w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אל-עראקיב נהרס בפעם ה-8 - יש היגיון בשיגעון?
מאת: נפתלי רז  |  24/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק השבוע נתפסו כ-20 אתרים של
  פלא יועץ   24/12/10 12:34
בדואים גונבי מתכות בנגב.כולל פגזים צבאיים,חלקי מטוסים, תמרורי דרכים ועוד.אין לאפשר להם יותר בשום אופן,ולמרות התמיכה של השמאל האוטו אנטישמי,להמשיך באורח חייהם הנפשע בכל התחומים.ולתושבי "הכפר" אל ערקיב,יש להבהיר חד משמעית כי עם ימשיכו לפעול נגד רשויות המדינה,תישלל אזרחותם והם יגורשו בחזרה לארץ חווילה במדבריות ערב,או שיעצרו ויכלאו וישלמו פיצועים למדינה על המליונים של בזבוז מכספי הציבור עקב הטרחה חוזרת ונשנת של רשויות החוק ופגיעה ביערות הקרן הקיימת.רק נחישות ויד קשה תועיל בעניינם.- שבת שלום לכל ישראל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
איפה דוגמה אישית של איש חינוך?
  מרדכי קידר   24/12/10 12:52
נפתלי רז מציג את עצמו כאיש חינוך וככזה הוא קורא למדינה לוותר על אדמותיה לכמה בריונים שהפסידו בכל הערכאות המשפטיות רק בגלל עקשנותם. יואיל נא מר רז, איש החינוך הדגול, להראות דוגמה אישית ולהזמין את פורעי החוק, ובראשם ידידו נורי אלעוקבי, להתנחל בשטחו הפרטי, או בשטח הציבורי (מדרכה, כביש, גן) הנמצא מול ביתו. מה אם לא צביעות וגזענות יוצר את ההבדל בין השטח הנקרא "אלעראקיב" ובין השטח הציבורי מול בית נפתלי רז? אפשר יהיה להתייחס לדברי רז ברצינות רק - אך ורק - לאחר שיקצה משטחו הפרטי להתנחלות של נורי אלעוקבי, ואם אין לו שטח, אז שיסייע לו להקים ישוב על המדרכה, הכביש או הגן הציבורי שמול ביתו.
כתוב תגובה ל- מרדכי קידר
מרדכי קידר בוש והכלם לך .
  איתן קלינסקי   24/12/10 13:18
את הבידואים אתה מכנה בשמות גנאי, חוליגאנים , כי הם מבקשים להאחז באדמתם.
מרדכ קידר , אתה יודע שהבידואים הם כשליש מתושבי הנגב .
מרדכי קידר , אתה יודע שבנגב יש מקום לכולם . יש מקום לחוואי יהודי ומשפחתו לבנות חווה על שטח רחב ידים. יש מקום לקיבוצים, למושבים, לכפרים , לעירות פיתוח ולערים שהם מאוכלסים באוכלוסיה יהודית.
מרדכי קידר , אני רוצה להאמין , שהיום כאשר תקרא את פרשת שמות, לא תעשה דמוניזציה לבן מיעוטים בידואי החי בתוכנו, כמו שעשו לאבותיך ולאבותי שם במצרים.
יש זכות לבידואים לחיות את אורח חייהם הכפרי כמו שיש זכות ליהודי לבנות חיים בעלי אופי חקלאי .במיוחד , שאתה יודע שמדובר בכ-5% משטחו של הנגב ,כשהבידואים מהווים כמעט שליש מהאוכלסיה.
מרדכי קידר בוש והכלם לך, כאשר אתה מרשה לעצמך לקרוא לבודואי חוליגאן.
לבדואי , ראש החוג לכימיה במכללת ספיר, שמבקש להאחז באדמת אבותיו, אתה קורא חוליגאן....ואני קורא לו אחי.
מרדכי קידקר, כאשר תסיים את קריאת פרשת שמות, סע למכללת ספיר ותתנצל בפני ראש המגמה לכימיה במכללת ספיר. תבקש ממנו סליחה , כי קראת לו חוליגאן.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
איפה אמרתי חוליגאנים?
  מרדכי קידר   24/12/10 15:21
מר קלינסקי היקר,
קראתי שוב ושוב את תגובתי לכתבה ולא מצאתי שם את המילה חוליגאנים שאתה "מצטט" מתגובתי, וגם לא מצאתי את המילה בדואים אלא רק את נורי אלעוקבי. ייתכן שהקשיים שלך בקריאת הכתוב משקפים קשיים דומים בקריאת המציאות של "מדינה בתוך מדינה" שהוקמה בתוך מדינת ישראל, מדינה שבה מותרת פוליגמיה, מותר להבריח סמים, נשק ובחורות, מותר לגנוב מים, מותר להשתלט על אדמות מדינה, חובה לרצוח על חילול כבוד המשפחה, מותר לסלק מנהל בית ספר שנבחר על ידי משרד החינוך כי הוא לא מהשבט של אנשי בית הספר וחובה לשרוף מפעל אריגה של נשים כי הגברים לא מוכנים שתהיה לנשים אוטונומיה כלכלית. האם בתוך "שליש אוכלוסיית הנגב" שאתה מדבר על זכויותיה, אתה כולל גם את אחותו של אסמאעיל הניה שגרה בנגב וחיה על קצבת הילדים מביטוח לאומי שאתה ואני מממנים? מה היא - לדעתך - מחנכת את הילדים שלה שאתה ואני משלמים עבור מחייתם? על הדוד הגיבור שלהם שישחרר אותם ממך וממני?
כתוב תגובה ל- מרדכי קידר
כתבת בריונים ולא חוליגאנים.
  איתן קלינסקי   24/12/10 16:28
למרדכי קידר שבת שלום כתבת "בריונים" ולא "חוליגנים" , ועל כך אני מתנצל. אני נשאר איתן בדעתי שיש מקום בנגב לכולם!!!! יש בנגב מקום לחוואי היהודי ולבדואי . יש מקום לקיבוץ ולמושב היהודי וגם לכפר הבדואי. אני חוזר ומדגיש שיש הצדקה לפתוח את הלב לאוכלוסיה הבדואית המהווה כשליש מאוכלוסית הנגב . מרדכי קידר ,אתה יודע שמדובר על כ-5% מהשטח של הנגב לשליש מהאוכלוסיה , שאורח חייה הוא כפרי. אני חושב שיש הצדקה שאתה לא תראה בראש המגמה לכימיה במכללת ספיר כבריון . הלהיטות שלך להבליט את הפגמים בחברה הבדואית מביישים אותך . פגמים כואבים ניתן למצוא בקהילות בתוך החברה הישראלית , אך אין בפגמים הכואבים כדי לשלול מהם זכויות אזרח. אני מיחל לכך , שתקרא את פרשת השבוע שלנו ,פרשת שמות , עם כל המתחייב ממנה - לא לעשות דהמוניזציה לבדואי
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
שוב ההתחסדות הזו של קלינסקי
  משה, עורך-דין   24/12/10 20:21
איתן קלינסקי, בעל יומרה לשמש כאיש חינוך כמו נפתלי רז, מתעלם ואינו משיב לשאלות החוזרות ונשנות, מה בדבר ציות לצו חוקי של בית המשפט.

יתר על כן, הוא אינו מבהיר מה הקשר בין השכלתו האקדמית של אדם, בדואי או סיני, ובין היותו בריון מדופלם. אולי כדאי להזכיר לו את ד"ר מנגלה, איש משכיל וגם יפה-תואר, אך רוצח סאדיסטי. אולי יעמידו אותי לדין על כינויים אלה שהצמדתי לאותו נבל.

ואפשר להזכיר גם את קלינסקי ורז, ככל הנראה בעלי השכלה אך מעודדי הפרת החוק וביזוי צוויי בית המשפט. האין זו בריונות מובהקת?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
לדמגוג הפשיסטי מחד"ש.
  מורה נבוכים   25/12/10 07:09

איך אתה מסביר לתלמידיך שבערב הסעודית, מולדתו של

הפלסטינאצי מחמד ברכה, על שני מיליון הקילומטרים המרובעים

שלה אין מקום ליהודי אחד.

היית ונשארת צבוע מתועב.

להזכיר לך שוב את שחיטתם על ידי ה"נביא" של כל יהודי חצי

האי ערב ? או שהם מעניינים את התחת שלך ?

חג נכבה שמח לך לכל ימות השנה.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
מר קלינסקי-אתה בעד פריעת חוק?
  ג. בן עמי   24/12/10 15:25
ככל הידוע לי אל עראקיב פונה בצו בית משפט חוקי של מדינת ישראל. האם אתה סבור שיש להמרות את פי בית המשפט ולאשר הפרת חוק? האם אין חובה עלינו לקיים את הוראות החוק ללא הבדל דת גזע ומין? והצעה צנועה. השימוש במילים מתלהמות כמו "בוש והכלם לך" איננו הולם אדם תרבותי בשיח בין אנשים משכילים. אני למשל לא קראתי שד"ר קידר כינה במילים חוליגן את ד"ר עוואד. כדאי להוריד את גובה הלהבות.
כתוב תגובה ל- ג. בן עמי
קלינסקי ורז מסיתים ומדיחים:
  צבי גלברד   24/12/10 15:34
רז: תקרא כאן את התגובה של קלינסקי: שוב הוא תובע "רק" 5% מאדמות הנגב לבדואים. אז תפסיק להתחמק וענה על השאלות הפשוטות: 1) אם המשטרה פועלת בניגוד לחוק, מדוע אינכם פונים אל ביהמ"ש? 2) אם החוקים אינם צודקים בעינכם, אז מה אתם מציעים? איזה חוק אחר אתם דורשים? 3) וועדת גולדברג לא קבעה שהבדואים צודקים באופן גורף. ובכלל - כל מה שהיא קבעה - לא מצדיק אלימות התססה והסתה. 4) כל יישוב מצריך תכנון, תשתיות ושהתושבים ישלמו את מחיר הפיתוח ויתר המיסים. איך אתם עונים על דרישות אלה? אתם רק רוצים שהבדואים יבנו היכן שמתחשק להם, ואנו היהודים נסבסד אותם. 4) האם אתם אנרכיסטים? האם אתם דורשים אוטונומיה לבדואים ? תנו פעם אחת תשובות ברורות.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
3
שאלה
  רונן גולדשטיין   24/12/10 12:55
למה תמיד השמאל הוא שמגן בגופו על פורעי חוק ערבים,ואילו על פורעי חוק יהודים אותו שמאל ממש מנהל מלחמת חורמה ותעמולה אנטישמית?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
4
רז ממשיך בדרכו הלא-מוסרית
  משה, עורך-דין   24/12/10 14:49
נפתלי רז, המוגדר כאן כאיש חינוך ומתברר כי הוא "מעבד" את מוחותיהם של בני קיבוצים, ממשיך בדרך האיפה-ואיפה הלא-מוסרית, האופיינית כל-כך לאנשי השמאל: לדגול בכיבוד החוק וצווי בית המשפט ללא סייג, ויהי מה ובכל מחיר, כשמדובר בשנואי נפשו מן הימין, המתנחלים ודומיהם, אך לזלזל זלזול תהומי בחוק ובצווי בית המשפט, כשאלה אינם מוצאים חן בעיניו או כשמדובר בערבים, נשואי התרפסותו והתחנפותו.

רז, יש רק דרך נכונה צודקת אחת: לציית לצו של הבית המשפט, כפי שצייתו עד-כלות מתנחלי חבל עזה והשומרון, ישרי-דרך תמימים שנאמנותם למדינת ישראל הכמירה לב, בציותם לצוויה המתועבים והבזויים לעקור אותם מישוביהם הפורחים. את תושבי אל-עראקיב, המפירים בריש גלי את הצו החוקי ומודיעים מיד ברבים כי יחזרו ויקימו את הבתים הלא-חוקיים, יש להושיב בכלא, ולעשות בהם בדיוק את שאתה ודומיך מאחלים למתנחלים.

אך אתה ממשיך בדרכך הלא-מוסרית, וכשמדובר בערבים אתה שואל: עד מתי נמשיך בדרך הלא-כדאית הזו?. הגש ערעור לבית המשפט, לך לכנסת, צא להפגין, הקם אוהל מחאה וכתוב בעיתונות ובאינטרנט - אך דרוש מאותם עבריינים מועדים לציית לחוק ולצווים, בדיוק - בדיוק נמרץ! - כפי שאתה דורש זאת מהמתנחלים. ללא שום שיקולי כדאיות ושיקולים של "תקינות פוליטית".

וכל עוד אינך נוהג כך אלא להיפך, אינך אלא נבל דו-פרצופי וחסר מוסר אנושי בסיסי, שכן גם הפראים בג'ונגל מבינים היטב מה פירוש מוסר כפול. וכשאתה "מחנך" בדרך זו נערי-קיבוצים תמימים שאינם מבינים את הרוע ואת הרשע שבדרכך, אתה מרעיל את נשמותיהם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למשה
  ע. הנביא   24/12/10 15:50
בתגובתך חסכת לי זמן מקלדת. תודה. ואגב מקלדת, מישהו יודע כיצד לעזאזל אפשר להגיע כאן להפרדת פיסקאות בתגובות?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
לקרוא את המאמר בגוגל כרום
  או פיירפוקס, אבל   24/12/10 20:11
את התגובה להקליד רק דרך IE7 ומעלה. רק דרך שם יש הפרדת פיסקאות. בבקשה.
כתוב תגובה ל- או פיירפוקס, אבל
תודה
  ע. הנביא   24/12/10 21:43
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
עדכון אינטרנט אקספלורר
  משה, עורך-דין   25/12/10 09:59
באתר מיקרוסופט ישראל אפשר להוריד חינם את הגרסה המעודכנת ביותר של אינטרנט אקספלורר, ובכך תימנע הבעיה של אי-הפרדת הפסקאות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
5
ההגיון הוא פשוט:
  אלישמע   24/12/10 16:29
'הישוב' הזה אינו חוקי ולכן גם לא יקום,אפילו אם אתה וקלינסקי תכתבו על זה ספר בשלושה חלקים, א',ב' וגם ג'.
כתוב תגובה ל- אלישמע
6
רז תמשיך להגן על עבריינים
  עוד תגיע רחוק   24/12/10 19:48
לא כל מי שמתמיד בפשע הופך לזכאי - הגיע הזמן לא לוותר ולהיות נחוש במיוחד שבמקרה הנדיר הזה יש גיבוי בית משפט.
כתוב תגובה ל- עוד תגיע רחוק
7
ההיגיון מבוסס והשיגעון רק שלך
  רז ידידו   24/12/10 20:21
כתוב תגובה ל- רז ידידו
8
קלינסקי ורז,כשחלומכם יוגשם
  טוביה פרנקל   24/12/10 23:40
אנחנו נהיה שיעים או סונים, אני רוצה להתכונן,ומה להגיד להומואים-לסביות?שיפסיקו עם זה,כי מה שמצפה להם ישמור האל.
כתוב תגובה ל- טוביה פרנקל
לטוביה....אתה מגזים.
  מורה נבוכים   25/12/10 09:12

הערבים יודעים להיות גם פרגמטיים.

כך למשל כל ילד בשטחים יודע שעאראפת נשוא אהבתו של אורי

אבנרי, היה גם פדופיל וגם הומוסקסואל ומת (אני מקווה

ביסורים) מאיידס. זה שהכלב היה בכלל מצרי, זו כבר אופרה

אחרת - לרז זה בוודאי לא הפריע.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
9
בדואי מעולם לא היה בעל קרקע
  בדואים פולשים   24/12/10 23:59
כתוב תגובה ל- בדואים פולשים
10
הכותרת היתה צריכה להיות...
  דמר94   25/12/10 01:33
הכותרת היתה צריכה להיות, הערבים מפירים את צו בית המשפט בפעם השמינית! אילו זה היה בתי מתנחלים שהוקמו ונהרסו בפעם השמינית, זו בדיוק הכותרת שכנופיית עוכרי ישראל הסמולנים מסוגם של נפתלח רז וקלינסקי היו נותנים ל"כתבה"! אנחנו כבר מזמן לא סופרים אותכם! אתם בסה"כ משתפי"ם יהודונים של הגייס החמישי הערבי!
כתוב תגובה ל- דמר94
11
8 פעמים הם הטריחו
  דרור5   25/12/10 09:11
8 פעמים הטריחו עברייני הבנייה את מדינת ישראל, הסבו לה הוצאות וטירדה...? אין ספק שיש לנו מדינה מאוד ליברלית אם טרם שפטו את רומסי החוק הללו בדין פלילי.

הבעייה שלא נוקטים את הנחישות המתבקשת הזאת כלפי עוד אלפי בדואים שודדי קרקעות, מבריחי מסתננים וסוחרי סמים.
כתוב תגובה ל- דרור5
12
ה"היסטוריון" נפתלי רז
  משה, עורך-דין   25/12/10 10:23
רז כותב:

"ההיסטוריה של הכפר אל-עראקיב משתרעת אחורה מאות בשנים".

לא ראיתי אסמכתאות לקביעה היסטורית כבדת-משקל זו, שאני משוכנע כי הבדואים הציגו בפני השלטונות ובמיוחד בפני בית המשפט, כחלק מטיעוניהם. רז, משום מה, אינו טורח להציג סימוכין

אבל, למה רק אל-עראקיב?. כל ארץ ישראל מלאה וגדושה כביכול בהיסטוריה "פלסטינית", לצד היסטוריה בדואית. כולם-כולם חיים כאן זה אלפי שנים - על פי גרסאותיהם, המשופצות בתדירות גבוהה מזו של שיפוץ האנציקלופדיה הסובייטית בשעתה - וזו היתה מאז ומתמיד מולדתם ההיסטורית. אם סבר מישהו, שהיתה כאן פעם מלכות ישראל לצד מלכות יהודה, ושהיו מלכים לעם היהודי כמו שאול, דוד, שלמה, רחבעם ויורשיהם עד הורדוס - באו אלופי הכחשת השואה, אבו מאזן וחבר שקרניו, והראו לנו כי ידם נטויה לא רק על יהודי אירופה הטבוחים. כעת הם טוענים כי גם שלמה המלך היה מוסלמי, למרות שחי וכיהן כאלפיים שנה לפני הולדת מוחמד. ככל הנראה, שלמה היה לא רק החכם באדם, אלא גם נביא דגול - תכונת הנבואה טרם יוחסה לו עד היום - שכן ידע לנבא את תורת האיסלם של מוחמד זמן כה רב בטרם מוחמד עצמו למד לדבר.

זו אינה גרסתי, כמובן, אלא גרסתם של המשכילים ה"פלסטיניים" המדופלמים (איתן קלינסקי כה מבדיל בין משכיל ובין חוליגאן, כפי שראינו בתגובתו לכתבה זו), גמו נביל שעת, סאאב עריקאת, אבו מאזן ודומיהם, שהאנגלית הטובה שבפיהם אינה גורעת מכישורי השקרנות המופלגת שלהם.

נפתלי רז רק אינו מבין, שניכוס אדמות הנגב לעצמם, בכזב גדול, יביא במהרה את הבדואים לדרישת זכות הבעלות גם על מקום מושבו-הוא. נזכיר כי הבדואים מעולם לא הציגו עצמם כבעלי קרקעות, אלא לכל היותר כמי שרכשו מהבעלים זכות מרעה בשטח מסוים, בהיותם נודדים על פי הגדרתם את עצמם, או כמי שרעו באופן חופשי, בדיוק כמו חיות הבר, בשטח שהיה ללא בעלות (אדמות "מוואת"). אני מקווה מאוד, שרז ודומיו יחושו במהרה את נחת ידם של הצדיקים הללו, בדיוק כפי שאני מאחל לצבועים הדורשים למכור ולהשכיר דירות לערבים בישובים יהודיים, כי במהרה יהנו מהתענוג שבשכנות לתושבים ערבים - לא בצפת הרחוקה אלא בבנייני המגורים שלהם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למשה
  מורה נבוכים   25/12/10 11:28

הרשה לי בבקשה כמי שזה עיסוקו להוסיף לדבריך.

1. לא רק ששלמה היה "מוסלמי" לפי טענת המוסלמונאצים, אלא

שמה שהוא בנה על הר הבית היה......מסגד.

2. הרבה לפניו המוסלמונאצים איסלמו גם את אברהם.

הקוראן, פרשת בית-עמרם, פסוק ס":

"לא היה אברהם לא יהודי ולא נוצרי.....אכן הקרובים בבני

אדם לאברהם הם אלה אשר הלכו אחריו ואחרי הנביא והמאמינים.

ואלוהים מגן למאמינים".

ובהמשך, פסוק ס"ג: "הוי אנשי הספר. למה תכחשו באותות

אלוהים ואתם עדים. הוי אנשי הספר, למה זה תלבישו את האמת

בשקר והעלמתם את האמת ואתם יודעים".

נפתלי רז ואדולף קלינסקי אינם יכולים להפתיע אותי במאומה.

בחאדית' כתוב הסיפור הבא:

"כאשר שהה הנביא ביאתריב (שמאוחר יותר הוחלף שמה

לאל-מדינה), הוא הוזמן לביתו של ידידו. מחמד לא ידע הרבה

על האיש ונדהם לגלות בחצר הבית מחרשה, מה שהוכיח שהאיש

עובד אדמה. מחמד פנה לאיש וגער בו באומרו: מעולם לא נכנסה

זו (המחרשה) לביתו של איש מבלי שהוא קולל והושפל לפני זה".

הבדואים מאז ומעולם תעבו את עבודת האדמה כי ראו בה עבדות

לאדמה ואובדן חרותם לנדוד. נפתלי יכול לקשקש כאוות נפשו.

את העובדה הבסיסית הזו הוא יתקשה לסלף. אז מה עניין

הבדואים היום באדמה - התשובה פשוטה - נ-ד-ל-ן (תוסיף לזה

את הסתתם של הפלסטינאצים מסוגו של רא'אד סאלח וזה מה

שתקבל.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
13
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   25/12/10 10:54
ל-1: איש מתושבי אל-עראקיב אינו פועל נגד רשויות המדינה, אלא בעד הישארות בכפרם-ביתם. ל-2: כאיש חינוך אני קורא למדינתי להכיר גם בזכויות אזרחיה הלא-יהודים. ולכולם: אני מתנגד להפרות חוק. אני קורא להמתין ליישום החלטות שופטים בישראל - ועדת השופט גולדברג, או השופטת במשפטו של נורי אל-עוקבי. בידיהם נמצאות הראיות לבעלותם של בדואים על אדמות בנגב.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
השקר נשאר במקומו
  משה, עורך-דין   25/12/10 11:15
במה שנחזה כתשובה למגיבים, נפתלי רז קורא להמתין להחלטות שופטים, אך הוא יודע מה בדיוק לא אמר: הריסת המבנים הלא-חוקיים באל-עראקיב בוצעה על פי צו שיפוטי חוקי ותקף, ואילו היה יהודי מעז להקים כך מחדש מבנה שנהרס, ואפילו מכריז בעת ביצוע ההריסה כי מיד יבנה מחדש את המבנים הלא-חוקיים - היה נשלח לשבת בכלא, ללא השהיות וללא יסורי המצפון, התוקפים את השלטון החלש של מדינת ישראל כל אימת שמדובר בערבי, בין בדואי ובין שאינו בדואי.

ונפתלי רז, שאינו מגלה לנו הכל ב"תשובה" שלו, יודע היטב את הדרך אל בית המשפט העליון, וללא ספק הוא וחבריו, יחד עם אותם בדואים עבריינים, היו ממהרים להגיש עתירה לבג"ץ אילו היה רבב כלשהו של אי-חוקיות בצו ההריסה.

יש להוסיף עוד דבר אחד: אילו היה יהודי מטריח כך את השלטון, לשכור קבלני הריסה ולהעסיק כוחות משטרה ואחרים בהריסה חוזרת ונשנית על פי צו שיפוטי שהופר, היתה הפרקליטות מגישה תביעת נזיקין אדירה נגד אותו פושע יהודי, ואנשים כמו נפתלי רז היו ממלאים את האוויר בזעקותיהם לבוא חשבון עם הנבל, על שביזה את בית המשפט וגרם נזקים גדולים למדינה.

על דברים אלה מעולם לא טרח נפתלי רז להשיב, כפי שאינו משיב עליהם גם ב"תגובה" זו.

צבועים, כבר אמרנו?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
14
אצ"ג בתגובה:"לעסתי כתבם כלועס
  קורןנאוה טבריה   25/12/10 12:32
גללים"!!!!!!!!!!!!!1
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
למה תגן על עבריינים סידרתיים?
  התהיות עלייך רז   25/12/10 16:34
לא רק שאתה מגן על פושעים אתה מצדיק את גסות ליבם לחוק הישראלי זה לא רז שאתה לא מתפתל בדרכם. יכול להיות שאתה בדיוק כמוהם ??
כתוב תגובה ל- התהיות עלייך רז
16
יש לחייב את הבודאים בעלויות הפ
  מ ארז   25/12/10 17:48
הפינוי ,
לא פוגעים להם בביטוח הלאומי בגיפים במרצדסים , הם ימשיכו
כתוב תגובה ל- מ ארז
17
פרט לתמיכה בעברינות סידרתית
  בהגיון שלך   25/12/10 23:48
אין הגיון בתמיכתך בעבריינים ופושעים אלא אם כן זו האגנדה שלך
כתוב תגובה ל- בהגיון שלך
18
איחס
  דוריאן   26/12/10 06:20
מה שטוב בכל התגובות כאן הם הנועם, האדיבות, התקשורת הדיאלוגית. 1932 כבר כאן, כותב פרופסור בלטמן, ראש המכון ליהדות בת זמננו באוניברסיטה העברית, בעיתון "הארץ" של היום. ומי שאינו יודע מה היא שנת 1932 - מוזמן לקרוא את ספרו של סבסטיאן הפנר הגרמני על מולדתו - גרמניה - באותן שנים. איחס, לאן אתם מובילים אותנו. מפחיד.
כתוב תגובה ל- דוריאן
19
הבנת הנקרא ? ד"ר
  גדעון בוק   18/01/11 17:24
האם אתם מסוגלים לקרוא מעבר לכותרת, מעבר לפיסקה אחת "כך או כך, כתושב הנגב אני יכול להעיד שבנגב ממשיכה לתסוס חבית אבק השריפה של הבדואים, והנפץ שלה הוא שאלת הקרקעות. לפני שיתרחש אסון על כולנו, אני מצטרף לקריאת "פורום דו-קיום בנגב לשוויון אזרחי" לממשלת ישראל - להפסיק לאלתר את הריסות אל-עראקיב, כמו גם את הריסות שאר הכפרים הלא-מוכרים בנגב. רק פתרון מוסכם שיכיר בכפרים הלא-מוכרים יוביל לפריחה אמיתית של הנגב, ולחיים משותפים של כבוד הדדי בין תושבי הנגב היהודים והערבים." אין מדובר על פרס לעבריינים, אלא על בעיה שקיימת בשטח. יש בעיה אמיתית שמצריכה פתרונות, מה שיפה זה ד"ר קידר התעדוף שלך לצעוק המלך הוא ערום, מאשר להבין מדוע זה כך.
כתוב תגובה ל- גדעון בוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il