w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פשעיו ההיסטוריים של דוד המלך
מאת: איתן קלינסקי  |  02/04/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שיר השירים
  אלי דרומי   2/04/10 13:32
השנאה שלך לדוד היא מקדמא דנא, השנאה היא פוליטית, הקשר שלנו לירושלים עיר דוד היא זו שמקלקלת את השורות, שאם לא כן קל היה יותר לוותר על עיר דוד ולכונן בה את בירתו של אבו מאזן ובא לציון גואל.
השנאה שלך לדוד כה עיוורת עד שאינך מבחין כי אתה משייך את שיר השירים לדוד.
מגילת שיר השירים מתחילה כך: "שיר השירים אשר לשלמה יישקני מנשיקות פיהו" הכיצד משייך אתה מגילה שנכתבה על ידי שלמה לאביו? לך הפתרונים.
כתוב תגובה ל- אלי דרומי
בדקתי
  אל בז   5/04/10 07:41
אתה צודק באמת מתחיל שיר השירים אשר לשלמה אומרים קנאת סופרים תרבה חוכמה והנה לנו כותב שמוכיח גם את ההיפך חחחח
כתוב תגובה ל- אל בז
2
הפוסל - במומו פוסל
  הדב הלבן   2/04/10 14:20
אתה מרשה לעצמך לדבר על אנשים שקטנם עבה ממתניך, תוך כדי התעלמות מספר התנ"ך שאותו אתה מרבה לצטט: גם לשיטתך המוטעית - את מזמור נ"א בתהילים היה לך לצטט כאן, אך העדפת להתעלם ממנו!
כמה עלובה היא טפשותם של מבקרי המקרא, אשר מתיימרים לפרש דברים שניתנו סתומים, ומבכרים להתעלם מהתורה שבעל פה שניתנה יחד עם תורה שבכתב - וכפירוש לה.
ישנן דוגמאות למכביר למקראות סתומים שאין להם שום הסבר מינימלי - לולא הפרשנות של התושבע"פ.
לא נותרה לי הברירה אלא כן לצטט את דברי התורה שבע"פ - שהתעלמת ממנה: "הפוסל - במומו פוסל". מבלי לבדוק בציציותיך - אני מתיימר לקבוע על סמך הציטטה הנ"ל שאת אשר כתבת כאן על משיח ה' - ניתן להחיל עליך.
"כל האומר דוד חטא אינו אלא טועה".
כתוב תגובה ל- הדב הלבן
3
אוריה החיתי; אמרתי הכל....!!!!
  ירון זכאי   2/04/10 14:49
כרגיל מפרש כותב המאמר הזה את התנ"ך באופן "יצירתי" מבלי להתכתב עם המציאות; =1= אוריה היה חיתי! מכאן שחייו יחד עם בת שבע אינם מוכרים כנישואים של בת שבע לגבר יהודי! =2= יתר על כן, גם בת שבע התמסרה לדוד.אין פה אונס, אפילו לגרסת הפמיניסטיות הקיצוניות ביותר בדורנו. אולי המציאות האפשרית בהחלט היא שבת שבע שכנעה את אוריה להניח לה להשתמש בגג שלו לצורך תליית כביסה ורחצה(פיסת נדלן מצוינת) אשר נשקפת היטב מארמון המלך דוד! =3= דוד הקפיד על הפרדה של לפחות 96 ימים בינו לבין אוריה, אצל בת שבע, ובפועל הרבה יותר לתאריך התעברותה. מכאן חסומה האפשרות לפרשנות יצירתית כאילו שלמה הוא בנו של אוריה. גם התנ"ך מתאר את אירוע שנתו של אוריה בפתח ארמון המלך בהותירו את בת שבע לבדה בבית. =4= באשר לחיסול אוריה. הקשר בין החיתים שחלקם שרתו בצבא דוד בתקופות מסוימות היה משובש מאוד. בעקרון דוד ניהל מלחמה קשה וממושכת בחיתים. מכאן שפרשנות פשוטה לפיה אוריה היה נאמן למלך ולעם היהודי, אינה כה מתבקשת, לאור המציאות. זה בהחלט יכול להיות מהלך של חיסול בוגד... על רקע קשיים במלחמת צרויה נגד בעלי ברית של החיתים!!!! ואם כן, אזי בת שבע....סוכנת המלך אשר עשה בחייו מבצעים חשאיים מרובים, חלקם ב"שרות" אבימלך אויב ישראל. =5= הנה לך פרשנות אחרת הנשענת טוב יותר על העובדות. 
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
4
טיפשות ובורות בכפיפה אחת
  אמתי   2/04/10 15:09
אני חש שמסורת ישראל לא מעניינת אותך במיוחד. מאפיין השמאל כיום היא שהאידיאולגיה בונה את המציאות ולא ההיפך. על אף שבין המסורת והמחקר ישנן חילוקי דעות בעניין זהות כותבו של הספר, אין מחלוקת שדוד המלך איננו אופציה. אני מבקש בכל לשון של בקשה, תחשוב, תשקול, ותעשה שימוש בויקיפדיה לפני שאתה בונה תילי תילים של חרטא, על דבר שאין לו אחיזה במציאות.
אם אינך אוהב את דוד ספר לנו בכנות למה ואל תמרח אותנו בקישקושי שוא.
בפרק הבא: עבירות מין וצביעות במסווה של אידיאולוגיה פוסט ציונית - מאת יצחק לאור
כתוב תגובה ל- אמתי
5
הטימטום והבורות של קליסקי
  קורא משועשע   2/04/10 16:07
משעשע עד כמה מרשה לעצמו אידיוט להפגין זאת בפרהסיה.
האם קרא מר קליסקי ששיר השירים מדבר על הקשר בין דוד לרעיה והבין שמדובר בדויד?
כתוב תגובה ל- קורא משועשע
6
איתן,אני חש רחמים עליך.....
  י.ש   2/04/10 16:16
איתן אתה מעלה גרה...להזכירך נושא דוד המלך ו"פשעיו

ההיסטוריים" כבר נדון ע"י בעבר....אפשר להסביר תופעת

העלאת הגרה ב-2 סיבות....

1)אתה סנילי...

2)"יבשו מעינותיך"

כתוב תגובה ל- י.ש
7
תגובה
  איתן ק.   2/04/10 18:28
בבלי,מסכת בבא בתרא דף י"ד ע"א מקבלים את ההנחה ששיר השירים כתב שלמה ומסתמכים בעיקר על הפסוק "שיר השירים אשר לשלמה" וגם מסתמכים גם על הפסוק בספר מלכים "ויהי שירו חמשה עשר אלף" ביטוי שלדעתי מוגזם כמו הבטוי "ויהי לו נשים שרות שבע מאות ופלגשים שלוש מאות". לעומת זאת אני הולך אחרי הנצי"ב - והוא לא היחיד - הרואה בשלמה כמי שערך את השירים שבאו לו במסורת מאב.
כתוב תגובה ל- איתן ק.
טעית, תתנצל
  אמתי   3/04/10 20:35
בניסיון להגן על דבריך אתה נשמע מגוחך עוד יותר. מה לך ולנצי"ב?! כלום!! וגם לפיו הוא ערך קטעים אבל בכלל לא טוען שאביו כתב אותם
כתוב תגובה ל- אמתי
8
לקומראד הסטאליניסטי.
  מורה נבוכים   2/04/10 18:42
עניין אותך פעם למי סוגדים בצורה עיוורת ידידי נפשך,

זחלקה וברכה ? ניחשת נכון. לאחד הרוצחים הכי שפלים

בהיסטוריה של האנושות - מחמד.

האייתוללה מהלתי: "לאלה המתנגדים לרצח אין מקום באיסלם.

הנביא שלנו רצח במו ידיו המבורכות. האימאם שלנו, עלי,

רצח ביום אחד מעל שמונה מאות איש".

אותם "שמונה מאות איש" לא חייבים לעניין אותך - הם היו

יהודים משבט באני-נאדר.

אתה התגלמות השפלות והצביעות. בקוראן, פרשת עובדי

האלילים, מסופר כיצד מחמד עגב על............כלתו כאשר

החלאה הזה כבר היה נשוי ל-18 נשים כולל שתי יהודיות,

(צופייה וריחנייה) שאת כל משפחתן הוא רצח במו ידיו.

למען חלאות האדם האלה הקדשת את חייך העלובים.

גם אני מרחם עליך.

אז המלך דוד מצטייר בעיניך כסוטה ? חשבת פעם שכל האיסלם

מבוסס על...............פדופיליה (72 הילדות שמובטחות

למי שירצח עבור האיסלם.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
9
של נעליך=דוד המלך לא נתן רובים
  קורןנאוה טבריה   3/04/10 07:29
לפלשתים לרצוח יהודים=והוא לא ויתר על חלקי מולדת אסטרטגיים לאויב הישמעאלי=ולא הלשין על יהודים=ולא שדד ארכיאולוגיה=ולא גירש יהודים מביתם ואדמתם=ולא השתכר=ולא הביא לכאן את ערפאת=ולא סייע לאויב=ולא בגד בקודשי ישראל=ולא הפקיר יהודים לנאצים באירופה ולפלשתינאצים החד"שים בארץ חמדה=ולא סגד לאלוהים אחרים=ולא השתחווה לשום פריץ=ולא ממומן ע"י הקרן החד"שה לחורבן ישראל!!!!!לכן, של נעליך מעל רגליך בטרם תעלה את שמו של דוד המלך זצ"ל על דל שפתותיך הטמאות!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
גם אויל מחריש לחכם יחשב.
  ישראל סבא   4/04/10 01:18
קשה להאמין שהאיש מורה לתנ"ך בישראל.רף הטיפשות חוצה את גבול השכל הישר. ראשית אומרים חז"ל:"כל האומר כי דוד חטא,חוטא בלשונו."שנית התנ"ך לא בא לספר לנו סיפורי מעשיות.לכל סיפור יש משמעות בהיבט של הסוד.אוריה החיתי היה נושא הצינה שהלך לפני גולית.וכאשר הרג דוד את גולית,לא מצא היכן פותחים את השריון שלו,ואמר לאוריה כי אם יראה לו היכן פותחים את השריון יתן לאשה אחת מבנות ישראל.ע"כ נהיה רעש בשמים ונאמר לדוד דע כי משלך אתה נותן.כי דוד הנו גלגול נפש של אדם הראשון(מסמל את ספירת מלכות)ובת שבע הינה גלגול נפש של חוה(בת-ש ב ע,מלכות).הם היו זיווג נשמות והם ידעו זאת.לכן בת שבע עלתה לרחוץ על הגג שדוד יראה אותה.גם אוריה החיתי ידע כי היא אינה מיועדת לו ולכן גם לא בא אליה ולא קיים עימה חיי אישות כלל.חייל בצאתו למלחמה היה נותן כתב גט בידי אשתו,שמא תישאר עגונה.נישואים ללא ביאה בטלים לאחר שנה.האם ראית חייל מילואים אחד אשר בעת חופשה לא יבוא לבקר את אשתו?מכאן שבת שבע היתה מותרת לדוד,וחטאו היחיד היה "שאכלה פגה",ללא קידושין. 1כמו כן את שיר השירים כתב שלמה המלך ולא דוד. חג שמח.
כתוב תגובה ל- ישראל סבא
11
בורות, מזוכיזם ושנאה עצמית...
  מבני דוד   4/04/10 18:08
מי שמך לשופט בכלל? מי אתה שתחרוץ משפט על בכיר המלכות של עם ישראל? רק בורות וטפשות הנוהגים בכפיפה אחת יוכלו ליצור מלל כל כך מטופש וחסר טעם.
אמרו כבר ראשונים וחכמים מאיתנו, אם הראשונים כמלאכים, הרי שהאחרונים אינם מגיעים אף לדרגת אדם... גדולתו של התנ"ך היא בכך שאינו מכסה את טעותו של הטועה כי אין אנו יכולים להגיע לדרגת בוחן ובודק מה מוסרי ומה לא? אתה בכלל יודע מה היה שם?עיינת במפרשים שקיבלו את המסורת מאב לבן? אולי תגלה מעט צניעות ותאמר שאינך יודע עדיין הכל ויש לך ללמוד משהו. אתה מסוגל בכלל לכתוב פסוק אחד מספר תהילים?
(עם כל העומק שיש בו ועל כל הסודות הטמונים בו...)לא תצליח גם אם תשב חיים שלמים... חזור בך, מוטב כי זה רק יעיד על ענווה כלשהי.
כתוב תגובה ל- מבני דוד
12
מי באמת כתב את
  שיר השירים ?   5/04/10 03:09
אתי מלבנון כלה....

אתי מלבנון תבואי...

תשורי מראש אמנה...

מראש שניר וחרמון...

ממעונות אריות ומהררי נמרים...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

האם אתה שומע איתן?

השומע אתה את קולו של הסופר האמתי שכתב את שיר השירים ???

מי היא הכלה שהקטע הזה מדבר עליה ? התוכל לנחש איתן?

ומי הוא החתן האוהב, החתן הכל יכול שיכול להבטיח לכלתו שתעמוד אתו על ראשי ההרים ?

ולמה שהכלה תעמוד עם חתנה על ראשי ההרים, במעונות של אריות ונמרים. מה יש לחפש שם?

היתכן שהכותב הוא לא אחר מאשר בורא עולם, אוהבה ואהובה של כלת ישראל ?

ומה הם יהיו מחפשים על ראשי ההרים ביחד?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

אני לא מניח איתן שתוכל לענות על השאלות הנ'ל, שום שמאלן שטוף מוח אינו יכול לדמיין לעצמו דברים של רוח כי אין בשמאלן הזה לא רוח ולא תוכן.

אז התשובה היא שבורא עולם, חתנה של כלת ישראל, מבטיח לכלתו שבאחרית הימים, כשהוא יבוא לשפוט את העמים, עם ישראל יהיה זה שיעמוד לצדו על ראשי ההרים כדי לראות בתשלום שהעמים מקבלים על מעשיהם.

וזה אחד מהקטעים החשובים ביותר של שיר השירים, שיש בו כל כך הרבה אירוטיקה ודימויי אהבה, אבל שיש בו אהבה צרופה בין עם ישראל לבורא עולם, חתנה של כלת ישראל !

חג שמח לכולם
כתוב תגובה ל- שיר השירים ?
13
מעניין
  בטטה   5/04/10 13:13
שכל המגיבים כאן הם ימינונים מתלהמים.

לגופו של עניין כולכם כולל קלינסקי טועים -אין הוכחות מדעיות ארכיאולוגיות לאמיתות התנך כלל ,הכל מיתוסים ואגדות בדיוק כמו הברית החדשה והקוראן והדתות המזרחיות,וככה יש להתייחס אליהם לכאל אגדות ומיתוסים ולא לכאל עובדות היסטוריות (אפילו היום כשהכל מתועד מתגלים מדי פעם מסמכים המוכיחים את ההיפך,אז איך אפשר להתייחס ברצינות לאירועים מתקופה שבה לא היה תיעוד כלל ?)

אז תרגיעו ותרגעו כלכם ותחזרו למציאות.
כתוב תגובה ל- בטטה
בקיצור אין זיקה לעם ישראל
  לארץ ישראל   5/04/10 15:48
פתרון אוגנדה ...הולם את כולנו ....נגיע לאנטבה ושם נחשוב הלאה..
כתוב תגובה ל- לארץ ישראל
בטטה
  והאלוהים   5/04/10 17:29
האם יש אלוהים, בטטה?

מדבריך ברור שאינך מאמין בו.

ואכן אין הוכחה לקיום האלוהים. גדולים וידועים טוענים זאת כל הזמן.

והטפש הפשוט, הקורא לעצמו "אתיאיסט", הוא בטוח לגמרי שאין אלוהים. ואחיו הקטן של האתיאיסט, הלוא הוא ה ,אגנוסטיק" ההוא הוא טפש עם קבלות ואפילו בעצמו טוען שהוא מבולבל. האגנוסטיק אומר: תראו לי שיש אלוהים ואז אאמין.

אבל יש ויש אלוהים!!! לא יתכן אחרת .

עד בערך שני הדורות הקודמים היה לאדם קשה להוכיח את הדבר בגלל חוסר הידע של דברים אותם מצאנו ולמדנו רק בזמנים האחרונים.

שפינוזה התעסק בזה, הוגים אחרים עסקו בזה, אפילו אנשי דת קדושים עסקו בזה, אבל לא בהצלחה רבה כי גם להם היו חסרים נתונים חיוניים וההמון בכלל לא היה מסוגל להבין אותם.

זה שונה היום

עם הבנה בסיסית בלבד של מדע הפיסיקה, מדע הרפואה, היסטורית האדם והעולם מסביבו, ועוד דברים לא מסובכים כאלו, ניתן להוכיח בעובדות פיסיות ומתמטיות שיש כוח מכוון, מכוון את הדברים ולא מקרי כמו בסטטיסטיקה, ושום דבר לא נעשה מאליו ללא הכוונה מהכוח הזה שמנהל את היקום כולו שכדור הארץ שלנו אינו אפילו גרגיר חול בתוכו.

ואנו בני האדם שמלאי חשיבות עצמית עד להתפקעות, ואם להשתמש במד הזמן של חיי הכדור הזה בלבד 4.5 מיליארד שנים, אז אנו השוויצרים הגדולים של הכדור הזה רק אתמול הגענו לכאן, ולא בטוח אם נהיה כאן מחרתים ואולי אפילו לא מחר.

רק חבל שהדף הזה לא ירשה לי לתת לך הסבר יותר מקיף "בטטה" ידידי , אבל הייתי מוכיח לך בעובדות שאכן כן יש כוח עליון אי שם ביקום האינסופי הזה, שברא את כל מה שאתה רואה מסביבך ואותך עצמך, יש כאלה שקוראים לו אלוהים, עמים אחרים קוראים לו דבר אחר, אבל הוא שם.

ולהסתובב ברחוב ולצעוק: אין אלוהים...אין אלוהים....משול לכלבים נובחים גם אם הם הולכי על שתים וקרואים אתיאיסטים.

חג שמח לכולם
כתוב תגובה ל- והאלוהים
אכן,בטטה הנך ,החומר האפור
  בשם הורד   6/04/10 03:45
שאמור להיות בראשך,הוחלף במחית תפוחי אדמה.היוצר שם עכירות מחשבתית.גם אם תחזור על דברי כסילותך,האמת התנכית תישאר עומדת לעד.לך הרחב את יכולת חשיבתך הדלוחה.
כתוב תגובה ל- בשם הורד
אני שמח
  בטטה   6/04/10 19:26
שהצלחתי להרגיז אותך .

חבל רק שאינך עונה תשובה עניינית ומעוררת מחשבה כמו קודמך
כתוב תגובה ל- בטטה
בטטה, לצערי אתה טועה
  היסטוריון   16/04/10 10:07
אני לא יודע לגבי מה שאתה מכנה ימינונים מתלהמים, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה כי ההיקש הפוליטי שכולם עושים כאן לא מעניין אותי. יש ראיות ארכיאולוגיות וכן ראיות המסתמכות על הצלבת מקורות לאמיתות חלקים נרחבים מהתנ"ך. לגבי השאר ההנחה המקובלת בקרב היסטוריונים היא שאין סיבה להמציא דברים הכתובים בצורה של תיעוד היסטורי מסודר, כאשר חלקים אחרים בפאזל הוכחו כנכונים, וכאשר לרוב התיאור אינו בהכרח מחמיא או מפאר את נשואו. אני חושב שאתה מבלבל בין זה לבין דברים שקראת או שמעת לגבי יציאת מצרים. אגב, גם לגבי זה מצטברים נתונים תומכים, בעיקר ממקורות מצריים דווקא (לא, זה לא ההיקסוס). שיהיה רק טוב ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- היסטוריון
14
אתה קראי -- וגם לא מבין כלום!
  מנחם מנדל   7/04/10 01:35
מה מבין חילוני בתורת ישראל?
אם היית לומד קצת את התורה ברצינות כמו שצריך
גם קצת גמרא אז היית מבין שהשטויות שאתה כותב לא קשורות למציאות בכלל.

דוד המלך דיבר עם הקדוש ברוך הוא - ואתה חושב שהקב"ה היה מדבר עם מישהו שמתואר כמו מה שהמוח המעוות שלך יצר?

דוד המלך צדיק יסוד עולם!
וכל המהלכים התוארים בתנך מתוארים כפשוטם - כדי להבינם עליך להעזר בגמרא ובמפרשים שהיו נביאים בעצמם.
אם אתה חושב שאתה ברמה שתוכל לפרש את התנך לעצמך - אז אתה חולם חלומות שוא!
לא רק שאין לך סיכוי - אתה מאד רחוק !
אדם חילוני - שאיני יודע אם שומר שבת ואיני יודע אם אוכל כשר - כיצד זה יוכל לפרש תנך?

וזה לידעתך מהמידרש:
אוריה החיתי היה נושא כליו של גוליית ולאחר מפלתו של גוליית שמח לעבור צד, דוד המלך בקש ממנו שיפתח (במפתח) את השריון כדי שיוכל להסיר את ראשו, אבל אוריה בקש בתמורה בת מישראל, ודוד הסכים, הקב"ה הוכיח את דוד על כך ואמר לו שאם בנות ישראל כאלה זולות בעיניך אז את אשתך הוא ייקח!
ואכן בת שבע היא הזווג המוכרז של דוד מששת ימי בראשית.
ולכן יום יום עיניו היו כלות על כך.
כאשר היו יוצאים למלחמה היו הבעלים מפקידים גד בידי נשיהם
ולכן היא היתה גרושה לצורך העניין ולמרות שהכל מסופר בתנך כאילו הכל קרה באותו יום- זה התפרס על פני כמה חודשים.

יש עוד המשך - וכדאי שתתחיל לקרוא גם קצת מדרשים לפני שאתה מתחיל להשמיץ את מי שממנו יצא מלך המשיח - כי מאנשים כמוך יפרעו ראשון.
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il