s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היועמ"ש בודק מידע חשאי על נתניהו
מאת: יואב יצחק  |  10/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חסמב"ה
  באום   11/06/16 01:34
האפיזודות באות והולכות והמתח הוא עצום.אמנון אברמוביץ' חייב להעלות את הרייטינג שאבד אחרי שבמו פיו הוא אמר לרוני דניאל אחרי נאום המחרשה,"יהיה בסדר רוני,השבוע מגיע ביביטורס ואנחנו גומרים אותו".זה לא קרה ומ"הקרן" מאותתים שמ"בריסל" מאותתים שמ"החדר הכחלחל" מאותתים ש"מהגלקסיות" מאותתים שכנראה לאלימלך זורקין,אי שם במערה החשמלית, יש מידע חשוב.ירון זהבי באחוזת ראשונים,תמר איבדה את עצמה בראש פינה,אהוד השמן מחובר לאינפוזיה ומנשה התימני גילה את החגיגת.אין עם מי לדבר.יגאל מוסינזון כבר איננו,גילי מוסינזון לא בדיוק כותב ספרים,עמוס עוז לא ירד רמה וא.ב יהושוע ודוד גרוסמן עדיין מחכים לבשורה ממישהי ששבה מהזמן הצהוב בהודו ואולי יודעת איפה בדיוק נמצאת המערה החשמלית שבה נמצא אלימלך זורקין שאצלו יש מידע שסוף סוף ינקנק את נתניהו אפיים ארצה. אבל הנה מגיע הטוויסט בעלילה.כי על פי השמועות האשמות וההדלפות,נתניהו, הוא עצמו אלימלך זורקין.עכשיו צריך למצוא את אלימלך זורקין כדי שיתן מידע חשוב על...אלימלך זורקין.אז מה קרה במערה החשמלית,מי הוא באמת אלימלך זורקין והאם בן כספית מסתובב כרגע בגליל עם גלאי מתכות,על כל אלה באפיזודה הבאה.
כתוב תגובה ל- באום
{{{ביבי יודע לבלבל את כולם.
  הכל מגיע עד שרה   13/06/16 00:45
איני יודע מה העניין החדש שנחקר ואם בכלל. מה שבולט עד היום שיש לנו ראש ממשלה נהנתן.קונה את הקולות של הדתיים וחרדים בכסף. שזה שוחד הבחירות בהיקף הגדול שיש בעולם פוטר אותם משרות בצהל מעבודה ומעביר תקציבי מדינה לדתיים וחרדים שרובם לא עובד ולא בצהל.
כתוב תגובה ל- הכל מגיע עד שרה
2
יואב יצחק עוזר קצת לביבי...
  חשבנו על הגינות..   11/06/16 04:02
כשיואב יצחק יצא נגד מקצועיותם והגינותם של עיתונאים המסתירים עובדות, כדי לעזור לאולמרט הוא זכה לשבחים, אבל הנה מסתבר שהוא עושה אותו דבר אבל הפעם הוא בעד ביבי... מקצועיות הגינות..? בפעם אחרת... יואב שכחת את ענייני הריהוט ואין ספור נוספים... בוזגלו רק על דבר כזה היה יושב בכלא, הרי אתה עצמך הסברת כך..
כתוב תגובה ל- חשבנו על הגינות..
קשה לך עם עובדות ?
  דן ה   12/06/16 05:54
יואב יצחק מציין עובדות
כתוב תגובה ל- דן ה
3
אל דאגה, הביב עשוי מטפלון
  ערן שפיר   11/06/16 05:28
ואחרי ויינשטיין שמחק לו את כל התיקים, מסתער מנדלבליט וימנע הגשת כתבי אישום על התיקים הנותרים...מזכיר את הסיפור של ארדואן.
כתוב תגובה ל- ערן שפיר
נכון. כי איננו מושחת! לצערך
  shimond   11/06/16 07:10
כתוב תגובה ל- shimond
נתניהו
  דוד ל   11/06/16 13:57
הוא כן
כתוב תגובה ל- דוד ל
מי אומר שאיננו מושחת ???
  מתתיהו   12/06/16 09:59
האיש ובני ביתו רקובים מהמסד עד לטפחות, האם לא די במה שהציבור רואה וחווה עד עכשיו, לאיזה ביזיונות מצפים עוד
כתוב תגובה ל- מתתיהו
4
הגם אתה יואף?
  כבש 44   11/06/16 06:39
יואב היקר ..ראש ממשלה מדיחים בבחירות לא בהכפשות...אל תשלח ידך באיש! אל תצתרף למחול החרבות שמחפשות ראשים בכל מיני מגזרים. ובמיוחד את ראש ראש הממשלה ..אל תהפוך לדרוקר סליחה דרקקר..הוא אחד. ומספיק ממנו. ודי והותר ממנו אחד.
כתוב תגובה ל- כבש 44
5
היועץ לא בדק ולא יבדוק לעולם
  נסים גבאי   11/06/16 06:58
את המנוולים הללו בראש הפירמידה אין אף יועץ משפטי (שהוא בדרגתו מעל ביהמ"ש העליון...) שיעשה את עבודתו ע"פ המינוי שבידו. אם הזבלים הממונים הללו היו עושים עבודתם נאמנה, בתי הכלא בישראל היו מפוצצים בנתניהו, שרה, ועוד עשרות... מאות... נבחרי ציבור ובכירים...
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
6
עובדי מ. סובלים מתדמית נמוכה
  תקנו אותה   11/06/16 06:59
כתוב תגובה ל- תקנו אותה
7
אני בעד ביבי.הרע במיעוטו!
  יוסי ארגואן   11/06/16 07:06
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
8
נראה לי שיואב נקנה ע"י מוזס
  tאיציק   11/06/16 07:18
התקצירים מכתבות אנטינתניהומ ואנטי ליכוד עם קצת קישוטים מראים שבמקום להיות בעלח דעה עתמאים הפך יואב לשופרן של ה"אליטות" האנטי נתניהו ואנטי הימין וכל החולירות האמריקאיות המשחקות עם אובמה והגברת המיועדת להחליפו ולהמשיך במדיניות האנטי ישראלית. חבל.......
כתוב תגובה ל- tאיציק
9
התעלקות על ביבי
  אחד שנמאס לו   11/06/16 08:04
החיפוש להפיל את ראש הממשלה בצורה שהיא נעשית: של לחקור ולחקור ולחקור...ללא הצלחה ..ובואו ננסה שוב.. נראה מאמץ של "חייבים להצליח" אחרת הוא יבחר שוב ע"י העם ורק אם נתפור לו משהו נחלץ ממנו. ממש מגעיל. אני ממליץ לנסות לפשפש במעשיו של היועץ המשפטי גם רטרואקטיבי, אולי ימצא משהו כנגדו או ימצאו כלים להמציא משהו בדיוק כמו שמחפשים את ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- אחד שנמאס לו
10
תסבירו ל"מומחים" מטעם
  אורח   11/06/16 08:21
מה ההבדל בין מתן בסתר ללקיחה בסתר, ועוד בשחור?
כתוב תגובה ל- אורח
11
יואב (שלדון ) יצחק - מתי שינית
  בברובך ב.   11/06/16 08:35
לא ידעתי ששלדון קנה גם את יואב יצחק......
כתוב תגובה ל- בברובך ב.
12
יואב יצחק הוא ממעטי
  פנינית   11/06/16 08:44
מעט העיתונאים שאני סומכת על יושרו, הגינותו וממצאיו העיתונאיים. עם פותחי את המחשב, אני פותחת בביקור באתר שלו. ירבו כמוך יואב יצחק, שלא כמו בן כספית, רביב דרקר ואברמוביץ הרעים\ המרושעים, שכל עבודתם מתצמצמת ומתרכזת בהפלת נתניהו. לפח בזה של עיתונאים אין ולא יהיה בי/בנו, שמץ של אמון.
כתוב תגובה ל- פנינית
13
ואנו קוראים לעצמנו "דמוקרטיה"
  חרמון   11/06/16 08:50
אין טעם בבדיקות, אפשר לחשוב שכולנו לא יודעים שבמשפחה רקובה עסקינן, העתק של מששפחת צ'אושסקו לכן שום דבר לא מפליא ולא יפליא וכנראה גם לא ינקטו בשום צעדים...., כל מי שמשתף פעולה איתו בטיוח או בסיוע ולפעמים תמורת הבטחה למשרה כזו או אחרת עוזר פשוט להטביע אותנו
כתוב תגובה ל- חרמון
14
למה רק נתניהו?
  ואני שואל   11/06/16 09:49
בפסק הדין של בית המשפט העליון בתיק רע"פ 7669/15 המבקש ראאד סלאח מחאג'נה נגד המשיבה מדינת ישראל כתב כבוד השופט ג'ובראן בדעת מיעוט את הדברים הבאים: "... הרשעת המבקש (בבית המשפט המחוזי) בעבירת ההסתה לאלימות מבוססת על דבריו הבאים בדרשה שנשא בירושלים: "אנו מבקשים מכל מוסלמי וערבי בהווה האיסלמי והערבי... להוציא לדרך אינתיפדה איסלמית ערביה מאוקיינוס לאוקיינוס כתמיכה לירושלים הקדושה ומסגד אל אקצא המבורך". עד כאן הציטוט נהדרשה של ראאד סלאח ועתה דעתו של כב' השופט ג'ובראן: "חזרתי והפכתי בדבריו של המבקש ובחוות דעתו של חברי המשנה לנשיאה ועדיין נותר בי ספק כי יש בתוכן הדברים ונסיבותיהם כדי להביא באפשרות מעשית למעשה אלימות.... בנסיבות האמורות ספק בעיני אם דרשתו של המבקש יכולה ליצור את אותה "אפשרות ממשית" לעשיית מעשה אלימות הנדרשת על פי החוק. ועל כן עמדתי היא, כאמור בתחילה - כי יש לזכות את המבקש מעבירת ההסתה לאלימות". ואני שואל האם הרצח בשרונה אירע במסגרת האינתיפדה או לא?
כתוב תגובה ל- ואני שואל
15
והיה אם חלילה יצליחו
  יחי videla   11/06/16 10:57
כל הימין חייב לעבור להצבעת מחאה ולהכניס לכנסת עם 30 מנדטים את ברוך מרזל, מיכאל בן ארי ואלדד ואז להוריד את השמאל עמוק לביוב שיחנקו שם "מגזים"
כתוב תגובה ל- יחי videla
מרזל בן-ארי ואלדד פרובוקטורים
  קטמונוב   11/06/16 12:07
אתה לא זוכר את אבישי רביב שעשה הרבה רעש של "ימין קיצוני" ועבד בשביל השמאל כדי להראות שהימין טיפש, אלים ומסוכן? הנה מה שברוך מרזל עושה, והנה מה שמיכאל בן-ארי מעולל, והנה מה שאריה אלדד כותב.
כתוב תגובה ל- קטמונוב
16
חוקר חשאית את ביבי את בוז"י
  שבץ חלובה   11/06/16 19:13
את הגנב דרעי אבל אף פעם לא מגיע למסקנות אז בשביל מה הוא מקבל משכורת ומותח אותנו?. מה זה סרט מתח של היצ"קוק? יש תעשיה שלימה של שמועות שקוראים לה היועץ חוקר וכולם חיים מזה לא רע. הנחקרים במתח המשפחות על קוצים והעתונאים מפרסמים כתבות תחקיר וכל המדינה כמרקחה ודברים אחרים יותר חשובים זזים הצידה וככה המדינה הולכת מדחי לדחי רק בגלל שמועות מהתחת שהיועץ מהתחת חוקר....אני זוכר שככה חקרו במשך 10 שנים את ליברמן והפיצו שמועות נגדו שהוא מרגל של פוטין עד שההר הוליד עכבר והאיש זוכה....כמה שנים אפשר לחקור את בוז"י על גניבות מקופת הבחירות?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
17
הכל הצגה , מריחה אחת גדולה
  המבקר   11/06/16 23:53
ברוכים הבאים לדיקטטורה מטעם חונטת ההון שלטון.
כתוב תגובה ל- המבקר
18
אובמה מפעיל את כולם להפלת נתני
  ירדנה   12/06/16 03:45
כתוב תגובה ל- ירדנה
19
הפעם אי אפשר למרוח נקודה
  טנטיאנה   12/06/16 08:54
הנושא כל כך שקוף ,לא מעט מספר רב של אנשים חשופים ועוסקים בו . אי אפשרי להתעלם כי יהיה פיצוץ ,
כתוב תגובה ל- טנטיאנה
20
האיש לא רוה"מ אלה מטרד ציבורי
  בר גור   12/06/16 09:41
מה שמוכח וידוע כבר כיום על משפחת נתניהו "הנפלאה" מספיק לכתוב ספר, טוב יעשו כולל חברי מפלגתו אם ישגרו אותם אל מחוץ לפוליטיקה וכמה שיותר מהר ע"מ לחסוך מהעם הזה עוד ביזיונות שלא להגיד גם אסונות
כתוב תגובה ל- בר גור
גור, אתה צודק ויש לי תחושה שמה
  פתשגן   13/06/16 03:55
שנחקר כעת היא פרשה מביכה בתחום המוסר האישי (אולי פרשת רות בר #2)?
כתוב תגובה ל- פתשגן
21
יואב יצחק התחלת להתקרנף ?!
  קיקו   12/06/16 13:32
יואב יצחק כחוקר אמת אסור לך להתקרנף מול ביבי, למה אתה מטהר אותו מכל הפרשיות לפני שגורמי החוק המשטרה והיועץ המשפטי יעשו זאת בתום כל החקירות שהם עובדים עליהן עכשיו ? מעניין אולי גם אתה עובד עבור ביבי הפוך על הפוך, ואותנו הקוראים התמימים אתה מבלבל ב"כאילו" אתה לוחם בשחיתויות של השלטון למעט ביבי נתניהו. מעניין מה האינטרסים הסמויים שלך יואב? ימים יגידו!
כתוב תגובה ל- קיקו
22
ביבי כמו אולמרט ז כ א י ם !!
  מומו   12/06/16 17:21
כתוב תגובה ל- מומו
23
די כבר עם הרדיפה האובססיבית
  נקעה נפשנו.רק BB!   12/06/16 23:50
כתוב תגובה ל- נקעה נפשנו.רק BB!
מי אומר שזו רדיפה בכלל....
  חצקל   13/06/16 08:52
או שהאיש פשוט נוכל, נהנתן, חמדו ולא ישר ובני משפחתו כנראה לא יותר טובים ממנו, (לגבי רעייתו בית הדין לעבודה אמר את דברו)
משיח שקר אמרנו אם לא אז נאמר עכשיו......
כתוב תגובה ל- חצקל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il