w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המימון שמאחורי הפרגוד
מאת: נחמן פביאן  |  07/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על ראש צרחני השמאל בוער הכובע
  צודק לחלוטין   8/01/11 09:26
הצרחנים שזעקו נגד אור השמש המחטא מעידים שטוב להם לפעול בחושך. זו ההגנה הטובה של הנבל שמתחזה לליברל
כתוב תגובה ל- צודק לחלוטין
2
העברת מידע בטחוני לחו"ל ריגול
  משה ג.   8/01/11 09:56
עד כמה שאני זוכר העברת מידע בטחוני לאוייב זה ריגול, פגישה ע"י גורמים שלא הוסמכו לכך עם האוייב ריגול.
יש ממשלה בישראל, יש משטרה, יש צבא ולכל אחד מאלו יש מבקר ומשרד גדול לביקורת פנים ותפקידם לדאוג שמוסדות אלו יפעלו לפי החוק. כל הארגונים ל"זכויות האזרח" הם ארגונים תומכי פלשתין ודינם כדין מרגלים בבית סוהר.
פשוט השלטון נעשה רופס ומקבל כלגיטימית פעולת ריגול שבעבר היתה נגמרת בבית הסוהר, ראה אהרון כהן.
לא ראיתי שארגונים אלו פעלו כנגד השלטון בפלשתין או במדינות ערב, הם פועלים רק נגדנו ומטרתם להחריב מדינת ישראל. הועדה צריכה להוציא ארגוני טרור אלו מחוץ לחוק.
כתוב תגובה ל- משה ג.
3
המימון מאפשר להם לפעול נגד המד
  ישע   8/01/11 10:24
ינה נותנים עזרה לאויב בזמן מלחמה מעודדים את הטרור בארץ ובאולם רשות השידור+גלי צהל+ערוץ הכנסת\סניף מרץ=חיים אורון=ברגוטי נותנים במה להפצת הסתה נגד המדינה הוצאת דיבת העם לרע:תעיוש +בצלם +שלום{אסון}הכשוו כולל התקשורת חיבים לעמוד לדין
כתוב תגובה ל- ישע
4
תפסיקו לנפנף עם המלה"דמוקרטיה"
  מיכל מירושלים   8/01/11 10:36
יש לקרוע את כוונותיהם של הארגונים האלה - האם הם רוצים להוביל את מדינת ישראל לאבדון או כפי שהם קוראים לה - מדינת כל אזרחיה - זו "השאלה".
האם מדינת כל אזרחיה (שבעצם כבר התהוותה כאן בעזרתם של כל אלה שאיפשרו מה שנקרא "אחוד משפחות" שזה בעצם מסווה להגירה) חותרת תחת אשיות הציונות או לא?!

הפכו את "הדמוקרטיה" לקודש הקודשים ואילו את הציונות הפכו לשיקוץ שבשיקוצים - כך אני רואה את הארגונים הללו - וזה בעיניי לא לגיטימי - ומי שחושב שזה אנטי דמוקראטי מוביל אותנו לאבדון ולהתאבדות לאומית והסוף מה שיהיה כאן - זה כנראה "רצח עם" (גם אם הארגונים הללו לא חושבים כך). מי שיוכל יברח מכאן ומי שלא - יהיה למאכל לדגת הים.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
5
יש לדון בכך בכנסת ולחוקק חוק
  המחיב גילוי מימון   8/01/11 12:51
אם הכנסת תדון בנושא ותגיע למסקנה שיש לחייב כל עמותה להגיש דו"ח שנתי על מקורות המימון שלה, ניתן יהיה לדרוש את הנתונים מהעמותות.
דא עקא: העמותה הראשונה שתועמד לדין בנושא זה תיזכה לתמיכה מלאה של בג"ץ. בג"ץ יטען שהחוק פוגע בכבוד האדם וחירותו ויפטור את העמותה מחשיפת מקורותיה.
מסקנה: דורית בייניש מחזיקה בכל הקלפים ומנהלת את המדינה. אפילו חוקים של הכנסת היא משליכה לפח אשפה, כשזה מתאים לה.
כתוב תגובה ל- המחיב גילוי מימון
6
מה שנראה ונשמע כבגידה ...!
  שכל ישר   8/01/11 13:01
אירגונים אלו מספקים פרנסה ותעסוקה ללא מעט אנשים שמוכנים לבגוד או לפעול נגד האינטרסים של המדינה!מה שלאדם הסביר ואני כזה(ורוב מכריע של העם) נראה ומריח כבגידה אכן הוא כך גם בלי דיונים וועדות!יש להוציאם מחוץ לחוק.
כתוב תגובה ל- שכל ישר
7
מה משותף לאירים לנורווגים
  ולסעודים   8/01/11 14:09
כולם מממנים את הגופים הפועלים נגד שמה הטוב של ישראל.
ממשלת נורבגיה, ממשלת אירלנד נמצאים ברשימה הגלויה,
יש עוד גופים שלא נמצאים ברשימה הגלויה ויש לבדוק את הקשר שלהם למימון הכפשת שמה של ישראל.
כתוב תגובה ל- ולסעודים
8
הברית בין האדום לירוק
  אבישי בן חיים   8/01/11 17:06
בכל ההיסטוריה הכללית והיהודית היו תמיד אינטלקטואלים
ואנשי רוח שפעלו נגד מדינתם ועמם בשם "אידאולוגיה" בנוסח
הקומוניסטי - אנרכיסטי,להרוס עולם ישן ולברוא עולם חדש.
הם פועלים על פי הסיסמה הקומוניסטית :
"מה שיותר רע יותר טוב". תרגום:
ככל שיהיה רע יותר(בעזרתנו) במדינה במשטר הקיים,קל יהיה
יותר להחליף המשטר ולקומם את העם !
הסכנה אורבת מבפנים !!!
זו הברית בין השמאל הקיצוני(האדום) לבין האיסלם (הירוק)
זעקי ארץ אהובה,הצילו את המדינה מהברית בין האדום לירוק.
כתוב תגובה ל- אבישי בן חיים
9
אתה מבלבל את המח
  ע.ג4   8/01/11 17:25
תצביע בבקשה על חוק שהארגונים האלה, שאת חלקם אני מאד לא אוהב, עוברים עליו. אם אין חוק כזה אז מי שיוצא נגדם לא יותר טוב מהס.א. שהרשו לעצמם לפגוע במי שלא מצא חן בעיניהם (ולא רק ביהודים). אם יש חוק כזה תצביע עליו ותלחץ על היועמ"ש לממשלה להפעיל אותו.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
אם מצאו חוק למרגלית הר שפי
  יוני שדה   8/01/11 17:50
בודאי שאין בעיה למצוא חוק לחברים האנטי ציוניים שלך.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
10
יש לאמץ את חוק "סוכן זר" מארהב
  נ"ל   8/01/11 17:50
knesset.gov.il שימו לב לסעיף 3-תארו לעצמכם שכל דו"ח של בצלם יופיע "ממומן ע"י ממשלת נורוגיה והאיחוד האירופי" . רישום ככלל, חובה על סוכן זר, קרי מי שפועל בארה"ב בעבור גוף זר, להירשם במשרד המשפטים. במסגרת הרישום מחויב הסוכן בגילוי מידע מפורט על מי שפועלים במסגרת הגוף הזר שהוא מייצג, מקורות המימון שלו ואופן השימוש בכספים שקיבל. את הרישום יש לעשות בתוך עשרה ימים מהיום שבו הפך אותו אדם לסוכן זר, ובטרם החל בפעילותו בעבור הגורם הזר. 2. עדכון שוטף לפחות אחת לחצי שנה חובה על הסוכן הזר להעביר למשרד המשפטים עדכון של נתוני הרישום ובו פירוט פעילותו בחצי השנה שקדמה לעדכון. התובע הכללי (העומד בראש משרד המשפטים) רשאי לדרוש קבלת עדכונים במועד מוקדם יותר, אם הוא סבור שיש בכך צורך מסיבות של ביטחון לאומי או אינטרס ציבורי. 3. חובת גילוי • על חומר שהסוכן הזר מפיץ צריכה להופיע באופן בולט הצהרה שהמידע מופץ בשם הגוף הזר, בציון שמו של גוף זה. עותק מחומר זה יש להעביר בתוך 48 שעות למשרד המשפטים. • בכל שיחה שהסוכן הזר מקיים עם גורם בממשל, ובכלל זה בשיחותיו עם חברי הקונגרס, חובה על הסוכן להבהיר לבן-שיחו כי הוא פועל בשם הגוף הזר. • כל סוכן זר שמעיד לפני ועדה של הקונגרס חייב להמציא לוועדה עותק מהצהרת הרישום האחרונה שהעביר למשרד המשפטים. • חובה על הסוכן הזר לשמור רישומים של כל פעילותיו ולאפשר לשר המשפטים לבדוק אותם. ו"סוכן זר" (Foreign Principal) " יצוין כי ההגדרות בחוק האמריקני למונחים "גוף זר הן רחבות. כך, למשל, הוראת "גוף זר" עשויה להיות לא רק (Agent of a Foreign Principal) ממשלה או מפלגה זרה, אלא גם כל אדם מחוץ לארה"ב. נוסף על כך, המונחים "ממשלה זרה" ו"מפלגה זרה" מוגדרים אף הם הגדרה רחבה – הוראת "ממשלה" עשויה להיות כל שלטון, חוקי או לא חוקי, מוכר או לא מוכר על-ידי ארה"ב, והוראת "מפלגה" עשויה להיות כל ארגון המנסה להגיע לשלטון בטריטוריה זרה. בהגדרת "סוכן זר" נכללים אלה: 1. אדם (המלה "אדם" חלה לעניין זה גם על שותפות, התאגדות, ארגון וכל צורת התארגנות של בני- אדם. למעט בעלי אזרחות ותושבות של ארה"ב או תאגידים המאוגדים על- פי חוקי ארה"ב, שמרכז העסקים שלהם (הנהלתם, בדרך כלל) הוא בארה"ב), הפועל בארה"ב כסוכן, כנציג או כעובד של גוף זר, אדם הפועל לפי הוראה, בקשה, הנחיה או שליטה ישירה של גוף זר, או אדם שפעולותיו מפוקחות, מונחות, או נשלטות, באופן ישיר או עקיף, או ממומנות או מסובסדות, באופן מלא או חלקי, על- ידי גוף זר, והוא, ישירות או באמצעות אדם אחר, מבצע אחת מאלה: א. פעילות פוליטית למען אינטרס של גוף זר; (פעילות שאדם מתכוון להשפיע באמצעותה או מאמין שתשפיע על סוכנות או על פקיד של ממשלת ארה"ב, וכן פעילות כאמור המכוונת להשפיע על הציבור בארה"ב לנקוט עמדה כלשהי בכל הקשור להסדרים של ענייני הפנים או מדיניות החוץ של ארה"ב, ועוד). ב. ייעוץ ליחסי ציבור, פרסום, שירותי מידע או ייעוץ פוליטי בעבור או בשם אינטרסים בתחום המדיני של גוף זר; ג. שידול, איסוף או נתינת תרומות, הלוואות, כסף או כל דבר אחר בעל ערך למען אינטרס של גוף זר; ד. ייצוג אינטרס של גוף זר לפני כל סוכנות או פקיד של ממשלת ארה"ב. 2. אדם המסכים לפעול למען אינטרס של גוף זר, המתיימר לפעול למענו, המתכוון לפעול למען אינטרס של גוף זר או הרואה את עצמו עושה זאת. לרשימה שלעיל שורה ארוכה של חריגים: ראשית, עיתונאים העומדים בקריטריונים מסוימים אינם נחשבים סוכנים זרים כלל; שנית, יש רשימה של גורמים נוספים שחלו
כתוב תגובה ל- נ"ל
11
נכון ומאוזן.להחיל כל הארגונים
  יוסף מגבעתיים   8/01/11 18:33
מסכים לתוכן המאמר. אולי צריך להחיל את הדברים על כל הארגונים הממומנים מחול.

הערת שוליים - לא הייתי משווה באחת את הקרן החדשה לארגון עדאלה.
לא להסחף.אלא לבדוק ביסודיות את הדברים.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
12
קריאה לשת"פ עם ארגוני זכוי.אדם
  אנה - מחסום ווטש   8/01/11 19:33
אנו אירגוני זכויות אדם על כל מיגוון פעילותנו ,פונים לכל מי שחרד לדמותה של המדינה , הרואה באקט הנוכחי של ועדות חקירה וירטואליות, צעד נוסף בדרך לפשיזם ,ובאמצעותו רדיפה פוליטית הפחדה וסתימת פיות , אנו קוראים אל הרוב השפוי ומבקשים לעקוב אחרי פרסומי הארגונים השונים לשתף פעולה בהמשך עם פעלם.
האקט האחרון של חסידי הפשיזם מבית היוצר של ליברמן ואנשין לא יעבור בשתיקה . שתיקתו הרועמת של נתניהו וחבורתו - תדרש לתגובה זכרו
לנצחון של הרוע- מספיק שאנשים טובים אינם עושים דבר!!!
כתוב תגובה ל- אנה - מחסום ווטש
מה הפחד
  לין 64   8/01/11 20:11
השיחה ביננו היא של חרשים את חושבת שהצדק הוא בצידך אני רואה את העוולה שאתם עושים קוראים לחרם, קוראים לנו פושעי מלחמה, מעודדים לפגוע ולעצור בחיילי צהל, המלחמה שלכם פרצה ועברה את הוויכוח הדמוקרטי, ונדמה שלקחתם אותו רחוק מידי , אז בלי דמעות תנין גם אנחנו יודעים להכאיב. אני מודה לך על דבר אחד הוצאתם את הגלות מתוכנו, ואנחנו מסרבים להתביין ולא לעשות כלום.
כתוב תגובה ל- לין 64
קודם כל אינכם הרוב
  חיים טובים   8/01/11 22:20
הפשיסטים זה אתם כי כל מה שאתם דורשים מאחרים (שקיפות, פלורליזם של דעות, שלטון החוק...) אתם מסרבים לבצע בעצמכם. השמאל הקיצוני שממשיך לקדש את אוסלו וממשיך לראות בקורבנות הטרור "קורבנות שלום" הוא הריאקציה של היום, כלומר נצמד לדפוסי פעולה שנכשלו והביאו לאלפי קורבנות בנפש.
כתוב תגובה ל- חיים טובים
13
חובה להכין חוקים ותקנות חירום
  ציביק   8/01/11 19:47
ישראל היא דמוקרטיה מתגוננת ובצדק. הגדרת המדינה הדמוקרטית היא מסובכת ונתונה לפרשנויות רבות. לכן, חובה על הועדה החוקרת להגדיר מה הם חוקים ותקנות לעיתות חירום. בעיתות, שבהן, אויבי ישראל מנסים לתקוף אותה מסיבות זרות ולא ענייניות, למרות טענות ארגוני זכויות אדם למיניהן. חייבים להגדיר חוקים ברורים אם הארגונים חשודים בנטיות אנטי-ישראליות ויש להן נטיה להרוס את ישראל מבפנים. לכן, עניין הקמת ועדת חקירה הוא דבר מבורך.
כתוב תגובה ל- ציביק
14
אז לפעמים החגיגה נגמרת-כדברי
  פלא יועץ   9/01/11 19:46
השיר,אכן יש לייבש היטב את הביצה המלאה ביתושי אנופלס מפיצי קדחת.אין לאפשר להם יותר מימון ומרחב פעולה הפוגע באופן ישיר במדינה ובאזרחיה היהודים.אין להתרשם יותר מדי מזעקת הקוזאק הנגזל של אותם אירגונים סהרוריים,יש לפעול בכל האמצעים החוקיים להצר את צעדיהם,ולראות על מה ניתן להעמידם לדין,ולהושיבם מאחורי הסורגים,של כל אותם בוגדים המשתפים פעולה עם אוייבינו באופן גלוי ומאחורי הקלעים.אין לאפשר יותר לארס הנחש לפעפע בתוך מערכת הדם שלנו,ברצונו החסר רחמים להזיק לנו.יש לעשות בדיקה מחודשת ולסתום את כל הפרצות בחוק המאפשרות לכנופיות הנבלה לפעול כפי רצונם. וככל שנקדים מוטב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il