s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חיות: שיח בוטה, עולב ומשולח רסן
מאת: איתמר לוין  |  27/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חיה על המאדים
  באום   27/05/19 11:51
העליון לא התערב פעם במהלכים של הצבא,במהלכים כלכליים,במהלכים מינהליים כמו מסתננים ,התאגיד ועוד.אם יש לה דוגמאות שהעליון כן התערב,שתביא אותן אבל כנראה שאין כי אחרת היא היתה מביאה.נאומים חוצבי להבות שבנויים מסיסמאות לא מרשימים אף אחד.
כתוב תגובה ל- באום
יש המון מקרים כאלה.
  אתה רציני.   27/05/19 17:40
הבג"צ בעניין קול העם (סגירת העיתונים של המפלגה הקומוניסטית), שידורי הטלויזיה בשבת, ואילון מורה הם שלושה בולטים. יש עוד הרבה מקרים בהם הבג"צ התערב בהחלטות הכנסת או הממשלה לפני חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. אין ספק שצריך לדון ברצינות באיזון הנכון בין הרשות השופטת לרשות המחוקקת והמבצעת. עם זאת, מה שסמוטריץ' מבקש לעשות זו חקיקה פסולה בשני פרמטרים לפחות: 1. המדובר בנסיון להציל את ראש הממשלה מכתב אישום וממשפט. 2. החוק כולל גם את ביטול הפיקוח השיפוטי על החלטות מנהליות של הכנסת והממשלה. כל אחת משתי המטרות האלה לבדה, קל וחומר שתיהן ביחד, אינן יכולות להיות חלק ממשטר דמוקרטי.
כתוב תגובה ל- אתה רציני.
אני לא מכיר
  באום   27/05/19 21:13
את שלושת המקרים שאתה מדבר עליהם כהלכה אני רק יודע שהם היו,אבל הם היו מקרי קיצון שפה ושם בג"צ נדרש לטפל בסוגיות ערכיות או מנהלתיות וכך צריך להיות. קח רק בחשבון שהעותרים אז היו אלה שנפגעו ישירות מפעולות הממשלה ולא אירגונים פוליטים המשתמשים בעתירות לצרכים פוליטים.בג"צ אמור לשמור על האזרח ולא להגשים פנטזיות של אירגונים פוליטים.זו היתה כאמור התנהלות נורמטיבית של בג"צ שהיתה אמורה להימשך עד היום.אבל המהפכה החוקתית של ברק איפשרה לבג"צ לבחוש נון סטופ ובכל דבר שהממשלה עשתה וכיוון שפיסקת העמידה נמוגה לה,כל אחד יכל לעתור על כל דבר ובג"צ הפך למחליט הבלעדי בכל עניין ועניין וגם אגב,מעודד עתירות.זה כבר משהו אחר לגמרי ממה שהיה בזמנו כאשר בג"צ היום הוא השולט ולא הממשלה ולכן בא סמוטריץ'ורוצה ובצדק להחזיר את הגלגל אחורה קודם כל ורק אז לבחון דרכים ליצור את השיטה המושלמת.שלא לדבר על הצפת משרדי הממשלה ביועצים משפטיים מחונכי "הקרן" ועוד ועוד אי סמטריות במערכת המשפטית.הבעיה שאתה כמו השמאל כולו לא מוכן להודות שכרגע המצב הוא בלתי נסבל וזאת מהסיבה שבג"צ ממלא אחר ציפיותך.מה היה קורא אם בג"צ לא היה ממלא אחר ציפיותך? פה אתה נדרש למחשבה והשאלה אם אתה מוכן לחשוב בכלל או שאתה רוצה למחזר שוב ושוב את המנטרות של חיות,ניצן ושות שהרי היו כבר מקרים ששמאלנים המליצו על תלייתם של שופטי בג"צ כאשר הם פסקו נגד השמאל אבל אז אתה כמובן החרשת,אמרת שזו דרך אמנותית להתבטא.ואללה.אתה כשמאלן רוצה שבג"צ יעשה בשבילך את העבודה כך שאתה לא תצטרך להתאמץ וללכת לדו שיח עם הציבור.אז אני אומר לך שזו דרך מנוונת ולא פלא שהשמאל לא מסוגל היום לנפק משהו פרודוקטיבי מעבר לזעקות הקוזק הנגזל הסטנדרטיות.
כתוב תגובה ל- באום
המדובר בשלושה אבני דרך במשפט.
  זו הבעיה.   28/05/19 10:38
אתה לא יודע על פסקי הדין האלה, ובכל זאת מרשה לעצמך לנהל דיון "משפטי" כאילו כלום. אתה לא לבד. שרת התרבות מדברת עם טרנטינו על קולנוע ועל הסרטים שלו, מבלי שהיא אפילו ראתה סרט אחד שהוא עשה, נשיא ארצות הברית מדבר על שינויי האקלים מבלי שיש לו מושג בנושא, וכך הלאה. לצערי, זו היום המציאות. לכולם יש מקלדת קלה, הם מומחים מטעם עצמם בכל דבר ומלהגים חופשי. סמוטריץ', אגב, דוקה מבין בנושא הזה, הוא יודע היטב שהוא משקר ושההצעות שלו לא דמוקרטיות, ולכן הוא הרבה יותר מסוכן. ורק הערונת אישית. אתה לא מכיר אותי, לא יודע מהן דיעותי, וגם בעניין הזה אתה מרשה לעצמך ללהג. בקיצור אני יכולה לאמר, שאני אינני מסכימה לרוב ההחלטות של בג"צ, שבעיני הוא עלה תאנה של השלטון מזה עשרות שנים. בנוסף, אני חושבת, שיש צורך ליצור פרוצדורה מיוחדת שבה בג"צ יוכל לפסול חקיקה ישירה של הכנסת (להבדיל מהחלטה מנהלית), שכן פעולה כזו חייבת להיות זהירה מאד ובמשורה. מכל מקום, הדבר דורש דיון רציני ומכובד, ההיפך הגמור מהמהלכים המסוכנים והלא דמוקרטיים אותם מקדמים סמוטריץ' ודומיו.
כתוב תגובה ל- זו הבעיה.
מירי רגב
  באום   28/05/19 13:30
אולי לא ראתה סרטים של טרנטינו אבל אני את הסרט המתרחש בארץ רואה ורואה טוב.לא צריך להיות משפטן ולהבין כל פסיק כדי לראות שמשהו רקוב בממלכת דנמרק כמו שלא צריך להיות מהנדס כבישים כדי לדעת שהכביש פגום ולא צריך להיות גנרל כדי להבין שצה"ל לא יכול לנצח היום במלחמה וגם בגלל אירגוני שמאל שיש לי הרושם שיש לך קשר אליהם. בכלל, אפשר כבר לוותר על ההתנשאות האקדמאית, האקדמיה לא בדיוק הוכיחה את עצמה בדור האחרון ותגרני השוק מסתבר, תמיד צדקו. סמוטריץ הוא לא אורים ותומים אבל אחרי שנים רבות של נסיונות להידברות מכובדת שנתקלה תמיד בזעקות "פאשיזם נאציזם", הגיע הזמן לקיצוניות.אלה הם החיים מימים ימימה ואל תנסי אפילו לענטז במתק שפתיים לכיוון הנאנדרתלים שיודעים רק ללהג, הם כבר לא סופרים מכובדות מזויפת הבאה מצרכים פוליטים ולא משום שלטון חוק,ערכים או דמוקרטיה. אנא הביא הצעות קונסטרוקטיביות לאיזון בין הרשויות כי בנתיים היחידים שעושים את זה אלה סמוטריץ וחבריו ,את רק מניפה שלטים.1 במאי להזכירך זה עוד 11 חודש.
כתוב תגובה ל- באום
2
חיות, אינה חפצה להבין שככל
  אינה מבינה   27/05/19 12:06
שהיא תנקוט בלשון דיבור קשה, פוגענית, כוחנית, בוטה - היא תגרום ליותר זעם וכעס בציבור. אין בהתנהגות זו תבונה. היא נטשה את הדיבור הרך, העדין, המכובד.
כתוב תגובה ל- אינה מבינה
3
חיות לא ראויה לתפקידה.
  בהחלט   27/05/19 12:09
כתוב תגובה ל- בהחלט
במפורש לא!
  ברוריה מהקריות   27/05/19 17:54
אחרי נאומיה באילת אף אחד לא מצפה ממנה למשפט הוגן למי שלא בחותמת החונתא משארת
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
4
כח בלתי
  מרוסן   27/05/19 12:14
פרקליטות המדינה היא הכח הבלתי מרוסן היא הבלתי מבוקרת היא הכל יכולה. שופטי בית המשפט העליון בשבתם כבית דין גבוה לצדק מגלגלים עינייהם אל מול ההודעות השקריות מטעמו של פרקליט המדינה הנכלולי. פרקליט המדינה הדיח את מחלקת בג"צ למסור בשמו הודעות כוזבות. באופן זה התגבש אובדן האמון בהמערכות האכיפה והמשפט! בג"צ 7280/17. השקרן שי ניצן מוזמן להגן על שמו "הטוב".
כתוב תגובה ל- מרוסן
5
עוולות הבג"צ
  אזרח פגוע   27/05/19 12:42
‏העקרון בדמוקרטיה הוגדר כך : "עליונות החוק ושיוויונות בפני החוק" ולא "עליונות המשפט ואכיפה בררנית " צריך לשפוט על פי החוק ולא לחוקק על פי המשפט . כל נושא הפרשנות של : סבירות , מידתיות , הלכות ותקדימים זה בלוף עלוב שנועד לאפשר למערכת אכיפת החוק והמשפט את עליונותם על פני החוק . טיוח פרשת רות דוד מוכיח זאת יותר מכל .
כתוב תגובה ל- אזרח פגוע
6
רק בגרמניה מותר להשתלח.
  משה ג.   27/05/19 13:49
כתוב תגובה ל- משה ג.
7
לכסח את כולם בצורה שווה
  דוד מהשרון   27/05/19 14:02
היכן העיתונאים ? בספר ויקרא כתוב: לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט--לֹא-תִשָּׂא פְנֵי-דָל, וְלֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל: בְּצֶדֶק, תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ .... וגם מֹאזְנֵי צֶדֶק אַבְנֵי-צֶדֶק, אֵיפַת צֶדֶק וְהִין צֶדֶק--יִהְיֶה לָכֶם מקרה חריג הוא נושא הממזרות, ההגדרה בתורה כה קצרה עד כי לא ניתן לעקוף אותה בלהטוטי מלים. לפיכך מאז ומתמיד הרבנים (בחכמתם) מנעו כל סיכוי להוכיח ממזרות (ובצדק, לטובת הילד שייחשב כיהודי כשר). הם מונעים בתמיכת בית המשפט בדיקת רקמות !! שמא הילד יוכרז כממזר. והנמשל: מערכת אכיפת החוק לעתים מהווה מערכת עקיפת החוק, כשרוצים לא להוכיח - אז "מצליחים" ! ולהפך. האם ייתכן שמערכות ה "צדק" חוששות לפתוח תיבות פנדורה ש לא נוח להן? כשרצו להעיף את חיים רמון, יצאו לחקור בדרום אמריקה את החיילת על נשיקה אחת, אבל מצד שני כשרוצים לא להוכיח משהו אז "מצליחים" לא להוכיח. כאשר אנשים ממערכת המשפט סרחו – כגון שיפוץ פרוטוקולים בדיעבד, עבירות מין, העדפת מקורבים וכדומה ... המערכת ידעה לחפות בלהטוטי מלים על מנת "לכבס" את מעשיהם. לדוגמה: אם אכן רות דוד עשתה לכאורה מה שמיוחס לה, הרי לא נעשה דין צדק במקרים רבים אלא עיוות דין, ואנשים רבים קופחו על ידי מערכת "עקיפת" החוק ואילו אחרים שחטאו - כלל לא הואשמו..... דרך אגב, מי נתן את ההוראה לבער את תיק השחיתות ברשות המסים? מהו קשר השתיקה התקשורתי? זה שהפרקליטות ומערכות אחרות עושות ויעשו הכל לחלץ אותה בלא כלום, אינו אומר שגם התקשורת צריכה לשתוק. ברגע שכולם יהיו שווים בפני החוק - זה יהיה התיקון הגדול. זו הדרך לשקם את האמון בשלטון החוק,לפיכך, בהשוואה לחקירות על הנהנתנות של נתניהו (שבהחלט יש לחקור אותו ולמצות את הדין עד תום), במקרה של רות דוד שקט ושלווה, אין הפגנות, אין מאמרים מושחזים בעיתונות, אין סאטירה. כלום. אז היכן מסתתרים כלבי השמירה של הדמוקרטיה ???
כתוב תגובה ל- דוד מהשרון
8
לא מתאימה להיות נשיאה.
  פסח   27/05/19 14:08
ספק אם היא מתאימה להיות שופטת. היא הרי חיה במדינה נאצית אז למה היא מתפלאת על צורות ההתבטאות. עוד קוץ שנשתל על ידי השרלטן ברק.
כתוב תגובה ל- פסח
9
מעניין
  יוסי גדעוני   27/05/19 14:22
שומרי הסף שמרו על הקרטלים וכולנו שלמנו יותר 600 מיליארד ויוקר המחיה הפך למטורף!
שומרי הסף - ברח' שערי המשפט
בכל מחדל ביטחוני הורגלנו להאשים את הש.ג. אבל מה דינו של מפקד שבמחדל היה לשומר הסף? או מנהל שסילק לקוחות על הסף? ויותר מכך, מה דינו של שופט עליון שנעל את שערי המשפט?
היום יותר מתמיד ברור שיש קרטל בתעשיית המזון בישראל. חמש חברות שולטות בכ50% מהשוק – תנובה, אוסם, תלמה, קוקה-קולה ושטראוס. ו"עוף החול" קם שוב לספר לנו: שם הייתי ונלחמתי. איבדתי הון רב ו- 1,100 עובדים שהיו בשל קרטל המזון שקשר נגדי, יחד עם השופטת ורדה אלשיך ובעלה שהיה דירקטור בקרטל המזון. כן, מר משה בדש מפיקנטי שב לדבר, כמו עוף החול.
הוא עמד בשערי בית המשפט המחוזי בתביעה נגד קרטל המזון, בלי יכולת לממן אגרת משפט על נזקיו הנאמדים במיליארד ₪, ומצא כי נעלו את השער. גם ברח' שערי משפט בירושלים – שם ממוקם בית המשפט העליון - נעלו את השער, כאשר דחו את ערעורי החברות וגם חייבם בהוצאות.
מי אשם בהתחזקות קרטל המזון, שעשק עד היום את עם ישראל במאות מיליארדי ₪? כמובן הש.ג. שנעל את שעריו מכל דיון במחדל הכלכלי הכי גדול במשק- עושק העם בדבר היסוד ביותר, זה המזון.
כמה מכובד הוא בית המשפט שנותן יד לחלש ולרעב. כמה מפואר הוא השופט ששומע יתום ואלמנה, וכמה צודק ונכון הוא לשמוע וויכוח ציבורי על קרטל המזון – לא במצעד ברחובות תל-אביב, אלא דווקא בבית המשפט – שם המילים נהגות אחת לאחת, הטיעונים נשמעים היטב והאמת תהדהד בכל מהדורות החדשות לעין כול. אכן, צדק מי שאמר כי שופטי בית המשפט העליון אשמים במחדל הכלכלי הכי גדול של ישראל - ובמיוחד כאשר זה שופט עליון שהפך לש.ג. ונעל את השער.
שומרי הסף, שישבו ברח' שערי המשפט בשנת 2009 וגרמו לעם לצאת בשנת 2011 ולקרוא לצדק חברתי ברחוב לא בבית המשפט, הם הש.ג.: מרים נאור – כיום נשיאת בית המשפט העליון, וכן אילה פרוקצ'יה ויורם דנציגר. ורצוי כי עם ישראל יזכור את שמם לדראון במחדל הש.ג. הגדול ביותר בישראל.
למי שירצה לבחון את המילים שסחררו את שלושת הש.ג. הללו בעת מילוי תפקידם, מופנה להחלטה מיום 15.6.09 בע"א 10770/06 ניצולת הקרטל בע''מ , פיקנטי תעשיות בשר בע''מ נגד אוסם תנובה ואחרים. זו התביעה ששומרי הסף מנעו! docdro.id
כתוב תגובה ל- יוסי גדעוני
הקרטל היחיד ?
  ארי כספי   27/05/19 16:59
מה עם הבנקים ? מדוע מכבסי הכסף מבל"ל ומ"פועלים" אינם נשפטים בארץ ? כי מתנהל דיון על כך בארה"ב (דברי בגץ). מדוע לקח שנים עד שקרטל דן ואגד פורק ? מדוע יש קרטל בריאות "כללית", "מאוחדת" ו"מכבי" ורפואה ציבורית מתדרדרת ? מדוע לגופים ציבוריים רבים יש מונופול (חברת החשמל, מקורות, הרכבת ועוד) ? יצרני המזון נמצאים בחברה טובה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
10
תלכי לבכות בגרמניה
  אבי כהן   27/05/19 14:56
אכן, נתניהוט צדק, צריך מערכת משפט חזקה,עצמאית והוגנת. אך מה לעשות והשופטים שמים את עצמם מעל החוק ובכך רומסים ברגל גסה את הרשות המחוקקת (שלא לדבר על שופטים מושחתים עברינים ממש, על חבר מביא חבר או על קידום אג'נדה פוליטית תמיד לכוון מסויים). בית המספח הרוויח ביושר את חוסר האמון המוחלט של הציבור ובמקום להתבכיין הגיע הזמן לחשבון נפש.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
11
נעלבת מדיבורים? אנחנו מהמעשים!
  דורון.צ   27/05/19 15:00
דמעות תנין, לא קונה!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
12
מי שמדברת ,וזאת בלשון הג'רגון
  שלהבת   27/05/19 15:57
לכבוד נשיאת בית המשפט לא היתה בעיה להזכיר לנו על אדמת אירופה כי יש תהליכים המזכירים את התנהלות אירפה בזמן הנאצים. אותו הדבר ידידי ואוהדי בית המשפט העליון המוכחי אינם מהססים להשתמש במילים בוטות ןקשות נגד פסקת ההתגברות שמתכננת הממשלה הזו. ולכן טרם הבינותי מאין באה הצביעות הזו להעביר ביקורת קודם תעשי נקיון הפה בציבור שלך המתיימר להיות אנשי האור ולאחר מכן יהיה לך הזכות כך להשמיץ ציבורים שלמים שאינם מקבלים את המהפיכה השיפוטית
כתוב תגובה ל- שלהבת
13
משפח
  יוסי בלייר   28/05/19 08:01
היום התעשייה בישראל למעשה תעשיית שקר שמבוססת על מחירים כפולים ועושק האזרח, השלטון מעונין ומעודד את התעשייה העושקת לגבות מחיר כפול + מהעולם אזי גבית המע"מ לשיטת הממשלה תרד, היום בעצם קונים מוצר במחיר כפול ואז המע"מ כפול גנב עוזר לגנב כאשר המדינה עושקת את האזרח בעלי התפקידים במדינה חוגגים יש כסף בשפע. גם רשתות המזון מבוססות על פדיון כפול וכך בעצם גם הרווח שלהם כפול. חובה להחזיר אותם למימדים הנכונים והריאליים ולאפשר לאזרח לחיות. עלות ייצור המזון בישראל זולה מארה"ב ומאירופה. בישראל עלות שכר העבודה פחות מחצית ממדינות אלו כמו כן בישראל מחיר החשמל זול יותר . מאזני חברות המזון בישראל מראות רווחים בדומה לעולם . אך בישראל מחירי המזון לצרכן פי שניים עד שלושה מאירופה וארה"ב בהתאמה. אזי ברור שחלק ניכר מהרווח נשאר בחו"ל ככספי תיווך והעברה לחברות על ייבוא וחברות משמשות כמקלטי מס. שוק המזון בישראל למעלה מ-60 מיליארד מה שאומר שלפחות 20 מיליארד ₪ כל שנה מועלמים ממס הכנסה בשיטות אלו ונשארים בחו"ל ובכך פוגעים בכלכלה בארץ. יש לזכור שני מועדים בלוח השנה הראשון חיסול פיקנטי בסוף 1977 והשני חיסול קלאבמרקט בסוף 2005 שניהם בוצעו ע"י השופטת ורדה אלשיך, בשניהם פעלה חברת אסם אצל אלשיך, אלשיך שיקרה כאשר טענה בבקשת פסלות שאין לה קשר למנהל באסם והסתירה את קשריה הקרובים עם היחצן המשותף לאסם ולה משה תאומים. אלשיך הודתה בכתב ידה שקיבלה תדרוך נגד חברת פיקנטי ומנהלה משה בדש מגורם חוץ משפטי. בעלה של אלשיך כיהן כדירקטור בקואופ ומכהן כדירקטור באסם שלכהונה מונה בגיל 77. בשני מועדים אלו החלו מחירי המזון לנסוק לגבהים של פי שנים עד שלוש מהעולם.מהראיות ניתן בברור להבין שאלשיך יצרה את הריכוזיות ומקבלת כסף בתמורה! לכן בחקירה משטרתית והרשעתם ניתן יהיה לחלט את חברת אסם ואת רכוש השופטת ורדה אלשיך. רק פעולה כזו תוביל להחזרת מחירי המזון למחיר הנכון. עלות ייצור המזון בישראל זולה מארה"ב ומאירופה. בישראל עלות שכר העבודה פחות מחצית ממדינות אלו כמו כן בישראל מחיר החשמל זול יותר . מאזני חברות המזון בישראל מראות רווחים בדומה לעולם . אך בישראל מחירי המזון לצרכן פי שניים עד שלושה מאירופה וארה"ב בהתאמה. אזי ברור שחלק ניכר מהרווח נשאר בחו"ל ככספי תיווך והעברה לחברות על ייבוא וחברות משמשות כמקלטי מס. שוק המזון בישראל למעלה מ-60 מיליארד מה שאומר שלפחות 20 מיליארד ₪ כל שנה מועלמים ממס הכנסה בשיטות אלו ונשארים בחו"ל ובכך פוגעים בכלכלה בארץ.
כתוב תגובה ל- יוסי בלייר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il