|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בלי נאמנות - אין פעילות?
מאת: אלכסנדר ס. שכטמן  |  13/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ככה תגובה מרושם ראשוני
  FISK   13/01/11 14:39
בפעם האחרונה שבדקתי אם אין שום דבר לא קשר במימון לא אמורה ליהיות שום בעיה ליבדוק אותו ממה הם בדיו'ק מפחדים? שיגלו מה שכל ילד ב10 יודע שאירן חמס וגורמים ערבים ו ארופיים ממוצע ערבי ממנים אותם? וכן אם אתה ממומן עלידי מדינת איוב אתה סיען תרור
כתוב תגובה ל- FISK
2
רושם שני
  FISK   13/01/11 14:52
באותו ספר ידידי היקר גם כתוב "הקם להורגך השכם להורגו" על מה אתה מדבר בכלל? איפה בעית המוסר בלהגור או ליפגוע באויבך כן כן אלה שמאחלים לך מוות ואל תיסתתר מאחורי האחוזים הקטנים [שלדעתי האישית לא כאלה קטנים] של אלה שאוחזים פיזית בנשק תיראה את התמיכה שהם מקבלים להזכירך חמס [אני מקווה שלא תחלוק עלי שזהו אירגון טרות לכל דעה ועינין] ניבחר בבחירות דימוקרטיות לחלוטין בעזה ועד היום נהנה שם מתמיכה רבת מימדים ככה שהרבה יותר מוסרי לדעתי לירות במחבלים בימקום לתת להם בתי מלון 5 כוכבים [וכן הייתי בכמה והם אכן חיים יוטתר טוב ממני בבית] וליקרוא להם בתי כלא ולתת להם תארים על חשבונינו אז אני אומר לירות בכולם ואם כבר ניתפס בלי נשק ונעסר אז מעצר בתנעים מינימליים לקיום לא יותר מזה ובלי שום אפשרות לשיחרור מוקדם
כתוב תגובה ל- FISK
3
רושם שלישי
  FISK   13/01/11 15:02
על איזה שיוין אתה מדבר? אתה יודע מה יקרה לי אם אני לא אשלם מיסים ואשטלת על שטח של המדינה בצורה לא חוקית? אני יודע אני אלך לכלא למיספר לא מבוטל של שנים ומה קורה לערבי שעושה את אותו הדבר? מקבל ח"ח מהתנוע האיסלמית והיתעלמות מוחלטת מהמדינה מה יקרה אם אני אכנס לעיר או שכונה ערבית אם לנתך את המיקרים בחודשים האחרונים אז סביר להניח שיהיה לינץ' [ואם אני חס וחלילה אגן על עצמי ואפגע במישהו מתוקפיי גם יתבעו אותי על זה] מה קורה לערבי בעיר יהודית? פעם אחרונה שבדקתי כלום מה יקרה אם אני או כל אחד אחר ירצה קשר רומנטי עם ערביה[אני אישית נגד אבל מדברים פה על שיוויון לא] אז היא תרצח על כבוד המישפחה יחד אם אותו צעיר סביר להניח ואם המצב יהיה הפוך הזוג יקבל תמיכה מכל גורם סמולני אוין במדינה הזה כולל כל סוגי התיקשורת בתי מישפט ומי לא אז כל עוד אין שיוין מוכלט בחובות אין שויות בזכויות ככה זה עובד
כתוב תגובה ל- FISK
4
מי מפחד מהאנטישמים בעולם?
  מאמר יהודי גלותי   13/01/11 15:14
כתוב תגובה ל- מאמר יהודי גלותי
חייב לחילוק עליך
  FISK   13/01/11 15:52
הכותב והמאמר אינם גלותיים כלל הם פשוט אופטימים יתר על המידה [ליפעמיים בצורה היתעבדותית ועובדנית] הכותב לדעתי האישית פטריאות לא קטן אך שוגה בדרכו ודאותיו
כתוב תגובה ל- FISK
5
כתבה מעניינת ליברמן הקרנף סכנה
  מירה   13/01/11 16:35
כתבה טובה, נחוצה וראויה לימים אלו.. ליברמן סכנה לעם..ליברמן קרנף.. ליברמן מוקצה מחמת מיאוס! חיילנו הם לא הפקר.. זכויות האזרח, הוא מן התייפייפות לא ברורה..גוף שלא מבין שאין להיכנס בענייני הצבא..הצבא תחקור..את ענייניה במשאבים שלה.כל החשיפה ..בעינייני צבא לא רצויה!אנחנו צריכים להתאחד ושמר עצמנו מליברמן יותר מהאויב!
כתוב תגובה ל- מירה
לא הבנתי אותך בכלל
  FISK   13/01/11 17:20
תוכלי להיסגר על דעה בבקשה?
או שליבירמן מסוכן למדינה או שלא צריך לגעת בצבא
כתוב תגובה ל- FISK
6
לנסראללה יש חיל אוויר !
  חשדנית   13/01/11 18:00
אחרי שיקים ממשלה אלטרנטיבית במקום הממשלה של סעד חרירי, חיזבאללה יקבל את הפיקוד על צבא לבנון. על כל הנשק והתחמושת שלו, על כל הטנקים ועל כל המטוסים, על המכ"מ, על אוניות הקרב ובקיצור, לנסראללה יהיה צבא מצוייד במיטב כלי הנשק בעולם. צרפת דאגה לזה, גם ארה"ב.
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
הסכמה והסתייגות
  I   13/01/11 20:33
מסכים עם מרבית דבריך. עם זאת, אני מעט מוטרד מהסימטריה בין ליברמן ל"בצלם" אותה זיהיתי בדבריך. הוויכוח בין ליברמן לביבי הוא יותר טקטי מאשר עקרוני. יש סיבה טובה לשער שביבי אמר את שאמר בגנות ליברמן בשל שיקולי תקינות פוליטית גרידא. כפי שאמר היום פרופ' מורדכי קרמינצר, הוא הוטרד יותר מדברי ליברמן בנוגע לריבלין, מרידור ובגין, מאשר מהעובדה שהכנסת חרגה מהמנדט שלה כאשר נתנה לגיטימציה לועדת החקירה הזו. הכנסת אמורה לחוקק חוקים ולפקח על הרשות המבצעת, כך אמר קרמינצר, לא לפקח על החברה האזרחית. מנגד, הוויכוח בין "בצלם" למפלגות "שמאל" כמו עבודה ומר"צ הוא, במידה רבה, עקרוני. למרות שבשנים האחרונות "בצלם" התחיל להתמרכז, הוא עדיין מכיר באמנת ג'נבה הרביעית. כלומר, הוא מניח שהתנחלות מחוץ לקו הירוק מהווה פשע מלחמה. לעומת זאת, גם מר"צ וגם מפלגת העבודה קיבלו מזמן את הלגיטימיות של ההתנחלויות. מר"צ אומנם משמיעה הסתייגויות מסוימות מהיקף ההתנחלויות ומסגנון ההתנחלות, אבל הנימוק של מר"צ הוא טקטי, הם חוששים למעמדה של ישראל בעולם, לא מהעובדה שישראל מבצעת פשעי מלחמה. חשוב לזכור שהיה זה יוסי ביילין, שהנדס את הסכמי אוסלו ועמד בראש המפלגה, שאמר בתחילת שנות התשעים שישראל לא תשוב לגבולות 67. יתרה מכך, מר"צ הסירה ממצעה את תמיכתה בריבונות ישראלית על מזרח ירושלים הכבושה רק בתחילת שנות האלפיים. זו כמובן השערה אבל נדמה שבבקרו אנשי ימין קיצוני המחבר חש צורך לבעוט בארגונים הנחשבים לארגוני שמאל קיצוני, על מנת ליצור חזות של איזון. אחרת, מדוע להשוות בין שתי מפלגות ימין שההבדל העיקרי ביניהן הוא סגנוני לבין גופי שמאל שאין ביניהם שום מכנה משותף (כפי שהמחבר מציין בצדק).
כתוב תגובה ל- I
8
הסכמה והסתייגות
  I   13/01/11 20:39
מסכים עם רוב דבריך. עם זאת, אני מעט מוטרד מהסימטריה בין ליברמן ל"בצלם" אותה זיהיתי בדבריך. הוויכוח בין ליברמן לביבי הוא יותר טקטי מאשר עקרוני. יש סיבה טובה לשער שביבי אמר את שאמר בגנות ליברמן בשל שיקולי תקינות פוליטית גרידא. כפי שאמר היום פרופ' מורדכי קרמינצר, הוא הוטרד יותר מדברי ליברמן בנוגע לריבלין, מרידור ובגין, מאשר מהעובדה שהכנסת חרגה מהמנדט שלה כאשר נתנה לגיטימציה לועדת החקירה הזו. הכנסת אמורה לחוקק חוקים ולפקח על הרשות המבצעת, כך אמר קרמינצר, לא לפקח על החברה האזרחית. מנגד, הוויכוח בין "בצלם" למפלגות "שמאל" כמו עבודה ומר"צ הוא, במידה רבה, עקרוני. למרות שבשנים האחרונות "בצלם" התחיל להתמרכז, הוא עדיין מכיר באמנת ג'נבה הרביעית. כלומר, הוא מניח שהתנחלות מחוץ לקו הירוק מהווה פשע מלחמה. לעומת זאת, גם מר"צ וגם מפלגת העבודה קיבלו מזמן את הלגיטימיות של ההתנחלויות. מר"צ אומנם משמיעה הסתייגויות מסוימות מהיקף ההתנחלויות ומסגנון ההתנחלות, אבל הנימוק של מר"צ הוא טקטי, הם חוששים למעמדה של ישראל בעולם, לא מהעובדה שישראל מבצעת פשעי מלחמה. חשוב לזכור שהיה זה יוסי ביילין, שהנדס את הסכמי אוסלו ועמד בראש המפלגה, שאמר בתחילת שנות התשעים שישראל לא תשוב לגבולות 67. יתרה מכך, מר"צ הסירה ממצעה את תמיכתה בריבונות ישראלית על מזרח ירושלים הכבושה רק בתחילת שנות האלפיים. זו כמובן השערה אבל נדמה שבבקרו אנשי ימין קיצוני המחבר חש צורך לבעוט בארגונים הנחשבים לארגוני שמאל קיצוני, על מנת ליצור חזות של איזון. אחרת, מדוע להשוות בין שתי מפלגות ימין שההבדל העיקרי ביניהן הוא סגנוני לבין גופי שמאל שאין ביניהם שום מכנה משותף (כפי שהמחבר מציין בצדק).
כתוב תגובה ל- I
9
בשור התחתונה - לא אמרת כלום
  כה לא משנים כלום   13/01/11 21:20
כתוב תגובה ל- כה לא משנים כלום
10
תגובה
  אדיר   14/01/11 02:34
1. ליברמן, מציג עצמו כאיש ימין, וליברמן בעל עמדה עצם היותו שר חוץ במדינת ישראל. כשאתה בא וטוען כי מפחיד אותך שליברמן בעד דעות מגוונות, דע כי הוא צודק ורק בגלל שהוא לא מפרש את זה כמו שאתה רוצה וחושב לפרש את מה שאמר. בפעם האחרונה שנרצח כאן פוליטיקאי בעל דעות ימניות - הוא נרצח בידי האויב הערבי, שאתה תומך בו, ושלא תטעה, לא בכדי התנקשו ערבים בכהנא ז"ל וברחבעם זאבי ז"ל, האויב הערבי ידע במי הוא מתנקש! האויב יודע שהמדינה הזו לא שלהם ולא היתה שלהם! לא היה כיבוש מעולם! ואנו לקחנו בחזרה את שהיה שייך לנו מלכתחילה.והאויב הערבי ישב בשקט וקיבל את האמת הזו עד שקמו אתה ודומיך וקראו להם לדרוש את שמעולם לא היה שלהם. 2. כשאתה אומר שישנם אמיתות שמאלניות? איזה מהם באמת אמיתות? הכל בשמאל סילוף האמת ושקרים וכזבים נתעבים. השמאל בארץ כמו גם מה שמכונה "מרכז", ראש מעייניו הם לחתור תחת יהדותה של מדינה ישראל ותו לא. אחרת אין הצדקה לכך שכשקם אדם הגיוני ודורש אזרחות תמורת נאמנות אזי כל השמאל קופץ וקורא לו פשיסט. 3. בפעם המי יודע כמה, תבדיל בין "ימין" לבין ליכוד. ליכוד הוא לא! ימין. ימין הוא המאמין ביהדותה של מדינת ישראל ומאמין במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי! מאמין שירושלים היא בירת ישראל ואין לחלקה. מאמין שאין לחזור לגבולות 67 משום שגבולות אלו הינם חלק בלתי נפרד מהטירטוריה של מדינת ישראל. מאמין כי לפלשתינאים אין חלק במדינה הזו עצם היותם אויב הקורא להשמדת העם היהודי ומדינת ישראל כולה! כל מי שלא בימין הוא בדיוק ההיפך ממה שכתוב. 4. עצם העובדה שאתה אומר "לא אבוש לדבוק בדעות שמאלניות" אתה מודה שיש במה להתבייש ויותר מכך למען האמת אין במה להתפאר בשמאל. הכל שם רקוב עוד יותר ממה שאתה מכנה "ימין". 5. תחדל מלהטעות את עצמך או חלילה לחיות באשליות כשאתה באמת חושב שהשמאל חותר לשלום. השמאל חותר למדינה פלשתינאית ולמדינה פלשתינאית בלבד!!! החששות של ליברמן הם נכונות מפני שהוא באמת רואה את המציאות כמו שהיא לעומת השמאלנים שיודעים שכלל וכלל אין פרטנר.ומשום כך חששותיו של ליברמן הם קודם כל מהשמאל. שנאמר "מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו" דהיינו כמו שרק היהודים יכולים לקרב את עם ישראל אחד לשני, כך גם היהודים הם היחידים! שיכולים להרחיק אחד מהשני. 6 אם מההיסטוריה של עם ישראל אתה לומד, אז בוא אחזיר אותך לפחות מיממה אחת בודדה, לאחר הכרזת האום על החלטת הקמת המדינה כשקמו קודם כל "ערביי ישראל"!! והמדינות הערביות סביבנו ובמטרה להשמידנו עוד טרם קמה המדינה בכדי שלא תקום מדינה שכזו - ראה ערך, "מלחמת העצמאות". מאז, הכל החריף ולא בגלל האויב הערבי שישב בשקט לאחר המלחמה אלא בגלל דומיך שקראו לאויב לבוא ולדרוש את הארץ שמעולם לא היתה שייכת לאויב באמת. 7. תפסיק לחשוב שיוצאי חבר העמים אינם חשים ישראלים לכל דבר בלי קשר לעמדה פוליטית משום שהם מקבלים פי כמה וכמה יותר תשומת לב למשל מהאתיופים עקב העובדה שהרוסים הם אירופאים ולא שחורים. ואני לא יכול לספור לך את הרוסים שאני אישית מכיר שהצביעו ליבני לצורך העניין, ותהיה בטוח שמי ששלח לה את המכתב הוא שמאלן ולא ימני. שמאלן שנרקב בתוך עצמו שיש "ימין" בשלטון. 8. את שנחום ברנע כתב ופירושך למאמרו הם היינו הך עתם היותכם מאותו מחנה נתעב. ברנע מנסה לסתום לקיצוניים את הפה משום שאם לקיצוניים היה את הכח שיש לתקשורת, אזי הוא זה שהיה יושב וסותם את הפה הנתעב שלו. מה שעתיד לבוא בע"ה. 9. אתם בשמאל קוראים לכולם לתמוך בשיוויון, להימנע מהפליות, לכבד את חברך וכו'. ראשית כל הערבים הפלשתינ
כתוב תגובה ל- אדיר
11
מפחדים מהפחד ולא מליברמן
  עינבל   17/01/11 01:56
אסביר את נושא ההודעה: ליברמן מנסה למנוע את ההתדרדרות שאותה מביאים ארגונים קיצוניים כמו בצלם שוברים שתיקה שלום עכשיו ושאר ארגוני השמאל הקיצוני שלא מתביישים להיות ממומנים ע"י גופים אנטישמיים אירופאיים שלא מעניין אותם זכויות יהודים, אלא הם משתמשים באותם ארגונים ככלי לבצע את אנטישמיותם.
אותם ארגוני שמאל קיצוניים (שיש לייחל שגם העבודה לא תלך בדרכם הקיצונית והמזיקה למדינת ישראל), מסייעים לאוייבי ישראל להשתלט על המדינה מתוך תחושה שאם הם יחברו לכוחות החזקים שהם הכוחות הנפוצים האנטישמיים המאיימים על העם היהודי, אז הם ינצלו מרוע הגזרה והכיליון שאותו העולם האנטישמי מייחל ופועל להשמדתנו.
ליברמן בסה"כ מנסה למנוע מגמות מסוכנות אלו, ויש לקבל את דבריו בכובד ראש, ואף לפעול במאמץ משותף לעזור לו בתחום המשפטי המתבקש.

לגבי נושא חקירת מקורות המימון באמצעות הפוליטיקה ולא באופן משפטי: אנחנו עדים לבעייתיות וההסתבכות שבמשטר הדמוקרטי במדינת ישראל, שמתאים לארה"ב אך לא למדינת היהודים. יש חיכוכים רבים ובעיות הנובעות מצורת השלטון הדמוקרטי שמסבך אותנו בצרות.
איננו יכולים לתת הטבות וזכויות לציבור שעויין אותנו כי אז זה יהיה בעוכרנו!
ליברמן מנסה להגן על המדינה והחיילים וצורת השלטון הדמוקרטית, משום שארגוני השמאל הקיצוני שניזונים כספית מהגופים האאנטישמיים, מכרסמים כל חלק וחלק בגוף המדינה ושלוחותיהם וגרורותיהם מתפרשות לכל עבר ומנקרות אותה באמצעות המשרות הבכירות ביותר במדינה.
קל להבין את התרעומת בציבור השמאל, כיוון שאם ליברמן יצליח, אז תצטמצם השפעתם וכוחם של אנשי השמאל במשרות הרמות הרבות במדינה שהם, אנשי השמאל, שולטים בהן, והציבור הישראלי בארץ נאלץ לספוג את משנתם השמאלנית הניזונה מגופים אנטישמיים עויינים באירופה ובעולם.
לגבי הצגת הציבור הרוסי כציבור מקופח: ובכן ידידי, טעות בידך. הישראלים מקבלים את יהודי רוסיה בחום, ואנו יודעים שהציבור הרוסי הוותיק בנה את המדינה ולכן אנו חשים לו הערכה רבה. זה יהיה לא נכון להציג את היחסים בין הציבור הישראלי לציבור הרוסי כמו שאתה הצגת ועושה עוול ליחסים הטובים שיש בין הציבורים.
כתוב תגובה ל- עינבל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il