w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי הם 250 תומכי הקרן החדשה לישראל?
מאת: מתי דוד  |  10/02/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יישר כוח--נאה דרשת
  א מ רול   10/02/10 01:43
כתוב תגובה ל- א מ רול
2
הקרן הממאירה החד"שה=לדין עכשיו
  קורןנאוה טבריה   10/02/10 05:00
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
כאילו שלא ידענו מי הם הבוגדים
  נביל   10/02/10 05:24
עכשו בחסות עתון זה, ניתן להעביר ידע זה גם לאחרים. כתבה מסוג זה לא היתה מתפרסמת ב"ידיעות אחרונות" או בעתון "הארץ". יופי מכירים אותם ומה עכשו? לדעתי, יש לאסור את כולם ולהשליכם לבור עד יומם האחרון. זהו העונש בו צריכים להעניש בוגדים בעת מלחמה. ספרת כ-250 באם נשליך לבורות אלפיים יהיה כאן יותר בטחון. השתקתו של פרופ' חיים בראשית לדוגמא תביא לדעתי ליותר בטחון מאשר חיסולו של נאסראללה. המוסלמים נלחמים למען מטרה שקבעו לעצמם ולמרות שאני מאמין שהם טועים אני מכבד את נחישותם להשיג את מטרתם. חותמי העצומה וחבריהם נמצאים בקטגוריה שונה. הם בוגדים בעמם בעת מלחמה, זאת היא בגידה בלתי נסלחת ועונשה צריך להיות חמור. עליכם לזכור: פרופסורים אלה משפיעים על תלמידיהם והם פועלים כמו מדרסות בן לאדן שמייצרות עוד ועוד טרוריסטים ובמקרה זו עוד ועוד יהודים עוכרי ישראל. קחו את הרצוג, הוא בתפקידו כנסיך לבית אביו ולא בשל כישרונותיו, האיש לא תרם דבר למדינה, סוחט אותה בשכרו ובהטבותיו וכשנתפס בקלקלתו בחר לשתוק, האיש הזה, שר, במדינת היהודים, יצא להגן על חבורת הבוגדים. אני משוכנע שיש לו סיבה אישית לתגובתו, ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- נביל
4
מרבים לצווח ככרוכיות.
  דובריהם=צעקניהם   10/02/10 07:24
בצווחותיהם בטלביזיה אנו רואים כמה אינם תרבותיים.כמה אינם בטוחים בדרכם.ראו את שלושת המוסקיטרים הצווחניים בתכנית "מועצת החכמים" בערוץ 10.והבינו כמה הם לא רלבנטים..היכן "תרבות הדיבור",גדעון לוי?..
הם מניפים ידיהם אל מול האדם אליו הם צועקים ויורים אש שנאה מעיניהם...אלו אנשי הסמול הקיצוניים.ראינו השבוע את מוסי רז.גם הוא צעקן...את מי הם מזכירים לכם??...אחד...משופם...צורח ומנפנף...במלחמת העולם השניה...גם הוא צרח בשם הצדק שלו...ורצח.
כתוב תגובה ל- דובריהם=צעקניהם
5
שונאי ישראל ומחריבי מדינתינו
  נמצאים בתוכינו   10/02/10 08:15
כתוב תגובה ל- נמצאים בתוכינו
6
בקצור:נגד קיומה של מדינת ישראל
  כמדינה יהודית   10/02/10 08:41
זכותם לחשוב כך - אם הם עוורים ואינם רואים מי יש לנו בצד השני - זו לא רק בעייתם - זו בעייתנו. לא נשכנע אותם, הם אמונים על דיבור רהוט ומחשבה שנראית צלולה.

כל שעלינו לעשות הוא לדאוג שהכסף שלהם לא יגרום לנו למפלות צורבות כמו שכמעט קורה לנו כיום (דו"ח גולדסטון).

ההיסטוריה היהודית מלאה בטיפוסים מעין אלה, והפעם הם לא סתם "טיפוסים" הם נאורים ויש להם "גב".

לחשוף את צביעותם ולא לשכוח מה מצפה לנו בסוף הדרך אם נלך אחרי "הראש" שלהם.

מיכל מירושלים

כתוב תגובה ל- כמדינה יהודית
7
צבועים חסרי בושה
  ציוני-שמאלי   10/02/10 10:44
תגיד, מר דוד , מה בעצם כואב לך ולאנשי "אם תרצו" ?! אם בני מעיך הומים מחמת זאת שחלק מהתרומות לקרן החדשה מגיע מחו"ל - אתה צבוע גדול ; ראשית, סכומי ענק מגיעים במקביל מחו"ל לקרנות ומכוני מחקר ימניים בארץ (שלא לדבר על המתנחלים). שנית, טול קורה מבין עיניך : כ ל מדינת ישראל (על הימין ועל השמאל שבה)ניזונה ממיליארדים המגיעים אליה מחו"ל , וקיומה תלוי בכסף זה (!!!). האם כואב לך שגופים המבקרים קשות את ממשלת ישראל ומדיניותה תורמים לקרן החדשה ? למה לא ? אנחנו לא חיים עדיין בגרמניה הפאשיסטית או באיראן הפאנאטית , אנו עדיין מדינת חוק והחוק (עדיין...) מתיר ביקורת שכזו ! וכידוע לך היטב, מי שמפר את חוק המדינה ללא הרף הינם דווקא חבריך לאותו אגף פוליטי שאתה מצדד בו. מה מציק לך ; שאותם גופים שמאלניים 'מוסרים מידע' לאויבינו ? הרי אתה אוויל גמור ! יש איזשהו מידע שהם מסרו, ושלא היה ידוע לפלשתינאים עצמם ? הקרן החדשה (או גופים הנתמכים על ידה)צריכה לדווח לאויבי ישראל שצה"ל השתמש בפגזי זרחן ? מה, הפלשתינאים ואנשי האו"ם שהיו ברצועה וחוו זאת על בשרם לא יודעים זאת ? אתה באמת חושב שמישהו האמין לשקריו הפאתטיים בענין זה של דובר צה"ל ?! אם 'מנהיגינו' לא היו כה מטומטמים , ישראל היתה משתפת פעולה מכלתחילה עם ועדת גולדסטון וסותרת לפחות חלק ניכר מהטענות שהועלו נגדה , ולא מתייללת ןמזילה דמעות תנין בדיעבד . אני אומר לך בדיוק מה כואב לך, דמוקראט דגול שכמוך, לך ולשכמותך : עצם זה שהשמאל עדיין קיים, ועצם זה שהוא מתנגד חריפות ובקול רם למעשיה ולמדיניותה של מדינת ישראל. לעניין זה אתם מגייסים גם את מיטב הרפרטואר הפאשיסטי-מובהק: "גייס חמישי", "סכין בגב האומה", "בוגדים במולדת" וכו'. לך, אינטליגנט, וחקור מי המציא מושגים אלה ומה מקורם ! אין לך ולחבריך לדעה שום בושה !!!
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
עוד סמולן הזוי וסהרורי מהסמול
  הסהרורי וההזוי   10/02/10 12:06
שחושב שבעזרת דמגוגיה ומלל חסר קשר ופשר ניתן לשכנע.

במקום להתייחס לגוף המאמר, המגיב כדרכו של הסמול הסהרורי וההזוי מתייחס לגופו של הכותב.
כתוב תגובה ל- הסהרורי וההזוי
לפי ההתלהמות,אתה לא ציוני !
  שרה.א   10/02/10 12:42
הציונות הוקמה כדי להקים בית לעם היהודי במולדתו.
משתפ"ים היו לכל אורך ההיסטוריה היהודית.
הם לא הביאו לחיזוקה של המדינה ,אלא הביאו לקריסתה ולגלות העם היהודי.( תמיד כשהיהודים שיתפו פעולה, סבלו מפוגרומים ואף הובלו למשרפות כולל המשתפ"ים).

התרפסות והתפתלות לא תרמו,נהפוך הוא ככל שנירצה לרצות, אנו ניתפסים כמיצטדקים על עצם קיומינו כאן.

אנחנו לא נילחמים כיוון שאנחנו אוהבים להילחם.
אילו לא היה לנו צבא הנילחם בכל דרך ,לא היינו מתקיימים.
כתוב תגובה ל- שרה.א
אוצר המילים של הימין
  ציוני-שמאלי   10/02/10 15:16
גב' מאד נכבדה,
1. אני, בטח שלא זקוק לקבל ממך שיעורים בנושא "מהי מטרת הציונות" . דבר אחד בטוח : הרצל הליברל לא חלם שיקום בארץ ג ז ע (אני מקווה שאת יודעת מהיכן אני מצטט...) יודו-פאשיסטי למהדרין. ואיך יהודי יכול להיות גזען, לא-סובלני ופאשיסט - לאלוהים פתרונים.
2.התיאוריה שלך על 'המשת"פים' שהביאו לחורבן מדינת היהודים ולגלות שהסתיימה בשואה הנוראה , היא הבל ורעות רוח. מי שהביא לחורבן הגדול לא היו למרבית האבסורד היהודים המתייוונים אלא דווקא הקנאים והסיקריקין ור' עקיבא ובר-כוכבא וכל הטמבלים המסכנים והתמימים שנגררו אחריהם . לכי ותקראי קצת מדברי חז"ל , ותחכימי. דרך אגב, אם יבוא עלינו חורבן נוסף - לא יהיה זה בגלל ה'סמול' הדל והמרוט , ודי-לחכימא ברמיזה.
3. הטבעיות והקלות בהן את מכנה אנשי שמאל 'משת"פים' מגעילות ומרתיחות כאחד . כבר כתבתי בתגובתי המקורית שכל הטרמינולוגיה שלך ושל חבריך לדעה שאובה מזו של הפאשיסטים במאה ה-20, אותם חלאות אדם שטבחו בנו ללא רחם . לכי תעשי שיעורי בית , ותתלשי את שיער ראשך מרוב בושה.
4. המדינה אינה שייכת לימין והוא לא רשם אותה על שמו בטאבו. לא כל מה שהימין חושב ועושה הוא דברי אלוהים חיים מהסנה הבוער, ומותר (ורצוי) למי שנותרה מעט תבונה במוחו להתנגד לזרם העכור הזה.
כתוב תגובה ל- ציוני-שמאלי
שמאלן קטנטן שלי, אם תחזור לכאן
  לעיין במגיביך,   10/02/10 13:28
אז בבקשה: כל הבוץ שהשלכת בפניו, חוזר אלייך, אם תיקח 15 20 שנה אחורנית, כששמאלנייך, היו בשלטון. הם עשו בדיוק מה שאנו עושים היום. אז למה ללכלכך עלינו בעולם כשאתם עשיתם אותו דבר? זה עקב האכילס: אתם מלכלכים עלינו ועל עצמכם. למה לא הספיק לכם שהאום שמום והפלסתינים דיווחו לגולדסטון? הייתם חייבים להוסיף שמן למדורה? מתי הימין דיווח לעולם על עלילות השמאל במלחמות? האם לא עמדנו לצידכם בכל עת שעמדתם נכלמים מול העולם? אז למה, שמאלן קטנטן שלי, אתה לא עומד לצידנו היום? אתה מסתתר מאחורי שמלת ברק ושלטון החונטה? תתבייש. זה אלף. בית - קח ת'רגליים שלך ועבור לעזה. תקים איתם מדינת כל אזרחיה. שלום ולא להתראות
כתוב תגובה ל- לעיין במגיביך,
8
ימעניין לציין מי מתוכם מקבל
  מהקרן כסף ועוד   10/02/10 11:00
יותר מעניין מי תורם להם כסף וכמה.
כתוב תגובה ל- מהקרן כסף ועוד
9
מאמר ענק
  נחום שחף   10/02/10 11:23
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מאמר מצוין...
  ירון זכאי   10/02/10 12:18
המודעה מזכירה את אותן מודעות שנהגה שלום עכשיו לפרסם במימון זר. רשימת התומכים והקבוצות אליה הם משתייכים היא אנטי יהודית בעליל. לא מפתיע שכל התומכים הם מאותה קבוצה שעסוקה כל העת בפירוק מרצון וששון של המדינה היהודית, ובניסיון להפוך אותה למדינה רב-לאומית החברה בליגה הערבית. כבר עתה ברור שהניסיון הזה כשל. לא יעבור זמן רב עד אשר אותה קבוצה תסתלק מהארץ מרצון ומששון, כיוון שממילא מרכז חייה בניכר!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
10
מי שמרחם על האכזרים סופו שהם
  איש יהודי   10/02/10 11:47
בעצמם יטפלו בו. כי מידה כנגד מידה פועלת בעולם וכל מי שתמכה בו הקרן ואנשיה יפגע בה .
כתוב תגובה ל- איש יהודי
11
הקוטביות של המגיבים היהודיים
  מפחידה !!!!!!!!!   11/02/10 07:16
כתוב תגובה ל- מפחידה !!!!!!!!!
12
כסף מי קרן פורד שמקבל כסף מ
  ישע   15/02/10 15:17
י C A I מה זה אומר ??
כתוב תגובה ל- ישע
13
תרופה נגד השמאל -בחירות
  אריה/ערד   27/02/10 11:11
משנה לשנה יהודים רבים מגלים את האמת של השמאל ההזוי-מבקש את הקול היהודי ואח"כ מנגיח את המדינה ,בקרוב יאלץ לעשות נפשות רק במגזר הערבי ,היהודים לא יתנו קולם ל קפו(בוגדים),האם אין הפרות חוק בניה במגזר הערבי /בדווי?רק נגד היהודים?(אצל הערבים זה קיפוח?)שיבואו לראות את הארמונות שבונים היום הבדוים בנגב ללא אישורי בניה,עד מתי?
כתוב תגובה ל- אריה/ערד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il