s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפרדיגמה של המשטרה
מאת: ירון זכאי  |  02/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
להכשיל גברים נורמטיביים ?
  שלום גיל   2/12/10 10:47
לא להאמין !, הכותב ירון זכאי רואה בהתנהלות אורי ברלב "..התנהגות נורמטיבית.." ! עכשיו השתכנעתי שאם אני לא בוגד באשתי עם כל מה שזז , נשואות , רווקות , פרודות , בזוגות , בשלישיות , בבתי מלון , במדשאות וגנים ציבוריים בערים , בכוחנות , מבלי להתחשב במשפחתי ובמעמדי הציבורי , אזי , אני " גבר לא נורמטיבי " !!. מי שאשם כאן זה הנשים " המופקרות " המפתות את הגברים "הנורמטיבים " !. נו , מה אתם אומרים הקוראים על התובנות במאמר הדיבילי הזה של ירון זכאי ?
כתוב תגובה ל- שלום גיל
חזור וקרא לפני שאתה מגיב...!
  ירון זכאי   2/12/10 12:29
1> בשום מקום לא נאמר כאן שהניצבים במשטרה ראויים להיבחר לתפקיד מפכ"ל, נהפוך הוא!!! גם לא נאמר כאן שמישהו מהם קיבל את מה שקיבל הודות ליופיו או אופיו...ומזה אתה יכול להסיק על ערכם בעיני. מדובר בפרשה בה מיוחסים לגברת רומנים בעודה מועסקת ב"תעריף" הממומן על ידי המדינה! מה עוד עלי לרמוז כדי שיובן?! 2> יתר על כן; בפרשה הזו קוימו יחסים בניגוד לכללי המנהל התקין, וזה נאמר בצורה ברורה מאוד. יש משמעות לעובדה שהגברת, לכאורה, עשתה את הקריירה שלה עם גברים, בעודה עדיין נשואה רשמית לגבר, ומהבחינה האישית זה חמור יותר בעיני. בהיות המדינה הזו "מדינת יהודים" בעיניי העולם, המדינה אינה אוכפת את עשרת הדיברות. הבעיה היא שהמדינה גם אינה אוכפת את חוקיה החילוניים שלה! שים לב שלא תפסת את המאמר כלל. 3> ראה את מאמרי הקודמים באתר ותבין שגם בלי הפרשה הזו משטרת ישראל היא ארגון פשע הממתין לרגע שבו שר ראוי יפרק אותו, ורצוי בטרם יתפרק באירוע חיצוני כמו אינטיפדה אלימה במיוחד.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
זה בסדר, ירון, התגובות ההזויות
  YORAM Y   2/12/10 13:12
נועדו להפיל את רוחך. תתעלם מהם כליל. תן לכלבים (תרתי משמע) להמשיך ולנבוח. שלך במערכה, יורם יהודה
 אכיפה בררנית
כתוב תגובה ל- YORAM Y
התייחסות לירון זכאי
  שלום גיל   2/12/10 13:42
א. אתה ציינת במפורש ואני מצטט "..האם תמשכנה נשים קרייריסטיות להכשיל גברים נורמטיביים ?..." . נו, האם גבר נורמטיבי בעיניך , אמור להתחרמן מכל "צצקה" ולהיכשל ? איזה תובנה מטופשת זו ? ב. רק שני ניצבים במשטרה הוזכרו כמעורבים בקרקס הזה , ולא ראוי להכליל ולפסול את כולם ולזרוק בוץ כך חופשי על כל המערכת !!.
כתוב תגובה ל- שלום גיל
שיטת נרתיק הזהב משתלמת
  אורלי גולדשיידה   2/12/10 15:14
1- המאמר לא דבילי. האם קיימת אפשרות שאתה אולי דבילי, בגלל שלא הבנת אותו?
2- אילו היית מתאמץ היית מבין שד"ר אורלי אינס גרמה להתפטרותו בטרם עת של מנכ"ל המשרד לבטחון פנים, מר חגי פלד. הנ"ל לא התנפל על אף אחת על הדשא והוא לכל הדיעות אזרח נורמטיבי. הוא ניסחב בכח למיטה ע"י ד"ר אורלי אינס, כדי להבטיח שהיא תקבל פטור ממכרז על העסקתה במשטרה בתור קשקשנית ב- 252 שח' לשעה.
3- יש לזכור שד"ר אורלי אינס הפעילה את נרתיק הזהב בשתי חזיתות במקביל: אצל מר חגי פלד ואצל ניצב אילן פרנקו, שגם הוא אזרח נורמטיבי.
4- סביר להניח שאילן פרנקו היה מקבל את התפקיד של מפכ"ל המשטרה אימלא ניתפס מקיים יחסי מין בהסכמה עם מי שכפופה לו (תרתי משמע).
כתוב תגובה ל- אורלי גולדשיידה
2
קצה קרחון
  יאני   2/12/10 11:33
יישר כח!וזהו רק קצה הקרחון של קרב מגדרי בו הצד הפמיניסטי רתם את משטרת ישראל שירותי הרווחה וחלק ממערכת המשפט למוסרותיו ובדרכים כאלו או אחרות!די לבדוק את דפי ההנחיה שחיברה הגברת אינס המשמשים בלשכות הרווחה ואת הידהודם ותוצאותיהם!זהו קרב מגדרי אשר רבים וטובים לא היו מודעים לקיומו עד שהמציאות טפחה בפניהם !
כתוב תגובה ל- יאני
3
לחקור המיכרז הזנותי התפור
  שערוריה   2/12/10 12:46
כתוב תגובה ל- שערוריה
4
היי ירון, ברכות על מאמרך; לגוף
  YORAM Y   2/12/10 13:04
הענין: ברור שאינני שמח לאידו של בר לב, אך וודאי שאינני אבל וחפוי ראש. אכן, אנו נרדפים ע"י נ(ח)שים ותומכיהם, ביניהם, אותו בר לב. מכל מקום, להשקפתי ולמיטב ידיעתי והבנתי, היום, ה"לקקנים" בני המין הגברי (או - שמא נאמר - תת המין הקוקסינלי - אינטרסנטי המונע ממניעים אישיים) חווים על בשרם שלהם ממש את תוצרי התנהגותם הנלוזה, הצבועה וההזויה, ואוכלים (בתיאבון רב, כך אני מניח) את פרי הביאושין של העץ המורעל אותו נטעו נ(ח)שים ואותו טיפחו אותם לקקנים. קדמו לבר לב אחרים שזיינו גברים, ולבסוף זויינו בעמצם בכלים אותם הם עצמם ייצרו.
 אכיפה בררנית
כתוב תגובה ל- YORAM Y
5
משטרה וזנות = פמיניזם-רדיקאלי
  NBA24353   2/12/10 13:30

הלכה הגברת אינס גשר אחד רחוק מדי...

וכפמיניסטית-רדיקאלית ויועצת נאמנה ותפורה היטב של המשטרה בתחומי האלימות, רקחה תבשיל אלים במיוחד שחשף את ערוותם הן של המשטרה והתנהלותה הקלוקלת (תראו לי דבר אחד שעשתה המשטרה באירוע הזה כראוי...) והן של חולות המיזנדריה שלא בוחלות בשום עשיה כדי לחפור לקופתן עוד כספים כוח והשפעה.

ניסתה הגברת להרוג 2 ציפורים במכה אחת:

1. גם לבצע את השליחות שעבורה תפרו לה מכרז (וקבלה הרבה-הרבה כסף עבורו, שלא לדבר על רווחים עתידיים מחוזים תפורים נוספים, שחיתות משטרתית בפני עצמה), וגם

2. לעורר באמצעים מבוימים היטב את רחמי הקהל כדי שיעלו תרומות ויקצו תקציבים לארגוני הנשים לקראת שבוע המודעות נגד אלימות נגד נשים.

(ובמאמר מוסגר יאמר - כנראה גם הרוויחה מזה הרפתקאה מינית משובחת ועסיסית).

אך ראה זה פלא - עם ישראל כבר אינו כבשה תמה שקונה את כל הסיפורים הללו בנפש שוקקה ומניד ראשו ברחמים...

עשרות כתבות, פוסטים וטוקבקים (רק במקביל למאמר זה פורסמו כאן באתר "המשטרה לא שומרת חוק" ו"עשיית היתר של אורלי אינס", עליהם יש להוסיף את "גברים במצור" ורבים וטובים אחרים), מוכיחים הן למשטרה הקלוקלת והן לחולות המיזנדריה "שנגמרה ההצגה" - לא קונים יותר את הסחורה המקולקלת שלכם!!!

מאמר מצוין, ירון, כן ירבו!!!
כתוב תגובה ל- NBA24353
6
אם נשים ינהלו אל העולם...העולם
  קרטגו   2/12/10 16:44
יראה גן-עדן עלי אדמות! זה היה תוכנו של טוקבק שנשלח ע"י אישה לאחד הפורטלים שגלשתי בו. והיום כשאני קורא את כל הזוהמה שאין אנו עומדים בקצב גילוייה, תכולת מוחן של נשים קרימינאליות בדומה לזה של ד"ר אורלי אינס קניג, עלה חיוך קל על שפתיי, שנשים חיות בריפיון חושים בסרט סוריאליסטי.
אבי שהיה איש חד הבחנה אמר לי פעם. "היכן שיש נשים חזקות...שם תהיה חברה חלשה"! וכשאלתי אותה איך ולמה זה? מיד ענה לי, כשהחלש הופך בדרך לא דרך לחזק באופן מלאכותי, אזי הוא מאמלל ראשית את עצמו, ולאחר מכן את כל הסובבים אותו. או במילים אחרות, כשטבח קורא תיגר על מנכ"ל לניהול אלטרנטיבי של המפעל, מפעל זה דינו נגזר, אנדרלמוסיה, אנרכיה ולבסוף סגירה. זה גורלה של המדינה שאפשרה לנשים להתפתח לממדים מפלצתיים, תוך שהן קוראות בלי בושה לחיסול מעמדו של זה שהביאוה עד הלום.
כשאני את מתבונן בבפה פעור על אנרכיה שיוצרות הנשים על החברה, בלי לרצות להבין שהטבע לא יעד להן שום עצמאות ושום קודקוד חברתי, ובכל זאת חותרות לכיוון האסור, אזי אני מתחיל להיזכר בעולם המוסלמי ובעיקר על אנשי הטליבאן שאינם מאפשרים לאישה לפתוח את הפה, מתחיל להרהר, אולי הם יודעים טוב מאיתנו, מה מסוגלת לעשות אישה נטולת רסן עצמי, ובהתאם גם לא מאפשרים לה אפיו להראות את פרצופן שמאחורי הבורקה.
בכל מקרה ירון, מאמר טוב שפרסומו היה מחוייב המציאות.
כתוב תגובה ל- קרטגו
תגובה נכונה ויפה
  רם999   18/07/15 00:41
כתוב תגובה ל- רם999
7
התעלמות מניגוד העניינים
  איש עצוב   3/12/10 09:56
כל העוסקים בפרשה מהמסד עד הטפחות עטופים לכאורה בניגוד עניינים קיצוני, אשר מהווה הן לכאורה עבירה משמעתית והן לכאורה עבירה פלילית (גם אלה שרק ידעו על מערכות היחסים חטאו - אפילו אם לא היו חלק מהם בפועל). לא תיתכן מערכת יחסים מיוחדת בין מעסיק ממלכתי לבין מועסק ממלכתי, העוסקים באותו נושא בדיוק, לא במשטרה, לא בכל משרד אחר, לא ברשויות המקומיות, ועל פניו נראה שיש כאן חשש שלא נחקר מסיבות שאינן מובנות ואינן מוסברות, להפרת אמונים (סעיף 284 לחוק העונשין): "‫עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה‬ ‫או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה‬ ‫במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו‬ ‫– מאסר שלוש שנים". ומהם מבחניה של אותה הפרת אמונים (משפט שבס חלק מהניסוחים דלמטה - מויקיפדיה): (א) החובה לשמור על אמון הציבור בעובדי הציבור: שמירה על תדמיתו של השירות הציבורי, (ב) החובה לשמור על טוהר המידות של פקידי הציבור: שמירה על התנהגות הוגנת וישרה של עובד הציבור. (ג) והחובה לשמור על אינטרס הציבור, עליו מופקד עובד הציבור: וידוא שעובד הציבור יגשים את תפקידו כנדרש. כל אחד מהשותפים לפרשה יבחן עצמו אם לא דרך ברגל גסה על כל אחד משלושת הכללים האלה גם יחד, ערב עניינים אישיים, עם יחסי אנוש חריגים (או יחסי אישות חריגים) עם ענייני הציבור, ואם לא התערבו להם בתוכם גם ענייני ממון, ואין לנו נפקא מינא אם מדובר במעסיקים או במועסקים, כולם חייבים לבחון עצמם, ועל הציבור לבחון את כולם. נכון עשה מנכ"ל המשרד לבטחון פנים שתפס עצמו, ופרש מהמערכת הציבורית, נכון יעשו גם המעסיקים וגם המועסקים האחרים בפרשה, אם יעשו כן. בפועל חובה להפעיל כאן את הדין המנהלי, אשר יבחן לעומק את היבט ניגודי העניינים, יבחון לעומק את כל היבטי ההעסקה, civil-service.gov.il ואם יגיע למסקנות שאני הגעתי, ירחיק את כל המשתתפים לתקופה קצובה, יבדוק אם וכמה כסף צריך לחזור לקופת המדינה, ואם לא תעשה כן נציבות שירות המדינה, חובה על היועץ המשפטי לממשלה להפעיל את הדין הפלילי נגד השותפים הרבים לפרשה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
8
עוד רבים ייחשפו ויתגלו
  אוריאור6   3/12/10 11:39
בשורות המשטרה ושלוחותיה,וקידומים לא ראויים. כלל ידוע כל נחשף במחדל,ניבעט מעלה. כך גם עם הגב' משאילת תואר ה-"ד'ר". כולל קודמיה,ומקדמיה שתפרו לה תפקיד בכיר,בתקווה שתיעלם מחייהם,לאחר מעלליה. עוד קידום לא ראוי ב-"משטרת המחשבות". פעם היה מבקר למשטרה. היכן הוא ???
כתוב תגובה ל- אוריאור6
9
אינס ודנינו - הכורה בור שחת
  מרק   3/12/10 11:42
אינס ודנינו משתפים פעולה בחיקוק ויישום חוקי האלמ"ב מאז שנות ה - 90, הבלים וזיופים סטטיסטיים, פרשנות מגמתית רדיקלית שחברו להם עם אטימות וקרייריזם משטרתי. השניים היו רוח חיה בהפשטתת כבודם של עשרות אלפי גברים מכבודם, חייהם, ילדיהם ורכושם. בוז לשניים הללו המייצגים היסטריה ואובדן עשתונות, ללא הצלחה אף מזערית בעצירת פגיעה בנשים, ויתכן שללא עניין אמיתי בבלימת האווזה המטילה ביצי זהב ושמה אלמ"ב. וכך גם גברים וגם נשים נפלו קורבן לציניות הקרייריסטית והזנותית ששני עשורים מסיטה בפתרונות מדומים מהתעסקות נבונה ומאוזנת בבעיה אמיתית. ועוד לא דיברנו על האגודה לזכויות האדם, מרץ והפרקליטות תמכו ותומכים בפיגולים הללו.
לא מדובר בהלכי רוח תמימים - די לנבור במספרי הגברים המתאבדים בכל שנה על רקע גירושין ופרידה כדי לראות כמה עמוק השבר שהשניים הללו בחשו והעמיקו אותו.
כתוב תגובה ל- מרק
10
מדובר באחת המשפיעות ביותר....
  יאיר תיבון   4/12/10 16:14
אי אפשר להתעלם מהתמונה הקשה המתקבלת והחשש העולה שהמדובר רק בקצה הקרחון... שהרי מדובר באחת הנשים המשפיעות ביותר במשרד הרווחה והמשרד לבטחון פנים.
כעת משתדחק ממרכזי ההשפעה של הרשות המבצעת יש להניח שתעתיק את פעילותה לאקדמיה או לכנסת...
יאיר תיבון
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
מקווה מאד שאתה טועה - ותעלם זו
  רם999   18/07/15 00:33
כתוב תגובה ל- רם999
11
אכן מילים כדורבנות
  יוסף הצדיק   4/12/10 16:40
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק
12
התמימות היא שלך בלבד.
  אורי... .   6/12/10 11:35
הארגונים הפמיניסטים הם ארגונים לכל דבר ולכל עניין. הם תופסים טרם על נפגעת זו או אחרת ומריצים את הנפגעות למירוץ. מרוץ השליחים הוא לא רק של הנפגעות. בארגונים אלו המנגנון הרבה יותר מתוחכם מכפי שאפשר לראות. וכן אפשר לאות זאת נוכח האבסורדים של החקירות, השפיטות וגזרי הדין. מעדה או לא מעדה, פלוס שיחות טלפון של ערב אחד וכבר יש הטרדה. זה שהיא ישבה שעות בפאב ופיתתה לא נחשבים. לה מותר לפתות לו אסור להתפתות. ובטח שלא להציע כל הצעה. ויש את הפוליטיקאיות התורניות במירוץ השליחים, ואת הסלב התורנית במירוץ שליחים זה. ושלא יהיה לך ספק. כולן ( לא רובן ) הופכות בין לילה למומחיות בתחום, וכמובן לאורים והתומים של ארגוני הנשים. ואנחנו ממנים אותם דרך הכנסת.
כתוב תגובה ל- אורי... .
כואב מאד אבל צודק
  אביהו   6/12/10 15:50
כתוב תגובה ל- אביהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il