w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
43 שנות כיבוש חייבות להגיע לקיצן
מאת: איתן קלינסקי  |  08/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כשהאריה פצוע זמן לאוכלי נבלות
  נוני   8/06/10 17:21
אל תשמח קלינסקי,אנחנו ננצח גם הפעם.
כתוב תגובה ל- נוני
2
קץ הכיבוש
  עידן סובול   8/06/10 17:31
כיבושי מלחמת יוני 1967 היו חייבים להגיע לקיצם הרבה לפני שעלתה ההתנחלות הראשונה בשטחים שמעבר לקו הירוק.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
כיבוש!
  er54   9/06/10 13:19
כל פלשתין כבושה!
גם יפו
גם שייך מוניס
גם סידני עלי
גם מג'דל
גם אזור
גם חיריה
גם אל קודס
גם אום רשרש
הכל כבוש.

סובל זה שם של אל יהוד תחום המושב אז סע בחזרה לבילורוס או אוקראינה.

שחררו את פלשתין
רוצים זכות שיבה
אנחנו רוצים אותה נקיה מיהודים.

אז יאללה באררה
רוך מינהוו!
כתוב תגובה ל- er54
er54 , לא מגרשים רובוטים מסוגך
  עידן סובול   9/06/10 18:38
בסך הכול מנסים להחזיר הבייתה את הזויי "ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה" שפרצו אל מעבר לגבולות שנקבעו בתום מלחמת העצמאות, ואשר בסופה של תקופת התפרצות חזירית שעלתה בחייהם של אלפי בני-אדם ובהון עתק - יוחזרו לגבולם.
 לעלום השם ושות'
כתוב תגובה ל- עידן סובול
3
כמה קטלנית יכולה להיות תמימות
  בן דוגית   8/06/10 17:55
אי-אפשר לעתים למקרא דבריו של איתן קלינסקי להישאר שווה נפש ולא להגיב. שכן בדבריו גלומים גרעיני אמת צורבת, אך לא כולה שם. כשהוא כותב ברשימה זו כי: "בשטחים - שחשבתי לתומי לפני 43 שנה, שהם פיקדון לעת משא-ומתן - קמו התנחלויות רבות ולמעלה משלוש מאות אלף מתנחלים" הוא קולע ללב החטא הגדול והנורא. אבל הוא טועה כאשר במשפט שלאחריו הוא מדבר על "יהירות" כאחד מגורמי האסון. לא יהירות אחזה בנו אלא טיפשות עד פלצות. ויחד עם זאת הפלשתינאים באו להשמיד ולכלות את כולנו. באו לשדוד את ירושתנו ואת מורשתנו - ואף את ההיסטוריה שלנו כבר אימצו לעצמם כשלהם, בשינויים קוסמטיים מבחינת הנוחיות. אין עם שמפליג בשקריו כגבלס בשעתו כמו הפלשתינאים. מלחמתנו היא מלחמת הישרדות והיא מחייבת התנתקות מוחלטת מהפלשתינאים. הם אינם אחים לנו, גם לא בני דודים. אלה הם גדודי הקומנדו של העולם המוסלמי שמעולם לא ישלים עם קיומה של מדינה עברית. חבל שאיש כאיתן שסף רגישותו מדבר ללב, אינו מסוגל לקלוט את האימה שבמציאות החורכת. גם הוא אינו מודע עד כמה הוא מסייע לאוייב המר בשעתנו הקשה הזאת.

כתוב תגובה ל- בן דוגית
בן דוגית, הרחקת לכת
  יותם ב.ג   9/06/10 11:16
ישנם נושאים לא מעטים שאני מזדהה עם איתן קלינסקי. ישנם גם נושאים לא מעטים שאני חולק על דעותיו. אבל אינני מקבל את כתב האשמה החמור בסוף תגובתך , בו אתה מאשים את איתן קלינסקי בסיוע לאויבי ישראל בשעתנו הקשה. אני דוחה האשמה כה כבדה למי שבא לבקר מתוך אהבה למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יותם ב.ג
4
ידיעת היסטוריה, הקשבה ל'יריב'
  humanape   8/06/10 18:45
איתן שלום. ניכר ממאמריך שהם נכתבים ברצינות, ומכאב, אבל... עם שמקל ראש בהיסטוריה, נידון לחיות אותה שוב ושוב, כך כתב ג'ורג' סאנטיאנה בשנת 1905. מכתם זה הפך לנדוש וממוחזר אך יש בו אמת עמוקה. גם בכדי למנוע דיון עקר כדאי שנתן יותר תשומת לב לפרטים. כהיסטוריון אני נותר נפעם פעם אחר פעם, כאשר אנשים בוחרים להם נקודות זמן שמהן מתחילה ההיסטוריה. ובכן מלחמת ששת הימים, למרות ההשתלטות/כיבוש/שחרור של יהודה ושומרון (שדרך אגב אני משתמש דווקא במונחים שרווחו בממשלת המנדט. כאשר דברו אז על הגדה המערבית של הירדן, היא לא נתחמה בקו ירוק!), אינה יכולה לשמש נקודת זמן ראויה לתחילת הדיון על העימות הכוחני ביננו לבין הערבים ועל כיבושים. (להתנחלויות אחזור). גם הדיון הציבורי הפלסטיני/ערבי על תוצאות הכיבוש, אינו מכוון למלחמת ששת הימים, אלא דווקא למלחמת העצמאות/תש"ח/1947-49. וכשמדברים על האסון - הנכבה - מדברים על מלחמת העצמאות ותוצאותיה ולא על 1967. למעשה, תוצאות הכיבוש של 1967 לא מהוות ולא היוו מכשול אמיתי להשגת פתרון שלום והקמת מדינה פלשתינית, אלא דווקא, אבני הנגף נעוצות בבעיות שעוררה מלחמת 1948 ומבחינת ישראל נתפשות כאיום קיומי עליה. אחמד שוקירי לא ייסד ארגונו אחרי 1967, וכך לא יאסר עראפת. האמנה הפלסטינית וכמובן זו של החאמאס אינן מדברות על פתרון צודק של סכסוך 1967! וכדאי לשים לב לנקודות כשל נוספות: השטחים כפיקדון? מול מי. ביטול תוצאות הכיבוש של 1967 יכול היה להעשות רק בהחזרת אותם שטחים לשלטון ירדן, שהיה לפחות לא חוקי כשלטון ישראל (ובעצם, השלטון הישראלי הוא לגיטימי יותר כי נעשה בתגובה לתוקפנות ירדנית). באותן שנים, מדינה פלשטינית עצמאית הייתה לא רק סיוט ישראלי, אלא בראש ובראשונה סיוט ירדני. עד שחוסיין החכם הצליח למכור לשמיר (כמדומני) את ההפרדות שלו מיהודה ושומרון. זאת אומרת, האופציה לשלום עם ארגון פלסטיני כאש"ף לא הייתה אופציה באותן השנים. ייתכן, שאם ישראל הייתה מושיטה יד אמיתית לתושבים המקומיים ומטפחת מנהיגות מקומית אמיתית עם גיבוי כן, אזי היה ניתן להקים מדינה פלשתינית שיש לה אינטרס לשגשוג. אך אני היסטוריון ומשאלות לב אישיות אינן נכנסות למשוואה רציונלית של ניתוח היסטורי. בקיצור, גם היום השיח הערבי, ולא רק הוא, כי זהו השיח של כל השמאל הרדיקלי בעולם (כדאי לפקוח אוזניים ועיניים, הכל נגיש), הוא להביא לביטולה של מדינת ישראל כגוף עצמאי, זו של 1948. יש לכך ווריאציות רבות וטרמפיסטים רבים, והמגילה שנכתבה פה כבר גם כך ארוכה, אבל קריאה מעמיקה של הדברים הנאמרים, קריאה מעמיקה של השיח הציבורי הערבי המקומי, וכהנה וכהנה ילמדוך, שלתלות עתיד ורוד על הקולב של ביטול כיבושי 1967, הוא לא עניין - NON ISSUE - בשיח הערבי. וככל שהוא מקצין, כך הסיכוי לרגרסיה הולך ופוחת. נא לשים לב לתוצאות הנסיגה/התנתקות מעזה. אני מאמין, שיש שקיוו באמת ובתמים שנתנתק מעזה וצרותיה. זה מגוחך היה לחשוב כך, כי זה לא היה מהות השיח הערבי, וזה לא בדיוק רציני לחשוב כך גם היום. אני חושב, שגם בליכוד (ואיני מכיר שם איש) היו רבים קופצים על המציאה, שוויתור על יהודה ושומרון והחלפת שטחים עם גושי התנחלויות, היו מבטיחים שקט מוחלט. אני מניח, שגם היו פועלים חד צדדית לפירוק כל גושי ההתנחלויות אם היה שמץ של סיכוי לשקט חד צדדי. ולסיום, כבר שנים רבות, השיח האמיתי הוא על 1948 ובעטיו אין מנהיג ערבי כיום שיכול לקום ולאמר, אני מוותר על תוצאות 1948, וקדימה לשלום. חבל שזה כך, אבל זאת המציאות.
כתוב תגובה ל- humanape
5
תהפוך את הכותרת שלך,קלינסקי
  טומי טייטלבאום   8/06/10 19:06
43 שנות קיומם של שמאלנים קיצוניים כמוך קלינסקי ,הם-הם אלה שחייבים לבוא לקיצם !...ויפה (לפחות)שנה אחת קודם !

ואני משתמש כאן, בגלוי, במילים שלך קלינסקי - נגדך.

חייב לבוא הקץ למסית ,לתבוסתן ובוגד מגעיל כמוך,קלינסקי.

אם אתה קלינסקי, הוא זה שמלמד את ילדי ישראל תנ"ך, עם הפרשנות השקרית שלך לספר-הספרים שלנו
-- כלומר של היהודים --
אזי עלינו לעשות משהו דחוף ביותר, מוחלט ביותר וסופני ביותר בטיפול, בהדברה ובמיגור של רעה חולה שכמותך.

אתה לא משלנו, קלינסקי... התומך באובינו = אויב.

אין לך, ואני מקווה, מייחל ומתפלל שלא יהיה לך קיום וזכות קיום בתוך עם ישראל.

תסתלק מתוכינו, יא בוגד.
כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
6
במקום הלא נכון
  ע.ג4   8/06/10 19:07
יש בישראל זרם חזק מאד שמתנגד להחזרת השטחים אבל רוב הצבור בעד החזרת רוב השטחים תמורת שלום. מי שמסרב פעם אחר פעם לעיסקה של שטחים תמורת שלום הם הערבים בכלל והפלשתינים בפרט. לכן מטרת ההפגנה נכונה לחלוטין - יש לשים קץ לכבוש אבל מקום ההפגנה שגוי לחלוטין - ההפגנה היתה צריכה להערך ברמאללה(לא אשלח אתכם לעזה כי שם ירצחו אתכם בגלל רעיון נורא כמו שלום). השלום יגיע והכבוש יסתים זמן קצר אחרי שהערבים יכריזו על שתי מדינות לשני עמים כי היהודים כבר הכריזו על זה.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
7
הכיבוש היחידי שאני רואה זה....
  ישראל ישראלי   8/06/10 19:09
כיבוש ערבי של ארץ אבותי !!!
כיבוש מוסלמי קיצוני של מדינות "נאורות" !!!
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
8
43 שנות טמטום/תמימות של הכותב
  חייבות להיגמר   8/06/10 19:28
כתוב תגובה ל- חייבות להיגמר
9
מי כובש את עזה?גלעד שליט?
  מוקיקי   8/06/10 20:30
כתוב תגובה ל- מוקיקי
10
הזלפת טיפות מים על ראש מכוסה
  zoomarch   8/06/10 21:18
בד עשויה לעורר תחושות טביעה. זה מה אני חש עת קורא את כתבייך, ידידי המלומד. יגעתי ולא מצאתי מה מצא יואב בשילוב משכימים על צד שמאל באתר הראשון.
כתוב תגובה ל- zoomarch
11
איתן, תסביר לי את פרעות תרפ"ט
  דורון001   8/06/10 21:47
תרפ"ט = 1939 = לפני 67 ואפילו לפני 48.. , עד שלא נבין שהמלחמה פה אינה על שטחים כי אם על תרבות\דת, זה לא ייגמר!
כתוב תגובה ל- דורון001
12
אתה לא מפתיע:הטמטום שלך מושרש
  dodel   8/06/10 22:25
כתוב תגובה ל- dodel
13
איתן, גם אתה הנפת דגל אש"ף
  עמי ת"א   9/06/10 00:42
בהפגנה? ועוד דבר: אם השמאל המתקרא "ציוני" מצליח לגייס רק כמה מאות אנשים להפגנה בירושלים, ואילו השמאל האנטי-ציוני מגייס אלפים - מה זה אומר על מצבו של השמאל בארץ?
כתוב תגובה ל- עמי ת"א
14
יפיפיות נפש?שמאלנות? או טיפשות
  יהודה דרורי   9/06/10 00:47
השאלה הראשונה היא: מי כבש מה ממי? יהודה ושומרון נכבשו ע"י ירדן ב-1948. שטחים אלו שוחררו (תקרא שוב: שוחררו!!) ע"י צה"ל ב-1967. בשטחים אלו לא הייתה מדינה ואף לא מנגנון של מדינה. אז מדוע אתה בוכה ומילל על כיבוש?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
15
לאשפז מייד חולי נפש סמולנים
  דן הרפז   9/06/10 04:21
אדם בגילו של הכותב אמור לדעת את האמת אבל הטימטום חוגג בישראל שטח המדינות הערביות (22) גדול משטחה של יבשת אירופה, ושטחן של כל המדינות המוסלמיות (56) מכסה כשליש מכדור הארץ. שטח אדיר שאין לתארו מיליוני קמ"ר. משאבים של נפט ועושר לאין חקר, לעם היהודי יש מדינה אחת קטנטונת 21,000 קמ"ר ב-1948 היה מספר הערבים שישבו בארץ ישראל זהה למספר היהודים שישבו בארצות ערב . המאה העשרים הייתה מאה של הגירה וחילופי אוכלוסין על פני כדור הארץ כולו . כל היהודים מארצות ערב היגרו למולדתם ישראל. כל הערבים מישראל היו אמורים להגר חזרה לארצות מולדתם הערביות .. לא רק שלא עשיתם כך - המשכתם להסתנן ולחדור לשטח ישראל בכל צורה מתוחכמת שאפשר להעלות על הדעת, ושמדיניותה הרופסת של מדינת ישראל אפשרה לכם . ירדן הגדולה פי 3 מישראל ניתנה לשבט ערבי האשמי מידי הבריטים - שבט זה הגיע ממכה לאכלס את ירדן וירדן היא ביתם של הפלסטינים !!!
כתוב תגובה ל- דן הרפז
16
תפסיק לשקר יא'כאזאב(שקרן)!יהוד
  קורןנאוה טבריה   9/06/10 06:03
יהודים אינם "כובשים" בארצם וניתן להוכיח זאת בכל בית משפט לצדק אבסולוטי שלא קיים בארצנו=רק בגלל "יהודים" כמוך קמים עלינו אומות העולם שמכירות היטב את ההיסטוריה היהודית= אבל הם לא יעיזו להיות אנטישמים פחות מהאנטישמים "שלנו"! "הכיבוש" זו עלילת דם תורנית נגד היהודים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
אצ"ג בתגובה:"קינה היא ולא קוננ
  קורןנאוה טבריה   9/06/10 06:13
קוננוה מקונני הדורות:על גניוס הכסל אצלנו וטפש צדקו"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
הכותב לכוד בבועה כמו גולם של
  פלא יועץ   9/06/10 09:46
של פרפר,רק שהוא מעולם ,למזלנו ,לא יזכה למימוש חלומו ההזוי.וכל יכולתו להביע כיום את "חכמתו",באה אך ורק בזכות הגבורה וכלי הקרב.אז נא לא לזלזל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
19
איתן, יש אור בקצה המנהרה
  יותם בן גרא   9/06/10 10:49
ההפגנה של חמישה עשר אלף איש שהשתתפת בה היא בבחינת אבוקת אור בקצה מנהרת האפלה של גל "הפטריוטיזם" המויף.
כתוב תגובה ל- יותם בן גרא
20
אתה אומר 43 והם אומרים 63.
  אבי געזונט   9/06/10 11:18
יחי ההבדל הקטן.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
21
אסור להגיב לכתבות כאלה
  אייל.ב   9/06/10 11:23
אל תגיבו, אל תקראו ואל תתיחסו.
כתוב תגובה ל- אייל.ב
22
לסטאליניסט קלינסקי
  מורה נבוכים   9/06/10 11:31


היה לי ויכוח סוער עם ידיד שטען בלהט: "לא יעזור לך כלום.

מדינה פלסטינית קום תקום". עניתי לו: לעולם לא תקום כי

אין להם עניין במדינה ואין להם צורך במדינה - הם אספסוך

ערבי ורואים זאת בשמות משפחותיהם.

הוויכוח התקיים לפני........25 שנים.

בעוד שנה - חמש - עשרים, אנשים מסוגך ימשיכו לפנטז ומדינה

פלסטינאצית/מוסלמונאצית לא תקום. מדינה אינה יכולה

להתקיים משני צידיה של מדינה נוספת - ראה מה קרה עם הודו

ופקיסטאן. 14 שנה לאחר הקמתה של פקיסטאן משני צידיה של

הודו, התמרדה פקיסטאן המזרחית ונולדה בנגלה-דש.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
23
ארדואן=אחמדינג'אד=אבו-מאזן
  בתיה   9/06/10 21:12
כתוב תגובה ל- בתיה
24
איתן, תמשיך להיות איתן!
  אבי בוזגלו   10/06/10 10:41
כתוב תגובה ל- אבי בוזגלו
מטרפת לברכות לאיתן
  אביבה לשם   13/06/10 07:31
איתן, המשך להיות איתן!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אביבה לשם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il