s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההחלטה בתיקי נתניהו - לפני הבחירות
מאת: איתמר לוין  |  01/02/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שוויון בפני החוק
  א.ל.   1/02/19 11:50
אכן יש שוויון בפני החוק: שוויון בשרירות הלב, שוויון באכיפת חוק בררנית, שוויון בתהליכי חקירה המתמשכים שנים ומסתיימים [או מתחילים שוב] בדיוק בזמן המתאים ל..., שוויון בתהליכי חקירה שאינם ממצים את כל כיווני החקירה הנדרשים, שוויון בהדלפות וספינים בכל התהליך מתחילתו ועד סופו, שוויון בעצם ההתעלמות ממצבים ונסיבות המשתנים בין תיק לתיק ואדם לאדם, שוויון בשימוש לא אובייקטיבי ב"זכות הציבור" מול "זכות הפרט", גם בהצהרות הפומביות ובראיונות באמצעי התקשורת ניכר השוויון, בבחירת מספרי התיקים גם שם אין ספק בשוויון, ועוד כהנה וכהנה שוויונויות המעלות מחשבה נוגה עד כמה השיוויוניות הנוהגת בארצנו אכן שווה.
כתוב תגובה ל- א.ל.
2
מדוע המערכת אינה מכבדת את בקשת
  קורןנאוה טבריה   1/02/19 12:23
מדוע המערכת אינה מכבדת את בקשתו של רה''מ ונוהגת בו אכיפה בררנית, סלקטיבית ואיפה ואיפה?! מדוע מר מנדבליט הסחיט והלחיץ מתעלם מעדויותיהם של בני וייס ואלי ציפר ואחרים? מדוע מנדליט הסחיט והלחיץ משתתף בפוטש, לכאורה, שעושים לו לדור ושי ניצן מהאג'נדה של אסתר חיות ואהרן בג''ץ? זכות הציבור לדעת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
ממש סרט מתח
  ארי כספי   1/02/19 12:29
מנדלבליט ממשיך לשחק אותה כגדול הצדיקים שניחן גם באומץ לב בלתי רגיל. בקרוב הוא יודיע מתי הוא יודיע מתי הוא יודיע.... אבל בכלל לא אמות מתדהמה אם ישלוף עוד שפן מכובעו. יש לו ממי ללמוד - כל אלה שהיו בתפקיד לפניו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
4
לא מאמין ביועץ מתחיל עם הסחבת
  שבץ   1/02/19 14:15
שלו. מנסה כמו כל הזמן למשוך זמן . מחד הוא מפחד ממהפך שלטוני שאז השלטון החדש ידיח אותו וירים אותו על טיל מיידית מאידך מפחד שביבי ישאר בשלטון ואז הוא ידיח אותו. כמו שנאמר אוי לי מיוצרי ואוי לי מייצרי. לא מקנא בסמרטוט הזה שמנסה לרקוד על שתי חתונות.
כתוב תגובה ל- שבץ
5
חקירות סלקטיביות סכנה!!!
  אקטואלי   1/02/19 23:56
הטענה שראש הממשלה לא יכול להיות ראש ממשלה אחרי השימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה, ולפני משפט בביהמ"ש, היא טענה מגוחכת – זה סותר את החוק הקיים היום בנושא. זו הזדמנות לרענן לשרים ולחברי הכנסת וכן לפרקליטים בכירים לשעבר, את החוקים הקשורים לנושא זה. רק לאחר הערעור בעליון (פסק דין חלוט) נדע כולנו את התוצאות – האם ראש הממשלה מושחת ו/או רק נהנתן. מבחינתי כל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שייכנס לכלא. אני אישית בעד דוגמא אישית של כל בכיר במערכת הפוליטית ושל כל מפקד בצה"ל (מהקטן ועד הגדול). אני שמח שסוף סוף יש לפחות "צדיק אחד בסדום" האלוף לוין, שאומר מפורשות שאת ראש הממשלה מחליפים רק בקלפי. בנוסף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד ניזרי טוען שיש לסגור לכאורה את תיקי נתניהו. החוק מבדיל בצדק רב ובהיגיון רב, בין שר לבין ראש ממשלה. אגב, אני אישית ממליץ לראש הממשלה להילחם על חפותו, כשלב ראשון עימות עם עדי המדינה. שלב שני - בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". יש לזכור שעדי המדינה הם אנשים שמנסים לחלץ עצמם מעונש כבד. במידה וראש הממשלה יצא זכאי במשפט, היועץ המשפטי לממשלה וכן מספר פרקליטים בכירים בפרקליטות, וכן אנשי משטרה בדרגים הגבוהים ביותר, יצטרכו להתפטר מתפקידם. אולי עדיף להם כעת לסגור את כל התיקים מאשר להגיע לאחר מכן לאותו ביזיון של התפטרות המונית של כולם. לדעתי הם לא יכולים להמשיך בתפקידם, הם פגעו לכאורה בתהליכים דמוקרטיים. זה יהיה לכאורה "דגל שחור" על מצחם לאורך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל. יהיו גם עיתונאים ואנשי תקשורת שיצטרכו לבקש סליחה או לעזוב את עבודתם בבושת פנים. יש עדיין הרגשה של הפתעה מזערית, סיכוי אפסי, שהיועץ מכין לאזרחי ישראל לפני הבחירות סגירת התיקים של ראש הממשלה. זאת למרות שצעד כזה יאכזב מאוד את מנהיג "המהפכה השיפוטית" שגרמה לכאורה לנזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה. מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של מהפכה זו וריסוק של מורשתו. מאוד מסוכן להפקיד החלטה גורלית בידי אדם אחד, מה עוד שבעתיד הוא רוצה להתמנות לשופט עליון, ויש לו אינטרס מובהק שההחלטות שלו לא יפריעו למינויו בעתיד לעליון. אחרי הבחירות יהיה צורך לפצל את תפקידו של היועץ. אני לא נכנס כעת לנושא "החקירות הסלקטיביות" ועל הזדהמות החקירות, שזה ביזיון בפני עצמו. אישית הייתי רוצה לראות מספר נחקרים נוספים לראש הממשלה - כדוגמת, ציפי, כבל, לפיד, ברק, רות דוד, פישר ועוד. סימנתם מטרה וממנה אתם לא זזים, מה עם האחרים??? לכאורה אתם פוחדים לפתוח תיבות פנדורה, שיסכנו את מעמדכם ואת תפקידכם. מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
הנ״ל הדגמה של פול גז בניוטרל
  אלטע קאקער   2/02/19 05:47
1. החוק באמת לא מחייב ראש ממשלה להתפטר לפני פס״ד חלוט אבל זו לא הנקודה, מדלבליט רק אמר שהוא יודיע לפני הבחירות אם אין עילה להעמדה לדין או שיש לבצע שימוע שבכפוף אליו יוגש כתב אישום. כך, שהחצי הראשון של התגובה הנ״ל לא רלוונטי לדיון. 2. אתה חי באיזושהי אשליה כאילו ״העדויות״ הן התשתית הראייתית ולכן יוכיחו שהעדים שקרנים במשפט והכל יקרוס. אבל ברור שמדובר בשקרנים, אלה אנשים שעבדו עם נתניהו אי אפשר להאמין להם כשהם אומרים לך שלום. התשתית הראייתית והערך של עדי המדינה הוא לא במה שהם אומרים אלא במה שהם מביאים איתם: הקלטות, מיילים, סמסים ומסמכים. מנדלבליט היה שמח למרוח ולסגור את התיקים אילולא איתרע מזלו שהתיעוד שלא קשור בחבורת חדלי האישים שמקיפים את נתניהו הוא נרחב. 3. הטיעון של אכיפה בררנית הוא מטופש במיוחד, אם היו הקלטות של השיחות של מוזס עם לפיד או בנט שבהן הם מתאמים עסקה גם נגדם הייתה נפתחת חקירה. האם השיחות האלה מסריחות? בהחלט! אבל אם יחקרו אותם הם פשוט יכחישו. וזו הנקודה בתיק 2000, זו חקירה שנפתחה בגלל ההקלטות שהם גילו על הפלאפון של ארי הארו בתיק אחר. כלומר, וזה רלוונטי גם לטיעון שלך לגבי עדי המדינה, קודם התגלו ראיות שלא ניתן להכחיש אותן ורק אז נפתחה החקירה. 4. אם אתה כל כך בטוח שמנדלבליט יסגור את תיקי החקירה שהרי ״לא היה כלום״ למה אתה לא דורש שיפרסמו את ההחלטה לפני הבחירות? הרי זה יטהר את שמו של נתניהו. 5. רק לידיעתך, החוק העוסק בשוחד מאד ברור: קבלת הטבות בכסף או שווה ערך גם ללא הוכחה לתמורה ע״י עובד ציבור זו עבירת שוחד. כאשר מדובר על ״מתנות״ בשווי מיליוני שקלים התהייה הרגילה האם זה מגיע לרף של שוחד אפילו לא קיימת. ובכל זאת, אם להאמין לדיווחים, מנדלבליט נוטה להסכים עם אישום על קבלת דבר במרמה ולא בשוחד. אתה יודע מה? אולי אתה צודק יש בעיה של אכיפה בררנית: לא אוכפים את החוק במלואו כאשר מדובר בנתניהו. תחשוב על זה גם ביחס לשאר האישומים הפוטנציאליים: איזה דרגה של ראיות מנדלבליט דורש בכדי שהאישומים גם ב-2000 וגם ב-4000 יהיו שוחד?
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
6
יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   2/02/19 06:50
שמעתם שוויון בפני החוק ??--מי אלה האנשים האלה ? ההמצאה הלשונית הזו שהפכה לשגורה כיום אצל היועץ הפכה-לעיסה-- מאוסה ומסריחה על רוב הציבור רק וועדה ממלכתית בלתי תלוייה תוכל לזעזיע את הציבור-- זעזוע עמוק מאד כיצד התנהלה חקירות נתניהו- לא כסף ולא מעטפות מזומנים הועברו- אלא קומץ כתבות לא עוינות בים של כתבות עוינות נגד ראש הממשלה ומשפחתו באתר אינטרנט שלא הרבה יודעים עליו וזה בעיני היועץ "מנלדשיט- ושי ניצאן ולהב" --זה לא פחות משוחד--נקודה---שוחד- חד וחלק -- העובדות המסמכים הפרוטוקולים והאנשים אם היו חוקרים אותם אז תיק 4000 היה קורס ונשבר לחתיכות-- מספיק אם נציין שחברי המועצה 17 אנשים חברים בה-(שבעה עשר חברים) כולל את היועצים המשפטיים ו את ראשי הרשות להגבלים עסקיים-- אף אחד מהם לא נקרא להיחקר-אחת מהם היא דוקטור "יפעת" אמרה לא נחקרתי בכוונה תחילה בכדי לא להרוג להם את התיק ה 4000-- ונשאלת השאלה מי בישל מי הינחה מי דחף מי מימן ומי תפר את התיק הכמסריח הזה לראש ממשלת ישראל
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
7
הדהירה של מנדלבליט !!
  אורי432   2/02/19 09:29
יסביר נא היועץ מנדלבליט איך הוא מצליח בין שאר עיסוקיו לחקור היטב את תיקי נתניהו במשך זמן קצר כל כך, בשעה שיש בהם חומר של כמה שנות עבודה של צוותים עו"ד רבים. מה פתאום הוא דוהר כאחוז אמוק בשעה שהחקירות נמשכו שנים? מה יקרה אם הוא לא ישפיע על תוצאות הבחירות גם על ידי הדלפות מכוונות כנראה מחדרי חדרים כדי לזהם את המשפט ולהכניע את השופטים?
כתוב תגובה ל- אורי432
8
הרגישות המופלאה של מנדלבליט
  משה מיכאל   2/02/19 18:08
אני מניח שכעת, בשם השיוויון המהולל, הוא יפתח בתיקים חדשים
דוגמאות:
ציפי ליבני, איילת שקד, יאיר לפיד, נפתלי בנט ויחסי התן וקח האסורים עם מוזס
ציפי ליבני והמתנות שקיבלה מהספונסרים שלה בארה״ב
יאיר לפיד שקיבל ונתן ושיקר בנושא מילצ׳ן
הוא הרי כל כך רגיש
שיוויון בפני החוק בוער בעצמותיו
20 שנה שחוקרים וחוקרים את נתניהו ובדיוק כעת הבשילו החקירות לידי החלטה
והוא בוודאי לא מתערב בבחירות ר״ל, כמה פתטי אפשר להיות

אבל אני מניח שהוא יודע וגם כנראה הוזהר שאם הוא לא יבצע את הנחיות החונטה אז יבולע לו

ואני האזרח הקטן, מה נותר לי? להצביע לנתניהו כמובן !
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
9
תיקי נתניהו-משפט ראווה בולשביק
  המאבחן   8/02/19 05:01
משפט ראווה הוא כינוי שלילי להליך משפטי ציבורי, שבו פסק הדין הוחלט למעשה טרם המשפט. מטרת המשפט, אם כן, אינה לדון באשמת הנאשם, אלא לפרסם בציבור את אופן הענישה והנימוקים לה, כאזהרה. לפיכך במשפטים אלו ניתן להרשיע אדם חף מפשע מבלי לתת לו משפט הוגן. משפטי ראווה הם אמצעי לרדיפת מתנגדי משטר או אנשים אחרים שהמשטר חפץ לפגוע בהם. מטרת גזר הדין היא בראש ובראשונה להתנקם או להעניש את הנאשמים על הפשעים המיוחסים להם, ולא לשקמם. במקרים רבים, קיימות חריגות מסדרי הדין ואף מן החוק עצמו במשפט ראווה. הנאשמים אינם מקבלים זכות להתגונן, והצהרותיהם נלקחו מהם תחת עינויים או כפייה אחרת להודות באשמתם. משפטי ראווה זכורים בהיסטוריה משפטי פראג בצ'כוסלובקיה (1952); ומשפט הרופאים בברית המועצות (1953). מה שנעשה לבנימין נתניהו הוא משפט ראווה של צאצאי השמאל הארור של מפלגת מפא"י ההסטורית על כך שנתניהו 'גנב להם את המדינה'... עורכי הדין של נתניהו נדחו על ידי היועץ המשפטי, לפני החלטתו על שימוע, בבקשתם להזמין לשימוע 60 אנשי מפתח ורגולטורים בתיקי 2000 ו- 4000 וזה אומר דרשני!
כתוב תגובה ל- המאבחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il