|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה עדיין עושה אגס בארגז של תפוחים?!
מאת: שאול דישי  |  05/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יד רוחצת יד ואין פוצה פה בציון
  היועץ לשרה   7/08/10 06:19
כל מילה של שניצר שווה אוסקר. הוא פשוט קרא את מחשבותיי. הוועדה הזו אסור לה שתהיה מורכבת מכוחות אינטרסנטיים שכולם לוחצים את ידם של כולם, אלא באמת מאנשי אקדמיה שקשורים בדרך זו או אחרת לקולנוע (מרצים בחוגים לקולנוע, ספרות,תיאטרון,אמנויות יפות, עתונאות וכו) וכן מאנשי ציבור שונים, כך לא ייווצרו ניגודי אינטרסים (שממש אינם בריאים ואפילו צורמים) והציבוריות שלנו תוכל בנחת לנגוס ואפילו ליהנות מלבלובו של אגס וגם תפוח.

היועץ לשרה.
כתוב תגובה ל- היועץ לשרה
2
יישר כוח למתמיד במערכה
  קפיצי-מיצי איש-חם   7/08/10 06:45
ענבר את צברי קראו לסרט "המדריך למהפכה" ויש צדיק אחד באקדמיה שאינו מניח להם לעשות את המהפכה ולהביא את "שיטת השקשוקה" גם למחוזותינו וזה אתה. הם לעולם לא ישכחו
את זה. שקם איש קולנוע ותיק, עיתונאי ועמית חבר אקדמיה, ואומר להם ולנו בפרצוף את האמת שהם וכולם מסתתרים מפניה.

לי אישית עצוב מאוד ש"התגנבות יחידים" לא נכלל בין חמשת הגדולים - בגלל שלחמישייה הגדולה הגיעה רק "רביעייה" עלילתית.

משהו מסריח התבשל כאן והשכל הישר הסתלקה בינתו לאור היום.

כתוב תגובה ל- קפיצי-מיצי איש-חם
צלמים שכבר לא רואים טוב
  רבקה חבר   7/08/10 06:52
קראתי באחד העיתונים את הנימוק של האקדמיה להכללת "המדריך למהפכה" ברשימת הסרטים העלילתיים, קראתי ולא האמנתי למראה עיני!

הלכו לגורפינקל הצלם (שהוא גם חבר בהנהלה של האקדמיה) והוא אמר שהיו 12 ימי צילום (למה ? בסרטים דוקומנטריים אין ימי צילום???) וזו חצי הכמות של ימי צילום של סרט עלילתי, וע"כ הסרט הוא 50% עלילתי... אם היה לי כוח הייתי צוחקת ... כאילו שהסרטים העלילתיים שלא נכנסו לחמישיה - הם מה?! - אפס ואבק - בגלל שלא הוא צילם אותם.
כתוב תגובה ל- רבקה חבר
רוח גבית ולא אגבית
  מוריס בוכה בעמידה   7/08/10 07:19
צוברי את ענבר רחוקים להיות נאיבים, הם ניסו לעשות מינפולציה על חברי האקדמיה ואתה נעמדת בשער והכרזת - "אלו אינם חוקי המשחק". ועכשיו הם בבעיה, כי דעתך צוברת אהדה רבה. והסרט שלהם שחברי האקדמיה אהבו מאוד, הפך למטרד.

האשמה היא שלהם ושל המטומטמים שנתנו להם רוח גבית ולא אגבית.
כתוב תגובה ל- מוריס בוכה בעמידה
3
שומו שמיים ותירעש הארץ
  מפלס הכנרת   7/08/10 07:03

הכל מכור!!!

ניגודי העניינים והקומבינות בתחרות "אופיר" (פרס האקדמיה) זועקים לשמיים!!

מעיון ברשימת חברי ההנהלה המופיעה באתר האינטרנט של האקדמיה, למדתי לדעת שבוועד המנהל של האקדמיה חברים בין היתר האנשים הנכבדים הבאים, שיש להם זיקה כלשהי לאחד מן הסרטים שבתחרות:

מארק רוזנבאום – יו"ר – שהוא מפיק הסרט העלילתי "התגנבות יחידים"; דויד גורפינקל – שהוא אחד מצלמי הסרט התיעודי "המדריך למהפכה"; יונה ויזנטל – סמנכ"ל תוכן בחברת הטלוויזיה בלווין Yes שהשתתפה במימון הפקת הסרט "המדריך למהפכה"; איתי קן-תור – שהוא אחד ממפיקי הסרט התיעודי "שתיקת הארכיון";כתריאל שחורי – מנכ"ל "קרן הקולנוע" שתמכה בהפקת הסרט התיעודי "המדריך למהפכה" וכן הוא בעלה של נעמי שחורי, אחת ממפיקי הסרט התיעודי "שתיקת הארכיון".

פתאום לתחרות הדוקומנטארית הוסיפו שני לקטורים אלמוניים בלי ליידע את המגישים - ובניגוד לתקנון של האקדמיה. בנוסף החליטו להעביר סרט דוקומנטארי לתחרות העלילתית - לאף מגיש דוקומנטארי לא נאמר שזו אופציה - ולמרות שתקנון התחרות מגדיר דוקו דרמה גם כז'אנר דוקומנטארי.

את הסרט "המדריך למהפכה" הכניסו לקטגוריה העלילתית למרות שזה סרט דוקומנטארי לכל הדעות!! כי כך אולי חשבו הבוחשים בעניין, ניתן יהיה לתת פרס צילום לצלם... פרס למפיק... פרס לבמאי... בקיצור חגיגה.. ובו בזמן להוריד תחרות מאיימת מהסרט הדוקומנטארי "שתיקת הארכיון".. מעניין של מי הסרט הזה...

בקיצור על פניו ניראה שהכל קומבינות... מה שמראה ששיטת השקשוקה עובדת לא רק אצל האחים עופר - אלא גם באקדמיה לקולנוע... וחבל... כנראה צריך להפיק סרט עלילתי / דוקומנטארי - שתיקת היוצרים...

לשם הגילוי הנאות עלי לציין שהגשתי סרט לתחרות הסרט הדוקומנטארי והוא נדחה, ע"י "שני הצנזורים האלמונים".
כתוב תגובה ל- מפלס הכנרת
יישר כוח !!!.
  חתן האקדמיה   7/08/10 07:25
המלחמה מוצדקת ביותר,

מהפכות תמיד התחילו, מרעיון של אדם אחד, שנלחם על עקרונותיו והוכיח לכולם שהם טועים.

כתוב תגובה ל- חתן האקדמיה
הכול קומבינות!!!
  צמד יוצרים ותיק   7/08/10 07:46
אנחנו איתך במאבקך ההירואי והצודק.

כל ענייני האקדמיה מטרידים ביותר, אנחנו יודעים שיש דברים שצריך לשנות, גם שם וגם בקרנות – פשוט להחליף כבר,

אי-אפשר שאנשים ישאו במשך שנים בתפקידים כ"כ קריטיים!

ומי שמנהל עניינים באקדמיה אסור לו להיות מפיק פעיל, גם אם הוא צדיק – זה תמיד יהיה ניגוד אינטרסים.

יש מספיק אנשים טובים שיכולים לעשות את העבודה.

אנחנו תמיד ניגשים לתחרויות הללו בידיעה ברורה מראש שלא חשוב איזה סרט נעשה – לא יתייחסו אליו בשום קטגוריה - הכול קומבינות ותככים. וחבל.



כתוב תגובה ל- צמד יוצרים ותיק
4
אלרגי לחלב ומוצריו
  חלבלבי הרווק   7/08/10 07:08
ההעזה שלך נותנת תקווה שבעתיד יהיה המשך למאבק על התמודדות הוגנת בין המתחרים.

לו בי תלוי היה הדבר - הייתי מחליף כבר היום את הנהלת האקדמיה ואת כל חבורת מגלגלי העיניים העומדים בראשה.
כתוב תגובה ל- חלבלבי הרווק
5
עוד לא אבדה תקוותנו ...
  עורכת סרטים   7/08/10 07:31
שאול יקר!

נראה לי שהתסריט לסרט הדוקומנטרי הבא שלך הולך ונכתב בחודש האחרון, מי יודע, אתה תוכל עוד להוכיח לעולם שעם חוש צדק ועקשנות אפשר להחזיר את העולם (הקולנוע הישראלי) לפסים של הגינות וטוהר מידות.

עורכת סרטים.

כתוב תגובה ל- עורכת סרטים
6
לא מאוחר לציין ...
  אלי מלך (זיגי)   7/08/10 07:39
כל הכבוד שאול!

הסרט של דורון צברי ואורי מצא חן בעיני, אבל אתה בהחלט צודק בקשר להגדרה ובקשר להתנהלות המוזרה.

אני הולך איתך באש ובמים.

אלי מלך (זיגי).

כתוב תגובה ל- אלי מלך (זיגי)
7
האם הדואגת שיחקה טוב.
  מיי נפקא מינה   7/08/10 08:04
אני שמחה שיש עוד אנשים שמוכנים להילחם על הצדק והיושר. הבעיה היא ש"הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

לדעתי, אם אכן הסרט המדובר הוא עלילתי לכל דבר (קיבל פרס העריכה והתסריט העלילתי) מגיע לו גם פרס השחקן (דורון צברי מאוד אמין ומשכנע, לדעתי הרבה יותר אמין מהשחקן של "התגנבות יחידים" שזכה בפרס... ואימו, הספרית ממלאת את תפקיד הספרית והאם הדואגת בצורה מעוררת סימפטיה והיא אמינה ב 100 אחוזים יותר מכל השחקניות של איבגי שזכו בפרס קבוצתי)

בינינו – הכל מגוחך! מה שנשאר הוא - או להשתתף במשחק (המגעיל לכשעצמו) ולקבל את המציאות הדוחה שהוא מציע לך, או לא להשתתף.

אני מאחלת לך הצלחה במלחמה שלך, בלעדי אנשים עם כוונות טהורות אפילו התקווה (הקלושה) שיכול פעם להיות טוב, הייתה נלקחת מאיתנו.

חזק ואמץ!
כתוב תגובה ל- מיי נפקא מינה
8
עצה "חכמה" מזקן חכמי השבט
  זין יוד   7/08/10 08:16
שאול ידידי שלום,

אני עוקב בענין אחרי מלחמתך המוצדקת "במדריך למהפכה" (שהוא אגב סרט מצוין) ואני שואל את עצמי, האם אתה לא מבזבז את זמנך על מלחמה אבודה? כל שתרוויח ממנה זה עוד כמה שונאים, שיש לכל אחד מאיתנו בלאו הכי. אין טעם להביט אחורה בזעם. איש מוכשר כמוך, מוטב שיקדיש את זמנו לעתיד. כי הזמן אוזל,
הדבר היחיד שתמיד מתקדם בחיים, זה השעון. ואז החיים נגמרים. נצל את הזמן היקר, לדברים שאתה רוצה לעשות. קבל עצה מחייל קרבי זקן.

עלה והצלח!!

בידידות וחיבה עמוקה,

י.ז.
כתוב תגובה ל- זין יוד
9
המדריך לשיטת השקשוקה בע"מ
  יודע דבר וחצי דבר   7/08/10 08:28
הבעיה היא במנהל הקרן כתריאל (כתרי) שחורי שאישר את התסריט של צברי. כתרי והלקטורים שלו, ואחר כך הוא גם יושב בהנהלת האקדמיה שבוחנת עירעורים. התסריט (אותו קראתי) הוא בדיחה עגומה בכל הקשור למושג "תסריט", מדובר בסקירה היסטורית של תולדות רשות השידור פלוס הבטחה שבסרט יהיו קטעי אנימציה וכל מיני צחוקים. מי שאישר את החרפה הזו כתסריט-המיועד-להפקה בכסף ציבורי המיועד במקורו לסרטים עלילתיים בדיוניים הוא זה שצריך לשאת באחריות.

כל השאר פחות חשוב כרגע (או שלא).
כתוב תגובה ל- יודע דבר וחצי דבר
10
חמור עם אוכף של סוס ערבי אציל.
  יולנדה דחיס   7/08/10 10:38
שאול יקר!

תודה על התמדתך המרגשת.

אולי באמת יש תקווה שריח הבאושים העולה מהביצה הקולנועית המקומית יתפוגג וריח הנרקיסים יעלה יום אחד באפנו...

טוב שיש לך אנרגיה להתעסק בזה. זה חשוב ביותר.


יישר כוח!
כתוב תגובה ל- יולנדה דחיס
11
מחפש אתונות ומוצא - מה?!
  אביתר קניאל   7/08/10 11:31

היה שאול אחד - המלך - שהלך לחפש את האתונות ומצא את המלוכה. ואתה, בצדק רב, מנסה לחנך את האתונות ובני זוגן בדרך "המדריך ל..." שהוא לכל הדעות סרט תיעודי מצויין, אבל לא עלילתי.

אני חושב שזאת פשוט עלילה להגדיר אותו כסרט עלילתי.

ואולי אנחנו החמורים שלא מבינים באתונות?...

מקווה, שבדרכך, תמצא את המלוכה ואת המנוחה הנכונה.בהצלחה.


כתוב תגובה ל- אביתר קניאל
12
לא אוהב תגובות בעילום שם (1)
  ענר פרמינגר   8/08/10 07:05
שאול היקר שלום,
למען הגילוי הנאות אפתח ואומר שאני לא מסכים אתך וחושב שהחלטת הנהלת האקדמיה לא לשנות את החלטתה המקורית הייתה נכונה ומצדקת ללא קשר לשאלה מי החליט ולמי היו אינטרסים לא עינייניים בסוגייה זו. לי אין כל אינטרסים השנה אבל יש לי אינטרס זהה לאינטרס של כולנו לכבד את ההליך שהאקדמיה מנהלת שנים ולפעול לשינויים במקרים שבהם מאמינים שנדרש שינוי בצורה הוגנת ונחושה שלא תשפוך את התינוק עם המים.
למרות שאני חולק על עמדת היסוד שלך, שמחתי שעוררת את הסוגיה וכבדתי את הנחישות ואת הדרך שבה פעלת עד לרגע קבלת החלטת הנהלת האקדמיה. לעומת זאת, אני סבור שהפצת התגובות ששלחת במייל זה חורגת ממלחמתך המכובדת עד לקבלת ההחלטה, שהייתה למורת רוחך.
שלל התגובות ששלחת כאן, חסר את האינטגריטי שהיה לך במלחמתך, בראש וראשונה מאחר ותגובות אנונימיות הן חסרות משמעות ואף מסוכנות. לא ברור האם מדובר בחברי אקדמיה בכלל, ואם כן, בוודאי שלא ברור האם להם יש אינטרסים או לא - אני משער שכן. העובדה, שחברי הנהלת האקדמיה שקבלו את ההחלטה מעוררת המחלוקת, ידועים בשמם ואינם מסתתרים במעטה אנונימיות, נותנת תוקף ציבורי להחלטתם יותר מהתוקף של אלפי תגובות אנונימיות. הם לקחו בהחלטתם אחריות וידעו שהם גם עשויים להיות מושמצים על אינטרסים לא עינייניים, ואלו הטוקבקיסטים שהגיבו ותמכו בך, לא מסכנים את שמם ולכן תגובתם נשארת אוסף מילים חסר משמעות וחסר אחריות.
"צמד יוצרים ותיק", "עורכת סרטים" "חתן אקדמיה" מושגים חסרי זהות וחסרי משמעות בדיוק כמו האחרים שחתמו חתימות שאמורות להיות מצחיקות. תגובות אלו לא מחזקות את טיעוניך הלגיטימיים, שראויים לדיון עינייני ומעמיק, אלא מרדדים אותם ועושים זילות לסוגיה החשובה שהעילת באומץ רב.
חברי האקדמיה כולם מספיק בוגרים ומפוכחים ובוודאי לא נאיביים כדי לדעת שגם אנשים הוגנים מושפעים לעיתים משיקולים לא עינייניים ומאינטרסים אישיים. אבל כל בר-דעת מבין גם ששלל השיקולים האישיים מורכב יותר מכפי שהוא מוצג בטוקבקים הציניים והעוינים שהפצת. באחת התגובות למשל, מציינים את מארק רוזנבאום כחבר הנהלת אקדמיה שיש לו אינטרס בעניין. הטיעון כמובן דמגוגי ומופרך, כי הרי למארק כמפיק של התגנבות יחידים היה דווקא אינטרס שסרטם של צברי וענבר יפסל ואז אולי התגנבות יחידים היה נכנס במקומו. ואכן, אם החלטת האקדמיה הייתה הפוכה אולי אז היו באים בטענה זו למארק רוזנבאום. מי שמאמין בתיאוריות קונספירציה ימצא הרי בעיה בכל החלטה שתתקבל ובכל פורום שיקבל אותה וכך גם כל מי שנפגע מהחלטה שמתקבלת. האם מישהו באמת תמים לחשוב שמבקרי קולנוע ואנשי אקדמיה הם חסרי אינטרסים ומניעים אישיים? אנחנו תעשייה קטנה, כולם מכירים את כולם, חברים של כולם, נשואים לכולם, אוהבים את כולם ושונאים את כולם. שלל האינטרסים מורכב יותר מכפי שהוא מתואר בטוקבק כזה או אחר. אדם שסרטו נדחה במיון הראשוני פתאום נזכר עכשיו לעלות טרמפ על סוגיה אמיתית שהעלית כדי לפסול גם את תהליך המיון המוקדם של הסרטים התיעודיים ובכך הוא מושך את השטיח תחת הטיעונים הלגיטימיים שלך.
כל התגובות שנמנצאות במייל שלך לא תורמות לדיון ציבורי תקין בסוגיה זו והן פוגעות בסופו של דבר בסרטים הזוכים ובאלו שיזכו בפרסים הראשונים בסוף. גם למי שלא מרוצה מהחלטת האקדמיה, עדיין חשוב שיכבד את ההליך למען 4 הסרטים האחרים שאני מניח שאתה ואלה שמאמינים בעמדתך לא רוצים לפגוע בהם.
נעשו השנה סרטים רבים וטובים, יותר מחמישה לשמחתנו, ולא ראוי להשמיץ את החמישה שנבחרו לעלות לגמר למען סרטים שלא זכו בכבוד זה גם שחלקם טובים
כתוב תגובה ל- ענר פרמינגר
לא אוהב תגובות בעילום שם (1.5)
  ענר פרמינגר   8/08/10 07:46
... אולי לא פחות.

הדרך היחידה לדאוג שהחלטות חברי האקדמיה יהיו הוגנות ונקיות מאינטרסים של סרט ספציפי, היא לדאוג לכך שהאקדמיה תהיה גדולה, שמרבית חבריה יצפו במרבית הסרטים ויצביעו כל אחד ואחת על פי דעתם. רק כך אינטרסים של בודדים ינוטרלו בהליך הסטטיסטי הגדול של מצביעים רבים. אני חושב שמלחמתך התחילה למען מטרה זו ולכן הייתה חשובה. המשך המאבק האנונימי בשלב זה לא תורם לכך והוא פוגע בהליך כולו בשנה הנוכחית וגם בשנים הבאות.
אנא הפץ את תגובתי בצרוף שמי המלא, לכל האנשים שהפצת את המיילים המקוריים שלך ואת המייל האחרון עם התגובות האנונימיות.
בברכה ובהצלחה לכולנו,
ענר פרמינגר
כתוב תגובה ל- ענר פרמינגר
13
לא אוהב תגובות בעילום שם (2)
  ענר פרמינגר   8/08/10 07:11
שאול,

דברי מאד פשוטים וברורים אנסח אותם בקצרה כשורות תחתונות
1. אני אמנם לא מסכים אתך בקשר למדריך למהפכן המתחיל וחושב שהיה צריך לאפשר לו להתחרות בקטגוריה העלילתית כפי שיוצריו בחרו.
2. אני במייל שלי לא מתפלמס עם דעתך המנוגדת.
3. אני מאד מכבד ומעריך את עמדתך וחושב שעשית נכון כשהעלית זאת והעזת באומץ להלחם למען שינוי ההחלטה.
4. אני חושב שהדיון העקרוני בין העמדה שלך לעמדה המנוגדת הוא דיון חשוב ומפרה וטוב שיתנהל בין חברי האקדמיה.
5. ברגע שהתקבלה החלטת האקדמיה לדעתי הדיון הסתיים.
6. גם אם אפשר למצוא ולהמציא ניגוד אינטרסים - אמיתי או וירטואלי - אצל חברי הנהלת האקדמיה. חברי האקדמיה עצמם הם קבוצה גדולה של אנשים בוגרים, דעתניים ואוטונומיים בהצבעתם שהיא חשאית. חברי האקדמיה קראו את טענותיך וכנראה ברובם הגדול לא הסכימו אתם והצביעו בעד הסרט השנוי במחלוקת כאחד מחמשת העולים לגמר. אני חושב שאם הנהלת האקדמיה היייתה הופכת החלטה זו על פיה, הנזק היה רב על התועלת ואז יוצרי "המדריך למהפכן המתחיל" היו מוצאים גם הם מספיק בעלי עניין שרצו להפוך את ההחלטה. לייחס לקבוצה הגדולה של כלל מצביעי האקדמיה קונספירציה פירושו להביע אי אמון בתהליך כולו וזה נראה לי מופרך בעיקרו.
7. הטוקבקים שפרסמת הם אנונימיים גם אם אינם עבורך. לא מדובר בעובדות שהמקור שלהם לא חושף את שמו כדי לשמור על ביטחונו, אלא בדעות. הבעת דעה ללא חשיפת בעל הדעה היא אקט בלתי מוסרי, בלתי הגון וחסרת תוקף. הישענותך על עמדות של אנשים שחוששים להגן על עמדתם בפומבי מחלישה את טיעוניך ולא תורמת להם.
8. אנא פרסם את מכתבי הראשון אליך בליווי ההסברים שמכתבי זה, שבאו אחרי שיחתנו הטלפונית.

בברכה,
ענר פרמינגר

********************
הערה חשובה:
[התייחסות של שאול דישי לשתי התגובות של ענר פרמינגר תובאנה בהמשך - כאן, או במאמר נפרד ח/ד.ש.]



[
כתוב תגובה ל- ענר פרמינגר
האנונימים צודקים, ענה להם ענר
  כרמלה מחיפה   8/08/10 08:50

הטעות היסודית של ד"ר ענר פרמינגר (ביטחון עצמי של מרצה) היא שמה שלא מדובר כאן בטוקבקים עלומי שם, אלא במכתבים אמיתיים (אותנטיים!) שאתה וכותביהם יודעים בוודאות "מי כתב אותם".

לכותבים אין רצון להיחשף – טעמיהם עימם, וזה לא אומר שלדבריהם אין טעם או ערך.

למה זה לא לגיטימי שמי שחושב שנעשה לו עוול יכתוב לך על כך ויבקש לא לחשוף את שמו?

אם מישהו לא מעוניין להתייחס למכתבים עלומי שם – שלא יתייחס.

לי ניראה שענר פרמינגר רוצה שיהיה ויכוח אבל הוא לא רוצה שיצא מזה כלום.שאתה "תנבח" והשיירה תעבור אל "שקט ושלווה" נצחיים.

אתה רוצה להצביע על ליקויים ולשכנע שיש ליקויים ולבקש שינקו את האורוות, לא רק יאשרו, בצורה שלך נראית לא נקייה - את מה שקיים.

על כך ועל האומץ לפעול בגלוי - מגיע לך יישר כוח.

בהצלחה, צדיק בסדום!
כתוב תגובה ל- כרמלה מחיפה
קול אנונימי לעומת קול השותקים
  שאול דישי   8/08/10 18:49
אנסה לפרט מעט מאוד בנושא עדיפותם המוחלטת של המתבטאים האנונימיים - על פני אלה השותקים ברמה ובקול רם.

ענר פרמינגר בוחר לא להתייחס לטענותיהם של החברים המתבטאים באנונימיות - שברובם הם חברי אקדמיה -והוא ממעיט בערכן של דעותיהם ומגדיר אותן כ"חסרות משמעות ומסוכנות" – רק וגם בגלל שהם נאמרו כאילו ב"עילום שם" - (למרות ששמותיהם המלאים ידועים לי)אבל מאידך גיסא ראוי כאן להזכיר: הוא לא מתייחס ולו לאחת מתוך עשרות טענותיי, שפורסמו בהרחבה והקפדה במשך למעלה מחודש ימים – וכולן בגילוי שם.

הוא רק מציין שדעתו בעצם מנוגדת לשלי – בלי לנמק ובלי כלום; אין לו שום צורך בכך – לפחות לא עד לרגע זה ממש.

לפיכך, אומר כך: אני (החתום מעלה) הייתי הראשון שיצאתי נגד "שתיקת המועמדים", "שתיקת חברי האקדמיה", "שציקת הכבשים" ו"שתיקת המושכים בחוטים".

מסתבר כנראה, שכשכולם שותקים – נשמע ברמה קולם של המדברים והצועקים(!) האנונימיים חלקית(!!). למה שלא נקשיב להם, באין קולות אחרים, או שמא עדיף השקט הפחדני וההרמוני?!

כל העניין התחיל מנקודה בה "מישהו" (או "מישהם") הגדיר והחליט לעצמו ולאחרים שסרט תיעודי(!) יתמודד בקטגוריה של סרטים עלילתיים. זוהי החלטה "מהפכנית" בקול קנה מידה המוכר לי (ולד"ר לקולנוע כמו ענר). מרגע זה ואילך, השמעתי את קולי בלא פחות מ-15 מאמרים מנומקים בהם התרעתי שיש הבדל בין "אגס" (תיעודי!) לבין "תפוחים" עלילתיים ולא ראוי לכרוך אותם ביחד. ולא אחזור כאן על כל שלל טיעוני המנומקים והמנוסחים היטב! (לפחות על פי דעתי.)

חברים אנונימיים ומתנגדים חשופים לא חייבים להסכים עמי, אבל הרגשתי חובה להשמיע את דעתי ולהתריע על כך שיש כאן "אפליה לטובה" ואופציה ל"שיבוש" לכאורה של הצבעת חברי האקדמיה, הן בשלב א' שהסתיים עם ארבעה סרטים עלילתיים בחמישיית הגמר, והן בשלב ב' – שעדיין עומד לפנינו כמצביעים חופשיים גם ברגע זה.

הרבה מאוד א/נשים מסכימים עם דעותיי ועם דרך פעולתי, ומי שלא הבין את חשיבות מהות פעולתי עד לרגע זה, כנראה כבר לא יבין זאת בזמן הנראה לעין - ועל כך כמובן יש לי רע להצטער.

תודה, והצלחה לחברי האקדמיה בקול הצבעה בה יבחרו!!!
כתוב תגובה ל- שאול דישי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il