s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה: נתניהו מתנגד? שיציג חלופה
מאת: איציק וולף  |  15/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזו תמונ....... גאון הצלם
  זרה   15/07/15 23:40
כתוב תגובה ל- זרה
2
אני אציג
  אהרון שחר   15/07/15 23:57
עד שנתניהו יציג, אני אעשה זאת: להשאיר את העיצומים על כנם, עד שאירן תעשה כל מה שאומרים לה. חלופה עוד יותר טובה: השמדת המשטר באירן ובצפון קוריאה, ללא תלות בחלופות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
נו?זה כל כך ברור.אז מה לא?
  ראיס-פוטין-טיל400   16/07/15 15:38
6—6---6--- -ANTI CHRIST OBAMA BARACK HU "SS" EIN Obamas brother belongs to the muslim brotherhood & supports the destruction of ISRAEL משוכנע לחלוטין כי הנשיא מנהל רומנים אהבים סודי עם שחקן הבייסבול האמריקאי רג'י לאב.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
3
היגיון עקום.
  לוגי   16/07/15 00:24
אם אירן לא מסכימה זו סיבה לא לדרוש? כך באמת נראה ההסכם. כל מה שלא מתאים לאירן לא קיים בהסכם.
כתוב תגובה ל- לוגי
נתניהו הציע חלופות
  דן ה   16/07/15 02:14
ארה"ב לא התייעצה עם ישראל או שאר בני בריתה במזרח התיכון ישראל ניסתה להכניס סעיפים להסכם וללא הצלחה נתניהו נתן חלופה להסכם גרוע - המשך הסנקציות על איראן והחרפתן . מה שמעניין את אובאמה זה המורשת שלו בתור נשיא שכיהן 8 שנים שתי קדנציות .
כתוב תגובה ל- דן ה
העולם הצבוע צמא להיפטר ממדינת
  ישראל וזאת האמת.   16/07/15 09:34

כל החבורה שחתמה על ההסכם הזה מעידה על עצמה שרק האינטרסים של מדינותיהם הם החשובים בעיניהם, ובנוסף דאגתם להרגיע את האיסלמיסטים במדינותיהם - קשורה היטב לחתימתם.

ועוד משהו חשוב: הקשרים הכלכליים עם אירן שעדיין סמויים מן העין, גם לזה יש הסבר מהותי לחתימתם.

מישהו העלה בדעתו שאיכפת להם בכלל אם מדינת ישראל מאויימת ?! נו, באמתתת !

יתכן שאפילו בסתר ליבם הם מייחלים להיפטר מהקוץ היהודי/ישראלי.

כתוב תגובה ל- ישראל וזאת האמת.
בתשובה לעתונאי ששאל את אובמה
  בבית הלבן   16/07/15 10:21

מדוע לא הוכנס סעיף להסכם שאירן תתחייב לא לממן טרור באמצעות החיזבללה ודע"ש ושכמותם, ענה אובמה: (בערך) אני מקווה (מקווה!) שאירן תבין שעליה לנהוג כמצופה ממנה.

זאת תשובת אובמה לשאלה הקריטית לישראל ולכל העולם !!!

אחרי כל זה, גם אם הקונגרס לא יאשר את ההסכם, אובמה יוכל להטיל ווטו. וגם אם לא יוכל לעשות זאת, הרי שמנהיגי אירופה הצבועה אינם תלויים בקונגרס האמריקאי כי הם כחתומים על החוזה אינם חתומים על אפשרות אחרת.

רק אם יתרחש נס ההסכם הזה לא ימומש. אחרת, אירופה וכל העולם, ביחד עם ארץ ישראל, יחוסלו על ידי הטרור העולמי. איש לא ישרוד למעט המטורפים האיסלמיסטים.
אבל לאירופאים החכמים (לרוסיה של פוטין תוכניות משלה) יש ראייה קצרת טווח. משהו כמו: אכול ושתה היום כי מחר הוא בעתיד הרחוק.
כתוב תגובה ל- בבית הלבן
4
להמשיך בסנקציות ולאחר התמוטטות
  השלטון להגיע להסכ   16/07/15 02:00
להסכם שלא משאיר כל אואופציה גרעינית וטרוריסטית מה דעתך אובמה?
כתוב תגובה ל- השלטון להגיע להסכ
5
נתניהו פישל שיתפטר
  שוקה בלאבן   16/07/15 05:44
אולמרט הצליח לשמור את האמריקאים לצידנו כל הזמן. נתניהו עם המריבות שלו עם האמריקאים חירבן את כל העסק. למה נתניהו רב איתם ובכן בגלל ההתנחלויות. רצה התנחלויות, לא רצה דיאלוג עם הפלשתינאים, ורב עם האמריקאים. הדברים נראים ישירים ופשוטים עד לאימה. וזה מביא אותנו למשוואה התנחלויות=סוף המפעל הציוני.
כתוב תגובה ל- שוקה בלאבן
6
אובמה ואמינותו
  מוטי הקרייתי   16/07/15 06:07
אדון חוסיין-אובמה...אחרי שהעמדת אותנו בהסכם-חתום
רק-כעת אתה-מיתמם ושואל על-חלופה.זו-התחכמות לשמה.
חלילה ויקרה אסון-לארצנו. אתה תיזכר לדיראון-עולם.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
7
הרי אובמה היפנה עורף לנתניהו
  מאז כשלון קרי כאן   16/07/15 07:20

קרי המתוסכל על כשלונו במו"מ עם אבו מאזן, האשים דווקא את נתניהו...: "פוף" !
מאז, אובמה לא ניסה אפילו לשוחח עם נתניהו ולשמוע מפיו מה החלופה שהוא מציע להסכם הגרעין. למעשה טרק את דלתותיו בפני נתניהו ולא איפשר לו להציע בפניו חלופה.
עכשיו הוא ממשיך לתקוף את נתניהו. למעשה בכך הוא תוקף את כל מי שמתנגד במדינת ישראל להסכם הזה.

אירן ממשיכה לתקוף את ישראל (ואת ארה"ב) וטוענת ברייש גליי שעל ישראל להיעלם מהמפה.
האלו! כבוד הנשיא באראכ חוסיין אובמה : האם אוזניך שמעו?
האם עיניך ראו את תמונות שריפת הדגל האמריקאי בחוצות אירן?
האם החלטת להתעלם מכל אלה רק כדי לממש את חזונך מאז כניסתך לבית הלבן ?
מבחינתנו הכל ברור: היהודים תמיד היו, הווים ויהיו אשמים בכל החוליים של העולם.
כתוב תגובה ל- מאז כשלון קרי כאן
8
עתה המלחמה כנגד הנסיגה ל1967
  ראובן גרפיט   16/07/15 07:55
יעלון שהוכח פעם אחר פעם שהינו חושב "שש-בש" ולא חשיבה של שח מט ולבטח לא "גו",החשיבה המזרחית שאירן הצטינה בו. עתה ,כל אותן מדינות שחתמו על ההסכם יתפנו במלוא העוז להסיר או להיפטר מה"מכשול הבא לשלום העולם" אי הקמת המדינה הפלסטינית ,למרות שמצבה מכל היבט ,גרוע אלף מונים מזו של יוון. אובמה התחייב לכך וכך כל ראשי המדינות וכל הפרלמנטים בעולם למעט כנסת ישראל,המדינה תוקם בשנה הקרובה . האם מר יעלון ומר נתניהו ערוכים ל"מלחמה" הבאה כנגד דעת הקהל העולמית(שמאסה בנו) וכנגד כל מדינות החברות באו"ם? האם נותרה תחמושת תעמולתית בשקו של נתניהו? ואולי יש להחליף ומהר את יעלון (שיחזור לגרופית לנהוג בדחפור) ולהביא שר ביטחון המסוגל להביאנו בשלום יחסי לגבולות החדשים שבתקווה שהפעם יוכרו . (למי שלא יודע , גבולות 1967 וירושלים המערבית לא הוכרו עי אף גורם מוסמך.)
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
9
אובמבה אני מציע
  כבש 44   16/07/15 08:27
שתדאג שמשטר האייטולות יפסיק לאיים על ישראל בהשמדה..מה דעתך? ושיפסיק לתמוך בטרור...מה אתה אומר? ..ויתן לעם שלו חופש ושיויון ..מה?...אובמבה ! קצת על קצה המזלג ולא שאני יושב מולם ..סתם בשליפה מהשרוול...
כתוב תגובה ל- כבש 44
10
צפיתי במסיבת העתונאים:
  א.ל. רמת-גן   16/07/15 08:52
היה שם אובמה זחוח,ומרוצה מעצמו, ו-"הדאגה" לישראל היא הצגה אחת גדולה.אובמה קורא לישראל "בת ברית", הוא לא טרח להכניס את שמה להסכם האומלל ,עם התחייבות של הפרסים שמעתה והלאה יפסיקו לאיים על ישראל, ולא יתקפו אותה בעתיד.על אילו "אלטרנטיבות" הוא מדבר? הוא הרי הפסיק בכלל לעדכן את נתניהו על מהלכי המו"מ...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
לפיד הנוקם והנוטר גם מאשים את
  נתניהו...שיתבייש!   16/07/15 09:42
כתוב תגובה ל- נתניהו...שיתבייש!
11
יש לי חלופה:נשיא לא מוסלמי
  לארה"ב   16/07/15 08:58
כתוב תגובה ל- לארה"ב
12
למרות 62% התמיכה בחוסין
  צורי   16/07/15 09:36
אובמה לאורך ההיסטוריה יזכר כצ'מברלין עלוב ואולי הגרוע שבנשיאי ארה"ב למעט קרטר.
כתוב תגובה ל- צורי
13
רוסיה = חלופה?
  הגוי..   16/07/15 10:34
מי אמר שאין חלופה? לכל 1 יש חלופה. גם לאובמה, גם לביבי, וגם לאארהב. די היה אם נתניהו היה מדבר עם איראן במקום לאיים ולקבל בחזרה איום. אם אפשר לדבר כך ולהבין, אפשר גם לדבר אחרת ולהבין במקום לחזק ולגבש שנאה ועוינות הדדית. מה לעשות, באיראן לא מפחדים מביבי ותקיפה ומלחמה עם איראן זאת אופציה ליום הדין ללא ארהב וארהב לא תרקוד לחלילו של ביבי ובטח לא תתנגש עם רוסיה בגלל זה. הרי פוטין אמר, "מלחמה קרה לא תהיה" והמבין הבין. איראן זה כאן ואמריקה זה שם וישראל? מי אמר שיש דבר כזה אם יש ביבי? גם גולדה לא רצתה, "שלום עם ערבים? לעולם לא! עם פלסטינאי, אין עם כזה"! אז האמריקנים סידרו לה את יום הכיפורים ועם ישראל איבד למעלה מ 2500 חיל ובגין חתם "שלום", עם פולנים שזופים בארץ מצרים כולל אוטונומיה לפולנים שזופים אחרים ביהודה, שומרון ועזה.. זה, 1. .. 2. יש אפשרות שהאמריקנים הבטיחו לביבי הבטחה שבע"פ וכרגיל אינם עומדים בה כי אינה כתובה ואין לנתניהו מסמך להוכיח זאת..עיקשותו של נתניהו משכנעת אותי שכך אכן היה ולמעשה, זה מה שצועק נתניהו בקולי קולות ואיש אינו שומע ובמילים אחרות, הם עבדו עליו כמו שההם עבדו על צ'מברלין ומאוחר יותר על מולוטוב והשאר היסוריה. יכול להיות שחוץ ממני אף 1 לא הכין שיעורי בית?!. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
14
מה מטריד יותר ?
  סיירוס   16/07/15 10:45
אני לא מבין את ההגיון של ביבי או מה מטריד אותו ? הגרעין האירני ? הטרור האירני? הכסף האירני ? .אני לתומי חשבתי שהגרעין הוא ,הוא הנושא .אך לא כך הדבר ,לקרוא את דברי השרים למינהם ,הדגש הוא בכלל אחר .התמיכה בטרור והמימון הוא הנושא . אז בואו נסכים שזה לא הגרעין האירני ,נתחיל להילחם וליצור לחץ על העולם בנושא הטרור האירני כך שנוכל להמשיך את הסנקציות הבינלאומיות על אירן .ראש הממשלה הפסיד במערכה של הגרעין האירני מסיבה אחת פשוטה ,חטא היוהרה ,חשב שיקפל את העולם ואת אירן לרצונותיו.האיש לא שיתף פעולה עם ארצות הברית ושאר המדינות ,נעמד כמשקיף ושופט המחלק ציונים על ההסכם המתהווה ,הוא ניסה לחבל ולא להשפיע על ההסכם .ראשי המדינות לא אהבו את התקפותיו ותירוציו של נתניהו ,הם החלו והחליטו להתעלם ממנו והמשיכו בדרך להסכם עם האירנים .היום שיש הסכם ,ברור שמנהיגי העולם יתעלמו ויתקפו את נתניהו אישית .אז מי המפסיד מכל הסיפור ? מדינת ישראל .במדינתנו לא נערך דיון ציבורי על הגרעין בכלל ,האם רצוי לנו שהאזור יהיה נקי מגרעין ונשק אטומי? או שרק לישראל תהה תעשי ה ומעבדות לפיתוח הגרעין ורק לנו מותר להחזיק בנשק האטומי ? לישראל יהיה הזמן לחשוב ולהגדיר את האיטרסים שלה מחדש ואולי יום יבוא והיא תביא ותשים הצעה לכל מדינות האזור לפירוז טוטאלי מכל יכולת גרעינית .אז נראה אם אירן לא תסכים לשתף פעולה בנושא . ביבי תפסיק לבכות ,מחה את דמעותיך והתחל לחשוב חיובי .ההגינות מחייבת אותך להתפטר ,אם נושא הגרעין חשוב לך כל כך . בן גוריון עשה זאת .
כתוב תגובה ל- סיירוס
15
עם מי הנחש הזה מתחכם פה.
  נבל מה הוא אומר!   16/07/15 11:02
לא היה צורך בשום רעיון חלופי ומאף אחד! - לו ארצות הברית היתה במיקום הגאוגרפי של ישראל מול איום השמדה ושנאת האדם שהם משדרים. הבן אדם הזה ישא על כתפיו את כל הכאוס והדם שהוא יזם כעתיד של המזרח התיכון. כל זמן שהם שידרו שנאה כוונות זדוניות וחתרו לשפיכת דמים בכל האזור , מי ביקש אותו בכלל ליצור אתם איזה קשר!!.
כתוב תגובה ל- נבל מה הוא אומר!
16
רק לו להתייאש
  הגוי..   16/07/15 12:19
1, זה לא כדאי. 2, כך או אחרת אובמה פתח בפנינו את שעריו הסגורים על מדינת ישראל לשאת ולתת, למכור ולקנות עם כל מי שחפצה כל ממשלה בישראל (אפילו עם איראן) וכך יהיה, כולל נשק ומטוסים. מישהו אמר שאובמה תקע לנתניהו שח-מט.. ובכן זה לא נכון. אם יצא לאובמה שש-שש בקוביות השש-בש זה לו אומר שהוא ניצח בשח-מט אם הוא משחק במונופול. אז מישהו בהיר וארי טהור הזיז ראשון את הפיון השחור על לוח השח מט, אז מה, זהו זה? הפיון השחור ניצח במהלך ראשון? שח מט זהו משחק מלכים ולא משחק עבדים שמשחקים בקוביות וכסף מזויף. עתה, יש לאפשר לפיון להצטדק ולהאשים בכך כי לא הוצאה לו הצעה ישראלית ומחר את מי הוא יאשים שלא חשבו עבורו, את היהודים? הרי הוא תמיד יכול להודות ולהגיד הם חשבו בשבילי רע, היהודים האלה.. אז תנו לו לדבר. ככל שידבר כן יסתבך בדבריו על מנת לצאת בהיר מהנפט. כי אם הכל תלוי היה בישראל או גרוע מזה בביבי, אז הרי לפחות ביבי לא חתם על כלום, לא עם איראן ולא עם ארהב בעניין איראן וגם לא על בגידת ארהב בישראל. על זה, חתמה ארהב. על זה חתם בשם ארהב נשיא ארהב.. כעת העולם פתוח בפנינו סוף סוף.. תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
17
גולדה שמיר נתניהו ר"מ מאובנים
  פועה   16/07/15 13:22
הרצוג מזדהה ומצטרף. אין היום מנהיג בעולם שיש לו את יכולות הביטוי והתקשורת שיש לנשיא אובמה. האיש הוא וירטואוז טבעי ביצירת קשר וברטוריקה. הוא המנהיג ה"קול" האולטימטיבי! יש לכך חשיבות עצומה בשידור אמינות ובשכנוע. האיש הזה מביע משדר מכל רמ"ח אבריו שהוא מאמין לחלוטין בדרכו, שפיו וליבו שווים, והוא משוכנע שמה שהציג זה הנכון ביותר ולכן גם יאשרר אותו בקונגרס. נתניהו הוא היפוכו של אובמה ויש לו בעיה אישית מול אובמה. ממחישה את זה היטב אפיזודת הורדת הז'קטים בביקורו של אובמה בישראל. אובמה הוא הספונטאני היוזם, (הקטע הזה תוכנן אך ורק כדי להביך את נתניהו!), נתניהו הוא הנגרר והחקיין. איש לא ציפה מאובמה לאקט המפתיע הזה, ולא היה קורה לנתניהו כלום אם הוא היא מתעלם ונשאר חנוט בז'קט. פרס לא היה נופל לתרגיל הזה. כפי שאמר אובמה יותר מפעם אחת, נתניהו מעולם לא הציג לו חלופה נכונה יותר מלבד להמשיך לדרוך במקום ורק להגיב למה שיקרה. זאת חשיבתו של נתניהו, זה נוח לו, הוא אינו נושא באחריות. חשיבתו של אובמה הפוכה! יש משבר צריך ליזום או להצטרף למהלך כדי לשנות או לפתור את המשבר. זאת מהותה של המנהיגות, המתנה סנקציות והכנעה יעילים באופן מוגבל ולפרק זמן מוגבל. נתניהו רצה לגרום לאובמה להכניע את האיראנים, ולצאת כמי שמשך בחוטים והביא לכניעתם. אובמה למד את האסלאם והוא יודע שאין סיכוי לכופר להכניע מוסלם אלא בקרב! כי אז הכניע זה רצון אללה. לכן אובמה לא רצה להכניע את איראן. כל ראשי הממשלות שלנו מלבד שלשה תמיד נקטו יוזמה ובאו אל נשיאי ארה"ב עם תכניות מדיניות. נתניהו כשמיר וגולדה לפניו פוחד לנקוט יוזמות. ואובמה יותר מרמז על כך לא אחת! לכן ההליכה של נתניהו לקונגרס הביאה לו שם המון אמפטייה ומחיאות כפיים, ואולי כאן את ראשות הממשלה הנוכחית. אבל בתכלס מטרתו ודרכו המדינית כשלו. אובמה הבהיר אתמול הבהר היטב, שללא הצגת יוזמה חלופית אין לנתניהו סיכוי לשנות את דעתו והוא נחוש להעבירה בקונגרס. לכן מדוע נתניהו ממשיך? מה הוא חותר להשיג? מה כבר יצא למדינת ישראל מווטו של הנשיא בקונגרס?... השוטה על הגבעה הרצוג לא מסוגל להבין את זה?
כתוב תגובה ל- פועה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il