s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בלהב 433 מתגברים כוחות לחקירת עשרות בכירים שגנור הפליל בעדותו
מאת: יואב יצחק  |  22/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וכעת חסר לכולנו אריה אבנרי ז"ל
  א. וינשטיין   22/07/17 12:24
לנוכח הסופה (בלא "מרכאות") הצפויה להתרחש וקרוב לוודאי להפיל רבים שידם הייתה ועודה במעל, וזאת כנראה "כוכבים" בעלי שם מכל גווני "הקשת הפוליטית", חסר לי אישית מאד ואני משוכנע שלעוד רבים וטובים מקרבנו; חברנו הטוב לדרך אריה אבנרי ז"ל מייסד ויו"ר אומ"ץ עד מותו, ואשר בין דפי ספרו עב הכרס שהעניקו לי אישית בסמוך לפטירתו: "אומץ לב / 25 שנות מאבק בשחיתות השלטונית" ניתן להבחין באירועיי ובתהליכיי השחיתות השלטונית רבת השנים, אשר רובה נובעת מגחמות "אגו מנופח" וחוסר רגישות מוסרית!. אני משוכנע שאריה ז"ל היה שואג בזעם שכעת אנו, כחברה סולידרית השואפת להתקיים, נמצאים ממש בעיתוי הנכון "להפשיל שרוולים", לא "לטייח" ולהשלים ללא שום הנחה או רחמים את "ניקוי אורוות הון - שלטון/ריקבון". בתקווה שאכן כל העוסקים במלאכה, אשר עיניי כולנו מביטים בהם בחשש, לא יהססו ולא יתחמקו הפעם מאחריותם האישית והציבורית לקיים צורך קיומי זה!, אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי, ובעל "בלוג" שיריי סאטירה רלוונטית "באלה האח"מ ננוחם?!" בעיתוננו NEWS1.
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
החמצת 'גם' אומ"ץ ובר - יוסף
  לוינשטיין   22/07/17 21:29
החמצת בעניין 'פרשת הצוללות וגיבוריה' שבשל אומ"ץ נמנע המינוי של אבריאל בר - יוסף כראש המל"ל...משום מה גם באתר זה התעלמו בדיווחים , אותם ראיתי , על בר- יוסף מ'הישגה' זה של אומ"ץ . הערתי לא באה לגרוע אלא להוסיף לדברים החשובים במלחמה בשחיתות בישראל לגילוייה הרבים שהבאת - לזכרו ועל פועלו של אריה אבנרי ז"ל .
כתוב תגובה ל- לוינשטיין
תודה לך על הרחבתך החשובה!
  א. וינשטיין   23/07/17 00:42
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
יואב שוב ושוב רומז ברק
  ירובעל   22/07/17 13:37
תעקבו אחרי מעשי ברק בזמניים השייכים בעניין העמלות בעניין רכישת הצוללות מעורבות משפחתו בסחר נשק כפי שכבר נרמז בהקלטה של אולמרט חוכמה קטנה להיות גיבורים על ביבי, אומץ זה לדבר על ברק וחבריו זוכרים השמד חומר מפליל במשרד הביטחון על ידי מחיקת קלטות?
כתוב תגובה ל- ירובעל
3
בוגי ואוגי ברקים ונפאליאון
  שמין   22/07/17 13:52
ביב: לא שמעתי, לא ידעתי, אין כלום, לא היה כלום, חבר זה ידיד ידיד זה חבר, תקשורת רוצה להפיל את ראש הממשלה שלכככככם, אירן מתחמשת בנשק פיסטוקים, המליארדים בחשבונות בחו״ל הם של ביתי ובני ורעייתי כי אני איש צנוע מלח הארץ, שמאלנים בוגדים אנטישמיים, ליברמן טיפש לא זהיר, הרו ברשימה שחורה, בואי שרה ל׳ה שורפים ובורחים.
כתוב תגובה ל- שמין
4
קיראו מאמרגיא רולניק על ליברמן
  בכלכליסיט   22/07/17 14:25
הרבה שאלות נשאלו שם לגבי ליברמן והמערכת שניקתה אותו. ממש להתעלף. היהודים לא מה שחשבנו.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- בכלכליסיט
5
מי שלא מושחת שלטונית נבעט
  מיכל מירושלים   22/07/17 14:45
לביתו יחד עם "מטר קומפלימנטים" שאינם מאפשרים לו למצוא את מקומו בארץ. מי שנלחם בשחיתות השלטונית ומגיע לבית משפט - עדיף שישריין עצמו בפני מערכת המשפט שלנו. מה לא יגידו עליו:- כל "הקומפלימנטים" דלעיל - הכול יעבור לכבודו דרך העוכרי דין של המושחתים, והוא כבר יעשה מזה מטעמים (כמיטב הבנתו לא שאני רומזת שהוא מודע לכך חלילה) - כלומר יעשה "שפטים" בנלחמים כנגד השחיתות השלטונית. יעשו להם רצח אופי שזה בסה"כ שפיכות דמים לכל דבר. ישנם בארץ הזאת אנשים שהם כבר דור שישי ויותר ונאחזים בה - והנה קמה המדינה ומה יש לנו ממנה - כל מה שבאמת חפצנו - אבל יש בה שחיתות בלתי נסבלת. הייתי אומרת אפילו סכנה אסטרטגית לקיומה. רוב האנשים "מרימים ידיים" כשהם נפגשים במערכת המשפט שאינה מסייעת - נהפוך הוא - לא מבינה כביכול מה הולך כאן (מבינה טוב מאוד ולא רוצה ש"ישגעו" לה את השכל ויבזבזו את זמנה). ולא מעט ממרימי הידיים - מציעים לילדיהם - לחפש את מקומם במקום אחר,פחות מושחת. זו השורה התחתונה של דבריי.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
6
ברק שלא תחזור ארצה האם אתה
  חייל   22/07/17 14:54
ברשימה
כתוב תגובה ל- חייל
ברק הקדים תרופה למכה.
  צאלים   22/07/17 18:57
הוא ארגן לגנור את עו"ד אלי זוהר ידידו שישמור עליו יסתום לו את הפה, שלא "יזמר" עליו במשטרה.
כתוב תגובה ל- צאלים
מי משלם לעו"ד שכ"ט
  טרולי   22/07/17 21:57
......אנא בדוק בבקשה האם ברק הוא גם זה שמארגן את שכ"ט לעו"ד הנ"ל..??
כתוב תגובה ל- טרולי
7
בחלומות - החקירה 'תעלה מדרגה'
  נו באמת...   22/07/17 15:57
כתוב תגובה ל- נו באמת...
להיפך, יש לסגור את החקירה
  משה מיכאל   23/07/17 07:54
כעת שהחקירה מתרחקת יותר ויותר מנתניהו (ומתקרבת ר״ל לאנשי שלומנו) יש לסגור את החקירה כי בלי השמצת נתניהו, מה תעזור לנו חקירה כזאת.
יש להפנות את ״מאמצי החקירות״ לחומרים חדשים שיכולים להבאיש את ריחו של נתניהו גם אם הם לא מגובים בעובדות.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
8
סוף סוף יואב שבוע טוב
  יודע דבר או שניים   22/07/17 16:07
אודי חמודי נו שויין למה רק אולמרט סך הכל 60 אלף שנתיים וחצי מה יהיה עם 60 מליון אירו מעניין כמה יכפילו בשנים או יהיה כבר בעולם הבא העיקר שבוע טוב רביב החביב ושות
כתוב תגובה ל- יודע דבר או שניים
9
שיר הצוללות
  באום   22/07/17 16:20
כנראה שהמשורר שכתב את השיר התכוון למשהו אחר לגמרי ממה שמסתמן כפירוש הנכון של השיר.כבר כתבתי לפני חודשים ש״גווני״ הקשת הפוליטית היו רוצים שהחקירה הזו תסתיים כבר אבל להט הקרב של המוסריון העליון סימא אותו וגרם לו לחשוב שהוא מחזיק בידיו טיל חד כיווני.אבל הוא החזיק בידיו בומרנג שישוב ויכה במי שזרק אותו. בכל מקרה צריך לזכור שעדויות של עד מדינה לא שוות הרבה אם הן לא מגובות בדוקומנטציה.אם הן לא,הערך היחיד שלהן הוא פתיחת כיווני חקירה חדשים ואמצעי לחץ על נחקרים שנכנסים לקרב מוחות בינם לבין החוקרים.מבחינתנו,הצופים בסרט,המצב די קשה.משום שפעם היה ברור מי הם הטובים ומי הם הרעים.היום,כאשר המשטרה והפרקליטות סוחבות בעגלה שלהן קופת שרצים די גדולה של שחיתות,בידוי ראיות,סחיטה וכיצוא בהללו,המושג של טובים ורעים די מטושטש וחבל.
כתוב תגובה ל- באום
10
איזה כיף כל הדרעקס על הכוונת
  מוחטה   22/07/17 17:04
אינשאללה שכל המוגלה תשפך.
כתוב תגובה ל- מוחטה
תמים שכמותך.
  ייתפסו דגי רקק.   22/07/17 20:17
כתוב תגובה ל- ייתפסו דגי רקק.
11
קציני צה"ל במ"ל כולל בכירים חב
  צחי יפהר   22/07/17 21:03
חברי אירגון נכי צה"ל שוטפים עם שוטרים חברי אנא"צ לפשעים שנעשו כנגד נכי צה"ל כולל נסיון רצח של נכה צה"ל וכל זאת כדיי לגנוב את רכושם וכספם שמי יפהר צחי אמת דיברתי
כתוב תגובה ל- צחי יפהר
12
אין כל עדות למעורבות רוה"מ
  א-ת   22/07/17 22:11
אם אנשים קיבלו שוחד ו/או לא שילמו מיסים שישלמו. באשר להתנגדות רא"ל אשכנזי ואחרים לצוללת שישית, הם לא קובעים רק רוה"מ קובע בנושאים אסטרטגיים ובאישור הקבינט. כך גם בקשר לרכש 3 צוללות שיחליפו בסוף העשור הבא את 3 הצוללות הישנות מסוג דולפין.
כתוב תגובה ל- א-ת
מה יש לדבר
  ארי כספי   17/12/20 13:27
ראש הממשלה לא ידע ... אשרי המאמין.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
13
ליברמן הפעם יפול חזק!ח ח ח ח ח
  גימי-יהודי מיהודה   22/07/17 22:29
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
14
נאור והשחיתות שהתפשטה לכל עבר
  נער הייתי   23/07/17 02:47
צריך לקרוא את פסקי דינה העלובים של נאור ודומיה כדי להבין למה הגענו לשחיתות רבתי הזו בכל משפט בו התגלו מנהלי גופים הפועלים בנפסדות בעבריינות בגזל וכד' הסבירה נאור ש.. המשילות גוברת ובמילים אחרות, מנהלים זכו ליד חופשית גם כשניפסדותם זעקה, צריך לקרוא כדי להאמין, גם כשכבוד השופטת גרסטל ביטלה את מכירת ניצבא של חברי אגד לאחר שהבינה וכתבה שנורות אדומות דולקות מעל עסקת המכירה באה נאור וביטלה את פסק הדין, לנאור לא בא בטוב ששופטת אמיצה והגונה כמו גרסטל פועלת ליישר את השורה העקומה.. ואם העיפרון הכי פחות מחודד בקלמר מגיעה להיות נשיאת העליון צא ולמד על מצבנו העגום .
כתוב תגובה ל- נער הייתי
15
אולמרט רמז על ברק כלקחן שוחד
  מ.אלקרייאף   23/07/17 08:02
אולמרט עורך דין ממולח ושועל קרבות היה שר ראש עיר ו ראש ממשלה נשמע היטב בהקלטה כמאשים את ברק בשוחד ובהתעשרות..יותר אמין מ100 גנורים..מדוע לא נפתחה חקירה רצינית..ומדוע לא הוצע לאולמרט להיות עד מדינה בנושא...אשכזזי בפרשת גלנט אשכזי...הוכח מעל כל ספק כי משפחתו של אשכנזי מתעסקת ועוסקת בסחר נשק...איך יתכן שמשפחתו של רמטכ"ל מתעסקת בסחר נשק ..האם אין כאן סתירה וניגוד אינטרסים...מדוע עניין זה לא נחקר ביסודיות..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
16
ושופטים מקורבים יפסקו עונשים
  א.ב   26/07/17 20:08
קלים כהרגלם ביחס לנבחרי הציבור . הציבור הרחב הפנים שחלק שמערכת המשפטית בישראל אינה שונה מהותית מזו של דרום אמריקה. חלק משופטי ישראל , אולי בגלל טובות הנאה שהם מקבלים, אולי בגלל קרבתם לנבחרי הציבור, אולי ואולי מה שבטוח שנבחרי הציבור הרמים מקבלים עונשים מגוחכים בהשוואה לאזרחים רגילים ובמיוחד אם הם משתייכים ... התערבות ציבורית! ואולי הגיע הזמן להעמיד את שופטי ישראל תחת מכונת אמת?
כתוב תגובה ל- א.ב
17
מהיכן הבלוף הזה
  אמת   31/07/17 07:28
מי מפיץ מה נאמר מתוך חקירות פרשת הצוללות מי מעוניין שכל החקירות יעברו לשמרון נחשו מי והעיתונות משתפת פעולה
כתוב תגובה ל- אמת
18
דמרקר - עסקאות נשק
  דוד מהשרון   1/11/20 04:12
דמרקר - עסקאות נשק המאמר למיטב זיכרוני מ 2011, אבל עבר בשקט "מתחת לרדאר" התקשורתי, אבל מצד שני מאד ייתכן כי המפעילים כיבו את הרדאר על מנת לא לעסוק בכך themarker.com אין בכך כדי לרמוז על כשרות העניין, אבל הפסדנו קרנבל תקשורתי עצום ממדים, משום שלא מדובר באבנר או יאיר נתניהו
כתוב תגובה ל- דוד מהשרון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il