s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ייקוב הדין את השר
מאת: עו"ד אביגדור פלדמן  |  28/06/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פלדמן מושחת מגן על פושעים (קצב
  פלצן אלטע קאקר   28/06/09 12:32
כתוב תגובה ל- פלצן אלטע קאקר
אין סייג לטימטום, הא?
  עמישראל   29/06/09 14:07
יש צורך להסביר לך את המובן של המלה "סניגוריה"?
כתוב תגובה ל- עמישראל
2
א"א להאמין למה שהעו"ד אומר על
  שריד   28/06/09 13:40
אפילו אנשי ימין קיצוני לא יסכימו לשטויות שהעו"ד מטיח על ראשו הקלל של יוסי שריד


מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- שריד
3
דין פרוטה כדין מאה
  אבי כהן   28/06/09 16:21
יוסי שריד שכח ברוב ענוותנותו שוועדה בראשותו בחרה בקרובת משפחתו כזכאית לפרס.
אם שריד עצמו היה צריך להתייחס למעשה כזה שנעשה על ידי אחר באיזה מילים היה משתמש??.
אז בקשר לעקרון הבנו ועכשיו השאלה היא רק מה וכמה כל אחד שם בצד.
העו"ד הנכבד צודק במאה אחוז כלפי המשתמשים כלפי אדם בכינויי גנאי.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
4
בניזרי/קצב ה/יורשע ע"פ עדי שקר
  תורה&עבודה   28/06/09 21:42
לא סתם הצמידה האסכולה השיפוטית את הירשזון לבניזרי, אלא כדי לבלבל את עמך שמא יחשוד במניעי הנקם של הנינג'ות היוצאות לקרב ההישרדות האחרון על "הבית", שנאמר בחשין המשפט דף נ.ק.מ.: גדע-תגדע את היד שנגוע-תיגע בביתי בית-אבותי!

כי אין מה להשוות את דין הירשזון (ע"פ חצי-תריסר מורשעים יקום הדבר) להרשעת בניזרי התמוהה, וכי מה באמת חטאו שהמקורב שלו אלבז קיבל תרומות ממאן דהוא?!

וכן אסכולת השיפוט הדורסנית מודה ללא בושה שתקנה 125 (משפט פלילי מיום ליום) תופעל חד-פעמית ובלעדית במשפט קצב, בתקווה לרוצץ את צוות ההגנה המובחר של קצב, ואשר מסוגל בס"ד לרסק את עדי השקר הזוממים הללו הקנויים מטעם האסכולה!

לקח שנה לבג"צ לדון בעסקת הטיעון, ועוד שנה לקח למזוז להגיש אח"כ כתב אישום !!
ומדוע לא זעקו אז צדיקי הדור חמס לגבי "מריחת הזמן" (ועינוי הדין?) רחמנא ליצלן !?!

ובכן היו נחוצות שנתיים לבישול עדויות השקר ולשכלולם, עד כי עדי השקר הזוממים יתאמנו היטב מול ראי, ואף יקליטו את עדויותיהן השקריות שוב שוב בוידיאו (כל אחת עם מאמנת משחק אישית צמודה), וזאת עד לקבלת התוצאות המקצועיות הכי טובות של משחק טבעי שנאמר Practice makes perfect! וחשוב לעדים זוממים שהמשפט יתנהל בדלתיים סגורות, שבמידה שייכשלו בלשונם אזי הפרטיכל ישופץ פשוט בדיעבד!

ובכן קל יותר לשפץ פרטיכולים במרמה במידה שאינם נמסרים לצוות ההגנה מדי יום, שאז הצוות נלחץ מפאת קוצר הזמן, וגם מפני שאין בידו הפרטיכל האחרון להתייחסות, וכך לא יצליח לעקוב אחר השיפוצים בפרטיכל (קל וחומר לגלותם בעוד מועד ולהתלונן)

הוא שנאמר נינג'ות נלחמות על הגמוניה-רחביה אך לא יעלה בידן אלא לזנב בנחשלים!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
5
פרקליט זה כמו מנוע תלת פזי
  rethiky5   28/06/09 22:09
פרקליט זה כמו מנוע חשמאלי תלת פזי, תהפוך לו את הקטבים והוא יסתובב הפוך.

גם לפרקליט מדושן תרתי משמע (מעונג וחשיבות עצמית ומכסף) הוא אותו דבר. ברגע אחד הוא יכול לקטרג על השטן ואם השטן ישלם לו טוב הוא יהפוך להיות מליץ היושר שלו.

פרקליט פלילי זה מקצוע יותר בזוי מאשר להיות שוטף מיתים בחברה קדישא, ואתה אמרת שאתה נהנה מכל רגע שאתה עוסק במקצוע.
חומר מחשבה.
כתוב תגובה ל- rethiky5
6
שריד בנה קרירה על גסות רוח
  נכון אביגדור   29/06/09 00:49
לזכירכם,שריד היה כותב הנאומים של ספיר שהיה אדם ישר אבל ניהל כלכלה של פינקסנות,אנשי שלומנו,חברי מפלגה. לכל המכערי הזה שריד היה לפה ועשה הכל להלבין את התכמונים המפלגתיים והצגתם כממלכתיים. במשך שנים שלח שריד חיצי ארס בכל אויביו וידידיו ושפתו הגבוהה נטפה שחצנות מורעלת. זה מה שאפשר לומר על ילד הפלא המרושע שסיפר לכלם שאמא שלנו רחצה אותו גם כשעבר את שנות העשרים לחייו
כתוב תגובה ל- נכון אביגדור
יוסי שריד הוא בסך הכל פלאוורה
  t57856   29/06/09 07:03
הוא בן תפנוקים של קומיסר חינוך בולשביקי.
כאשר לאנשים לא היה פה מה לאכול,האיש יצא ללמוד בניו יורק.
המיוחס לא היה צריך להשיג דולרים ברחוב לילינבלום. בגלל הקשרים המיניסטריאליים הוא קיבל הקצבה דולרית. וכך ילד התפנוקים המפא"יניקי נסע "לקרוע" את ניו-יורק. לכולם היה הרושם שהוא הלך ללמוד לתואר שני באוניברסיטת קולומביה. לבסוף התברר שהוא בכלל למד לתואר שני ב New School בית ספר פסדו-אקדמי סוציאליסטי נחות בניו יורק. זה בכלל לא מפליא לנוכח האנגלית השדופה שלו.

כמו שולמית אלוני ואיש הנדל"ן אהוד אולמרט, יוסי שריד הוא פטריוט עד שזה נוגע לגופו הקדוש. שהיה צריך לעבור ניתוח, הסוציאליסט השנון והרהוט, ניצל את מעמדו כח"כ לשעבר לצורך קבלת שר"פ בחו"ל ויצא לעבור ניתוח בחו"ל בטענה השחוקה שאין בארץ אפשרות לקבל טיפול ראוי.
כתוב תגובה ל- t57856
יוסי שריד איש רע שנבנה מרוע
  ללא דיעה פוליטית   29/06/09 11:54
כתוב תגובה ל- ללא דיעה פוליטית
הגאון הפוליטי שריד
  בני בנקר   29/06/09 13:16
האיש שריד המאוהב במילותיו, הוא זה שתרם יותר מכל אחד
אחר במר"ץ לנפילת המפלגה והשמאל.
ה"גאון" הפוליטי הזה גרם לשמאל לאבד שלטון בגלל
כמה גרושים ברמה הלאומית שמנע מנהרי איש ש"ס.
אבל יש לו יורשת מצויינת מקדימה,ציפי "קלין" ליבני,שכרוכה
אחרי עבריין מין מורשע כמו רמון והצליחה להכשל בהקמת
ממשלה לפני הבחירות עם סירוב מטופש לש"ס,על גרושים
ברמה הלאומית ודנה את מפלגתה לכלייה פוליטית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
7
אביגדור יקירי - יוסי צודק !
  נתי בן משה   29/06/09 07:49
את זה שאתה ערוך הגין של אנשים מושחתים שהורסים את המדינה אני יכול לההבין. במדינה דמוקרטית גם לאנשים כאלו יש את הזכות להגנה משפטית. אבל עם כל הכבוד , אל תטיף לנו מוסר ! האנשים הללו מטנפים את המדינה , גורמים לריקבון וכן הם מהווים סכנה לדמוקרטיה!!! כאשר יש שחיתות וכאשר לא יודעים להבחין בין שקר לאמת הידרדרות לקטסטרופה היא לא רחוקה. לסיכום, אביגדור , אתה ראשי להגן על הגנבים אבל בוודאי שלא ראשי להעביר ביקורת על אף אדם שחורה לו השחיתות ומביע את דעתו ברבים - אני אומר כל הכבוד ליוסי שריד !!!
כתוב תגובה ל- נתי בן משה
8
כמה אני שמח על דו-קרב שני
  תושב סדום   29/06/09 10:07
השמאלנים. פתאום אביגדור פלדמן נזעק נגד ביטוי שהיה כשר נגדי כמתנחל. חרב פיפיות אדוני העו"ד. וכבר הבנת ששריד, גם הוא אינו מאהובי נפשי, ולו רק מפני שהשתמש באותם ביטויים שעליהם נזעקת, כלפיי. זוכר שאנחנו "סרטן בגוף האומה"? וכולם יודעים איך נלחמים בסרטן:"מכונות הכימותרפיה החרוצות מטהרות את תושביהן מן התאים הסרטניים". רק להירשזון ובניזרי המכונות האלה לא מתאימות?
אתה מן הסתם שימשת את שני המורשעים, כי מה חדש בתנאי החיים "האלימים, המשפילים, הבזויים של כלא איילון, כלא שאטה וכלא הדרים"?
שאלת וענית: "ולנקות? מנקים זבל, לכלוך, למנוע עכברים שמביאים מחלת הדבר"? ולפנות??? מפנים חפצים, אשפה, גזם ו...מתנחלים. כתוב עוד מאמר גם עליהם.
כתוב תגובה ל- תושב סדום
9
יוסי שריד חולה רוח
  yrevach   29/06/09 11:20
כתוב תגובה ל- yrevach
10
יפה נאה ורגיש דרשת-ישר רגש
  א מ רול   29/06/09 12:24
כתוב תגובה ל- א מ רול
11
שנאתו של שריד תמחק עם יוסי
  רק משאלת לב   29/06/09 12:28
כתוב תגובה ל- רק משאלת לב
12
כל מה שתכתבו על שריד כאדם
  כל כלב מגיע יומו   29/06/09 12:41
אולי נכונים יהיו, ועדיין, דבריו אמת הם ! עורך הדין אנין הלשון והטעם לא מקפיד כך על אנינותו בכל אשר נדרש הוא לבחור לקוח. חלק מלקוחותיו כה מטונפים, מסריחים וזבי רפש ומדמנה עד כי הוא הוא זה שאיבד את חוש ריחו. לשריד יש חסרונות ומגרעות רבים, אבל בנושא זה הוא אומר אמת.
כתוב תגובה ל- כל כלב מגיע יומו
13
ללמוד לקחי הגינות מפלדמן?
  קורא   29/06/09 13:24
האיש האחרון, לדעתי האישית, שראוי לבוא ולהטיף מוסר ליוסי שריד זהו אביגדור פלדמן שאני נאלץ לנשום את צחנתו המחניקה והיא הולכת ומתגברת. האיש מגלגל העינים הזה בא להטיף לאחרים כיצד להתנהג? שיפשפש במעשיו ויבין מהיכן הצמיח כנגדו טינה כה חריפה.
כתוב תגובה ל- קורא
14
כול שרייך סוררים רודפי שוחד ..
  ירון זכאי   29/06/09 15:02
==== "כול שרייך סוררים רודפי שוחד ושלמונים" אמר הנביא ישעיהו בפתח ספרו. גם שריד היה שר בעידן הזה שאליו מכוונות בליסטראות ישעיהו! ==== ובאשר לאביגדור פלדמן; אמנם מותר וראוי שיהיה פרקליט לכול נאשם. אך עדיין אני סבור שחלק גדול מהתיקים שלוקח על עצמו הפרקליט המלומד הם "תיקים אבודים" לבטח מוסרית, ולא תמיד רק משפטית. צדק פלדמן בזה שאמר כי המבקרים ובהם שריד השנון אינם נקיים מוסרית, והראיה הבוז העמוק שרוכש ורכש הציבור ליוסי שריד, והתנהלותו בפוליטיקה. ==== ובאשר לתנאי הכליאה בישראל, אשר מבקר המדינה מוצא אותם תמיד בלתי ראויים למגורי אדם; השרים בעת שבתם על כיסא המיניסטר אינם מאמינים כי יכול לבוא יום בו הם ישבו על מיטת הברזל של בית הסוהר... ==== ובאשר לאסיר בניזרי ולשאר אסירי ש"ס שתמיד נוהגים להסתבך בעבירות ואח"כ לטעון לחפותם בטענה שהם "ספרדים" אשר האשכנזים העלילו עליהם עלילה לצרכים פוליטיים....וכי אין בעצם ראייה ממשית לאשמתם....ואם צריך 90,000 מפגינים באים לעזרתם....וגדודי זמרים מזמרים עליהם; "הוא זכאי, הוא זכאי, הוא זכאי...." אתם יוצגתם על ידי טובי הפרקליטים(גם פלדמן). הוצגו בביהמ"ש הצ'קים והמסמכים המעידים בחתימתכם כי גנבתם/קיבלתם שוחד....ואתם לא זכאים כלל, בדיוק כמו עבריינים אשכנזים!!! ==== ועוד הערה קטנה; "ספרדים" הם יהודים שגלו מספרד שבאירופה, רובם חזרה לאירופה ומיעוטם לאימפריה הטורקית דאז! מדוע הרב שלכם (ש"ס) מתבייש בעובדה שהוא ומרביתכם יצאתם מגלות בבל, וגלויות המזרח בהן חוברו התלמוד הבבלי, וכמה ממיטב ספרי הנביאים(על נהרות כבר ועל נהרות בבל....)???? מדוע אתם טוענים להיותכם "ספרדים" ועוד "זכאים". ירון זכאי 
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
15
מעניין שהניקוי רק מהימין
  שרלוק הולמס   30/06/09 17:19
לפי הפרסומים גם החקירות וגם חקירות הסרק היו תמיד מצד אחד: רפול, יעקב נאמן,ביבי, צחי ושרון כבני ערובה , עשו הסבה , וקיבלו על תנאי ,כל עוד יוכיחו שהם לא מסובבים ראשם לימין. אבל מצד שמאל, תמיד החקירות לא בוצעו: ברק והרצוג, שהמבקר קיטרג עליהם יחד עם שרון, נעלמו במרחבי השתיקה, ולא נבדקו , גלאון הזהובה ולא מטהרה- לא נחקרה, דליה איציק ,שמחון, רמון ורוחמה שזכו לנסיעות מעניינות - לא מוצה הדין כלפיהם. פרס שזכה בתרומות על חריגות - לא נחקר. יכול להיות שיש לשמאל חסינות ??? או שפשוט הם תמימים ...???
כתוב תגובה ל- שרלוק הולמס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il