s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מוצאם של הפלסטינים - מהיהודים?
מאת: רבקה שפק ליסק  |  12/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
את טועה ומטעה
  חניבעל   12/08/10 16:52
קראי את "לא ישא אח אל אח חרב" של צבי מסיני.
רק לדוגמה, סחנין היתה עיר יהודית עד לפני 200 שנה והכפר סמוע נחשב ע"י ועדת פיל כישוב יהודי.
כתוב תגובה ל- חניבעל
אתה צודק והיא טועה
  אליהו חיים   12/08/10 19:01
בתחילת האיסלם היו גם שבטים יהודים במדבר ערב והם הוכרחו להתאסלם, ידועה האימרה "דין מוחמד בסיף" וגם אותם יהודים ששרדו כאן ,אולצו להתאסלם, אך לא כל הערבים החיים כאן היום הם מצאצאי היהודים , הייתה הגירה גדולה מארצות המגרב , מסודן, הטורקים הביאו צרקסים וכורדים ,ובאו ממצרים ועירק,לא לחינם אומרים הערבים במדינות ערב כי הפלשתינאים הם היהודים של הערבים, הם גם יותר מפותחים משאר המוסלמים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
איפה פה הטעות?
  שם   13/08/10 18:46
הטענה שלך מתבססת על מחקר שערכה ד"ר שפק ליסק. ההבדל בינכם הוא שהיא טוענת שלא נעשה גיור המוני אלה של בודדים והטיהור האתני נעשה ע"יי רצח וגירוש. קרא כאן.
כתוב תגובה ל- שם
חניבעל צודק ,רבקה היא הפולשת
  נבו   14/08/10 02:48
האמיתית בארץ ישראל ,חיים כאן מאות אלפים של ערבים שבעבר הם היו חלק מעם ישראל ,והם שמים וכנענים ,רבקה באה לנו ומטיפה לנו שהם פולשים ,הפולשים כאן זה הכוזרים ממזרח אירופה ,למה הפלסטינים דומים למזרחים והמזרחים דומים לפלסטינים ,ורבקה הכזורית לא דומה לעמי הים התיכון ,יש לה פנים בדיוק כמו העמים שחיים במזרח אירופה ללא הבדל אז יש לה זכות להטיף לפלסטינים ,למה כרבקה כמו מעל 95 אחוז מיהודי אירופה הם לא מבני ישראל הם ערב רב שלא קשור לעם ישראל .כל כוזרי שחושב שהוא עלה לארץ והקים קיבוץ ואכל חזירי בר דורבנים ושפנים ושם כפיה על הראש והתחפש ליהודי ישר חושב לעצמו שהאבות שלו חיו בכבר בכנען .מי שהאבות שלו חיו בכנען מכבד את מערת המכפלה .אבל מי לעשות שהם לא באמת יהודים וזה קשה לדרוש מכוזרים לאהוב באמת את ארץ ישראל הרוחנית ,ולא את מדינת ישראל הכוזרית הגשמית .קחו את רבקה שימו אותה בשכם או בחברון או בכפר סמוע ישר יקלטו שהיא כוזרית פולשת ואין היא שיכית לעמי המזרח התיכון ,קחו יהודי אמיתי שימו אותו בואתם מקומות אין הבדל כי הוא בן הארץ הזאת ,אשכנזים לבנים יותר מסיד ואין להם שום קשר לעם ישראל .
כתוב תגובה ל- נבו
2
אין פלא שהמרוקאים דומים לערבים
  ביאליק   12/08/10 17:25
כתוב תגובה ל- ביאליק
בור, המרוקאים הם היהודים
  שם   13/08/10 18:39
יהדות מרוקו קמה לפני 2500 שנה, לפני חורבן בית שני. מכך, יהדות מרוקו קרובה יותר ליהודי בית שני יותר מכל קהילה יהודית אחרת. בנוסף, המרוקאים אינם ערבים אלה ברברים בעיקר. המחסום הגיאוגרפי של הריי האטלס השאיר את קהילה זאת מבודדת יחסית עד למאה ה17 בה עלו בהמוניהם לישראל עד כדיי שטבריה נקראה מקנס הקטנה. אמור, הציונות החלה בעליית יהודי מרוקו. אבל טמטום ובערות לא ישוכנעו ע"יי עובדות.
כתוב תגובה ל- שם
לשם ,אבל רבקה חושבת שהכוזרים
  נבו   14/08/10 00:56
שבאו לארץ והקימו את קיבוץ מעגן מיכאל הם בני ישראל .
וכל הזמן רבקה כותבת מאמרים על ישובים בגליל שחיו שם יהודים כאילו היא מגלה למישהו את אמריקה ,רק היא שוכחת שליהודי פולין בלרוס וכל הכוזרים היהודים אין שום קשר לסכנין לשפרעם לטבריה או לעלמה ,שם חיו יהודים מבני ישראל ,ולא חיו שם שם יהדים שלא קשורים לעמי כנען .
וצודק אתה האשכנזים הכוזרים שהם לא יהודים שמים מהעם ישראל נכסו לעצמם את ההסטוריה של עם ישראל כמו רבקה שפק ליסק .
בקיבוץ מעגן מיכאל איפה שרבקה שפק ליסק גרה בעבר עשו סלקציות של גזע על פי תורת הגזע הכוזרית לעדות המזרח ולא נתנו להם לגור בקיבוץ ,כמובן שזה רוב הקיבוצים התנהגו ככה .אבל בישראל מלמדים אותנו רק על התישבות הכוזרית שבאו במאה 19 ,אבל לא מלמדים אותנו על העליות של היהודים המקוריים מארצות ערב .וביאליק היה פודפיל בתל אביב וגם את זה מסתרים מהצבור .לא סתם רבקה שפק ליסק מוכנה למסור את עיר האבות חברון לפלסטינים כמו רוב הכוזרים האשכנזים כי הם לא באמת העם האמיתי שחי לו בכנען בעבר .
תשים לב שרוב האשכנזים הם חסרי אמונה באלוהים רבים מהם כופרים שונאי דת אוכלי חזירי בר .בקיבוצים לדוגמא וגם במעגן מיכאל ילדים שנולדים שם לא עושים להם ברית מילה .
הם לא יהודים באמת משורש נשמתם כל האמונה שלהם זה מסכה אחד גדולה .אנחנו המזרחים יש לנו אמונה ואנו אוהבים את ארץ ישראל מתןך הנשמה .האשכנזים הכוזרים אוהבים את הכסף ואת הנדלן כמו בקיבוצים האוכלי חזירי בר ,הם לא אוהבים את ארץ ישראל מתוך נשמתם כי הם גויים עוכרי ישראל שמוכנים גם למסור את ירושלים .תשאלו את רבקה שפק ליסק אם היא מוכנה למסור את ירושלים ןתראו שהיא תגיד כן ,למה תשאלו אותה לפני 1000 שנה שם הסיפור שלהם מתחיל של יהודי מזרח אירופה כל הלינסקים אנסקים שלא יודע מה הקשר שלהם לעם ישראל .הם פשוט ערב רב .רבי תנא ישמעאל שחי לפני 1800שנה {הוא לא היה אשכנזי }חזה וכתב שעם ישראל יחזור מהגלות אבל יהיה כאן עם שלא קשור לעם ישראל והוא ישלוט בעם ישראל והוא יהיה נגד ארץ ישראל ותורת ישראל כנראה זה אותם כוזרים שעלו לארץ ישראל כל הלינסקים אנסקים שמות של כוזרים שלא שייכים לבני ישראל והם הערב רב .לא סתם רוב הבוגדים בעם ישראל ,כמו ענם קם אורי בלאו דורית ביניש אהרון ברק ,הם באו ממזרח אירופה .בקיבוץ במקום בר מצוה האבא לוקח את הילד לצוד חזיר בר ואחר כך עושים על האש ,אנחנו נמצאים תחת כיבוש של עם אכזר שנוגד את עם ישראל ובני ישראל .
שכחתי רק אשכנזים הם רפורמים עוכרי עם ישראל כמו כל הקיבוצים .
כתוב תגובה ל- נבו
גזען!
  אשכנזי   14/08/10 02:09
אני אשכנזי ציוני גאה, שלא מוכן לחלק את ירושלים.
ויש המון כמוני.
הציונים שבנו את הארץ הזו באו מאירופה ותימן ושאר קצוות תבל. למה להשמיץ קבוצה זו או אחרת?!
- מעשה מגעיל
כתוב תגובה ל- אשכנזי
3
כל בור ועם הארץ מפתח תאוריות
  מוטי1   12/08/10 17:25
אין ומעולם לא היה קיים "עם" פלשתיני, ה"עם" הזה הומצא כדי להילחם במדינת ישראל ובהתישבותינו בארץ ישראל ועל כך דובר רבות וקיימות הוכחות רבות לכך, והופה.... מה קורה? קמים "חוקרים" הזויים, ומפתחים תיאוריות לגבי "עם" שלא היה ולא נברא, ועוזרים לאותו אספסוף וערב-רב התובע הכרה כעם. אני מציע לכל אותם "חוקרים" הזויים להפסיק לבלבל ת'מוח ולחפש לעצמם "נושאי מחקר" שאינם גורמים נזקים לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- מוטי1
רוב ערביי 48 הם מהגרים שהגיעו
  בתקופת המנדט   12/08/10 19:53
להזכירכם, בזמן שהבריטים חסמו את חופי הארץ בפני עליה יהודית, הגבולות היבשתיים היו פתוחים בפניה הגירה המונית של ערבים שנמשכו לכאן עקב הגאות הכלכלית. האנגלים עצמם היו זקוקים לכוח עבודה להקמה ותחזוקה של מתקני הצבא והמשטרה שלהם, והם עודדו הגעת כוח עבודה זול זה.
כתוב תגובה ל- בתקופת המנדט
ומאיפה יקבלו החוקרים תקציב????
  ירון זכאי   12/08/10 19:56
,כידוע אפשר להוכיח ב"מחקר" כל תאוריה הזויה שמבקש ממן ה"מחקר" להוכיח! מפקד האוכלוסייה שביצעו העותומנים פקד רק 15000 תושבים בסוף המאה ה-19. מתוכם יותר מחצי יהודים, השאר רובם נוצרים ומעט מוסלמים. אח"כ באו האנגלים ועודדו ערבים מסיבות של מדיניותם הכוללת במזה"ת להתיישב, ומנעו בספרים לבנים עליית יהודים. "העם הפלסטינאי" הומצא על ידי המודיעין הבריטי הישר מתוך התנ"ך (פלסטינאים=>פלישתים במהדורה הבריטית של התנ"ך). אבל מבלי לשים לב השם שנבחר מתאר עם שהיהודים הכחידו לאחר 300 שנות מלחמה של מלכי ישראל! כל הפבריקציות המתוארות היטב בספרי זיכרונות של קציני מודיעין בריטיים, העם הזה לא קיים גם היום. אי אפשר לדלג על 3000 שנה בהם הוא נעדר ולהגדיר קבוצת ערבים כממשיכה של העם הנכחד. בדרך דומה אפשר להקים לתחייה גם את הכנענים, החיתים, הפריזים...! אנשי החמאס זורקים את אנשי הפת"ח מגגות עזה, כתגובה על רצח והפליית אנשי חמאס ביהודה ושומרון. ברור שהפלסטינאים אינם נוהגים כעם כלפי עצמם, אפילו לא כמוסלמים במוסלמים!!!! כדי "להמציא" עם צריך למצוא קבוצה אתנית מיוחדת, בעלת שפה מיוחדת, תרבות, דת, קשר למולדת, וכדומה. לפלסטינאים אין שום מאפיין ייחודי שמבדיל אותם מסתם ערבים אחרים. אגב על פי הגדרה מדעית מקובלת זאת אין עם אוסטרי (סתם נאצים בשנת 1938) שקיבלו את היטלר "האוסטרי" כמנהיגם החוזר בראש גרמניה המאוחדת. כך גם אין עם "אוסטרלי"...כאשר האוסטרלים שפכו דמם למען האנגלים בשתי מלחמות עולם...ומוסיפים להילחם בימנו בעיראק ואפגניסטן. לא מספיק תואר בהיסטוריה כדי להמציא עם. הבלוף לא יחזיק מים!!!! ה"עם הפלסטינאי" מפרנס עריצים ערבים, מכוני מחקר, ארגוני שלום, מקבלי פרסי נובל, עיתונאים, ושפע אידיוטים שימושיים. למה לנקב ככברה אגדה כה מוצלחת ?! כאשר אפשר לעלות על העגלה של המחקר המזויף ולהתפרנס יפה מספרים, מחקרים, ובלופים שמישהו ממן כדי לקדם מדיניות של רצח יהודים!!!!!! אגב מה דעתם של כל אותם חכמים להתחיל לחקור את העם היהודי, אשר אין ספק לגבי קיומו, יחודו, קשריו לארץ, ובעיותיו האמתיות, אשר באמת מצריכות פתרון....כנראה שלזה אין מימון ממכוני מחקר, קרנות שלום, וממשלות זרות!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
אותו דבר אין קשר
  נבו   13/08/10 00:43
ליהודי מזרח אירופה ולעם ישראל ,מספיק להסתובב באיזה קיבוץ או בבני ברק או ברמת אביב ולראות שהאשכנזים לא באמת יהודים שמים אלא שקבלו את היהדות .אז איך אפשר לדרוש מדינה ולשקר את כל העולם שאשכנזים הם יהודים מארץ ישראל .
כל הרוסים שעלו לארץ הם באמת יהודים מארץ ישראל לשעבר, אין להם שום קשר לעמים השמים .
החלוצים בני הקיבוץ הם יהודים מארץ ישראל במקור אין להם טיפת דם יהודי שמי טהור .זה ערב רב של עמים סלאבים כוזרים ומעט גרמני שקבל את היהדות .
בעולם עשו מחקרים ובדקו שמעל מ95 אחוז מיהודי אירופה מקורם מתוך גיור גדול והם אינם מבני ישראל .רק בארץ כל שני וחמישי המדענים ואנשי אקדמיה שקרנים אומרים שלאשכנזים יש מרכיב שמי קדום לא היה ולא נברא זה שקר גדול ,במכון יצחק בן צבי יש אלפי מסמכים לגבי הגיור הגדול של יהדות מזרח אירופה ,אבל אף אחד לא רוצה שנדע את האמת לגבי האשכנזים ,הם מפחידים שהאמת תצא לאור ואז יגלו שהציונות האשכנזית בנויה על שקר גדול .
כתוב תגובה ל- נבו
תשמע יא ערבי אני לא אשכנזי אבל
  tr   13/08/10 08:59
בדקו גם את זה במחקר גנטי
youtube.com
אל תספר לי שכהן מגלות אירופה זה לא אותו כהן משאר הגליות
קח תתחת ל500 המדינות שיש לך ועזוב אותנו בשקט כי היגעו מים עד נפש החזירות שלכם לא יודעת גבולות חסר לך אדמה יא מצרי שלא תנסה לגנוב אותו על ידי שקרים מעמים אחרים אה שחכתי אתה "פלסטיני" כן
כתוב תגובה ל- tr
זה נכון לגבי ה5 האחוז
  נבו   13/08/10 09:33
גן הכהנים ,אבל שאר יהודי מזרח אירופה קבלו את היהדות לפני 1000 שנה והם אינם מעם ישראל ,תפסיקו להכניס את מגורשי ספרד כי הם ה5 אחוז מהיהודים השמים שבאו למזרח אירופה ופגשו קהילות של סלאבים כוזרים וטטרים שהתגיירו .
באמת ככה נראו יהודים כמו האשכנזים הליטאים או הלטבים הם יותר לבנים משלג .למה אתה מפחדים מהאמת שרוב יהודי אירופה הם לא יהודים מארץ ישראל .במכון יצחק בן צבי יש ראיות ומסמכים לגבי מוצא של רוב יהודי מזרח אירופה שהם אינם יהודים שמים .מי שלא מפחד מהאמת שיכנס ויקרא את דוקוטר יצחקי אהרון הוא עשה מחקר לגבי האשכנזים והמדינה מסתירה את הידע הזה מהצבור .רוב בני הקיבוץ שעלו בעליות הראשונות הם כוזרים סלאבים שהתחפשו לכנענים .אין להם שום קשר לעם ישראל .יהודים מתחלקים לשתים יהודים שקבלו את הדת לפני 1000 שנה ויהודים מארצות האיסלאם והבלקן וה5 האחוז הנותר וגם חלק מהפלםטינים .תבינו זה עם אחר לגמרי מזרע יפת שהתפתח בערבות רוסיה עם הממלכה הכוזרית נפל ואז השבט הזה נדד למזרח אירופה וחלק משבטים סלאבים קבלו את היהדות וכך נוצרו הקהילות היהודיות במזרח אירופה .וכך נוצר מיקס עם האשכנזים והערב רב החדש .
כתוב תגובה ל- נבו
מה אתה מדבר שטיות
  tr   13/08/10 11:06
הרעיון של הדבר הזה בגדול פשוט, בגלל שאחרי האינקזיציה נדדו הרבה מהיהודים הספרדים לאירופה (יהדות ספרד ואשכנז נוצרו בעיקבות חורבן בית שני אלה שגלו לרומא וגרמניה נקראו אשכנזים על ידי אלה שגלו לספרד(הגרמנים הם בני אשכנז יפת ואדום) שזיהו את אלה שהיגעו למה שאנו מכירים כגרמניה זא" אלה החיים עם בני אשכנז) למשל פרדמן הם צצאצי הבעל שם טוב מספרד ונוצר מצב שרובו של העם היהודי היה במזרח אירופה ואז באים ערבים כמוך מתוך רעיון שאם יצליחו לקחת ולשלול את הקשר של יהודי אירופה לשבט יהודה בני ישראל הם יחסלו את הקשר לקרוב לשמונים אחוז מהעם היהודי וה20 הנותרים זה קטן אליהם אפשר לעשות זאת בדרך צבאית של ערבים פולשים ורקובים כמוך ואז אפשר לגנוב עוד מדינה כמו שגנבו מכורדים למשל, מה שאתה אומר עם כל המחקרים משממומנים בטח על ידי הקרן החדשה לישראל אין קשר למציאות באו תבחר אשכנזי ברחוב תשווה בבדיקה גנטית ליהודי מספרד,פרס,יהודים ערביסטים(אלה שנשארו ולא גלו),עירק וכו" לא לאתיופי תגלה אותם גנים כי זה בעצם שבט .
"ו5 אחוז הההההה אתה מבין שלא יכול להיות שכהן מגרמניה זה לא אותו כהן מעירק אז אתה מצמצם נזקים"
אני יהודי גירוש בבל עירק בית ראשון אני גם לא יהודי יא מצרי נו איך היהודים בנו מדינה יפה נכון יש לך איטרנט וכן" אז אתה רוצה את זה נכון אתה "פלסטיני כן" ואם אני יביא לך לינק לבדיקה גנטית שמוכיחה שיהודי אשכנזי יותר קרוב בגנים לבדואים(זה הערבים אתה יודע את זה יא מצרי) מאשר יהודי ספרדי או אפילו יהודי עירק גאורגיה פרס וכו(יהודי מזרח ,מדינות ערב)" מה תגיד אז שהבדואים לא ערבים ההההההההה לך עזוב אותנו אמת עלק.
כתוב תגובה ל- tr
ל tr שאלה ,איך אתה מסביר
  נבו   13/08/10 21:14
שהמזרחים והפלסטינים דומים מאוד ,וכל מיני אשכנזים כוזרים שבאו לארץ לא דומים לא למזרחים ולא לפלסטינים .

תשמע אני לא מהקרן החדשה כי אני לא כוזרי אשכנזי ערב רב
רק אשכנזים כוזרים הם מהקרן החדשה .

צריך לבדוק את מוצא הכוזרים אשכנזים שבאו מאירופה ,אף דוקוטר להיסטוריה אשכנזי או כוזרי אין לו זכות לכתוב על פלסטינים שחלקם הם מבני ישראל שהם בעמצם כל האנשי האקדמיה הם ערב רב שבא ממזרח אירופה .תכנס לאתר של יצחקי אהרון תקרא מה שרבקה הדוקטור להיסטוריה לא רוצה שנדע ,שהיא ורוב האנשים שחיו במזרח אירופה הם אינם שמים ,אני לא אויב העם היהודי ,רק אשכנזים כוזרים שהם לא משורש נשמתם יהודים הם האויב העם היהודי ,ובטח גם לא אחינו הפלסטינים .

תשמע איש יקר במקום שישראל תגייר את הפלסטינים היא מביאה עוד כוזרים סלאבים גויים עוכרי ישראל בנשמתם המדינה הביאה כבר מעל מיליון גויים שתאמין לי שהגויים האלה הרבה יותר רעים ועושים נזק לעם ישראל .לא סתם רוב הכוזרים האשכנזים האוכלי חזיר מוכנים לחלק את הארץ הזאת לשתיים כי הם לא באמת יהודים הם ערב רב ,ושוב אני מדבר על ערב רב לא על יהודים משבט יהודה שחלקו הקטן בא גם לאירופה ,כל השאר זה ערב רב שלא קשור לעם ישראל ,ורבים מהערב רב זה הכוזרים מהקרן החדשה לישראל תושבי קיבוץ למינהם וכל האשכנזים מהאליטות ,וכמובן כל מיני אנשי אקדמיה שקרנים שהם בעצמם לא יהודים אלא כוזרים סלאבים ממזרח אירופה.
כתוב תגובה ל- נבו
משיח בן דוד גם הוא אינו יהודי
  אלון פלג   13/08/10 15:03
כי דוד היה בן לסבתא מואביה. דת ישראל אינה גזענית ומקבלת מי שבאמת רוצה להיות יהודי. למרות זאת מחקרים גנטיים הוכיחו שמוצא האשכנזים הוא מהמזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
חכם בלילה
  שיבוש   13/08/10 07:59
להזכירך, גם עם יהודי לא היה, לפחות עד הרצל וכנראה לא לפני היטלר. היתה דת זרה ומוזרה. מי יכול לקבוע מתי קובץ בני אדם מתגבש והופך לעם? בטח לא אתם(גם לא אני)
כתוב תגובה ל- שיבוש
4
ברוב ארצות האסלאם היהודים
  פשוט נטבחו   12/08/10 19:34
הקביעה כאילו מצב היהודים תחת האסלאם היה טוב יותר עלולה להתפרש כקביעה כוללנית, ולא כך היא. ברוב ארצות האסלאם בתקופות לא מעוטות למשל במרוקו, בתימן ועוד, היה מעשי טבח נוראיים ביהודים שרק השואה נוראה מהם. לגבי ארץ ישראל, עדיין עובדה היא כי התקופה המוסלמית (הראשונה, להבדיל מתקופת הממלוכים עליה את מדברת), היא התקופה שבה אבד הרוב היהודי שהיה בארץ ישראל עד אז.
כתוב תגובה ל- פשוט נטבחו
ואז שבאו לארץ האבות
  נבו   13/08/10 04:59
שלהם מה קבלו שואה כלכלית דתית תרבותית עוני השפלה גזענות מהעם האשכנזי ,לעולם לא קבלנו יחס גזעני מצד הערבים כמו מהאשכנזים .בנוסף הערבים לא חטפו לנו ילדים למכור אותם לאשכנזים או להעביר אותם לניסויים רפואיים .בנוסף הערבים והשלטונות שם לא עשו לנו ניסוי רפואי במכונה שפולטת קרינה רדיו אקטבית שבעקבות כך מתו עשרות אלפי מסרטן בזכות דוקטור שיבא והשליחים האשכנזים הציונים .על מה אתם מדברים העם הכי שיהודי המזרח שהם היהודים מארץ ישראל שסבל הם רק מהאשכנזים .הציונות האשכנזית נוגדת את עם ישראל האמיתי .
אין שום קשר בין ציונות אשכנזית לבין ארץ ישראל האמיתית .
ועוד משהו להוסיף 2000 שנה שמרנו בקנאות את המסורת ואת הדת ,עד שפגשנו בעם האשכנזי שגרם לרבים מבני ישראל להיות כופרים ,ערבים לא גזרו פאות לילדים והורדו כיפה מהראש ,אבל אשכנזים עשו וגם עשו ,אלוהי ישראל לא יסלח לאשכנזים על השואה המזרחית שעברו על ידי העם האשכנזי .
כתוב תגובה ל- נבו
5
שום מיליון וחצי, מקס' 10% סה"כ
  כושר נשיאה של א"י   12/08/10 21:14
גם היום, לאחר יבוש ביצות המלריה העתיקות
וכל החקלאות המודרנית מאוד,
90% מהחיטה והשעורה יובאות + רוב הבשר.
גם ב65 שנות הציונות המעשית שטרם המדינה
חלק גדול מאוד מהעולים ברח לחו"ל, מהעדר פרנסה לתזונה.
כתוב תגובה ל- כושר נשיאה של א"י
6
רבקה תעשה מחקר לגבי האשכנזים .
  נבו   13/08/10 00:28
מעמיק למוצא יהודי מזרח אירופה שהם אינם יהודים שמים .
החוצפה הכי גדולה זה לבוא לעולם ולהגיד שאנחנו האשכנזים ממזרח אירופה יהודים שמים ,אין שום קשר לאשכנזים ממזרח אירופה ליהודי ארץ ישראל .קהילות שלימות של כוזרים וסלאבים התגיירו וכך נוצרו הקהילות הגדולות של מזרח אירופה בעיקר יהודי פולין .לאשכנזים אין שום קשר לעם ישראל והטענה הערבית מוצדקת האשכנזים נקראים פולשים ואין להם זכות אבות לפלשתינה .מעל 95 אחוז מיהודי אירופה אינם קשורים לעמים השמים שחיו בעבר בארץ ישראל ,רבקה לוקחת את הקושא של היהודים השמים קרי המזרחיים וכותבת מחקרים שיהודים חיו כאן בעבר ובכפרים כמו צפת סכנין וזה נכון ,אבל יהודים אשכנזים אין להם שום קשר למזרח התיכון .המזרחים והאשכנזים זה שני עמים שונים ללא קרבה גנטית .אני מוכן לעשות בדיקה עם כל אשכנזי ובמיוחד עם רבקה ולהוכיח לה שהיא בעצמה לא שמית והאבות שלה לא חיו מעולם בארץ כנען .במדינת ישראל חיים מעל 50 אחוז לא כולל הרוסים הגויים שהם לא יהודים שמים מארץ ישראל אלא מתוך גיור גדול שהתחיל במאה 7 והסתיים במאה 10 באזור פולין של היום .ולאחי בני ישראל מאירופה צאצאי רשי לדוגמא וקהילות הישנות יותר לפני הגיור הגדול בהסטוריה ,הכוונה שלי לא לכם.רבקה לדוגמא מכירה משפחות כוזריות שבאו לארץ וחיים בחולון .
כתוב תגובה ל- נבו
שמעתה על האיקוזיצה
  tr   13/08/10 09:12
רוב אלה אשר היום נקראים אשכנזים יותר מחצי מהם הם מספרד אחרי האיקויזיצה מה שברח היגע לרומניה טורקיה הולנד צרפת גאורגיה וכו"
הבעל שם טוב מה שערבי כמוך לא יכיר היה מגרוש ספרד באשכנז(מזרח אירופה)
כתוב תגובה ל- tr
7
רוב המחקרים
  ע.ג4   13/08/10 06:48
רק "מחקרים" שנעשו על ידי אנשי השמאל החום טוענים שהפלשתינים הם צאצאי היהודים. המטרה של ההבלים האלה היא ברורה - לחסל את הליגיטימיות של הציונות וישראל כדי להקים במקום ישראל מדינה פלשתינית "על פי זכות אבות בתנ"ך". כרגיל כשלשמאל החום אין עובדות הוא מיצר נרטיב כלומר כמו גבלס הוא מתחיל לספר שקרים בתקוה שיאמינו להם.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
8
אין יותר אשכנזים, השואה התחילה
  וישראל סיימה   13/08/10 10:20
הויכוח לעיל אינו רלבנטי למאה ה21, בניגוד למאה ה19.
היום ישנן 2 קבוצות אחרות:
א. ישראלים, שהם ערבים מסוג אנארכיסטי במיוחד.
ב. אמריקאים, שהם היספנים מסוג אנארכיסטי במיוחד.

שתי קבוצות אלה, אינן יודעות יותר ציביליזציה מהי.

החרדים הליטאים, בארץ ובאנטוורפן, נותרו קבוצת ביקורת
אם כי גם הם מתערבבים ב'ספרדים' ומושפעים ממגמות של צרכנות ופמיניזם, בניגוד לתרבות הצפון-מזרח אירופאית הפטריארכלית
והספרטנית.
כתוב תגובה ל- וישראל סיימה
9
מחקרים גנטיים מוכיחים ההפך
  אלון פלג   13/08/10 14:58
חלק מערביי ארץ ישראל הנם יהודים. ראשית חלק מהנוצרים היו יהודים. חלק ממנהגי הקבורה האבלות של חלק מהערבים מזכירים יותר את היהדות מאשר את האסלאם. מספיק ללכת לכפר קדום ולראות את האנשים שם, הם לא נראים ערבים. בכפר יאטה שבדרום חברון על חלק מהבתים יש מזוזות ומגן דוד. חלק מאוצר המילים של הערבית המדוברת הארץ ישראלית יש מאות מילים בארמית, יש בחלק מהמקומות שמירה על השם העברי הקדום. יש אתר אינטרנט the-engagement.org שטוען שלפחות חלק מהערבים הנם יהודים. חבל שלא ניתן להתעלם מהפוליטיקה ולבצע מחקר מדעי מקיף כדי להבין מה מקור ערביי ארץ ישראל. התוצאות עשויות להפתיע את כולנו.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
זה לא בעיה לדעת מאיפה אותם
  tr   13/08/10 18:46
ערבים אם הם במקור יהודים או לא זה בשם המשפחה דרך אגב אתה צודק אבל מדובר באחוזים בודדים אולי 1 ,2 אחוז וגם בתוכם צריך עוד לבדוק כי אם משיהו ממוצא בדואי הוא קרוב מאוד ליהודי הדרך הכי טובה זה בשם המשפחה למשל זכריה,קוזייבה זה שמות משפחה שלנו תמצא אותם שם.
כתוב תגובה ל- tr
10
אני חייב לשבח אתNEWS
  נבו   13/08/10 23:08
שנותנים במה גם לדעות אחרות ,אצל רבקה שגם כותבת מאמרים באתר אמגו בעניין הפלסטינים ויהודים ,שם יש סתימת פיות והיא מוחקת תגובות שהם לא מתוך העולם הסגור שלה העולם המזרח האירופאי .אם תכתבו דעה שונה מרבקה ישר היא תמחוק אותה ,היא מאשרת תגובות רק שהיא אוהבת ולא נוגדות את האמת שלה .לא מזמן היא כתבה מאמר על כוזרים והאם הם יהודי מזרח אירופה ,היא לא נתנה להשחיל מילה שם .קודם כל כל העולם יודע שמעל מ95 אחוז מיהדודי מזרח אירופה הם לא יהודים שמים בכלל .ואם כל העולם יודע אז בטח יש כאן משהו מסריח שהמדינה האשכנזית הכוזרית הגזענית רוצה להסתיר .
רוב ני הקיבוצים שעלו בעליות הראשונות הם כוזרים סלאבים אתאיסטים שלא קשורים לעם ישראל בנוסף רוב הקיבוצים נשלו את הפלסטנים מאדמתם שחלקם מעם ישראל ,בנוסף תושבי הקיבוץ עשו שואה לעם המזרחי היהודי שהוא עם ישראל האמיתי ,וזה כולל חטיפת ילדי תימן ,ילדי הגזזת בוצע על ידי דוקוטר שיבא ותושבי קיבוץ ותיקים שגרמו למוות של עשרות אלפים של מזרחים למות מסרטן ויסורים קשים ,בנוסף במי הקיבוצים הכוזרים הסלאבים ניצלו את עדות המזרח בעבדות ,כמו גם הקיבוצים הם הגנבים הכי גדולים בארץ ונצלנים .אין שום קשר ליהודי אירופה המזרחית שבאו לפלשתינה ולעם ישראל ,אדרבה הם ערב רב ,תושבי הקיבוץ הכוזרים אשכנזים עשו שואה לעם ישראל גזרו פיאות ליהודים העיקר לא לשמור על תורת ישראל .
רבקה טוענת טענות שקריות שיהודי מזרח אירופה הם שמים אבל הם לא אין זכות בארץ ישראל ,הפלסטינים שהם חלק מעם ישראל לא חיבים דין וחשבון לאף כוזרית שקבלה את הדת וחייה בתחפושת של יהודיה שמית .
כתוב תגובה ל- נבו
11
אלון פלג ואני ראיתי תמונה
  מייאו   14/08/10 13:03
של ביל גייטס עם שלוש שדיים
כתוב תגובה ל- מייאו
בלי קשר לפוליטיקה
  אלון פלג   14/08/10 21:02
ראוי היה לקיים מחקר מדעי מקיף על מקור ערביי ישראל. בשירות המילואים שלי בישוב קדומים ראיתי ערבים מהכפר קדום והם בהחלט לא נראים כמו ערבים, אלא יותר כמו יהודים. אם נתעלם מהפוליטיקה, הדעות הקדומות אולי נגיע לחקר האמת ונגלה מספר דברים מפתיעים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
לאלון פלג שאלה
  נבו   14/08/10 22:39
איך נראים יהודים ומה זה יהודים ,האם ערבי קדום דומים לרבקה שיפק ליסק או שהם דומים יותר לעדות המזרח ,אני בטוח שהם דומים יותר למזרחים ולא לרבקה שיפק ליסק .
כתוב תגובה ל- נבו
שאלה טובה
  אלון פלג   15/08/10 11:16
כי היהודים התפצלו לכל העולם. מצד שני אם תסתכל על הערבים בארץ, שים לב שגם בקרבם יש שונות רבה. יש ערבים שהגיעו מעיראק , יש שהגיעו ממצרים, יש שהגיעו מהקוקז ( בכלל לא ערבים) , יש תורכים, יש הודים, יש אפגנים. יש דמיון מפתיע בין ערביי כפר קדום ליהודים. אני חושב שזה יהיה מחקר מדעי מרתק "מקור ערבי ארץ ישראל" כדי לענות פעם אחת ולתמיד מי הם ערבי ישראל.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
12
רבקה אשת אקדמיה המאמר הבא .
  נבו   14/08/10 20:38
המאמר הבא שלך בNEWS צריך להיות מוצא האשכנזים והאם לכוזרים יש זכות לחיות בארץ הקודש .
א-כמה אחוז מיהודי מזרח אירופה הם שמים .
ב-כמה אחוז מקיבוצי הארץ אוכלים חזירי בר ושפנים
ג-כמה אחוז מקיבוצי הארץ אינם עושים בר מצוה וברית מילה לילדי הקיבוץ הכוזרים.
ד-כמה אחוז מיהודי אירופה הם מגזע יפת שממנו יצא גם הגזע הארי.
ה-כמה אחוז מהכוזרים מוכנים לחלק את ירושלים .
וכמה אחוז מהכוזרים עשו פשעים לעדות המזרח ,קרי חטפו ילדים ומכרו לניצולי שואה כוזרים .
ו-כמה אחוז מבני הקיבוצים הכוזרים השתתפו במחקר של הצורר דוקטור שיבא הכוזרי ארי וגרם לעשרות אלפים למות ביסורים.
ז-כמה אחוז מבני הקיבוץ הכוזרים שאת טוענת שהם מהעם הנבחר צדים חזירי בר למאכל
ח-כמה אחוז מהכוזרים בני הקיבוץ הם אנטישמים .
ט-עוד מחקר שתעשה האם בכלל הייתה אנטישמיות באירופה כי הכוזרים הם לא שמים ולכן לא הייתה אנטישימיות ,באירופה שנאו כוזרים רודפי בצע וחמדנים שהתחפשו לעם היהודי.
כתוב תגובה ל- נבו
לנבו היקר
  יגאלרה"ע   15/08/10 03:38
1.תרגע
2.תחליף רב
3.תחליף תחביב
4.תגש ליעוץ נפשי דחוף
5.תמצא תחביב מרגיע שלא גורם לך לחפש למה למרות שאתה כלכך מיוחד לא הולך לך


לעובדות

1.הכוזרים היו עם נודד שהתישב לחופי הים השחור והים הכספי
כמו הקזחים הם היו מלוכסנים
2.לא סתם היהודים התחילו לחשב לפי האמא ולא לפי האבא
ובכל אוכלוסיה אנושית כ 25% מהילדים לא שיכים לאבא
בגלל זה יהודי רוסיה דומים לרוסים יהודי אתיופיה דומים לאתיופים ויהודי מרוקו דומים לברברים ויהודי תימן דומים לתימנים,..... ומידי פעם לזוג נורדים עם עיניים כחולות נולד ילד בעל עינים חומות והם מתגרשים.
3.מי שמחק את הכוזרים מההיסטוריה של העם היהודי זה האשכנזים ולא הספרדים(מאוד מחמיא להיות בן העם הנבחר צעצע למעמד הר סיני עם שיוך דם לאברהם) וחבל כי זה היה פרק מדהים בהסטוריה היהודית(בלמו את התפשטות האסלם לתוך רוסיה)
4.תפתח את התנ"ך תקרא את ספר יהושוע ותבין שלא בדיוק קיים "גזע" יהודי תהור של יוצאי סיירת הר סיני
ובאיזה צבע בדיוק היה דוד המלך ?
5.המרחק בין הרוסים להתיהדות לא היה רב כל כך וזה בזכות הכוזרים ולא בזכות רב צפון אפריקאי "תהור"
6.אף פעם לא היה משתלם להיות יהודי באירופה כך שגם אם אתה צודק אותם הכוזרים הוכיחו נאמנות ליהדות הרבה יותר גדולה מאשר כל יהודי יוצא ארצות איסלם.
7.משום מה יהדות אירופה חולקת מחלות גנטיות עם פלסטיניים,תימנים,עירקים ולא עם צפון אפריקיים
8.ע"פ דבריך הכוזרים היו בעלי יכולת על טבעית מדהימה
והצליחו לנדוד ממערב למזרח במקום ממזרח למערב 400 שנה לאחר שחדלו להתקיים בתור עם מאורגן.
כתוב תגובה ל- יגאלרה"ע
13
קריאה מעומק הלב לשר אלי ישי
  מצביע ש"ס   15/08/10 03:44
אנא כבוד השר, כאשר הינך מגרש מכאן 400 ילדי עובדים זרים, צרף אליהם את נבו.

לא יודע אם הוא כוזרי, ערבי, או סתם אדיוט, אבל יהודי הוא לא.

כי יהדות אינה רק מוצא אתני או דת.
כתוב תגובה ל- מצביע ש"ס
14
פרצופה האמיתי של רבקה
  נבו   16/08/10 05:26
רבקה מפחדת שיהיה כאן רוב שמי אמיתי בארץ ישראל ,והיא תעשה הכל להמציא דברים שכאילו שחלק מהערבים כאן לא היו יהודים בעבר ,אתם יודעים למה כי רבקה רוצה לשמור על הגזע הלבן הגזעני במדינת ישראל היא מפחדת לראות כאן רוב שולט של מזרחים גם יהודים וגם ערבים .רבקה לא רוצה שלום וגם היא לא אוהבת את ארץ ישראל היא פשוט רוצה שהרוב הלבן הכוזרי הגזעני ימשיך לשלוט על המזרחים והערבים .כמו שהיא שונאת ערבים ככה היא רואה את המזרחים שהם יהודים מארץ ישראל ולא כוזרים מעיירה כוזרית אנטישמית במזרח אירופה.
רבקה זה לא יעזור לך כל העולם ידע שמוצא האשכנזים ממזרח אירופה הם לא יהודים מארץ ישראל והם פולשים שאין להם זכות לחיות בארץ ישראל .אנחנו כבר מפיצים את זה ברחבי העולם את השקר הגדול ויש תגובות חמות וכולם יודעים שרק המזרחים וחלק מהערבים הם ההמשך של בני ישראל .ואתם ערב רב עוכר ישראל.
כתוב תגובה ל- נבו
15
טענות רבות שגויות
  צבי מסיני   10/10/10 22:20
1. בזמן הכיבוש הערבי היו בארץ כ-570 אלף בני עם ישראל, רובם יהודים, והיתר שני מיעוטים, שומרונים, ונוצרים בני עם ישראל. בשיחה עם הד"ר רבקה ליסק לפני כשנתיים היא טענה בפני שהיו רק 100,000 יהודים בשנה האמורה (640). עכשיו המספר כבר הגיע ל-150,000. כלומר בין 2008 ל-2010 נולדו אצל רבקה עוד 50,000 יהודים בשנת 640.היא הודתה אז שהנתון הוא ספקולציה כי אין שום מסמכים על המספר. אבל כשהראיתי לה שהיסטוריון ערבי כתב שבזמן הכיבוש הערבי רק בקיסריה רבתי היו 200,000 יהודים, וזה כנראה המסמך היחיד שנמצא, אז המסמך הזה בעיניה פחות טוב מהספקולציה כי הוא נכתב על ידי ערבי.גם זה שהנוצרים היו רוב בארץ בתחילת התקופה הממלוכית אין לה כל בסיס והיא רחוקה מרחק רב מהאמת. אלה היו אז מיעוט לא גדול. ללא קשר למספרים, רבקה עצמה סיפרה לי על משפחה מרונית המהווה שני שליש מתושבי גוש חלב (ג'יש) שידוע מוצאה היהודי. 2. הטענות לגבי יהודי אשכנז ככוזרים נכונות רק לגבי מיעוט שלהם. בדיקות גנטיות וכן מנהגים יהודיים רבים שמצאנו בקרב הפלשתינאים מראים שמכל היהודים, האשכנזים הם אלה היותר קרובים לפלשתינאים. האחרונים קרובים לכל היהודים אבל קרובים עוד יותר ליהודי רומא ולאשכנזים.לפי הערכות שונות, בעיקר גנטיות, שיעור הכוזרים בקרב היהודים האשכנזים נע בין 12% ל-28%. 3. הטענות לגבי כל מיני גורמים זרים שהגיעו לארץ בתקופות שונות נכונות, אלא שמספר רובם בטל בששים מול אוכלוסיית הקבע של הפלשתינאים ממוצא עם ישראל וקצת פלשתינאים ממוצא אירופאי. אחת הקבוצות היותר גדולות הזרות לכאורה הם הכורדים, שהתיישבו כאן כשהגיעו כחלק מצבאו של סאלח א-דין. לפי עדותם בהווה כולם הם חלק מבני שבט הלבאני הפשטוני שעבר מאפגניסטאן של היום לכורדיסטאן, לפני ימי סאלח א-דין. הם יושבים היום במזרח ירושלים 48,000 ובחברון 6,000. שבט הלבאני, לפי הרב אביחייל, הוא שבט לוי הישראלי. מה שמחזק טענה זו ביותר היא העובדה שבקרב הכורדים נמצא גן כהנים בשיעור של פי חמישה מאשר אצל היהודים. 4. מצער לשמוע טענות גזעניות נגד הד"ר רבקה ליסק. טענותיה נובעות מהמקובל בין חוקרים והיא אינה מחדשת דבר פרט לכך שהיא כותבת כיום על הנושא. עקב הטעות המקובלת והנובעת מחד, מהעדר נתונים מספיקים, ומאידך מזלזול בהסטוריון ערבי, רק על בסיס ערביותו, וזאת בתקופה שהערבים השיגו נצחונות מפוארים, פסלו חוקרים את טענותיהם של בלקינד, בן צבי ובן גוריון. בכך הם גזרו עלינו עשרות שנים של שפיכות דמים. ד"ר ליסק רק מנהלת את קרב המאסף להצלת כבודם המקצועי של אותם ספקולנטים מהם למדה. אין לזה אצלה שום קשר לגזענות.
כתוב תגובה ל- צבי מסיני
לצבי
  ערבי   16/02/11 19:20
אנתא חמאר הכורדים הינם ערבים מקור הכורדים ערבים ואני אומר את זה לכולכם שתבינו פעם 1 ולתמיד שכורדים הם ערבים הם הסתננו לפני מאות שנים מכוויית סעודיה עיראק ובנו לעצמם זהות כורדית תפסיקו להסתמך על הערכות ויקיפדיות וזובור אז חאלס
כתוב תגובה ל- ערבי
16
מה אתם מתיחסים לריבקה
  דרוזית מהגולן   20/05/11 16:15
היא לא מבינה בעולם הערבי שלנו אני בת ליוצא כורדים מעירק והכורדים הם ערבים אני ערביה גהה ריבקה מחבובה אללה ירחמו את תתעסקי באירופה שלך לא איתנו
כתוב תגובה ל- דרוזית מהגולן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il