|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא הרמתי את קולי - גם בישראל
מאת: מנשה בן-מאיר  |  11/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני מרים את קולי השכם והערב
  אפריים בוכבינדר   11/01/11 14:28
אני מרים את קולי השכם והערב נגד ההתעללות הלאומית באסיר יגאל עמיר, ונגד שלילת זכויות האדם שלו. תכניסו לו כבר ספר קריאה לתוך תאו ותפסיקו לענות את נפשו. עיין בקישור הבא על חרם הספרים נגד יגאל עמיר:

news1.co.il
כתוב תגובה ל- אפריים בוכבינדר
2
ואתה הרמתה את קולך למעשיו של
  ישראלי שזוכר   11/01/11 16:06
""שמש העמים" שהיה רק דרגה אחת פחות מהנאצים
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
תגובה לישראלי שזוכר
  מנשה ב.   11/01/11 20:01
. תודה על תגובתך העניינית.כמוך כמוני מסכימים על המיקום של ברה'מ כמדינת רשע.בהחלט הרמתי קול גם אז. רק ראוי לזכור לצורך התמונה השלמה כי ברה'מ היא ,שבסופו של דבר, סייעה בגדול להדביר את המפלצת הנאצית.בברכה.
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
ללא הזרמת הנשק האמריקאי לרוסים
  ישראלי שזוכר   12/01/11 22:27
וכניסת האמריקאים למלחמה הגרמנים היו אוכלים את הרוסים ללא מלח. לא הרוסים נצחו את המלחמה אלא האמריקאים-למרות המלחמה בשתי חזיתות-ורק שבועות ספורים לפני כניעת היפנים הם פלשו לאי היפני הצפוני ועד היום הם לא מוכנים לסגת ממנו. אלא שהתעמולה הקומוניסטית כהרגלה לא בקודש יחסו לעצמם את הבסת הנאצים.
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
3
שמאל אומלל
  כתומית   11/01/11 17:40
כל הפנטזיות השמאלניות התנפצו אל קיר המציאות, וכל מה שנשאר להם זה להשוות את ישראל לגרמניה הנאצית. באלוהים, איזה אידיוטיזם. אני שואלת איפה מלמד הכותב? הוא מלמד גם בבתי הספר של ילדיי?????????????
כתוב תגובה ל- כתומית
4
לא הרמתי את קולי
  מנשה ב.   11/01/11 19:55
לאפריים שלום. תודה על תגובתך העניינית. אני רוצה לציין כי האגודה לזכויות האזרח עמדה על זכותו להתחתן ולהביא צאצא לעולם. בכז בוא נזכור כי מדובר ברוצח.ולא מדובר בשהייה בבית הבראה. בברכה.
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
5
תגובה לכתומית
  מנשה ב.   11/01/11 20:08
מודה לך על השאלה והתהייה. וההשוואה היא באמת קשה ובעייתית. המטרה באזהרה כזו היא למנוע מצב בו נתנהג בדומה.עברנו את השלב שאצלנו זה לא יכול לקרות. אמרנו זאת לפני רצח רבין. עכשו להשוואה. אם תרצה אשלח לך מאמר של היסטוריון חוקר שואה,איש חכם וזהיר, שכתב באורח מנומק כי המצב היום בארץ דומה[לא זהה לחלוטין] לגרמניה 1932. אולי במקום להציב המון סימני שאלה לגבי אחריותי תשאל את עצמך עד כמה אתה מוכן להקשיב לאחרים המנסים להסביר בכל הדרכים על איזו דרך מסוכנת מדינת ישראל עלתה. בברכה לימים טובים
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
תמהני מאד
  ע. הנביא   11/01/11 21:32
תמהני. אם ישראל נמצאת במדרון שיוביל אותה למצב של גרמניה הנאצית, אז על אחת כמה וכמה הרשות הפלסטינית, שאצלה על פי חוק (!) ערבי שמוכר בית ליהודי דינו מוות, בגני הילדים שלה מלמדים את הפעוטות שהיהודים הם בני החזירים והקופים, המנהיג שלה הכריז קבל עם ועדה שהמדינה העתידית שלו תהיה יודנריין, ומנהיג קודם שלה שיבח רוצח ילדים במילים "הוא מופת לגבריות ולהקרבה למען אללה והמולדת" - הרשות הזו, לפי השקפתו של מנשה בן מאיר, צריכה היתה כבר מזמן להיות מוכרזת כנאצית טהורה. אז למה החברים שלו (ואולי אפילו הוא עצמו) עלו לרגל לרשות הזו כדי להתאבק בעפר רגליו של הפיהרר שלה?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
תגובה לעובד הנביא[תמהני מאד]
  מנשה ב.   12/01/11 12:54
שלום עובד. אגיד לך משהו. לי חשובה יותר מדינת ישראל וגורלה ודמותה בעיני עצמנו ובעיני ידידנו בעולם.

שהפלשתינאים יתמודדו עם דמותם. זה שיש בתוכם גילויים פאשיסטיים כמו שיש בחמאס[בחזבאללה ובאיראן] זה אנחנואומרים כל הזמן.
אני לא עליתי לרגל לאף אחד בחיי ואני לא עובד אלילים.
עמדתי היא ביקורתית כלפי הכל.אני פטריוט ישראלי[גם שרתתי בצנחנים]אך אני מרשה לעצמי להיות ביקורתי כלפי מדינתי גם בידיעה עזה שאין לנו אחרת. אבל חייבים. גם אתה. לשמור על דמותה האנושית. לאחרונה אנחנו סוטים מדרך האמצע וצועדים מסוממים לעבר מתכונת של חברה פאשיסטית[ ופאשיזם נחות בעיני גם אם הוא משמאל או מימין]. בברכה.
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
6
השוואה מכוערת
  ע. הנביא   11/01/11 20:13
זה שמשחזרים לעייפה את הדברים של נימולר בכוונה המעוותת להשוות (עוד פעם) את ההשוואה הבזויה, הנקלית והמאוסה של ישראל לנאצים, לא הופך את אלה שעושים זאת לפיוטיים יותר, לקדושים מעונים או למקוריים. זה רק מחדד את שיפלותם. מה שכתב נימולר הוא נכון לגבי הנאצים, ולא נכון לגבי ישראל. השימוש המעוות שעושים בדברים הוא שקר מכוער. גם אם יש משהו בדברים שלכם, ברגע שאתה וחבריך עושים את ההשוואה הזו אף אחד לא מוכן בכלל לשמוע אתכם ופשוט שולחים אתכם לעזאזל, ובצדק. ישראל דומה לנאצים כמו ששולחן דומה לעכבר, כי לשניהם יש ארבע רגליים.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
תגובה לעמוס הנביא
  מנשה ב.   11/01/11 21:37
ראשית תודה על תגובתך העניינית. אני מסכים איתך שיש באמת לדון בהשוואה הזו. היא גם לא פשוטה לי. עד לפני כמה חודשים לא ההיתי מוכן לשמוע על השוואה כזו. תבין. קרו מספר דברים קשים מאז.החברה והשלטון הולכת ונעשים יותר ויותר גזענים ואפילו מפתחים תיאוריה גזענית. צריך להבין שבגרמניה 1932 הייתה בגרמניה דמוקרטיה שהלכה ונהרסה ובמקומה קמה דיקטטורה בתהליך חוקי. אנחנו לא שונים מבני אדם אחרים במקומות אחרים. גם לנו זה יכול לקרות. לפיכך מטרת ההשוואה היא להזהיר. הלוואי ונבואת הזעם הזו תתבדא. אני הראשון שאתנצל. ובנתיים לקחת לעצמך כינוי מאד מחייב. עמוס נרדף על דיעותיו. ונהג באומץ לב כנגד שלטון מושחת.בברכה.
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
מתוך זדון או טמטום
  ע. הנביא   11/01/11 22:41
קודם כל - ע. = עובד ולא עמוס. ולעצם העניין, גזענים וגזענות יש בכל מקום, והעובדה היא שמשטרים מעטים מאד הושוו לאחר השואה לנאצים - היחיד שאני זוכר כעת הוא משטרו של פול פוט בקמבודיה. אפילו את משטר האימים של סטאלין מיעטו להשוות עם הנאצים, ובוודאי שלא עשו זאת בשמאל לדורותיו. כנ"ל לגבי סדאם חוסיין וכו', כל הרחבה מיותרת. לעומת זאת ישראל עומדת באופן עקבי ושיטתי מזה שני עשורים בערך בהשוואה יומיומית לנאצים. זה התחיל הרבה לפני ליברמן. זוהי מערכת תעמולה צינית משומנת היטב, מכוונת למטרה ומבוצעת בקור רוח ובתחכום, והמטרה היא להביא לדה-לגיטימציה של ישראל. האם מישהו יעלה בדעתו להשוות פצצת אטום של איזושהי מדינה לתאי הגאזים של אושוויץ? "פעילת השלום" מגווייר עשתה השוואה זו לגבי פצצת האטום של ישראל. זה רק מעיד על האבסורד, על הרשעות ועל מידת הרוע של יוזמי התעמולה הזו. מי שמעלה את ההשוואה הזו כאן משתתף באופן פעיל, מתוך זדון או טמטום, בקמפיין הנאלח הזה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
תגובה לעובד הנביא
  מנשה ב.   12/01/11 12:43
מציע לא לחפש פה מזימה או תיכנון או קונספירציה. השמאל בנוי מתפיסות שונות ויש בתוכו ויכוח גדול.חוץ מפרופ מישעיהו ליבוביץ. חכם,מלומד, איש רוח לא התנסח כמוהו. הוא הזהיר את כולנו מלהפוך מדינה יהודו- נאצית.
אני ורבים כמותי לא חושבים שיש מקום להשוות בצורה גורפת . אבל מה שכן אנחנו יכולים להגיע בקלות להעשות מדינה פאשיסטית. כבר יש סימנים חזקים. הלוואי ואתבדה. תרומתי הצנועה זה להזהיר את עצמנו מפני הסכנה. ואל נאמר בבטחון אצלנו זה לא יקרה. במיוחד אחרי רצח רבין שלפני הרצחו אמרנו כי אצלנו זה לא יקרה. אשרי החוששים. זה שאתה קצת מתלהם מוסיף לי דאגה לפניה של ישראל בעתיד.אבל אני מכבד את האיכפתיות שלך בברכה
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
7
דחיתם כהנא, קיבלתם ליברמן.
  אליהו חיים   11/01/11 20:34
אני זוכר את בני בגין אומר כי כהנא זה זיהום פוליטי, ואחר כך הוא נפרד מגנדי ועכשיו הוא יושב אם ליברמן , מה קרה? יש לו אנטיביוטיקה נגד זיהום מסוג ליברמן.
לא מדאיג אותי השמאל ולא הימין ,אלה כמות הצבועים המתבוססים בביצה המעופשת הזאת אשר בטעות קוראים אותה מדינת היהודים , ולמעשה זאת מדינת יהודונים, ויהודונים קל להוביל כמו עדר כפי שמוכיח ליברמן,היום העדר רומס ערבים מחר ירמוס מרוקאים.
ליברמן הוא אדם מושחת ומקומו בכלא ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תגובה לאליהו חיים
  מנשה ב.   11/01/11 21:44
אני שותף לדאגתך. שלא יהיה יותר גרוע. והשאלה מה כל אחד יכול לעשות בסביבתו הקרובה על מנת לשכנע שאנחנו נמצאים ע'פ תהום וקיימת סכנה בעליל שנימצא בוקר אחד כי אנחנו חיים במדינה שיש לה ציביון פאשיסטי מלא. נקוה לטוב. בברכה
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
8
מכחישי שואה
  מהפך 77   11/01/11 22:33
עד מטורף, אני דור שני לניצולי שואה והיום בגלל שאני לא חושב כמו האיש החולה הזה אז אני נאצי.
ממגיני הארץ הזו מפני אנשים רעים שרצחו פה קרוב ל-25.000איש, לא כולל מלחמות קונבנציונליות . [בניגוד ליהודי אירופה]הפכנו בזכות מטורפים כמו הכותב לנאצים, השמאל החולני הפך להיות סוג של מכחיש שואה.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
מהפך 77
  מנשה ב.   12/01/11 12:23
אני מבין את התרגשותך וכעסך.אבל הייתי רוצה שתבין למה אני חותר. אני נשוי לאשה דור שני לשואה.אני קורא כל עדות. כל מסמך הקשור לשואה. הייתי עם תלמידים במשלחות לאושוויץ. ביקרתי בברלין ועקבתי אחרי ההתחלות. קורא עכשו את לבד בברלין. שום הכחשת שואה. להיפך זה נושא המטריד והמעסיק אותי מאד. זו הייתה אחת התופעות המפלצתיות שידעה האנושות.
עכשו להשוואה שהיא בעייתית. לא קל היה לי איתה. מציע לך לקרוא מאמר מנומק של חוקר שואה והיסטוריון[דניאל בלטמן. ראה גוגל]הטוען כי יש דימיון בין גרמניה 1932 לישראל היום.כדאי לבדוק. לחשוב. לא להתלהם. לכולם זכרון השואה חרות בנשמה. הלוואי ואתבדה. אבל הכל יכול להיות. איאפשר להגיד בפשטות אצלנו זה לא יקרה. מאחל לך בריאות מלאה.
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
9
"בהתחלה הם כפו עצמם על איכרי
  פלא יועץ   12/01/11 08:46
המושבות של העליה הראשונה,בכח,ואז הם הקימו הסתדרות עובדים וכפו עצמם על תנועת התחיה הלאומית בא"י,בכח.ואז הם גירשו את אנשי גדוד העבודה,מחוץ למחנם ולא נתנו להם אפשרות קיום,בכח.ואז הם השתלטו על מוסדות התנועה הציונית, בכח.והחלו ללחום נגד הרוויזיוניסטים בחרון אף שפוך,בכח. להסגירם לאנטישמים הבריטים ממהמנדט,ללא רחם,בכח.אח"כ הם לא עשו דבר למען יהודי אירופה בזמן השואה,כי בשביל מה אנו זקוקים ליהודים הגלותיים הללו ,לומדי התורה?אז הם לא נתנו להם סרטיפיקטים להצלתם,בכח.ואז לחמו באצ"ל ובלח"י והטביעו את האלטלנה לאחר שטבחו באנשיה,בכח.ואז הם חילקו את עור הדב אך ורק לאנשיהם המקורבים לכרטיס האדום,בכח.הקימו דמוקרטיה דיקטטורית,אשר שלטה ביד ברזל ,בכח.האלילו את "שמש העמים" העריץ הנאלח,שמחה ביד גסה כל זכר ליהדות מתחת למגף הפטיש והמגל,בכח.ביזו כל ערך יהודי ורמסו אותו,בכח.הקימו פה דור של בורים ועמי ארצות,חסרי שאר רוח,בעלי נפש רדודה,במוסדותיהם החינוכיים,בכפייה ובכח. והיום הם מבקשים להמיט עלינו אסון,ולהורידינו ביגון שאולה,בכל דרך ובכל אמצעי,בכח. ולבסוף הם מזדעקים כקוזאק נגזל, לאחר שניתפסו עוזרים וממומנים ע"י שונאי ישראל בעולם,עימם הם משתפים פעולה,בשביל לכפות עלינו את דעתם ורצונם,ולמכור אותנו לבני ישמעאל,בכח.ואז-קמנו ואמרנו -די לכם עד כאן,אנו לא מוכנים יותר לשתוק.ואתם הופתעתם על "החוצפנים" הללו איך הם מעיזים להרים ראש?מי נתן להם רשות לכך? אז אתם מבקשים לעשות דה לגיטימציה,כן בכח. אז חידלו לדקלם לנו כל יום את אותו שיר גרמני,ותעשו חשבון נפש ותתפקחו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
תגובה לפלא יועץ
  מנשה ב.   12/01/11 12:33
שלום.בהחלט תיאור מעניין ונתת פרשנות היסטורית מנקודת ראותך.אני מכיר את הגירסה הזו. האם אתה מכיר את הגירסה האחרת?שהשמאל תרם תרומה מכרעת להקמת המדינה ולתחזוקה. אם לא היית כל כך מתלהם יתכן שהיית פנוי קצת להקשיב לפרשנות היסטורית אחרת. עכשו לעניין שקומם אותך. ההשוואה. ראשית מציע כשלב ראשון להיכנס לגוגל ולחפש מאמרו של פרופ' דניאל בלטמן חוקר שואה והיסטוריון מאוניברסיטת ירושלים המציין כי אפשר להשוות ביןגרמניה 1932 לבין ישראל 2010. השוואה קשה והיא נעשית מתוך דאגה אמיתית למדינה. הלוואי ונתבדה והחברה הישראלית תתגבר על גל הגזענות וגילויים פאשיסטיים.
בוא נקשיב כמו שהקשבתי לך ונמשיך לחשוב כאנשים חופשיים. בברכה
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
באם לא הייתי מכיר את השמאל
  פלא יועץ   12/01/11 15:45
מתוך קרביו,לא הייתי יכול לכתוב את אשר כתבתי.ובהמשך לדבריך,עם ישראל לא ייחל והתגעגע לשוב לא"י בשביל להיות "עם ככל העמים,אומה ככל האומות,גוי ככל הגויים".לשם כך הוא היה יכול להתבולל בגלות,[מה שאכן ניסתה לעשות במרץ תונעת השמד של ההשכלה,במיוחד בגרמניה,אותם "גרמנים בני דת משה".],כל מהותו של עם ישראל הינה שליחות א-לוקית בעולם הגשמי.ואם הוא לא ממלא את תפקידו,באות עליו מכות,עד אשר יבין וייתיישר וישוב לדרך האבות.מעבר לכך אין יהודי אחד בעולם אשר רשאי לוותר על מטר אחד בא"י,משום שזוהי מתנה א-לקית אשר ניתנה לנו לצורך עבודת התיקון,של האדם עצמו, החברה היהודית והאנושות,והדרך היחידה לעשות זאת היא-ע"י קיום תורה ומצוות.וע"י כך להגיע לשיווי צורה עם א"י. ביהדות קיים רק קו ימין [חסד=אהבה],קו שמאל [גבורה=דין]שייך לאומות העולם,לכן כל מי שרואה עצמו כ"שמאל" אומר למעשה כי הוא רוצה להיות ככל הגויים ולא להיות יהודי.ולכן הוא גם אינו רשאי לקבוע את גורלנו בארצנו.ת-ת-פ-ק-ח-ו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
כל מילה בסלע
  אבי גיא   12/01/11 14:41
כתוב תגובה ל- אבי גיא
10
כשהצביעות חגגה לא הרמתי קולי
  מרי קתנזון   12/01/11 14:41
כשעצרו אוטובוסים של מפגינים בצפון הארץ, בדרכם להפגנות בדרום נגד ההתנתקות,
לא הרמתי קולי כי אני איש שמאל

כשילדות בנות 12 נאסרו למשך חודשים כי סרבו להזדהות בפני בית המשפט כאקט מחאה,
לא הרמתי קולי כי הן היו מתנחלות

כשיונתן פולק נאסר, לבקשתו, לאחר השתתפות בהפגנה בלתי חוקית (בפעם ה- 70),
זעקתי וייללתי פשיזם פשיזם,
ולא השכלתי להבין מדוע רואים בי צבוע.

הרי תמיד אצליח למצוא קוצו של יוד שיסביר מדוע שונה המקרה של מתנגדיי מזה שלי.
כתוב תגובה ל- מרי קתנזון
תגובה למרי
  מנשה ב.   13/01/11 21:14
ניסיתי להבין אותך ולא הצלחתי. נסי במילים פשוטות להסביר לי מה מטריד אותך בטקסט שכתבתי. שכן ליבי עם המתנחלים מגוש קטיף המטורטרים והמושפלים שלא לצורך. אני חושב שפינוי[נסיגה] עזה היה טפשי ומיותר. לא עוזבים שטח ללא מומ וללא תמורה. אם כבר. באשר לשאר אני דווקא איכפתניק ומרבית אנשי השמאל הם כאלה גם ביחס ליריביהם ההגונים. זו חולשתנו וזה סוד כוחנו שלבסוף גם מאמצים את דעותינו. בברכה
כתוב תגובה ל- מנשה ב.
11
בוקר חום
  נהר   21/01/11 07:08
"ישבנו כשרגלינו פשוטות לשמש ולא ממש דיברנו, צ'רלי ואני. סתם החלפנו בינינו כמה מחשבות שחלפו לנו בראש, בלי שאף אחד מאתנו באמת שם לב למה שהאחר סיפר. היו אלה רגעים מענגים שבהם הנחנו לזמן לחלוף בעודנו לוגמים בנחת את הקפה שלנו.
כשהוא סיפר לי שהיה עליו להזריק לכלב שלו, זה הפתיע אותי, אבל לא יותר מזה. כלב חביב שמזדקן רע זה תמיד דבר עצוב, אבל כשהוא כבר בן חמש עשרה, צריך להתרגל לרעיון שביום מן הימים הוא ימות.
"אתה מבין, לא יכולתי להעביר אותו בתור חוּם," אמר צ'רלי.
"טוב, מה לעשות, לברדור זה לא בדיוק כלב חום, אבל איזו מחלה הייתה לו?" שאלתי.
"זאת לא השאלה. הוא פשוט לא היה כלב חום, זה הכול."
"אוי, לא, אז עכשיו זה כמו עם החתולים?"
"כן, בדיוק אותו הדבר."

כך נפתח הספרון "בוקר חום" מאת פרנק פבלוף שראה אור בהוצאת נהר ספרים ומתאר את התפרקות הסולידריות בחברה ואת ההתדרדרות של המדינה למישטר טוטליטרי, כל מישטר טוטליטרי. מומלץ למי שחרדים לגורל החברה והמדינה כאן ועכשיו.
כתוב תגובה ל- נהר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il