|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בעזה יש שאט נפש מן החמאס"
מאת: ענבל בר-און  |  18/05/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לנו יש שאט נפש מהערבים
  אייל.ב   18/05/09 12:44
ומכל אלה שתומכים בהם או מקדמים את האינטרסים הרצחניים שלהם בישראל.

לרוב הישראלים יש גם שאט נפש מביילין.
כתוב תגובה ל- אייל.ב
2
הסכם עם הפלסטינים אנטרס ישראלי
  אבנר שדות   18/05/09 12:53
יוזמת ז'נבה היא מודל להסכם קבע. השאלה אם תומכים במודל זה או במודל אחר פחות משמעותית לשלב הנוכחי. האינטרס הישראלי לקיים פה מדינה עם רוב יהודי, מדינה יהודית ודמוקרטית, מחייב אותנו להיפרד מהפלסטינים. כיום ישנו עדיין רוב פלסטיני, לפי סקרים שקוראים בעיתונים הישראלים, שתומך בפרטמטרים הגיוניים של פשרה ושיהיה מוכן לוותר על תביעת השיבה. ישראל חייבת לעצמה מהלך של פינוי התנחלויות העומק והשארת גושי התנחלות, וסיפוח שלהם לישראל הריבונית עם הסכמה פלסטינית למהלך זה כחלק מהסכם קבע. זה אפשרי עם מנהיגים חזקים ואמיצים. אני בטוח שנתניהו חזק ואמיץ.
כתוב תגובה ל- אבנר שדות
מהיכן אתה ממציא את התובנות???
  דוד צימרמן   18/05/09 15:09
ביחס לערבים ,שהם מוכנים לפשרה,וויתור על זכות השיבה וכו'??
בעזה א-י-ן אף יהודי.כולו בשילטון חמאס מתוך בחירה. ( היו שם בחירות..).
הטרור נפסק????!!!!!

עד 2002 כל הגדה המערבית ( למעט ישובים יהודיים) הייתה בשילטון פלסטינאי.
מי התחיל באינטיפאדה?? אני?? או הבן שלי אייל ז"ל שנפל במבצע " חומת-מגן"?????
הערה: לפי העיתונות אפילו ערבים ישראליים ,רובם ל-א מכיר במדינת ישראל.ראה את העיתונים מהיום...
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
3
הסכם עם הפלסטיני אנטרס ישראלי
  אבנר שדות   18/05/09 13:01
צריך להבין שאפשר להגיע היום להסכם נוח מאד עם הפלסטינים, וליישמו באופן שישמור על ביטחונה של ישראל לדורות. כל מי שדוחה את האפשרות וההזדמנות להגיע להסכם קבע לסיום הסכסוך עם הפלסטינים, מקרב את ישראל לגזר דין של מדינה דו-לאומית. אני רוצה מדינה יהודית ומבין שיש לכך מחיר!! את המחיר הזה יש לשלם בתבונה ולנהל את הסיכונים בחכמה, כמו שיהודים יודעים!
אם לא נגיע להסכם שלום בעתיד הנראה לעין נאלץ לשלם מחיר גבוה בהרבה בעתיד.
כתוב תגובה ל- אבנר שדות
4
לא יהיה לעולם שלום עם האיסלאם
  אלון_   18/05/09 13:27
הסכסוך בית היהודים למסולמים הוא סכסוך דתי, ורק כלפי התקשורת העולמית משתמשים במושגים חילוניים. לא ניתן לפתור סכסוך דתי באמצעים חילוניים.
כתוב תגובה ל- אלון_
5
אילו עינבל בר-און פינוקיו, היה
  לה אף כמקל מטאטא   18/05/09 14:39
המאמר של גב' בר-און הוא בלוף שמן. אין ברצועת עזה שאט נפש מהחמאס אלא התלהבות יתירה והתגייסות כל האוכלוסיה האזרחית לעזרתם.
כרגיל, מתפקידה של ענבל בר-און הוא כנראה להפיץ בלופים כדי לחזק את מעמדה של כנופיית בייניש.
כתוב תגובה ל- לה אף כמקל מטאטא
6
הכל פקה...פקה...
  דוד צימרמן   18/05/09 15:01
1. נתחיל מהסוף: הסקר האמין ביותר הם הבחירות.
בבחירות השמאל הובס והימין ניצח .
עובדה .

2. עד שנת 1967 כ=ל השטחים היו בשליטה ערבית ולמרות כל זה הערבים התחילו בפעולות טרור.
עובדה.
מכאן נובע שהשטחים ,כשלעצמן,א-י-נ-ם מכשול לשלום....

3. הפלסטינאים שולטים היום באופן מוחלט בעזה.כלומר ,בכל עת,הם יכולים להכריז על עצמם כמדינה עצמאית.
הטרור נפסק????

4. ערבים רוצים ה=כ=ל!!!: גם את כל הגדה+עזה וגם מימוש של זכות השיבה שפרושה המעשי: הכנסת מאות (כן ,כן)אלפי פלסטינאים לתחומי ישראל בקוו הירוק ולהפוך את המדינה ל"כל אזרחיה" דהיינו חיסול הדרגתי של מדינת ישראל!!!

ולכן כל ההתפלספויות של אנשי שמאל ,זה זריית חול בעיניים.
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
7
בגידה בשותפים
  משה אשר   18/05/09 15:07
כפי שה'ה בילין לא היה אכפת לו ששותפינו מצד'ל הופקרו על ידו למוות לא איכפת לו להפקיר את יהודי השומרון השרון וגם תל-אביב להתקפות גורי איראן:חמאס ,חיזבאלה וכו'.
ההיפך הוא הנכון.
אם רוצים באמת להיות מוגנים מפצצת האטוס האיראנית שהיא-בלתי נמנעת לחלוטין, הפתרון הכי טוב זה פיזור האוכלוסיה ופריסת אוכלוסיית כל שפילת החוף בהרים ועד הירדן כלומר יישוב כל יו'ש בצפיפות ע'י יהודים. זהו הפתרון הבטחוני היחיד למי שרוצה להשאר כאן ולא כמו בילין ומרעיו שיש להם גם דרכונים זרים וגם הכינו לעצמם דירות בחו'ל ולא איכפת להם להשאר נאורים על חשבון עמם קשה היום האוהב את אדמתו.
כתוב תגובה ל- משה אשר
8
אל תאמינו זה ספין של הסמול
  כל הפלשתינאים חמס   18/05/09 16:52
כתוב תגובה ל- כל הפלשתינאים חמס
9
ענבל היית צריכה לתקוף יותר!
  עבאס הלל את קונטר   18/05/09 17:29
הוא עונה לך תשובות מגוחכות ואת מקבלת את זה מבלי לסתור אותו ולהוכיח שהוא טועה, להראות לו שתרבות השוואדה, זה משהו שמציגים בתוכניות ילדים בעזה וגם ברשות הפלסטינית, הרי רק לפני איזה חודש הייתה תוכנית בטלויזיה של הרשות הפלסטינית שהיללה טרוריסטים שחטפו אוטובוס ישראלי בשנות ה-80, אז לזה הוא קורא עשבים שוטים?! הרי תרבות השאידים זו תרבות ממוסדת שמתחילה מהמסגדים ומגיעה על לעבאס שמהלל ומשבח את הטרוריסט הרוצח המטונף סמיר קונטר! ועבאס הכחיש את היקף השואה וטען שהושמדו רק כמה אלפים ולא מליונים, פשוט השמאל הקיצוני מוכן לעשות רביזיה למציאות ולהיסטוריה כדי להתאים אותן להשקפה השמאלנית הקיצונית של השמאל הקיצוני! מספיק לראות קטעי וידאו כאלה כדי להבין שהדובר הוא קשקשן שלא מבין את המציאות ומסלף ומעוות אותה: youtube.com youtube.com youtube.com
כתוב תגובה ל- עבאס הלל את קונטר
10
רק פתרון של שתי מדינות
  ששון פורז   18/05/09 19:10
הבחור שמתראיין מדבר לעניין, וזה בלי קשר לשאלה אם תומכים או לא בהסכם ז'נבה. הסקרים שפורסמו בשבוע האחרון מעידים באופן מוחלט שרוב הציבור בישראל תומך בפתרון של שתי מדינות, ישראל והפלסטינים זו לצד זו. קראתי גם סקרים פלסטינים, שנחשבים אמינים, שמעידים כי בין 70% ל- 80% מהפלסטינים תומכים בפתרון של שתי מדינות שיהיה מוסכם עם הישראלים. אם הרוב בישראל לא רוצה להמשיך לשלוט על השטחים, כלומר מסרב להמשיך לשלוט על עם אחר, אז זה אומר להתחיל להיפרד מהפלסטינים. צריך להיפרד מהם בהסכם ולא חד צדדית. מנהיג ישראלי שלא רוצה מדינה פלסטינית כלל, ייאלץ עוד כמה שנים מועטות לקבלה במחיר קשה הרבה יותר ממה שאפשר לשלם כיום, ועוד מבלי לזכות בפעולה פלסטינית נגד הטרור. כן, הרשות נלחמת כיום בטרור בגדה, כי זה אינטרס שלה וכי היא מחויבת ל"מפת הדרכים".
כתוב תגובה ל- ששון פורז
יש לערבים ולמוסלמים 78 מדינות
  לא די להם?   19/05/09 01:40
כתוב תגובה ל- לא די להם?
יהודי שאיבד את דרכו והגיונו
  הלנו או לצרינו ?!   19/05/09 09:04
הקמת מדינה פלסטינית על כל המשמעות של הרעיון המסוכן הזה, באמת "יציל" את העולם... לעומת זאת יאפשר בוודאות להשמיד את מדינת היהודים ולהיפטר סוף סוף מישראל.
האם את זה אתה כל כך רוצה ?!
די לנו מחכמי "השלום" ההזוי כמותכם, שהביאונו עד הלום!

כתוב תגובה ל- הלנו או לצרינו ?!
11
התיפיפות של ענבל- טעות יסודית
  ZR   18/05/09 19:30
ברגע שפתחה במילה כיבוש- הגדירה הכותבת את הכל- לא צריך לשנות עוד בספרי ביתי הספר- כי כיבוש זה כיבוש- ה- פעם ולתמיד הסירו את המילה אזאת- א- לא כבשנו - אלא נאלצנו לעמוד על נפשותנו- אותנו רוצים להשמיד ואנו הצלחנו למנוע ואף לשחרר חלק מארצנו- לא היה עם פלסטינאי מעולם- בעובדה שרק כיום מבקשים להקם מדינה שכזאת- רוב הטוענים שפה נולדו שקרנים כולל עראפאת שנולד במצריים ובגיל 3 היגר לארצנו- ארצנו נשדדה בזמן הטורקים שיזמו הגירה המונית וכן הבריטים הביאו עובדים זולים ממדינות האיזור- שימו לב 90% מהערבים הישראלים ואלה הנקראים פלסטינאים משפחותיהם המקוריות בסוריה מצריים עירק- וכד--- הר הבית נכבש ונבנה בו מסגד -על המקום הכי קדוש שלנו- בקוראן- וכולם יודיעם זאת לא מצויין אפילו פעם אחד ירושלים- בקיצור שדדו אותנו ואנו משחררים הן בכסף והן בדם- וכעת אותה כותבת גברת ענבל- מציינת שזה הכיבוש- אם את כותבת ושוכנעת שכך - מה יגידו איזובי הקיר-?? ובכל אופ אנחנו מוכנים למתוח קו ולעזור להם להקים מדינה- - אלא שזה לא פשוט - לא בגלל ישראל אלא בגלל האינטרסים של ארגוני ה פלסטינאים - ברגע שתיהיה מדינה חוקית קשה יהיה להם לגנוב כספי העולם ומדינות ערב- ראו כל ראשי האירגונים ומקורביהם פיתאום מיליארדרים - זוכרים את הכסף שנשאר אצל סוהא אשתו של עראפאת- כך נוהגים שאר בעלי השררה- הכן כל המיליארדים שנתרמו- אם לא בכיסיהם הנפוחיםם אי לזאת אני מאמיםן שברגע שייתנו ל ארגונים כסף באופן ישיר לכיסהם בתמורה לשקט- כך יהיה-- ולא המדינה ולא האדמות ולא בטיח- את זה קל להם למכור- לעמך ולעולם כד לשמר ואף להקצין את המצב- כי זה משרת אותם-- נקודה-- באשר לגידעון לוי- מעלה ספקות בכוונותיו- תאמרו לי מתי האיש גינה רצח ילדי ישראל-??-- אשמח לשמוע שטעיתי
כתוב תגובה ל- ZR
12
הזוי לחלוטין - אדם בתוך בועה..
  קורא ותיק   18/05/09 20:32
המעציב הוא שאנשים מסוגו הצליחו לשכלל את מערכת הפנטזיות שלהם באופן שמצליח לשטוף את ראשם של אנשים רבים שאינם מקדישים לעניין את החקירה והתובנה הנידרשת.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
13
what is the alternative?
  avinash   18/05/09 23:33
guys... if someone had a doubt about the necessety or the direction in which an agreement should be reached by before reading Dunayevsky's responses he shouldn't have them after reading it. Dunayevesky gives a clear, although not always easy to achieve, answer and a path to reach a solution. I hope some sometime soon our leaders will place us on a path that will enable the people and children of both Palestinians and Israelis to live their life in a different way then it has been in the past 60+ years.
כתוב תגובה ל- avinash
14
מידע מראיון מרתק עם ביילין
  יאיר ב   19/05/09 03:57
ביילין עצמו הציג את הדברים טוב יותר מכול אחד אחר, בריאיון לאברהם תירוש, מייד אחרי חתימת ההסכם ("מעריב", 26.11.93) ביילין: תשאל אותי אם אני שלם, אגיד לך שלא. מה, זה מאה אחוז בטוח? אין לי הרבה מאוד סימני שאלה? אני לא ישן בלילה בשקט. והמבחן הגדול
ביותר של ההסכם הזה יהיה מבחן של דם.
תירוש: כלומר?
ביילין: המבחן יהיה בחודשים ובשנה-שנתיים שלאחר יישומה של האוטונומיה בעזה וביריחו
והקמת המשטרה הפלשתינית. זו תקופת הסתתמות הטענות. אם חלילה יחלוף זמן סביר ואי אפשר יהיה להתגבר על הטרור, לא יוכלו הפלשתינים לטעון: אין אנו יכולים מתוניס למנוע טרור, הרי אין לנו משטרה.
תירוש: ואז מה?
ביילין: אם יתברר שהם לא מתגברים על הטרור - זה הסדר זמני, ועם כל הקושי שבדבר לא
תהיה לנו ברירה, אלא לחזור ממנו. אם נראה שרמת האלימות לא יורדת, לא נוכל להמשיך
הלאה, ובוודאי לא נלך למימוש של הסדר קבע. ואם לא תהיה שום ברירה, צה"ל יחזור
למקומות שהוא עומד לעזוב בחודשים הקרובים".

מה קרה מאז ועד היום? רמת האלימות הגיעה לפסגות שלא היו דוגמתן מעולם. הוכח בעליל
שהפלשתינים הונו אותנו באוסלו ושלא הייתה להם כול כוונה לקיים ולו תג אחד מן ההסכם.

אך יוסי ביילין ממשיך לדבוק בדרך שכשלה ופשטה את הרגל. הסכם אוסלו לא מת בגלל ערפאת, טוען ביילין, אלא בגלל נתניהו, שאימץ את ההסכם אחרי היבחרו וכיבד אותו, אך דרש - איזו חוצפה - הדדיות ביישומו. הבעיה, טוען ביילין לעתים, הייתה בכך שהלכנו להסדר ביניים ולא להסדר כולל. אך הנה, אהוד ברק הלך להסכם כולל והתשובה הייתה מלחמת הטרור..........
ביילין טוען שתמיד צידד בהסכם קבע, וכי אף ניסח אותו יחד עם אבו-מאזן. אם בהסכם עם
אבו-מאזן נוסח הסכם הקבע, מדוע הצורך בהסכם ז'נבה, הבייבי החדש של ביילין? הסיבה לכך היא, שבקמפ-דיוויד דחו הפלשתינים על הסף ויתורים מרחיקי לכת הרבה יותר מאלה המופיעים בהסכם ביילין - אבו-מאזן שהיה כלי לבדוק את גבול הוויתורים הישראליים לצורך קביעת נקודת הפתיחה של המו"מ הבא, שנועד לסחיטת ויתורים ישראליים נוספים.
אך ביילין בשלו. הוא נע ונד ברחבי העולם, במימון אירופי, בניסיון להנשים את הגופה
הזו. וכמו חסידי האדמו"ר ז"ל, עשרות אלפי חסידים שוטים הולכים אחריו ובוחרים בו
כמנהיגם

כתוב תגובה ל- יאיר ב
אנא, קראו שוב את תגובת מס. 14
  נוק אאוט חשוב   19/05/09 07:56
עייפנו מהאיש הזה ביילין. הציבור העיף אותו הביתה, אך התשקורת ממשיכה לראיין אותו ולפרסם את הגיגיו המוזרים והמסוכנים לישראל.

די ! די ! די !
כתוב תגובה ל- נוק אאוט חשוב
15
אידיוט מושלם
  מרק   19/05/09 04:51
ונציג מושלם של השמאל הסהרורי שהמציאות לא מעניינת אותו וכמו ילד קטן שמשוכנע בצדקתו אפילו אם מדיניותם הובילה רק לאסונות.
כתוב תגובה ל- מרק
16
אתם עוורים או אידיוטים?????
  דוידי   19/05/09 08:26
לא יכול להיות שאנשים ברמה כזו אינטלקטואלית מפותחת יכולים להיות כאלה אידיוטים.או שכן????
לאורך כל התקופה מאז שפרץ השלום לאזור הזה בשנת 1992 עוד לא שמענו כל הסכמה שהיא של הצד הפלשתינאי או הערבי להצעות או חלופות של שלום סביר ומתקבל על הדעת
הצד הערבי דבק בכמה דרישות שלו מזה למעלה ממאה שנים ואין כל שינוי בעמדות הבסיסיות
לא למדינה יהודית
לא לקיום של מדינה כזו במרחב הערבי
ישראל יושבת על אדמת קודש מוסלמית ולכן אין לה זכות קיום
להחזיר את הפליטים של 48 [שמספרם הולך ותופח כל הזמן]
והשאלה הכי נגוחכת היא שיש טענה שרק ניסוג מהשטחים ששוחררו ב67 אז יהיה שלום
ומה היה לפני 67???לא החזקנו בשטחים האלה אז למה לא אירע השלום????משהו במשוואה הזו לא מתקבל על הדעת
ואני נדהם שאף אחד לא מדגיש את זה
למה הערבים לא עשו שלום עם ישראל לפני 67????מה מנע אותם מזה???למישהו מהחכמולוגים של מחנה השלום יש תשובה??????
אולי הבעיה היא לא הכיבוש????אלא שאנחנו יהודים???ורוצים פשוט להשמיד אותנו בשל זה ????
כתוב תגובה ל- דוידי
17
האינטרס הישראלי הוא הסכם קבע
  צבי בנאי   19/05/09 12:16
המרואיין צודק לגמרי. האינטרס הישראלי הוא לסיים את הסכסוך עם הפלסטינים בהסכם, בעיקר כשקיים היום (עדיין) פרטנר לכך בקרב הפלסטינים. את המציאות בעזה אפשר לשנות על ידי יישום של הקמת מדינה פלסטינית בגדה, שתקום לצד ישראל, וכל זאת אחרי שישראל תספח את רוב ההתנחלויות לשטחה. עניין זה יוכר על ידי הקהילה הבינלאומית ועל ידי הפלסטינים ומדינות ערב. כל השגרירויות הזרות יחזרו לירושלים אחרי שעזבו. מבחינה ביטחונית הסכם כזה רק יוסיף לנו, מפני שיישום נכון של היפרדות מהפלסטינים רק יפחית את החיכוך שלנו איתם. בהסכם ז'נבה הסכימו החותמים הפלסטינים למדינה פלסטינים מפורזת מצבא. מדינה שתחזיק רק כוח שיטור. הפלסטינים הבינו שמדינה מפורזת זה אינטרס שלהם. הגיע הזמן שישראל תדאג לאינטרס האמיתי שלה שהוא הסכמי שלום עם הפלסטינים ועם המרחב הערבי בו היא נמצאת.
כתוב תגובה ל- צבי בנאי
18
ללמוד רעיונות מיוזמת ז'נבה
  רוני סולומון   19/05/09 18:20
אם ישראל לא תסיים את הסכסוך עם הפלסטינים בהסכם, אז הסכסוך ימשך ואנו נלך ונחלש כחברה איתנה וכן נחלש בזירה הבינלאומית. מה שיסדוק את קיר הברזל שבנינו פה היא האטימות כלפי רעיון הפשרה ההיסטורית. סיבות למה לא להגיע להסכם עם הפלסטינים יש. את זה כל אחד יודע. יוזמת ז'נבה היא ניסיון וכך מסתבר, גם ארגון, שמקדם רעיונות שנותנים תשובה לשאלה איך כן אפשר לסיים את הסכסוך בהסכם קבע. יעשו טוב מנהיגינו אם ילמדו מההיגיון של יוזמת ז'נבה, יאמצו מה שנכון וישמיטו מה שרעוע. אבל הטעות הגדולה ביותר תהיה אם ישראל לא תנצל את השנה-שנתיים הקרובות להגיע עם הפלסטינים להסכם כשהליכוד בשלטון. אני מאמין שנתניהו יכול לקדם הסכם כי הוא מנהיג שמסמל איתנות וענייניות.
כתוב תגובה ל- רוני סולומון
19
רק הסכם קבע יסיים הסכסוך
  שמעון סרוגו   26/05/09 18:44
צודק המתראיין. האמת הפשוטה היא שללא סיום הסכסוך בהסכמה עם הפלסטינים אנחנו בסופו של דבר נצא מופסדים. ללא פתרון של שתי מדינות אין כל עתיד לציונות. מודל יוזמת ז'נבה מציע הצעה שאם לא נקדם בזמן הקרוב, הרי שעוד שנים רבות אחרי כן נתגעגע אליה. זו הצעה מאד סבירה מבחינת ישראל והתמורה היא הסכם שלום רציני שיחזיק מעמד. לכל הספקנים ואלו שלא מכירים את דרך השפרה ואת היכולת לבנות אמון - הדרך שלכם תוביל את הציונות ואת מדינת ישראל בעלת הרוב היהודי למצב קטסטרופלי. מצב קטסטרופלי כזה לא יקרה עוד שנתיים, ולא עוד עשר שנים. אבל בטווך של עשרים השנים הבאות ויותר ישראל תאבד כל תמיכה בינלאומית, ותהיה בנחיתות דמוגרפית וודאית של היהודים מול הערבים בין הירדן לים. לכן הכרח ואפשר לסיים את הסכסוך כיום בהסכמה עם ריבון פלסטיני שכוחו יתחזק עם כינונו של הסכם קבע רציני.
כתוב תגובה ל- שמעון סרוגו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il