|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שבע שאלות על משט אחד
מאת: נפתלי רז  |  01/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עם"יהודים"כמוך אין סיכוי להסבר
  קורןנאוה טבריה   1/06/10 15:01
להסברה ולביטחון ישראל!!!אילו זה היה תלוי בי גם אותך הייתי משלשלת ללוע הקניבלים מקומנדו ה"שלום"במרמה במקום חיילי צה"ל המופקרים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מבצע לא צודק אי אפשר להסביר.
  איתן ק   1/06/10 21:13
כתוב תגובה ל- איתן ק
אי אפשר להסביר כי הפכת אותנו ל
  קורןנאוה טבריה   2/06/10 06:50
ל"כובשים" בארצנו?=עלילת דם גרועה יותר מהמצות של פסח!=כי אם אנו "כובשים"האנטישמים,הערבים והעולם האיסלאמי צודקים=לדידי כבר מאוחר, העולם נגדנו כי מהרסייך,מלשינייך,בוגדייך ומחריבייך נגדנו=שבלעדיהם שום אויב וצר לא היה מרהיב עוז ויד עלינו=רק נס גלוי בסדר גודל של קריעת ים סוף=יוושע ישראל גם הפעם =ומהבוגדים הישראלים תחילה=אמן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
נסה להסביר לילד מהיא אקסיומה
  שם   1/06/10 19:53
משימה פשוטה יותר מאשר להסביר לנ"ל איפה הוא טועה, זאת אקסיומה.
כתוב תגובה ל- שם
3
כתבה טובה ומצפונית בים הטרוף
  מ.ש   1/06/10 20:24
מסביב. אין אגב שום סיבה מיוחדת לנאץ את החמאס כדבר כל כך נורא, רק משום שמסבירים ישראלים שקרנים עוסקים בכך מזה שנים. אנשיו הם הגונים, ישרים ומצפוניים, ובוודאי פחות מושחתים מפונקציונרים ברש"פ.



מיכאל שרון
 מאמרי "הזוועה והתעמולה"
כתוב תגובה ל- מ.ש
אז לא לחינם הלך הזרזיר.......
  פיוס ה-12   1/06/10 21:07


אין פלא שהקתולים רואים בחמס "אנשים ישרים" כי כל רצונם

זה להשלים את מלאכתו של היטלר הקתולי.

איזה סעיף מהאמנה המוסלמונאצית של החמס התקשית להבין ?
כתוב תגובה ל- פיוס ה-12
פין12, אתה נשמע משוגע
  מ.ש   1/06/10 21:46
אתה נישמע כאחד שיש לו עיוותים קשים בפרצוף ובגוף, המשקפים מופרעות קשה. מפחיד. כנראה הושפעת בטרופך מחזירים אנושיים. יש גם אנשים כאלה בעולמנו, שאינם מייצרים דבר, פרזיטים, שבקיום בטבע לא היו שורדים, והם מתקיימים תודות לסיכוך של חברה אנושית מסודרת.


מיכאל שרון
כתוב תגובה ל- מ.ש
4
נפתלי רז
  יואל קורנבלום   1/06/10 23:28
לך וגם לחבריך לדעה יש חלק ונחלה די גדולים במצב שנוצר כך שכל השאלות שלך פשוט לא מתאימות למצב. אל תשכח שיש לנו אוייבים שמנסים בכל דרך אפשרית לפגוע בנו ולא משנה מה היינו עושים הם היו גורמים לזה להתפוצץ ולבסוף להאשים אותנו. לא משנה אם היינו נותנים להם להכנס כי מאוחר יותר היו מחריפים את המצב וקוראים תגר על ריבונותה של מדינת ישראל ואז לא היתה ברירה אלא לעצור בעדם וכמובן זה היה גורם לצעקה בין לאומית כפי שראינו. עדיף לעצור את זה כשזה קטן. כל זה פשוט היה מתוכנן על ידי אוייבינו ולא נראה לי שיכולנו לעשות דבר אחר שהיה מתקבל בהבנה אצל מישהו ממדינות העולם. כדאי שתפנים שלאף אחד מאותן מדינות לא אכפת מכמה יהודים בדיוק כפי שלא היה אכפת להם מהיהודים בשואה ובמקום להפציץ את אושוויץ הפציצו את דרזדן. הערבים הם הרוב ולכן כולם יהיו אתם. כל המצב דהיום לא היה קורה לו אתה וחבריך לדעה במשך השנים הרבות מאז מלחמת ששת הימים הייתם מסבירים את בעיות מדינת ישראל ואת העובדה שהמלחמה היא בין מוסלמים ויהודים ולא בין ישראלים ופלסטינים. אבל במקום זה שכחתם שאתם אזרחים במדינת ישראל ובמקום זה אתם מסבירים את בעיות הפלסטינים וכמה ישראל אשמה וכן הלאה. אז על מה אתה מתפלא? למרות שאתה טוען שאתה בעד שלום וברזומה שלך הקמת כל מיני אירגונים למען השלום הרי שבסך הכול תוצאות פעולתך שוות לאפס. האם זה לא נותן לך רעיון שאולי הדרך שבה בחרת אינה טובה?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
5
תגובות לתגובות (הענייניות)
  נפתלי רז   2/06/10 06:09
לאיתן ק: אני מסכים איתך. למ.ש: החמאס מאוס בתורתו ובהתנהגותו, ותגובה לטוקבק גס בגסות - משיגה רק גסות. ליואל: כמה נוח להאשים במצבנו בעולם את השמאל הישראלי. קשה להאמין שאתה מאמין בכך.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
נפתלי: יש לקרוא לילד בשמו
  מ.ש   2/06/10 08:59
לא היצלחתם בדרככם למנוע תגובות משוגעות כלפיכם. הפוזה המתנצלת והעדינה רק מלבה יצרים כלביים ונביחות פרע. אם אנחנו צודקים, יש לקרוא לילד בשמו, אין להתייחס בעדינות אל נבלות. גם האנגלים, אלופי הג'נטלמניות, מגיבים כך, Fuck the son of a bitch כאשר הם ניתקלים בניטפלות מסואבת מסוג זו המקובלת בישראל, אני יודע זאת היטב, חייתי תקופה באנגליה. זה עם קשוח מאד, לא לחינם שלטו 30 מליון אנגלים בסוף המאה ה-19 על חצי הפלנטה הזאת. ואנחנו מה??..



מיכאל שרון
כתוב תגובה ל- מ.ש
נפתלי רז והעבד הנרצע מ.ש.....
  י.ש   2/06/10 13:17
נפתלי רז:אומה אינך יכול לשפוט כפי שאתה שופט את הפרט.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה ע"פ כדור הארץ שחלק מאויביה

מצהירים בריש גלי,על רצונם להשמידה וחלק אחר מאויביה פועל

במחתרת להשמידה....מדינת ישראל נאלצת בשנים האחרונות

לשלם מחירים בטווח הקצר ע"מ להבטיח קיומה לטווח ארוך...

האמור לעיל אינו משנה את העובדה שתרבות "הסמוך" עדיין

לא נעקרה מן השורש...ראה הפעולה לעצירת המשט לעזה,בזיון

מארץ הביזיונות פאשלה נוראית.....

מיכאל שרון הפסיכולוג,לדעתי לא קימת הגדרה מדעית לרמתך

השיכלית....מ.ש אם ישראל היתה מפעילה פרומיל אחד מהשיטות

האלימות/אכזריות/הבלתי אנושיות שנקטה בריטניה הגדולה ע"מ

לשלוט על חצי עולם היו קורים 2 דברים בודאות-א)הפלשתינים

לא היו מרימים ראשם ב)אתה היית עומד בראש המפגינים נגד

האלימות/אכזריות/חוסר אנושיות... עיין בסיפרי ההיסטוריה

ולמד כיצד חוסל המרד הערבי בפלשתינה ...על הדוגמא הבריטית

שהבאת נאמר "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים"...אוי אתה

חכמולוג...איתן תתרחק ממליצי יושר כדוגמת מ.ש....


כתוב תגובה ל- י.ש
ישראלצ'קי חוליגנצ'קי - פרופיל
  מ.ש   2/06/10 13:46
בריטניה משלה בכוח אדמיניסטרציה משובחת וישרה כסרגל. במקומות רבים העדיפו סדרים הגונים על פני פקידות מקומית מושחתת. בריטניה מעולם לא עסקה בטבח חסר הבחנה, חוץ אולי מהמאה ה-17 ואולי ה-18 במרד הסקוטי למשל, כשהדברים הללו היו מקובלים וגם אז האלימות היתה ספורדית. בריטניה הצטיינה במשמעת עצמית ורצון ברזל. במרד ההודי למשל, לכל היותר הביאו צלפים שהורידו 4-5 מראשי המפגינים/המורדים.

הטבח מצד ישראל הוא בראש וראשונה תוצאה של חוסר משמעת עצמית, רצון רופף ויצרי פרע מצד אנשים חסרי יכולות אירגון גבוהות, כשהאילתור חסר התאום, וסמכות "טון הדיבור הסמכותי והמרשים" משמשים תחליף ליכולת אירגון של ממש.

יצרי הפרע המשתוללים בישראל הם גם כתוצאה מכך שישראל אינה מדינה יצרנית כמעט, יש בה לכל היותר פה ושם נישות כמו יצרניות כמו חלקים מההיי-טק, שמאויישים ברובם על ידי עולים מרוסיה שקיבלו שם את הכשרתם, או צאצאיהם שלמדו בתיכון במוסדות חינוך טכנולוגיים על טהרת הרוסית, כמו בית ספר שבח לשעבר (מקס פיין).

הנוער הישראלי, לומד ברובו תקשורת, קולנוע, ושאר מקצועות קלי קלוטו, אבאל'ה מרים טלפון ויש ג'וב באדמיניסטרציית המדינה.

העצלות וחוסר האירגון חוגגים, והתוצאה - מדינת מחששה בה חוגגים יצרי הטבח ויצרי הפריעה, לעיתים מאחורי דיבור כמו שקול ורהוט של חקיינים של התנהגות מילולית אדקווטית. טובי המוחות בורחים מהזבל הזה. הנישארים מרצון מתוגמלים היטב בכוח התחככותם באליטת ההון הספקולטיבי בישראל, ובכוח יכולתם הצבועה להפגין את הפוזות הליברליות הנכונות, בעוד הם חבר פוחחים ציני. זו ישראל.


מיכאל שרון
כתוב תגובה ל- מ.ש
מ.ש -"אתה אמיתי או חלמתי חלום"
  י.ש   2/06/10 16:38
כל תגובה שאתה מוסיף מחמירה את מצבך...אתה בודאי מצטט את

השטויות שטרחת לכתוב בויקיפדיה....לא די שאתה פסיכולוג

בגרוש עכשיו אתה היסטוריון לעניים....כלל לחיים-כאשר עליך

לקרוא חומר היסטורי שבחלקו הוא "משעמם,(כמו למשל:איך ריסקה

בריטניה הגדולה כל ניצוץ למרד בקולוניות שלה)יש לעשות את

כל הנדרש,ע"מ לא לפסוח על מה שלכאורה לא מעניין,אחרת נקבל

תגובות ומאמרים בנוסח "סיפורי אלף לילה ועוד לילה"...

אומרים ש"השנאה מעבירה אדם על דעתו",הייתי שמח לו יכולתי

לומר זאת עליך...

כתוב תגובה ל- י.ש
שימותו הקנאים. אין לי מלחמה
  מ.ש   2/06/10 17:39
איתך, אלא עם הדרעק הכמו ליברלי, גזענים ריקים שמעולם לא יצרו ועבדו קשה. אלה גרמו לי נזקים כבדים, והכוונה בעיקר לאנשים באקדמייה. מוסף התרבות של הטיימס מ-‏2006 דרג את ישראל מתחת למקום ה-‏119 בעולם ברמת המוסדות האקדמיים. אנשים לא רציניים נוטים יותר לאי יושר ולהתעסקות בעניינים שאינם מחקריים טהורים. כמו בביצה של מדמנה, שבה הם משכשכים. כמות פרסומי הזבל בישראל גדולה.

לשם קידום ופירסום וציפה מעל המפלס הרגיל, דהיינו לשם התבלטות, הם ניזקקים לאלה שכן עוסקים בכך. בישראל במדעי החברה, כמו בישראל בכלל, לא עוסקים בחשיבה לעומק. זו פרובינצייה עלובה. מישהו מבריק כשם שהייתי כחוקר מדעי מסחרר להם את הראש, בהתחלה הם מחבקים אותו, ואחר כך השתן עולה להם לראש.

בניתי תאוריות מבריקות שסתרו את אלה של פרופ' שהייתי עוזר מחקר שלו, חתן פרס ישראל, והוא שבר את גבי, הצעת מחקר אחת לקח לעצמו, ומנע ממני תזה, ומכיוון שהיצגתי בכמה הרצאות בפרקטיקום מחקרי הצעות מנוגדות לתאורייה שלו שנועדו לדיסרטציה לדוקטורט מקיף שלי, הוא שבר את גבי, לא לפני שייאש אותי, ואמר לי, תפוס ענף אחד משלי, ותקבל תזה, והוא מנע ממני גם את התזה וגם את הדוקטורט.

צפו בסרט dark matter סרט אמיתי על מצב אמיתי באקדמייה, דומה באופן מדהים לשלי, והפרטים הקטנים שם מדוייקים. חברתי שהביאה אותי לראות זאת, בכתה.


youtube.com ch?v=p8kM2cjlPog

darkmatterthefilm.com

ואם היה כך כשהבאתי תועלת עצומה, על אחת כמה וכמה כיום, כשאני חסר מעמד באופן יחסי, ופוחלצים עלובים וצדקתניים כמו-ליברליים מדירים אותי תוך הצגת עצמם כניפגעים, לאחר ביצוע "עריכה לשונית" במאמרי, ההופכת אותם לעילגים ומסורסים, כשמשמשים כאן האיוולת וההתנשאות, והדאגה שלא יאפילו על מקורביהם. מאמרים אחרים ומצויינים שלי שטרחתי רבות בכתיבתם, נימחקו כלאחר יד ובקלות דעת חסרת אחריות.

מה לעשות, השילוב של נהנתנות עם קלות דעת והתקשות ביכולת אירגון וחשיבה ועשייה מדוייקים; וזאת בצד מידה של צביעות, המסווה עצמה בלשון כמו אידאליסטית, תוך ניסיון מזוייף ומובלע להראות שאינך בעצם פחות ימני מהימין-מרכז כאן - כל אלה אינם ממש כוס התה שלי.

מיכאל שרון
 מתוך הסרט "חומר אפל".
כתוב תגובה ל- מ.ש
אין לי מלחמה איתך, אם אתה קשוב
  מ.ש   2/06/10 17:56
אין לי בעצם מלחמה איתך במידה שאתה בעל קשב ולב חם ונשמה, אלא רק עם אלה חסרי הנשמה, תכופות הדרעק הכמו ליברלי, גזענים ריקים שמעולם לא יצרו ועבדו קשה. אלה גרמו לי נזקים כבדים, והכוונה בעיקר לאנשים באקדמייה. מוסף התרבות של הטיימס מ-‏2006 דרג את ישראל מתחת למקום ה-‏119 בעולם ברמת המוסדות האקדמיים. אנשים לא רציניים נוטים יותר לאי יושר ולהתעסקות בעניינים שאינם מחקריים טהורים. כמו בביצה של מדמנה, שבה הם משכשכים. כמות פרסומי הזבל בישראל גדולה.

לשם קידום ופירסום וציפה מעל המפלס הרגיל, דהיינו לשם התבלטות, הם ניזקקים לאלה שכן עוסקים בכך. בישראל במדעי החברה, כמו בישראל בכלל, לא עוסקים בחשיבה לעומק. זו פרובינצייה עלובה. מישהו מבריק כשם שהייתי כחוקר מדעי מסחרר להם את הראש, בהתחלה הם מחבקים אותו, ואחר כך השתן עולה להם לראש.

בניתי תאוריות מבריקות שסתרו את אלה של פרופ' שהייתי עוזר מחקר שלו, חתן פרס ישראל, והוא שבר את גבי, הצעת מחקר אחת לקח לעצמו, ומנע ממני תזה, ומכיוון שהיצגתי בכמה הרצאות בפרקטיקום מחקרי הצעות מנוגדות לתאורייה שלו שנועדו לדיסרטציה לדוקטורט מקיף שלי, הוא שבר את גבי, לא לפני שייאש אותי, ואמר לי, תפוס ענף אחד משלי, ותקבל תזה, והוא מנע ממני גם את התזה וגם את הדוקטורט.

צפו בסרט dark matter סרט אמיתי על מצב אמיתי באקדמייה, דומה באופן מדהים לשלי, והפרטים הקטנים שם מדוייקים. חברתי שהביאה אותי לראות זאת, בכתה.


youtube.com ch?v=p8kM2cjlPog

darkmatterthefilm.com

ואם היה כך כשהבאתי תועלת עצומה, על אחת כמה וכמה כיום, כשאני חסר מעמד באופן יחסי, ופוחלצים עלובים וצדקתניים כמו-ליברליים מדירים אותי תוך הצגת עצמם כניפגעים, לאחר ביצוע "עריכה לשונית" במאמרי, ההופכת אותם לעילגים ומסורסים, כשמשמשים כאן האיוולת וההתנשאות, והדאגה שלא יאפילו על מקורביהם. מאמרים אחרים ומצויינים שלי שטרחתי רבות בכתיבתם, נימחקו כלאחר יד ובקלות דעת חסרת אחריות ב"על צד שמאל" הישן - אמנם יחד עם מאות מאמרים אחרים, של כותבים אחרים, לרוב מושקעים ועמוקים וקריאים פחות.

בשום מדינה בעולם, גם לא בעולם השלישי, לא נוהגים כך באינטלקטואלים מהשורה הראשונה, גם כאשר גישתם מקוממת את עדר המקורנפים בתחילה, ואחר כך הם מעתיקים מהם או מושפעים מהם, תוך אימוץ מונחיהם. וזה דבר טוב, אך למה לפרוע ביוצר המקורי ולהדירו?

מה לעשות, השילוב של נהנתנות עם קלות דעת והתקשות ביכולת אירגון וחשיבה ועשייה מדוייקים; וזאת בצד מידה של צביעות, המסווה עצמה בלשון כמו אידאליסטית, תוך ניסיון מזוייף ומובלע להראות שאינך בעצם פחות ימני מהימין-מרכז כאן - כל אלה אינם ממש כוס התה שלי.

מיכאל שרון
 מכת מדינה - ניכוס קניין רוחני תוך הדרה.
כתוב תגובה ל- מ.ש
מ.ש ......
  י.ש   2/06/10 21:47
אומרים שאדם שאין לו מה לומר בויכוח,"מרחיק עדותו".... "מה ענין שמיטה להר סיני"...באופן אישי אני מבין על מה אתה מדבר ומזדהה עם דבריך.הבינוניות חוגגת ולא רק באקדמיה. אבל...לאור "החשיבה היצירתית" אותה אתה מפגין במאמריך המתפרסמים באתר זה,צר לי לומר לך,המנחה שלך נהג אתך במידת הרחמים...לו אני הוא,אתה מטאטא רחובות...ברצינות גמורה. חז"ל אמרו "אוי לאותה עיסה שהנחתום מעיד עליה שהיא טובה" לתשומת לבך...אתה יכול להרגע,אין לי אתך מלחמה ואני לא ימין לא שמאל ולא מרכז..אני קובע דעתי בנושאים הקרובים לליבי ללא כל קשר לימין,שמאל ומרכז...איך "אתם" קוראים לזה...חשיבה מתודית...וידוי:אני נהנה "לפוצץ בלונים" ואתה ואחאד בלון....
כתוב תגובה ל- י.ש
6
האם שמאלן=פשיסט פלשתינאי ??
  דמגוג קטן   2/06/10 08:06
נראה שהתשובה היא כן
כתוב תגובה ל- דמגוג קטן
7
אנחנו במצב מלחמה
  אליהו חיים   2/06/10 11:04
רק 70 שנים עברו וכבר היהודונים שכחו כיצד אבותיהם נשרפו ונורו והוכו ועכשיו כאשר יש בחורים כאלו מצוינים שעשו פעולה בילתי אפשרית שנגמרה במעט אבדות , כל החולרת מדברים על הסתבכות כישלון ועוד כאלו תאורים,ראש הממשלה צריך לדבר בתקיפות לארדואן ,אם הוא מוותר על כבודו הוא לא יכול ואסור לו לוותר על כבודנו,מנשיא המדינה אין דרישות השרץ הוא מהאו"מ, הוא כבר דואג לנסיעה הבאה שהכל כלול.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
8
נפתלי, תגובתך אלי אינה עניינית
  יואל קורנבלום   2/06/10 22:33
הסברתי לך מדוע אני חושב כפי שכתבתי אבל נראה לי שלא קראת חוץ מאשר את השורה הראשונה. אולי תסביר מדוע אתה וחבריך לדעה מסבירים את עמדת הפלסטינים ולא את בעיות מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ליואל
  נפתלי רז   3/06/10 11:52
אחרי שאתה יודע שאני ציוני שרוף, ושהאינטרס הישראלי הוא המנחה אותי, אתה מצפה שאגיב להאשמותיך שאני מייצג את הפלסטינים? אני מגיב רק לדברים ענייניים, לא לחרפות.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
9
כולם הפכו לזומבים
  מ.ש   2/06/10 22:39
מה שקורה היום בישראל, זה כמו בסרטי אימה אמריקנים, בהם עיירה שלמה הופכים לזומבים. לאחר פשיטת הדמים הפירטית, החל שלב ב', בו תעשיית ההסברה הישראלית שוטפת את המוחות מכל כיוון. ומציגה שיירת עזרה הומניטרית בה היו בני לאומים רבים, כטרוריסטים. ההסברה השקרנית הזאת מנצלת עד תום את העובדה כי הטורקים מוסלמים, כדי ליצור קישור אסוסיאטיבי עם אל קאידה. תעשיית האנימצייה והזיופים של סרטונים במערכת הביטחון, עניין וותיק מאז שנת 2000, משחררת סרטי אנימציה מזוייפים שנעשו על ידי מומחי עריכת וידאו ואנימצייה. כל אותה עת משתיקים את המידע מהצד שכנגד, מעכבים את נוסעי המרמרה, בעוד ישראל שולטת על כל התקשורת בנושא.

יוצאת דופן יחידה היתה חברת הכנסת זועבי, שמייד כשיכלה שחררה הודעה לפיה לא היתה כל התנגדות והיה טבח בדם קר, אך היא הושתקה מייד בכנסת על ידי חברי כנסת פורעים, וחוששת לחייה ושלומה, כיוון שהיא חייה בישראל. הכמו שמאל הציוני כדרכו, לא אומר את האמת, אלא יוצא כנקודת מוצא מהתעמולה הישראלית, ועל רקע זה אומר: פישלתם, תוך גידוף "הטרוריסטים". אף אחד לא אומר ששיירת השלום לא היו טרוריסטים, אף אחד לא מספר לעם מה תוכן העזרה ההומניטארית (בגדים, משחקים, ציוד רפואי, דברי משק בית פרקטיים), וצריך לראות לשם כך את הרשתות הזרות. לא מספרים לעם את מימדי הפגנות מאות האלפים באיסטנבול, והפגנות האלפים בעולם, והטלויזייה הישראלית מראה רק קומץ מפגינים. אף אחד לא אומר לעם את האמת הפשוטה שנוסעי האונייה לא תקפו בפראות את חיילי השייטת התמימים שבמקרה הסתובבו באיזור בסירות ומסוקים, אלא להיפך, שמערכת הביטחון תקפה אותם תקיפה רצחנית מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל. מתקפת ההסברה הישראלית אינה כמעט מכוונת עוד לעולם, אלא מציפה בשקרי תעמולה את אזרחי ישראל, שהרי יותר מכל, השילטונות בישראל חרדים לאובדן הלגיטימצייה שלהם בציבור.
כתוב תגובה ל- מ.ש
10
הפקות כבקשתך
  מ.ש   3/06/10 00:33
ביום הראשון, מראים צלליות אנשים מכים בלבד. היו למומחי האנימצייה והפיברוק בערך 8 שעות, וזו התוצאה. הצלליות השחורות מניפות את המקלות בצורה הרמונית, ריתמית, קצובה ותאטרלית, ומשולבות עם דמויות אמיתיות בחליפות הצלה ובצבע, וניכר היטב למי שתאר לעצמו מראש שכך יעשה ושאל את עצמו מה יצליחו להפיק בפרק זמן של כ-7-9 שעות, ניכר היטב כי את הצלליות המנפנפות בהרמונייה גזרו מאיזה סרט שחור-לבן ישן בו הצלליות המכות מוצגות כאיזה סיוט רקע מרחוק, והידביקו עם דמויות אמת על הסיפון. לאחר מכן, בפרט היום, כשעמדו כבר יומיים לרשות המפיקים השובבים, היתה ההפקה בחלקה בצילומי תקריב יחסיים ובצבע.

ניתן איפוא לעשות גרף של מידת השתכללות הזיוף ביחס ישר לזמן, אך הפעם ניכר שהעניין היה מבויים בחלקו, כמעט דרמה של ממש, וגם זה לא ממש משכנע, לאחר שהצופה מיודע לעניין.

ואגב, הרי הדעת נותנת שכבר שעה אחרי הארוע או שעתיים, היו כל הסרטונים, כולל הדרמה הטורקית זמינים, באם לא מדובר בפיברוקים אלא בחומר-אמת. ואם זה היה כה חשוב, למה נתנו "צלליות תחילה"? וכמה זמן זה להוסיף 6-7 כתוביות לסרטים קיימים?

ישראבלוף בעידן האנימצייה הממוחשבת.

הוסיפה בחורה בשם שירה:

באג קטן אחד היה להם בסרטון. שומעים את הקול של ה"מאמן כדורגל" שאומר תזרקו רימונים, בסרטון רואים רימון נזרק לספינה ואז יש כותרת בדפוס עם חץ על הרימון שמסבירה: רימון שנזרק על חיילי צה"ל.
מזל שהם חפלפים. אבל גם אם הם היו עושים "עבודה נקייה" עדיין לא הייתי מאמינה להם.

מיכאל שרון
 תעשיית השקרים: התפתחות הדיון
כתוב תגובה ל- מ.ש
הצגת המתנ"ס היום בטלויזיה
  מ.ש   3/06/10 03:44
להלן תצלום "האנשים המתכוננים" שהופיעה היום בטלויזיה. זה נראה כמו הצגת מתנ"ס. שימו לב לסצינת "גילוי הספינות" בתחילת הסירטון. בפרט לאשה השמאלית המצביעה על הספינות, ליד האיש המצביע. היא מסתובבת אחר כך ברוב תאטרליות... שלא לדבר על כך שהם ניצבים בדיוק במרכז הפוקוס של מצלמת האבטחה. איזו פאדיחה....


news1.co.il
 הצגת המתנ"ס
כתוב תגובה ל- מ.ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il