s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקרן קטן בעקבות אביו
מאת: יואב יצחק  |  19/03/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפשע המושלם. השקרנים הנוכלים
  ישע   19/03/10 23:38
הרמאים נכנסים לבית דרך הטלויזיה והרדיו ולאזרחים אין הגנה חשופים ואין שלטון ואין ממשלה
כתוב תגובה ל- ישע
2
האמ..אמא של השוחד
  חושף הרעלות   19/03/10 23:48
פוליטיקאי שממנה או מעורב במינוי חברו הותיק מזה 3 עשורים ואינו מדיר עצמו מלעסוק במינוי חברו, איננו אלא אבי המושחתים. כן, גם אם התפקיד איננו בשכר ואפילו אם הממונה צריך להכניס ידו עמוק לכיסו הפרטי כדי לממן את פעולתיו העתידיות בתפקיד. (שלא יספר על דלק לירושלים, שיספר על חשבון הוצאות, נסיעות וארוח בחו"ל (בדר"כ אירופה האהובה).

כל המושחתים וצבועים מאותו זן הם. מסווים את כל פעולותיהם "החכמות" ומנמקים זאת בטיעונים שאנו ה-"טיפשים" אמורים לקבל כדבר הגיוני ומובן. דאאאאאא.!

יואב יצחק, יישר כוח ואל תתעייף מלחשוף ןלדייק בפרטים.
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
3
תודה לך יואב שחשפת השקרים!
  אמיר2008   20/03/10 00:59
כי רק כאן באתר אני יכול לקבל את האינפ' הזאת,
באמת ,בשאר האתרים מלקקים לשניהם.יישר כח יואב יצחק!
כתוב תגובה ל- אמיר2008
4
ברור לכולם שהוא אופורטוניסט!
  אלטע קאקער   20/03/10 01:32
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
הסניליות יצאה לחופשה ריגעית?!.
  י.ש   20/03/10 07:24
כתוב תגובה ל- י.ש
5
יאיר הוא התשובה של נוני לביבי
  חגי   20/03/10 01:39
כתוב תגובה ל- חגי
6
עם הרבה כסף ויחסי ציבור
  עו"ד אחד   20/03/10 02:08
במדינה שלנו עם ציבור לא חכם במיוחד שלא לאמר טיפש , ניתן לבנות כל זב חוטם כמועמד לראשות ממשלה, כאשר מה שצריך לשם כך זה רק כסף המון כסף ויחסי ציבור נכונים , כך היה עם ציפי לבני וכך רוצים לעשות השמאל עם יאיר לפיד בנו של הגזען טומי ז"ל . וישאל השואל חות מלהיות גבר חתיך ולכתוב טור בעיתון ולשדר מהדורת חדשות מה עשה בחייו למען המדינה יאיר הילד של טומי ? איזה פעילות תיבורית או מאבק ציבורי רציני הוביל? מה השקפותיו הפוליטיות בכל התחומים ? בסוגיית ירושלים למשל ? רב הנסתר על הגלוי והריקנות מהדהדת בחלל האויר. אבל כמו שאמרתי עם עם כמו שלנו שיש בו לא מעו טיפשים שהתקשורת שוטפת להם את המח הכל אפשרי...
כתוב תגובה ל- עו"ד אחד
להיות או לא להיות?
  ראספוטין בן מדווי   20/03/10 21:51
להיות ראש ממשלת ישראל?הקישורים:נבל בן נבל.
טוב שלפיד הבן שקרן,בן שקרן-אבל אם הוא לא נבל?-מחדל.
צריך להיות קצת הירשזון,קצת קצב,פרס כמובן או ביבי.
להיות ראש ממשלת ישראל?משימה בלתי אפשרית-נכון טיבי?
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדווי
7
ביבי גדול השקרנים בפוליטיקה
  דני סימנס   20/03/10 02:14
ביבי הוא שקרן פתולוגי, הוא בעצם מן בועה של בלוף.
ביבי משקר גם סתם ללא סיבה וכאשר אין סיבה לשקר ומסתבך בשקרים.
אני מתפלא על איציק יואב שלא כותב על שקרים של ביבי, ולא צריך למנות את כולם כי הם כה רבים שהתייחסות אליהם תוכל למלא מאמרים שלמים.
ביבי גם סובל מהזיות ולפעמים קשה לדעת אם אלו סתם שקרים שהוא מאמין להם או הזיות.
כתוב תגובה ל- דני סימנס
ביבי טיפוס בוגדני ומעליל
  דני סימנס   20/03/10 02:22
ביבי בגד בשלושת נשותיו.
כאשר בגד בשרהל"ה וחשש שהבגידה תיחשף, הוא בדה את עלילת הדם נגד דוד לוי ממפלגתו (פרשת הקלטת הלוהטת).
כתוב תגובה ל- דני סימנס
דני סימנס/וסטינגהאוז.....
  י.ש   20/03/10 06:04
מה דעתך שיכתוב על בגידותיו ושקריו של שמעון פרס למשל....

אוויל משריש-כדאי שתבין שהשיטה הבולשביקית האומרת:חזור

על שקר מספיק פעמים,עד שהשקר יהפוך לאמת,אבד עליה הקלח...

לא איני נמנה על אוהדי ביבי
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש--- לך מתאים משה קצב כנשיא
  ישראל ישראלי   20/03/10 10:35
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
שימון פרס עוד יקבור את כולכם
  אליהו חיים   20/03/10 13:53
לא קצב ולא נבון ולא חרצוג ולא פרס,כולם חבורת מושחתים מוצצי דם.
צא ולמד מה כתב משה שרת על פרס "אני שולל את שימעון פרס תכלית השלילה, ורואה בעלית קרנו קלקלה מוסריתממארת ביותראקרע קריעה על המדינה אםאראנו יושב על כיסא של שר בישראל" וזה רק הקצה של הקצה, ובכלל נשיא בצורה הזאת מיותר, ביזבוז כסף.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אצל ביבי זה לרוב הזיות
  דוצ'ה בלה   20/03/10 11:18
ביבי סיפר כי שיחק עם ילדים של חיילי המנדט הבריטי. במקרה הזה אין ספק כי אלו היו הזיות כי הביבי הזה נולד אחרי שחיילי המנדט עזבו.
כשביבי שיקר שאביו ערך את האנציקלופדיה העברית אלן היו שקרים נטו כי את האנציקלופדיה ערך ישעיהו ליבוביץ.
כתוב תגובה ל- דוצ'ה בלה
כדאי שתלמד לשקר יותר טוב
  מיכאל ב   20/03/10 21:47
1. ביבי לא טען שהוא שיחק עם חיילים בריטיים אלא במחנה שנלר שהיה בעבר מחנה של חיילים בריטיים, העיתונאי שכתב את ההשמצה כבר חזר בו !
2. אם תפתח את האנציקלופדיה העברית (כפי שאני עשיתי זה עתה) בכרך האינדקס מופיעים שמות עורכי המדורים (כמה עשרות) בערך מדעי הרוח מופיע פרופ' ב.צ. נתניהו, וכמובן גם לייבוביץ מופיע במדורים אחרים.
מסקנה: בשני המקרים שציינת שיקרת!
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
או הנה עוד טיפש
  m.s   20/03/10 06:17
כבר מישהו ציין כאן שישנם טיפשים בעם שהתקשורת עושה להם שטיפת מוח. מדברים על יאיר לפיד והוא מכניס כאן מיד את ביבי. מה כל השטויות האלה של ביבי שקרן ? מהיכן נובעת השנאה הזאת ?
כתוב תגובה ל- m.s
ביבי נתניהו בלי תקשורת = 0
  ישראל ישראלי   20/03/10 10:52
נפולת נמושות ....מתי תבין שביבי והליכוד בלי התיקשורת היו בזבל ההסטוריה .
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
ms צודק, ביבי מרמה את כולם
  דוצ'ה בלה   20/03/10 11:22
יותר נכון, ביבי מנסה לרמות, אבל איש לא מאמין לו אפילו אשתו השלישית שבה בגד אינה מאמינה לו.
כתוב תגובה ל- דוצ'ה בלה
כמה טיפש ה"דני סימנס" הזה!?
  עודדי   20/03/10 15:47
כתוב תגובה ל- עודדי
ביבי הוא לא רק שקרן פתולוגי
  אולג בוחרוב   20/03/10 15:59
ביבי הוא גדול השקרנים אפילו אצל הפוליטיקאים.
ביבי שיקר שרחבאם זאבי (גנאדי) היה שר בממשלתו, שיקר ששיחק עם חיילי המנדט האנגלי בירושלים, שאביו בנציון ערך את האנצילוקפדיה האיברית.
ביבי חולה בשקרנות ובפנטזיות.
כתוב תגובה ל- אולג בוחרוב
ביבי עדיף 1000מונים עללפיד ובנ
  שושיה   20/03/10 21:57
עובדה ביבי עומד בראש הממשלה בפעם השניה,ואילו טומי ז"ל בבחירות השניות הציבור מאס בו. במדינת היהודית ההתנהגות
של לפיד השנאה לחרדים עוררו שאת נפש.
אולמרט ולפיד היו חברים לפיד הגן בחירוף נפש על לפיד
ואולמרט גמל לו בתפקיד יו"ר "יד ושם"
כתוב תגובה ל- שושיה
8
אין רמייה גדולה מלייצג 2 דרכים
  מיור   20/03/10 03:59
אולמרט ושרון נבנו פוליטית וגם טומי לפיד תוגמל כיו"ר רשות השידור, כתוצאה מהקו הפוליטי הימני שלהם. שרון ואולמרט דחפו עשרות אלפי מתנחלים מלח הארץ לבנות ביש"ע, מה שהביא להם תהילה והצלחה אישית בדרכם הפוליטית.
אך כשעמדו לסיים את דרכם הפוליטית עשו סיבוב פרסה והחלו להוביל קו פוליטי שמאלני.
מן הראוי היה כי מי שהטיף לקו מסויים לא ימשיך בפוליטיקה אם החליט לפרסס.
כתוב תגובה ל- מיור
9
לפיד שלא יאיר כי הוא כבוי,,,,,
  בצלאל   20/03/10 04:03
כתוב תגובה ל- בצלאל
10
עוד נפיחה שהופרחה ....
  י.ש   20/03/10 06:11
מעניין למשך כמה זמן נסבול מריחה!.מעניין יותר,כמה טיפשים

ילכו שבי אחריה!!
כתוב תגובה ל- י.ש
11
יואב תבדוק את עצמך
  ראש פינה   20/03/10 06:29
יש משהוא לא הגיוני בכמות הכתבות המאמרים שאולמרט
מוזכר ומושמץ על ידך .אולמרט כבר התפטר ועומד למשפט
האובססיביות הזאת מתאימה להגדרה מנייק.
דרך אגב על ליברמן כמעט ואין התיחסות באתרך.
כתוב תגובה ל- ראש פינה
ראש כרוב....
  י.ש   20/03/10 07:16
אני מאחל לך שבמשך כ-12 שנים תהיה בחזקת נאשם....

הבעיה עם אנשים כמוך היא שאינם מבינים את הבעיתיות בהליך

שעובר ליברמן...איני מרחם על ליברמן הוא יסתדר....
כתוב תגובה ל- י.ש
ליברשמוק בורח מחקירות
  אליהו חיים   20/03/10 10:00
החקירות של אנשי ציבור וכמובן של ליברשמוק נמשכות כי הם מעונינים למשוך את החקירות אני יודע והם יודעים שהם אשמים ולכן עושים כל מיני תרגילים בכדי להרויח זמן, אדם חף מפשע יהיה מעונין לסיים משפטו מהר, אתם זוכרים את הזכאי הידוע דרעי, ואת הירשזון,ואת בניזרי והם רק חלק קטנטן.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
י.ש -- אני פשוט מרחם עליך ,,
  אבינדב בנין   20/03/10 10:46
ככל שהשמאל מתחזק כך אתה יורד מהפסים ..
כתוב תגובה ל- אבינדב בנין
אל תרחם עלי.....
  י.ש   20/03/10 13:00
השמאל מתחזק בבתי הקברות.....הדינוזאורים כבר מזמן נכחדו!
כתוב תגובה ל- י.ש
כמה זעם קדוש על כלום
  דוד הכי טוב   20/03/10 07:25
לפיד לא מקים מפלגה. לא מגייס כספים לא מגייס אנשים וגם הודיע שלא קיבל החלטה להפסיק להיות עיתונאי. הוא כרגע מועמד של מצב רוח ולא יותר מזה. אנשים מתגעגעים למפלגת שינוי, מפלגתו של לפיד האב, המפלגות החרדיות משתוללות במדינה כפי שלא השתוללו מעולם. (בית החולים באשקלון זו הדוגמה האחרונה), אז מתחילים לקרקר שטויות על לפיד הבן. הנהמה הזו סביב לפיד היא אותנטית - עובדה בסקרים של סוקרים מקצועיים הוא זוכה לאהדה הזויה כמעט. לכן כל הסיפור הזה הוא גם סיפור עיתונאי ראוי ומעניין.
אם יש משהו בזוי בלפיד הבן זה דוקא הנכונות שלו לדגמן בפרסומות של בנק הפועלים בעת שהוא משמש כעיתונאי פעיל. הבקורת שהוא מתח על יואב יצחק בספרו על אביו יותר ממוצדקת.
כתוב תגובה ל- דוד הכי טוב
דוד ,הכי טוב שתדע את האמת.
  אליהו חיים   20/03/10 13:45
תומש למפלה היה איש גס רוח שבנה מפלגה על שינאה,נכון משפחת פש"ס משתלטת כאן אך שינוי לא שינתה את המצב, תומש למפלה והגמדים שלו הוא בדיוק כמו ליברשמוק והגמדים שלו והבן של למפלה עם ילך לבחירות יהיה בדיוק אותו הדבר,רק שינוי שיטת הממשל אולי תועיל ואולי זה כבר מאוחר.
ובאשר לביקורת , מזל שיש את יואב יצחק ששם מראה מול המושחתים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
12
שקר או לא, השפה בכתבה..
  המלך עופר המשיח   20/03/10 07:32
שקר או לא, השפה בכתבה לא מכבדת את הקורא.
כתוב תגובה ל- המלך עופר המשיח
13
עם מטומטם, השמאל מריץ אנשים
  motilu   20/03/10 07:37

לכל מי שעיניים בראשו רואה את הבמה (למרות התחפושת)ואת היכולת של העיתונות השמאלנית הבלתי מובנת, מבין שעם תוספת של עם מטומטם הכל אפשרי.
ראה באונבסיטת ת"א עם המתנהג כבהמות מוחה כפיים להצהרות נגדנו.

כתוב תגובה ל- motilu
14
התרשמותי משיחת לפיד-אלון פנקס
  שהוא נחש בעור כבש   20/03/10 07:46
מי שצפה אתמול בשיחה הנ"ל - התמימה כביכול - לא יכול היה
שלא לראות כי ההצגה מבוימת לגבי "מצבו" של רה"מ, שנבחר באורח דמוקראטי, ושנתון במתקפה מצד ידידתנו הגדולה ברצותה לרצות את הערבים מצד אחד - ובניסיון להסיט ולחפות על מה שעשוי להיות כישלון הנשיא ומפלגתו בנושא הפיכת הצעת חוק הבריאות לחוק עצמו.

באתי למסקנה ברורה שכאן מאחורי הקלעים עזרו הן התקשורת והן אישים פוליטיים בניסיון להדיח ראש ממשלה מכהן - וכל כך למה?!
כי רוצים להחזיר את הגווארדיה המושחתת שרק אתמול הצלחנו להיפטר ממנה. רוצים דרך לפיד - להכשיר את הלשון של רמון ואח"כ הדרך פתוחה לאולמרט לחזור.

לפיד - הוא סטאר - והעם הזה ברוב טמטומו מחפש סטארים מבוקר עד ערב (לא מספיק לו בטלוייזיה) - אז הוא "מתאים" לרוץ לפוליטיקה. ולא הוא!!!!!!!!

מיכל מירושלים

כתוב תגובה ל- שהוא נחש בעור כבש
15
כשירבו עיתונאים כמוך=ניראה אחר
  קורןנאוה טבריה   20/03/10 07:58
אחרת וגם העולם יכבד אותנו=אשרי העם שאלה עיתונאיו ולא כמו האחרים! =לא שוכחת את נושא לפיד האנטישמיות בישראל=טומי לפיד=שהקים מפלגה אנטישמית גלויה "שינוי" לרעה=שאילו היתה קמה מפלגה כזאת באירופה?הלפיד, שהוא גם ניצול שואה, היה הראשון לגנות=ואני לא שוכחת לטומי את החתירה שלו לטהר את השרץ שסייע לנאצים בהשמדת יהדות הונגריה רודולף רג'י קסטנר (ה"שמפניה" של מפא"י)ולא סולחת!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
קורןנאווה צודקת כרגיל
  אוהד נתן זהבי   20/03/10 10:41
אני בטוח שכל המזרחים אנשי הימין מבינים מה הגאונית הזו כותבת וטוב שכך !
כתוב תגובה ל- אוהד נתן זהבי
16
כלבים של מוזס בעד אידיוט מלוקק
  dodel   20/03/10 08:20
כתוב תגובה ל- dodel
17
יואב, אצלך הכל אישי
  זלמן הלוי   20/03/10 08:31
לאחר שקראתי את הכותרת המייחסת ליאיר לפיד איפיון מרכזי כל כך באישיות [ שקרן ], המשכתי בסקרנות לקרוא את המאמר ומה שמצאתי בנימוקיו של יואב יצחק לכותרת הקשה ,היה הסבר או הערכה של יאיר לפיד בספרו, שבו הוא מנסה למצוא את המניע לביקורתו של יואב ,על מינוי יוסף לפיד לראש יד ושם.נו באמת יואב ,זה הבסיס הראייתי לייחס לאדם תכונה מאפיינת של שקרן,הכל אישי אצלך וגם אובססיבי. איני מחסידיו של יאיר לפיד,אך איני סבור שבאם יהיה פוליטיקאי,הוא לא יתאים לעיסוקו זה , עקב התכונה הדומיננטית שאתה מייחס לו [ שקרן ]. צר לי יואב , אותי לא שכנעת והכתבה הנוכחית רדודה וקטנונית.
כתוב תגובה ל- זלמן הלוי
18
הון ושלטון כבר אמרנו ידיעות אח
  חכם מה הוא אומר?   20/03/10 09:20
כתוב תגובה ל- חכם מה הוא אומר?
19
מעולם לא אהבתי את האב וגם לא..
  נתי בן משה   20/03/10 09:40
וגם לא את הבן ...אני עד כדי כך לא אוהב את הבן אדם כך שאני לא יכול לקרוא אפילו את הכותרת בעיתון שהוא כותב. מבחינתי כל העיתון לא ראוי והוא הדמות הכי מלוקקת שמייצגת בעיניי את הזילות של העיתון "הגדול" כרגע במדינה. אני הייתי שמח אם הוא היה רץ לפוליטיקה ...רק כדי לראות אותו נופל למטה . למרות שאומרים " בנפול אויבך אל תשמח " זה מצב חריג ...ואני משער שאני מאוד אשמח לאידו :)
כתוב תגובה ל- נתי בן משה
20
לפיד הבוז ולפיד הטינה
  ג. גזית   20/03/10 09:54
בימים אלה ממש אני קורא את ספרו של טומי לפיד שפורסם באמצעות בנו יאיר. (קבלתיו כמתנה ליום הולדת)אני עדין ברבע הראשון של היצירה, וכרגע לא נראית "יצירה גדולה". יואב יצחק "רודף צדק" בדרכו שלו והיא לגיטימית. "מסעות הצלב" שהוא עורך באמצעות האתר שלו גם הם לגיטימיים. אלא שהכתבה הזאת מריחה "ממטען עודף" של מניעים אישיים. שימוש בביטויים כמו "תקווה לבנה" "שקרן גדול ושקרן קטן" ועוד ועוד לא מכבד את הכותב ובעיקר לא את מניעיו העיתונאים (להבדיל ממניעיו האישיים).
אולמרט ולפיד (הגדול והקטן) אינם צדיקים גדולים (פרשת כרמיה לא "הבשילה" לכדי תיק פלילי!...)
מן הראוי שיואב יצחק יתמקד יותר בעובדות ובפחות בתחושות.
כתוב תגובה ל- ג. גזית
21
הוא בן של שקרן גזען ורודף שוחד
  מכלוף   20/03/10 09:57
כתוב תגובה ל- מכלוף
22
למה בן הגזען לא מגיש תבעת דיבה
  מומו   20/03/10 10:03
כתוב תגובה ל- מומו
23
עם הרבה כסף ויחסי ציבור...
  עו"ד אחד   20/03/10 10:31
במדינה שלנו עם ציבור לא חכם במיוחד שלא לאמר טיפש , ניתן לבנות כל זב חוטם כמועמד לראשות ממשלה, כאשר כל מה שצריך לשם כך זה רק כסף המון כסף ויחסי ציבור נכונים ראה ערך אדלר-ארד יחסי ציבור בע"מ, כך היה כאמור עם ציפי לבני וכך רוצה לעשות השמאל היום עם יאיר לפיד בנו של הגזען טומי ז"ל . וישאל השואל חוץ מלהיות גבר חתיך ולכתוב טור בעיתון ולשדר מהדורת חדשות מה עשה בחייו למען המדינה יאיר הילד של טומי ? איזה פעילות ציבורית או מאבק ציבורי רציני הוביל ? מה השקפותיו הפוליטיות בכל התחומים ? בסוגיית ירושלים למשל ? בסוגיית אירן ? רב הנסתר על הגלוי והריקנות מהדהדת בחלל האויר. אבל כמו שאמרתי עם עם כמו שלנו שיש בו לא מעט טיפשים שהתקשורת שוטפת להם את המח הכל אפשרי...
כתוב תגובה ל- עו"ד אחד
24
לפיד הוא צלופח ציני
  אלישמע   20/03/10 10:44
התואר "שקרן" אינו ממצא את אשיותו של לפיד. מדובר שיטה מתוחכמת ומורכבת להעביר מסרים רצויים(רצויים לו) תוך שיבוש מינורי של נתונים שגורמים להתהוות תוצאה רצויה. כמו השפעה של שנוי נתון בודד במשוואה אלגבראית. "מניאק" מתאים לו יותר.
כתוב תגובה ל- אלישמע
25
התפוח הרקוב ועץ החטאים .
  ישמעאל   20/03/10 10:56
עץ החטאים שינק את כוחותיו וצמח פרא , הצמיח את צמרותיו מחוש השנאה לחרדים באשר הם . ככל ששנא יותר חרדים , כך זכה לתמיכה גדולה יותר מציבור שמאלני וגם מציבור שלא אהב את הסחטנות של המפלגות הדתיות . אותו עץ גידל בין ענפיו תפוח זהוב , מקרין , נאה לעיין שמשך אליו תשומת לב מרובה בחיוכיו לכל עבר כזונה השמה בפןך עיניה . במחשכים , החל להכנס לשורשיו של העץ שגדל לתפארת רקב שהתפשט במהרה לכל בדיו וענפיו והגיע גם אל התפוח היפהפה . ענפי העץ החלו להתנתק מגזעו עד שגם התפוח שנרקב ונמק נפל גם הוא והתרסק לכל עבר .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
26
לעולם לא יאיר הלפיד בפוליטיקה!
  בלבול   20/03/10 10:58
חבל על הזמן שלו.
האכזבה וההשפלה קשות תהיינה.
מי שיפגע קשות תהיה קדימה ומה הועילו
חכמים?!
כתוב תגובה ל- בלבול
27
האב הבן ורוח הקודש
  אליהו חיים   20/03/10 11:15
משיח יהודי אחד כבר היה לנו והספיק לנו, אז מה מחפשים עוד משיח שקר, גם זה היה לנו שבתאי צבי, כל החבורה הזאת של אולמרט ,תומש למפלה והבן ודנקנר שתמיד מזכיר לי את הסופגניות מבית הקפה אלנבי שהיה של אביו,היו נפוחות כמוהו וספוגות בשמן עם קמצוץ ריבה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
28
יאיר לפיד תאווה לעיניים !
  מומו הגאה   20/03/10 11:20
כמה יפה וכמה סקסי, ממש כמו ביבי נתניהו..........
כתוב תגובה ל- מומו הגאה
29
גם טופז רצה להיות ראש ממשלה
  טומי ותפוחו הרקוב   20/03/10 11:37
אזכיר בזאת שלפני כמה שנים הועלה הרעיון, שכיום נראה הזוי לחלוטין, שדודו טופז יעמיד עצמו למרוץ לראשות הממשלה.

הרעיון שיאיר לפיד ייעשה כן נראה הזוי ומופרך לא פחות.
כתוב תגובה ל- טומי ותפוחו הרקוב
30
עגל הזהב של השמאל
  צפוני   20/03/10 11:43
נו מה לעשות השמאל כבר לא מייצר מנהיגים כולם שם חכמים אבל ימניים כמו שרון אולמרט השרלטנים המנצלים באמצעות התקשורת מעריב ידעות הארץ לקבוע לנו מי יהיו המנהיגים שלנו
כתוב תגובה ל- צפוני
31
ביבי מול אולמרט
  מאוזן   20/03/10 11:44
גם אני רוצה שמנהיגינו יהיו ישרים, צנועים, לא רודפי בצע, צודקים ומה לא?

אבל כאשר אני בודק מי מביא נזק יותר לישראל ביבי או אולמרט כראשי ממשלה, אני חייב לציין שבימי אולמרט היינו אהודים, מנהיגי העולם באו אלינו, לא היינו מנודים. שנה אחרי "המלכת ביבי" אנו מנודים, מביבי רוצים התחייבויות בכתב , הווה אומר, לא מאמינים לו. שר חוץ איום ונורא, ממשלה חשוכה שכבולה בידי קנאי דת חשוכים. גם אני ימני עפ"י תפיסתי , אני שונא את הפוסט ציונים, הם גובלים בבגידה, אני מתעב את היהודי--"מה יפית" כגולדסטון, או יועצי אובמה. אבל אני מודה: עדיף ראש ממשלה פחות ישר אבל גורם טוב למדינה מראש ממשלה שלא נתפס בדבר מושחת אבל גורם נזק למדינה. כי עקרון החיים חשוב מכל טענות הטהרנים.

לתשומת לבך, מר יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- מאוזן
32
ביבי לא שקרן קטן- הוא שקרן ענק
  אאג   20/03/10 11:50
ביבי מנסה לעבוד על כולם, אבל איש אינו מאמין לטיפוס הידוע כשקרן פתולוגי.
כתוב תגובה ל- אאג
33
שקרן וגם אוכל חזיר כמו אבא שלו
  איצ שכונת התקוה   20/03/10 11:59
גזען שונאי מזרחים שלא ישב שבע אל אביו
כתוב תגובה ל- איצ שכונת התקוה
34
ata hou hashakran
  marciano david   20/03/10 12:01
כתוב תגובה ל- marciano david
35
יואב יצחק יש לך ביצים
  וטי   20/03/10 12:05
כתוב תגובה ל- וטי
36
slliha
  marciano david   20/03/10 12:07
hitkavanti la shakran shemar al bibi "shakran" ata yoav "beseder gamour"
כתוב תגובה ל- marciano david
37
הפתגם אומר כלב בן כלב
  חת   20/03/10 12:36
כתוב תגובה ל- חת
38
הבן והאבא רקובים ממש מהיסוד
  הפרקליטים   20/03/10 13:08
שניהם רקובים...הבן והאבא. האבא היה סנוב נהנתן מתנשא ויהיר [אחכ בא יאיר...] ובא הבן יאיר המתנשא החושב עצמו והמחזיק מעצמו המנופח והשחצן. האבא היה תאב כח ואינטריגות מסתכסך עם כולם מי שמעולם לא הודה בטעות. הבן כמוהו ממש.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
ממש תיאור של ביבי
  מאוז   20/03/10 13:49
רק שביבי הרבה יותר נהנתן.
משפחתו של ביבי ירדה מהארץ, כי בנצי הרגיש שלא העריכו אותו מספיק.
בנצי חזר לארץ אחרי שגם באמריקה לא העריכו אותו.
ביבי חזר לארץ רק אחרי שהובטח לו ג'וב מבן המשפחה הלוחמת.
כתוב תגובה ל- מאוז
עים ציפי שפיצי וחבריה המושחטם
  איצ   20/03/10 14:21
היתה 10 אחוז מביבי המצב של המדינה היום היה נראה הרבה יותר חבריה בשמואל הקיצוני מעברים מידה על מה שקורא
במדינה לאובמה וחבריו
כתוב תגובה ל- איצ
39
בכל זאת...
  דודו אלהרר   20/03/10 13:16
טומי לפיד ז"ל היה גם איש מדון ואני לא אומר זאת לגנותו. להיפך, יש במדינה הזאת נחיצות גדולה לריב. פשוט לריב למען הריב. חילופי התאריכים הם פרט קטן שלפיד הבן לא יכול היה לדעת עליו. כך סיפר לו אבא שלא תמיד אמר אמת, כפי שאני לא אומר אמת לפעמים וכמו כל בן אנוש שלא אומר אמת לפעמים, לרבות הכותב היודע זאת בעצמו. כולם משקרים פה ושם - שקרים לבנים, שקרים קטנים, שקרים כדי לצאת ידי חובה. אין זה לחובתו של יאיר.

העיתונות מפרגנת ליאיר כפי שכל עיתונות בעולם היתה מתייחסת אל דמות שכמותו. הוא יפה ומקסים, הוא אדם טוב התורם מזמנו, הוא בן טוב להוריו, הוא משכיל בתחומים רבים והוא פעיל ופורה לאורך שנים.

אין אני מחזיק ממנו כעיתונאי, אך הוא בהחלט ראוי בעיני להיכנס לעולם הנורא של הפוליטיקה, ולואי ורבים אחרים וטובים היו חודרים למקום שמשפיע על חיינו הכי הרבה. לו היה חבר שלי (והוא לא!) הייתי ממליץ לו להישאר במקומו הנוח, הטוב והמטיב עימו ולא לחשוף עצמו לצרות צרורות בכל אשר ילך. חייבים להודות, אם אכן ילך יאיר לפיד לפוליטיקה, הוא מוותר בזה על הרבה ממנעמי החיים למעננו. רק למעננו ולא למען עצמו. לא יפה להרביץ בו.
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
אולי אתה יכול לספר לי את
  איצ   20/03/10 14:13
המתקון להצלחה הזו שלו עים לא דרך הקמבינות הצפון תל אביביות שלו ושל חבריו יפי הנפש שאנשים כמוני ואולי כמוך

לא הם ולא ילדים יכולים להגיע אלהם כי זו המפיה האמיתית

אתם לא מבינים
כתוב תגובה ל- איצ
ובכל זאת ,,,
  עוד סתם אזרח   20/03/10 14:31
ובכל זאת ,,, ובכל זאת ,,,, ובכל זאת ,,,,,וישירות: דודו אלהרר הנך ישר וטוב לב שרבה שבזאת ושזכותך. (הגם עם ועם ואם ועניות דעתו הגם ושל עוד סתם אזרח כזה ואחר (789238)). ((באמת אם וסליחה: ובכל זאת ,,, אולי ושיכלו הגם של עוד סתם אזרח כזה ואחר: שהעת: ~נמוחה ולחוד~)) ושיהיה לכם ולכן הרבה נחת אושר וטוב, הגם אם רק וקטן ושיותר ובכל זאת ,,,: שבגל שחיוך. ובכל זאת ,,, הגם אם אך ורק ושקטן הרושם האישי כתוסף שבזאת ושקטן וכותב: דעותיהם נניח ונכנה הפוליטיות של 2 האישים רחוקות כמזרח ממערב עוד ובלשון ההמעטה יתכן.ובכל זאת ,,, (???) ::: בברכה .
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
דודו, מי בכלל שואל לדעתך.
  א. פובליציסט   20/03/10 17:34
מוטב היה שתנסה שוב את מזלך בזמר הערבי המזרחי המיילל במילים עבריות משובשות
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
אלטע,אגב דעות ועברית
  שרון ר.   21/03/10 08:34
למדת כבר את הטעות שלך בנושא ביאליק?
למדת כבר שיש לקרוא לו בקיצור חיים ביאליק ולא נחמן ביאליק?
אגב עברית,
למדת כבר שאין מילה כזו מתושכל? אלא מתוסכל?
למדת כבר שאי אפשר לומר :"זמר חצר ניכשל".
ניכשל זה פועל. התכונת בוודאי ל-"זמר חצר כושל"
אילו רק דוגמאות. העברית שלך כל כך עילגת שצריך חודשים לתקן אותה.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
עוד פעם לקחת צינגלה?
  אליהו חיים   20/03/10 22:07
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
40
לפיד היה ארצי בדיבוב עיברי
  ארצי בנקר   20/03/10 13:17
האיש ששנא את כולם מומש והומחש בלפיד הבן מנסה להתחפש לדמות ובצביעות מתמיד, רק שבטלויזיה ארצי נגמר בסוף כל פרק לפיד האב המשיך בשטויות ובשנאותיו אותן היה פורק הבן לעומתו בור מיהדות בכל שטח ופרק
כתוב תגובה ל- ארצי בנקר
41
יאיר לפיד
  עוזי כהן   20/03/10 13:19
יואב בן-חייל המשך בדרכך .עוזי שזוכר לך את יושדך ואומץ ליבך.
כתוב תגובה ל- עוזי כהן
42
שרות חשוב של יואב יצחק לציבור
  עודדי   20/03/10 13:24
כמו תמיד, יואב יצחק כותב בחכמה, בדייקנות, בעניין לציבור ובאומץ.
על אופיו הדוחה והתנהגותו הבוטה של לפיד האב לא נכביר מילים כדי לא לפגוע בדמות המת, אך יפה אמר יואב שלפיד הבן הוא בסך הכל עיתונאי מלוקק שגדל בברנז'ה הנכונה ומלבד מילים מלוקקות בניסוחים מושכי קהל אין לו כלום מה להציע. קהל אוהדיו,בעיקרו, הוא למעשה תוצר מלאכותי של תקשורת מכוונת ממקור מאוד מסוים שמטרתו, בין היתר, גם לאיים על ראש הממשלה הנוכחי, נתניהו.
צריך להיות אוויל כדי להאמין שלפיד, הכותב טוב, יוכל להיות מנהיג פוליטי טוב.
היכולת להקיש על המקלדת כדי להנפיק מאמר שבועי בעיתון או לדקלם חדשות בימי שישי רחוקים מאוד מלהציג חזון מדיני או להוביל ציבור בוחרים שלא בקלות מוחל על שגיאות מנהיגיו.
אין ספק שלפיד, הקטן והשקרן,לפי דברי יואב יצחק, יתגלה במלוא מערומיו המנהיגותיים ובחוסר יכולת משווע אם יחליט להיכנס לפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- עודדי
43
לפיד השמאל הרקוב בדירוג 0
  רחלה מאשדוד   20/03/10 13:55
כתוב תגובה ל- רחלה מאשדוד
ואת פרענקית ימנית מסריחה
  תגובה עדינה לזבל   20/03/10 17:44
כתוב תגובה ל- תגובה עדינה לזבל
אני מקווה שלא שכחת לקחת את
  הכדורים היום !!   21/03/10 04:41
כתוב תגובה ל- הכדורים היום !!
אלטע,ואתה סתם זבל לבן
  שרון ר.   21/03/10 09:04
יפה שלא חזרת על השטות שלך עם ביאליק. האם יתכן שהפנמת את הטעות שלך לגביו?
כתוב תגובה ל- שרון ר.
44
אם אובמה נבחר,אז למה לא יאיר
  עודד ב   20/03/10 14:54
יש כמה קווים משותפים לאובמה ןלפיד שניהם,צעירים,בעלי הופעה,כושר ביטוי ו...אפס בעשיה, אין לי שום ספק שאם לפיד ירוץ לפוליטיקה אז,במדינה שתת רמה כמו האח הגדול זה הטרנד יש לו סכוי טוב
כתוב תגובה ל- עודד ב
45
בעיקרון, צודק אבל למה להתלהם
  קול   20/03/10 14:54
יואב, אתה צודק שהגשה בטלויזיה וגם כישרון הבעה וכתיבה לא מצדיקים את מועמדותו של יאיר לפיד לעמדת הנהגה, אבל סיפור
המינוי של טומי לפיד ליו"ר "יד ושם"נשמע קטנוני ןלא רלוונטי. זה בהחלט מחשיד אותך כמי שפועל מתוך אמוציות
וחשבונות אישיים.
יש למדינת ישראל צורך קריטי במפלגה חילונית ציונית שתצא למאבק תקיף וחסר פשרות על דמותנו כחברה דמוקרטית המחוייבת לערכי החירות והשיוויון, ותסכור את הסחף הקלריקלי- תיאוקרטי המהווה סיכון קיומי למדינה.
לא נושענו מלפיד האב ולא ניוושע גם מלפיד הבן. נקווה שיקום לנו נושא לפיד אמיתי.
כתוב תגובה ל- קול
46
צר לי שאיני אהוב ליבך
  אלטע קאקער   20/03/10 15:15
אלטע קאקר פלצניסט, אלא אלטע קאקער כי בניגוד אליו אני יודע לאיית את שמי. תשמור את הפה המלוכלך שלך לתגובותיו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
47
לא סובל את לפיד אבל כתבה פתטית
  ג'ו   20/03/10 15:25
מצפה ליותר משיסוי כלבים בנושא כה חשוב, ובטח לעיתונאות טובה יותר ממי שיש לו פוזה של כזה.
כתוב תגובה ל- ג'ו
48
לפיד בדיחה כמו אמנון ליפקין שח
  רק נתניהו   20/03/10 16:20
כתוב תגובה ל- רק נתניהו
49
יאיר לפיד הוא אשכנזי טהור
  אשכנזי גזען   20/03/10 17:39
כתוב תגובה ל- אשכנזי גזען
50
לא השתכנעתי
  אורן ה   20/03/10 17:46
אם יאיר לפד שיקר פעם אחת בספר בנושא האישי שבין יואב יצחק לטומי לפיד, או אולי אפילו טעה או לא הובן נכון, לא הייתי רץ להגדיר אותו כשקרן. לצערי אני די בטוח שגם הטובים שבפוליטיקאים שיקרו מדי פעם. מכשקראתי את הכותרת הבוטה, ציפיתי לקבל רשימת הוכחות יותר ארוכה ומשמעותית להיותי של יאיר לפיד שקרן, והתבדתי. המאמר די ריקני.
כתוב תגובה ל- אורן ה
51
כשלון כמו אבא שלו. שחיתות.
  ממני   20/03/10 18:02
מה תרם האב? ומה תרם הבן? שניהם קשקשנים. האב שונא דתיים מושבע. אבל הבן, תרם לכתבות יחצניות לכל מיני פוליטיקאים, וידוענים. רקד על שולחנות עם גברות עשירות ומטומטמות שמתקשרות לטענתן עם העולם החיצון וכדומה. איני יודע מה ההשכלה שלו ואם הוא עתונאי בכלל על פי השכלתו. הראיון שערך לביל גייטס היה בושה וחרפה. המרואיין הבחיןם שהמראיין לא מביחן על מה הוא שואל ולא מבין לחלוטין את תשובות המרואיין. כך חזר על שאלותיו בוריאציות שונות כי הוא לא הבין כאמור את התשובות. אבל לפחות בהופעותיו בתקשורת עשה רושם של פרחח שבצדק כונה "הבריון הקטיפתי". העניין הוא לא יאיר לפיד. אלא שהחברה שלנו, ובמיוחד התקשורת ששולטת בחברה, מאפשרת לאפסים צ'חצ'חים (אשכנזים כספרדים) במה ותהודה תקשורתית כאילו מדובר בגדולי עולם. כך נוצר שאפסים הופכים לאורים ותומים בקרבנו. אין מקום לכך בשום צורה ואופן. אבל למה זה קורה? כי כשהם יגיעו חס וחלילה לכנסת הם יביאו את הסחורה לנבלות שמעצימים אותם. בא לי להקיא מלחשוב על המציאות הזו. גועל נפש.
כתוב תגובה ל- ממני
52
כמה שנאה יכולה לעוור
  asd   20/03/10 18:18
כמה שנאה מופיעה בתגובות לעי"ל מי הוא האדם המושלם שיכולים הכותבים להציע שלא נפל בהם ולו שבב של רבב האם חרדי טוב יותר מחילוני ת האם אדם מסויים נולד עם יכולת מוחלטת להוביל ? האם ימני הגון שונא שמולנים טוב יותר משמולני הגון ששונא ימנים ? האם אתה יכול להציע אדם אחד שיכול לייצג את כלל ישראל אחד שאין לאף אחד דבר נגדו ? האם כל בניו של עובדיה יוסף ראויים להיות רבנים בכל רחבי הארץ ת, ומה אם ראש ממשלה בוחר באדם ראןי מן המחנה שלו למלא תפקיד לאומי ? אנחנו מדינה כל כך קטנה - פחות במספר אוכלוסיה מערים גדולות בעןלם ת האם יתכן מצב בו אנשים הנבחרים למשרות ציבוריות יהיו לגמרי בלתי מוכרים? אנחנן מדינה שכולם מכירים את כולם והמבחן היחיד שצריך מועמד לעבור הוא מבחן הכשירות למלא את התפקיד אליו נתמנה
כתוב תגובה ל- asd
53
אברי גלעד ג'קי לוי ראויים יותר
  לורשן   20/03/10 18:40
יאיר לפיד מדבר אל מלחכי הפינכה ואוספי הפירורים בחברה האזרחית הישראלית וטוב שכך, לדעתי אברי גלעד וג'קי לוי גם אנשי תקשורת אבל בניגוד ליאיר לפיד אינטלגנטים חכמים ומחוברים להויה הישראלית כולה, אינם גזענים אוהבי אדם באשר הם.
ולכן אני ממליצה בחום על אברי גלעד או על ג'קי לוי לראשות הממשלה.
נכון אין אני נוני מוזס אבל בכל זאת בתוך עמי אני יושבת וחשה את הזרמים התת קרקעיים כלפי התקשורת בישראל ואני יודעת היטב היטב שלו אברי גלעד וג'קי לוי היו רצים לרשות הממשלה היו זוכים באחוזים רבים והבוחרים היו מכל השבטים בחברה הישראלית,
ולכן מנהיגותם היתה מצליחה בניגוד ליאיר לפיד השוכן בליבם של המכוערים והפחדנים מצפון תל אביב.
כתוב תגובה ל- לורשן
54
יואב יצחק קולך צריך להשמע
  צפתי ימיני   20/03/10 19:07
קולך צריך להישמע בתדירות גבוהה בכלי התקשורת ברדיו ובטלויזיה
כתוב תגובה ל- צפתי ימיני
55
(אחרי תומי ???) :
  איתן בוקס   20/03/10 19:07

(אחרי תומי ???) :
מצורפת התגובה שנשלחה יום חמישי הקודם בסביבות 21:00 למאמרו של כבוד הרב יובל שרלו,
(נישלחה לראשונה באין ידיעה על נפילת הקסאם ובערך ובזמן כתיבתה, נשלחה גם בשנית לאחר מכן).

ישאל הגם ואתכם/ן הגם ועוד סתם אזרח כזה ואחר:
כמו האם כמו ואיך הגיע התגובה לגוגל חדשות ?? מה הכוונה האמיתית של גוגל חדשות ???
(לציין שעד ימים אלו ישנם שיבושים בחיבור התחנה הראשית לרשת (חסימת קבצי js),
המטרה בכוונה תחילה לעצבן?:ובמטרה שמכעס פלט הבלים כעסים מהפה?? ואולי שאחר????).

לאור ונראה החשש לשינויו של מצב,
למרות שתחושתך האישית: ניסית הגם ומעבר: !אך ורק יתכן!
החובה המצפונית האישית ובעיקר עקב המצב שוב (אך רק ושקטן שחובה יראה) ולפרסם.
שימו לב: מערכת News1, ,הגם אם ותחשדו במיגרעות, יש לדעת: מערכת שנותנת בימה חופשית.
!ולמרות הכל והכל!: כותב שבזאת שנוסף ותגובה, !כן אך ורק ושקטן הישתדלות יראה!: כמו לצדק כמו ולרגיעה, בברכה.
(אחרי תומי ???) : עוד סתם תוכי כזה ואחר: ** בהצלחה רבה הערך הטוב ובטוב *, בברכה.

==========================
עהוד הרב ובכבוד רב: (מילה במילה ובבקשה)
==================================
כבוד הרב עושה פסיקה פומבית ערכית מידתית מוסרית כמו ואמיצה,

אם להישתדל להבין לבטא תחושת הצופות והצופים:
כן פסיקה ערכית כאמיצה ועם זאת יש לי ניסיון עבר לא טוב/ מכאן יתכן וספק.
(הרשו לי: הגם עדיין וחוסר הבנה כמו וברצון והדדי הגם יתכן בניה אמון כמו והליך)
(הרשו לי ונוסף: אין להשלות, יתכן ושאחרת , כמו ולא לשקר: חס שלום האיבה שחינם התולדה וביזוי).
אותם שמכונה קיצוניים ותישאלו אותם/ן ולמה?: כי הרגשות כאכזבות והובילו, האם אם רק וטיפה שבזאת להבין.
גם אותם האנשים ושלא לאחל וניכנסו בדרך חד סיטרית, תישאלו אותם ויש דרך ושאחרת?: יאמרו הן וזאת משאלת לב ראשונית כבסיסית.

אם כך ואכן?:
בואו ונהיה אמיתיים, אבל רק כבוד הרב ובשמו מיזדהה,
כבוד הרב גם מנסה ובשבילכם/ן כבאחריות כמו ובאומץ.
אין זה אומר וצדק מוחלט כמו ורבה כמו ורבה ורבה והזכות.

ובכל האחריות הנדרשת והמיתבקשת:
האם נמצאה סתירה ובין כבוד הדת והדתות?
טוב עם הנצרות עוד וישו הוא בן העם היהודי והנצרות מכילה את הברית
((אין כמו אם יש וויכוח?: מדובר במלכות,
יש ויאמרו הנצרות אינה מקיימת: למשל הושטת הלחי השנייה, אבל המניע היה לשמירת שלום האנשים,
יש ויאמרו הנצרות רדפה את היהדות, והמניע?: בסיסו בעובדה שהיתגלה כלא נכונה בימים אלו וביהודה,
יש ויאמרו היהדות ראשונה כמו ומקור, ההתחייבות היא אור לגויים כמו בסיסית אחריות והזכות,
בכלל גבירותי ורבותי, הנה לכם מקור שחינם חס שלום התולדה והשקר: מי ופוסל?: פוסל היסטוריה שלימה ואור לגויים: של מי ובעצם?: שלו וזכויות).

למה בעצם היתפתחה הטינה של העם היהודי לישו כבהמשך?:
כי זיהו בו את מקור צרותיהם: מקור לרדיפה הנוצרית בזמנו על העם היהודי.
(ובעוד הנצרות?: ראו בעם היהודי כגוזל כמוסר אהוב ליבם ונפשם: פשטות והבנה).
אגב או שממש לא ואגב, האפיפיור המייצג שכעת, אם רק תבינו את הליך חייו כמו הסקותיו,
הייתה לי הכותב ביקורת וממש לא וקלה עבר כנגדו להודות, היום כמו ולהודות והערכה ממש ולא מעטה ובלשון ההמעטה.

האם יש סתירה בין היהדות לאיסלאם?:
תיתפלאו תיתפלאו! תיתפלאו!!:
יחד עם להבין וסדרי עולם ובאין וצרירה להבין לכבד: תיתפלאו כמו ויש להבין.

בכל הכנות: כל הדברים האלו ועוד הינם חומר מעשי שיכול ובעתיד לשמש:
(אבקש ובכל לשון של בקשה עיון כמו ואין לאשרם: בסיס הבנה וזכוי
כתוב תגובה ל- איתן בוקס
56
מי שיצביע ללפיד הם "הנאורים"
  שמאל מטומטם   20/03/10 19:36
כתוב תגובה ל- שמאל מטומטם
57
פוליטיקה-תקשורת מה רקוב יותר..
  צדי שין   20/03/10 19:42
לפיד יודע את התשובה. יפיוף ,שרירן, מתאים ליושבי הקרנות השטחיים של העיר ללא הפסקה... עצם העאת הרעיון - אות עניות לפוליטיקה שלנו ולדמוקרטיה... יש בכלל דבר כזה אצלנו?
חוץ מחופש הקשקוש...למי שיש גישה....
כתוב תגובה ל- צדי שין
58
אני לא חושב שלפיד ראוי לנהיג
  דרור ד   20/03/10 19:50
אני חושב שיואב יצחק מוריד את רמת האתר שלו בכך שהוא משתמש בו למלחמות האישיות שלו, זה לא ראוי. אני מאד מעריך את יואב יצחק ומלחמתו בשחיתות השלטונית וכמו כן אני חושב שיאיר לפיד הוא בידור ברמה סבירה ולא ממש רואי להנהיג פוליטית אבל האתר הזה מכובד מדי למלחמות האישיות.
כתוב תגובה ל- דרור ד
59
שקרן קטן, שהולך בעקבות אביו, ה
  שקרן קטן, שהולך ב   20/03/10 20:34
שקרן קטן, שהולך בעקבות אביו, השקרן הגדול
כתוב תגובה ל- שקרן קטן, שהולך ב
60
עד מתי שמאלנים יעלוזו?
  דודו ביתן   20/03/10 20:53
כתוב תגובה ל- דודו ביתן
61
האבא לפיד קיבל דירה בת"א
  ט   20/03/10 20:56
בתוכנית של מתי גולן ...
התברר שלפיד היה חלק של עיתונאים בשנות ה-60 שקיבלו הטבות מפליגות לקניית דירות בת"א - וזה גובל בשוחד ...
מייד לאחר הכתבה סגרו את הפה למתי גולן ...
זה שווה בדיקה .

כתוב תגובה ל- ט
62
השמאל המבחיל עם יאיר המגעיל
  זווג מסריח ודביל   20/03/10 21:28
כתוב תגובה ל- זווג מסריח ודביל
63
עוד נדבך למערך השחיתות הלאומי
  NBA24353   20/03/10 22:01
דברים כדורבנות...

לא מזמן הריץ השקרן הקטן פטיציה אלקטרונית הקוראת להתרמת כסף כדי לאפשר הוצאת תלמידים ממשפחות קשות יום לטיול שורשים בפולין שהפך למסורת.

במקום להכניס את היד לכיס או לגייס את הקליקה מרובת הממון שלו, מעדיף השקרן הקטן לדרבן את "העם" המוקסם מחיוך הלובן שלו, להכניס את היד לכיס ולהוציא כספים (נוספים) להגשמת חלומותיו הפרטיים והגברת ה- rating שלו...

לי כבר היה ברור אז שעיניו נשואות לכסא מרופד היטב בכנסת.

כתוב תגובה ל- NBA24353
64
טוב ביבי1טוב מאשר 2לפיד ים
  אליפז התימני   20/03/10 23:14
כתוב תגובה ל- אליפז התימני
65
הימין הקיצוני לחוץ
  פין גוין   20/03/10 23:15
הימין הקיצוני נבהל מהאפשרות שלפיד ירוץ בבחירות הקרובות.
נראה שהבחירות יותר קרובות ממה שהימין הקיצוני שיער לעצמו והפחד מחלחל עמוק.
יאיר לפיד עולה אלף מונים על הביבי הכושל והשקרן (שקרן פתולוגי), הימין הקיצוני עם ביבי שלהם משקשקים.
כתוב תגובה ל- פין גוין
ראש פין לאולג בוכרוב
  קורא בעיון   20/03/10 23:30
ראש פין (או אולג, או כל שאר הכינויים) - אף אחד לא נילחץ ממגיב טיפש שאינו יודע כי למרות שבשטף התגובות שהוא מפרסם הוא מסתתר מאחורי כינויים שונים, הרי כתובתו זהה.
לך לישון ילד...
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
66
לפיד - יצחק
  Devo   20/03/10 23:33
אינני חושב שהמערכת תפרסם את תגובתי, אבל בכל זאת אני חייב להגיב. ההתקפות הארסיות של יצחק יואב על אנשים מתים, מזעזעות ! השימוש בביטויי שוק - מתחת לכל ביקורת. אף פעם לא הצלחתי להבין לאן יואב יצחק רוצה לחתור - או אולי זאת קנאה לשמה באנשים יותר מוכשרים ויותר מוצלחים ממנו. אפשר להעביר ביקורת וזה אפילו רצוי, אבל גם בשביל דרושה רמה !
הכתבה הזאת היא תת רמה זועקת לשמיים !
כתוב תגובה ל- Devo
67
אני לא מבין את יואב יצחק:אם
  נתין מדמנת ישראל   21/03/10 00:21
לפיד ג'וניור הוא שקרן הרי אין מתאים ממנו להיות ראש ממשלה. נתניהו, אולמרט, שרון, פרס. וכשיגדל יהיה שקרן גדול ואפילו נשיא.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
68
ריח רע נודף מהכתבה
  eli7s   21/03/10 00:44
לרוב אני חושבת שאתה צודק. לא הפעם!!! כל הכתבה מבזה את הכותב יותר מאשר את נשוא הכתבה לפיד. חבל שלא הצלחת להתרומם מעל טינה קטנונית.
מר יצחק, אל לך לערב כעסים אישיים בכתבה עיתונאית.
לא יאה ולא נאה
כתוב תגובה ל- eli7s
69
כל הכבוד האתר שפוי שלא כמו
  ימין אמיתי   21/03/10 01:30
התעמולה האנטישמית באתרים הגדולים של העיתונים
כתוב תגובה ל- ימין אמיתי
70
לשמאל המטומטם כל יום מלך חדש
  ליפקין, ליבני, לפ   21/03/10 01:35
ליפקין, ליבני, לפיד, איציק מרדכי,
דרכם האובדת ממציאה כל יום ליצן (מלך חדש)
כתוב תגובה ל- ליפקין, ליבני, לפ
71
מוגזם
  רותם1   21/03/10 05:19
אם התבלבל בתאריכים זה לא הופך אותו ל"שקרן" צריך קצת יותר מזה בשביל תקיפה כזו.
כתוב תגובה ל- רותם1
72
לגזען היהיר ובעל הדיעה הקדומה
  לורשן   21/03/10 05:50
בגרמניה המעריב של האלף השלישי לא מבינים מדוע הגזענות שלכם כלפי עדות המזרח והם מאפשרים לבני עדות המזרח האקדמאים להשתלב במרחב האקדמאי שלהם, והפלא ופלא כל אותם בני עדות המזרח שהגיעו לגרמניה כדי להתקדם בתחום האקדמאי מפריחים שם את האקדמיה ומובילים אותה.
ולכן טול קורה מבין עינך חדל לדבר גזענית חפש את הטוב שבשבט האחר בחברה הישראלית אחרת נאבד זה את רעותו ומה לנו כל המאבקים להשרדות המדינה כשבתוכנו הכל רקוב ומלא שינאת חינם.
כתוב תגובה ל- לורשן
73
להיזהר עם כל מה שכתוב
  snoopit   21/03/10 07:25
לא מחייב שהנאמר בכתוב נכון. אולי מניעים אישיים? צריך להיזהר מלשפוט אדם ולעשות לו רצח אופי.
כתוב תגובה ל- snoopit
74
כל מילה פנינה
  איגור בולוטין   21/03/10 08:13
אני מחזק ידי הכותב על רשימתו.כל מילה פנינה.אני מקוה כי רשימה זו תהיה צעד נוסף במאבק של קריעת המסכה מעל "המנהיג הדגול" יאיר לפיד.

אבוי לה למדינה שאלו מתימרים להיות "מנהיגיה"?
כתוב תגובה ל- איגור בולוטין
75
שקרן קטן בעקבות אביו
  אהרן רובין   21/03/10 08:57
הכל מתחיל ונגמר בתוכנית -עובדה .מי ועל סמך מה נקבע שיגרוף קולות רבים אולי בגלל עניו היפות ? מה הוא עשה למען הכלל למעט לשחק את ה GOOD GUY .סתם עוד שוויצר
כתוב תגובה ל- אהרן רובין
76
צריך להתעסק עם המושחתים שבשלטו
  דן חסכן   21/03/10 09:22
יואב, במקום להתעסק עם מתים ואם אנשים שלא העמידו את עצמם לבחירה (ולסגור חשבונות אישיים), למה שלא תתעסק עם אותם מושחתים שמנהיגים את המדינה אל פי פחת ?
ראה את ליברמן שר החוץ את ברק מנהיג הסוציאליסטים ואת ביבי שמובילים את השחיתות המדינה הזו (כולם לבנים כך שלא צריכה להיות לך בעיה להתקיף אותם בדרכך הגיזענית).
כתוב תגובה ל- דן חסכן
77
יואב-תודה וכל הכבוד!
  א.בוצר   21/03/10 10:00
יואב, כל הכבוד על היושר,ההגינות, הרהיטות ועל "הללא מורא וללא משוא פנים ".אל תתייאש ! המשך לחשוף את האמת בזמן שלכולם יש רצון להאמין לספינים ,למתחסדים ולשרלטנים.
אתה עיתונאי אמיתי בעולם של הרבה יחצ"נים.
כתוב תגובה ל- א.בוצר
78
היהודים נרדפו בגין היותם יהודי
  קוממיות   21/03/10 10:38
היהודים נרדפו בגין היותם יהודים ותו לא. לדתיותם לא היה כל קשר לעצם הרדיפה. גם חילונייים נרדפו וושמדו. אז מאיפה הבאת את הטיעון האדיוטי בפסקה הממוספרת כ-2 בתגובתך? והאם עובדת היותו חילוני הופכת את לפיד האב לבלתי ראוי להיות יו"ר יד ושם? מוזר
כתוב תגובה ל- קוממיות
79
מר יואב אתה משרתו של בינימין
  שלמה שמעוני   21/03/10 11:08
בודאי תגובה זו לא תפורסם שהרי משרתו של מר בנימין אתה.את אולמרט לכלכת כנראה שמאותם מוטיבים של מר דן מרגלית שעובד היום אצל בנימין אדלסון ( והרי לא נתפלא שגם אתה יונק מאותם עטינים)אבל די צא לנו מהוריד כל דבר שקורה מהמרכז שמלאה ישיר מכונה על ידך גנב ושקרן ורמאי ונוכל ועוד כל מיני בישין ומרעין רק מה חבל חביבי שאתה לא מסתכל הישר במראה ופעם אחת בתור עיתונאי אמיטץ מספר לנו מחאיפה הפרוסה שלך מרוחה.את מי אתה משרת את טובתו של מי אתה שם לפננו וכמה אתה מקבל בשביל זה או איך שילדנו אומרים היכן אתה מחזיק ובמה הם מחזיקים אצלך?
כתוב תגובה ל- שלמה שמעוני
חביבי!כל אחד מאתנו משרת מישהו
  ראספוטין בן מדווי   21/03/10 20:40
אחד את האלוהים,אחר באבא-בובה,או באבא-ביבי הצדיק.
לאחד מבטיחים גן-העדן,לאחר 72 בטולות ומביבי תקבל...נקניק.
טוב לחיות במדינה חופשית,לאחר שאת סטלין שירתנו ברוסית...
האם למדנו משהו בחיים מאז???כן:טוב למות למען מולדת טורקית
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדווי
כל הכבוד ליואב יצחק
  מוריה   8/04/10 09:40
שנלחם כל השנים כדי ששקריו של אולמרט ופמלייתו יצאו לאור,
העיתונות הישראלית השמאלנית היתה נגד יואב יצחק ,
וגם נגד ראש הממשלה הנוכחי מר נתניהו
אם מר נתניהו היה פועל כפי שאולמרט פעל עם כל השחיתויות - העיתונות הייתה קוברת אותו חיים,
לאולמרט נתנו חבל ארוך מאד ,
אנו מקווים שעתה החבל יתקצר,
וכלם יודו ליואב יצחק!
כתוב תגובה ל- מוריה
80
לפיד ה"חרות"
  מור שלמה   6/04/10 10:02
מענין לבדוק פעם את ההפרעה הנפשית של עמנו שמחפש לו כל הזמן נביאים ומשיחים,שאחריהם הוא הולך העינים עצומות!
היום זה לפיד הבן,אתמול לפיד האב,ופעם שבתי צביועוד היד נטויה1
ואנשים רבים בתקשורת הם שמוליכים שולל את העם,בתקוה להפיל את הממשל שאינו "משלנו"
כתוב תגובה ל- מור שלמה
81
בשם האב נושא לפיד האנטישמיות!
  קורןנאוה טבריה   13/06/10 03:52
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
82
לפיד של אשליה
  מתי דוד   30/06/10 02:58

מאמרו של יואב יצחק על יאיר לפיד
קולע
פוגע
משכנע
כתוב תגובה ל- מתי דוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il