חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
מעניין אם חברות האוטובוסים יודעות זאת. ממספר נסיעות שעשיתי במטרונית ("דן בצפון") בחודשים האחרונים גיליתי שלא ניתן לתקף בתחנות כרטיס "רב קו" שיש בו הסדר של חופשי-יומי (למעט בתחנת מרכזית המפרץ, המקום היחידי שבו מכשיר התיקוף זיהה את ההסדר). האפשרויות הן או לרכוש כרטיס נסיעה חדש או לעלות בלי לתקף את הכרטיס ולהיות צפוי לקנס באם יתגלה שהכרטיס לא תוקף.
בעיה נוספת שם היא שאין באוטובוסים של המטרונית מכשירי תיקוף. מדוע אין? זו שאלה שגם משרד התחבורה לא רוצה להשיב עליה. כנראה מפני שעובדיו לא משתמשים בתחבורה ציבורית והבעיות שם אינן מעניינות לא את השר ולא את עובדי משרדו. לכן, אם המכשיר בתחנה לא עובד כיאות הנוסע לא יכול לתקף באוטובוס, מה שנחשב כנסיעה ללא תשלום.
אם פקח יעלה (כמו בסיטי פס הירושלמית) ויגלה נוסע שלא תיקף הוא יקנוס אותו בלי לבדוק האם זו נסיעת המשך או נסיעה חדשה. זה במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב הוא גם יוריד אותו מהאוטובוס. וזה קרה לא מעט בירושלים.