתחפרות,בבניית מקלטים וכו' , היא מתכון לאסון.לאחר המכה הראשונה שתונחת עלינו, ואפילו רק על יעד אחד,תהיה כה קטלנית עם אסון בלתי נתפס,כך "שהמכה השניה", על האויב,אולי תצליח למנוע המשך המכות על היעדים בישראל.אין ולא יהיה מנוס ממכת מנע,שתמנע כל פגיעה בישראל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
10
יירוט ויכולת מכת מנע השמדה
  מטי   22/04/15 21:11
אם ישראל תיירט את מטח הטילי גרעין הראשון תוכל להכות באויב מכת מחץ השמדה .
כתוב תגובה ל- מטי
מטי, רעיון יפה, אך דע לך
  שאול אבידור   22/04/15 22:25
אין לא בארץ ולא בעולם אף סוג של נשק היכול ליירט טילים המוכוונים אלינו. כל הסיפורים על כיפת ברזל, שרביט קסמים, טילי החץ, תותחי הלייזר, כל אלו סיפורים כדי להעלות את המורל שלנו ותו לא.
בתרגילי מבחן כשיורים טיל כיפת ברזל או טיל חץ אז הם אכן פוגעים ומפילים את "טיל האויב", ואז הבוחנים אומרים "יופי הצלחנו ! יש בידינו פתרון ליירוט טילי האויב". אבל במציאות, בשעת התקפה מסיבית, כשנורים לעברנו עשרות ומאות טילים בזמן קצר, אין שום סוג של נשק היכול להתמודד עם גשם של טילים.
(ראה "צוק איתן" למשל)
רק השמדה טוטאלית ומחיקה מלאה של מדינת האויב הוא הפתרון האמיתי והנכון.
הבעיה היא שאנו יכולים להשמיד את האויב רק ב"מכה השנייה" לאחר שאנו נספוג אובדן נוראי ואולי אובדן הריבונות שלנו, וזאת כדי שלא יאשימו אותנו שאנו התחלנו במלחמה... זה סוג של דילמה קשה שמנהיגנו נתונים בה כבר שנים רבות.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
היום עובדים בארה"ב ובישראל
  על טכנולוגיית   23/04/15 19:52
לייזר שתחסום ותשמיד כל טיל וכל כמות של טילים.
כתוב תגובה ל- על טכנולוגיית
שום יכולת טכנולוגית לא עובדת
  שאול אבידור   23/04/15 21:29
כמו כוחות אנושיים בשר ודם. ראה מה קורה : יושבים חיילים מול מסכים במרחק עשרות אלפי ק"מ ופוגעים באויב. האם זה משנה את מפת המלחמה ? האם זה מביא את האויב לכניעה ? האם במלחמת מסכים ניתן לנצח את האויב ?
כל המיכשור הטכנולוגי זה רק משחק נחמד אבל זה לעולם לא יביא לניצחון מוחץ על האויב.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
זה טיעון אנטי היסטורי
  אורי מילשטיין   24/04/15 07:30
הפצצת הירושימה ונגסקי היא אחת ההוכחות. הטילים נגד טנקים ונגד מטוסים במלחמת יום הכיפורים היא הוכיחה נוספת. מרכבות המלחמה של החיקסוסים שהשתלטו על כל המזרח התיכון הקדמון לרבות מצרים היא הוכחה קדומה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אורי מילשטיין היקר, אתה
  שאול אבידור   25/04/15 10:38
ודאי וודאי לא נמנה במפה הפוליטית על השמאל היהודי. אבל אתה נגוע ביודעין או שלא ביודעין בתפישת העולם של השמאל היהודי, כי זו תפישה השלטת אצלנו מאז סוף המאה ה 19 או תחילת המאה ה 20, ולא משנה איזו ממשלה מכהנת, ימנית או שמאלנית.
אתה ודאי מומחה גדול במלחמות בהיסטוריה. מה קורה כשמתרחשת מלחמה, היא נמשכת לאורך זמן, שבועות, חודשים, שנים, ומה קורה אח"כ ? מגיעים לאיזשהו הסדר או הסכם או כל צורה של סטטוס-קוו עד הסכסוך או ההתנגשות או האירוע הבא.
מעולם הצבא שלנו לא יצא למלחמת חורבן מטריפה ומטורפת שתזעזע את אמות הסיפים של כדור הארץ. רק כך אנו יכולים, צריכים וחייבים להציג לפני העולם את הזכות שלנו על אדמת ארץ ישראל כולה על שני חלקיה, זו המזרחית וזו המערבית. רק כך הערבים והעולם כולו יכבדו אותנו ויעריכו אותנו נכונה. אם איננו יכולים לעשות זאת אסור היה עלינו להקים מה שמכונה "מדינה". תחת זאת אנו מתחננים לפני הערבים ולפני אומות העולם שיתנו לנו איזה 4 מטר מרובע של אדמה על מנת לבנות לעצמנו ריבונות יהודית. אנו משדרים חזק מאד שלמעשה אין לנו זכות על האדמה היקרה שלנו. ראה איך ויתרנו על הר הבית שהוא לב ליבו של העם היהודי בכל ההיסטוריה שלנו.
והיה אם העולם כולו יכעס על מלחמת חורבן, גוג ומגוג, ויקום וישחט באכזריות את כל היהודים והיהודיות בכל העולם גם זה שווה ! גם זו הוכחה מוחצת שאדמת ארץ ישראל כולה שלנו ללא שותפים ערבים האכולים עד עמקי נשמתם באיבה ובשנאה כלפינו.
אתה ודאי סבור שאני קיצוני פנאטי, אבל אין שום דרך אחרת להוכיח את צדקת דרכנו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il