|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
פרופ' דני בן-שחר, שי אהרונוביץ ורוית הוברפלד [צילום: יעל צור]
מחלקה ראשונה  |  
כנס של מכון אלרוב לחקר הנדל"ן שהתקיים (7.5.24) בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב
דרור גרין
דרור גרין
אנדראש מזאי מאפשר לנו להתרחק מהטראומה, מבלי לשלול או לדחות אותה או להדחיק אותה, ומזכיר לנו שבכל רגע, גם ברגע שלפני מותנו, אנחנו חיים, ובכל רגע אנחנו יכולים למצוא אושר קטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדוע לא יועמד אשכנזי לדין
מאת: יואב יצחק  |  17/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הרמטכ"ל כך זה נראה נשמע ומצלצל
  סופר שלומיאל !   17/08/09 08:19
הרמטכ"ל גבי אשכנזי, כך זה נראה נשמע ומצלצל, הוא לא פחות, אולי יותר, סופר שלומיאל !
כתוב תגובה ל- סופר שלומיאל !
2
בפרשת כרטיס האשראי יש יותר מ-1
  אשר אחראי !   17/08/09 08:27
בפרשת כרטיס האשראי יש יותר מאחראי 1 ! האם מישהו יקח אחריות ? ? ?

גבי, בכל מקרה, שלומיאל לא קטן אם אינו חש, אין לו שמץ מושג ואינו יודע מה נעשה ומה מתרחש בלשכתו, במשרדו, במגירתו, על שולחנו, בארונו.

לא כן אשתו אשר חשדה מלכתחילה (בבעלה בטעות) שמשהו אינו כשורה בפעילות האינטנסיבית של כרטיס האשראי. אינטואיציה נשית אשר רק בחלקה היתה צודקת ונכונה.
כתוב תגובה ל- אשר אחראי !
3
מה ? הרמטכ"ל יורד בדרגה ?
  מסיק מסקנות ריקות   17/08/09 08:54
איפה ישפטו את הרמטכ"ל ? איפה ? אולי,אולי ... הרמטכ"ל ישפט במשרד הביטחון אצל שר הביטחון. זה יהיה המשפט הצבאי-פוליטי ראשון אי פעם בהסטוריה של מדינת ישראל. האמת אחרי נשיא אנס , שר אוצר מושחט ופוליטיקאי שישב בכלא וחוזר לשדה הפוליטי כאילו כלום. עיתונאי שיקח 10 מנדטים בכנסת גם כבר היה לנו. קשה להיות מופתע יותר. עוד אחד לרשימה ... רמטכ"ל בדרגת סגן אלוף. בקרוב : נינט טייב לראשות הממשלה.(כמובן יהודה לוי יהיה שר ביטחון. צביקה הדר יהיה שר חוץ.) יש לי עוד 1 ... ועדי עובדים כמו חברת חשמל,מקורות,ובנמלים ישלמו לדרגים הגבוהים שכר מינימום "בגלל המיתון".
כתוב תגובה ל- מסיק מסקנות ריקות
4
נא להירגע!!
  pooshkash   17/08/09 08:57
נא לא להתלהם. הרמטכל שיער כי האקדח (שאי אפשר היה לעשות בו שימוש)נמצא בלב האיזור המאובטח ביותר - ואין לראות בעניין רשלנות. מי שצריך לתת את הדין זה האחראי על בטחון השדה במטכל שאיפשר לחייל עם נורמות כאלה להסתובב חופשי במקום הזה!
כתוב תגובה ל- pooshkash
5
פשוט - אין מי שישפוט אותו
  נחמיאס   17/08/09 09:10
צריך דרגה מעליו שתשפוט אותו
אין קצין מעליו
אלא אם כן מביאים רמטכ"ל שהתאזרח כמו בוגי
בעצם כל אזרח יכול כי דרגתו של כל אזרח גדולה בדרגה אחת מדרגתו של הרמטכ"ל

כתוב תגובה ל- נחמיאס
6
מתברר שהאקדח לא היה שמיש
  לוי   17/08/09 09:14
מדובר בגרוטאה שלמעשה אינה נשק אלא קישוט.
בנוסף הגנב הוא המאבטח אשר קצין הבטחון סיפק לרמטכל. האשמה היא בקצין הבטחון אשר סיפק סחורה פגומה.
כתוב תגובה ל- לוי
7
כמה חיילות יוצאות עם ערבים
  יותר חמור ומסוכן   17/08/09 09:20
כתוב תגובה ל- יותר חמור ומסוכן
8
הרמטכ"ל לא ישפט כי הוא אשכנזי
  עומרי   17/08/09 09:41
וידוע שנוהגים איפה ואיפה כלפי אשכנזים. תשאלו את אלי ישי.
כתוב תגובה ל- עומרי
אשכנזי שם בולגרי
  סיישל   17/08/09 10:54
עומרי, אשכנזי זה שם בולגרי. ובולגרים הם בדרך כלל ספרדים . לדעתי הוא מסוג הבולגרים, שנותן את הלב והנשמה, כשהאני שלו והאגו שלו תופסים מקום אחרון בשרשרת העדפותיו.
כתוב תגובה ל- סיישל
9
מכיר את גבי. מעולם לא עסק בכסף
  או בתקציב המשפחה   17/08/09 10:08
בניגוד לקודמו שראשו היה טרוד בהשקעות (וראינו את סדר העדיפויות שלו בשעת מלחמה), גבי מעולם לא ידע מה יש לו בכיס ומה מצב התקציב המשפחתי.

מעבר לכך- עקב נישואיו למשפחה אמידה הוא מעולם לא התעניין בזכויותיו הכספיות או בתועלת שתצא לו משינויי דרגה, תנאי שדה וכד'.

גבי תמיד היה עסוק בעבודה נטו (ויעידו על כך פיקודיו שמעולם לא יכלו לקבל ממנו עזרה בתחומים אלה, ושהוא מעולם לא הצליח להבין את המשמעות הכספית של הקריירה שלהם).
כתוב תגובה ל- או בתקציב המשפחה
10
המפקד, טעית שגית
  יהורם   17/08/09 10:37
תוצאת הפרשייה מצביעה במפורש על אחריותו של הרמטכ"ל, עם כל הערכתי אליו הוא שגה ללא ספק, רשלנותו ברורה, ולא משנה מה נלקח או נגנב, לשכתו של הרמטכ"ל היא באחריותו הבלעדית.
על אף הכל איני רואה מקום לשפוט אותו, נזיפה משר הבטחון תספק, והעניין ייסגר עם אי אלו מסקנות.
כתוב תגובה ל- יהורם
11
מה פתאם שישפטו אותו שופטים רק
  פעם חיל   17/08/09 11:18
מה פתאם שישפטו אותו שופטים רק קצינים שזוגתם לקחה את
הרכב , אסור לה , היא בכלל לא סובלת שבעלה נעדר המון מהבית, לא מגיע שום צ'ופר מה פתאם ? ואם זה קרה צריך לדפוק את בעלה ששנים רבות החסיר ימים מהבית וגם בבית אין לו מנוחה, אבל כמה פלצנים בצבא עם צוארון לבן חושבים שהם צודקים בכל ומה שהם חושבים זה הצדק האבסולוטי.
כתוב תגובה ל- פעם חיל
12
מחדל ! ולא של גבי אשכנזי!
  סיישל   17/08/09 11:19
מי מטייל באן מפריע, בלשכות בכירים? היום זה כרטיסי אשראי, ואיזה, אקדח צעצוע, ומחר יהיו אלה סודות ביטחוניים! המחדל הוא של שרותי הביטחון, של המזכירות, ושל כל עובדי המישרד!
כתוב תגובה ל- סיישל
13
תשובה לשאלת י.י.
  רחמים   17/08/09 12:07
ראשית ,גילוי נאות. מזה זמן רב שאני סבור ש- י.י. הוא תלמיד חכם שיכול להתמנות לדיין. שהרי אין ממנים אדם לדיין אלא אם הוא חכם ובקיא שיכול לטהר שרץ ב-ק"ן (150) טעמים. ברשימה זו מצליח י.י. להטריף בשר כשר חלק(גלאט)ב- ק"ן טעמים, דבר המוכיח את חוכמתו ובקיאותו.
אלא שההנמקה לדרישה מופרכת מיסודה שכן היא מתבססת על ההנחה שזהו תפקידו של הרמטכ"ל לשמור על לישכתו ותכולתה. הנחה זו היתה יכולה לשמש בסיס לדרישה רק אם היה י.י. מספר לנו שהרמטכ"ל נוטל חלק בסבב השמירה על לשכתו, וכי הגניבה נעשתה בעת שהוא היה בתורנות שמירה ונרדם. ואולם מכיוון שברור לנו שהשומר התורן הוא שגנב, מה לנו להלין על הרמטכ"ל, שבמשמרת שלו לא בוצעה שום גניבה.
עוד זכור לי שעל פי חלוקת התפקידים בצבא, תפקידו של הרמטכ"ל הוא לדאוג שהצבא כולו לא ישבור שמירה בעת שהוא שומר על עם ישראל ומדינתו, ובין השאר שומר על י.י. כדי שיוכל לטפח את אתרו היפה והטוב. האין זה מוגזם להטיל עליו גם תורנות שמירה בסיסית במחנה מטכ"ל? הרי הוא בסך הכל בן אדם, וצורכי עם ישראל מרובים.

שונה הדבר ממקרה של קצין שעל פי הגדרת תפקידו, אין לו שומרים סביבו, ושמרכבו או מביתו נגנבים דברים. קצין כזה חייב לדאוג בעצמו לשמירה על חפציו.
לכן, אין שום עילה להעמיד את הרמטכ"ל לדין. הוא לא התרשל, לא הפקיר ולא הזניח שום דבר, שהרי לא נכלל ב"רשימת השמירה" של אותו לילה.

חוץ מזה, רשימתו של י.י. העלתה חיוך על שפתי.
כתוב תגובה ל- רחמים
14
נו באמת - הפעם אתה טועה
  איש אמת   17/08/09 12:26
אני בדרך כלל תומך במאמריך אבל הפעם אתה טועה. לא מדובר ב"כלי נשק" אלא באקדח עתיק. באותה מידה ניתן להגדיר חרב פרשים מהמאה ה16 ככלי נשק מסוכן שצריך להיות מאובטח בנשקיה. יש פה אכן פאשלה של האחראים על האבטחה שהכניסו אדם לא אמין, ממש פושע לללשכה. אבל להפיל את זה על אשכנזי ? מה הוא בחר את החייל אישית ? הוא ערך עליו תחקיר ? הבקורת שלך לא נראית לי ענינית.
כתוב תגובה ל- איש אמת
15
הוא מנהל צבא לא בורד....
  גימלאי מהמערכת   17/08/09 12:27
אינני יודע אם צריך להעמידו לדין, אבל לפטרו מהשרות בוודאי, הוא המחדש והמטיף לסדרים חדשים ונשיאה באחריות, נתגלה בעצמו כפשלונר על כן יש לפטרו מהשרות אם לא ילך בעצמו, (כי כך ראוי היה שיעשה ),"הגאון" היה חזק בהטפת מוסר לתא"ל עימד פארס אבל כנראה פחות לעצמו.
כתוב תגובה ל- גימלאי מהמערכת
16
נאה דורש ולא נאה מקיים
  חץ   17/08/09 12:37
כתוב תגובה ל- חץ
17
רשלנות אינה זדון
  סיסרא הפלישתי   17/08/09 12:52
ראשית יש להעמיד לדין פושעים שיושבים בפרקליטות, ומבצעים פשעים חמורים ב ז ד ו ן, תופרים תיקים פליליים, מעוותים דין, מרמים שופטים, מאיימים על שופטים.
כתוב תגובה ל- סיסרא הפלישתי
18
אתה סתם מחפש דם.
  ארז ס   17/08/09 14:16
זאת לא הפקרת נשק, זה אקדח שהוא קיבל מתנה ונמצא בלשכה לקישוט. זה לא נשק אישי-מבצעי.
כתוב תגובה ל- ארז ס
19
י.י. מגחך עצמו לדעת...
  מטאטא   17/08/09 14:16
נו באמת. מדובר באקדח עתיק בעל ערך מוזיאוני מקסימום, ובעיקר ערך סנטימנטלי (ככל הנראה) למחזיק בו. האקדח הזה כבר מזמן אינו יכול לתפקד כמיועד לו. בקיצור עוד מאמר צהוב של י.י. שהפך מהלוחם בשחיתות לדון קישוט הלוחם בטחנות הרוח הוירטואליים הנמצאים אך ורק בראשו. לא חבל??
כתוב תגובה ל- מטאטא
צא ולמד את ג'"ב שאו
  humanape   17/08/09 15:36
הוא שלמדנו, שכאשר אשה מסכימה לשכב עמך עבור מיליון פאונד, היא לא שונה מזונה של שטרלינג אחד. בעניני אבטחה וקיום פקודות, דין הרמטכ"ל כדין חפוז בעמידה. הוא כפוף לאותם חוקים. במשרדו הוא המלך, לא הרל"ש ולא הפקידה ולא אף אחד אחר. ב- ד' אמותיו הוא האחראי, ולכן היה צריך לבד להתפטר. אבל הוא לא יעשה זאת, כי יש מספיק כמוך שיסנגרו על הסחבק.
כתוב תגובה ל- humanape
20
יואב יצחק, הגזמת
  שלמה כהן   17/08/09 15:25
צר לי שיואב יצחק מאבד מדי פעם נקודות זכות,במלחמתו בעבירות על טוהר המידות בשרות הציבורי,עי הבלחות מטופשות,הזויות ולא מציאותיות,המציגות אותו כאדם קטנוני שתלוש מהחיים.הרמטכל אינו נושא בשום אחריות על נושא אבטחת לשכתו,או מניעת גניבת פריטים כולשהם מתוכה ויואב יודע את זאת.יחידות אבטחה מיוחדות אמורות לעסוק בכך.האם יואב מצפה שרמטכל יתעסק באבטחת לשכתו או אבטחת מתנות שמוצבות שם לנוי.האם אין לרמטכל עוזרים,אנשי לשכה ויועצים שמתעסקים עם השטויות הללו.עכשיו אני מתחיל להבין מדוע אף אחת מתלונותיו של יואב כנגד אולמרט,לא התקבלה כבסיס לאישום פלילי.הבן אדם לא חי בעולם מציאותי,אלא על הירח.
כתוב תגובה ל- שלמה כהן
פעולה זדונית!
  סיישל   17/08/09 18:24
יתרה מזאת, האם רק לרמטכל יש כרטים אשראי? למה דוקא הוא היה המטרה, ולא נושא כרטיס אשראי אחר, שנמצא באותו מיבנה. לדעתי חיפשו אותו בסיבוב! בושה וחרפה, לאותו אדם או קבוצת אנשים, שמסיבות זדון טהורות, ניסו להפיל אדם בקנה מידה כזה!
כתוב תגובה ל- סיישל
21
אין לרמטכל כל אחריות בנושא
  זלמן   17/08/09 15:36
כתבה מוזרה שמנסה להטיל אחריות משפטית פלילית על הרמטכל,בנושא שטותי שבודאי אינו מתעסק איתו מתוקף תפקידו.אני מניח שמי שמתעסק בעיצוב לשכת הרמטכל והצבת פריטי הקישוט בה,הינן פקידותיו.מה קורה ליואב יצחק,עוד מעט יאשים את ראש הממשלה בסיוע לאויב,אם יתברר כי מישהו גנב מיסמך סודי משולחן עבודתו.האם יואב יצחק הוא האדם הרציני שהכרנו,או שהחליט להפוך לאיזה ליצן שלא ייתייסו אליו בעתיד.
כתוב תגובה ל- זלמן
22
זאת ועוד:לפי העיתונים הוא גם
  נתין מדמנת ישראל   17/08/09 15:43
לא דיווח על היעלמות האקדח. אם זה נכון, זה חמור שבעתיים.
אבל במחשבה שנייה- במדינה שבה מי שרומס את החוק הוא נשיאנו הפעיל (זוכרים את חתרן אוסלו שנפגש בניגוד לחוק עם רוצחים ערבים וסיכם איתם על מזרח תיכון חדש, בו הם ירצחו והיהודים ילקקו את הפצעים?- "קורבנות שלום"), במדינת דמה כזאת למה שיהיה חוק שווה לעבירות של רמטכ"ל ושל חפ"ש? גם בגירוש מקטיף- גרשון הכהן הודה שביצע פשע נגד העם היהודי ועלה בדרגה, וחפ"שים ישבו על סירוב לבצע את הפשע בכלא. אחלה מדינה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
23
האם אתה רציני או סאטיריקן
  הדר גל   17/08/09 16:19
לאחר שקראתי את הכתבה,בתחילה,נדהמתי מהמסקנות המגוחכות,אחר כך חשבתי שאולי מדובר בסאטירה,לבסוף השתכנעתי שהכותב אכן רציני במסקנותיו.איך יואב יצחק,לוחם הצדק וטוהר המידות יורד לאשפתות כאילו,עכשיו,כל תלונה או תחקיר שלו בעתיד בגין טוהר המידות בשרות הציבורי,יהיה מראש חשוד כאובססיה קטנונית שלא שווה התייחסות.יואב צריך להבין שגרם נזק עצום לאמינותו בכתבה הנל ובמסקנותיו ההזויות שיש מקום להאשים את אשכנזי בפלילים.
כתוב תגובה ל- הדר גל
24
היה לו ממי ללמוד על מוסר כפול
  פליישר   17/08/09 16:48
זה מתחיל בשופטים ושופטות שיוצאים בשצף קצף,
בבריונות ממש, על אנשים חלשים ועל עבירות קלות,
שם הם שולפים את המגירה המתאימה לאזרח הקטן
וכותבים אין ספור דפי בלה בלה,
והאומלל יוצא חבול ומוכה ומושפל,
כשמדובר בחזקים יותר מוכרים יותר וכד',
שם שולפים מגירה אחרת,
ומעתיקים משם הסבר על היסוד הנפשי,
על לא התרשמנו.. לא שוכנענו..
על הצורך לאזן וכאלה...
נראה שגם אשכנזי ויועציו מכירים את השיטה,
אותם מחדלים
אבל המגירות שונות..
השטיקים מבית מדרשם של שופטי הארץ "רק" משוכפלות...
כתוב תגובה ל- פליישר
25
אוי לצבא שמפקדו חושש מפקודיו
  ספקניסטן   18/08/09 08:15
האשמת אשכנזי בהפקרת נשק היא בבחינת הטפלות לפרטים הטכניים. אני מניח שאשכנזי הניח שלשכתו מאובטחת, וגם ובמידה ויש לחיילים פשוטים כאלו ואחרים גישה אליה (שליחים, וכו'), הם לא יעזו לגנוב דבר מה. משהו בין שאננות נאיבית ל'סמוך' המפורסם. הכשל הוא מערכתי. במערכת שלא מחנכת כראוי את פקודיה ואחר כך נותנת בידם אחריות וסמכות - ומרחיבה אחריות וסמכות זאת על בסיס אותו 'סמוך' רעוע.
כתוב תגובה ל- ספקניסטן
26
מבחן בוזגלו
  humanape   18/08/09 14:10
השאלה הפתוחה היחידה היא, האם נסיבות דומות אצל קצין זוטר - בעיקר בהעלמות נשק - הייתה המערכת עוברת על כך בשתיקה. באותו בניין, במחלקה אחרת, שגם אליה הכניסה מוגבלת, היה נגנב נשק ממשרד, האם הקצין היה יכול להתלות בטענה, שחשב שהמבנה/מחלקה מאובטחים והמשרד בדרך כלל נעול? אני מניח, שאיני היחיד שמשוכנע שהיו ממצים עם אותו איש צבא את השין ללא נסיבות/סיבות מקלות. על כן, דין אשכנזי כדין בוזגלו. ומאחר שאיני יודע עם ניתן להעמידו לדין, אזי הדרך היחידה היא שיתפטר או שיפוטר. ושני הדברים לא יקרו. עקרונות ברזל של כללים וכבוד אינם תקפים בצה"ל.
כתוב תגובה ל- humanape
27
מסרבים לפרסם את זה בעיתונים
  מרק בריל   1/09/09 17:28
הרמטכ"ל חייב ללכת


אחרי שהדיח שני קצינים בכירים בגלל מה שנראה כעבירות פעוטות יחסית, שלבטח לא גרמו לשום נזק לשלום הציבור, לדעתי אין מצב שהרמטכ"ל אשכנזי ימשיך בתפקידו.
הוא הותיר במגירה פתוחה של מזכירה פריטים אישיים, ואפילו לא שם לב שחשבונו חוייב במרמה.
וכעת אנחנו מתבשרים שחודשים או שנים אשכנזי מתעמל בחדר כושר עם מרגל-מחבל מטירה.
שום מערכת אבטחה לא יכולה למנוע מצב בו אותו האיש מחדיר לקאנטרי רימון רסס ומפוצץ אותו על הרמטכ"ל. זהו אך מקרה ומזל שהדבר לא אירע.

בעיניי, כאשר הפיגורה הנה הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו, הצטלבות האירועים הללו הנה חמורה בדיוק כמו הפקרת נשק. זו תהא צביעות והתחסדות לנהוג במקרה שלו אחרת. אני טוען שנאה דורש נאה מקיים.

אדם שלא היסס להרוס קריירות לאחרים, מוטב במקרה הזה שיתן דוגמא אישית,
שיצעק "אחריי" וישלם את תג המחיר אותו הוא בעצמו התווה.

לא יתכן שיש דרג ויש זרג.
שני קצינים בכירים כבר שילמו בקריירת-חיים. מה עם השלישי ?

בריל מרק
כתוב תגובה ל- מרק בריל
28
אם הוא היה סא"ל הוא היה עומד
  לדין   6/09/09 07:38
כתוב תגובה ל- לדין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il