s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקד פועלת לחשיפת פרשת ילדי תימן
מאת: עידן יוסף  |  26/05/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כשעם ישראל ידע את האמת האלוף
  קורןנאוה טבריה   26/05/16 03:43
גולן ותומכיו יצטרכו לבקש סליחה מישראל 2016 כי במה שנעשה בפרשת ילדי תימן ניתן היה לזהות בנקל 'מהלכים מעוררי חלחלה'שמזכירים את גרמניה לפני ואחרי השואה! אילו הפשעים הללו היו נעשים תחת ממשלות ימין לא היו גונזים אותם לעוד 55 שנה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
גם את הקנוניה של מלחמת יום
  שבץ חלובה   26/05/16 06:27
הכיפרים 1973 כבר מסתירים 43 שנים ובאותה שיטה מחביאים את האמת על שוד ילדי תימן משנות ה 50. זה הצליח עם התימנים ומצליח עם יום הכיפורים זאת אותה שיטה. האמת נמצאת בגנזכים בדיוק כמו האמת על רצח ארלוזורוב. גם העובדה שטדי קולק היתה מרגל אנגלי היתה מוחבאת כ 70 שנים בגנזכים של האנגלים ורק לפני כמה שנים פורסמה. מה עוד קבור שם בגנזכים? גם האמת על השפיון פיירס תצא בסוף לאור.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
3
כל עוד שמעון פרס חי הפרוטוקולי
  ב.ל   26/05/16 06:42
לא יחשפו
כתוב תגובה ל- ב.ל
4
תיבת פנדורה של מפא"י
  אוונגארד   26/05/16 07:10
יש להם סיבות טובות, לשרידי המפא"יניקים ולנציגם המובהק, שימון פרס, להתנגד לפתיחת הארכיונים, בעניין "ילדי תימן" . מן הסתם, נעשו בנושא זה פשעים שכל השומע, תצילנה שתי אוזניו. אני כבר מתכונן ל " רעידת האדמה " .
כתוב תגובה ל- אוונגארד
מפדל ומפאי שותפים לסוד
  מסעודה לייבוביץ   26/05/16 08:46
מפאי והמפדל הם אלו שהיו מעורבים בכך על פי מזכירו לשעבר של הרב פורוש ז"ל
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
את צודקת מסעודה כולם היו
  שותפים מלאים   26/05/16 09:16
ונתינת הוראות לרופאים אחיות ובעיקר לרופאים מיילדים, מערכות שלמות היו שותפים לפשע הנורא הזה, גם אם יפתחו את הגינזכים בעוד 70 שנה הפצע הזה ידמם עד סוף הדורות ובעיקר אלה שעשו את המעשים בפועל במיוחד אנשים דתיים על גוניהם השונים והאחראים ביותר הם שרי המפד"ל שמשרד הסעד הופקד בידיהם עשרות שנים, לא הייתה להם טיפת יראת אלוהים שלקחו את תפקידו וכך חרצו גורלם של אלפי הורים וילדים. זה פשע לכל הדורות עד שלא יגידו בניהם ובנותיהם אשמנו בגדנו טעינו ויפצו את צאצאי האנשים הללו ואת הילדים שהיום הם מעל 60 שנה, כל זאת עשו לאחר השואה שמעל 6 מיליון נרצחו בה ומעל מיליון ילדים נרצחו בשואה, היו שותפים למעשים נוראיים שהדעת לא סובלת אותם, משום שהתוצאה של העלמת הילדים משפיעה גם על הדורות שלאחר מכן.
כתוב תגובה ל- שותפים מלאים
שואת יליד תימן היא כמו שואת
  שבץ חלובה   27/05/16 08:07
אמנם לא באותו הקף כמובן אבל העקרון דומה. לקרוע ילד ממשפחתו ביולוגית כדי למכור אותו ליהודים עשירים ולהתחלק בכסף זאת שואה. אבל מה לעשות הזמן עושה את שלו ולארכיונים אי אפשר להגיע או שהם כבר הושמדו כדי להגן על הפושעים. מה שנשאר זה להתבכיין והלזכר ולנסות לגלות עיקבות. אני פסימי כי הכוחות הגדולים שעדיין בשלטון לא יתנו לעסק הזה להתפתח. אבל לדבר על זה זה תמיד טובכי יש לזה יחסי ציבור טובים ואם שקד חשבת שהיא יכולה לקדם את הענין אז ניראה אותה מזיזה דברים. אם היא תצליח אז היא גם תוכל לגלות מי רצח את ארלוזורוב הי"ד או את הקנוניה של מלחמת יום הכיפורים 1973 ולמה רצחו את הקצין המהנדס טוביאנסקי אחרי משפט צבאי מבוים ב 1948. ואיך טדי קולק איש מפא"י בכיר היה מרגל אנגלי שישב על המשכורת של המלך ג"ורג" השישי אבא של אליזבט.תמישיכי שקד תמשיכי. נפגש בעוד שנתיים ותספרי לעם ישראל לאן הגעת בחפירותייך....שקד היא מהנדסת ופוליטיקאית ולא ארכיאולוגית אז אין לה סיכוי לגלות כלום. מילה שלי..ואם במקרה תגלה אז כוחות גדולים יסתמו לה את הפה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
לידיעתך שום דבר לא הושמד
  האמת תתגלה   28/05/16 06:45
אסור להאמין לסיפורים שמוכרים לציבור שהחומרים הושמדו או נעלמו, הכל רמאות עובדה היא שחשפתי את כל האמת מה עשו להורי הביולוגיים, אסור להתייאש וצריך לעבוד בצורה שזיפית עיקבית ועקשנית, אפשר לגלות איך השיטה עבדה, אגב כל העוסקים בדבר היו מודעים על ההשפעות הנפשיות פסיכולוגיות הקשות שעלולות להתפתח בנפשם של התינוקות שלא גדלים אצל הוריהם הביולוגיים.
כתוב תגובה ל- האמת תתגלה
5
יישר כוח לשרה שקד,אבל אם
  נתין המדמנה   26/05/16 07:21
נתניהו יהיה אחראי על הגילויים, הוא ימסמס את הנושא, כי הוא הרי מחכה להרצוג. עוד מעט נשמע את בוז'י מתנגד לחשיפת פשעי מפלגתו מאז, ועוד יתגלה שגם עוזי משולם למעשה נרצח. ולמה חיסיון עד 2071? כי אחד מהפושעים של אז- אתם יודעים מי- רק אז יעבור לעולם שכולו טוב.
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
נתין המדמנה כתבתה הרבה שטויות
  קרא תגובה מס 6   26/05/16 08:45
ושמך הוא באמת מדמנה אחת גדולה, אולי תבין יותר טוב את הנושא, נכון מפאי ההיסטורית בימו של בן גוריון ואחרים שלטו במדינה אך יחד איתם בממשלותיהם היו שרים ממפלגות אחרות, במיוחד שרי הסעד, להם אחריות גדולה ביותר בהעלמת התינוקת, משרד הסעד הרווחה היה בידיהם של הדתיים החרדים ולאחר מכן עשרות שנים בידיהם של המפד"ל קרי הציונות הדתית ששלטה שלטון ללא מצרים בתקופה הנידונה כך שלהם אחריות גדולה ביותר על גורל התינוקות הנעלמים מכל עדות ישראל באותה תקופה, איך אנשים דתיים לקחו את תפקידו של אלוהים וכך העלימו ילדים וחרצו את גורלם אתה תהיה פה והוא יהיה שם וגרמו עוול פשע בל יתואר להורים ולילדים כאחד מכל עדות ישראל, נכון הוא מהתימנים היו המספרים הגדולים ביותר, בעיקר שלטה המחשבה אצל חוטפי או מעלימי התינוקות ממילא יש להם הרבה ילדים, להורי לא היו הרבה ילדים ובכל זאת זה קרה להם, שיטת הפעולה הייתה לקחת תינוקות או להעלים אותם מאנשים שבעיותיהם היו גדולות ביותר באותה תקופה, גם אם הייתה תקופה קשה בשום אופן לא מצדיקה באמתלה כזו או אחרת לקחת להעלים לגנוב ולא חשוב באיזה שם תיקרא למעשה הנפשע, לקחת תינוקות ולהעלימם למקום לא נודע כלומר למשפחות אחרות ללא רשות ההורים, זה הפשע, הם כולם פוחדים מתביעות פיצויים בסדר גודל שמדינת שישראל לא ידעה כמותה, התביעות תהיינה צודקות מאין כמותן.

אל תכניס את בנימין נתניהו לנושא הזה שאין לו שום קשר לכך ולא להורו, אגב משפחתו סבלה ביותר באותה תקופה, לאביו המנוח לא הייתה עבודה בשל השתיכותו הפוליטית ולכן המשפחה היגרה לארצות הברית וכל שנה הגיע ארצה לביקור בקיץ, הילדים כולם התגיסו לצה"ל כך שמספיק עם הקשקשת שאינה במקומה.
כתוב תגובה ל- קרא תגובה מס 6
קרא שוב. לא הבנת.וגם אין הגיון
  נתין המדמנה   26/05/16 09:22
בדבריך: הרי את החטופים חילקו לחילונים וקיבוצניקים. מי? הח"כים של אגודת ישראל?
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
לא אתווכח איתך כי כולם עסקו
  בהעלמת הילדים   26/05/16 10:46
מהוריהם וזה כולל עסקים של כל העדות שפעלו יחד עם השלטונות, לא כולם הגיעו לקיבוצים, וכשכתבתי כולם זה כולם בהוראה מגבוה, זו הייתה מדיניות פושעת, כל מי שנקלע למצב קשה מסיבות כאלה ואחרות התינוק או התינוקת ולפעמים יותר גדולים נלקחו מההורים בעורמה והסחת דעתם שהיו עולים ולא תמיד הבינו עיברית על בוריה, זה מה שעולה ממחקרי ובזה היו מעורבים דתיים וחילונים כאחד, יש מקרים שהורה אחד היה מהבלקן והשני ניצול שואה ששניהם לא היו דתיים כלל והילד נלקח למשפחה חרדית, כך שהמפעל הנוראי הזה בהעלמת התינוקות פעל לכיוונים שונים ומשונים אבל היסוד שלו היה אותו יסוד וזה הענין הנורא שיגרום לרעידת אדמה לדורות רבים כי יהודים עסקו בהעלמת ילדים וזיוף זהותם ללא הכר, הפרשה בכללה נקראת ילדי תימן משום שמעדה זו נעלמו רוב התינוקות. ש
כתוב תגובה ל- בהעלמת הילדים
6
אל תטעו בשקד לא תעשה דבר
  מנסיון אישי בנושא   26/05/16 07:44
היא רק מנסה בערמומיות והצגת שותפות לצער כשמשחקת את לפני הפוקר התמימים שלה בו בזמן שהיא אישה רעה רמאית שקרנית ונוכלת ממדרגה ראשונה.

לכל מי שיש נגיעה כל שהיא בנושא העלמת ילדי תימן עדות מזרח הבלקן ולי יש נגיעה אישית בנושא שמעסיק יותר מ 60 שנה ברמה כזו או אחרת כי ברור שאדם מעל גיל 60 לא חושב כפי שהיה בילדותו, על כן מומלץ בזאת למי שנוגע בדבר להיות יצירתיים ביותר ולפעול לבד, כך עשיתי אנוכי כשגילתי עם פטירתה של אמי המנוחה שהייתה אלמנה בתש"ח, שקד מנסה לללקט מנדטים אבל זה לא יעזור לה ולבית היהודי, ההפך הגמור, אם יפתחו הארכיונים יגלו מה שאני גילתי בלי פתיחת הארכיונים שהציונות הדתית היתה הגרועה ביותר בהעלמת התינוקות ופעוטות ששלטו שלטון ללא מצרים במשרד הסעד, כיום רווחה, היינו הך אותו השם, שום שינוי, ממלץ לאנשים לא לפתח שום ציפיות בנושא וזאת מנסיון אישי, לא חברי כנסת לא שרים ולא שום אנשי מעלה שלא יעשו דבר אלה יסובבו את הנוגעים בדבר בכחש עד אין קץ כפי שעשו עד היום בתרוצים שונים ומשונים ובפעלולים משפטיים נכלוליים שהם בגדר של פשיעה בעיני, כך שפעולה באופן אישי ויצירתי תניב תוצאות הרבה יותר טובות כפי שעולה מסיפורי האישי, גם אם קשה הדבר מומלץ לשלוט ברגשות ולשים לנגד עינו רק את המטרה שלשמה הנוגע בדבר פועל.

גם אם ימנו ועדה שתעבוד בטוח בין 3 שנים ל 5 ויהיה פיצוץ אדיר הם קודם כל יסווגו את המסמכים, או יפרסמו חצאי אמיתות, כבר היום לי ברור בעניני פיזרו את המסמכים אודותי במקומות שונים ומשונים, במיוחד זייפו את שם משפחתי המקורי ולמעשה היה מורכב משני שמות משפחתם של שני הורי המנוחים.

כל המפלגות עסקו בכך בהוראה מגבוה וכפי שכתבתי הגרועים ביותר לצערי היו מהציונות הדתית, מדובר גם בעלמת הספרים העתיקים של יהדות תימן שנמצאים בישיבת מרכז הרב ואולי גם בסיפריה הלאומית בירושלים.

מגיע תודה גדולה לרב עוזי משולם ז"ל שהעלה את הנושא הזה לתודעת הציבור ברעש גדול ובצדק רב, וגם לאחר מכן ראינו גם ראינו את תוצאות ועדת החקירה, במדינת ישראל מבינים רק כשעולים על בריקדות.

אחד הסודות הגדולים עדיין הוא העלמת תינוקות מניצולות שואה שהיו אלמנות מלחמת השחרור, לא ברור בכמה מקרים מדובר, אך ישנם מקרים קשים ביותר שהאלמנות והתינוקות עבורו מסכת חיים קשה ביותר ומדינת ישראל לא נתנה את הדין על כך, כך לא נתנה את הדין על כל פרשת העלמם של תינוקות ופעוטות ללא רשות הוריהם.

כל מעיינם של הרשויות וביניהם שקד הנוכלת עם קבלות הוא למסמס את הזמן בתירוצים שונים ומשונים ולצאת בכותרות גדולות להגן להגן על פושעי הדורות הקודמים ועל עצמם הם, לא לתת שום פיצוי לכל הנוגעים בדבר, כך יקרה גם הפעם ושוב מוזהר בזאת לא לתלות שום תקוות בשקד הנוכלת.
כתוב תגובה ל- מנסיון אישי בנושא
השנאה הפכה אותך לבהמה
  שוחר-שלום   26/05/16 08:29
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
הבהמות הם אנשי שוחר שלום כמוך
  לא מעט מהציונות   26/05/16 09:03
הדתית המוכרים לי היטב היטב היטב שלצערי יש בינהם אנשי בליעל בתחפושת של רבנים וכיפה על הפדחת וציציות מתנפנפות ברוח אוי לחרפה שלא מעט מהם עולים להר הבית, אפילו לאלוהים נמאס ממכם שטומאתכם רבה ביותר,מכות שוחר שלום מסריח צבוע עד השמיים איך אומר הכתוב הזהרו מהצבועים, ומאחד כמוך על אחת כמה וכמה, מכות לא מקבלים סתם שאתם עוברי עבירות סידרתיים, את אלוהים לא תרמה את זה אתה מבין איש בליעל ולא שוחר שלום, עיסוקי בהעלמת התינוקות הוא עשרות שנים ויש לי נתנונים ברורים מה עוללו אנשי הציונות הדתית בורג וודמו בהוראה מגבוה ששלטו שילטון ללא מצרים במשרד הסעד, הזהרו מהצבועים יא שוחר שלום בן בליעל שכמותך שהרשע, הרוע והזנות הן הפוליטית והן מוסרית פרטית הוא נחלת אנשים מסוגך וזה מהכרות אישית, מקום מגורי הוא באחת ההתנחלויות וידוע לי היטב איך אתם עוסקים יום ולילה בכיסוי תחת כמו שלך של שקד של בנט והודמים להם, לא פלא שלא אוהבים אותכם אם לא יותר מכך כי הצביעות והרוע הוא נחלתכם הרבה אין לך ולדומים לך מושג מה האנשים הללו עברו וכל זאת עשו לא מחבלים אלה יהודים מנוולים כמוך ועוד אחרי השואה אז הורד את אצבעותך מהמקלדת שלך לפני שאלוהים יקצוץ לך את אצבעותך המרושעות.
כתוב תגובה ל- לא מעט מהציונות
7
ילדי תימן-סודית מנשק אטומי!
  לוחם צדק   26/05/16 09:55
אנחנו רגילים לחשוב שאנחנו חיים במדינה דימוקרטית,ליברלית.הכל פתוח,הכל גלוי לכאורה.###צה"ל,השב"כ,המוסד,ארגון נתיב.הכור האטומי,כולם נחשפו.###אבל כאן,ישנם כוחות חזקים,שפעילים עד היום.שמסתירים ומכחישים הכל בעוצמה אדירה!ממש יד נעלמה שסוגרת ומטשטשת,כאילו מחתרת פנימית.###פלא פלאים!נ.ב.-אלה לא "ילדי תימן".אלה-- ילדי ישראל.הצברים הראשונים שנולדו בישראל,לאחר 2,000 שנה.והנה,תראו מה עלה בגורלם!###במשפחתי ישנה עדות,על אחות רפואית, ש"התנדבה",לקחת ילדה חולה לאשפוז.כשהעולים מעיראק,רק ירדו מהמטוס.בשנת 1950.סבתי התנגדה.והילדה ניצלה!הילדה הזאת היא כיום סבתא לנכדים!
כתוב תגובה ל- לוחם צדק
8
היא הגולדה האמיתית שלי,נפש יפה
  איילת היא מלאך   27/05/16 19:23
כמובן, באריזה נאה. המלאכה היא מלאכת קודש, ויפה שעה אחת קודם. העוול שנעשה לקהילה המיוחדת הזו וקהילות אחרות הוא כבד מנשוא... רק שקהי החושים טחו עינהם מראות העוול. אי אפשר ואסור להשאיר את הפצעים הללו מדממים מהטעם של חטא על פשע. הזלזול והחוסר אימון שנטעו בציבור הם כמו מחטים לוהטות.. תינוקות שנתלשו מידי אמהותיהן והורחקו לעד ממשפחותיהם....היד רועדת... כל מי שמקל ראש שיסתכל טוב טוב במראה ויפנים שאין שם כלום....מסכה גדולה, ריקה מתוכן ומרושעת. תחליטו מי אתם לפני שאתם מעיזים שוב לדחות ולטייח. אם הפרוטוקולים של הנאצים פתוחים לאור השמש....אז מי אתם...?
כתוב תגובה ל- איילת היא מלאך
שקד היא לא מלאך, בפנים רקובה
  היא לא תעשה דבר   28/05/16 06:38
עד היסוד, הכל דיבורים למשוך קהלים נוספים הגיע לאן שהגיע ברמאות ונוכלות כמו כל הגליצינרים מאירופה זה הצד האשכנזי שלה שהוא השולטה, גליציינרים ביידיש פרושו נוכלים, מצד אביה היא עירקית שקד לא מבליטה זאת, כל החיצוניות שלה לא טיבעית, אף שעבר ניתוח פלסטי, תוריד את כל הטונות של המייק אף שלה תגלו את כל החירטוטים המכוערים שלה, מצופצת במלאכותיות, לא מקבלת את עצמה כפי שהיא. החיצוניות של האדם לא אומרת דבר וחצי דבר, זה הכל בולשיט אחד גדול.
כתוב תגובה ל- היא לא תעשה דבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il