|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"עונשי מינימום למיידי אבנים"
מאת: איתמר לוין  |  13/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נאור יקירתי
  כבש 44   13/09/15 12:38
אבנים הורגות !!!!! אל תבלבלי את הביצים עם ה"נאורות" שלך ...הייתי שמח מאד אילו ביתך היתה חוטפת אבן על שמשת המוכונית שלה ונכדתך האהובה היתה מובלת לבית חולים ומצבה שם היה מתנדנד בין חיים למוות..אז הייתי רוצה לראות אותך ...יאאאלה נאור? את חושך על פני הארץ!!!
כתוב תגובה ל- כבש 44
לכבש ה: 44 ולא ה: 16.
  חתול רחוב   13/09/15 13:30
אני מתבייש מכל אות ומילה שלך. כך לא כותבים לנשיאה בישראל. לנשיאת בימש העליון. כמו שלא תרצה שיכתבו כך על ולאישתך... ויאחלו זאת לך... יש דרכים לומר דברים ואני מקווה שיקחו את מספר ה I.P. הזה שלך ויגישו נגדך כתב אישום למען יראו אחרים ויזהרו בלשונם המכוערת. יחד עם אלה אוסיף, לא באותה נשימה ובמעבר חד מאוד: אינני מסכים עם טענת הנשיאה ששופטים שמקלים על מיידי אבנים "עושים מלאכתם נאמנה", ואיני מאמין במוסד הערעור כדי לתקן אי נאמנות כזאת. שהרי חלוף הזמן מאז האירוע ועד לפסה"ד בערעור, כמותו כנצח ועוצמת האירוע מתפוגגת. טוב תעשה הנשיאה אם תשב עם ארדן ותובהר דרכו עד כמה חמורים זעקותיה למול נפגעי ומתי פעולות האיבה באירועי אבנים על שמשת רכב ממנה נפגעתי אף אני בעבר. שלך ושלה? בברכת שנה טובה, חתול רחוב.
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
דברי הבל
  חרד   13/09/15 13:42
חס וחלילה אין לשמוח על פגיעת אבן בנכדתה של השופטת או במי מילדי ישראל מוטב שהדברים לא היו נאמרים או נכתבים כמו במקרה שלפנינו.
ככול שהעונש שנגזר על זורק האבנים אינו מידתי יש למדינה את הכלים לערער על קולת העונש.

השופטים למזלנו אינם עובדים של ואינם ת.פ. של הפוליטיקאים. גם שופט עליון מנוע מלהתערב בהחלטות של שופט אחר קל וחומר פוליטיקאי. רצוי שארדן יחזור לספר האזרחות וילמד מחדש מה המשמעות של הפרדת הרשויות ותוצאותיה.
כתוב תגובה ל- חרד
תחתית הביוב
  משהמוישה   13/09/15 23:06
מטורלל פסיכוטי שכמוך. ציפורן זרתה השמאלית של כבוד השופטת נאור עשתה ביום אחד מה שטינופת כמוך לא תספיק כל ימי חייה הנאלחים.אתה בושה לכל העם היושב בציון.
כתוב תגובה ל- משהמוישה
2
אטימות לבה של הנשיאה העליונה
  סיני   13/09/15 12:56
הנשיאה העליונה שוב מוכיחה את אטימות לבה למצוקות תושבי מדינת ישראל. במגדל השן אני שוכנת - ושם כל השכנים נחמדים.
כתוב תגובה ל- סיני
3
גבירתי השופטת - תתבישי לך.
  מוטי1   13/09/15 13:07
ארדן פוגע בעצמאות השופטים ? אתם פוגעים בעם ישראל ! חד משמעי.... איזו פגיעה קשה יותר....את וחבר מרעיך השופטים מיותרים לגמרי, חונטה גסה, אלימה ושתלטנית,,, דואגים ל"כבוד" ול"גאווה" שלכם...לא לזה אתם יושבים שם בלשכות המפוארות והריקות מציונות ומאהבת עם ישראל. הייתי שמח לניקוי אורוות (הכינוי הזה מתאים ביותר ללשכות שלכם ואני מתבטא בעדינות) הרבה יותר תכליתי בבנין היפה והמשמים בו אתם יושבים ספונים בלשכותייכם ותובעים את עלבון עכוזכם.
כתוב תגובה ל- מוטי1
4
מי אמר שלשופטים אין חוש הומור?
  קורןנאוה טבריה   13/09/15 13:35
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מגיע גם מאסר עולם למי שאלים
  נגד שוטרים   13/09/15 18:03
כל מי שמורשע באלימות נגד שוטרים (כמו נאווה קורן) מגיע לו מאסר 5 שנים בכלא . וחינוך מחדש נוסח דאעש !
כתוב תגובה ל- נגד שוטרים
5
בלה... בלה...כנראה שלשופטים
  וינטר הניה   13/09/15 13:39
יש דוקא עצמאות מוגזמת, והם איבדו כל רסן, בכל הנוגע למשליכי אבנים.
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
6
ארדן לא פוגע בעצמאות שופטים.
  זקן   13/09/15 13:53
ארדן פוגע בשמואלנות שופטים. די לשלטון השמואל!
כתוב תגובה ל- זקן
7
השופטת נאור ו"מרותו של הדין.".
  אהוד פרלסמן   13/09/15 13:59
בסעיף 189 לפסק הדין שבערעורו של הנשיא קצב על הרשעתו באונס, כתבה השופטת נאור: "בשעה 18:16 התקיימה שיחה של שש שניות שיצאה מן המלון לטלפון הנייד של א'. א' סיפרה במשטרה על שיחה קצרה בה אמר לה המערער כי טרם הספיק להתארגן, וביקש ממנה לעלות לחדר, במספרו נקב". מספר החדר היה 1817, ואין אדם בעולם, חוץ כמובן מהשופטת נאור ועמיתיה, שאינו מבין שא' העידה עדות שקר לגבי תוכנה של שיחת הטלפון בת שש השניות, כי ברור כשמש ששיחה דוגמת זו שעליה העידה א', חייבת להימשך יותר משש שניות. והכי מצחיק זה שהשופטת נאור, שהתעלמה(!) שוב ושוב משלל הראיות שהוכיחו כי א' העידה עדות שקר, וכתבה שעדותה של א' מבססת את אשמתו של קצב מעבר לכל ספק סביר, והרשיעה את קצב באונס על סמך עדות זו בלבד(!), מסבירה לנו שכשיש פסק דין שגוי, "הדרך הראויה היא לערער עליו". ועוד על השופטת נאור ומרות הדין ניתן לקרא בקישור שלהלן: יחימוביץ'.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סופיות הדיון לאנסים
  היהודי הניצחי   13/09/15 17:16
אין קשר. פרלסמן משרבב את הנשיא האנס לכל חור. אבל הנשיא היה כבר בהרבה חורים ולא תמיד בצורה חוקית. פרלסמן חושב שהוא משכנע יותר מסוללת עורכי הדין של קצב שעבדו עבורו יומם וליל במשכורות עתק? או שמא מקבל פרלסמן אתנן עבור תגובותיו? אין קשר לאנס לקצב ולויכוח בין נאור לבין ארדן. זהו נושא אחר לגמרי, לחלוטין, לא קשור. אבל פרלסמן בשלו. בוא נגיד שקצב לא אנס אלא נאנס. מי קובע זאת? פרלסמן או בתי משפט בישראל? האם פרלסמן שמע על סופיות דיון? כמה זמן צריך להשמע דיון בענייני דיון של נשיא? האם אנו צריכים לפתוח את כל משפטי האונס שאינם מוצאים חן בעיני פרלסמן? אנחנו עלולים להגיע עד לאונס של בתשבע ע"י דויד המלך. על קצב ניסתם הגולל. מה שיש לפרלסמן או לנשיא (בושת מדינת ישראל) להגיד היה צריך לומר בזמן הדיון תרתי משמע. עבר זמנו בטל קורבנו. מעניין מתי פרלסמן יופיע שוב עם העתק הדבק ויטריד אותנו עם הבליו.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
אינסופיות הטמטום של סוטה מבחיל
  אהוד פרלסמן   13/09/15 23:52
היצור הנאלח המזדהה בתור יהודי, ושאני מקוה שהוא גוי, למרות שאני יודע שיש גם יהודים סוטים הנהנים לכתוב מילים מלוכלכות, הינו מטומטם מכדי להבין שאי אפשר בשש שניות להגיד את 21 המילים (לפחות), המוצגות בשיחה הקצרה ביותר שניתן להעלות על הדעת שתואמת את עדותה של א', כדלהלן: "א': כן. קצב: א', תראי, אני לא הספקתי להתארגן. אז תעלי אלי רגע לחדר 1817 ואחר כך נרד. א': אני באה." אביגדור פלדמן כבר אמר שגם אם היא היתה אומרת שקצב אנס אותה על הכוכב ונוס, השופטים היו מרשיעים אותו, והוא שכח לומר שגם אז היה מופיע הסוטה, ומספר לנו על סופיות הדיון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד, שכחת משהו
  משה, עורך-דין   14/09/15 11:51
הרישום של שיחת טלפון מתחיל בהרמת השפופרת בצד המקבל ומסתיים בהנחת השפופרת באחד הצדדים. עצם תנועת השפופרת גוזלת זמן, ברוב המקרים. פרק הזמן הנרשם הוא איפוא "ברוטו". בשש השניות של השיחה שנרשמה נכללו גם חללים כמו הרמת השפופרת והנחתה, אמירת "הלו" והזדהות יוזם השיחה במענה ל"הלו", גם אם היא קצרה ביותר. גם אם לא נאמרו "הלו" ודברי הזדהות, כי שני הצדדים ידעו את זהות הצד השני, ברור שבשש שניות לא יכול גם אלוף הקיצורים לדחוס שיחה כזו - ולא הגיוני שלמשוחחים באותה שיחה היה עניין בקיצורה במידה כה קיצונית. נהפוך הוא: אם קצב התכוון לקיים יחסי מין עם א', שהרי לשם כך כביכול הזמינה לעלות, סביר יותר שדיבר אליה בנינוחות ובאופן רך, מפתה וידידותי ככל האפשר, ולא בסטקאטו פרוסי. פרטי פסק הדין אינם מוכרים לי, אך אם הפירוט שמסר אהוד פרלסמן מדויק - אבחנתו נכונה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
עוד כמה דברים ששכחתי לכתוב.
  אהוד פרלסמן   14/09/15 16:20
ראשית, להלן קישור לפסק הדין שבסעיף 189 שלו כתוב הכל על השיחה: האמת של נאור. שנית, שכחתי גם ש: 1. א' סיפרה לשלי יחימוביץ' סיפור אחר לגמרי לפיו קצב פגש בה בלובי ושכנע אותה לעלות לחדר - ולא הזכירה שום שיחת טלפון. 2. א' היא שהזמינה את החדר, לדבריה עבור קצב, ולדבריו מבלי ידיעתו. 3. ביומנו של קצב היתה רשומה לו פגישה במשרדו בשעה שבה בוצעה שיחת הטלפון. 4. השיחה לא יצאה מחדר 1817, אלא ממרכזיית המלון. 5. א' העידה שהיא קיבלה את השיחה בכניסה למלון ושקצב פתח לה את דלת חדרו כשהוא לבוש רק חולצה ותחתונים. 6. השופטים שכתבו שהם מאמינים לא' ולא לקצב וליומנו, כתבו גם שיכול להיות שקצב יצא מחדרו והתקשר לא' מהלובי. 7. השופטים לא הסבירו למה הוא לא התקשר מהחדר, איך הוא שכנע מהלובי את המרכזנית שהוא קצב ושתקשר אותו מבלי לחייב את חדרו, איך הוא הספיק לחזור לחדר ולהתפשט לפני שא' הגיעה, ולמה הוא התפשט.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד שמור על קור רוח
  היהודי הניצחי   15/09/15 11:43
לא כל מי שאינו בדעתך הוא סוטה מבחיל. הרי אינך מכיר אותי בכלל, ואינני סוטה. לא יהדותי ולא יהדותך הם נושא הדיון. מבחינת המשפט הישראלי, אתה הוא זה המגונן על אנס (שהיה נשיא מדינת ישראל) בכל טוקבק שאין לו שום קשר לנושא. דרך אגב, גם פוטין כמוך, התייחס לקצב כאל גבר לעניין. להזכירך, קצב אינו דרייפוס ואתה אינך אמיל זולה. השאלה אם משפט קצב היה צודק אם לאו אינה קשורה לכתבה. זהו ניצול של במה לצורך זר. אתה למשל יכול לפתוח פורום בנושא זה ולא חסרות במות התבטאות לצורך זה. אני תמה, מדוע אין אהוד מתעסק באותה מסירות עם שפוטי אונס אחרים? כאלה יש במאות. להיטותו להכשיר את השרץ הנשיאותי בשיטה בלתי הגונות מעוררת הרהור, הגם שאינו מבוסס, שאולי מניעיו של אהוד אינם כשרים (ואני מקווה שטעות בידי).
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
כתיבתך מעידה עליך שאתה סוטה!
  אהוד פרלסמן   17/09/15 11:24
בן אדם שמדמין את קצב נאנס, ועוד מעז להעלות את זה על הכתב: "בוא נגיד שקצב לא אנס אלא נאנס", הוא סוטה מבחיל. לא צריך להכיר אותך בשביל להבין את זה. והעובדה שאתה ממשיך להתוכח, מבלי להתיחס בכלל לעובדות שאני מציג בפניך לגבי מה שכתבו השופטים, מעידה עליך שאתה גם מטומטם לגמרי. אתה מספר לי שוב ושוב שהשופטים קבעו שקצב אנס, אבל אני יודע את זה, ומוכיח לך שהם קבעו שהוא אנס למרות שהראיות שהוצגו במשפט מוכיחות שהוא לא אנס. אז מה אתה תענה לי עכשיו? עוד פעם תכתוב שהשופטים קבעו שהוא אנס? אתה בכלל מסוגל לנהל דו-שיח שבו אדם אחד עונה לטענות של השני?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
8
השופטים פוגעים בבטחון האזרחים
  רחובות   13/09/15 14:28
ומעוותים את רצון המחוקק ומוציאים בלא כלום מחבלים זורקי אבנים....

השופטים רגישים מאד כשזורקים נעל על נשיאת בית המשפט אז הפ פוסקים 3 שנות מאסר....

לסדום היינו לעמורה דמינו ...אם חנטרישית כמו גב נאור נהפכה לנשיאת בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- רחובות
זו מטרתם העיקרית
  איל   13/09/15 18:03
מטרתם העיקרית היא לתקוף את האזרחים הפשוטים. הם מאמינים שאם ירעו את התנאים ויערימו כמה שיותר קשיים וידקאו את האזרחים, אז יהיה יותר קשה לאזרחים לטפל בהם.
כתוב תגובה ל- איל
9
משליך אבנים הוא רוצח בפוטנציה
  נאור אינה מבינה?   13/09/15 14:54
כתוב תגובה ל- נאור אינה מבינה?
10
הרשות השופטת פוגעת
  בעצמאות המדינה   13/09/15 15:07
הגיע הזמן שחבריה הלא מכובדים יבצעו את תפקידם ויחדלו מלשרת את האינטרסים פוליטיים של השמאל שהם בגדול הרס המפעל הציוני. בישראל משום מה, כל חמור חושב שהוא פוליטיקאי ואינו מבין את תפקידו ומקצועו. בייחוד השופטים ואנשי התשקורת.
כתוב תגובה ל- בעצמאות המדינה
בית המשפט בשרות ה0מול הקיצוני1
  צרצר   14/09/15 07:44
בית משפט בשירות עצמו והשמאל הקיצוני
לבית המשפט הפוליטי מליצי יושר בקרב האקדמיה. לדוגמא מרצה לפילוסופיה באוניברסיטת חיפה נעמה כרמי. במאמרה 'המטרה: בית משפט בשירות הפוליטיקאים' היא תוקפת את המדינאים המנסים לשנות ההסדר הקיים שהוא מעשית שלטונו המוחלט של בית המשפט. לדעתה של ד"ר נעמה כרמי "הצעת החוק לשימוע פומבי של מועמדים לבית המשפט העליון בפני ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת היא הצעה גרועה. גרועה כי היא תגרום לפוליטיזציה של המערכת המשפטית". "משמעותה היא העברת הבחירה למעשה מהוועדה לבחירת שופטים אל הכנסת". יש לידעה כי במדינות דמוקרטיות הפרלמנט כלומר נציגי העם מפקחים על הממשלה ועל בית המשפט, כי זו משמעותה של דמוקרטיה שלטון העם. לטענתה "יש שופטי בית המשפט העליון בדימוס הטוענים שמכל העולם עולים לרגל לישראל כדי ללמוד מאיתנו את השיטה לבחירת שופטים". זהו סילוף אמת. לאמיתו של דבר נאמר בגיחוך ולאו דוקא על ידי שופיטים, שלא ראו שעולים לרגל ללמוד את שיטת בחירת השופטים בישראל. מדוע אין הכותבת נעמה כרמי מביאה שמות של אותם "שופטים בידמוס" שלטענתה כך טוענים. ישנם שופטים בדימוס המנסים לשכנע כמו השופט טירקל אך בשום מקום לא קנו זאת.

היא מודה שישנם פגמים כי יש לה "ביקורת נוקבת על הקרטל, הלכה למעשה, שמפעילים נציגי בית המשפט העליון בוועדה, המצביעים כבלוק אחד" - יפה! והיא גם יודעת ומודה ש.."לו היה הסדר כזה בגוף ציבורי מגיע לפני השופטים הנכבדים בשבתם בדין, הרשו לי לנחש כי היה נפסל על-ידם".. נכון שום גוף ציבורי אינו בוחר את עצמו שכן הוא אמור לשרת את הציבור ולא את עצמו. אך מייד כדי להצדיק את בחירת השופטים בידי עצמם טוענת נעמה כרמי "בשום פנים ואופן אין להחליף את הבלוק השיפוטי בבלוק פוליטי". וכי הגוש השיפוטי אינו פוליטי? השפיטה מתערבת בענייני ניהול המדינה שאינם נוגעים לבית המשפט. ואילו חברי הכנסת מייגים את העם לגבי כל הנושאים הציבוריים כשבית המשפט הוא אחד הנושאים החשובים בהם על העם לומר את דברו! את הגוש מרכיבים לא רק שלושת השופטים אלא גם עוד שני נציגי לשכת עורכי הדין. ומי אמר שעורכי הדין מיצגים את הציבור? במקרים רבים הם אינם מיצגים את מרשיהם אלא מוכרים אותם לרצון בית המשפט. אלו עושים כמצוות השופטים. ביחד חמישה מתוך תשעת החברים בועדה. גם שר המשפטים בדרך כלל מצביע לרצון נשיא בית המשפט העליון כי עליו "להתנהג יפה", שמא ימצא כתב אישום נגדו, כך שבדרך כלל מצביעים כגוש אחד ששה מתוך תשעת החברים. אחר כך מוסיפה "אסור אפילו להטות את מרכז הכובד בוועדה לכיוון הפוליטי" לאיזה כיון פוליטי היא אינה מפרטת. בועדה שני חברי הכנסת חייבים להיות אחד מהקואליציה ואחד מהאופוזציה, לכן הם בעלי גוון מדיני שונה ולא יצביעו כגוש אחד.
כתוב תגובה ל- צרצר
בית המשפט בשרות ה0מול הקיצוני2
  צרצר   14/09/15 07:54
"ודאי שלא להוציא את ההכרעה החוצה, אל הפוליטיקאים בכנסת. ההרכב הנוכחי של הוועדה נועד למנוע שליטה פוליטית במינויים לתפקידי שיפוט, ובצדק".... מכאן שלמרות שהיא מודה שהסדר כזה לו היה מתקבל על ידי השופטים לגבי כל גוף ציבורי אחר, היא מצדיקה אותו כאשר מדובר בשופטים עצמם! לתשומת לב, הנחת יסוד מובלעת: שליטת הפוליטיקאים – אלו שנבחרו על ידי העם לעסוק בעניני המדינה לדעתה כפי שלמדה מהשופטים, זהו דבר שלילי! ואילו שופטים אינם פוליטיקאים כלומר שליליים, לכן מותר להם לבחור את עצמם ואחר כך גם לעסוק בנושאים מדיניים כי הם אינם מדינאים – לא שליליים. כמו כן מותר להם במשך לפסוק בעניני מדיניות כי לטענתם זהו עניין משפטי- חיובי! מה שחמור הוא שכלל אינו מיצג את העם אלא נוגד לו. השקפתם וכך פעילותם מנוגדת לשאיפות הלאומיות כפי שבאו לביטוי במגילת העצמאות ומנוגדת לציונות למרות שנשבעו לה. היא מודה שישנן "מדינות שבהן שופטים נבחרים בבחירות, או ממונים על-ידי פוליטיקאים ואז עוברים שימוע". תיקון: באף מדינה זולת ישראל אין שופטים בוחרים את עצמם. חמור מכל הוא שרק לועדה זו הסמכות גם להרחיק שופט! שופטים כידוע אינם מרחיקים זה את זה. כלומר לעם אין כל שליטה כנגד שופטים פושעים. היא מוסיפה.. "אך שיטות המשטר שלהן מספקות איזונים ובלמים באופן אחר" טוענת – "למשל בארה"ב, על השיטה הפוליטית המורכבת מאוד שלה".... "השיטה היא מערכת שלמה". אינה מפרטת במיוחד את חסרונם של הבלמים כלפי בית המשפט בישראל. ועוד ...."אי אפשר לייבא ממנה רק חלק חילוף אחד" זהו טיעונה של בייניש, אך דוקא ברק את בייניש הם שמעדיפים את החלקים הנוחים להם בלא האיזונים והבלמים. למשל החליטו לפסול חוקים בלא שהוסמכו לכך ובלא קיומה של חוקה, וממילא בלא שבית המשפט הוכרז כבית המשפט לחוקה ובלא שייצג את מגוון הדעות בעם.

טוב ששיטת הוותק, לבחירת נשיא/ת ביה"מ העליון, אינה עקרונית בעיניה ומודה היא כי היא "זהה להטלת מטבע"... עד כה נבחרו גם נשיאים לא ראויים למשל אהרון ברק הרודן ובייניש גם היא רודנית בהרבה פחות ידע משפטי, או מאיר שמגר שהפך את בית המשפט כעיקרו לתביעה. היא תומכת בהפקדת הבחירה לנשיא בידי השופטים... זהו מתכון בטוח לעסקאות כוחניות, מלבד זאת אין זה מקובל בשום מקום. פוליטיקאים, עיסוקם הוא ניהול ענייני המדינה לכך הם נבחרו ובית המשפט הוא עניין חשוב שאסור להם להזניח. היא טוענת נגד קביעתם של מדינאים "מי שיהיה נוח בעינהם (המדינאים)" אכן שמדינאים שלא יפריעו לבית המשפט להתערב ולקבוע מדיניות משלו בניגוד לרצון הבוחר. היא טוענת נגד נסיונם של פוליטויקאים מסוימים "להשתלט על בית המשפט העליון" שכחה שאין הם מתערבים במשפט שלא כמו בית המשפט המתערב בכל.

לשיטתה "מהלך זה הוא חלק נסיונם של פוליטיקאים מסוימים להשתלט על בית המשפט העליון הוא רק חלק מחזית רחבה יותר, המבקשת לבצע סיכול ממוקד בדמוקרטיה הישראלית. המהלך משולש : פגיעה בחופש הביטוי, פגיעה בארגוני החברה האזרחית ועכשיו בבית המשפט" – מי שהרס את הדמוקרטיה הישראלית הוא זה שהשתלט על כל הסמכויות: השפיטה הביצוא והחקיקה. טוענת בחוצפה "פגיעה בחופש הביטוי" ומהי יותר פגיעה בחופש הביטוי מסעיף 'זילות בית המשפט' האוסר כל ביטוי ששופט יטען שפוגע בו בלא התחשב באמיתות הדברים?
כתוב תגובה ל- צרצר
בית המשפט בשרות ה0מול הקיצוני3
  צרצר   14/09/15 08:07
"פגיעה בארגוני החברה האזרחית"... מי פגע באילו "ארגוני החברה האזרחית"??.. וכאן מטעה במפורש, איש לא פגע באף אירגון. האם התכונה לאילו הממומנים על ידי עוכרינו הנוכרים המתערבים בריבונותה של מדינת ישראל? כמה מאירגונים מסוג זה: אגודה לזכויות האזרח בישראל; שלום עכשיו; עדאלה - מרכז משפטי לזכויות המיעוט הערבי בישראל; גוש שלום; די לכיבוש; יש גבול; נשים בשחור; כביסה שחורה; הוועד נגד גבולות; פורום שמאל; קול אזרחיה; רבנים לזכויות אדם; דו שיח; האם החמישית; המרכז למידע אלטרנטיבי המרכז לקידום פליטים אפריקאים; א.ס.ף - ארגון סיוע לפליטים ומבקשי מקלט בישראל; אסואת - נשים פלסטיניות לסביות; שוברים שתיקה; הפורום לדו-קיום בנגב; מכון הנגב לאסטרטגיות של שלום ופיתוח; אג'יק המועצה האזורית לכפרים הבלתי מוכרי בנגב; שוברים שתיקה; בצלם-מרכז מידע לזכויות האדם; יש דין - ארגון מתנדבים לזכויות אדם; מחסום ווטש, ישנם עוד רבים. עד כה מה שבקשו הוא לדעת מי מממן אותם. זו זכותה של הכנסת זו זכותו של העם לדעת מי מתערב בענייניו. בעולם אירגונים הפועלים במימון זר רשומים כאירגונים זרים. היא פוחדת מגילוי האמת, אילו גורמים עוינים עומדים מאחוריהם למשל קרן רוזה לוקסמבורג", המוסד גרמני נאצי התומך בשמדת מדינת היהודים, ומסרב בכל תוקף להתיחס לגזענות הערבית-מוסלמית, או קרן פורד הידועה לשימצה. מי מגביל את המרחב שבו מתורגלת אזרחות פעילה לשכנוע, דיון, ביקורת, מחאה והתנגדות? התקשורת הינה ממלכה של השמאל בה אין למחנה הלאומי יכולת ביטוי. ישנה בתקשורת רשימה שחורה ארוכה של אישים שאסור לתת להם במה כי הם מסבירים טוב מדי דעות הפוכות שאינם לרוחה. בתקשורת מתוסכלים מאי הצלחתם בשכנוע.

"סירוס בית המשפט שבין השאר תפקידו לבחון את חוקתיות החוקים ובכך את התאמתם לעקרונות היסוד של הדמוקרטיה" איש לא מינה את בית המשפט באף חוק! טוענת שמסכימה ל"ביקורת על בית המשפט העליון – שיכולה וצריכה להמשיך ולהישמע באופן הראוי" בית המשפט העליון מתנגד לכל ביקורת על בית המשפט. השופטת עדנה ארבל אף התבטאה שאין זה ראוי לבקר את בית המשפט העליון אלא יש להסכים להחלטותיו! (הדוצ'ה תמיד צודק) – טוענת שיש "נסיון להשתלט עליו ולהכפיפו לכנסת". המשתלט הוא בית המשפט, ואילו העם צריך לשלוט בגורלו ולהיות מסוגל לבחור ולהרחיק את שופטיו. נעמה כרמי חוזרת על המנטרה של בית המשפט כי "בית משפט עצמאי וחזק הוא המפלט האחרון להגנה על זכויותינו". במיוחד כאשר נחקקים חוקים הפוגעים בהן. ראינו כמה בית המשפט עצמאי היכן שצריך להיות, במיוחד נוכח שעור ההרשעות או שעור הזיכויים שירד לפרומיל אחד. בית המשפט עצמאי רק בניהול מדיניות משלו במקום מדינאים ונגד העם.

"מי שהיום רוב יכול להיהפך מחר למיעוט ולהיפך". לכן דואגים לכך שבית המשפט יהיה תמיד בידי הגוון הפוליטי השמאלי, השמאל לא חדל לצעוק "זכויות מיעוט" כשהוא דואג לא למיעוט במובנו המקורי כי אם לו עצמו המיעוט הפוליטי רוצה זכויות להתגבר על הכרעת הבוחר ולהפוך החלטות מדיניות. לכן טענתה ש"לא מדובר “בהם" ועוד איך מדובר בהשארת השפיטה הפוליטית הנוכחית וכך בכוח לשנות החלטות מדיניות על ידי מיעוט שלא נבחר. עוד מתלוננת "כולנו נפגעים פוטנציאליים מחקיקה הפוגעת בזכויותינו" – אכן כולנו נפגעים מהתערבות בריבונותנו ומחסרונה של חקיקה שתאפשר לנו לדעת מי העומדים מאחרוי כל אלו, וחקיקה לפיקוח על בית המשפט.
כתוב תגובה ל- צרצר
בית המשפט בשרות ה0מול הקיצוני4
  צרצר   14/09/15 08:16
לשיטתה חקיקה כזאת שטרם נתקבלה "מצרה את צעדיו של בית המשפט או כופפת אותו לערכאה פוליטית"... בית המשפט בישראל הינו בעל עמדות פוליטיות המסרב לקבל את החקיקה של מי שתפקידו לחוקק! בעיניה השארת החקיקה למדינאים שלכך נבחרו, יוצרת "דמוקרטיה רעועה, פגועה ומסורסת צריכה להדאיג את כולנו". מתאים לה יותר שבית המשפט ימשיך לשלוט גם בחקיקה.
כתוב תגובה ל- צרצר
11
נאור אינה נאורה - הנה הדוגמא
  asewtrw   13/09/15 15:39
היא לא חושבת - היא לא מהססת - היא יודעת.... די !! נמאס מכבודו- כבודה - מכובדי משחקי הכוח האגו וחוסר ההגיון משחקים באופן מכריע - על הרכב השופטים בעליון (רמה בינונית ואפילו פחות) על רמת המשפט וחוסר האיזון בין השכל הישר לקביעת הסדר במשפט משפט לא חייב להביא צדק אבל חייב לעשות סדר....... כשהסדר הוא חד צדדי ומאפשר אי סדר בולט בהתנהלות היומיומית המלך הוא ערום....
כתוב תגובה ל- asewtrw
12
האם זו "שליפה" של ארדן ?
  שלמה המגיב   13/09/15 15:43
לא להאמין שאדם נבון שהוא משפטן בהשכלתו , יזרוק "שליפה" מטומטמת כזו , בדבר הפרמטרים לקידום שופטים, שהיא גם בניגוד לחוק !! ( סעיף 2 לחוק יסוד השפיטה - " בענייני שפיטה אין מרות על מי שבידו סמכות שפיטה , זולת מרותו של החוק" ). ממש מדהים , קשה לי להאמין על ארדן. אם הכנסת , שהיא הריבון המייצג את העם , סבורה שהעונשים הניתנים למורשעים בעבירה זו או אחרת , אינם מרתיעים מספיק או אינם עונים על צפיות הציבור , אזי הכנסת אמורה לשנות את החוק בהתאם וזה תפקידה ( עונשי מינימום לדוגמא ), ולא יתכן שפוליטיקאים יאיימו על שופטים בעניין קידומם , על פי העונשים שהם גוזרים במקרה כזה או אחר , במקום לעשות את תפקידם בכנסת לשיפור המצב ( עפ"י השקפתם). תראו מה קורה במצרים , כאשר מערכת השפיטה מענישה באופן מוגזם מורשעים , בהתאם לצפיות המערכת השלטת באותה עת . בתקופת מורסי , הרשיעו את מוברק ואנשי שילטונו באופן בלתי סביר , וכעת בתקופת סיסי , עושים כך כלפי בכירי השילטון הקודם של מורסי !! , נו , כך רוצים אנשים נורמלים שתיראה מערכת המשפט ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה חשובה של שלמה
  היהודי הניצחי   14/09/15 00:16
שלמה צודק לאורך כל התגובה. עם כל הסימפטיה לארדן, זו שליפה מהמותן ופיספוס גדול. תגובתו של שלמה שקולה כנגד מרבית התגובות כאן.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
13
"העליון" - זרוע ארוכה של הסמול
  עזרי   13/09/15 15:59
מה חשבתם, שאין להם דעות פוליטיות? ודאי שיש, יותר מכל אדם. ובמקרה, או מסיבות שונות, הם ברובם אנשי שמאל רדיקלי, סמולנים שונאי ישראל, שונאי העם הפשוט, שונאי המדינה היהודית (שמכספה הם חיים), והם רוצים, כמהים, שואפים, לכפות את חזונם הרדיקלי האנטי-ציוני על הציבור הרחב, שהם בזים לו.
כתוב תגובה ל- עזרי
אתה תמים
  איל   13/09/15 17:09
הטענה שלך שזה בגלל דעות פוליטיות מוטעיית. אני לא אומר בוודאות אבל ראה את משפחתו של אהרון ברק שגמר את הכהונה עם איזה 15 דירות. זה בטח לא מאידיאולוגיה.
כתוב תגובה ל- איל
לא היו דברים מעולם
  יעקב ל   13/09/15 19:09
שקר שחוזרים עליו שוב ושוב נשאר שקר! מבדיקה שבוצעה באתר רוטר, השמאל לא מקובל שם, נמצא כי כל סיפור הדירות שאתה מנפנף בו אין לו כל אמת במציאות. אספר לך סיפור קצר: הירדן זורם אל הכנרת ואל ים המלח. כיצד האחד מימיו מתוקים והאחר מלוחים. פשוט, מי שמקבל ונותן, הכנרת, נשאר מתוק. מי שרק לוקח!, ים המלח, חייו מרים ומלוחים. שנה טובה!
כתוב תגובה ל- יעקב ל
אולי
  איל   13/09/15 22:19
אולי אתה צודק, אבל עד עכשיו ברק לא תבע אף גוף שפרסם זאת בראש חוצות. חוץ מזה, לא צריך ללמוד תואר במשפטים, על מנת להבין שמבחן ה"סבירות" שהמציא ברק, הוא מבחן סובייקטיבי פוליטי ואינו כלי שניחנו בו בוגרי הפקולטה למשפטים בלבד. זהו כלי דיקטטורי פרקסלנס. לכן בג"צ מהווה גורם דיקטטורי מזיק ביותר.
כתוב תגובה ל- איל
להתווכח עם סוס?
  יעקב ל   14/09/15 11:56
rotter.net

רב סרן "שמועתי" נמצא בקבע שנים רבות....
שנה טובה!
כתוב תגובה ל- יעקב ל
כתובות מדוייקות של הדירות
  איל   14/09/15 21:25
רשימת הכתובות של הדירות הוקראה אחת לאחת בתכנית של יורם שפטל!
כתוב תגובה ל- איל
14
אריה ומרים נאור חפרפרות שמאל
  פשקובסקי   13/09/15 16:09
אריה נאור, בן לוותיקי התנועה הז'בוטינסקאית, מכר נשמתו לשמאל והפיל בפח את יצחק שמיר. גם אשתו מרים, שמצטלמת איתו באירועי בית ז'בוטינסקי, היא חפרפרת של השמאל במצודת זאב.
כתוב תגובה ל- פשקובסקי
15
טפו אליכם מושחתים
  איציק מהשכונה   13/09/15 16:29
אני רוצה מישטר רק כמו באירן זה החלום שלי אתם בית משפט רקוב מסתנינים פלשו אלנו תופסים מקומות עבודה תופסים דירות אני מקוה שאת ובני משפחתך תרעבו ללחם
כתוב תגובה ל- איציק מהשכונה
לוקחי שלמונים ומוכרי משפט!
  גחלת   14/09/15 00:04
מובאה: לציבור מתחיל להמאס? זו מלכודת פשע! אסור להתקרב אליה. יש כאלה שלא שמים לב מה קורה ופתאום הם זרוקים ברחוב בלי רכוש ובלי שום יכולת לבוא בטענות, פס"ד כמוהו כדברי אלוהים חיים, עירעור? אשליה בכדי למנוע פיצוץ והמשך מלחמת ההתשה הכלכלית. צריך קצת סטטיסטיקה, כמה בכלל חושבים שיש להם למי לפנות? אתה נירדף בכל המערכת, הלכת לערכאה אחרת רודפים "פושעת" לשם, רודפים "נחש שיש לרוצץ את ראשו". מערכת משפט מסדום ועמורה טבולה בשחיתות שלטונית והיא בראש הפירדמידה! מישהו ראה שופט נשפט בקרקס המשפטי לראווה ומושלך לרחוב כ"נחש"? כמה קורבנות אדם הומרו לעוד דירה באוסף שלהם? אלו טורפי אדם. מתחיל להימאס? הם פעלו במחשכים ונחשפים ברשת ע"י יחידים. מי שנזרק לרחוב נמצא בהלם, שבור ורצוץ, ללא בית ובסיס לפעולה, חלק התאבדו ואינם, וחלק חוששים שיבולע להם ואינם מעזים להתבטא וחלק מנסים להשתקם מהאונס בגהינום שעברו כמוזכר בסרט התעודה המצוין והמזעזע divorce corp. אחוז ההתאבדויות עלה במקביל לעליית ערך הרכוש וההתעמרות בבשר התותחים שנפל למלכודת. מגיבה 18 בכתבה על מקייס (ידועה בהיותה לצידן של נשים, וניפקה בהתאם צו הגנה על הפילגש בתיה שוורץ! כשהאישה התנגדה, צרחה עליה שהמאהב רוצה שקט והוא אכן התלונן "פוגעים לי בפרטיות" מתחת לחגורה... רק זה ששילם במעטפות כסף מעז להוציא צו הגנה על פילגש מול אשתו, כשהתברר לו שהתעוורה הפליל את השופטת ואת מעטפות הכסף: "היא עושה ת'עצמה כי היא פוחדת מהש' אליה נוס" רק מי שבי"המ בכיסו ויודע עם מי יש לו עסק, יגיב כך וישקף את האמת. המגיבה: "המתואר בכתבה איננו יוצא דופן, התופעה של הונאת נשים נפוצה בביהמ"ש למשפחה והחיזיון של אי נאמנות ללקוחות, נפוץ! רק בדיון גיליתי שב"כ מרמֶה אותי כשתאם עם עורכת הדין של בעלי בקשה לדיון בהסכם גירושין שעדיין לא נוצר. הוּבלתי כשה לטבח, כשמקייס כועסת עליי שוב ושוב כי לא הסכמתי לחתום מבלי להבין קודם את המתרחש. נענשתי בכינוס על ביתי למרות שיכולתי לרוכשו בסיום המשפט. אחרי הדיון התחלתי לבדוק, וגיליתי לתדהמתי שנימכרתי בְתיק זימון להסכם מאחורי גבי. החלפתי עו"ד וגיליתי שהנו חברו של הקודם. הפעם כשבעלי ביקר אצלו (כן כן אצל בא כוחי) חשדתי וגיליתי שמזה חודשים מונחת לפניו בקשה לסנקציה נגדי ברבני בלא שדיווח לי כדי שלא אערער, והפסדתי את זכותי לכך. אלו רק שתי דוגמאות מהמכלול הקרימינאלי שאליו נחשפתי בביהמ"ש. איך אמרו חבריי: "אל לך לשאול אם בעלך שילם שוחד, אלא כמה היה במעטפה איתה קנה משפט" ואז נודע לי שבכלל קיימת תופעה של רכישת הצד השני. עד ששר המשפטים ומבקר המדינה לא יעצרו התופעה הזו ויִצְרו מערכת בקרה למענה ושיפוי הנפגעים, אסור להתקרב לעולם הפשע הזה. חבל על הזמן ועל הכסף שלא לדבר על הסיכון להיזרק לרחוב!
כתוב תגובה ל- גחלת
16
נאור=אשת החושך והאפלה! ח ח ח
  גימי-יהודי מיהודה   13/09/15 16:58
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
17
גם שופטים מוגבלים
  נובל   13/09/15 17:01
בשיקול הדעת. ממשלת ישראל חייבת לחוקק חוק שיורה לשופט בישראל מה העונש שצפוי לערבי שזרק אבן או שהתכוון לזרוק אבן. גזר הדין אינו נתון לשיקול הדעת של השופט מרגע שהוכח שהערבי זרק או שהתכוון לזרוק אבן. ולשופטת נאור רצוי מאוד שתפנה את מקום מושבה הרם לשופט בעל דעות הרבה יותר אחראיות. ולמדינת היהודים צריך לומר תבחרו שופטים טובים יותר מבחינה דאגה לעם היהודי היושב בשיטחי ארץ ישראל ופחות לקיום ליברליות וזכויות אדם.
כתוב תגובה ל- נובל
18
להחליף את שיטת השפיטה
  איל   13/09/15 17:01
להחליף לשיטת המושבעים. בית המשפט העליון פשט את הרגל. (שלא כמו משפחתו של אהרון ברק עם איזה 12 הדירות). אני מסכים עם נאור. אנחנו לא יכולים להמשיך לחיות במדינה חשוכה שבה רוצחים בפוטנציה משוחררים על ידי שופטים משוחדים. בית המשפט העליון כנראה היה מוצא דרך משפטית אפילו לשחרר את ג'ון הג'יהדיסט אם המעשים שלו היו מתאימים לאג'נדה הפוליטית שלהם
כתוב תגובה ל- איל
19
שמתי לב שאינם פוחדים
  ארי כספי   13/09/15 17:09
הדוגמא הכי בולטת : עדיין לא סיימו "לדון" בערעור של אולמרט. אם זו אינה חוצפה ולא מעשה נבלה - אינני יודע מה כן.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
20
חובתו להגן על נשיאת 'העליון'
  שתיקת רה"מ   13/09/15 18:35
הנשיאה להבנתי , נוכח ה'איום' של השר ארדן כלפי השופטים בישראל , שבעיני הרבה מגיבים לעיל , תורגמו אף להסתה נגד נשיאת 'העליון' , השופטת נאור ראויה ומידית לדברי הגנה - מהותית ומשמעותית של ראש הממשלה וכן גם לציון - הערה שדברי ארדן נאמרו על פי דעתו בלבד .
כתוב תגובה ל- שתיקת רה"מ
21
מדוע בכלל צריכים "שופטים" ? !
  ללשכת ורה"מ   13/09/15 19:19
כתוב תגובה ל- ללשכת ורה"מ
22
צודק השר ארדן
  רמי מץ   13/09/15 19:23
סליחה השופטת נאור, ידוע גם ממקרים קודמים על הנחיית הענשה מחמירה בנושאים שונים ומשונים, שנעשתה על ידי נשיא בית המשפט או שר/ת המשפטים או על ידי פרקליטי המדינה כגון שי ניצן שהורה להחמיר עם הימנים ביהודה ושומרון, ולשחרר ממעצרים מפגיני שמאל קיצוני כגון מפגיני בילעין ועל כך חטף נזיפה משופטת בעקבות תלונה על נטיותיו הפוליטיות השמאלניות ופגיעתו והפליית הימין, . אז אל תספרי לנו סיפורי סבתא נאור....לא פעם יצאה הוראת החמרה בענישה....וזה אומר שלא רק שהשופטים עצמאיים וחופשיים...אלא שתמיד יש מי מעליהם שמנחה אותם. האם גישת הגב' נאור מסמלת סוג של שמאלנות...המרחמת על הרעים באדם או שאין לה שום יחז לבני עמה וללוחמי צה"ל...לצערי כך זה נראה. לי זה מריח את הקרן לישראל חדשה.... בשורה האחרונה צודק ארדן צודק רוה"מ חייבים להחמיר בזורקי בקבוקי תבערה ואבנים שמיועדים פשוטו כביצועו להרוג יהודים חיילים ואזרחים באשר הם. אז תפסיקי להתלהם, ואכן מי שבעקבות הסכמיו עם הקרן לישראל חדשה טרום ובזמן לימודיו, התחייב לביצוע האג'נדה להחרבת מדינת ישראל אסור לו להיות שופט במדינת ישראל, וכל מי שיקל בדינם, פוגע במדינת ישראל ולדעתי לפטרו מיידית מכס השיפוט. שופט צריך להיות עם העם שלו ולא נגד העם. את הצדק תשאירו לצודקים. בבית המשפט אל תצפו לצדק.
כתוב תגובה ל- רמי מץ
23
המדינה 'בדהרה' ל'טוטליטריזם' !
  על המשטר   13/09/15 19:26
כתוב תגובה ל- על המשטר
ראה תגובתי בפורום
  שפרירית   14/09/15 08:27
מי שטוטליטרי הינו בית המשפט כן טוטליטרי לרעת המדינה והכי חשוב העם היושב בו.
כתוב תגובה ל- שפרירית
24
מאוד רוצים להדמות אליהן
  אהרון שחר   13/09/15 20:33
מיהו האח הגדול הקובע בשבילנו למי אנו רוצים להדמות?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
25
יהודים יקרים מה אתם מתלהבים?
  מלחמות של אשכנזים   13/09/15 21:24
הפלג הנוצרי בחסות ביבי רוצה לשלוט והפלג הסעודי בחסות בוז'י רוצה לשלוט, בכל מקרה ליהודים לא יצא חיר מזה . לא יכול להיות שאשתו של ראש ממשלה תגיד שתשרף המדינה ובעלה יבחר לראשות הממשלה זה פסיכוטי ויכול לקרות רק במחראה הציונית, מנגד בוז'י שרוצה להיות ראש ממשלה שומר שתיקה על פשעים שבאמריקה הוא היה במאסר עולם .מפקד אוכלוסין קבע שיש 6 ומשהו מיליון יהודים במחראה הציונית 6 מיליון ואין אנשים יותר ראויים משני הנוכלים הלבנבנים הזבל האנושי הזה שמזיין נשים נשואות והשתקן ממנזר הלבנבנים. יהודים יקרים בנג'מין והרפובליקנים מאמריקה מתכוונים להציף את המחראה הציונית בנוצרים ורפורמים כדי שישתלטו על המחראה הציונית,בונים כבישים חדשים נמלים חדשים מאיפה כסף? מאמריקה מהרפורמים מתכננים להביא אותם ולשכן אותם באוניות לחופי המחראה הציונית. המלחמה היא בין הנוצרים למוסלמים על השליטה היהודים בכלל לא בתוכניות,עם כזה מטומטם ה' יעזור,לא סתם באמריקה קוראים לבנג'מין ניתאי מלך היהודים,רק אחד לפניו זכה לכינוי מלך היהודים וזה היה יש'ו.
כתוב תגובה ל- מלחמות של אשכנזים
26
סרחון מרקיב של מערכת עשית הצדק
  רחובות   14/09/15 00:22
נשיאה עלובה של בית המשפט העליון ,מטיפה מוסר למי שאחראי על בטחון הפנים של המדינה.

כנראה שתפוח ששוכב צמוד לתפוח רקוב נרקב גם. הוא....
כתוב תגובה ל- רחובות
27
נאור
  רפי נעים   14/09/15 00:51
גברתי המכובדה לפעמים טוב לעשות כמו מדינות שאנינו רוצים להידמות להם אבל הם קימים מאשר מדינה נאורה שנימחקת מהעולם ולא תהיה קימת בגלל נאורותך(לכי תגורי באמריקה היו סוקלים אותך ואת מדריך הדרך הנאור שגרם לנו לקבור ילדים שלא חטאו)
כתוב תגובה ל- רפי נעים
28
שופטים .פרקליטות משטרה ריבלין
  ישע   14/09/15 08:18
נכשלתם לשרת את האזרחים היהודים במעשים אתם מעודדים את הפעורים הערבים בחסות דקטטורה תקשורתית פושעת /בוגדת .אין מכילה ל עוכרי ישראל
כתוב תגובה ל- ישע
29
לבטל שלטון מפורק על רשויות עצמ
  borusdo   14/09/15 10:54
תגישו חוק שקובע, במקום לפזר הכרזות מפתיעות, פופוליסטיות. זה שחייבים לעשות, זה שיפתור בעיות שופטים רעים. במקום הכרזות מפתיעות תגישו חוק. מר סמוליאנסקי, מר אורדו ואקטיביסטים שותפים אחרים, מה שווה הכרזות מפתיעות שלכם בעיתון, מלבד סיפוח צרכים פופוליסטיים שלכם?? - הרי אתם - נבחרי עם; - לכם ניתן סמכות להפוך דברי של דובר למציאות. - תגישו הצעת חוק לאישורו של כנסת; שלפיו בית המשפט יחזור למלא תפקידו לשמור ולממש חוק וצדק במדינה יהודית ודמוקרטי. תגיש חוק שיתגשם יסודות מדינה דמוקרטי. - בחוק שתגישו יש לקבוע ששלטון מדינת ישראל הוא בידי בית נבחרים בלבד. שבית הנבחרים, הוא שקובע הרקב ממשלה, שכוללת משרד משפטים עם בית המשפט. -לפי חוק שתוגש: - אין יותר פיצול שלטון ישראלי על רשויות נפרדות ועצמאיות! - לפי חוק,- כנסת ישראל, הוא השליט וגורם שקובע חוקים על מדינה. - הרי כך נקבעו יסודות שיטת שלטון דמוקרטי. הרי לפי כך חי כל עולם דמוקרטי. - שיעשה דבר בפועל, לא רק ע"י הכרזות לתקשורת!! - תגישו חוק מבוקש שקובע עובדות במדינה, במקום לפזר הכרזות מפתיעות, פופוליסטיות.. - תכלס רבותי!!
כתוב תגובה ל- borusdo
30
היום נהרג יהודי מפגיעת אבנים
  שד2113   14/09/15 15:08
סוף סוף הנבואה התגשמה כבודה כנראה לא חיה במציאות אחרת לא רק שלא היתה נעלבת אלא היתה שולחת הודעה בלשון בקשתו של ארדן לכל מנהלי בתי המשפט.... הערבים הורגים באבנים יהודים - ומערכת המשפט תומכת בענישה מצחיקה..שמעודדת עוד זריקת אבנים...ועוד הרגית יהודים
כתוב תגובה ל- שד2113
31
המעופפים
  אבני   14/09/15 17:22
זו הוכחה נוספת על ניתוקם של השופטים מהמציאות ומהעם. מה יותר פשוט הגיוני ומעשי יותר מלהתייחס לזריקת אבנים על כלי רכב נוסע כנשק קטלני? ואם לא, שיואילו האנשים המתחכמים והחושבים שהם חכמים האלה מה זה. אחר כך הם מלינים ואף לא מבינים למה הציבור מתעב אותם ומרוחק מהם. הם לא מבינים למה הציבור לא מבינים אותם, החכמים האלה אללק. לא מפנימים שהמציאות המשפטית במדינה ירדה לרמת זנות שאין נחותה ממנה. צריך באמת מהפכה, מהפכה, מהפכה משפטית. די לסבל הזה ולצורה הארורה הזו ממנה אנחנו חייבים לסבול.
לצערי, כאזרח נאמן והגון במדינה הזו,ותרם משהו, איני מכיר יותר בלגיטימיות בתי המשפט יותר. וזה כבר בכל תחומי המשפט. גורמים לי לרצות להגר מפה במקום לשלוח אותם לעזאזל.
כתוב תגובה ל- אבני
32
נאורות בעייתית
  שפכטל   14/09/15 22:57
מאז אהרון ברק אנו רואים נסיגה של תמיכת הציבור בשופטיו העליונים! הסיבה שהם לא הגנו על עם ישראל ועסקו בהגנה על האויב הגב' נאור ממשיכה בכך. מצד שני - הדרך של ארדן איננה תקינה - כאילו להפיל אימה על השופטים אם לא יחמירו... הדרך צריכה להיות בחקיקה! זריקת אבן - שלוש שנות מאסר כמינימום ואז גם הגב' נאור וגם שאר קהילת השופטים שעסוקים בהגנה על הטרור - יאלצו לפסוק לפי החוק! ולכן השר-ארדן - שנה את זה בכנסת בחקיקה מהירה - אם נאור ושות' יתערבו בחקיקה - או-אז יש לרשום לה הערה בתיק! על פגיעה בהליך דמקורטי! ואם תמשיך לפעול כנגד בית-המחוקים.. אזי אמליץ לשרת המשפטים הנהדרת והחכמה פשוט להחליף אותה באדם ראוי - שיודע גם להגן על החוק אבל גם להגן על אזרחי המדינה.
כתוב תגובה ל- שפכטל
33
ארדן רוצה שהשופטים "יתלכלכו".
  פועה   15/09/15 18:18
הוא בהחלט יכול וצריך לשנות את החוק באמצעות הכנסת ולקבוע עונשי מינימום למיידי אבנים. הוא אינו עושה את זה כי הוא וחברי הכנסת יודעים שמפעם לפעם צצים להם מיידי אבנים יהודים, שגם אותם יצטרכו לשפוט ולגזור את דינם. לכן ארדן מעדיף שהשופטים יתכבדו ויתלכלכו, ויקבעו דין אחד למיידי אבנים ערבים ודין אחר למיידי אבנים יהודים...
כתוב תגובה ל- פועה
34
כשילד זורק אבנים
  יחיאל ש.   15/09/15 20:11
החמרת הענישה חיונית. אבל נותרה פינה לא מכוסה והיא ילדים מתחת לגיל 14ץ נראה שצריך לחוקק כי ההורים ישלמו קנס של 10000 ₪ , אם בנם ייתפס בזריקת אבן.
כתוב תגובה ל- יחיאל ש.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il