w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשמאיימים עלינו לכלותנו
מאת: דודו אלהרר  |  30/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ואנחנו תקועים עם ביבימרידור
  הפחדן רמאי מושחת!   30/06/10 08:57
כתוב תגובה ל- הפחדן רמאי מושחת!
2
מתכון להישרדות
  חמשת העיקרים   30/06/10 09:06
כדי לשרוד, על מדינת ישראל לבצע את הדברים הבאים:
1) חיסול מתקני הגרעין האיראני בנשק גרעיני, ואם נותקף חזרה, השמדת איראן בנשק גרעיני.
2) חיסול החיזבאללה בלבנון בעזרת נשק כימי/ביולוגי.
3) חיסול החמאס ברצועת עזה, גירוש אוכלוסיות פלסטיניות עויינות מהרצועה לשטח מצרים וניקוי והרס של כפרים וערים שתמכו בטרור.
4) גירוש פלסטינים המעורבים בטרור משטחי יהודה ושומרון לשטח ירדן וניקוי והרס של כפרים וערים שתמכו בטרור.
5) גירוש מאסיבי של ערבים ישראלים שמסיתים נגד המדינה, לירדן. הוצאת ערבים ישראלים מתוך ערים יהודיות וריכוזם בתוך מספר ערים שיוקצו להם. פיקוח על הילודה שלהם והטלת משטר צבאי שיגביל את צעדיהם.

אם לא ננקוט בצעדים הנ"ל, לא נשרוד.
כתוב תגובה ל- חמשת העיקרים
גיבור גדול
  בורג   30/06/10 15:34
בטח הכדור היחיד ששרק לך מעל הראש הוא נוצית בדמינטון.
כתוב תגובה ל- בורג
שכחת את העיקר השישי
  נוסטרדמוס   30/06/10 21:24
ומה עושים עם הערב רב שעלה ממצרימה?
כתוב תגובה ל- נוסטרדמוס
3
לדודו וגם למגיב מס' 2
  אבי גיא   30/06/10 10:31
נכון, יש איומים מבחוץ וצריך לקחת אותם ברצינות. לא צריך לזלזל לא בחיזבאלה , לא באיראן, ולא בחנין זועאבי יימ* *מה. אבל אני אומר שוב ושוב ושוב, אם עם ישראל ייפול זה לא יהיה בגלל האויבים מבחוץ, כי אם אך ורק בגלל האויבים מבפנים - אהוד המפקיר ברק, נעמי חזן ( הקרן החדשה לישראל ) , יריב אופנהיימר ( שלום עכשיו ) , יוסי ביילין ( אוסלו ), יוסף שריד וחבר מרעיו ממרץ, ( רוב ) עורכי ומגישי גלי צה"ל, חדשות ערוץ 2 ו 10, גם בערוץ 1 הממלכתי שלנו ( ברח לי שמה של הכתבת האנטישמית ), מס' אנשי אקדמיה ועוד ועוד. מחלת הסרטן לא הורגת אותך מבחוץ כי אם ע"י גרורות מבפנים. והרשימה לע"יל הם הגרורות שלנו.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
4
זוהייר מוחסיין-ראש ארגון הטרור
  פלא יועץ   30/06/10 12:20
צאאקה,חבר הועד הפועל של אש"ף,אמר בראיון לעיתון ההולנדי "טרוב" ב-1977 כך:"אין הבדל בין ערבים ירדנים,סורים,לבנונים,או פלסטינים.כולנו חלק מאומה אחת.רק לצורך מטרות טקטיות אנו מקפידים להדגיש את זהותנו "הפלסטינית",כי האינטרס הלאומי של הערבים מחייב לעודד זהות פלסטינית נפרדת,כדי להעמידה מול הציונות.ייסודה של "מדינה פלסטינית" הינו מכשיר חדש במלחמה המתמשכת נגד ישראל. לאחר שנשיג את כל זכויותינו בפלסטין,אסור שיידחה ,אף לא לרגע אחד, האיחוד מחדש של ירדן ופלסטין ."{מביא-צפריר רונן ז"ל}. הזהות ה"פלסטינית"אינה אלא אמצעי ערמומי שהומצא ע"י הערבים בכדי לפגוע בעם ישראל.והם מגייסים ונעזרים לצורך כך בערב רב הנמצא בתוכנו ממש.ואנו עומדים היום בלב מלחמה כפולה -מלחמת התרבות של הערב רב,ומלחמת דמים של ישמעאל. והשם יתן לנו כח וגבורה להתגבר על כל אויבינו מבפנים ומבחוץ,ונזכה לקבל פני משיח במהרה,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
בהמשך לתגובה 3
  אבי גיא   30/06/10 12:21
ואיך לעזזל שכחתי את השמאלן הרדיקאלי, אנטי ציוני, שונא ישראל, פרו פלשתיני, מתחזה לפעיל זכויות האדם גדעון לוי !!
כתוב תגובה ל- אבי גיא
6
אנשי השמאל המטורלל שולטים בכיפ
  יוד יוד   30/06/10 13:00
אנשי השמאל היהיר והמטורלל שולטים בכל הכיפה.
דודו אתה כאחד שהרגיש איך עובדים בשמאל הפלורליסטי.... יודע איך בדיוק הוא הגיע לצמתים הללו ויודע בוודאות שאין אף אחד במדינה הזו שיכול להזיז את המטורללים הללו מתפקידם שכמובן קיבלו אותו מהאבא שלהם בירושה !
הילדים שלהם מקבלים מהם בירושה תפקידים בתקשורת ואין מי שיפצה את פיו משום שבאפשרותם להעלות טענה ובאפשרותם לסתום פיות וזה לרוב מה שהם עושים.
יש להם תכניות לרצות את הילידים ולחק מהטועים אז הם מאפשרים לנו לצפות בתכניות בידור רדודות ובלבד שנחשוב שיאיר לפיד יפה ומקסים ולא נחשוב על נפיחותיו השבויות אלא רק על הפריזורה שלו.
מאז הבחירות האחרונות בהן ספג השמאל המטורלל מכה ניצחת הוא מנסה בכל הזדמנות להפיל את הממשלה. היא כידוע לא ממשלה שלו,שר החוץ הוא לא שר החוץ שלו,למנהיגי המדינה הם קוראים בשמם בלבד ללא התואר .
את הציבור הם מפחידים בכל מהדורת חדשות כאילו הנה סוף העולם, אם אין משבר מייצרים ,אין שום בעיה !
הנה עוד מעט ההקפאה תסתיים הם כבר מזכירים לערביי והזויי הבית הלבן שהנה דרוש לחץ נוסף.

נ.ב- כמה אנשי ביטחון בדימוס טסו לקהילות יהודיות בארה"ב בטרם הבחירות לנשיאות ושיכנעו את הקהילות שברק אובמה טוב לישראל.....
כלום אנשי ביטחון אינם יודעים הסטוריה של האיש, שמו של האיש, היכן ועל איזה ברכיים אובהמה התחנך האיש, היכן נולד האיש שזו שאלה קריטית אצל אמריקנים.
הם המסכנים.. לא ידעו שמדובר בבארק חוסיין אובהמה ?

דיברנו כבר על הקרן החדשה לישראל שאנשיה מקדמים חרמות על ישראל ?

האמת היא שזו קרן חדשה תרתי משמע.

מעולם לא הייתה קרן כזו בארץ ישראל התומכת בתנועות ועמותות עוכרי ישראל וממלאת את כיסם בכל כך הרבה אגוזים עד שהם אפילו מגיעים לשופט הגזען ששלח אנשים אל מותם רק בגלל צבע עורם !

אכן זהו השמאל המטורלל שיש לנו כאן וזוהי הבעיה הגדולה שלנו ולא האוייבים שמסביב
כתוב תגובה ל- יוד יוד
7
דודו התבלבלת
  ד"ר דוליטל   30/06/10 13:44
זה לא האדומים,זה הלבנים.האדומים זה סתם אספירין!
כתוב תגובה ל- ד"ר דוליטל
8
ושום סלע לא יזיז אותי מפה
  אבי גיא   30/06/10 13:49
ושום סלע ושום סלע לא יזיז אותי מפה / ושום ענק נורא לא יוכל לי / אני רוצה רק פה / אני רוצה רק פה / ושום טייפון לא יעזור / ושום סופה / לא קר לי פזמון: לא קר לי / ואני רוצה רק פה / להיות עד סוף ימי / מול אדן וחלון / אני רוצה רק פה / כל כך נעים לי פה / שכבר ממש אפשר / להשתגע או לישון ושום סלע לא יזיז אותי על כן / ושום מפל אדיר לא יוכל לי / אני נמצאת רק פה / אני נמצאת רק פה / ושום סופות ורעשים לא יעזרו / פה קל לי אף אחד לא יזיז אותנו מפה, לשמיעת השיר הנפלא הזה תלחצו על סרטון הוידאו כאן -- mako.co.il
כתוב תגובה ל- אבי גיא
9
לזרוק את תכולת המשאיות לעזה
  "מסיבת תה"   30/06/10 19:54
לזרוק את תכולת המשאיות לעזה כאזרחים אנחנו יכולים לעשות "מסיבת תה" שבה ניזרוק את תכולת המשאיות לעזה. עד שאין ביקורי צלב אדום - אין אספקת משאיות. העולם לשם שינוי יהיה לצידינו, וזה מה שהתיקשורת העולמית אוהבת.
כתוב תגובה ל- "מסיבת תה"
10
הסייד קיק של טלפלא אמיתי?
  סמי וסוסו   30/06/10 20:40
סע ליפו או לכפר קאסם ,קח כדור הרגעה,תנגב צלחת חומוס תאכל מלבי,אולי תכיר ערביה יפה, זה יוציא לך את השגעון.הבג"ץ היום טיפל בדודו הקוקו שבתגובה הוציא היום פשקוויל שהרב כהנא זצוק"ל היה מתבייש להוציא.גם התחזיות השחורות יתממשו , נחיה כמו במלאח במרוקו, אתה תהיה שר החצר אצל המלך אסד,תשיר לו , כמו אנדרי אוזן אצל חסן מה רע? אולי יותר טוב?
כתוב תגובה ל- סמי וסוסו
הגניוס היהודי מכיל גם 'זבאלות'
  אריה מחשי   30/06/10 23:58
אתה פחדן המסתתר מאחרי שם טיפשי 'סמי וסוסו',ממש גאון.
הגניוס היהודי גדול וביכולתו להכיל גם מיץ של זבל.
הגזענות השחצנית והמטונפת שלך מבצבצת מתגובתך,כמו כן גם רפיסותך.
לא כתבת שום מילה על תוכן המאמר אלא רק לגופו של הכותב.
מדבר אחד אני מתפעל,
איך הצלחת להוציא כמות כל כך גדולה של חרא מהפה שלך ברהיטות ובלי שגיאות כתיב?.
,,,או אולי בכלל אתה ענת קם העושה חלטורות לפרנסתה ממעצר הבית שלה.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
סמי וסוסו- תגיד יא ריכוז סחי
  רפאל1   1/07/10 14:01
טינופת מזויין, מתי היתה לאחרונה במקומות עליהם המלצת לדודו? נראה לי שאתה דווקא הלכת לחפש שם את בני מינך המקומיים. ואם כך, מה השימושים הנוספים לחומוס בקרב בני מינך הערבים? או שמא אתה מעדיף טחינה...כחומר סיכה.
כתוב תגובה ל- רפאל1
11
ארצה פול, אויב משמאל
  יוסי פלס   2/07/10 03:36
המאמר מעורר פלצות והתגובות עליו, על-פי מיטב המסורת של חוליגאני הימין, מעוררות פלצות כפולה ומכופלת. דודו אלהרר אינו הראשון הקורא לחיסולה של הדמוקרטיה הישראלית (שהיא דמוקרטיה מוגבלת מאוד וטעונה שיפורים רבים). אבל בעבר נאמרו הדברים בחצי-פה ואילו הוא - כנראה בהשראת הלכי הרוח הפשיסטיים ברחוב היהודו-ישראלי - אומר את הדברים בקול רם וללא שמץ של בושה. גם הוא וגם החוליגאנים המריעים לו מצאו את השעיר לעזאזל, את מרעילי הבארות, את התוקעים סכין בגב האומה, הלוא הם ה'סמולנים' שנואי-נפשם. אף שהם יודעים היטב, שגם אילו רצו, לא היו ה'סמולנים' הללו יכולים לגרום לחורבנה של מדינת-ישראל (הרי לפי חישוביה של התשקורת הימנית אין הם מהווים יותר מ-3% מכלל האוכלוסיה היהודית). ואולם זו דרכה של הדמגוגיה הפשיסטית: בחר לך את מושא השנאה והתמד לשונאו, גם אם השנאה הזאת משוללת כל היגיון. ולעצם העניין: לדעתי, למדינה שאינה דמוקרטית (במובן המודרני של המושג) אין בכלל זכות קיום. מדינה שאינה דמוקרטית אינה חוקית ולפיכך מותר להתנגד לה ולפעול לביטולה גם תוך הפרת חוקיה, שאין להם, כמובן, שום בסיס חוקי (הזכות להתנגד למשטר בלתי-חוקי נידונה כבר בכתבי הוגים מימי-הביניים המאוחרים והיוותה אבו-דרך חשובה בהתפתחות הרעיון המדיני). ועכשיו תקשיבו טוב דודו אלהרר וחבר מרעיו: אם תייסדו את המדינה היהודית הדמוקרטית על אדני הצדק החברתי, על החמלה והחסד, על היושר והענווה, על כבוד האדם והחי ועל חירויותיהם - כי-אז תגברו על כל האויבים, תעמדו בכל הניסיונות הקשים, תצלחו את כל המהמורות והמעקשים; אם לא - חרב תאוכלו!
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
חבל עליך...
  דודו אלהרר   2/07/10 09:35
הרסת הכל במילה האחרונה שלך. יצאת בור ועם הארץ! מה זה "חרב תאוכלו"? אוכּל פירושו נשרף, כָּלָה. מה הכוונה שלך? שהחרב תכלה? באתָ לקלל ויצאתָ מברך... טמבל!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
הטמבל מגיב
  יוסי פלס   3/07/10 03:47
מר אלהרר הנכבד, הרשה-נא לבור ועם-הארץ להביא בפניך את הציטוט הבא (פסוקים, שנדמה כאילו נאמרו ממש בימים אלה לך ולחבריך ובמידה לא פחותה מזו אף לשמאלנים הסלוניים שלנו [הפסוקים מובאים בכתיב מלא ככל האפשר ובפיסוק מודרני]): "רחצו, היזכו, הסירו רוע מעלליכם מנגד עיניי, חידלו הרע! לימדו היטב, דירשו משפט, אשרו חמוץ, שיפטו יתום, ריבו אלמנה!'לכו-נא וניווכחה', יאמר ה'; אם יהיו חטאיכם כשנים, כשלג ילבינו; אם יאדימו כתולע - כצמר יהיו. אם תאבו ושמעתם, טוב הארץ תאכלו; ואם תמאנו ומריתם - חרב תאוכלו! כי פי ה' דיבר." (ישעיה [הראשון], א', 16-20)
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
12
תגובה
  יוסי אבידור   3/07/10 11:21
כתוב יפה ונכון, מסכים עם כל מלה. צריכים להחזיר את הגלגל אחורה עד לועידת פיל, וגם לפניה, ולהבין כי ההחלטה להקים נסיכות פיקטיבית הקוריה "ירדן", ומצד שני לחלוק את מה שנשאר במערב הירדן, לשני עמים, כאשר עזה מנותקת גיאוגרפית - רק אנשים מרושעים, ציניים, כמו שהיו תמיד הבריטים והצרפתים, מסוגלים לכך.
הערבים יושבים בעזה, במדינת ישראל, ברשות הפלשתינית ובירדן, הם מתרבים, והם יודעים את הכיוון הנכון: לסלק אותנו.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il