|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מני נפתלי נחקר בחשד להטרדה מינית
מאת: עידן יוסף  |  01/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מני נפתלי
  שביט....   1/03/16 15:00
בבעיה שקשה לצאת מימנה!! האיש בחר שלא לחשוף את המקרה וחמור המצב שלו! המתלוננת בחרה להגיש תלונה. במוקדם או במאוחר זה היה קורה.
כתוב תגובה ל- שביט....
מני לא בבעיה...
  עזרא מנצור   3/03/16 12:48
עניין "ההטרדה המינית" היא המצאות של יחצנים. ממש כפי שמאן דהוא לקח על עצמו את ניהול "הבקבוקים של שרה". מי שבבעיה היא הגברת השרוטה שחייבת בטיפול דחוף, כי היא פוגעת בתיפקודו של ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
2
לא חדש .ישן נושן
  כבש 44   1/03/16 15:02
המערכת מחפה עליו ...?! הוא טוב לתקיפות אך לא להגנות..
כתוב תגובה ל- כבש 44
3
{{{למה נשמע תפירת תיק למרוקאי?
  שרה מעורבת ???   1/03/16 15:34
לא מאמין לביבי ולא מאמין לשרה = נראה שבהצגות הם חזקים.
כתוב תגובה ל- שרה מעורבת ???
כנופיית חצר ביבי פועלת
  נפתלי לא העריך   2/03/16 07:52
נפתלי חשב שהוא יודע מול מי ומה הוא מתמודד, אבל בכלל לאה עריך את הכוחות. התלונות נגדו הוגשו אחרי שהגיש תביעתו נגד שרה (פורמאלית נגד המדינה, מעשית זו היא ובעלה), כי היה ויש מי שמסגולים להפעיל מערכות משפטיות ומשטרתיות נגד כל אדם במדינה. ראש ממשלה שיכול להורות על חיסול אנשים ללא צורך בדיווח או הסבר למישהו, ראש ממשלה שיכול לשלוח מטוס או טיל לכל נקודה באיזור ומחוצה לו - ואיש לא ידוע, הוא שיתקשה להורות להסיר מהדרך ולסלק מישהו שמפריע לאישתו ? נפתלי התמים...
כתוב תגובה ל- נפתלי לא העריך
4
מני אתה הזמנת ואתה תישא בתוצאה
  gemny   1/03/16 16:08
מי שעושה עבירות חמורות בעצמו שלא יתלונן על אחרים
כתוב תגובה ל- gemny
מה הקשר
  ק.ר.   1/03/16 18:46
ביצע הטרדות -יועמד לדין, אין זה מונע ממנו להתלונן על בית ראש הממשלה והעומדת בראשו.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
5
אתמול כתבתי מאמר, והנה זה בא!
  אהוד פרלסמן   1/03/16 16:12
אז אתמול סיפרתי במאמר על שלושה שופטים שחתמו על פסק דין שנכתב בו כי לא הוצג בפני בית המשפט אפילו בדל ראייה להטרדה מינית של מני נפתלי, והיום מזמינים את נפתלי לעימות עם סבטלנה גורודצקי, שעליה סיפרתי במאמר כי קיבלה ביום 6.5.2015 אישור מהמשטרה על הגשת תלונה. בניגוד למה שאפשר לחשוב, שמה של סבטלנה גורודצקי אינו סודי, והיא מרצונה סיפרה לקלמן ליבסקינד את הסיפור, ואף נבדקה במכונת אמת ויצאה דוברת אמת. עכשיו מסתבר לנו שבפני יואב יצחק הופיעה עובדת נוספת(!), שלא הגישה תלונה, שסיפרה על הטרדות מיניות מצידו של נפתלי, ושיש עוד כמוה. ולמגיבים שרוצים להאמין ששרה נתניהו תופרת לנפתלי תיק, יש להזכיר שכאמור, גורודצקי נמצאה דוברת אמת במכונת אמת, ואילו בשורה הרביעית בעמוד 32 לפסק הדין מצוטט נפתלי בקשר לנושא אחר(!) "אני מסרב לעבור בדיקת פוליגרף".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לולינות זה ענין לקרקס.
  יוסי מ   2/03/16 10:34
הערה קצרה אחת: כשהשופטים כתבו שלא הוצגה שום ראיה על תקיפה מינית הם כתבו אמת מן הסתם(אלא אם אתה מערער על יושרם ומעמדם). זה לא עומד בשום מצב ובשום אופן בסתירה לכך שהמשטרה יכולה וצריכה לברר צדדים אחרים בכל אירוע שהוא, גם אם הוא נושק לבחינה שכבר נדונה בבית משפט. כשהשופטים קבעו על שרה נתניהו את קביעתם הנחרצת, זה התבסס על בחינת התלונות והעדויות ,(לא רק של מני נפתלי) נגדה. יכול להיות שנפתלי ביצע עבירה ובאותה מידה יכול להיות שלא, זה לא פגע לדעת השופטים באמינותו ואמיתות הדברים שאותם בחן בית המשפט. חבל להתפלפל ולבנות תיאוריות על אויר או על אמינות הזוג נתניהו כפי שהדברים מוכחים. יש כללי משחק ובהקשר הזה האמון שלנו ביושרם ובנקיון כפיהם של שופטים. אם על זה אין הסכמה, חבל על ויכוח כלשהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אתה מאמין בשופטים ואני בעובדות
  אהוד פרלסמן   2/03/16 15:34
יש לי הרגשה שפשוט לא קראת את המאמר שכתבתי ואליו הפניתי. אז שתבין, השופטים כתבו על דבריה של שרה נתניהו לגבי ההטרדה המינית של נפתלי: "לא הובא אף לא בדל ראייה התומך בהם". אבל במשפט נשאל נפתלי לגבי שיחתו עם סבטלנה גורודצקי שאמרה לו שהוא הטריד אותה, והוא ענה: "היא אמרה רק מילולי". אז בכל זאת העדות הזאת של נפתלי, שבה הוא מאשר(!) שהיא אמרה לו שהוא הטריד אותה, מהווה ראייה, והשופטים פשוט טעו! וחוץ מזה, במאמר האחרון שלי על משפט קצב אני מוכיח שהשופט הנדל כתב שהנאנסת לכאורה דיברה על אונס שבוצע "במהלך חודש אפריל", וזאת בשעה שהיא העידה על אונס שבוצע לאחר ארוע של יוצאי פרס, והארוע הזה התקים ביום 19.4.98, והיה ברור כשמש שביום הזה קצב לא(!) אנס אותה. והשופט הנדל גם כתב: "במקרה דנן - הזיהוי המדויק של היום והשעה איננו תנאי הכרחי להרשעתו של המבקש". להלן הקישור למאמר זה: האמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אלה הכללים
  יוסי מ   2/03/16 19:22
אכן אהוד, אני מאמין לשופטים. זה בא על רקע העובדה שאני לא משפטן,אין לפני את כל המידע ואין לי כלים לשפוט בין א' לבין ב'. ****************** אני גם חושב, שהשופטים היושבים בדין, הם העילית שלנו ומשפטם הוא משפט אמת וצדק. יש כמובן, בהיותנו בני אדם, גם טעויות שנופלות בידי השופטים אבל, אין משוא פנים. ************* לכן כדוגמא, אני מקבל את פסיקתם על אישום השוחד נגד אולמרט על אותם 60000 שעדת המדינה ומחוללת הפשע שולה זקן אמרה שמסרה אותם לעו"ד מסר עבור אולמרט,אלא שמסר מכחיש ובכתב את הדברים. השופטים קיבלו הכרעה ואני בלב כבד מתייצב לצידם. למה?? כי אלה הכללים וצריך לקבל אותם כל הזמן גם כאשר זה לא נח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הרגת אותי!
  אהוד פרלסמן   2/03/16 22:53
גם אני לא משפטן, אבל כן למדתי אי אילו קורסים במשפטים (באוניברסיטת ת"א), ובאחד מהם הכנתי עבודה על משפטו של יהושע בן-ציון מבנק ארץ-ישראל בריטניה (זה היה בשנות השישים). השופט לנדוי, שאז היה שופט מחוזי, ואח"כ נשיא בית המשפט העליון, הרשיע אותו בגנבה, ואני כתבתי שלנדוי טעה, ושבן-ציון לא גנב. הייתי בטוח שאני אקבל אפס, ושהמרצה יזעם על חוצפתו של יבחוש בן דומן כמוני, שמעז להעביר ביקורת על לנדוי הגדול, ובמקום זה קיבלתי ציון גבוה מאוד, והמרצה אמר לי שרבים באקדמיה חושבים כמוני. אז תבין, יוסי. כל בן אדם שקורא פסק דין יכול להבין אותו, ולהחליט אם הוא מסכים אם לאו. אנחנו לא איזה חסידי חב"ד שכל מה שהרבי שלהם אמר זה תורה למשה מסיני. אני פעם כתבתי מאמר שכותרתו "משפט קצב זה לא תורת הקוונטים", שדן בדיוק(!) בנושא הזה, ואני באמת אשמח אם תקרא אותו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
האתר הזה חשף -ושום דבר לא קרה,
  יעקב יעקב   1/03/16 21:45
עברו יותר מ- 9 חודשים מאז שהוגשה התלונה -- ורק עכשיו הודות לחשיפה של קלמן ליבסקינד במעריב - זימנה המשטרה את המתלוננת לחקירה-מדהים היה לראות את אותם חוקרים -אותו צוות משטרה שאימץ לו באהבה גדולה את נפתלי בפרשת המעונות של ראש הממשלה-הוא שחוקר עכשיו את המתלוננת שנפתלי היה מעסיקה ומאשר את שעות עבודתה- הוא התוקף הגיבור הכל יכול בבית ראש הממשלה -הפכו אותו לנתקף - והוא הטורף הפכו אותו בין לילה לנטרף- ואז בא תורה של השופטת המגוייסת להשלים את המלכה כיעור פנימי וחיצוני התמזגו בגוף אחד - לקול מחיאות הכפיים של השמאל-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
7
עבור האליטה היא אבק אדם
  עובדה   2/03/16 06:12
למה מי היא עבור האליטה המנהלת את מערכת החוק בישראל עולה חדשה מרוסיה ???????? ובעיקר אם חד הורית ?????? עבורם היא אבק אדם!!!!!! . הוא הנכלולי הוא יקיר מערכת החוק ומשום שכך הוא זוכה לאדנה
כתוב תגובה ל- עובדה
8
התנהלותה של המשטרה עם המוטרדת
  קורןנאוה טבריה   2/03/16 07:33
בושה וחרפה פשוט שערורייה= להפתיע את המטרידה בעימות עם המטריד? כי המשטרה צריכה את הסחי הזה כדי לפגוע בנתניהו? השתגעתם מטורפים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
דווח שקר
  יוסי מ   2/03/16 08:02
הכותרת מעידה על המגמה של הכותב ושל האתר.********** מני נפתלי עומת עם המתלוננת על מה שקרה. זו לא חקירה ולא בטיח. על בסיס התוצאות יוכלו להחליט על המשך הטיפול בפרשה הזו וכרגע עומדים הדברים על מילה מול מילה. ****************כדאי לדייק בדיווחים גם אם האתר כולו מוטה באופן ברור לצד אחד. גם אמירת אמת ודווח אמין זו אופציה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
10
שימו לב להבדל בסיקור התקשורתי
  חשדנית   2/03/16 20:25
בין פרשת ההטרדה המינית של מני נפתלי, לבין הפרשה של תא"ל בוכריס. במקרה הראשון התקשורת שותקת. שקט הס כולם ישנים.... רק יואב יצחק כותב על זה. במקרה השני - של תא"ל בוכריס - הנושא לא יורד מהכותרות כבר יומיים מאז שפרצה הפרשה. הוא מופיע במקום הראשון בכל אמצעי התקשורת, הכתובה והמשודרת. חוזרים על זה שוב ושוב בחדשות בשטיפת מוח מרוכזת שחבל על הזמן.
ולמה ההבדל ? כי במקרה של בוכריס מדובר בימני, חובש כיפה, גיבור ישראל, שעומד לקבל תפקיד בכיר בשב"כ. במקרה של מני נפתלי מדובר בחביב הסמולנים שפועל לטובת האינטרסים שלהם.
זאת התקשורת שיש לנו במדינת ישראל. תקשורת רקובה, מוטה, חולה, רעה, בעלת אג'נדה, שפועלת בכל הכוח נגד הימין ונגד הדתיים. העיתונאים של היום הם הרעה החולה של מדינת ישראל, הם האויב האמיתי של עם ישראל. הם היוספוסים פלאביוסים של זמננו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
בראבו יואב, הלך פינטו ובאה שרה
  פועה   3/03/16 15:21
אחרי שכשלה התגייסותך לעזרת פינטו המושחת. עכשיו אתה מתגייס לעזרת שרה נתניהו? אין מושג אם מני נפתלי הטריד או לא, טפוס מסוגו של נפתלי דנן "מועד" להטריד מינית, ואולי הוא גם עשה את זה, אבל עוד מיליון גברים עשו עושים וכנראה ימשיכו לעשות את זה. אז אני תוהה מה נזעקת לפרסם את העניין הזה? ממתי נעשית רגיש כל כך להטרדות מיניות ובעיקר שמושא ההטרדה מסרבת להגיש תלונה או להסתבך אולי בהוצאת דיבה?...
כתוב תגובה ל- פועה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il