s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ד"ר א', ניצב א' בר-לב, ניצב א' פרנקו
מאת: אבי דוידוביץ  |  23/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ועל זה נאמר: "ייענש בחטאו"
  חשדנית   23/11/10 09:10
אחרי שהפעילו את שיטת תפירת התיקים על אזרחים תמימים, עכשיו השוטרים מפעילים אותה זה על זה. ועל זה נאמר: "ייענש בחטאו". ושיהיה לכם בתיאבון !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
דבידוביץ ה"גאון"..?????
  קציני משטרה   23/11/10 09:56
מי אתה שתמתח ביקורת מר דבידוביץ' ה"גאון"...הרי אתה עצמך לא היית כוכב גדול במשטרה.... מי שמך בכלל לפתוח פה? אינך בר סמכא וגם לא בר קמצא.
כתוב תגובה ל- קציני משטרה
טובל ושרץ בידו
  יאיר אלמוג   23/11/10 14:59
דוידוביץ לוקה למרבה הצער בזכרון חלש. שכח את מעלליו.....וחורץ לשון בשמה של הערכיות.
המשך להופיע ולהתייהר באמצעי התקשורת האלקטרונית בתפקידים אותם מלאת בעבר ללא הצלחה יתרה, בלשון המעטה...
כשפניך על המרקע, אני נותן לעיני חופש ומנוחה ממנו.
כתוב תגובה ל- יאיר אלמוג
לפחות הוא מביע בגלוי את דעתו
  משה11   23/11/10 19:27
שלא כמוך שפן סלעים ששופך רפש באלמוניותו זכותו להביע דעתו ואם טועה הוא לדעתך וטוב שיבחרו קצינים מפופקים שיבושם לך ולחבר מרעיך
כתוב תגובה ל- משה11
לבחור את מי שלא נתפס...!
  דוידוביץ התמים   24/11/10 06:33
כתוב תגובה ל- דוידוביץ התמים
3
הבהרה לקוראים
  אבי דוידוביץ   23/11/10 10:03
קוראים יקרים,
הרשימה נשלחה למערכת לפרסום אתמול בצהריים, יום ב' 22.11.10, לפני שיצאה בערב ההודעה כי ניצב בר-לב חשוד גם באונס.
כתוב תגובה ל- אבי דוידוביץ
4
למה לא נסגרים בתי הבושת?
  אין אכיפה על זנות   23/11/10 10:18
כתוב תגובה ל- אין אכיפה על זנות
5
איזוכתבה שטותית, לא שווה תגובה
  מוטי1   23/11/10 10:41
כותב שטותניק ומגמתי.
כתוב תגובה ל- מוטי1
6
האין בזה פגם שמנכל מישרד
  הנני העני ממעש   23/11/10 11:36
ממשלתי מחפה על מעסיקו ,הכוונה לליברמן למעלה מ9 שנים עברות,. עברות ,מתי ינקו כבר את הדיר, יה ריבון עולם.הסירחון גורם למחלות.ואסונות.
כתוב תגובה ל- הנני העני ממעש
7
על חטא היוהרה
  גימלאי מן השורה   23/11/10 12:23
כיוון שהכותב ביקש להרשים את הקוראים במושג הלקוח מהליך בחירת האפיפיור, כדאי שיזכור ערך נוסף וחשוב בנצרות: "שבעת החטאים", ובמיוחד את החמישי בהם - היוהרה (היבריס). כמי שלא הוערך כאחד מעמודי התווך במשטרת ישראל - מי שם את הכותב לבקר מועמדים כאלה ואחרים לתפקיד המפכ"ל? מוטב לכותב שימשיך להשקיע את מרצו באותה אכסניה אקדמית שבחר לעצמו, זו שמבין כתליה יצא בן נעוות המרדות הטמא שרצח ראש ממשלה בישראל.
כתוב תגובה ל- גימלאי מן השורה
אתה עצמך חוטא בחטא היוהרה
  יואב קוריאל   23/11/10 15:52
מי שמך לקבוע שיואב קוריאל (רוצח הממשלה) למד במיכללת בר אילן? אם יש לך מסמכים או הוכחות, רוץ למשטרה או לפרקליטות והצג אותם. אם אין לך הוכחות על עברו האקדמי של יואב קוריאל, טוב תעשה אם תמלא פיך מים.
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
מי אתה קוריאל? מה הקשר לכאן?
  קורא מבולבל   23/11/10 21:10
כתוב תגובה ל- קורא מבולבל
אין כאן שום יוהרה
  שלמה, סנ"צ בדימוס   23/11/10 16:08
איני מבין את המגיב "גימלאי מן השורה ". מדוע קצין בכיר לשעבר ,שבקי במערכת ומכיר את הדמויות המעורבות בפרשה האחרונה ובמועמדים למפכלות , אינו יכול לנתח בצורה הגיונית את המצב ולהגיע למסקנות ראויות ?. אתה יכול להסכים עם הערכותיו או לא , אך לשלול את ההגיון בניתוח המצב ?. אני למשל, לא מסכים עם דוידויץ שמעורבותו חסרת המשמעות של אילן פרנקו, בפרשת פריניאן, מונעת ממנו להיות מפכ"ל טוב בעתיד, אך הניתוח המבריק שלו, בעניינו של בר לב ו "ההשתוללות שלו בתיקשורת " כאשר המפכ"ל כהן , לא נכנע לגחמותיו, והנזק שגרם אז למשטרה , שללו כבר אז את התאמתו של בר לב להיות מפכ"ל, מה עוד שכעת כבר ברור ששיקול הדעת שלו ורמת המוסר שלו [ לא אמרתי - פלילית ] בסביבה החברתית שלו, היא בלשון המעטה " לא מי יודע מה ! ".
כתוב תגובה ל- שלמה, סנ"צ בדימוס
דברי דוידוביץ עלבון לשכל הישר
  מאי נפקא מינא   23/11/10 18:06
מצד אחד אומר דוידוביץ שהמשטרה זקוקה למפכ"ל חזק שיודע לעמוד על שלו. מצד שני הוא מציג בתור כשל מוסרי את העובדה שבר-לב נלחם בהצלחה נגד ההוראה הבלתי חוקית של המפכ"ל דוד כהן. דוידוביץ סותר את עצמו הי הוא תומך באופן ברור במועמדות אילן פרנקו.
העובדות בנוגע למר פרנקו מדברות בעד עצמן. הוא נינזף ע"י ועדת החקירה של השופט זיילר בגלל שהעלים עין מקשרי קציני משטרה עם משפחות הפשע. הוא קיים במשך זמן רב פרשת אהבים סוערת עם יועצת של המשטרה. כל זה מראה שהוא אדם לא ישר, ולא רציני, בדומה למפקד חיל הים של צה"ל.
יצויין שניצב אורי בר-לב יצא צח כשלג מחקירות ועדת זיילר.
כתוב תגובה ל- מאי נפקא מינא
הוראה בלתי חוקית ?
  שלמה, סנ"צ בדימוס   23/11/10 19:30
זכותך , אדון " מאי נפקא מינא ", לחשוב שמעורבותו של אילן פרנקו בפרשת פריניאן , הינה חמורה ולכן אינו מתאים להיות מפכ"ל, אך בהקשר לסיכסוך בין המפכ"ל כהן ובר לב, אינך מתמצא בכלל בעובדות , שהן - א. כל היועצים המשפטיים במשרד המשפטים ובמשרד לביטחון פנים , קבעו חד משמעית, שהחלטות של כהן בעניין שיבוצו של בר לב היו "חוקיות " וסבירות , ו " מלחמתו" של בר לב נחלה כישלון ולכן ויתר והסכים לצאת "לגלות" בתפקיד מגוחך בארה"ב. ב. אם המפכ"ל דודי כהן היה מתעקש ולא נעתר להצעת השר החדש שנכנס לתפקידו,לשלוח את בר לב לחו"ל, היה ברלב כבר מפוטר ובג"צ היה מגבה את ההחלטה.[ השר דיכטר כבר קבע אז , שבר לב אינו צודק "במלחמתו", ואישר למעשה את פיטוריו. בקיצור - מי שלא מתמצא בעניינים ,אדון "נפקא מינא", ראוי שלא יגיב !
כתוב תגובה ל- שלמה, סנ"צ בדימוס
אורי בר לב הוחזר לשירות במשטרה
  בעקבות פסיקת בג"ץ   24/11/10 00:56
בג"ץ בדק ביסודיות את כל התהליכים שסבבו את פיטורי אורי בר-לב ע"י המפכ"ל דודי כהן ופסק שיש להחזיר את אורי בר-לב לשירות מלא במשטרה. מכאן נובע שבג"ץ קבע שהוראות המפכ"ל דוד כהן היו בלתי חוקיות.
אם אתה מפקפק בפסיקת בג"ץ, סימן שאתה חותר תחת שלטון החוק ואסור בשום אופן להתיר לך להמשיך לעבוד במשטרה. המשטרה צריכה לתמוך בפסיקת בתי המשפט, לא לחתור תחתיהם.
כתוב תגובה ל- בעקבות פסיקת בג"ץ
8
המתחזה
  ד.מוקרט   23/11/10 12:35
סוף סוף יצא המרצע מהשק.התגלה פרצופו האמיתי של אלוף מספרי הסיפורים-הקמת דובדבן,ארוע מחבלים, בצומת ארם ועוד.נראה שהפעם סיפורים לא יעזרו.מי שירוויח זה הציבור שבראש גורמי האכיפה במדינה לא יעמוד צ'יזבטניק מדופלם.
כתוב תגובה ל- ד.מוקרט
מיהוא אותו מיתחזה?
  הנני העני ממעש   23/11/10 16:13
הנורמה שהישתרשה בחברה ובמיוחד במישטרה פסולה מעיקרה אין הבדל בין עברין לבין לובש מדים, שניהם מנצלים את מעמדם כל דאלים גבר..
כתוב תגובה ל- הנני העני ממעש
9
מאמר שהוא עלבון לאינטליגנציה
  מאי נפקא מינא?   23/11/10 15:25
ציטוט מדברי דוידוביץ: "אורי בר-לב לא קיים הוראה של מפקדיו, המפכ"ל דודי כהן והשר הממונה אבי דיכטר."
את הארוע הנ"ל מנסה דוידוביץ למכור לנו בתור כשל מוסרי של אורי בר-לב? האם דוידוביץ חושבים שכולנו טפשים כמוהו? בג"ץ בדק את ההוראה שנתן המפכ"ל דוד כהן לאורי בר-לב, הגיע למסקנה שהיא בלתי חוקית, והפך אותה על פיה. מה אם כן פסול בהתנהגות אורי בר-לב? דוידוביץ סותר את עצמו. מצד אחד הוא אומר שטוב למשטרה שיעמוד בראשה אדם שיודע לעמוד על דעתו כשהוא חושב שהוא צודק, ומצד שני הוא מציג את אותה התנהגות בתור כשל מוסרי?
התשובה לסתירה הנ"ל כנראה יותר פשוטה ממה שחושבים: דוידוביץ כנראה מצטרף למקהלת המושחתים בראשות ד"ר אורלי אינס-קניג, שמנסים לדחוף את המועמדות של אילן פרנקו בכל מחיר, אפילו באמצעות תפירת תיק לאורי בר-לב. אורלי אינס-קניג היא לא קטינה שלא יודעת לשמור על עצמה. היא קיימה יחסים עם מנכ"ל המישרד, עם המועדמים לתפקיד המנכ"ל וכנראה ניסתה להתרועע גם עם מזכיר הממשלה. על סמך גילה, ניסיונה והשכלתה, אינני מאמין שאדם כלשהו עשה לה משהו שהיא לא היתה מעונינת בו בעצמה.
כתוב תגובה ל- מאי נפקא מינא?
בג"צ לא בדק את ההוראה
  נירה ק. עו"ד   23/11/10 20:58
בניגוד לטענה של המגיב [נפקא מינא ], בר לב חזר בו מהעתירה שלו לבגצ , כלפי המפכ"ל כהן,לאחר שהוברר לו ע"י כל המשפטנים, שהוא יפסיד בעתירה, באשר החלטת המפכל לפטרו, שאושרה ע"י השר דיכטר, הינה חוקית ומוצדקת. השר החדש אהרונוביץ, הבין גם הוא [ התייעץ עם היועץ המשפטי ] שבר לב יפסיד בעתירה וייאלץ לפרוש, והציע לו [ בהסכמת דודי כהן ] לצאת לתפקיד זוטר בארהב ובר לב התקפל והסכים. אם בגצ היה מקבל את עתירתו של בר לב נגד המפכל , אזי, היה מקבל תפקיד ראוי ולא נאלץ "לגלות " לחו"ל , לא כן ?. לא ברור מדוע המגיב המוזר הזה מעוות את העובדות !
כתוב תגובה ל- נירה ק. עו"ד
10
האם היא דוקטור למדעי ההתרבות?
  מבוא לתורת הידיעה   23/11/10 15:27
כתוב תגובה ל- מבוא לתורת הידיעה
11
כמה קשקושים בכתבה אחת..
  בלה בלה בלה   23/11/10 17:22
כתוב תגובה ל- בלה בלה בלה
12
כתבה מאוזנת ושפויה
  יוסי יפואי   23/11/10 21:53
אולי קצת מקוממת את מקורבי ברלב שאינם מפנימים שהקרב אבוד
כתוב תגובה ל- יוסי יפואי
13
פרנקו פסול מלשמש מפכ"ל!!!
  הניה   23/11/10 22:31
כתוב תגובה ל- הניה
14
מספיק חלופות טובות מה- 2 הללו
  לא נמשחו למפכ"לות   24/11/10 09:52
כתוב תגובה ל- לא נמשחו למפכ"לות
15
אורי בר לב כנסו
  אסא 605   24/11/10 12:18
דוידוביץ מלבד הכתבה הרדודה משהו, ציינת כי אורי בר לב אינו מועמד ראוי ללא שום קשר לאירועים האחרונים, אורי ראוי ועוד איך ראוי וחבל שהבינוניות תגבר על המצויינות ואתה שמצוי ברזי המערכת צריך להעריך אדם שאומר את מה שהוא חושב למפקדיו ולא מוותר על דרך בה הוא מאמין, הכי קל להנהן בראש למפקדים ובבוא היום להתמנות לתפקיד רם יותר, אורי אדם מוכשר ולא חף מטעויות, לאחר שלמד מהטעויות אין אדם ראוי ממנו לתפקיד.
כתוב תגובה ל- אסא 605
16
זה האיש הערכי שלך אדון דוידובי
  דנינו?   24/11/10 22:36
news1.co.il
כתוב תגובה ל- דנינו?
17
כולם יודעים על עלילותיה של הדו
  מרית   25/11/10 08:14
הדוקטורית הבלונדית.משתמשת בהרבה אניס.
כתוב תגובה ל- מרית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il