w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כדור הארץ לגדעון לוי
מאת: דודו אלהרר  |  06/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"סליחה שניצחנו" אמר קישון
  xcdffee44e   6/08/09 18:54
גדעון לוי כנראה לא למד את ההסטוריה של ארץ-ישראל!


פלישת צבאות ערב ביום שלאחר ההכרזה אמורה הייתה למחוק את הישוב היהודי. זאת הייתה גם הדעותו המקצועית של הגנרל האמריקני מרשאל שלחץ על הנשיא טרומן לשגת מתוכנית החלוקה וללכת על משטר נאמנות של האו"ם מפחד לשואה יהודית שניה בארץ-ישראל.

אף אחד בחו"ל לא ממש האמין שהישוב יעמוד מול פלישה של שבעה צבאות סדירים לאחר שכוחות ההגנה היו כבר מסובכים בקרבות מרים בפוזדור ירושלים והכנופיות הערביות שיבשו את צירי התנועה ועשו דאושה בערים העורבות.

אבל קרה נס! המצרים באו ללא תוכניות קרב מגובשת. הם חשבו שהם נוסעים לטיול לתל-אביב. המפגש בראשון שלהם עם המגינים בקיבוצים שיבש להם את הטיול. הקרבות באיזור חוליקאת שניהלה בגבורה חטיבת גבעתי טלטלה אותם, וההתקפה הראשונה של חיל האויר הישראלי בואכה גשר עד הלום הבהירה למצרים שזה הרבה יותר קשה ממה שהם ציפו.

גם הכנופיות הערביות לא ממש הסתדרו עם קרבות התנועה של צה"ל. הם היו רגילים לעשות מארבים לאוטובוסים, שיירות הספקה ומשאיות.

ואז התחילה הפניקה בקרב הפלסטינים משום שהם ציפו מצה"ל לעשות להם מה שהם תכננו לעשות לנו לאחר הפלישה.
אבל במלחמת השחרור הינו רחמנים מדי. הגיע להם לחטוף הרבה יותר ממה שחטפו.

אבל לגדעון יש את הנישה שלו, בעיתון שלו! הוא לא מסוגל לכתוב משהו על שום נושא אחר.

Gideon is in his element
כתוב תגובה ל- xcdffee44e
2
אחי גדעון לוי
  אברמינו לוי   6/08/09 22:54
כל הלוויים יחד מאותו הכפר.
אך אני כובש את ההר והוא מיבב על סיר הבשר.
כתוב תגובה ל- אברמינו לוי
3
גדעון לוי עושה פוזה של עתונאי
  קרדוזו   7/08/09 08:09
שוחר צדק ויושר אבל מי שעקב אחרי תוכן הראיון או הראיונות שהעניק לאריה דרעי רשאי לפחות בגלל זה לפקפק ומאד בהנחה הזו
כתוב תגובה ל- קרדוזו
4
נביא הארמגדון הבא
  213   7/08/09 08:54
אכן, 'מטבעות לשון' של ההוגה הידוע שימי תבורי הן אילן גבוה להיתלות בו ... . אולם ברור לכל בר-דעת שגדעון לוי, מחמת עיסוקו העתונאי רב השנים, מכיר ויודע היטב את העובדות ואת מהות הסכסוך הישראלי-ערבי ובקיאותו בנושא גדולה פי כמה מונים מ'התמצאותו' של כותב המאמר בנושא. לכן , צהלת הכותב על 'האסימון שהתפוצץ' הינה שמחת עניים שאינה במקומה, הנובעת מאי-הבנה טוטאלית את מאמרו של גדעון לוי והתעלמות מכוונת ממשפטי מפתח בו.
"חזונו" של הכותב בדבר 'ארמגדון' חדש מסוג כלשהו בו תושג הכרעה בין הצדדים אחת ולתמיד - מזעזע. להזכירו שבאותו קרב ניצחו המוסלמים, וירשו את הארץ.
כתוב תגובה ל- 213
זה בדיוק העניין!
  שמואל ד.   7/08/09 10:55
דווקא אותם "אינטלגנטים", "משכילים" ו"נאורים", כדוגמת אותו האיש - גדעון לוי, בו אתה תומך, לכאורה - אינם מבחינים באמת הפשוטה והברורה כל כך, עליה מצביע הכותב החכם.
אבל, לדעתי, ההבדלים בין הכותב לבין אותו האיש אינם נובעים רק בשל קשיי אותו האיש ודומיו להכיר באמת, בעובדות ובמציאות, אלא בעיקר בהשקפותיהם בדבר אופיה של מדינת ישראל: אותו האיש ודומיו סולדים מאופיה היהודי של המדינה ואילו הכותב ודומיו, כמוני, סבורים שאין למדינת ישראל תקומה ללא זיקה חזקה וברורה של אופיה ליהדות.
ושלום ליהודים.
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
לא להיכנע להסתה
  213   7/08/09 13:15
שמואל יקר,
# חבל שהתייחסותך לגדעון לוי ניזונה ומתבססת על הסתה פרועה ושנאה תהומית של מר אלהרר ודומיו, ולא על התבוננות ומחשבה עצמאיות.
# ובתוך כך , אתה מבלבל בין השקפותיו של לוי על אופיה הרצוי בעיניו של מדינת ישראל (הדומות בכללותן לאלה של ליבראלים רבים אחרים בקהלנו, לאו דווקא "שמאלנים" , הרוצים לראות בה מדינה יהודית דמוקרטית חילונית, מוסרית, לא גזענית, סובלנית וכו') לבין השקפותיו של לוי בנושא הסכסוך הישראלי-פלשתינאי.
# ודאי תופתע, אבל לוי הינו ישראלי וציוני נלהב כמוך וכמוני(שאלמלא כן היה מהגר מזמן לארץ אחרת ומונע מעצמו וממשפחתו קיתונות של חרפות וגידופים שהוא סופג כאן)ומעולם לא התכחש לקשר הבלתי ניתן להתרה בין מדינת ישראל ככזו לבין היהודים והיהדות. גם אם תשב שבעה נקיים לא תצליח להוכיח לי אחרת בשום מילה שנכתבה על ידו.(חבל שאיני יכול להדגיש בקוו את שני המשפטים האחרונים). כל מצג אחר של נושא זה הינו פרי דמוניזציה דמגוגית ופופוליסטית עליה טורחים ללא הרף אלהרר ומרעיו.
# ועם זאת,לוי סבור שאנו נוהגים שלא כדין (ושלא עפ"י מיצוות היהדות!)במיעוט הערבי של תושבי הארץ, וכופר כפירה מלאה בראייתנו ובהבנתנו את מהות ופתרון הסכסוך הנורא שבינינו לבין הפלשתינאים. יתירה מכך - הוא חושש שקוצר ראותנו יביא אסון נוראי דווקא על מדינת ישראל. אתה רשאי כמובן שלא להסכים לדיעותיו בענין. אולם רק בעולמם
האורווליאני של אלהרר ושיכפוליו , דעה פוליטית שונה לחלוטין מזו שלהם הינה בבחינת בגידה במולדת והתכחשות לטובת עמך שלך.ואם אתה (כיהודי!) חס וחלילה דואג גם לזכויותיהם של אחרים - משול אתה למי שמכר את מכורתו בנזיד עדשים. קרא היסטוריה, ותבין לאן מובילה דרכו של אלהרר.
כתוב תגובה ל- 213
ל-213 ("באג" בגימטריה)
  דודו אלהרר   7/08/09 14:21
ובכל זאת אתה טורח לשתות בצמא כל מילה שאני כותב. זה מוכיח כאלף עדים שהדברים שלי נוגעים בפצעיך הכואבים שאינם מגלידים ולא יגלידו לעולם. אתה אדם אבוד! תקוע בין שנאה עצמית לבין יצר הרס עצמי ואין לך תשועה. נסה לא לקרוא אותי... אינך מסוגל... הניסוחים שלי מערפלים את חושיך... מהפנטים אותך... משגעים את הטירוף שבנפשך...
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
מר נרקיס
  213   7/08/09 14:55
מר אלהרר,
מרוב אהבה והערצה את עצמך אתה מעיד בי שקר ; אני קורא את דבריך ( לא בשקיקה אלא בתיעוב עמוק ), כי גם באכסניה העיתונאית שלך, המשופעת למכביר ב"ימנים", אתה הינך סמן סופר-ימני. למה לטרוח ולקרוא את פרי הגיגיהם ההזויים של זרזירי עט למיניהם כשאפשר "להשכיל" ממקורו של העורב עצמו, ולדעת מה חושבים מתנגדיך לדעה . (וכל שאר הדברים שכתבת, הינם כרגיל סתם דברי שיסוי והבל; על אובססיה כפייתית, כבר דיברנו ?...).
כתוב תגובה ל- 213
מסכן...
  דודו אלהרר   7/08/09 16:07
אתה פשוט מעורר רחמים... אבל יש תקוה! אתה יכול לצאת בקלות מן העליבות האופפת אותך... קודם כל אל תתבייש מהיותך טפש! תחשוף את עצמך כפי שברא אותך הבורא... יש לך שם פרטי... ושם משפחה... אחר-כך תקרא שוב את הדברים שלי... ושלך... תביט נוכח המציאות בה שנינו חיים... תן לעצמך סטירת לחי הגונה ושב בשקט לכל הרוחות!!!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
לגופם של דברים
  213   8/08/09 19:37
מר אלהרר,
בקצרה : אתה אמנם יודע קרוא וכתוב (ואת המתת הזה העניק לך דווקא השמאל בתקופת שלטונו במדינה), אבל אין לך מושג ירוק באתיקה של הדיון הציבורי. ההיטפלות שלך לגופו של מגיב במקום לגופם של דבריו - פאתטית.
כתוב תגובה ל- 213
הא לך אתגר
  שמואל ד.   7/08/09 14:38
הפנה אותי לפרסום אחד של מר לוי, ממנו עולה, ש*הוא* רואה עצמו *ציוני*.
הערה אחת: כל יהודי צריך לעודד, לתמוך ולחזק את הזיקה בין מדינת ישראל ליהדותה ולא די בכך, שמר לוי לא התכחש מעולם לכך, כטענתך, אפילו מניחים זה שהיא נכונה.
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
מיהו ציוני
  213   7/08/09 16:35
שמואל יקר,
איני אוהב 'ספינים' , וזה מה שאתה עושה. אתה העלית ראשון טענה כנגד גדעון לוי, אני שללתי את טענתך ואת אפשרותך להוכיחה , ולפתע א נ י הוא זה שצריך להביא הוכחות... . משל גדעון לוי הינו פושע, ואני סניגורו הנדרש להוכיח כי יש לו אליבי; להזכירך, כי חובת ה'הוכחה לעבירה' הינה על התובע .
האם יהודי היושב בברוקלין ותורם מכספיו למתנחלים העוברים על החוק, הינו ציוני ? (מקהלת הימין: בטח ! הב להם עוד!)ויהודי כגדעון לוי אשר נולד כאן , עשה פה שירות צבאי מלא ומילואים, הקים פה משפחה ומגדל פה את ילדיו, ממלא את כל חובותיו כאזרח, מתפרנס וכותב בעיתון עברי שרק מוכה-ירח (אלהרר) יקרא לו 'לא-ציוני', רואה במדינת ישראל את הוויית ועתיד חייו ונלחם בכל כוחו על דיעותיו מחמת אהבתו את הארץ הזו - האם הוא פחות ציוני ? או לא ציוני ? האם רק קריאה להרג ערבים היא הוכחה ליהדותך ולהיותך יהודי 'כשר' ?!

כתוב תגובה ל- 213
אתה צודק
  שמואל ד.   7/08/09 19:16
לכל הגדרה, ככלל, יש שוליים אפורים, היוצרים ספקות. קל וחומר בהגדרות "ציוני" ו"יהודי", המנסות לאפיין בני אדם, על מורכבותם הרבה.
למרות זאת, אין לי ספקות, שגדעון לוי ורבים מאלה, המשייכים עצמם לקבוצת ה"שמאל" אינם עוד בגדר "ציונים" ובודאי לא "יהודים" במובנם העממי והנפוץ ביותר, למרות שהם נולדו בישראל, שירתו בצבא, מתגוררים כאן ומדברים עברית.
הויכוח בינינו הוא ערכי/תרבותי ביסודו, שלא ניתן לגישור - בודאי לא בפורום זה.
ושבת שלום ליהודים.
כתוב תגובה ל- שמואל ד.
מיהו ציוני ויהודי
  213   8/08/09 19:28
תודה על התגובה התרבותית, והנבונה כשלעצמה, למרות שאיני מסכים לתוכנה.אני מכבד את רצונך לעצור כאן.
כתוב תגובה ל- 213
5
עוול במזרח התיכון
  יהודי מארץ ישראל   9/09/09 22:20
העוול הראשון שגרמו היהודים לערבים הוא בכך שאחרי 2000שנות גלות היהודים חזרו לארצם.
העוול השני, הוא החוצפה של היהודים שלא הושיטו את צווארם כאשר הערבים הכריזו מלחמת השמד ופתחו בה, תוך קריאות "אטבח אל יהוד", ו"נזרוק את כל היהודים ליים".
העוול השלישי הוא, שלא כל מה שהם ניסו לעשות לנו הצליח להם, והתוצאות ,"לא מוצאות חן" בעיניהם.
והעוול הראשון שעושים יהודים ליהודים הוא שהם מגייסים את כל העולם ,"לתקן" את העוול שעשו ועושים הערבים לערבים....וזה עוד לא הכל.
כתוב תגובה ל- יהודי מארץ ישראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il