w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי באמת אחראי לשריפת הענק
מאת: נפתלי רז  |  05/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם נפתלי רז אחראי לשריפה:
  צבי גלברד   5/12/10 16:38
נפתלי רז כותב שבשריפה קודמת "רק" (ראשי תיבות במקור - לציין שזה בלשון סגי נהור ) 6,000 דונם נשרפו. אבל כל הכותבים ב"על צד שמאל" דורשים להעביר "רק" 600,000 דונם לחלק מהבדואים בנגב. ואומרים שזה "רק" 2 או 4 % מאדמות הנגב/המדינה. כשזה "רק" אז אין חשיבות לשום שטח בארצנו הקטנטונת. הפעילות השמאלנית האינטנסיבית, הצליחה להחליש אותנו ולפגוע בכח המגן שלנו, גם ביכולת כיבוי שריפות.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
2
כל התקשורת לא דווחה על הטרור ה
  ישע   5/12/10 16:40
ערבי שמשתולל בשנים אחרונות זה מאורגן על ידי עוכרי ישראל מי בפנים
כתוב תגובה ל- ישע
3
הסמול הסהרורי וההזוי כדוגמת רז
  שמתעלם מהמציתים   5/12/10 17:28
ומנסה לסגור חשבון באןתה הזדמנות עם אלה שלוחמים בהם כגון אלי ישי שמתנגד לעובדים הזרים וילדיהם ולויתורים לפלסטינאים שהם יקירי הסמול.
כתוב תגובה ל- שמתעלם מהמציתים
4
,תפסיקו לברבר-השמאל חותך קופון
  tאיציק   5/12/10 17:29
יש גבול לכל דבר,שכחתם מי שלט במדינה כלאו רוב השנים,מי היה האחראי במלחמת לבנון ,מי לא הפיק המסקנות?אולמרט את לבני וחבריהם,האם ךא דובר על פיקוד העורף-היכן הוא עכשיו? היכן מסתתר שר הביטחון שלנו לאן הוא ברח? למי השאירו האחריות? היכן צהל הגדול שישמור יאתר ישלח ציוד כבד ויגן על המדינה. מי יטפל במקרה רעידת אדמה?שוב הכבאים והשוטרים? מדוע שהבט והרמטכל לא לקחו אחריות? כל הכבוד לראש הממשלה שניהל אישית את הסיוע ואת הביצוע,
כתוב תגובה ל- tאיציק
5
מי באמת אחראי לשריפת הענק ?
  חשדנית   5/12/10 17:33
כאילו שאף אחד לא יודע שהחץ המושחז שלכם מכוון למטרה אחת בלבד - הלבנת פשעי הערבים והשחרת הדתיים. והפעם אלי ישי על הכוונת שלכם.
מזמן כבר הגעתי למסקנה שמציתי השריפות האמיתיים במדינה המסכנה שלנו היא אתם - הסמאלים. אתם שונאי ישראל האמיתיים. אתם היוספוסים החדשים של העת החדשה !

אתם תביאו עלינו את השואה הבאה

כתוב תגובה ל- חשדנית
6
היוספוסים פלביוסים החדשים
  חשדנית   5/12/10 17:41
השמאלנים האנטישמים החדשים הם הפלביוסים של ימינו.
יוספוס פלביוס (יוסף בן מתתיהו), בוגד ועוכר ישראל מימי הרומאים. גם הוא כמוהם הסתנוור מהמעצמה העולמית (רומא=ארה"ב) והפך להיות שליחם ומרגלם בארץ היהודים. דבר ראשון העמיד את עצמו בראש המרד בגליל, כשלמעשה שימש גייס חמישי של הרומאים בארץ. בתפקידו כמפקד המרד גילה לרומאים את הדרך לכבוש את העיר המבוצרת יודפת, בירת הגליל, ובכך פינה להם את הדרך לכיבוש ירושלים. בירושלים שימש כמרגל וחוקר שבויים יהודים שברחו מהעיר, גילה לרומאים את כל מבואותיה ומוצאותיה, כולל המנהרות מתחת לפני השטח ובעזרתו כבשו הרומאים את העיר והעלו באש את בית המקדש. על זה קיבל פרס -
בית אחוזה ברומא (ביתו של המצביא הרומי טיטוס שהפך אח"כ לקיסר), מתן חסותו של הקיסר ברומא באמצעות הענקת שם משפחתו של טיטוס - פלביוס - ליוסף בן מתתיהו, תשלום חודשי קבוע מקופת האימפריה, ואפילו אחוזה ביהודה.

פועל יוצא מעזרתו של פלביוס לרומאים היה -
חורבן בית המקדש וגלות 2000 שנה.

כנראה שהפלביוסים החדשים שואפים לאותה תוצאה....מכל מקום לזה תביא התנהלותם - חיסולה של מדינת ישראל היהודית
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
לנתק את ישי מהפטמה
  אליהו חיים   5/12/10 18:39
מישהוא מאמין שאפשר לנתק את השרץ מערוץ החיים הטובים בו הוא חוגג.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אליהו...."חיים"?
  י.ש   5/12/10 22:20
חפש בגוגל או בויקיפדיה את המושג "דר שטרימר" ואולי תשכיל!
כתוב תגובה ל- י.ש
8
דורית בייניש ונפתלי רז אחראים
  אישית למכת השרפות   5/12/10 19:11
ציטוט מדברי נפתלי רז: "ייתכן שאת האש החלו אכן צעירים בלתי זהירים."
1- הוא שייך לציין שהצעירים שגרמו לשריפה הם תמיד ערבים או דרוזים.
2- בכך שנפתלי רז וחברתו דורית בייניש מכנים פעילות טרור "חוסר זהירות תמים שאין מאחוריו שום כוונת פגיעה ביהודים", הם נותנים מטריה אווירית לטרור הערבי ומעודדים אותו להמשיך בהשמדת העם היהודי בשיטת הסלאמי.
כתוב תגובה ל- אישית למכת השרפות
9
היתה זו הצתה מאורגנת !!!
  דן ה   5/12/10 19:30
הסמול בישראל ששולט ברוב אמצאי התקשורת יסתיר עובדה זו שלא משתלבת אם האידאולוגיה ההזויה העובדות ידברו בעד עצמן הבולשביקים השליטים כיום במוסדות השלטון המושחת בישראל, יחד עם תקשורת פראבדה הבולשביקית: יביאו אותנו היישר לרכבת אושויץ 2 התקשורת הבולשביקית בארץ מסתירה מכם: בבתי הערבים, הבדואים והדרוזים צוחקים ורוקדים בימים אלו בשמחה: "היהודים מטומטמים" הם אומרים לעצמם!... כי אסור לומר את המילה: "ערבי" עשה כך וכך... כי מפחדים לומר את המילה: "ערבי" עשה כך וכך... שימו לב כמה שריפות "פרצו" בעקבות השריפה בכרמל, כמו השריפה ליד הכפר משהאד בגליל: שאלה! וכי מי מתגורר בסמוך לכפר משהאד בגליל?!... גם למקומות אחרים בארץ נשלחו תצפיתנים, נערכו מארבים, נתפסו המציתים... אבל אסור לומר שנתפס או נחשד "ערבי" !?
כתוב תגובה ל- דן ה
נכון. הפיגוע בוצע ע"י מחתרת
  של אסקימוסים   5/12/10 23:33
אין לי ספק שלאירגון אלקאעידה אין יד ורגל בביצוע ההצתות המאורגנות של יערות ישראל. החשוד היחידי שהיה מסוגל להצית באופן מאורגן את יערות ישראל הוא אירגון המחתרת האסקימוסי בגרנלנד. סימן נוסף לנכונות הטענה היא שבמוקדי ההצתה נימצאו שערות של כלבי הסקי ומחטים משניים של כלב ים.
כתוב תגובה ל- של אסקימוסים
10
נפתלי רז, תתפטר
  יואל קורנבלום   5/12/10 19:32
נראה לאחר הרבה שנים ובמבחן המציאות יש לך אפס פעילות לקידום השלום. לא הוספת דבר שיעזור לתושבי האיזור לכן עליך להתפטר מיד. בנוסף כל הפעילות שלך מרחיקה את השלום מכיוון שאימצת לעצמך את תעמולת האוייב ואתה מאשים את ישראל בכל הבעיות באיזור וזה נותן למוסלמים תקווה שאתה וחבריך לדעה תהיו הגורמים שיגרמו לישראל לקרוס ולכן אין להם צורך לדבר עם ישראל. חוץ מזה אתה נותן להם הרגשה שהם צדיקים כי עבודתם נעשית על ידך ועל ידי חבריך לדעה. אני מקווה שתתפטר אם עדיין נשאר בך ניצוץ של הגינות. לך הביתה נפתלי רז ותפסיק גם ללמד או לחנך אם עדיין לא זרקו אותך. אני רק יכול להצטער על התלמידים שצריכים לסבול אותך שנידונים בגללך לחיים של בערות וחוסר תקווה.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
11
תגובה
  צנחן   5/12/10 19:32
בדרך כלל אינני קורא את הגיגיך המחוכמים.כל חוכמתך מתבטאת בשורה אחת."הם צודקים -אנחנו לא". כאחד שלא בנה כלום מימיו ולא הייה אחראי על מערכות גדולות אתה נוטה לחלק עצות "חכמות" המשרתות את השקפת עולמך.אם כן היכנסו למחילותיכם כל עכברי השמאל. אין צורך בחוכמתכם כי אין לה דורש. אני אפילו לא משתדל לענות לטיעוניך כי אני מאמין שלא בתום לב כתבת.אתה איש שמאל קיצוני וכנות אהבת הארץ וכאבה הם מושגים זרים לך.לכם.ברור לגמרי שאת השר פינס או את השר פורז לא תבקש לעקוד כי הם "משלנו".ברור שהמנטרה אלי ישיי אשם תככב בכל אתר ואתר תקשורתי.ברור שמילת הערכה לרוה"מ על טיפול נבון מהיר אמיץ וחכם לא תגיע מצידכם.ברור שדרישה מהשב"כ להיכנס לעובי הקורה ולחקור מאות הצתות בשנה על רקע לאומני סותרת את הרעיון הראשוני שלכם שאומר "הם צודקים-אנחנו לא".המאמר האווילי הזה ראוי שייגנז הוא לא מוסיף ולא מוריד כלום.אתם תנבחו ואנחנו נעשה ונצליח. בבניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
12
ראוי שעיתון כמו על צד שמאל
  איש עצוב   5/12/10 20:33
ראוי שעיתון כמו על צד שמאל יבדוק את השתלשלות העניינים טרם עורכו יוצא עם קריאות. כי קודם כל צריך לפטר את כל ראשי העיריות שחייבים כסף לאיגודי הכבאות (הממשלה משלמת, עם הרשויות המקומיום יש בעיות קשות) ואחרי כן יש לבדוק היכן תקועה החקיקה, שמא בכנסת, או בהסתדרות, או בנציבות הכבאות הארצית, או אצל הכבאים (אשר משום מה מנותקים קמעא מהנציב), וחובה לבדוק היכן רשויות התכנון (משרד הפנים) אשר מאפשרות לתנורי בעירה כאלה להיות במדינה רווית שמש וטרור ואיך לא מחייבים את נוטעי היערות לתכננם (סוג + צפיפות + הפרדות) כך ששריפה לא תגרום כזה נזק (וצריך לרוץ ולדלל יערות כי מחר יקרה אותו דבר ביער אחר) והייכן רשויות התכנון בכל הנוגע ליערות הסמוכים ליישובים עירוניים (ויישובים כפריים, מכאן ולהבא, אמורים לדעת שהם יושבים על ספו של הר געש), וחשוב מכל יש לסלק מייד את כל התעשייה הכימית ממפרץ חיפה, אוטבוס אחד עניין פעוט לעומת מה שעלול לקרות במפרץ חיפה בעת שריפה או אירוע בטחוני קשה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
13
תגובה ל-1 ול-2
  יוסי פלס   5/12/10 20:45
כמה טוב שיש שמאלנים שאפשר להאשימם בכל אסון ובכל מחדל. מה הייתם עושים בלעדיהם?
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
תגובה
  צנחן   5/12/10 22:49
יוסי אני מצטער אבל הרמת לי להנחתה.בוא ואגיד לך מה היינו עושים בלי השמאל בארץ.היינו חיים יותר בכיף.היינו פחות חוששים וחשדנים.היינו נהנים מחצי הכוס המלאה ומשפרים את החסר.היינו שמחים בחלקינו.היינו פותרים בעיות ולא קוברים אותם.היינו מגיעים אל השלום מזמן.היינו חיים ללא הציניות הקרה שלכם.היינו מדלגים על כל הבורות היקושים שהעברתם אותנו כאן בארץ ישראל.היינו חוסכים כאבי נפש גדולים בשל הזיותיכם .היינו גרים גם בחבל יהודה היפה ובשומרון ערש תרבותינו ולא מצטופפים בעיר הקודש ת-א בלבד.לא היינו נסים כעכברים מבוהלים לפינה אחרת בגטו שכפיתם עלינו בין גדרה לחדרה.היינו חיים באהבה גדולה בדיוק כמו בקום המדינה עת הייתם ציונים גם אתם.בכלל הייה פה הרבה יותר כיף ....מקווה שתשתנו ותחזרו להיות ישראלים. בבניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
תגובה לתגובית
  יוסי פלס   6/12/10 22:15
צנחן יקר, גם אני יכולתי לפרט איך היינו חיים כאן ללא הימין והדתיים - מן הסתם, חיים נעימים ויפים לאין-ערוך. אך כיוון שאינני ה'סמולן' האופייני וגם עם השמאל הישראלי יש לי חשבון (אישי וכללי), לא אעשה זאת. אני מבקש רק להביע תמיהה על הנוסטלגיה שלך. לאיזו "אהבה גדולה בימים שלפני קום המדינה" אתה מתכוון? הרי הייתה כאן שנאת אחים נוראה, שראשיתה עוד בימי העלייה הראשונה (ואולי עוד קודם לכן, במסגרת הישוב הישן עצמו) ושיאה בטראומה של "אלטלנה". ומקור השנאה לא היה רק בשמאל (שהיה אמנם שונה מאוד מן השמאל של ימינו); לטנגו של שנאה, כמו לכל טנגו, נחוצים שניים.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
14
אם יוסי שריד היה שר הפנים
  איש עצוב   5/12/10 21:20
ודאי שנפתלי רז היה מדבר אחרת. אפילו על פי הכתוב, היה זה משרד הפנים בראשותו של השסני"ק הנ"ל אשר הגיש הצעת חוק לרפורמה, אשר "תקועה" בכנסת. ועיקר בעיית השרפות או פוטנציאל השרפות הוא לא באמצעי הכיבוי אלא בשיטות התכנון הדפוקות, אם היו בכרמל חצי מכמות עצים, הייתה עוצמת הבעירה חצי ממה שהיתה השבוע, אילו היו שכונות חיפה חשופות מעצי יער במרחק של 3 ק"מ מקו היער עצמו - לא הייתה כל סכנה לתושבים או לרכושם. לו היו נוטעים עצים פחות דליקים (מחטי האורן הם אסור בעת דליקה) אזי הסכנה הייתה הרבה יותר קטנה. ואזה מטוס יצליח לכבות שריפת ענק בפמפרץ חיפה? עם כל הטונות של חומרים כימיים? מה עוד צריך לקרות על מנת שכל התעשיה הזו תרד מן הארץ לסין.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
15
המיתיוונים החד"שים=הם האחראים!
  קורןנאוה טבריה   6/12/10 05:33
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
נכון
  דוריאן   6/12/10 06:49
נכון. מה רוצים ממני כל המבקרים למיניהם, אני רק נבחר על ידי "העם" בשביל להצהיר הצהרות, בשביל להודיע כמה נהדר אני, כמה אני דואג לעם. מה עוד אני צריך לעשות בשבילם? מה הם רוצים? שאתכנן לטווח ארוך? שאזיז את הסכנות? שאריב עם הטייקונים על עניינים פעוטים שכאלו? שאכין מערך להתמודד עם מצבי חירום? בקושי אני מסוגל לדאוג לפרנסה ולביטחון של עצמי. לא הגזימו? אפילו צה"ל הגדול מבעיר שריפות, וכל מיני יפי נפש שלא רוצים לזהם אם הסביבה בניירות, מבעירים שריפות, וילדי הצופים שנהנים להם ביערות מבעירים שריפות, והשמש - יימח שמה, כן, גם היא מבעירה שריפות. מה, אני יכול להתכונן לכל זה? תנו לי מיקרופונים, תנו לי מטוסים, תנו לי במה. זה מספיק לי. לזה אני מסוגל.
כתוב תגובה ל- דוריאן
17
השר לא הוסיף תקציבים ?
  שלמה הכהן   6/12/10 07:05
איני איש ש"ס ,איני מזרחי ואיני דתי, אך מקוממת אותי ההתנפלות המטופשת הזו על השר ישי , ע"י רז ואחרים , תוך חשיפת בורות בהתנהלות משרדי הממשלה. ובכן נפתלי - שר לא קובע תקציב למשרדו , אלא הממשלה כולה , באישור הכנסת לתקציב המדינה מדי שנה. חשב אגף התקציבים באוצר הממונה על משרד ספציפי , לא מאשר להוציא שקל , ע"י המשרד הנוגע , אלא אל רשום במפורט בספר התקציב. על פי העיקרון שאתה מציע כאן [ פיטורי השר ], אזי צריך לפטר את שר המשפטים על אי הוספת תקני שופטים ועינוי הדין הניגרם לאזרחים , לפטר את שר התחבורה על אי השלמת תשתית הכבישים שגורם לתאונות דרכים וכך הלאה בכל משרד. אדון רז , או שתידרוש להחליף ממשלה על סדר עדיפות לקוי בהכנת תקציב המדינה , או שתדרוש לשנות את סדר העדיפות ,אך טענותיך נגד השר בעניין תקציב הכבאות הינן רדודות , פופוליסטיות ואינן צודקות.
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
18
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   6/12/10 10:34
ל-1: איש מכותבי "על צד שמאל" לא דרש להעביר 600,000 דונם לבדואים, ולא אנקוט בשיטתך לטעון שבשל הדיבה שלך אתה אחראי לשריפה. וראה גם תגובה 13.
ל-4: הרמטכ"ל אחראי לכבאות? אולי גם לחינוך ולרפואה?
ל-5+6: מה לשמיטה ולשמישי מיטה?
ל-8: לכבוד רב לי להופיע עם השופטת בייניש, אך איש מאיתנו לא כינה טרור כחוסר זהירות. הדיבה שלך מסוכנת מטרור.
ל-9: ממצאי המשטרה סותרים את "ממצאי" שנאתך.
ל-10: על פעילותי לקידום השלום תוכל להחיל את המשנה ממסכת אבות: לא עליך המלאכה לגמור ולא אתה בן חורין להבטל ממנה.
ל-11: כשתכתוב לגופו של עניין, ולא לגופו של הכותב, אענה.
ל-12: בהיגיון שלך הגרעין האיראני מבטל צורך לטפל בכבאות.
ל-13: אכן. וראה תגובתי הנ"ל ל-1.
ל-13א': שכחת ברשימה: בלי השמאל לא היתה קמה המדינה.
ל-14: בהיגיון שלך יש לכרות כל יער, למניעת שריפות.
ל-16: אפילו פיליטון על ביבי לא יטשטש את אחריות ישי.
ל-17: לפי דבריך, שום שר אינו יכול לפעול מאומה בתחומי משרדו, וצריך לבטל את מושג האחריות המיניסטריאלית.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
התייחסות לתגובה של רז
  שלמה הכהן   6/12/10 11:35
ובכן נפתלי ,אכן אין אחריות מינסטריאלית ,בהקשר למחדל או ליקוי הנובעים מחוסר תקציב , אלא אחריות הממשלה כולה. יש אחריות מינסטריאלית לליקוי או מחדל הנובעים מרשלנות או הזנחה או שיקול דעת מוטעה או ניהול רשלני , שאינם קשורים לתקציב. לא ייתכן שפובלציסטים כמוך , אינם בקיאים במבנה השילטון והממשל בישראל ומסיקים מסקנות וקובעים מי צריך להתפטר ומי לא , כאילו היו אחרון הטוקבקיסטים. זה לא מכובד ולא רציני [ אני חושש לשתמש במילה "רדידות " ] ואפילו מזיק לשיח בנושאים השונים.
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
תגובה לרז-שמעתי היום בגל"צ
  חשדנית   6/12/10 13:42
את רזי ברקאי, נותן במה להאשמות של אחמד טיבי כאילו לא היו הצתות מכוונות של ערבים וכאילו מאשימים אותם ללא סיבה ומתוך גזענות. וכל זה אחרי שבאינטרנט רצים כבר קטעי וידיאו שמראים בזמן אמת איך הפושעים האלה מציתים שריפות. פושעים שההנאה הכי גדולה שלהם היא לשרוף עצים,
במדינת היהודים.
אתם מבינים ? השמאלנים הגיעו לרמה כזאת של שנאת יהודים שהם כבר פועלים להכחשת העובדות.
אין לי ספק שאם היו חיים בגרמניה בזמן השואה, אז גם את השואה היו מכחישים. היו מעלים לשידור את היטלר שהיה מצהיר שלא היה ולא נברא וליל הבדולח הוא רק שם חדש לתאורת רחוב, ומחנות הריכוז וההשמדה הם סה"כ מחנות קמפינג וכיף וכל ההאשמות נגדם הן גזעניות. אין פלא שהשמאלנים שלנו מעלים לשידור בכל הזדמנות את אבו-מאזן מכחיש השואה הידוע, שגם עשה על זה דוקטורט.
נפתלי רז - אתם אנטישמים לא פחות מאשר הנאצים בגרמניה.
רק שכלי העבודה שלכם הם לא תנורים ומשרפות אלא העט ומקלדת והמחשב והטלויזיה והעיתון.

אתם עוד תשרפו אותנו בשנאת היהודים שלכם
בדיוק כמו יוסף בן מתתיהו, צאצא למשפחת החשמונאים, ששיתף פעולה עם הרומאים - בחורבן הבית השני
כתוב תגובה ל- חשדנית
נפתלי רז מיתמם ומתחמק:
  צבי גלברד   6/12/10 16:23
נפתלי רז כנראה לא קורא את המאמרים ב"על צד שמאל": ראה לדוגמא רשימה של עוואד אבו פריח, ובה הוא מתחשבן עם אחוזים ועם 500,000 דונם ( תוספת לקיים). וזה מתחבר עם כל המאמרים האחרים שמטרתם לעודד תביעה אירדנטית של הבדואים. לפי "על צד שמאל" - המשטרה עבריינית והבדואים הפורעים - צדיקים. אדרבה - אני דרשתי עוד לפני שפרסמתי את מאמרי הראשון כאן. שתפרסמו בדיוק מה אתם דורשים באדמות בכסף. אני שאלתי: מי יכול לממן או בכלל לתכנן תשתית באנרכיה הזאת. תספרו מדוע אתם תובעים שהממשלה תממן את התשתיות לישובי הבדואים, בעוד שבכל ישוב יהודי - התושבים משלמים פיתוח וארנונה. דרשתי שתציגו תכנית, מודל כלשהו, ובעיקר כיצד התושבים הבדואים ישלמו את מחיר הפיתוח, בלי שהיהודים ישלמו להם "ג'יזה". טרם קיבלתי מענה. ייתכן שהצתת הכרמל היתה עקב רשלנות (כמו לפני חודש בגולן), אבל היו הרבה הצתות על רקע לאומני וגם כעת היו ניסיונות שסוכלו. מי עודד הצתת יערות? מי שהסית נגד קק"ל, מי שמוציא את דיבת הארץ רעה, מי שמעליל על היהודים שכביכול "מקפחים" ערבים. מי שדורש העברת קרקעות לערבים שלא בדין ולא בצדק. ראה רשימה ב"על צד שמאל": "מי מבעיר את הנגב?" נפתלי רז: אתם ב"על צד שמאל" מעודדים את אוייבי היהודים. אין לך על מי להלין אלא רק על עצמך.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
19
מה השאלה במי האשם?
  יהוידע   6/12/10 13:43
בנתניהו ובכיבוש.
למה? למה לא?
כתוב תגובה ל- יהוידע
20
נפתלי רז מיתמם ומתחמק:
  צבי גלברד   6/12/10 14:19
נפתלי רז כנראה לא קורא את המאמרים ב"על צד שמאל": ראה לדוגמא רשימה של עוואד אבו פריח, ובה הוא מתחשבן עם אחוזים ועם 500,000 דונם ( תוספת לקיים). וזה מתחבר עם כל המאמרים האחרים שמטרתם לעודד תביעה אירדנטית של הבדואים. לפי "על צד שמאל" - המשטרה עבריינית והבדואים הפורעים - צדיקים. אדרבה - אני דרשתי עוד לפני שפרסמתי את מאמרי הראשון כאן. שתפרסמו בדיוק מה אתם דורשים באדמות בכסף. אני שאלתי: מי יכול לממן או בכלל לתכנן תשתית באנרכיה הזאת. תספרו מדוע אתם תובעים שהממשלה תממן את התשתיות לישובי הבדואים, בעוד שבכל ישוב יהודי - התושבים משלמים פיתוח וארנונה. דרשתי שתציגו תכנית, מודל כלשהו, ובעיקר כיצד התושבים הבדואים ישלמו את מחיר הפיתוח, בלי שהיהודים ישלמו להם "ג'יזה". טרם קיבלתי מענה. ייתכן שהצתת הכרמל היתה עקב רשלנות (כמו לפני חודש בגולן), אבל היו הרבה הצתות על רקע לאומני וגם כעת היו ניסיונות שסוכלו. מי עודד הצתת יערות? מי שהסית נגד קק"ל, מי שמוציא את דיבת הארץ רעה, מי שמעליל על היהודים שכביכול "מקפחים" ערבים. מי שדורש העברת קרקעות לערבים שלא בדין ולא בצדק. נפתלי רז: אתם ב"על צד שמאל" מעודדים את אוייבי היהודים. אין לך על מי להלין אלא רק על עצמך.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
21
משולש הזהב
  פרופ יצחק סגל   6/12/10 16:04
כלל בסיסי בנהול הוא :
לינדג' מוחלט בין :
אחריות-סמכות-משאבים
כאשר לממונה אין סמכות ואין מקנים לו משאבים, תקני כח אדם ותקציבים ראויים הוא פטור מאחריות.
במדינת ישראל מקובלת הגישה שלמגד הסמכות והאחריו על הש.ג.
התקציבן של משרד ממשלתי אינו כפוף לשר אלא לשר האוצר אשר שיקוליו הם מפלגתיים.
ישי לא יכול היה לבצע מהלך כספי כל שהוא כי האוצר התנה כל הוצאה בהוצאה של העיריות והמועצות המקומיות אשר קופתם ריקה. משמעות הדבר שהאוצר לא אפשר ממוש התקציב.
התרגילים המסריחים האלה מקובלים מאז הקמת המדינה כאשר שרי האוצר היו תמיד ממפאי.
מי שאשם בדליקה הם המציתים.
כתוב תגובה ל- פרופ יצחק סגל
22
עוד תגובות לעוד תגובות
  נפתלי רז   6/12/10 18:21
ל-18א': האחריות המיניסטריאלית של השר ישי היא בדיוק בשל רשלנות, כמוסבר במאמר. לפני חלוקת ציונים, בדוק את עצמך.
ל-18ב': השנאה היוקדת שבך מסוכנת מכל שריפה.
ל-18ג'+20: אתה מסלף ביודעין את מאמרו של עוואד, וקל להיכנס ולבדוק. היחס לדרישותיך - בהתאם.
ל-21: לשר ישי היתה אחריות והיתה סמכות, וכפי שנהג בנושאים שהיו חשובים לו - יעול היה גם להשיג את המשאבים.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
23
נו ונניח ששר הפנים יתפטר
  אזרח איכפתי   6/12/10 18:25
מישהו יכול להבטיח שהא אחריו יהיה יותר טוב? עד שהשר החדש ייכנס לתפקיד ויבין מי נגד מי, הרפורמה הנדרשת של שרותי הכבאות תתעכב.
עריפת ראשים לא תוביל לשום מקום. אני עצמי מסכים הרבה יותר עם ביקורתו של חיים אמסלם מאשר עמדותיו של אלי ישי, אבל ישי עדיין מכיר את המערכת, ואין לי ספק שאם ייתנו לו את הכלים, ומבקר המדינה יעמוד על המשמר, ויוודא שהכסף אכן מגיע ליעדו, הוא יוכל לשקם את מערך הכיבוי.
וחוץ מזה, יש עוד הרבה אסונות אחרים שעלינו להיערך אליהם: רעידת אדמה היא רק אחד מהם. הגיע הזמן להקדיש את תשומת הלב למה שצריך, ולא לטפל.
כתוב תגובה ל- אזרח איכפתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il