|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ברור היום לכולם כי אין צורך בסיבה מיוחדת כדי לשנוא יהודים, לבזותם, להשפילם, לפגוע בהם בכל דרך אפשרית, להשתיק אותם, לנדות אותם מחברת אומות העולם
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צדק פואטי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  20/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד מעשה נבלה צרפתי !
  ל- ד"ר חיים משגב   20/11/15 09:53
ביוני 1941 פלשו לבריה"מ אלפי טנקים, רכב משוריין ותותחים

מתניידים, מתוצרת מפעלי רנו, פיג'ו, ציטרואן, הכול תוצרת

צרפתית, ששיתפו פעולה עם פלישה הנאצים לבריה"מ ! בכך האריכה

צרפת כשנתיים את המשך מלחמת העולם השנייה עם כל הקשור בכך!

נוסף לכך נהפכה פריז לבית הזונות הגדול באירופה מ-1940 עד

1944 .
כתוב תגובה ל- ל- ד"ר חיים משגב
2
תודה לך חיים משגב.
  שולמית   20/11/15 10:07
את אשר לא העזתי לחשוב, וודאי לא לומר בקול, אמרת אתה באומץ-לב והשכלת אותנו בעובדות שלא ידענו או שנשכחו מאתנו. למשל לא ידעתי שהיו אלה הצרפתים שהפציצו ברחוב מרמורק, ובזיכרוני נשארו רק האיטלקים. לאחרונה, מדי פעם, נשמעו כתבים שונים באירופה שטוענים, מתוך עיוורון, שאירופה אשמה, שלא השכילה לשלב את המהגרים בתרבותה, ואינם מקשיבים למה שהמוסלמים עצמם מכריזים. הפיכחון עדיין לא הגיע אל אנשי התרבות, ומהרבה בחינות, כשיבינו שעם המוסלמים הרצחנים מוטב לא לנהוג מתוך גישה של פוליטיקלי- קורקט, זה יהיה מאוחר מדי. ובעצם, כבר עכשיו.
כתוב תגובה ל- שולמית
3
הדברים שכתבת בסוף מאמרך
  דר חיים משגב היקר   20/11/15 11:31
הם המפתח המרכזי לכל הקורה ביחסינו כאן במזרח התיכון עם העולם הערבי.

צר לי, ואני כואב שוב ושוב, שהקמנו בארץ ישראל, על כמה קרעי אדמתנו היקרה, ריבונות יהודית, כשלצידנו ובתוכנו יש אויב מר ואכזר הרוצה להשמידנו עוד משלהי המאה ה 19 !

והשמאל היהודי מלטף ומחבק אויב זה בתום לב ומתוך גישה מוטעית ושגויה וגורם לנו בכך נזקים קשים וחמורים שספק אם ניתנים יהיו לתיקון אי פעם.
כתוב תגובה ל- דר חיים משגב היקר
4
מאמר בלתי אנושי מיסודו
  אהוד פרלסמן   20/11/15 11:35
אני רוצה לראות את האדון משגב ניצב מול זוג הורים שכולים מהפיגוע הזה, ואומר להם בחיוך מלא עליצות "מגיע לכם". המאמר הזה מסתכל על האירופים בתור איזה מושג מופשט, ולא בתור בני אדם. בדיוק מאותה נקודת מבט מסתכלים נוצרים רבים על הקורבנות שלנו ואומרים שמגיע לנו כי צלבנו את ישו. אני אוהב לטייל בצרפת, ואני לא יכול לחשוב על עצמי מסתכל על הצרפתים שאני פוגש בדרכי, ומדבר איתם, ומחייך אליהם, ונעזר בהם כדי למצוא את דרכי, ובליבי מאחל להם "הלואי שתמותו". לא ולא! זה לא מגיע להם! אז נכון, גם אני מתיחס פעמים רבות לאירופים בתור מושג, ומרגיש שהם שונאי ישראל אנטישמיים וצבועים, ואני בהחלט מקוה שהפיגוע הזה יפקח להם את העינים, אבל לרגע אחד לא הרגשתי שמחה מול הטבח הזה. נרצחו שם בני אדם! איך אפשר לשמוח?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פנייה בהולה למו"ל הפורטל !!!
  "חתול רחוב"   20/11/15 14:46
אהוד אתה מקסים. עד כה, צדיק אחד בסדום. ראה הערותי והארותי למטה יותר... היה בטוב. אתה מלך אנושי בתוך זוועת המצדדים, נבערי הנפש היהודית ובני האספסוף המזיע כאן. תודה אהוד. שלך, "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- "חתול רחוב"
תקרא טוב ותבין
  אל תקפוץ   20/11/15 15:10
יש "אירופה" ו"אירופאים" כמושג מוכלל ומופשט ויש אידיוידואלים ,בני אדם שגרים באירופה. כאשר משגב מדבר בהכללה הוא לא מדבר על הפרטים שנהרגו או על משפחותיהם. משגב רואה את "אירופה" שפגעה ופוגעת לאורך שנים ביהודים ובישראל. אף אחד,כולל חיים משגב לא שמח למותם של אנשים אבל כל יהודי וישראלי שמח שהאמת יוצאת לאור . כל אחד היה רוצה שאירופה תבחין בין טוב לרע,תפסיק עם שנאת יהודים והתנכלות לישראל. אף אחד לא לא רוצה בהמשך השקר וההכחשה
כתוב תגובה ל- אל תקפוץ
קפצתי. קראתי שוב.ונגעלתי.
  חתול רחוב   20/11/15 20:46
אין אנוש בעולם שיעלה במוחו המעוות הגיגים מכוערי נפש כשל מר משגב. אין. ותפנים גם אתה. עוולות אירופה אינן צידוק שיפנימו ויתעוררו.וילמדו ויבינו דרך עוולות דומות או קרובות. עוול לא יירפה בעוול. הדיוטיזם לטעון זאת. וחבל שאתה מעוות תפישה כמוהו.
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
אתה ממש אידיוט!
  אריה מלך   21/11/15 08:14
איזה דרך קיימת כדי שאירופה תבין מה עובר עלינו כאן? הרי הם בכוונה ובמשך עשרות שנים מתעלמים ממעשי הטרור הערבי כאן בארץ ובדרך זו היו סבורים שהם מרחיקים את הטרור מהיבשת והיא תישאר מחוץ לתחום הטרור הערבי וזה עוד בתנאי ששערי אירופה יהיו פתוחים בפני מהגרים מוסלמים שעד היום מעריכים שיש באירופה כ-20 מיליון מהם וזה עוד לא הסוף. האם לאירופאים אכפת כמו גם לשמאלניסטים בארץ שמאז הסכם אוסלו הגדול נרצחו כאן קרוב ל-1800 יהודים ע"י הפרטנרים של רבין ופרס?
כתוב תגובה ל- אריה מלך
לא רק הכותב עולץ ושמח,
  תשובה אפשרית   20/11/15 16:26
הימין ברובו הגדול שמח ורוקד על הדם השפוך בצרפת. זה קורה כי הימין זה מצב לא אנושי של תודעה, שרק מעטים בו מסוגלים להחלץ ממנו ולהיות חלק מהמין האנושי.
כתוב תגובה ל- תשובה אפשרית
מי ששמח זה בעיקר השמאלנים.
  אהוד פרלסמן   20/11/15 18:14
הנה תגובה שכתב לי שמאלני מטורלל: "לפני מאה שנה לא היו מוסלמים בפאריס, אבל היו צרפתים באלג'יר, איטלקים בלוב, צרפתים בנרטיניק, בלגים בקונגו ועוד. מאות שנים האירופאים אכלו, שתו, ניצלו והתעללו. עכשיו הם משלמים את המחיר של החזירות שלהם. איך אמר מילטון פרידמן? אין ארוחות בחינם." השמאלנים הם אלה שמתמחים בהגנה על הרוצחים המטורפים באשר הם, והם אלה שאיבדו כל צלם אנוש כאשר הם תמיד מאשימים את הקורבנות ולא את הרוצחים, בדיוק כמו שעשתה וולסטרום המנוולת. לנו היהודים, ובמיוחד בישראל, יש את כל הסיבות שבעולם לרצות לנקום באירופים על אשר עשו לנו בעבר, וגם על תמיכתם ברוצחינו בהווה, אבל השמאלנים המטורללים מדברים על קולוניאליזם ועל רצח אינדיאנים שהיו לפני שנים רבות, ושאין להם שום קשר אליהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
התגובה הזו נכתבה להודעה שלך,
  דמגוג בפרוטה   20/11/15 22:58
״לפני מאה שנה לא היה אף אזרח מוסלמי בפריז, בריסל או שטוקהולם. והמערב המטומטם, שהפך למאמין קנאי בדת זכויות האדם שהוא עצמו יצר, פתח בשם הדת החדשה את שעריו בפני המוסלמים האלה, ועכשיו יש שם מיליונים. הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, והמערב אשם בגיהנום שהוא יצר לעצמו, בדיוק כפי שרבין אשם בכל אלה שנרצחו בגלל שהוא הביא לכאן את הרוצח המבחיל ערפאת, ובדיוק כפי שהממשלה, שלא העיפה בחזרה את כל הכושים שהגיעו לכאן ממצרים, אשמה באסון שהיא המיטה על תושבי דרום תל אביב, ולא רק עליהם״- זו הודעה שהיא גם גזענית וגם מלאה בשמחה לאיד. התגובה שכתבו לך היא תשובה ניצחת לטענה העלובה שלך.
כתוב תגובה ל- דמגוג בפרוטה
ילד, רצית לשבור את שיא הטמטום?
  אהוד פרלסמן   21/11/15 06:19
כבר מזמן כתבתי לך שאני חושב שאתה והחברים שלך, כולכם ביחד בעצם ילד אחד בן 12 עם גישה לכמה מחשבים. אז כמה שלא תתאמץ לשבור את שיא הטמטום לא יעזור לך, וולסטרום הזאת תמיד תהיה יותר מטומטמת ממך, והיא לא השמאלנית היחידה ששמה את הטמטום הילדותי שלך בכיס הקטן. וכדי לשבור את שיא הטמטום אתה מספר לי שתגובת השמחה לאיד של השמאלני האחר, שכאמור יש רגלים לסברה שהוא אתה עצמך, נכתבה בתגובה למה שאני כתבתי. כאילו שאני לא יודע את זה. ואחר כך, כדי להפליג עוד יותר בטמטומך חסר הסיכויים לשבירת השיא, אתה כותב לי שאני שמח לאידם של אחי היהודים שנהרגו בפיגועים שהגיעו בעקבות החלטתו של רבין להביא לכאן את ערפאת, ושל אחי היהודים תושבי דרום תל אביב הנאנקים תחת סבלם של הכושים שהגיעו לכאן ממצרים. ולבסוף, לא בטמטום אלא בשמחה לאידם של הצרפתים שנרצחו בפריז, אתה מתיצב מאחורי תגובת השמחה לאיד של השמאלני האחר. כמה שאתה עלוב!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עדיף לעבור למשפחת אומנה.
  אם אחים כמוך,   21/11/15 15:57
כתוב תגובה ל- אם אחים כמוך,
עם אחים, ילד, לא "אם אחים".
  אהוד פרלסמן   21/11/15 18:54
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עדיפה משפחת אומנה מזו שלך
  גם כך,   21/11/15 20:37
כתוב תגובה ל- גם כך,
אז מה, אתה בעצם ערבי?
  אהוד פרלסמן   23/11/15 00:48
בהתחלה חשבתי שאתה סתם ילד מטומטם שלא מבין בדיוק מה שכתבתי, וששגיאת כתיב אחת יכולה להופיע אצל כל אחד, ואפילו לי זה כבר קרה. אבל עכשיו עלה בדעתי שאולי אתה בעצם מבין היטב מה שכתבתי, ופשוט רצית להביע את הבוז והתעוב שמעוררים בך אחי היהודים. המסקנה: אתה בעצם ערבי שנהנה לתרגל את העברית שלו באתר של יהודים. האם אני צודק?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הכוונה היתה, אם הבנתי נכון,
  דומני, שאתה טועה   23/11/15 15:47
שלהיות אח שלך פירושו להוולד במשפחה לא טובה ולכן רצוי לעבור למשפחת אמנה. אני גם חושבת כך.
כתוב תגובה ל- דומני, שאתה טועה
שאתה לא מקשיב למה שמסבירים לך
  הבעיה שלך היא,   21/11/15 18:48
מסבירים לך בסבלנות, שהתיזה שלך על ״אשמת המערב״ מופרכת, ושיש הסבר אחר לזוועה שקרתה בצרפת. במקום להקשיב, לענות לעניין ואולי לחשוב שאתה טועה, אתה משתולל ומאשים את כל העולם ואשתו כאילו הוא תומך בטרור. הנכון הוא, שבסך הכל הציע מישהו הסבר אחר משלך למה שקרה בצרפת. הטענה לפיה ״אין ארוחות בחינם״, ביחס להגירה למערב של מי שהיו תחת הקולוניאליזם כ״תשלום״ על זוועות הקולוניאליזם זה הסבר בדבר סיבה ותוצאה, שמקובל מאד באקדמיה באירופה. הקולוניאליזם, אגב, הוא הסיבה לכך, שתושבי הקולוניות לשעבר זכאים להתאזרח במדינות הקולוניאליות. מכל מקום, גם אם זו טענה לא נכונה, זה לא תמיכה בטרור ולא בטיח, ובודאי לא שמחה על מה שקרה בצרפת. אם כבר אתה מדבר על התנהגות ילדותית, ההשתוללות שלך מול דיעה שמערערת את תפיסת העולם שלך היא ילדותית.
כתוב תגובה ל- הבעיה שלך היא,
לדעתי, היא תיפול על אזניים
  תגובה יפה. מברוכ.   21/11/15 20:40
ערלות.
כתוב תגובה ל- תגובה יפה. מברוכ.
אפילו פרסי מבין מה שאתה לא.
  אהוד פרלסמן   24/11/15 11:48
בדיוק עכשיו קראתי מאמר הסוקר את התגובות בפרס על הטבח בפריז, ובו נכתב: "האינטלקטואל הרפורמיסטי, פרופ' צאדק זיבא כלאם, כתב ב-15.11.15 ביומון הרפורמיסטי שרק כי "אין שום תרוץ מוסרי ואנושי לא להזדהות ולא להביע תנחומים ... דבר זה לא משרת את האינטרסים של איראן". הוא מתח ביקורת על כך שהשמרנים האשימו את צרפת ואת המערב בפיגועי דאעש בצרפת בטענות כגון "מגיע להם", "המערב אוכל את מה שבישל" ו"הם זרעו רוח, עכשיו קוצרים סופה" ואמר כי דיבורים מעין אלה מסבים נזק לאינטרסים של איראן." להלן הקישור למאמר, שאם תקרא אותו, תבין שהיית יכול בנקל להשתלב במשטר של המשוגעים הפרסים: התגובות בפרס.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אמירה- הגיע להם, בזויה ופסולה.
  הסבר קצר, שוב   24/11/15 18:07
כי היא שמחה לאיד. זה לא אנושי. אמירה- הזורע רוח יקצור סופה, היא הסבר, שניתן לחלוק עליו, אבל אין בו שום שמחה והוא לגיטימי לחלוטין.
כתוב תגובה ל- הסבר קצר, שוב
הביטוי ״מגיע להם״,
  קראתי את הקישור   25/11/15 10:07
הוא פראפרזה של העיתונאי הרפורמיסטי לדברי השמרנים. בדבריהם, כפי שהובאו בקישור, אין שמחה לאיד, אלא דיעה, לפיה המערב הקים את דאעש, או לפחות תומך בו, ולכן הביא על עצמו את הטרור של דאעש בהתנהגותו. אני לא בטוחה שזה נכון, אבל גם לא רואה שום פסול מוסרי בדיעה הזו. למען הסר ספק, אם מישהו חושב, ש״מגיע״ לאדם (או למדינה) להענש על כך, שהתנהגות שלו גורמת לו עצמו נזק, נדמה לי, שראוי שאותו מישהו יבחן מחדש את הנורמות המוסריות הפסולות שלו. כאמור, בקישור לא מצאתי סימוכין לכך.
כתוב תגובה ל- קראתי את הקישור
את קראת קישור והפרופסור חי שם
  אהוד פרלסמן   25/11/15 23:45
הפרופסור הזה לא קרא רק את הדברים שמצוטטים בקישור, והוא חי שם ושומע את מה שאומרים שם אנשים, אשר על כן דבריו אינם פראפרזה דוקא(!) על הדברים שצוטטו בקישור. הייתי מצפה ממך שתביני בעצמך עובדה כל כך פשוטה. אני הצגתי את דבריו של הפרופסור כי הוא ואני מבינים, מה שמבינים גם החברים שלך (או את עצמך עם מספרי IP שונים) אבל מתכחשים לכך, שהביטוי מגיע להם, והביטוי זרעו רוח וקצרו סופה, וגם הביטוי אין ארוחות חינם, נאמרים גם בפרס וגם על ידי החבר שלך (או על ידיך) מבטאים בדיוק את אותה שמחה לאיד.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שהדיון מוצה. כל אחד ודעתו.
  נדמה לי,   26/11/15 09:08
שיהיה סוף שבוע נעים לכולם, אינשאלה בלי נפגעים.
כתוב תגובה ל- נדמה לי,
למצהיר שהמאמר "בלתי אנושי"
  תגובה לא ישרה   21/11/15 09:17
הכותב מעיד על עצמו שהינו סתם ווכחן. משגב מבקש לתאר במאמרו זה את התנכרותה של אירופה מזה שנים לא מעטות, למצב החמור אליו היא הביאה עצמה. זה כולל: רב-תרבותיות אידיוטית, ילודה דלה של האירופים עצמם, אמנת שנגן ששמה קץ לביקורת הגבולות במדינות אירופה, הבאת "חוטבי עצים ושואבי מים" שיעשו למענם את העבודה השחורה בשל עצלות ופינוק, ולאחרונה בעצם הימים האלה - פתחו את שערי אירופה לאלפי מהגרים, שזה בבחינת הוספת חטא על פשעם הקודם. הרי ברור לכל ינוקא שמר משגב אינו שמח לעמוד מול זוג הורים שכולים ולומר להם: "מגיע לכם", טפשי לתאר אותו ככזה. שדגד מתאר המצב יפה בתגובתו (מס' 8). יש איזו ילדותיות ואהבת הפולמוס בדברים של הכותב פרלסמן והם לא ענייניים ולא רציניים. סתם תגובה לשם תגובה.
כתוב תגובה ל- תגובה לא ישרה
אין צורך להסתכל
  יולו   21/11/15 17:51
בעיניים של הורים שכולים,המאמר מסתכל על הארופאים כחבילה(של חרא) בדיוק כמו שהתייחסו ליהודים בארופה,כפחות מחרא-הם הצרפתים כעם כהמון הרוויחו זאת ביושר והמחשבה על היחידים שהיו אנשים מוסריים ,אותם אנחנו יודעים לזכור ולהוקיר,אבל ההמון הארופאי נענש עכשיו וטוב שכך....חבל שהעונש לא היה בזמן אמת אלא רק כעבור 70 שנה
כתוב תגובה ל- יולו
5
כל מילה בסלע
  נובל   20/11/15 14:21
כל הרחמנים היהודים על האירופאיים כבני אדם כמוהו כבגידה בעם היהודי. האירופאיים והצפרדעים באופן פרטני אינם בני אדם אלא חיות על שניים קצת יותר עדינות מהחיות הערבוג׳יהדונאצי. הם שונאים יהודים לפחות כמו הערבוג׳יהדונאצי. ולכן, אין מה לרחם עליהם וחבל שלעת עתה הפעילות הטרוריסטית הסתיימה רק ב-130 קורבנות. מגיע לנבלות האירופיות מכה בהיקף שהעולם חווה ב-11 בספטמבר 2001 לפחות עם דגש על סטוקהולם. אמן כן יהי רצון!
כתוב תגובה ל- נובל
אתה אדיוט
  סתם אחד   20/11/15 15:52
כתוב תגובה ל- סתם אחד
6
פנייה למו"ל הפורטל ועורכיו
  "חתול רחוב"   20/11/15 14:39
פנייה בהולה למו"ל הפורטל !!! חתול רחוב | 20/11/15 13:02 מר יואב יצחק שלום. מר משגב עורך-דין ואושיית משפט ידועה, שדרן רדיו לעתותיו, מצהיר כאן, ברוע צרוף לשמו את שכל חלאת המין האנושי בסוריה ועיראק וסעודיה עושה ומצהיר: שנאת אדם. שמחה לרצח חפים מפשע. שמחת גועל-נפש של יהודי וישראלי, שירד לזנות התועבה ומפרסם בפורטל מכובד ומקסים זה את דברי הרוע והשיטנה והרעה כנגד סתם אנשים תמימים.נשים.ילדים.נערים.נערות.זקנים ועמך הצרפתים וכל אנשי כדור הארץ... אני קורא לעורכים ולמול הפורטל "ניוז 1" להסיר את השיקןץ הזה, ואם תבוא המשטרה לביתו של שונא האדם הזה מה טוב... עורך דין. ד"ר. עאלק. שיתבייש !!!! גועל נפש. איך ניתן לשמוח לאידם של נערים ונערות שנרצחו !? לבוז לכאבם של הורים שאיבדו ילדים ויחדות ?! זו נבזות. הלא. אנא הביעו קולכם !! בברכה לכולם ושבת שלום, שלכם, "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- "חתול רחוב"
לחתול החושב עצמו החכם מכולם
  אל: חתול הרחוב   20/11/15 21:33
קרא נא את תגובתו של "תקרא טוב ותבין - אל תקפוץ" (בתגובה מס' 4). גם כותרת המאמר "צדק פואטי" מעידה שלכותב המאמר לא מיוחסים דבריך הנחרצים. צדק פואטי הוא ביטוי שבא לציין מצב שבו הרע נענש באופן שקשור למעשיו הרעים. אם המן הרשע למשל, נתלה על אותו העץ שהכין למרדכי היהודי - זה צדק פואטי. אז בבקשה לא להשתפך ולא להפריז. ד"ר משגב אינו שמח שבני נוער שהלכו לחגוג נטבחו ע"י דאעש. הוא מכוון דבריו לאירופה האנטישמית בכללותה ולא לפרטים האומללים שנרצחו באכזריות בפריז. שוטה שכמותך.
כתוב תגובה ל- אל: חתול הרחוב
קרא נא גם את דברי מגיב 8
  לחתול רחוב   20/11/15 21:50
שדגד - שהם נבונים ומדוייקים.
כתוב תגובה ל- לחתול רחוב
אתה אולי כלב רחוב!
  אריה מלך   21/11/15 07:42
דר' חיים משגב לא אומר שהוא שמח שאנשים נרצחים,שקרן ורמאי שכמותך כמו כל השמאלניסטים, אלא בשמה שעובר עכשיו על אירופה שמתאסלמת ונכבשת ע"י איסלאם רדיקלי ושאירופה הרוויחה את זה ביושר.
כתוב תגובה ל- אריה מלך
7
אתה ודאע״ש שוב באותו צד
  אלטע קאקער   20/11/15 14:43
איזו ״הפתעה״.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
8
כל ישראל דגלי צרפת
  שדגד   20/11/15 18:29
כל "נחשב" צבע את תמונתו בצבעי הטריקולור הצרפתי בנין עירית תל אביב וחומת העיר העתיקה הוארו בצבעי הדגל הצרפתי מאידך, לצרפתים לא אכפת שנרצחים כאן יהודים הצרפתים בראש החץ בעד הערבים הקרויים בטעות ובכוונה "פלסטינים" - בעד הקמת מדינה ערבית "פלסטינית" בלי הגבלת פירוז - המשמעות - טילים על נתב"ג, כפר סבא, נתניה ותל אביב. מי שרוצה במותי, מי שלא אכפת לו מרצח יהודים וישראלים, מי שתומך בטרור הערבי נגדי-מגיע לו להבין בדרך הקשה שהוא טועה זו לדעתי מהות דבריו של ד"ר חיים משגב
כתוב תגובה ל- שדגד
9
לכל המגיבים לחתול רחוב (6)
  חתול רחוב   21/11/15 01:57
או שאתם הלומי רוע ונבערי נפש, או שאתם בתחום הגנטי-מוטציוני המעוות. אין מילים מגעילות, אין נפש סכיזואידית, ואין פסיכופאטיה יותר עלובה מלקרוא, במאמר הדעה של ד"ר עאלק מישגב עורך-הדין האפל ונבער המחשבה והרגש כבר בתחילת המאמר כי: "יש בי שמחה לאיד. אני יודע שזה לא יפה לשמוח לאידו של האחר - אבל אינני יכול לעצור בעצמי. אני רואה בסבלם של האירופים ואינני צריך הרבה כדי לעלוץ בתוך ליבי". עולץ בסבל האחרים המתים והאלמנות והיתומים ?! הוא פסיכוטי או מה ?! ואולי, מטומטמי הבינה שביניכם, המגיבים והמתאבקים בעפר רגליו, יסבירו לי פעם, האם אדם שרואה קטל.רצח.זוועת שטניים - יכול להיות מחייך !? וכיף לו ?! ושמח בכאבם של אבא.אמא.אלמנות ויתומים !? אתם סתומי שכל ויפיופי רוע !? אין מילים אחרות להביע את אסונכם המנטאלי. אין. גם אם אלפי שדים נגסו בבשר בני עמי בשואתו, אין להכיל נגיסת שדים אחרים בבני הנאצים כעת בצרפת.אין לחייך ולשמוח גם אם הם בין מצדיקי הרוע הפלסטינאצי בארצי.לעולם לא נכה איש ללא מאכלת, ולעולם לא נערוף מפלצת רופסת ומנוצחת. כי יש לנו דין, ויש שופטים בירושלים, ולא לבני סדום ועמורה דימינו. אולי אתם ושכמותכם. מהרו ושנו דרככם, אחרת מרה תהיה אחריתכם. שבת שלום. "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
תגובה פרועה מלאת אמוציות
  תגובה לא ראויה   21/11/15 08:48
המעידה על כותבה שהוא אכן חתול טיפש רחובי.
כתוב תגובה ל- תגובה לא ראויה
אדוני חתול רחוב
  יוסי אבידור   21/11/15 11:45
אני רוצה לצטט מהזכרון את עיקרי דבריו של הפילוסוף הגרמני becke. הוא מנתח את המצב של ישראל ואומר לנו בערך כך: חברים, אתם אינכם וילה בג'ונגל, אתם הג'ונגל בעצמו, וככל שתקדימו לקלוט את זה, כן ייטב לכם. אתם מתכסים במחלצות מלאכותיות של נימוסין ושל גינונים של תרבות אירופה, כי אכן מנהיגיכם הגיעו משם, והם חפצו להביא לג'ונגל את המורשת התרבותית של אירופה. חדל, זה לא יעזור לכם, זה רק יעצבן עוד יותר את הערבים סביבכם. מוטב ש"תפשילו" שרוולים ותתחילו להתנהג כמו בג'ונגל. אחרת יבולע לכם.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
יש שופטים בירושלים?!
  אהוד פרלסמן   21/11/15 11:53
קודם כל תודה על המחמאות שהענקת לי בתגובתך לתגובתי, אבל אני משער שכיוון ששנינו כנראה הימנים היחידים שלא מוכנים לקבל את המוסכמה לפיה על ימנים לריב רק עם שמאלנים, וביניהם לבין עצמם להתנהג כמו חבורת אלכוהוליסטים אלמונימיים שכל מה שאחד מהם אומר, ישר הם מעודדים אותו וקוראים "יייה", ומוחאים כפיים, אני משער שגם אנחנו נריב בקרוב על איזה פסיק קטן מימניותנו. אז בינתיים, לפני הריב, אני רוצה לספר לך שהנושא לו אני מקדיש את מירב מאמצי הוא מאבק דון-קישוטי כושל לשבירת קשר השתיקה שנרקם סביב האמת על משפט קצב, שהורשע על ידי "שופטים בירושלים" בנימוקים שיחסם לאמת העובדתית הם כיחס החושך לאור. ועל כן אשמח אם תקרא את המאמר האחרון שפרסמתי על הנושא, שהקישור אליו מוצג להלן: הסתירה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד אחי ורעי היקר.
  חתול רחוב   21/11/15 14:29
אקרא המאמר עד תום. אכן, רבות מפסיקות בתי המשפט למיניהן מאמצות אגנדה מסריחה.מלוקקת.צבועה. חד צדדית. אנמית. חסרת הגינות הוגנות צדק ומושכלות יסוד אלמנטרית. לא פעם הם מכופפים את המרחב.הראיות.העובדות ואף ממציאים את הדין ההלכות וההווייה מחדש לגמרי. חלקם מעוות מחשבה לחלוטין. אך בעניין כאן, ניתן לכלבים לנבוח והשיירה תעבור. רובם לא סיימו תיכון. חלקם לא שירתו בצבא ויתרתם יתרת הפסולת האנושית עלי ארץ וחיים. מי שחושבים שדור שני לנאציזם, שאינם ברוע או באנטישמיות, צריכים להירצח ולהתאלמן - לא בני אנוש. שמחתי בך ודי לי גם בכך. :) שלך, "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
10
חיים: יופי של מאמר!!!
  דוד צימרמן   21/11/15 16:32
כמובן שהכול נכון.
לזה קוראים צדק פואטי או צחוק הגורל או אירוניה של שר ההיסטוריה ( או הכול ביחד...)
הערה: לרוב אני לא מסכים עם מאמריו של עו"ד חיים משגב אבל לא הפעם.douze point
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
11
תגובה לחתול רחוב
  goladi   21/11/15 20:34
לו היית נרדף בגלל היותך יהודי ( לא בגלל היותך פושע) היית מבין את שמחתו של הכותב.
רק חתול רחוב ללא חינוך וללא ענוד שידרה יכול להתבטא כמוך
כתוב תגובה ל- goladi
לו היית פחות אספסוף
  חתול רחוב   21/11/15 22:19
ויותר משכיל.נבון.חכם ולא מבוהל.היסטרי.הורמונלי.קטטוני.מוסת.מודח.מלהג.מהגג.קדום ופרמיטיבי בדעותיך אולי הייתי עונה לך לעניין.וחושף לך כמה עובדות מי אני. מה אני מהיכן באתי ומה עשיתי בחיי המורכבים. ואז היית עובר לדום. צועק "הקשב" ונותן לעצמך סטירה קבל עם ועדה.אבל אתה חלול ונבער דעת מישבה ודעה. אינך שונה מכל הצעקנים המיוזעים למעלה... מחבד אחד ומיוחד. אהוד שמו. שבוע טוב. ויהודי.
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
כתיבה לא רהוטה ומבולבלת
  חתול טיפש ויהיר   22/11/15 05:48
כתוב תגובה ל- חתול טיפש ויהיר
12
הצדעה לחיים משגב
  שמילו   23/11/15 17:46
חיים משגב אמר את מה ש 95% מיהודי ארץ ישראל חושבים ואולי אפילו שמחים לאיד (אני בטח) ובאשר ליתרת ה-5% וכל האהודים, חתולי הרחוב ועכבריו! אם אלוהים היה רוצה אתכם חכמים - היה נותן לכם שכל... כנראה שהוא לא רצה!
כתוב תגובה ל- שמילו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il