s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תרבות הצביעות בפרשת גלנט
מאת: יואב יצחק  |  29/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כמה פשוט כמה נכון!
  שכל ישר   29/01/11 16:54
כתוב תגובה ל- שכל ישר
לא פשוט , ולא נכון, והרסני.
  אליהו חיים   29/01/11 18:43
משימון פרס ועד אחרון המושחתים שמנה יואב יצחק צריך לטפל.
יודע יואב יצחק עד כמה מושחתת הסוכנות היהודית ובעיקר מחלקת ההתישבות שלה.
יודע יואב יצחק עד כמה רבה השחיתות במנהל מקרקעי ישראל.
יודע יואב יצחק עדכמה רבה השחיתות במושבים עצמם המנוהלים על ידי חמולות הבוחרות בוועדים מושחתים.
אין שחיתות טובה ושחיתות רעה, אך יחד עם זאת אין קשר בין מלחמתו של יואב יצחק בידיעות אחרונות לבין הצורך לנקות את שחיתותו של גלנט.
הראשון שצריך לדעת ששינו את הכללים הוא יואב יצחק שהרבה דברים טובים עשה במלחמתו במושחתים , הפעם הוא מעד.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
זו שחיתות זו???
  איש עצוב   29/01/11 19:49
תגיד לי אתה אדוני, מעולם לא העתקת בבחינה? מעולם לא ראית מישהו מעתיק ולא דיווחת על השחיתות?, (שחיתות ממדרגה ראשונה) מעולם לא עברת את רף המהירות ולא רצת לדווח לרשויות על עצמך? (עבירה פלילית) האם לא קרה לך כהולך רגל שחצית רמזור באדום, ולא פנית מייד לשוטר על מנת שיקנוס אותך?? - מה הקשר בין גידול זיתים בעמיקם ובין רמטכלות, מלבד השכן, זאב זלקינד, אשר את עיניו הצרות (צרות, תרתי משמע) ראינו אמש בחדשות ערוץ 2. לא ראש הממשלה קובע מי יהיה הרמטכ"ל, גם לא שר הביטחון, לא הציבור, אלא זאב זלקינד, אותו זאב זלקינד השכן, שאומר (בערך) אם גלנט היה יוצא מהאדמה בזמן, היה רמטכ"ל, אבל לקח לו עוד חצי שנה אז הוא לא. ברפובליקת בננות שיקול הדעת של השלטון ושל הציבור בוגר יותר. לא ראש הממשלה מחליט כאן, לא שר הביטחון, לא הציבור באמצעות הכנסת, אלא זאב זלקינד, בן כספית ויאיר לפיד. ואם נחפש שחיתות במוסד הרמטכ"לות, אנא הסבר לי כיצד לא ניכרת השחיתות מהמסמך המזוייף, שזוייף על ידי מקורב לרמטכ"ל, ולאייזנקוט, על מנת להבטיח את המינוי של אייזנקוט, תוך שהמזייף מסתובבב חופשי חופשי בלשכת הרמטכ"ל על אף שהורחק מצה"ל בשל בעיות בטחון שדה, כאשר המסמך הודלף מלשכת הרמטכ"ל באמצעות חברם המשותף של אשכנזי וואייזנקוט, הישר לאולפנו של יאיר לפיד, ואיך לא ניכרת הטפשות מכך שהדו"ח על הזיתים המטופשים כבר מוכן והחקירה בנוגע למסמך המושחת מהיסוד המערער את יסודות הצבא נמרחת (ותמשיך להימרח עד כלות הימים). ואיך תסביר שאותו מבקר אחראי על שתי החקירות, ומה זה מעיד על שיקול דעתו המקצועי ועל סדרי העדיפויות המקצועיים שלו?? ולו היה מדובר בשחיתות, גלנט לא היה מגיש תצהירים, לא היה מפנה שום שטח, בסביבה מושחתת, חנראל מושחת, רוצה שטח, מקבל שטח, בונה כמה הוא רוצה, פולש כמה הוא רוצה, מקבל אישורים כמה הוא רוצה, אף אחד לא פועל נגדו, אף אחד לא תובע אותו, השחיתות רחוקה ממקרה זה כמרחק מזרח ממערב. השחיתות צועקת לשמים בעניין המסמך. ותאמין לי, לצערי גלנט חוסל ודווקא אייזנקוט יהיה רמטכ"ל, אייזנקוט יקיר העיתונות, אשר הגן באופן תמוה ומוזר על מחדליה הקשים של העיתונות במלחמה האחרונה בלבנון - והמלחמה הבאה תהיה הרבה יותר כואבת, הרבה יותר אלימה, ומי שינהל אותה יהיה אחד מראשי הצוות הכושל והמסוכן של מלחמת לבנון השניה, והכוחות הוא יפעיל ב"הצלחה" ו"ביעילות" הם: בן כספית, יאיר לפיד, ושני הפרשנים שלצידו בחדשות ערוץ 2.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אליהו חיים שוב יצא לך הבייניש?
  זרו בבל   29/01/11 20:03
תגיד, מה אתה מנסה להסיח את מטחי האש מבייניש לעבר הסוכנות היהודית ומינהל מקרקעי ישראל? דורית בייניש עומדת בראש הפירמידה של מערכת המשפט בישראל. היא צריכה להיות נקיה מכל חשד לפלילים. בעלה חשוד בגניבת סכום גדול מאד משלטונות מס הכנסה. מאחר שלדורית בייניש ובעלה יש כנראה חשבון בנק משותף, אין להוציא מכלל אפשרות שהיא נהנתה מהגנבה שבעלה חשוד בביצועה. אביה אלף, ראש המחלקה הכלכלית בפרקליטות וידידה טובה של משפ' בייניש, בדקה את פרשת עו"ד יחזקאל בייניש וכתבה חוות דעת שהוא חטא רק באי העברת ניכויים למס הכנסה. אילו היה מדובר באזרח רגיל היה מסתיים הענין בהגשת כתב אישום ומאסר בפועל של לפחות שנה שלימה. אני חושד שדורית בייניש שיבשה הליכי חקירה ומישפט כדי למנוע את העמדת בעלה לדין. זה יותר חמור מסלילת דרך גישה לביתו של יואב גלנט.
כתוב תגובה ל- זרו בבל
מה לי ולבייניש?
  אליהו חיים   29/01/11 20:36
לא אחת יצאתי נגד מערכת בתי המשפט ונגד שר המשפטים ,לא פסקתי מלכתוב על כל אותם האנשים ממסדרונות בית המשפט המסתובבים שנים אם שקיות נילון ומסמכים ולא זוכים לצדק שלהם במערכת הרקובה.
אתם מסחים ומסיטים את הויכוח מגלנט למחוזות אחרים וכאילו מתעלמים מהשחיתות שאין לכם מושג קטן ממה שהתרחש שם .
היה לי הכבוד בעבר רחוק להילחם לצד גלנט,נכון אמרתם הוא אחד הלוחמים המעולים שהיה כאן(גם ברק היה החייל המעוטר בצה"ל, וכיום כולם מגלים שהוא לא סחבק, הוא חרא של בן אדם)אבל זה לא נותן לו תעודת יושר ותעודת ביטוח .
נחמקין מנהלל שהיה שר החקלאות ויושב ראש תנועת המושבים נשאל פעם מדוע שמיר שהיה מנהל מנהל מקרקעי ישראל מקבל נחלה במושב בית זית, והוא ענה ,מגיע לו הוא עשה הרבה למען המדינה וגם איבד בן במלחמה(לאחר ברור,התברר שבנו טבע בכינרת).
מאז שינו את הכללים וכמה אנשים טובים שכחו ולכן הם משלמים היום את המחיר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אנחנו משלמים את המחיר
  איש עצוב   29/01/11 20:56
זה לא גלנט שישלם את המחיר, הוא בחוץ שוה בערך פי 50 ממה שהוא משתכר בצבא, אנחנו נשלם את המחיר של הזיתים המטופשים ושל עינם הצרה (צרה צרורה) של חלק משכניו. את מי אתה רוצה כרמטכ"ל?, את כל אלה שכשלו במלחמת לבנון? את יקירי העיתונות? אלה שלוחמים עם פלזמות, ומעבירים לעיתונות את התוכניות המבצעיות של צה"ל? אלה אשר מגינים אחרי כן על העיתונות ולוקחים על הצבא את האחריות על פרסומים לגמרי לא אחראיים ומסוכנים לכוחותינו? ואם היו זיתים אצל יקירי העיתנות האם מישהו היה מחפש אותם? ואם היה מחפש האם היה מוצא? ואם היה מוצא האם היה הדבר מתפרסם? לצערי זו השחיתות האמיתי ולצערי התשובה על כל השאלות האלה היא שלילית. 17 קלסרים מילא מבקר המדינה על השטות של הזיתים של גלנט, 17 קלסרים, בעוד אף אחד לא יודע באמת מה קרה עם המסמך שזוייף על ידי מקורבו המפוקפק של הרמטכ"ל, והודלף מלשכת הרמטכ"ל, ברגע מאד מכריע, על מנת לסכל את מינוי גלנט ולקדם את מינויו של אייזנקוט.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אם זה נכון על משפחת בייניש היא
  יעקבהלל   29/01/11 21:42
אם זה נכון על משפחת בייניש היא חייבת תקף ומיד לפנות מקומה מבית המשפט, כמו שרבין עשה כשהפשע היה פשע הרבה פחות חמור, ותקף ומיד. אם העסק הזה לא עולה לערכאות זה מראה שכל המערכת מושחת. אין כל אפשרות שמי שנהנית מכספי גניבה ישפוט ויחליט גורלות של אנשים בבית משפט העליון!אנו יודעים שאליטות שמאלניות מחזיקות את המדינה בביצים, אבל זה הגזמה גסה.
כתוב תגובה ל- יעקבהלל
מי שקרא את הדוח המלא של המבקר
  איש עצוב   29/01/11 22:48
כך כותב לנו בן כספית במערב השבת "..מי שקרא את הדוח המלא של המבקר.." איך יודע בן כספית מה כתוב בו"ח המלא של המבקר? הרי דוח המבקר לא פורסם, והוא מסמך שיצא משלכת המבקר ללשכת היועץ, ואפילו לא עבר דרך לשכת הרמטכ"ל המכהן, כיצד הגיע תוכנו לבן כספית? האם לבן כספית יש דם כחול? האם הוא מורם מעם? או שפשוט מדובר בשחיתות בתוך המשולש ה"קדוש" - משפט, ביקורת, עיתונות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אתה שקרן. לא שינו שום כללים
  פר שנדתא   30/01/11 16:04
הכלל הישן והטוב קיים מאז הקמת המדינה ועד עצם היום הזה. למפא"יניקים מותר הכל. לגנוב, לשדוד, לרמות, למנות מינויים פוליטים, הכל בגלוי ולעין מצלמות הטלביזיה, ולא עושים להם שום דבר. הם מעל לחוק. אהוד ברק חשוד בגניבת יתרות כספים בקופות של עמותות ברק בגובה של שלושים מיליון דולר. מבקר המדינה אליעזר גודלברג כתב על זה דו"ח חמור. המשטרה המליצה להעמיד לדין. הפרקליטות סגרה את כל התיקים נגד ברק, כביכול מחוסר ענין לציבור. אהוד ברק חשוד בגניבת שדות גז טבעי של ישראל. כל העובדות ידועות. לא עושים לו כלום. לפני מספר חודשים נחשד אהוד ברק בהעסקת עובדת בלתי חוקית בביתו. לא מענין את הפרקליטות. אהוד ברק העביר לפני מספר חודשים את השליטה בחברות שלו לשתי בנותיו. לפי הכללים של ועדת אשר, מקבל הזכויות בחברה צריך לעבוד בה שנה לפחות לפני העברת הזכויות. בנותיו של ברק לא עמדו בתנאי זה. מבקר המדינה בדק וקבע שהטרף הזה כשר. למה? כי אהוד ברק מפא"יניק. בקיצור: שום כללים לא השתנו. כנופיית החוק רודפת רק אנשי ימין: ג'קי מצא, נעמי בלומנטל, עומרי שרון, יואב גלנט, שלמה לחיאני, שולה זקן וכו'. עולם כמנהגו נוהג ואליהו חיים ממשיך לשקר בשירות כנופיית בייניש.
כתוב תגובה ל- פר שנדתא
נניח שגלנט שקרן - האם לאלוף
  פיקוד מותר לשקר?   30/01/11 00:45
מי שידע וסתם את הפה בזמן שהוא היה אלוף - צריך לנשוך עכשיו את לשונו ולא לומר מילה.
מי שידע על כך קודם, ולא נלחם על סילוקו מתפקיד אלוף - אין לו מה לומר עכשיו.
שיתביישו העיתונאים והשרים וכל הטהרנים - שהרי אם יבדקו את מעשיהם, יש סיכוי גדול שלא רק יודחו, אלא יבלו זמן לא קצר בכלא.
כתוב תגובה ל- פיקוד מותר לשקר?
על מה אתה מדבר?
  אליהו חיים   30/01/11 09:02
התלונה נגד גלנט נמרחת מספר שנים בבתי המשפט ובמנהל,בייניש ברוב כסילותה עוד תקעה קנס על המתלוננים וחייבה אותם בתשלום הוצאות ,מתחילים לנקות את המדינה וחיפושיות הזבל יוצאות נגד המהלך ,למה?כניראה שנח להן להישאר בזבל.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
האם מותר לשר הבטחון לשקר?
  יץך   30/01/11 12:33
עם שמוכן לסבול שקרן גדול כמו אהוד ברק בתור שר בטחון, צריך לסבול שקרן קטנצ'יק כמו יואב גלנט בתור רמטכ"ל.
ואם האמת כל כך חשובה לעם ישראל, שיפטרו את דורית בייניש מתפקידה ויעמידו לדין את בעלה יחזקאל בייניש אשר חשוד בגניבה גדולה ממס הכנסה.
כתוב תגובה ל- יץך
בקיצור: זה נבלה והאחרים טרפות
  חץ   30/01/11 21:46
כתוב תגובה ל- חץ
יואב, גם אתה.???
  חושף הרעלות   30/01/11 22:32
אני קורא ולא מאמין שיואב יצחק חתום על הדברים. עפ"י הגיון הדברים, רבין לא היה צריך להתפטר בגלל חשבון הדולרים.!, אולמרט היה צריך להיות עד היום ראש הממשלה (מעטפות, כרטיסי טיסה במימון מחומש, ןכן' ןכן' הכל זוטות ביחס שעיסוקו כראש הממשלה) מפכ"ל המשטרה פלד היה צריך להמשיך בתפקידו ולא להתפטר בגלל ג'קוזי חינם במלון... ועוד ועוד. העובדה שיש מושחתים בזירה הציבורית איננה סיבה להרפות מאלה שנתפסים. גם העובדה שהדבר צץ בגלל סכסוך שכנים איננה רלבנטית. הקישור בין חומרת השחיתות לכישורי האדם פסול מעיקרו (האם יואב יצחק יסכים למינוי נציב מס הכנסה שהוא עילוי וגאון בתחומו אך הוא העלים מעת לעת הכנסות זעומות בעבר? גלאנט כשרוני ומקצוען ככל שיהיה, כשל כנראה ברמה המוסרית ולכן איננו יכול להתמנות כרמטכ"ל צבא העם.!!! זה יהיה גם מסר לכל העם כדי שיהיו מעט מאוד מושחתים דוגמת אלה שצויינו ע"י יואב כמי שעימם יש להתחיל בניקוי האורוות. וחוץ מזה, מפרשת גאלאנט עולה ריח רע האופייני לזה שעולה מהחווה בדרום. גם זו סיבה לשדר לכולם כי הסתיים עידן בארץ. הלוואי.
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
הפגנה היום בקריה שעה18בעד גלנט
  תורה&עבודה   31/01/11 13:38
היום יום ב שעה 18 הפגנת גיבורי החיל ואוהבי ישראל מול הקריה / צומת עזריאלי, למען האלוף יואב גלנט היקר, עם המון המון דגלי ישראל כמו גלי הים, בסיסמא

יחי האלוף יואב שר צבא ישראל – יחי יחי יחי

היום ה31 לינואר זה קריטי כי צריך כנראה תשובה לבג"צ עד מחר, ואולי נמשיך להפגין עד ה-14 לפברואר אפילו כל יום, עד שייכנס בס"ד לתפקיד הרמטכ"ל בכבוד, ואולי יום אחד נפיל גם את הדיקטטורה של האסכולה השיפוטית דרך הרגליים.

יחי האלוף גלנט – תחי מדינת ישראל!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
הפגנה היום בקריה שעה18בעד גלנט
  תורה&עבודה   31/01/11 13:42
היום יום ב' ה31 לינואר, שעה 18 הפגנת גיבורי החיל ואוהבי ישראל מול הקריה / צומת עזריאלי, למען האלוף יואב גלנט היקר, עם המון המון דגלי ישראל כמו גלי הים, בסיסמא

יחי האלוף יואב שר צבא ישראל – יחי יחי יחי

היום ה31 לינואר זה אולי קריטי כי צריך תשובה לבג"צ עד מחר, ואולי נמשיך להפגין עד ה-14 לפברואר אפילו כל יום, עד שייכנס בס"ד לתפקיד הרמטכ"ל בכבוד, ואולי יום אחד נפיל גם את הדיקטטורה של האסכולה השיפוטית דרך הרגליים.

יחי האלוף גלנט – תחי מדינת ישראל!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
2
צביעות שמאלנית
  מקס פאואר   29/01/11 16:57
לא ראינו נחישות מצד התקשורת השמאלנית ההומוליבראלית כשמדובר בהשתלטות ערבים על שטחי מדינה בנגב, בגליל ובואדי ערה.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
3
יואב - כל מה שכתבת על המצב....
  דודו מהשרון   29/01/11 16:58
נכון מאוד מלבד העובדה שגלנט התנהג כאחרון הבריונים ואיננו יכול לשמש כרמטכל!!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
אתה צודק מאוד
  לדודו   30/01/11 11:58
מחזקת כל מילה שלך. איני מכירה אישית את גלנט או חבריו לכאן או לשם. אבל לא מבינה מדוע יואב יצחק ועוד כמה מגיבים כאן מצדדים בעד גלנט כאשר אינו דובר אמת ונוהג כבריון שמצפצף על כולם. אסור שגלנט ימונה כרמטכ"ל - נקודה.
כתוב תגובה ל- לדודו
לא הבנת המאמר כי אתה מפא"יניק
  מומו מעמק חפר   30/01/11 16:21
המפא"יניקים מנהלים את המדינה מאז הקמתה. עקרון הניהול הוא פשוט: מפא"יניקים מעל לחוק, אנשי הימין אובייקט לרדיפה משפטית. דודו מהשרון לא מבין את דברי יואב יצחק כי הוא מפא"יניק. יואב יצחק מצביע על שקרי המפא"יניקים שאיש לא מעיז להעמידם לדין. מסקנתי מדברי יואב יצחק:
1- יואב גלנט המתאים ביותר לרמטכל"ל. לכן יש למנותו בהקדם ולהתעלם מהשטויות הקשורות במיגרש שלו.
2- את כל המפא"יניקים הנזכרים במאמר ובראשם דורית בייניש יש להעמיד לדין.
3- יש להעמיד לדין גם את המפא"יניק שלא ניזכר במאמר. אהוד ברק חשוד בגניבת שדות הגז הטבעי של ישראל ועל כך עליו לתת את הדין.
כתוב תגובה ל- מומו מעמק חפר
4
היתחסדות?
  jud1   29/01/11 17:10
נכון פגיעה באדם ראויה לעונש חמור יותר מפגיעה ברכוש. גלנט לא אנס. אבל הטענות שלך להיתחסדות וההיסתתרות מאחורי ההצדקה של כולם עושים את זה כולם חורגים כולם פולשים ...עדיין לא מצדיקה את ההיתנהגות. מה דעתך אולי כדאי להעלות מעט את הרמה המוסרית של ניבחרי המדינה? אולי לא כדאי לקבל את ההיתנהגות הלא ראויה כנורמה שיש לקבל אותה בסלחנות? בימקום לנסות לעשות שינוי כלשהו אתה מנסה לקבל את המצב ולהוריד את הסף. לא תמיד כדאי להיתנגח בעיתונים השונים ובמערכת המשפט. לעיתים יש לראות את הדברים כפשוטם. האדם הישתמש בכוחו (ואצל איש צבא לכוח משמעות) כדי לעשות כרצונו באדמות ציבור ועוד ניסה להיתחכם ולהמשיך ולהחזיק בקרקעות . כדבריך לאדם ניתנו קרקעות לעיבוד . מה שקיבלתי למשמורת לא שייך לי. הוא לא עיבד את הקרקעות ומן הראוי היה שיחזיר אותן ולא יתייחס אליהן כאל שלו. יואב כאדם ערכי אל תתפשר על המכנה המשותף הנמוך. מן הראוי לשאוף ליותר מאדם נבחר.
כתוב תגובה ל- jud1
יפה אמרת. ונתחיל זאת עם גלאנט?
  אסקופא נדרסת   29/01/11 17:22
לא עם נשיא המדינה או נשיאת העליון?
כתוב תגובה ל- אסקופא נדרסת
צריך להתחיל ממשהו
  jud1   29/01/11 17:28
ויפה שעה אחת קודם במיוחד לאור המציאות , ואולי הנשיאים הבאים יהיו נבחרים באמת!!!!
כתוב תגובה ל- jud1
נשמע נדוש - אבל לא עכשיו,
  אסקופא נדרסת   29/01/11 19:03
כשמסביב יהום הסער - צריך לבחור במיקצועי ומוכשר ביותר.
אח"כ נתחיל בבית המשפט העליון - אם תקרה טעות - לא יקרה שום דבר מסוכן.
כתוב תגובה ל- אסקופא נדרסת
נא לקבוע סדר עדיפויות נכון ללא
  מורא ומשוא פנים   29/01/11 20:42
אני מסכים איתך שצריך להתחיל בנקיון האורוות איפה שהוא, אבל בבקשה במקום שהכי כואב לכל האוכלוסיה.
מה שהכי כואב למיליוני ישראלים זו התחושה שבראש הפירמידה המשפטית שלנו עומדת אישה שחשודה בשיבוש הליכי חקירה ומישפט בענין עבירות מס הכנסה של בעלה. זה הרבה יותר חמור מהשטויות של יואב גלנט. אני מבקש מכל שוחרי הצדק שמחפשים שתיל זיתים בחצר של גלנט שיפנו את המבט הלאומי לבעיה הבוערת: בעלה של נשיאת ביהמ"ש העליון חשוד בגניבה ממס הכנסה. עד כה לא הוגש נגדו כתב אישום. נשיאת ביהמ"ש העליון חשודה בהפעלת פרוטקציה כדי למנוע את העמדת בעלה לדין. יתר על כן, היא חשודה בכך שנהנתה מכספי הגיבה. הדעת נותנת שיש להם חשבון משותף עם בעלה. לאור זאת, הציבור צריך לעלות כאיש אחד על הבאריקדות ולדרוש שדורית בייניש תשעה את עצמה עד שמבקר המדינה יבדוק את הענין כפי שבדק את שתילי הזיתים של יואב גלנט. מבקר המדינה צריך לבדוק גם את מחדליה של הפרקליטה אביה אלף, שבדקה את החשדות בנוגע לעו"ד בייניש וכתבה בדו"ח שלה שהוא "רק עבר עבירה כלפי מס הכנסה". אז מה ההמשך, גב' אביה אלף? איפה כתב האישום?
כתוב תגובה ל- מורא ומשוא פנים
עברה היא עברה
  jud1   29/01/11 22:16
כל מי שעבר על חוק המוסר לא ראוי להיות נבחר ציבור. כולל בייניש וכולל פרס וכולל גלנט....
הדעה שבשל מצב בטחוני יש לוותר לו ולשימו לרמטכ"ל ממש לא מתקבלת. היא זו שמונעת כספי מדינה להגיע לבריאות להגיע לחינוך ולהגיע לאן שבאמת צריך להגיע. להפיל הכל על מצב בטחוני ולוותר לערכים ולנורמות ראויות זו בריחה גדולה יותר מאשר לומר גלנט גלנט עברינון בואו נוותר לו...יש עברינים גדולים ממנו.
אין לוותר. יש לחפש את המתאימים ביותר .לאלו שרוצים להיבחר וגם לאלו שבוחרים צריך שיהיו גבולות מוסר ואמות מידה מדויקים ובהירים. הדרף האפורה קלה יותר מהשחור לבן בתהליך הסלילה אבל משהדרך סלולה היא תיהיה ברורה לשני הצדדים לבוחר ולנבחר.
כתוב תגובה ל- jud1
אם עברה היא עברה אז תתחילי
  בבקשה מבייניש   29/01/11 22:38
דורית בייניש ובעלה חשודים בעבירות הרבה לפני יואב גלנט. אם לא נתחיל את מבצע הנקיון בדורית בייניש, נעמוד חס וחלילה במצב שיואב גלנט יועמד לדין בפני דורית בייניש, שהיא ובעלה חשודים בעבירות חמורות על החוק (דורית בייניש חשודה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט, בעלה חשוד בגניבה ממס הכנסה). מבקר המדינה צריך לבדוק מיד האם היה לבני הזוג בייניש חשבון משותף בעת שהבעל היה חשוד בגניבות ממס הכנסה. אם כן, הדעת נותנת שגם דורית בייניש נהנתה מהגניבות האלו. תאמיני לי, זה הרבה יותר חשוב מהשטויות של יואב גלנט. מצדי תשעו מידית את דורית בייניש מעבודתה ותעמידו את בעלה לדין. בתמורה אפילו אסכים שתמנו את דליה איציק לרמטכ"ל. היא לא פלשה לקרקעות אלא רק שיפצה את דירתה הפרטית ע"ח תקציב המדינה.
כתוב תגובה ל- בבקשה מבייניש
בייניש עוד עלולה לשפוט את גלנט
  לא יעלה על הדעת   30/01/11 01:17
בייניש חשודה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בענין בעלה. זה ענין בעל חשיבות לאומית. מערכת המשפט חייבת להיות נקיה מכל חשד. יש לטפל בנושא של בייניש לפני שמטפלים בנושא של גלנט. זה הרבה יותר חשוב !!!
כתוב תגובה ל- לא יעלה על הדעת
5
המבקר צריך ללכת הביתה
  בן מנחם   29/01/11 17:17
הספין של המבקר שנועד לטרפד את המינוי של גלנט בעיתי מאוד. נראה שמה שמניע אותו זה האגו ומאבקי כח מול היועץ המשפטי שלא המתין לחוות דעתו לפני שאישר את המינוי. פירסום חלקים נבחרים ומכפישים בכוונת מכוון זו פגיעה קשה באמינות המבקר ובשלטון החוק.
כתוב תגובה ל- בן מנחם
לא לפני שיציין גלנט לשבח בכרמל
  תורה&עבודה   30/01/11 12:48
מה היינו עושים אילו שריפות הכרמל היו מגיעות חלילה לכיוון עמיקם?

כי מבחינה ארכיטקטונית תכנונית טהורה, הרי ברור שבארץ המתגוננת מטרור אסור שתהיה כניסה ויציאה אחת ויחידה לרכבי חרום לשום יישוב, וגם זכותם של התושבים בוודאי ללחוץ על רשויות התכנון שכך יעשו לאלתר, כולל לפרוץ בינתיים דרך זמנית מאולתרת, דרך השצ"פ או השמו"מ ובלי יתר חוכמות, שאם יש ספק בפיקוח נפש אז אין ספק!

ברוך השם שהאלוף גלנט השם ישמרהו ויחייהו עם כל הנלווים אליו, נאלץ להתערב בדברים שמובנים מאליהם ולנקוט את היוזמה לפרוץ כאמור דרך זמנית מאולתרת שאחרים הממונים על כך לא טרחו לעשות, בו בזמן שמשכורתם דופקת כידוע כמו שעון אטומי ע"ח משלם המיסים.

גם אני חושב שהמבקר העבדקן הנרצע של השמאל ההזוי צריך ללכת, אבל לא לפני שיתנצל בפני גלנט ויבקש סליחה מעם ישראל, ויציין לשבח את האלוף גלנט בדו"ח שהתחייב לפרסם על שריפות הכרמל, על האזרחות למופת והתושייה אשר גילה האזרח גלנט בעוד אחרים נימנמו!
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
דרך מילוט לכלא דמון=למנוע אסון
  תורה&עבודה   31/01/11 12:11
המבקר הסתום לא מבין שדרך מילוט לכלא דמון הייתה מונעת את אסון הכרמל.

שום דבר לא יחזיר את 44 הפרחים שנשרפו, אך נתנחם לפחות שבורא עולם נותן טיפה שכל מידי פעם לאי-אלו חסידים איתנים כמו האלוף הבכור המובחר יואב גלנט שר צבא ישראל השם ישמרהו ויחייהו עם כל הנלווים אליו, ויברך אותו בכל מכל כל וישלם לו שכרו העצום כי טוב.
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
6
שקרן לא יכול להיות רמטכ"ל.
  יוסף יוסף   29/01/11 17:18
איך הוא יוכל לכפות את הערך הבסיסי לדווח אמת,ערך שעליו הצבא עומד. צבא של שקרנים לעולם לא ינצח.
כתוב תגובה ל- יוסף יוסף
יוסףשיילוק יוותר על לטרת הבשר?
  שיילוק חלאה   29/01/11 22:28
כתוב תגובה ל- שיילוק חלאה
7
שיתנצל ושיהיה רמטכל טוב.די
  זיו אב   29/01/11 17:18
האם יש לנו שפע של אנשים טובים כמו ציקו תמיר ופארס?

האם טעות אחת יכולה\צריכה\ חייבת להכתים קריירה שלימה?

מדוע אנו כל כך קיצוניים כלפי עצמינו? האם על כל טעות האב מכה את בנו?

מדוע לא פתחנו את תרבות ההתנצלות -האמיתית שמאפשרת שמירה

על הנורמות הרצויות ומאידך מונעת זריקת אנשים מצויינים לרחוב??!!
כתוב תגובה ל- זיו אב
עסקה?הכשר גלנט ואת מימון השמאל
  ע_הראל   31/01/11 12:32
ציפור לחשה לי שהשמאל הקיצוני המעופש מציע עסקה מתחת לשולחן דרך שליחיו בפרקליטות, להכשיר את מינוי האלוף גלנט לרמטכ"ל, בתמורה לכך ששר הביטחון יכפה על נתניהו לוותר בסופו של דבר על היוזמה המבורכת של חברת הכנסת קירשנבאום, בדבר חקירת מקורות המימון של ארגוני השמאל שפועלים לדה-לגיטימציה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
המאמר הוא ביטוי לתרבות הצביעות
  סטאטיסטיקאי   29/01/11 17:22
פרקליטו של השטן - המוסר יחסי - אם לנו ואים לצרנו. כולם מושחתים חוץ מיואב יצחק כמובן ואהבותיו שינאותיו גם מכתיבות את תרבות הצביעות. הסנשו פנשו של נתניהו
כתוב תגובה ל- סטאטיסטיקאי
תודה רבה ליואב יצחק כי:
  צבי גלברד   29/01/11 17:35
סוף סוף מישהו בתקשורת כתב לענין ובמפורט את הסיפור האמיתי על גלנט. ללא נופך מנופח. אכן יש כאן מאפיה שפועלת לבצע סיכול ממוקד נגד מפקדים בצה"ל. אחד הארגונים שהניעו את המסע נגד גלנט הוא ארגון "ירוק" כלשהו אבל בעצם הוא מסווה לאחד מרגוני הקרן החדשה שפועלים בחזית הפסיאודו-ירוקה נגד כל בניה של היהודים בלבד. העבירה הגדולה ביותר או המחדל של גלנט: הוא עדין לא מבין שמלחמה זה לא רק ברובים ומטוסים. לא רק בים באויר וביבשה. אלא גם בתקשורת ובדעת הקהל.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
9
בפשטוט
  אבי גיא   29/01/11 17:29
אני מביט בווילה שבנה יואב גלנט, והתמונה ברורה: האיש מתאים להיות רמטכ"ל. הגודל המופרך של המקום, התאווה הגלויה לשטחים, הכוחנות שנדרשה כדי לאפשר את הקמת החווילה... נו באמת גם אם הכל כשר - וכניראה שלא - איני רוצה מגלומן שיהיה רמטכל. ולגבי שאר האנשים , אני הראשון שידרוש מיצוי חקירה של כל איש שלטון שסרח.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
כולה שטח בנוי נטו פחות מ100מ"ר
  ע_הראל   29/01/11 21:45
בית גלנט אינו ראוותני, השטח הבנוי נטו פחות מ100 מ"ר;
הארכיטקטורה של שני אגפים נועדה להרוויח כיווני אויר, והקימורים בגג הם פתרון מקובל במזרח לסילוק מי גשם בלי זיפות;
הייתי מעדיף גג ערבי שטוח כדי ליהנות ממשבי רוח בקיץ, אך עם רעייה מרוקנית מנצח הסגנון הארכיטקטוני קזבלנקה!

כפי שאדמות הקיבוצים ניתנו חינם ובלבד שיעבדו אותן, זכותו של גלנט להשיג חלקה חקלאית גדולה במחיר נמוך ככל האפשר, אף תוך מקח וממכר עם המינהל! הרי מקובל לתת הנחות וצ'ופרים ללובשי מדים, בוודאי לזוג אנשי צבא שמחזק ומעשיר את הנוף האנושי ביישוב הקטן - מעין אבן שואבת;
כלומר הלפנים משורת הדין נובע יותר משיקולי תועלת ארוכי טווח של הנותן, וגם זכותם של לובשי מדים ללחוץ להנחה - ראה מועדון "הבר";
ובכן מדובר על מקח וממכר לגיטימי מאוד על בסיס מסחרי.

מאחר שבערי חוף כמו קזבלנקה יש לחות גבוהה ואולי גם חשש משודדים, לא ניתן לישון על הגגות בלילות קיץ כפי שנהגו להבדיל בבגדאד זה דורות, לכן אין טעם להשקיע בגגות אלא נהוג לבנותם עם קימורים לסילוק מיידי של מי גשם, שזה חוסך איטום וברזל לגג שטוח;
בכל אופן השימוש בסגנון הקשתי לחלונות ולפתחי בניינים נפוץ ודאי עדיין בתור מוטיב ארכיטקטוני - בלי עין הרע - כמו בבית גלנט השם ישמרהו ויחיהו עם כל הנלווים אליו, וכולנו תפילה שיתגבר בס"ד ויהיה הרמטכ"ל הכי טוב, ומי שדמיין לעצמו טירה ומבצר ומצודה - חי בסרט!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נו באמת....
  אבי גיא   29/01/11 22:30
עד לקזבלנקה הרחקת כדי להצדיק את הבית, סליחה האחוזה עם הבוסתן מסביב - המגלומני הזה. עד לשם הרחקת. בקושי מאה מטר :-). זה מצחיק שכשרוצים להצדיק מישהו מתעלמים לגמרי מהמציאות האובייקטיבית. גם אני עובד כבר עשרים שנה . ואין קצה קצהו של סיכוי שאני יגיע לאחוזה כזאת. הבית שלי הוא באמת 100 מטר, וזהו. בלי שביל כניסה של 30 מטר ובלי בוסתן מסביב. די באמת , הבן אדם מגלומן למד כניראה טוב טוב משרון , בזמן שהיה יועץ שלו ויישם את הדברים בשטח. מבחינתי אחוזה כזאת מצביעה באופן ברור על אופי הבן אדם וזה בן אדם עם שגעון גדלות , מוחצן, אוהב חיים טובים. ואני מפחד שביום פקודה ידאג לנכסיו יותר מאשר לחיילים לאזרחים ולמדינה . כבר עברנו אחד כזה. ובכלל , מה המסר שעובר לכל חייל בצה"ל מהזוטר ועד אחרון הקצינים, כאשר הרמטכל הוא בעל אחוזה כזאת ?
כתוב תגובה ל- אבי גיא
" אוהב את החיים הטובים " ?
  שלמה הלוי   30/01/11 06:56
המגיב , אבי גיא , מתגלה כפסיכולוג בגרוש ואדם רדוד בתגובתו המטופשת . אדם שמשרת כל כך הרבה שנים ביחידות הכי קשות ומסכנות חיים בצהל , יכול להיות מוגדר "..אוהב את החיים הטובים.." , וזאת רק על פי העיצוב של ביתו ?. מה קרה ? ממי הוא גנב ? איזה ניתוח דיבילי של מאפייני אישיות של אדם רק על פי סגנון הבנייה של ביתו ? "..שגעון גדלות..מגלומן..מסר לחיילים בצהל..". האם אדון אבי גיא ראה את הוילות של אהוד ברק ,שאול מופז,עוזי דיין ודני יתום בכוכב יאיר ? האם על פי הוילות שלהם , הם אמורים להעביר "..מסר לחיילים בצהל .." ?, איזה רדידות זו ?. כל אזרח שיש לו בית טוב בבלוק בעיר הגדולה , יכול לקנות משק מוזנח במושב באיזה חור במיליון שקל ולבנות בית "מפואר" של 200 מ"ר בעוד 1.5 מיליון שקל [ כן, אדון גיא - אני מושבניק ולבנות בית עולה מכסימום 1500 דולר למטר ! ] והרי לך "אחוזה מפוארת" במושב שעלותה 2.5 מיליון שקל [ 2 מיליון ממכירת הבית הטוב בעיר ועוד חצי מיליון משכנתא ]. אז לרבים " יש סיכוי להגיע לאחוזה כזו " , אדון גיא , ותרדו כבר מגלנט !!.
כתוב תגובה ל- שלמה הלוי
איש צבא שמתפרנס בכבוד מחקלאות!
  ע_הראל   30/01/11 10:28
איש צבא ערכי מלח הארץ משכמו ומעלה, ורעייתו שגם היא גמלאית צה"ל, משפחה למופת השם ישמרם ויחייהם עם כל הנלווים אליהם שלא הזניחו את יישוב הארץ, ובניגוד לקיבוצים שקיבלו אדמתם חינם הגלנטים קנו חלקה חקלאית ממיטב כספם ונכונים לעובדה בזיעת אפם – זהו המסר שעובר לחיילי צה"ל – וכל זאת היא לתפארת מדינת ישראל.

צר לי כי אבי גיא הוא המגלומן לענ"ד משום שהוא קודם כל משווה את עצמו לרמטכ"ל, ובין ביתו לבית הרמטכ"ל המיועד; אך מותר לו הרי גם להיות אנאלפבית - ובכלל זה בארכיטקטורה; לחילופין רצוי שיסתכל באינטרנט וגם ייקח סיבוב ביישוב אלקנה, שם תיקנה המועצה המקומית מהתחלה שאסור שיהיו שני בתים זהים מבחינת ארכיטקטורה, וכך יש שם למעלה מ600 בתים צמודי קרקע שלכל אחד יש גרנדיוזיות משלו.

ולמרות הבתים המרהיבים ביופיים, לא גרים שם עשירים כלל, אלא רובם באו מפתח תקווה לפני עשרות שנים לתפוס בית ביישוב מרוחק, שאז עלה להם חצי מחיר מדירת 3 חדרים בפ"ת, וחלקם היום נזקקי סעד משום שלא עובדים, או שהם קשישים ללא פנסיה וסתם עניים!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הסברים שבא לצחוק, אבל עצוב...
  קליפס   30/01/11 03:18
לפי הגישה שלך, שגלנט יהא אבן שואבת וגו'...
ולכן זה בסדר לתת לו קרקע בלי עניינים,
הרי מוכרים אין ספור אנשים כאלה מכל תחומי החיים,
כמו זוכי פרסים אוסקר ישראל ומה לא..,
וגם קצינים אין ספור בצבא ובעוד מוסדות דומים,
אז... סבתא בישלה דייסה נתנה לזה ולזה ולזה,
ורק לבוזגלו ולי לא נשאר ?
מה איתנו ?
ולמה שזה לא ירשם בחוק...?
מילא שופטים/ות רדודים מנמקים כך החלטות מטומטמות,
אבל למה שאדם מהישוב יעשה כך...?
כתוב תגובה ל- קליפס
אל תבכה, אתה ובוזגלו גם תקבלו!
  ע_הראל   30/01/11 13:03
לא אני מקצה קרקע חקלאית, אך אם אתה ובוזגלו רציניים - גם תקבלו!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
צודק 100 מ' דירת שיכון 3 חדרים
  נחום שחף   31/01/11 06:40
בטח דירת השיכון של גלנט מחזיקה שטח קטן עוד יותר. ואנחנו היהודים מאמינים שרק הערבים מגזימים. .
כתוב תגובה ל- נחום שחף
10
אחרים גם פשעו
  אזרח מן השורה   29/01/11 17:37
ככול שמנסים להמעיט בעבירות של גאלנט על ידי זה שפרס,
בייניש וארבל ואולי אחרים חטאו יותר ואתם לא מוצה הדין,
כך גאלנט בבעיה יותר גדולה ויותר לא ראוי להיות רמטכל.
אם הוא לא עשה אז הוא נקי ולא צריך להצדיקו על ידי זה שאחרים בציבור חטאו ולא נענשו עדיין.
בעניין הזה לצערי יואב יצחק פישלת קשות.
אוי לנו אם נכשיר רמטכ"ל רק בגלל שמה שעשה ולא היה כשר, פחות חמור ממה שאחרים במעמד רם עשו.
זה הדבר האחרון שמתאים לדמוקרטיה ושלטון חוק.
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
11
יואב יצחק .סוג של אור.בחושך .
  מהפך 77   29/01/11 17:40
יואב יצחק.אור. בחושך והצביעות העיתונות של ישראל.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
12
סוף סוף כתבה עניינית והוגנת
  קרן אור באפלה   29/01/11 17:50
בן כספית וחבריו ממעריב ומידיעות מנסים בכוח להכפיש את גלנט.ולמרות הכל השכיל יואב יצחק להראות תמונה קצת אחרת - נגד כל הכוחות האחרים.
גלנט אינו טלית שכולה תכלת ואני ממש לא ממעריציו-אבל בהתחשב בעלילות הנשיא פרס - גלנט צדיק לידו.
כתוב תגובה ל- קרן אור באפלה
13
גם וגם וגם וגם
  נחום שחף   29/01/11 17:52
דין אחד לעימאד פארס הדרוזי וליואב גלנט היהודי. דין אחד לעמיאד פארס, ליואב גלנט, לדורית בייניש, ליחזקאל בייניש, לעדנה ארבל, ולשמעון פרס. ועל רצח רבין נדבר בפעם אחרת.
 פרופ' אלישע ופרופ' זאב סגל על רצח רבין
כתוב תגובה ל- נחום שחף
גלנט מתאים כפי שברק מתאים
  מגדלי עקירוב   30/01/11 18:10
גלנט מתאים להיות רמטכ"ל בדיוק כפי שברק מתאים להיות שר ביטחון
כתוב תגובה ל- מגדלי עקירוב
14
ליואב יצחק: לגלנט דין שונה!
  משה, עורך-דין   29/01/11 17:56
יואב יצחק טועה הפעם. גם אם שורה שלימה של אנשי שלטון ומשפט אשמה בשקרים, אין זה מפחית ממעשיו הלא-כשרים של גלנט.

מפקדו של הצבא, המסלק מקורס טיס ומכל קורס-עילית אחר חניך מסכן, שכל חטאו הוא שתפס "טרמפ" על חמור של בדואי בניווט רגלי - חייב להקפיד על האמת יותר מכולם. אין יוכל גלנט להביט בעיניו של חייל, שחלומו מאז ילדותו להיות טייס, או לוחם קומנדו ימי, או סתם קצין קרבי, נמחק בבת אחת בגלל שקר קטן, פעוט ותמים כזה, בעוד הרמטכ"ל "רק אינו מדייק" בתצהיר שהוא צמוסר לבית המשפט.

השקר הוא אבי-אבות הטומאה בצבא, המקור העיקרי לריקבון בו, וחשוב מאוד לסלק מיד הביתה כל קצין הנתפס בשקר ובדיווח כוזב - לא רק למפקדיו אלא גם בהליכותיו האזרחיות.

חוץ מזה, הייתי מונע מינוי גלנט לתפקיד הרמטכ"ל, ולוא רק בגלל הנהנתנות וניקור העיניים המשודרים מהארמון שבנה לעצמו. גם הוא וגם אהוד ברק: מי שמפקד על חיילים, שרבים מהם משרתחים בצבא במקום לסייע בפרנסת משפחותיהם הנאנקות במצוקה כלכללית - חייב לשמור גם על מראה-עיניים של צניעות, גם אם כל פרוטה ששילם עבור הקמת הבית הגיעה ממקורות כשרים.

הצרפתים אומרים Noblesse oblige, האצילות מחייבת, וכלל זה חל במיוחד על אצולת הצבא.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
ולאובססיה של עו"ד יש דין שונה!
  תורה&עבודה   30/01/11 09:50
סתם אחד עם אובססיה יכול להירפא בסיוע פסיכיאטר, אך לעו"ד אובססיבי אין טיפול כי עבר את הקו האדום הרחק מהשפיות.

האלוף גלנט משלא קיבל את הסעד המשפטי המיוחל בסכסוך המסחרי שהיה לו עם המינהל, וגם התייאש מערעורים בין השאר כי אין לו עודף זמן כאיש צבא, אז פשוט פינה את השטח ופנה בס"ד לעיסוקיו המגוונים והמבורכים.

וגם השימוש בשצ"פ למעבר רכב, לפני שנקבע ייעודו הסופי ע"י הרשויות, מהווה פשוט הצעה מעשית ולגיטימית לרשויות התכנון ופיתוח הכפר, לאמור שמבחינה ארכיטקטונית תכנונית טהורה הרי בארץ מתגוננת מטרור אסור שתהיה כניסה ויציאה אחת ויחידה לרכב חרום לשום יישוב, וגם זכותם בוודאי של התושבים ללחוץ על רשויות התכנון שכך יעשו לאלתר, כולל לפרוץ בינתיים דרך זמנית מאולתרת בלי קשר אם גר שם אלוף גלנט או לא; להיפך, מהיום והלאה אם טרם עשו זאת יש לחייב את רשויות התכנון להתייעץ עם פיקוד העורף לפחות לגבי דרכי גישה של רכב חרום אל ומאת כל יישוב ובמיוחד יישוב חדש; אך במקרה דנן מאחר שהיה כרוך בפיקוח נפש לא רק של עצמו, אז נאלץ האלוף גלנט השם ישמרהו ויחייהו עם כל הנלווים אליו, נאלץ להתערב בדברים שמובנים מאליהם ולנקוט את היוזמה לפרוץ כאמור דרך זמנית מאולתרת שאחרים הממונים על כך לא טרחו לעשות, בו בזמן שמשכורתם דופקת כידוע כמו שעון אטומי ע"ח משלם המיסים.
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
15
איפה ואיפה במערכת המשפט שלנו
  מתפרת בייניש בע"ם   29/01/11 18:05
ציטוט מהמאמר: "גלנט פינה את השטח. אומנם באיחור, אך השטח פונה לאחר הליך משפטי-אזרחי שננקט נגדו. בזאת אמור היה להסתיים העניין."
גלנט הוא צדיק בדורו. לאחר שהפסיד במשפט החזיר את השטח. מה עם אהוד ברק? מתי הוא יחזיר למדינת ישראל את שדה הגז שהוא חשוד בגניבתו (מול חופי אשקלון) והעברתו לאירגון אלפתח (מוחמד רשיד)?
מתי יחזירו עשרות אלפי ערבים, דרוזים ובדווים את השטחים שהם שדדו ממינהל מקרקעי ישראל ובנו עליהם בתים ללא רשיון?
כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
16
תרבות תצהירי-שקר במערכת המשפט
  עידן סובול   29/01/11 18:09
כיצד מתייחס בג"צ לתצהיר-שקר?

אם אתם זוכרים את עו"ד יאיר בן-דוד, אולי אתם זוכרים עדיין שביום 14.12.1994 או בסמוך לכך הצהיר עו"ד יאיר בן-דוד הנ"ל, שהיה באותה עת מנכ"ל לשכת עורכי הדין בישראל, בפני בג"צ, כי אין בסיס לתלונה נגד עו"ד שמעון בן-יעקב (שהיה באותה עת מזכ"ל לשכת עורכי הדין וחבר הוועדה לבחירת שופטים) בגין הטרדה מינית של עובדת הלשכה;
בתצהירו לבג"צ טען עו"ד יאיר בן-דוד כי "המתלוננת ניסתה לחפות על החשב המפוטר, עדי סובול, שהיה הממונה הישיר שלה";
עוד הצהיר אז עו"ד יאיר בן-דוד בפני בג"צ, כי העובדת מעלה באמון הלשכה בגלותה עובדות ומסמכים הקשורים בצינעת הפרט, השייכים ללשכה"... [ פורסם בעיתון "חדשות" ז"ל, מיום 14 בדצמבר 1994 ];
ואם אתם עדיין זוכרים כול זאת, אתם זוכרים ודאי גם מה עשה הצדק הפואטי בעניין זה בסופו של אחד הימים, לאחר שעו"ד יאיר בן-דוד כלל לא הועמד לדין על תצהיר השקר שלו בפני בג"צ ואפילו לא ננזף על-ידי בכירי לשכת עורכי הדין, אשר אותו עו"ד יאיר בן-דוד שימש כמנכ"לה באותם ימים.

וסביר להניח שלאור כול זאת אתם גם מבינים שעו"ד יאיר בן-דוד מסר תצהיר שקר לבג"צ בזמן אמת כדי להציל את עורו של שמעון בן-יעקב, ובאותה הזדמנות - להציל גם את עורו שלו עצמו, שהיה טבול מכף רגל ועד קרקפת בקשר הגורדי שקשר עם הנ"ל ועם עסקנים נוספים בלשכה, כדוגמת עו"ד חיים שטנגר, כדי להדיח את מנכ"ל ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין ולכבוש את מקומו.

מה עשו המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט עם תצהיר השקר של עו"ד יאיר בן-דוד? התעלמו ממנו לטובת חבר הוועדה לבחירה ולקידום שופטים, כמו שהתעלמו מתצהיר-שקר של מי שהיה פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד משה לדור, כדי שהדבר לא יפריע לו להפוך לפרקליט המדינה.
 הדגים מסריחים מהראשים
כתוב תגובה ל- עידן סובול
17
בטבורו מחובר ל'ישראל היום'.
  על יואב יצחק   29/01/11 18:17
כתוב תגובה ל- על יואב יצחק
18
יואב יצחק הרשה לי להוסיף
  יעקב ברנר   29/01/11 18:22
כתבת על מושחתים שלא עשו נגדם דבר. הרשה לי להוסיף.
במבט שני שודר סרט בשני חלקים שמוכיח כיצד המשטרה והפרקליטות תפרו את רומן זדורוב שנשלח למאסר עולם.
הם זייפו, רימו והגישו ראיות בדויות לבית המשפט.
זהו לדעתי שיא השחיתות שמעורבים בה שוטרים ופרקליטים רבים.
כתוב תגובה ל- יעקב ברנר
19
כרגיל , הקול השפוי של יואב .
  ישמעאל   29/01/11 18:23
מעניין ששום מילה על רמטכלנו . גם ואני מדגיש גם , בנושא המכתב המפורסם על מינוי הרמטכל . זה לא סוד שהתקשורת כתקשורת , יש לה אינטרס קיומי להוליד הר מעכבר . זה מקור הקיום שלה אם לא , אין לה מה לכתוב . העניין הוא שאם רוצים , ניתן למצוא פסול ומום בכל אחד ואחד . עפי התקשורת , עדיף למנות רמטכל פלגמט שלא מבין בין ימינו לשמאלו העיקר שיהיה יקיר התקשורת מצד אחד ושלא יימצא בו שום מום כגון גניבת סכו"ם או מסטינג להשלמת ציוד .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
20
טוב ..גלאנט לא שייך "לאליטות".
  אמיר ש.   29/01/11 18:30
הוא "בסך הכול" חייל קומנדו..לוחם אמיץ..מפקד שהוכיח עצמו.גם ב"עופרת יצוקה".כול זה ..אה..לא שייך. אם הוא היה גר ברמת אביב או ברמת השרון..ניחה. בסדר. אם היה מלקלק לעיתונאים.בסדר..אם היה שמאלן..אז בכלל..
אבל הוא לא. הוא לא "צפון בונבוני". הוא לא "משלנו"..הוא ישראלי.
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
21
galant
  jojo   29/01/11 18:37
its so true what yoav itzhak is writing,, its also coming from the left people
כתוב תגובה ל- jojo
22
שאינם בסדר,לא פוטר את גלנט.
  זה שיש אחרים   29/01/11 18:53
חוץ מזה אתרך היה מן הראשונים שמיהר לצאת בדברים נגדו.די לצביעות.
כתוב תגובה ל- זה שיש אחרים
23
כל מילה בסלע!תודה יואב.
  פאטריוט ישראלי   29/01/11 18:53
כתוב תגובה ל- פאטריוט ישראלי
24
גלנט חייב להיות הרמטכל!!!!!!!!
  ריקילי   29/01/11 18:55
שנאתו של מיכאל איתן לא יודעתגבולות הוא לא רוצה את גלנט כרמטכל"==מיכאל איתן לא ראוי להיות שר וכל אלה המבעירים את השטח!!!!!!
כתוב תגובה ל- ריקילי
25
גלנט!
  ריקילי!   29/01/11 19:01
בזיון למדינה _העולם הגדול מסתכל על כל הליך מנוי הרמטכל בגיחוך!

איך אנחנו נראים תנו כבוד ליואב גלנט הרמטכל!!!!!!


אין לנו בושה על מה אנחננו ואת מי אנחנו מלכלכים רק את עצמינו!!!!!
כתוב תגובה ל- ריקילי!
26
מי בעצם לא משקר?
  אובלי   29/01/11 19:02
צודק הכתב המלומד!!! אין כאן כל צביעות.יש כאו רשעות לשמה!! שרים וחברי כנסת,מנכלי משרדים,מנהלי חטיבות אגפים ומי לא - משקרים מידי יום במצח נחושה. בניגוד ליואב גלנט שנמצא ראוי ומתאים מכל הבחינות,הרי שכל השקרנים שהוזכרו לעיל כמעט תמיד נבחרים לתפקידם שלא על פי כישוריהם לא על פי קשריהם..... אבל בכל הזדמנות הם קופצים ומצקצקים בלשונם. הרישמה כל כך ארוכה שאין כאן מקום אפילו להתחיל בה,אבל ללא ספק הציבור יודע את האמת המרה.... והתקשורת - חס מלהזכיר הם "הצדיקים" הגדולים ביותר.
כתוב תגובה ל- אובלי
27
יואב יצחק אכזבת אותי..........
  muke-1   29/01/11 19:13
אף אחד לא טוען שגלנט לא ראוי מבחינה מקצועית אבל העיפו אלופים מצהל על פחות ולמה לו יהייה דין אחר?

הוא עבר על החוק וככזה מלחתחילה לא היה מועמד ראוי
כתוב תגובה ל- muke-1
28
סוחר נדל"ן יתן פקודות לבן שלי?
  איפה המוסריות?   29/01/11 19:24
כתוב תגובה ל- איפה המוסריות?
דגדגן
  מאיר דגן   29/01/11 19:49
"אין ממנים פרנס על הציבור שאין קופה של שרצים תלויה באחוריו" (מסכת יומא, דף כ"ה, ב'). ודוק: גלנט הוא לא כליל השלימות ויש באחוריו קופת שרצים במידה הראויה.
בימים אלו שמלחמה מול מצרים אינה חלום באספמיה צריך ,ןמהר
למנות לראש הצבא אדם שבכישוריו עולה על אשכנזי ( שתודות לעבודתו הבלתי נלאית הוא הכין את הצבא למצעד הבא)
אדם כזה צריך לקחת ארגון עם הרבה אפסים ולהוסיף לו אחד משמאל כדי שיהיה בעל ערך.
אפרים הלוי שהיה פקיד קטן ואפור אך פחדן גדול , הפך את המוסד למושב זקנים עם ידיים רוטטות. בא דגן וכרת לערבים את הדגדגן . ומכאן שרק גלנט ( קופה של שרצים אמרנו ?) מסוגל לקחת את הצבא , לטלטל את שכבת הקצונה חובבת הפנסיות ולהפוך את הצבא עם סכין ( סליחה זה שייך לדגן) עם גרעין בין השיניים
כתוב תגובה ל- מאיר דגן
29
רמטכ"ל המינוי הכי חשוב למדינה
  גלנט לא ראוי   29/01/11 19:30
כתוב תגובה ל- גלנט לא ראוי
30
"מכת מדינה"- אינה מכשירה שרצים
  הניה   29/01/11 19:54
כתוב תגובה ל- הניה
31
מסקנה מאכזבת של יואב יצחק
  דן הרפז   29/01/11 20:21
אין מקום לשקרנים בהנהגת צה"ל 1- תת-אלוף עימאד פארס, שיקר למפקדיו על תאונה שעשתה אשתו ברכב צבאי - הוא הודח מצה"ל ועד היום יש משפטים 2-מפקד חיל הים, האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום, לאחר שנצפה במועדון חשפנות.הוא הביע חרטה על התקרית. מרום ציין כי הוא מודע לכך שהאירוע אינו עולה בקנה אחד עם המצופה מקצין במעמדו, והביע צער על כך שהמקרה פוגע בצה"ל ברמה הערכית וכי מדובר במעידה חד פעמית. הוא הודה והתנצל משהו שלא שמענו מגלנט השקרן ! 3- תא"ל משה (צ'יקו) תמיר, עוד מפקד ש"סומן" לגדולות, אך באחרונה הורד לדרגת אלוף-משנה- בנו בו ה 14 עשה תאונה עם טרקטורון צבאי לאחר שהוא אישר לו לרכב ללא רשיון תאל"מ תמיר לא דיווח על כך שבנו נהג ברכב ואף העביר, דרך ראש הלשכה שלו, פיצוי בסך כאלף שקלים לבעל המכונית האזרחית, שלא דרך הביטוח. ציקו תמיר ערער וזכה חלקית - בית הדין ביטל את ההורדה בדרגה, אך השאיר בעינו את המאסר על תנאי ושלילת הרישיון לשלוש שנים. כמו-כן המליץ לרמטכ"ל לעכב את הדרגה בשנתיים ולהשעות את תמיר מכל תפקיד פיקודי. יואב יצחק לוחם השחיתות מנסה להכשיר בכתבתו את גלנט ולא ברור מאילו מניעים נכון גלנט לא אנס ולא רצח אבל הוא כן גנב כן גזל וכן שיקר מדינת ישראל לא זקוקה לרמטכ"ל שקרן עם אופי כזה למרות כישוריו לגלנט יש לו קשרים במערכת שאפשרו לו לגנב קרקעות ללא הפרעה ועוד כתבה מפורטת מ 2008 על מעלליו nrg.co.il
כתוב תגובה ל- דן הרפז
שכחת את הרפז, בועז הרפז
  איש עצוב   29/01/11 20:46
מר הרפז, שכחת את הרפז, בועז הרפז, אשר הודח מהצבא בשל בעיות קשות של בטחון שדה, חמורות פי מאה מהדיווח המטופש של פארס, וסיפור הטרקטורון האווילי של צ'יקו תמיר. ואשכנזי הצדיק והתמים דאג לפנסייתו בועז הרפז, הביא אותו ללשכתו, לא פעם אחת, אירח אותו בפגישותיו עם ראשי צבא איטליה, קיבל ממנו בפועל מסמך מזוייף המערער את יסודות הצבא, הרמטכ"ל לא דיווח לאיש, אלא טמן את המסמך במגרה, וראה זה פלא, ערב ההחלטה על אי מינוי איזנקוט, הגיע המסמך מלשכת הרמטכ"ל לחדשות ערוץ 2 על ידי חבר משותף של אשכנזי ואייזנקוט. אתה מאמין שהרמטכ"ל לא ידע? אני לא מאמין. ובמה העוסק המבקר? בפאקאטע זיתים, המקום לחפש ולמצוא את מחוררי החורים בספינת הצבא. לכאורה הזיתים המטופשים של גלאנט הרבה הרבה יותר חמורים מאסון המסמך, ומהריר על שפתי הכתבים בניסיונם לסכל את מינוי גלנט, ועל מנת שאייזנקוט יקירם, אייזנקוט יקיר העיתונות, אחד ממנהליה הבכירים ביותר של המלחמה הכושלת ביותר של מדינת ישראל. ואייזנקוט הוא זה שיהיה הרמטכ"ל הבא שלנו. ואצלו לא יחפשו לא זיתים ולא נעליים, כאמור יקיר העיתונות. אוי לנו ואבוי לנו שכך אנו נערכים לאיומים עלינו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
בטוח ששכחתי עוד אנשים "ישרים"
  דן הרפז   30/01/11 19:31
תגובתו של יואב יצחק הפתיעה אותי יותר נכון אבזבה אותי מה קרה ללוחם בשחיתות האם גם הוא קיבל קצת כסף עבור כתבת תדמית יואב גלנט הוא קטגוריה בפני עצמו יואב יצחק משווה אותו לפרס ביניש משה לדור עדנה ארבל וכותב "גם אם אכן פלש גלנט לשטח לא לו, אין חולק על-כך שמדובר בפרשה ישנה שהייתה והסתיימה ואמורה הייתה להיות חתומה" הפרשה אף פעם לא הסתיימה, הפרשה הושתקה בעזרת הארכי שקרן גנב אריאל שרון אני שמח שהפרשה התעוררה ואולי יעשה צדק סוף כל סוף תעודת עניות ליואב יצק
כתוב תגובה ל- דן הרפז
32
Nice try - but full of crap
  יענקל'ה   29/01/11 20:26
כתוב תגובה ל- יענקל'ה
33
אריה אבנרי שותק! מינהל תקין ?
  על יו"ר אומ"ץ   29/01/11 20:31
ליו"ר אומ"ץ
בתקווה כנה שאתה בקו הבריאות.
ואם כן וכך
מעניין ביותר !
אין לך מילה להשמיע ?
היכן היה 'יקירך' מני מזוז
בשנתיים שפרשת גלנט בתקשורת ?
מדוע לא הורה לחקור את
התחקירים של ליבסקינד מ'מעריב' ?
מה דעתך על מייק בלס מלשכת היועץ המשפטי ?
שהכשיל במידה רבה את טירקל ?
כיצד בלס לא הגיע
למיסמכים שבידי מבקר המדינה ?
תמיהני שאינך פוצה פיך
הרי ביסודות 'מינהל לא תקין' עסקינן
האין זה יסוד המוסד של עמותת אומ"ץ ?
מה תשובתך - תגובתך החוזרת ?
כתוב תגובה ל- על יו"ר אומ"ץ
34
אברמוביץ' מלקק לניצב דנינו
  יודעי דבר יודעים   29/01/11 20:35
גם יוחנן דנינו בדרך הביתה...סבלנות ואמנון אברמוביץ' יכול ללקק לדנינו עד מחר בבוקר....
כתוב תגובה ל- יודעי דבר יודעים
35
לא הדיווח חשוב - אלא הגניבה
  רוני מפ"ת   29/01/11 21:00
אדם שאינו ערכי ואינו מוסרי לא יכול להיות רמטכ"ל !
כתוב תגובה ל- רוני מפ"ת
36
מדויק וקולע
  arv   29/01/11 21:04
כמו תמיד-מדויק וקולע
שקרנים בבית המשפט העליון-זה הרבה יותר חמור ממטע זיתים בעמיקם.
איני אוהבת את התנהלות גלנט-אבל הטיפול התקשורתי מזכיר את העוזרת של שרה נתניהו.
מקווה שתצליח במערכה על השפיות
כתוב תגובה ל- arv
37
יישר כוח יואב יצחק
  NBA24353   29/01/11 21:19
המסמך הזה מזכיר לי את "אני מאשים" של אמיל זולא !!! בעיקר יש להדגיש את האמור בסעיף 6 והלאה - כל המתממים ושולחי האצבע המאשימה אינם אלא מכסים על ערוותם הם.
כתוב תגובה ל- NBA24353
38
l
  Drora   29/01/11 21:33
כתוב תגובה ל- Drora
39
יואב המאכזב-לצד החוק יש מוסר!
  וגלנט לא מוסרי!!!   29/01/11 21:39
כתוב תגובה ל- וגלנט לא מוסרי!!!
40
קפץ לו היואב על היצחק
  aviku   29/01/11 22:04
אחרת אין לי שום הסבר למאמר ההזוי הזה המצדד בהכשרת השרץ.
כתוב תגובה ל- aviku
41
איכה נפלת יואב יצחק?
  עוד מאוכזב   29/01/11 22:19
הנימוקים שלך ממש לא משכנעים. מדובר בתצהיר כוזב שהוגש לבית משפט עליו חתום גלנט. הוא חייב לשאת באחריות למעשיו.
כתוב תגובה ל- עוד מאוכזב
42
יישר כח ליואב יצחק !
  לורי שם טוב   29/01/11 22:24
יישר כח ליואב יצחק על מאמר מבריק ונכון.

זכור לי היטב כי איל ההון ד"ר אריה עובדיה שהיה יו"ר דובק, חברת הסיגריות, כשהתגלה שהחברה החדירה אמוניה לסיגריות לפני כ- 15 שנים, הנ"ל התפטר והפרשיה הושתקה.

מאז ועד היום האיש התעשר כקורח, וכל פעם כשיש איזה מקרה מסריח שהוא אחראי לו, התקשורת דואגת להשתיק את הפרשיה.

כתוב תגובה ל- לורי שם טוב
43
ליואב-יישר כוח על המאמר
  ajn   29/01/11 22:27
הגיעה בעת שמישהו נורמלי יעשה סדר בדברים מול כל עדת הצבועים והמתחסדים, בין אם הם טוקבקיסטים ובין אם אלו העיתונאים או מתחזים להיות כאלה.
יישר כוחך על הדברים שכתבת. אין אמת צרופה יותר מהם.
ולכל תושבי המועצות האזוריות אלונה וחוף הכרמל - אם יש לכם ביצים - כיתבו מי מכם וכמה מכם "פשע" באותם "פשעים" המיוחסים ליואב גלנט. הרי הדבר נורמטיבי כאן לחלוטין בידיעה ובברכת הרשויות המוניציפליות אשר מבקשות למנוע חדירת עדרי בקר והשתלטות מצד גורמים שאינם יהודיים וכאלו לא חסרים כאן.
כתוב תגובה ל- ajn
44
כל השקרנים יום-יום מחפשים את
  עין צופיה   29/01/11 22:31
היושרה לא אצלם כמובן אלא אצל מישהו אחר, הקרבן התורן.
היועץ שהסתיר עובד-ת בלתי חוקי-ת בביתו (עניין שהושתק והושכח באופן מיידי ) הוא יחליט אם גלנט הגון?
העיתונאים שאין יום שאינם מסלפים מידע מסננים לפי אינטרסים פרטיים ובכך עושים שקר למאזינים/צופים, הם יחליטו אם גלנט מספיק הגון?
הגון כמו הרמטכל הנוכחי שקבע נורמות מעולות בהעיפו את צ'קו תמיר ופארס, רק עכשיו שמענו איך העיפו את פארס כאילו היה שליח על קטנוע שעבד שם יומיים, שערוריה בפני עצמה.
העיף אותם על משהו כזה רק שכח לדרוש מעצמו את אותה הרמה. כל שערוריית הרפז משחירה את הרמטכל אבל החברים שותקים.

היושרה של הרמטכל הבא לא מעניינת את התקשורת ואת אף אחד באמת.
מעניין לנגח את ברק ואת נתניהו
מעניין למנות שם בובת חוטים או בלתי מקצועי או חסר תבונה ויכולת. זה טוב מאד לאינטרסים שפועלים כאן בהחלשה וחיסול של ישראל. העובדה שחלק מהם מדבר עברית זו צרה בפני עצמה...
ורק כמה נאיביים שחושבים שהמלחמה הזו היא באמת על יושרה ומשחקים לידי האינטרסנטים. עליהם כואב הלב, כי הם מאמינים במה שהם נלחמים עליו.אבל הם היחידים.
גלנט הוא המועמד, גלנט צריך להיות הרמטכל ומספיק עם ההצגות לאספסוף!!


כתוב תגובה ל- עין צופיה
45
איכזבת הפעם יואב
  הערות והארות   29/01/11 22:40
צר לי מאוד יואב יצחק על כתבה זו. יואב גלנט מתנהג בצורה מחפירה, הכל מותר, מצפצף על כולם ולא דובר אמת. האם איש כזה יכול לשמש רמטכ"ל? להיות מנהיג של צבא הגנה לישראל? לשמש דוגמא אישית? טוב תעשה אם תחזור בך מדבריך.
כתוב תגובה ל- הערות והארות
46
טוב לראות גם את האמת הלא מוטה
  יוסי מל   29/01/11 23:07
כמה טוב לראות גם את האמת הלא מוטה והלא משוחדת,
כל הכבוד על החשיפה האמיצה.
כתוב תגובה ל- יוסי מל
47
חנן וייס-בסדר מבחינתי
  בוא נתחיל בניקוי   29/01/11 23:31
האורוות.

מהתחלה לסוף

מהסוף להתחלה

בוא ננקה את סדום...
כתוב תגובה ל- בוא נתחיל בניקוי
48
כל הכבוד
  רחל22   29/01/11 23:48
סוף סוף כתבה שפויה
גלנט חייב להתמנות לרמטכל
כתוב תגובה ל- רחל22
49
אין מילים - פשוט נכון!!!
  אובי   29/01/11 23:50
כתוב תגובה ל- אובי
50
אינתיפאדה נגד ידיעות אחרונות
  אלי שטרול   30/01/11 00:01
הכיצד, למרות כל המידע ההולך ומצטבר נגד הולכת השולל של ידיעות ומעריב את קוראיו ומנויו, עדיין ממשיכים אנו לקרוא את העיתון ועוד לשלם עבורו?! מה מונע מאיתנו לבצע "הפיכה קטנה" שלא צורכת שום אנרגיה - פשוט להפסיק לקרוא את העיתונים הללו, להפסיק לפרסם שם, ולו רק לפרק זמן מסויים על מנת לקצץ להם את הכנפיים. מי שרוצה, יכול לקרוא כל כך הרבה באינטרנט.זו לא עיתונות, לא כלבי שמירה של הדמוקרטיה אלא מובילי האנרכיה והפילוג בעם.
כתוב תגובה ל- אלי שטרול
אצלינו מחלקים בחינם את ידיעות
  אידיוט מי שלוקח   30/01/11 00:45
ורבים אינם מעוניינים.
יואב צודק ומעלה את טיעוניו בצורה עיניינית ונכוחה.
אדם שהשקיע את כל חייו תרתי משמע בביטחון מדינת ישראל ,
קרוב לוודאי שאינו משקיע זמן להיות בקי בכל ההליכים של הניירת -הבירוקרטיה המסועפת לפריטי פרטים.
לא שיקר !!
ראוי להיות הרמטכ"ל לבטח יותר מזה שהיה מעורב במסמך המזוייף.
כתוב תגובה ל- אידיוט מי שלוקח
51
עודף משפטיזציה, וריח שמאלני.
  משה ג.   30/01/11 00:36
נראה לי שהגיע הזמן שמי שצריך לשלוט במדינה ולקבל החלטות יקבל אותן בלי להסתכל על המשפטן מאחורי הגב. עודף המשפטיזציה אוכל כל חלקה טובה החל מרדיפה של לוחמים באוייב בשעת מלחמה וכלה ברדיפה של מנויים שנראים ימניים מדי. צריך להמיד גבולות לאנשי הפרקליטות גם הצבאית החברה האלה איבדו קשר עם המציאות.
כתוב תגובה ל- משה ג.
52
גלנט טייח הפקרת מדחת יוסף ז"ל
  חיים גרינברג   30/01/11 00:41
די בהיבט זה לקבוע שהוא אינו ראוי למלא כל תפקיד בטחוני או ציבורי. אם למערכת חסרים פרטים, מסמכים וראיות אחרות, ניתן לקבלם ממני.
כתוב תגובה ל- חיים גרינברג
53
מיקי איתן - השר לעניני צדק
  קוסם   30/01/11 00:44
חבל ששכחת מר יצחק, להזכיר את מעורבותו של השר מיקי איתן שהיניו השר הממונה על הצדק, כך לפחות מנסה במעשיו השר מיקי איתן לנכס לעצמו את התואר.
שמעתי שמי שמשרת את השר הממונה על הצדק מיקי איתן בלשכתו היה קשור לאותה קבוצה הזוייה שהגישה את הבג"צ כנגד גלנט. אפשר אולי לומר, אם זה נכון, כי הדבר מקביל לקשרי הון ושלטון ללא כסף אבל ברור שיש אינטרס נסתר ואולי טובות הנאה כלשהן (לא בשלמונים) שהשר הממונה על הצדק ועוזרו מככבים למען התנועה הירוקה ההזוייה הזו שמנסה להדיח רמטכ"ל ממינויו בשל חריגות טכניות לא ראויות.
נסה מידי פעם לחקור מה באמתחתו של מיקי איתן. אני בטוח שהוא לא צח כשלג כמו שהוא מתיימר להיות.
כתוב תגובה ל- קוסם
54
מינוי גלנט מזכיר משהו כואב אחר
  מממשה   30/01/11 01:26
האם סיפור גלנט לא מזכיר לך יואב יצחק, את סיפור בוגי וחלוץ ?
ומה תאמר על זה שאשכנזי נעמד על רגליים אחוריות בסרובו לקבל את גלנט לסגן?
ומה עם העובדה שאף אלוף לא מוכן להיות סגנו של גלנט, ונאלצו להחזיר את נווה ?
האם לא מסריח כאן משהו מהיסוד? החיפזון של ברק לסלק את אשכנזי, למנות את גלנט בלי ביצוע תפקיד מטה, הבאת נווה לסגן, כל זה לא מעורר אצלך תהיות?
נכון- נקודות הזכות של גלנט רבות, ובעיקר העובדה שהתקשורת כל כך יוצאת נגדו! מנגד, חבר פורום החווה של שרון, שמתנהג כמו שרון ? תמהני. אולי לפעמים גם התקשורת צודקת ?
כתוב תגובה ל- מממשה
55
Everyone else is doing it
  Eli Canada   30/01/11 02:02
I am really surprised by Mr. Itzchak's argument. The fact that "everyone elso is cheating" does not mean that one who allegedly, cheated has a clean sweep to be the chief of staff,True, cleanup should start from the top (eg., president, cheif justice etc.,) but for the good of the integrity of the IDF, General galant should not be appointed to be cheif of staff until he is cleared by the court,

have a nice week
כתוב תגובה ל- Eli Canada
56
שלטון מופקר
  איפז   30/01/11 03:41
להביט ברשימה ולהתפלץ איך אנשים מבישים ועבריינים כאלה מתהדרים "בחוק ובצדק".המדהים הוא שאזרחי הרפובליקה הזו עדים לכל תחלואי השלטון,תחלואי ממשלת הבל שרלטנית ושערורייתית המבזבזת על צמה מיליארדים בו בזמן-שמשעבדת אותנו וסוחטת אותנו כדי לממן את הזוועה הזו. העם במצריים-מאס בהם ויצא לרחוב.אם ממשלת הנבלה וערימת עסקני הזבל לא יחזיקו את עצמם-וישפרו את המצב כמו-מחירי הגנבה של הדלק,המים,שכר הגימלאים,המיסוי,הוזלת המזון,שכר מינימום-האזרחים המיואשים,ממורמרים,כעושים,מאבדים הטעם לחיים-מסוגלים לאבד שליטה.ויפה שעה-קודם.
כתוב תגובה ל- איפז
57
הפוליטקאים שלא תרמו % מתרומתו
  מאיר מ.   30/01/11 03:50
של גלנט למדינה מושחתים פי אלף ממנו, אבל להם מותר להבחר לתפקידים משפיעים אף יותר מרמטכ"ל.
למה? כיועדת הטירקל של הפוליטיקאים זו הבחירות לכנסת וחבריה הם עם ישראל המושחת שבוחר את מושחתיו לכנסת, בבחינת שמור לי ואשמור לך.
כתוב תגובה ל- מאיר מ.
58
את ליברמן שכחת? למה?
  משה אר   30/01/11 05:05
כתוב תגובה ל- משה אר
59
תצהיר כוזב זו עבירה פלילית
  יריב א.   30/01/11 05:07
ולןא חשוב מה היו המניעים שהביאו אותו לחתום בשבועה על שקרים. אתה יכול להמציא כל מיני מלים במכבסת המילים שלך אבל גלנט יהיה בר מזל אם הוא לא יגמור בבית סוהר על תצהיר שקרי בשבועה בפני שופטים.
לא ניתן לך ולשכמותך לדלל ולהחריב את מערכת הערכים המינימלית שישראל זקוקה לה כדי לשרוד.
בתי הקברות, ובתי הסוהר, מלאים באנשים כגלנט שאין להם תחליף.
רמטכ"לן הוא לא יהיה אבל אולי ירחמו עליו ולא יגישו נגדו כתב אשמה על עבירות כל כך חמורות. אבל אם כן, הוא יהיה בחברה טובה.
כתוב תגובה ל- יריב א.
60
מיכאל איתן- צבוע ומתחסד
  אזרח נאמן מאוד   30/01/11 05:11

וכדאי לשים לב כי אחת התלונות הוגשה על ידי מיכאל איתן, איש לא ראוי שאינו ראוי להיות איש ציבור. כדאי לחקור את איתן גם, מדוע רק את גלנט?
כתוב תגובה ל- אזרח נאמן מאוד
61
למה אתה מגן עליו ? הרי מדובר
  ויוי4303003   30/01/11 06:07
בנוכל!! באותה המידה אפשר לומר על כל מקרה ! הוא שיקר בתצהיר. הוא ניסה לגנוב קרקעות. אין שום הגנה לזה.
כתוב תגובה ל- ויוי4303003
62
על הצביעות של יואב יצחק
  אלון ה   30/01/11 06:26
אם זה מדובר באדם כמו אולמרט, ששיקר וקימבן את עצמו לדעת, אז יואב יצחק היה רודף אותו בלי הרף, מה שבפועל הוא עשה. אבל אם זה יואב גלנט, אז הוא סולח לו, לפתע זה בסדר שראש מערכה גדולה לא נקי ולא ישר יהיה בתפקיד כמו הרמטכ"ל.
כתוב תגובה ל- אלון ה
63
בן כספית עופר שלח
  יוד   30/01/11 07:08
עיתונאים שעושים סיכול ממוקד ליואב גלנט בחסות עיתון מעריב . לא צלש אלא כתבות שנובעות משינאה יוקדת ולא מתגובה ענינית.מעריב שעת הסגירה
כתוב תגובה ל- יוד
64
יואב הפעם הגזמת
  מיכאל10   30/01/11 07:38
לוא (או אתה)אני אזרח שומר חוק הייתי פולש ל- 28 דונם,מספח לנחלתי 350 מ'ר ע'ח שטח ציבורי,מצהיר הצהרת שקר בבית המשפט או למינהל מקרקעי ישראל היו פותחים לי תיק פלילי על כל עבירה בנפרד,היה נרשם לי רישום פלילי משלם קנסות ואף אולי יושב במאסר אי אלו ימים !
זו הדוגמא הרעה איך מבחן בוזגלו לא עמד במבחן הצדק.
הרשויות לא הגישו תלונות במשטרה בגלל מעמדו של יואב זו עובדה,לוא היו מוגשוןת תלונות במשטרה יואב לא היה מגיע להפקרות הזו.
יואב אתה מאאכזב,אתה שנלחם בשחיתות מוצא לנכון להגן על בריון הנושא דרגות אלוף.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
65
נהנית מהיושר שלך
  שושן צחור   30/01/11 07:43
טוב שיש צדיק אחד בסדום. טוב שאמרת את הדברים הנכונים. סומכת עליך בשתי ידיים. אבל שכחת את דליה יציק
כתוב תגובה ל- שושן צחור
66
צודק. תמיד צריך לתפוס את הגדול
  אבי 99124   30/01/11 07:43
קודם. אבל, רגע, למה תלו את איכמן המסכן, הרי היו גדולים ממנו, בס"ה קצין נמוך. בושה.
כתוב תגובה ל- אבי 99124
67
גלנט
  DUD   30/01/11 07:58
צריך להיות רמטכ"ל
כתוב תגובה ל- DUD
68
בעד שמאל ונגד ימין
  התשקורת כן או לא   30/01/11 08:58
בייניש מחפה על בעלה וגלנט מואשם בשקר.‏ אורי ברעם בכלא והמסית נגד כצ'לה חופשי.‏ חיים פרלמן בצינוק וענת קם בבית.‏ יונתן שפירא חופשי באושויץ אבל איתמר בן גביר לא ראוי למשפט.‏ פרשן שמאל חוסה בצל חופש הביטוי בעוד פרשן ימין מסית וגזען.‏ אוהדי סכנין 'מוות ליהודים', בסה"כ שובבים בעיני השמאל, אך אוהדי בית"ר פאשיסטים.‏ ערפאת ה'מתון' פתח באיתיפאדת 2000.‏ אבו מאזן הפרטנר מכחיש השואה ומתכנן טבח מינכן. ‏ ארדואן יורק על ישראל ושמעון פרס מייבא את הסמוחטה כ'מים' במקום הכנרת.‏ בועז הרפז מזייף ומואשם אך אשכנזי צחור כשלג.‏ שמעון פרס וחיים סבן. 320 אלף דולר.‏ עדנה ארבל, 200 אלף שח ו ‏MA ‎‏ מזוייף.‏ משה לדור, פרקליט מדינה, תצהיר כוזב.‏
כתוב תגובה ל- התשקורת כן או לא
69
יואב יצחק מקרין אמינות ויושרה
  אלי בובליל ר"ג   30/01/11 09:15
כתוב תגובה ל- אלי בובליל ר"ג
70
גלנט
  גדי נשרי   30/01/11 09:28
כתוב תגובה ל- גדי נשרי
71
גלנט
  גדי נשרי   30/01/11 09:35
ליואב יצחק

הסיקור התקשורתי שלך הוא אחד מאבני היסוד המשאירים את הדמוקרטיה הישראלית על כנה.
ולכן אני מאוכזב קשות ממאמרך זה.עלייך להבין כי דעתך לאור האמור לעייל אינה כ"עוד דיעה" ומוטלת עלייך אחריות רבה כלפי אלו המאמינים בצורך לנגף את נגע השחיתות.

העובדה שגם נוספים חורגים מנורמה אינה מקנה זכות לאיש מאיתנו לעשות זאת. האם זה לא ברור?
אני רואה במאמר זה ליקוי מאורות לאלו שעקבו אחר עבודך המסורה, ואף העריצו את אומץ ליבך.3

בקיצור חבל שכך,
עצוב מאוד .
כתוב תגובה ל- גדי נשרי
72
כנופיית בית המשפט
  אלקזאי   30/01/11 09:56
כול גבר שעובר גירושין יודע ששופטי ישראל הם מושחטים רמאים ומפלים. אין דין ואי דין ופסקי הדין יבואו תמיד בכדי לרצות ציבור ועמותות המקורבות למערכת. הפ]רקליטות המשטרה והתקשורת הם משתפעם של אותה הכנופייה
כתוב תגובה ל- אלקזאי
73
צודק יואב.להמשיך את הרשימה
  שייייקה   30/01/11 09:57
טומי לפיד וחבריו בצפון ת"א משפחת להט שטראוס יואב ,תיצור רשימה שכל אחד יוכל להוסיף
כתוב תגובה ל- שייייקה
74
קודם לעשות סדר בבתי המשפט...
  יאיר תיבון   30/01/11 09:59
יישר כח לכותב על הדברים השקולים והמאוזנים - כל מילה בסלע.
מניסיוני האישי, אפילו כשהוככחתי ללא צל של ספק לביה"מ בערעור במחוזי שתצהירי הצד השני עליהם התבסס פס"ד שקריים השופטים פשוט לא רצו להתמודד עם התופעה והשופטת אסתר קובו אמרה לי כלאחר יד: "הנייר סובל הכל" וסרבה להתמודד עם הענין... אם אלה הנורמות השיפוטיות אז למה כבר יש לצפות, ולמה שהאלוף יקבל יחס שונה מהאחרים?
יאיר תיבון
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
אלה הן הנורמות
  דיבורים לחוד   30/01/11 11:25
לא ראוי שיהיו מתנגדים למינויו של יואב גלנט לרמטכ"ל. הרי הוא הוכיח לכל עם ישראל שהוא יודע להשתלט על שטחים, לפלוש לאדמות לא לו, לנצח את שכניו, להתעלות על גדולים ממנו. אין כמו גלנט להיות הרמטכ"ל של הצבא החזק בעולם. באשר לשאר המורמים מעם (ביניש ושות'), מי יבקר אותם אם לא יואבי שלנו. ישר כח למלים הלאה למעשים.

כתוב תגובה ל- דיבורים לחוד
75
האמת הפשוטה יואב יצחק
  שלמה ת   30/01/11 10:00
יואב יצחק לא לא מתפלפל בעניין זה של לדור או עם עניין אחר של ארבל, אלא מביא את הדברים כמו שהם.ועכשיו לאחר שיואב הזכיר לנו מעט, ממה שבכירים עשו ונהגו בחוסר תום לב לעומת סכסוך שכנים זניח של גלנט, נשאר ליועץ המשפטי להכריע אם להגן על גלנט או להעדיף את ידעות אחרונות.העדפה אחרונה מבחינת היועץ אינה אלא,להתפטר מתפקידו כיועץ. אולם אני משוכנע שהיועץ שלא הגיע לתפקדו מהמערכת הממסדית, ומכיר מעט את הילכות האדם באשר הוא אדם ובמיוחד את אמצעי התקשורת יחליט להגן על המינוי, והמינוי יעבור .
כתוב תגובה ל- שלמה ת
76
לרמטכ"ל הזה יואב פילל?
  ג.ס.   30/01/11 10:04
יואב יצחק,
אחרי מה שעשיתה למלחמה בשחיתות ובכוחנות אתה מוציא מאמר כזה תחת ידך?

ככה חולפת תהילת עולם....
כתוב תגובה ל- ג.ס.
77
השתלטות הקיבוצים על אדמות
  אליהן   30/01/11 13:10
התקשורת צבועה , מדוע לא חוקרים את הקיבוצים על השתלטות אדמות מדינה ןהפיכתם לנדל"ן,מדוע מבקר המדינה לא חוקר את התופעה? מדוע התקשורת שותקת?אנחנו חיים במדינה בתוך מדינה,להם יש חוקים אחרים, מה שחל על אזרח מהשורה לא חל על הקיבוצים, הם יכולים לבנות ולבנות באין מפריע יש להם לובי חזק .להם מותר,לנו זה לא חוקי איפה המבקר? איפה הצדק? הקיבוצים שייכים למחנה השמאל,להם מותר,והתקשורת שייכת לאותו מחנה השמאל והיא שותקת? למה? צביעות ומוסר כפול.
כתוב תגובה ל- אליהן
78
יואב יצחק - אכזבתני
  אחד העם   30/01/11 13:17
"2. התמשכות הליך פינוי השטח - * טוען המבקר – "דרך ההתנהלות של האלוף גלנט מרגע שהוברר לו, כי מדובר בכניסה לא מורשית מצידו, וכי עליו לפנות את השטח אליו הוא פלש, כאמור בסעיף א' דלעיל. גם בעניין זה אין למעשה מחלוקת על כך שהאלוף גלנט לא פינה את השטח במשך כארבע שנים". * העובדות – גלנט פינה את השטח. אומנם באיחור, אך השטח פונה לאחר הליך משפטי-אזרחי שננקט נגדו. בזאת אמור היה להסתיים העניין." -- בזאת אמור היה להסתיים העניין??? הפרת צו בית משפט במשך 4 שנים, זו לא טעות, זה לא מעשה כבשגרה - זה מעשה חמור. ולעניין העלאת מקרים נוספים נאמר: two wrongs does not make a write. ובלשון מוסרית - כולם גנבים אינו טיעון קביל להגנה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
79
לפי המבקר הוא שיקר
  צדיק בסדום   30/01/11 15:04
רמטכ"ל אסור שיהיה שקרן.
כבר היו טובים מגלנט שלא מונו לרמטכ"ל בגלל שהיו ידועים כמדווחי אי אמת.
ביחוד לא צריך למנות רמטכל רק בגלל שברק-המפרק רוצה בו.
כתוב תגובה ל- צדיק בסדום
80
יואב מה לך להרוס לעצמך ?
  פיצ'ון   30/01/11 15:34
מחד מתבלט יואב כלוחם אמיץ נגד שחיתות,
בין אם של בבייניש חצ'קל שלה ארבל שימון וגו'..
מנגד הנה הוא מבצע תפנית לאחור,
ולא מובן מדוע לשיטתו של יואב,
אם שימון בייניש ושות'
הורסים כל חלקה טובה,
ואי אפשר להניח עליהם
את ידו הכבדה של החוק,
כי אז צריך להרוס גם את מה שנשאר... ?
צריך להעיף את גלנט,
ולהמשיך לדרוש ביתר שאת וכדוגמה
שכך יעשה גם לבייניש ושות'
זו הדרך הנכונה ואין בילתה
יואב הפעם הפתעת בשיקול דעת צורם.
כתוב תגובה ל- פיצ'ון
הפתרון: יצחק בשליחות 'ביביתון'
  לפיצ'ון שלום.   30/01/11 16:16
שלום לך.
יישור הקו יכול להפוך את האתר
גם באפן המוצהר ולא רק בפועל לשופרו של :
'ישראל היום'.
היתרונות הכלכליים להבנתי, ברורים
ואולי גם
שואף יואב יצחק
להחליף את : מרדכי - מוטי גילת
מ'ישראל היום'
ימים יגידו
ואולי הם כבר
התקוות - הציפיות - התכנים
אכן כבר
מתממשים...
כתוב תגובה ל- לפיצ'ון שלום.
81
יואב יצחק - אכזבתני
  אחד העם   30/01/11 15:50
"2. התמשכות הליך פינוי השטח -
* טוען המבקר –
"דרך ההתנהלות של האלוף גלנט מרגע שהוברר לו, כי מדובר בכניסה לא מורשית מצידו, וכי עליו לפנות את השטח אליו הוא פלש, כאמור בסעיף א' דלעיל. גם בעניין זה אין למעשה מחלוקת על כך שהאלוף גלנט לא פינה את השטח במשך כארבע שנים".
* העובדות –
גלנט פינה את השטח. אומנם באיחור, אך השטח פונה לאחר הליך משפטי-אזרחי שננקט נגדו. בזאת אמור היה להסתיים העניין."

-- בזאת אמור היה להסתיים העניין???
הפרת צו בית משפט במשך 4 שנים, זו לא טעות, זה לא מעשה כבשגרה - זה מעשה חמור.

ולעניין העלאת מקרים נוספים נאמר: two wrongs does not make a write.
ובלשון מוסרית - כולם גנבים אינו טיעון קביל להגנה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
82
לפי המבקר הוא עבר עבירה פלילית
  לנדאו +   30/01/11 15:53
בניה ללא היתר , היועץ המשפטי חייב להורות לוועדה לתכנון ובניה להגיש נגדו כתב אישום בגין בניה ללא היתר , ואלר כך ידון בעניינו, כל אזרח אחר היה מובא לדין בגין עבירה זאת , אם לא יוגש כתב אישום השחיתות השלטונית תימשך ,
כתוב תגובה ל- לנדאו +
83
המוסדות המושחתים לדין וראירגון
  ניקוי מהיסוד   30/01/11 16:36
כתוב תגובה ל- ניקוי מהיסוד
84
ורק!: {{{אם כמיותר כוהוסף}}}:
  עוד סתם אזרח   30/01/11 16:42
הצמרת הביטחונית שבמדינת ישראל מורכבת ממייטב האישים שקול כמייטב אדם כואנוש, אשר עוד ובצעירותם בחרו להיתנדב לעצמי סיכון היה כמצב ותפקיד, כמו ניתנה אפשרות להיתפתחות אישית בחיים שטובה כשונה ושאחרת, ועם זאת שבחרו הוא בליבם כבנישמתם שבחרו: לב גדול ובאומץ אנוש כשהאדם ושאייכות אנושית. {עוד ובלשון ההמעטה של ההמעטה של ההמעטה}. מה הלאה אם ומיותר והמשך ... זכות הביקורת אמת שהיה כביושר כבאיזון נכונות ושלהגיד :::: (((( עניות דעתי ושכותב: (789238) ראיתם/ן אדם כליל ומושלם ???: וזאת !!!גם וממש לא המצאה שלי הכותב!!!: החברותא השלם כולל והזכות כדמוקראט שהוגן ושדיון: היתגבשות כבכל הצניעות רק וציטוט: )))). היא ולמעשה גם העדות האלוקית ועצמה: להבדיל אלף אלפי הבדלות: האם ובשעת צרה?: עוד ונהפוך הוא: עוד כמקובלת ושבמעמד ~המלוכה : ואהבת לרעך כמוך. {~המלוכה: מלוכה ואלוקות הינם מושגים שונים כיתכן נוסף כהבדלתה: מלכות שמים, מלכות הארץ}. {עוד כהרשו ולציין שהראייה/התפיסה האנושית הבסיסית הינה בעיקרה יחסית כלמצב כברור שלובת חיים}. אם ומיותר הרשו עוד מילים שבזאת ולציין: כאן גם המפתח לעתיד האנושות: כהבנה ותיכנון: בצדק כבאנושיות כמודעות סבלנות כסובלנות הדדית כביושר: אנוש האדם והכלל עם אומות ועמים: לטובה ולברכה התולדה ועתיד. במצרים להודות ומבלי יומרנות כמבלי היכרות עם המצב, {כמבלי דעת דברים שאכן דורשים תיקון כתשומת לב כאנושיות} יש ולהבין, העם המצרי יתכן כסובל ברובו ממחסור ומיתמשך: !!כאשר יש בעיה הטבע האנושי הוא: מציאה לה תרופה, שחלק ועיקר ממנה: לחפש את האשם לה!! נקודה. {כאשר הגעת רחוק מהדבר העיקרי גם שהתרופה אינה צודקת בעיקרה הבעיה עלולה-כחזור עוד ובחריפות יתר בעתיד: כפסול בעיקר ובמהות שכזאת לאחל} אנו רואים כיום בעיקר אם ורק יתכן את רק נישתדל המחש ושהבא: אם יחלקו עוגה/ככיכר לחם ונניח ל עשרה אנשים כמה יקבל כל אדם לעצמו/לצרכו?: העת לאחר כושנים והחלוקה היא ל: 20, בכמה יכולה לגדול אותה כמשל העוגה ??? לציין וגם זאת !!!וממש גם ולא המצאה שלי (עוד סתם אזרח כזה ואחר) הכותב!!!: הכל רשום לשרות נתינה אנוש האדם והכלל הכל רשום ככתוב. ורק!: {{{אם כמיותר כוהוסף}}}.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
85
יואב - סיכום ביניים מבריק
  שגיא ארן   30/01/11 16:47
לשונך החדה מתארת את מה שאנו מרגישים בימים האחרונים. על העיתונות החוקרת גם להתיחס לעיתוי פיצוץ הפרשה ולנסות לעמוד מי עומד מאחוריה.איך פרשה שההתדינות המשפטית בה כבר נעשתה ולכל היותר מדובר בסכסוך מקומי הועצמה ממש לאחר שהפרשה הראשונה - פרשת הרפז והמסמך- לא הצליחה לסלק את גלנט מהתפקיד.
כתוב תגובה ל- שגיא ארן
86
יואב גדול
  כל הכבוד   30/01/11 16:52
כל הכבוד יואב יצחק אתה מראה לאנשים את הדרך האמיתית ולא כמו אותם שהולכים עם כל העדר המונהג בידי עז עיוורת היידד יואב עלה והצלח
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
87
אחוות היואבים
  avi11   30/01/11 18:47
מפליא יואב יצחק בזיג זג והפלפול להגנתו של גלנט.
כמי שאמור היה להוביל הצבא וערכיו ולאחר ארועי ציקו תמיר ופארס אסעד,מפליאה ההגנה של חושף העוולות והשחיתויות ומקדם המוסר והצדק האבסולוטיים.
ממתי עומדת הגנה למישהוא בגין הטיעון המוזר שכך עושים רבים וטובים?
ממתי חתימה בהצהרה לבית המשפט השקרית בעליל היא זוטא שממש לא ראויה להתיחסות רצינית?
ממתי אי עמידה קפדנית ומיידית בהוראות בית משפט ודחיתה לשנים היא ארוע לא משמעותי והראוי בקושי להתיחסות שולית?
האם תצהירי השקר של ציקו תמיר ופארס אסעד לא קלי ערך הרבה יותר ממקרי גלנט?
כל מעמדו ותדמיתו העיתונאית של יואב יצחק עומדת להתערער עקב דבריו והגנתו ההזויה ומוטב שכל תומכיו העיוורים יפנימו ויגנו זאת!!!
כתוב תגובה ל- avi11
אחוות היואבים
  yossef   30/01/11 19:29
אכן,השפרצה מוזרה,בעיתית ולא מוסרית בעליל מצד רודף הצדק והמתנגד הכרוני לעוולות ואי מוסריות-המשתקף ככתבן מטעם ללא חוט שדרה ומעמד עצמי טהור ונקי.
כתוב תגובה ל- yossef
88
שחיתות כנורמה שלטונית??
  7778   30/01/11 22:16
עצוב לראות כיצד התרגל מר יואב יצחק לצעוק זאב זאב מעל כל גבעה.
אבל במקרה גלנט יש זאב והוא רעעעעעעעעעע.
לעודד את השקר והשחיתות זו עיתונות גרועה.
וכן, יש עוד שקרנים ומושחתים, אבל למה להלבין את החטאים, למה?
כתוב תגובה ל- 7778
מותר מקח וממכר מסחרי עם המינהל
  ע_הראל   30/01/11 23:55
גלנט פינה את השטח משלא קיבל סעד משפטי בסכסוך המסחרי שלו עם המינהל, ולא נגרם נזק לשום צד.

כפי שאדמות הקיבוצים ניתנו חינם ובלבד שיעבדו אותן, זכותו של גלנט להשיג חלקה חקלאית גדולה יותר במחיר נמוך ככל האפשר, אף תוך מקח וממכר עם המינהל, מה גם שמקובל לתת הנחות וצ'ופרים ללובשי מדים.

ובאשר לטענה כאילו עשה שימוש בשטח לא לו, הרי היא מופרכת מכל וכל, כי עם פינוי השטח לא השתייר שום נזק, ומאז הפרשה סגורה!

ומה היינו עושים אם שריפות הכרמל היו מגיעות חלילה למושב עמיקם?

כי מבחינה ארכיטקטית-תכנונית ברור כי אסור שתהיה כניסה ויציאה אחת ויחידה לרכבי חרום לשום יישוב, וגם זכותם של התושבים ללחוץ על רשויות התכנון שיעשו כן, כולל לפרוץ דרך זמנית מאולתרת כגון דרך השצ"פ, ואח"כ יוכלו הרשויות לומר את דברם או לפעול אחרת!

הלכך על המבקר להתנצל בפני האלוף גלנט השם ישמרהו ויחייהו עם כל הנלווים אליו, ויציין אותו לשבח בדו"ח הצפוי לגבי שריפות הכרמל, על האזרחות למופת והתושייה אשר גילה בעוד אחרים התרשלו ונמנמו!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
89
גלנט
  אזולאי יוסף   30/01/11 23:26
ההתנגדות לבחירתו של יואב גלנט לתפקיד הרמטכל פגיעה בבטחון המדינה. וצריך לבדוק היטב את המקורות והמימון ולא אתפלא אם הם נובעים ממקורות זרים . שמאלנים קיצונים .
כתוב תגובה ל- אזולאי יוסף
90
נימוקי חלם המנציחים את השיטה
  דרושה תפנית   31/01/11 01:09
נוגעת ללב המסה הזו המבקשת להכשיר מעשים שהציבור שבע מהם באמצעות אותם מעשים עצמם.

הגיע הזמן לתפנית נורמטיבית ולא לעשות הנחות לאף אחד. ניקיון עכשיו.

זה לא פוסל את גלנט לתפקיד הרמטכ"ל כל עוד הציבור יכול לתת בו אמון. האמנם זה המצב ?!
כתוב תגובה ל- דרושה תפנית
91
מאמר חשוב!
  ^   31/01/11 01:18
גלנט טעה. משקלה של הטעות זניח ביחס לרציונל של חוק התכנון והבניה. עמיקם אינה ת"א וגלנט אינו כריש נדלן גם אם למד דבר או שניים בפקולטה של אריק שרון.
בבחירות של מרץ 2006 לא היה נחוץ להרים מסוקים כדי לגלות את הולילנד על כבישיה, גשריה, אחוזי הבניה המופרכים והארכיטקטורה של העולם השלישי. בעצם, את הולילנד הרי "הכשירו" בוועדות. הכל היה חוקי ועבר אינסטנציה אחרי אינסטנציה וראש עיריית ירושלים התקדם לכהן בממשלה, כולל ממ"י, ואף נבחר לעמוד בראשה ולהכריז על מלחמה - בחסות אותם זקורי זרת המתעלפים כעת בשדות הפטרוזיליה מאיזה דרך כורכר וזיתים.

גלנט טעה טעות זניחה, חסרת עניין לציבור.
לגבי כישוריו אין לי מושג, אבל אם זה כל מה שכנופיית ההרפזים מצאה ללכלך עליו, סימן שגלנט יהיה לנו רמטכל לא רע בכלל.
כתוב תגובה ל- ^
92
יואב יצחק, הפעם איכזבת ובגדול!
  יניב דוד   31/01/11 01:40
ממתי שחיתותם של אנשים מסוימים מגינה על שחיתותו של אחר? רק בחודשים האחרונים 2 תתי אלופים נתפסו בשקר ולמעשה סיימו את הקריירה הצבאית שלהם, ומדוע עם מועמד לרמטכ"ל נתנהג באופן שונה? ומה נאמר להם אם כעת גלנט ימונה לרמטכ"ל? שלא היה להם מזל כמוהו? שפעם אחת אנו מחמירים ופעם מקלים? שאנו עושים איפה ואיפה? ואולי אף יש מקום להחמיר איתו כי הוא בכל זאת אמור לעמוד בראש הפירמידה ואנו רוצים שמנהיגינו יהיו אנשים קצת יותר טובים מהממוצע או מהנורמה.. לא? אל תטעה, האלוף גלנט אינו ילד תמים ש"נקלע" לסיטואציה הזאת במקרה. מדובר בתקופה ארוכה בה התנהג האדם הזה בברוטליות ובציפצוף מתמשך על החוק ואע"פ שהתרו בו והזהירו וביקשו ממנו המשיך לעשות כרצונו. אני מציע לך לקרוא בעיון את התחקיר המעמיק והרציני שעשה העיתונאי קלמן ליבסקינד בנושא. לאלוף גלנט יש באמת הרבה זכויות על פועלו בצבא במשך השנים אך להיות רמטכ"ל זה לא מספיק. וזה בסדר גמור אגב, היו הרבה מאוד לוחמים ומפקדים מצטיינים בצה"ל שלא מונו לתפקיד הבכיר ביותר כי דבק בהם רבב, ועדיין אנו מעריכים ומכבדים אותם על פועלם. מי שעומד בראש גוף כזה חשוב ורציני שגורל חיי אדם רבים יהיה מונח בידיו חייו להיות אדם מוסרי! לא בהכרח חסיד אומות העולם אבל מוסרי! גזל ושקר לא מסתדרים עם מוסרי מה לעשות... אם יש חשדות רציניים ומבוססים בידיך באשר לכל אותם אישים שהזכרת, מן הראוי שתפנה לבג"צ או שלכל הפחות תפנה לגוף כלשהו (כמו התנועה למען איכות השלטון) שיכול לעשות זאת. יואב יצחק, אתה שבדרך כלל פוגע במטרה, הפעם פישלת ובגדול! בהערכה, יניב.
כתוב תגובה ל- יניב דוד
יניב, חותם על כל מילה
  נחום שחף   31/01/11 07:00
וראוי להדגיש ולהוסיף. ראש הצבא הישראלי - ראוי לתת דוגמא לשאר קציני צה"ל. ומשכך עוד קודם שבוחנים את המעשים הפליליים של לקיחת אדמות לא לו, ועוד קודם שבוחנים את תרבות השקר (התחלק לי.. לא בכוונה, התבלבלתי... ), או עדות השקר בהצהרות לבג"צ, שעל הרבה פחות מאלו הועף תת אלוף דרוזי מתפקידו, יש לומר לאלוף המכובד מאוד, שאדם הבונה טירה מנקרת עיניים אינו יכול להוות דוגמא ומופת לאזרחי ישראל, לחיילי צה"ל וקציניה. אהוד ברק אחד אמור להספיק לנו. אני טועה?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
הערתך - התוספת גם היא עיקר !
  לנחום שחף. צודק -   31/01/11 17:10
כתוב תגובה ל- לנחום שחף. צודק -
האם מכאן ולהבא יפורסמו תצו"ת?
  איש עצוב   31/01/11 21:05
אכן התמונה הייתה המסמר האחרון לדעתי, ומאד מאד חבל, שבגלל תמונה או כמה זיתים דפוקים - נפסיד את האדם המתאים ביותר לתפקיד, אשר הפער בינו ובין האחרים הוא לטעמי מאד מאד גדול. ולכן מכאן ולהבא חשוב מאד שתהיה חובה להציג בעיתונות, בחוברת כרומו צבעונית של לשכת הפרסום הממשלתית, מראש, בכל מקרה של מינוי בכיר את: תצ"א של מקום מגוריו, מדידות של מודד מוסמך אל מול התב"ע, תצלומי תקריב של התמונות שעל הקיר, סך הקארט של התכשיטים של אשתו, כמות טלפונים סלולארים במשפחה, כמות משחקי פלייסטיישן, אם יש IPED או IPOD או IPHONE אז הוא פסול מראש בשל ראוותנות ויהירות, וכמובן פירוט השטח הכולל של הדירות של הילדים שלו, (כולל החלק היחסי ברכוש משותף ותמונות מחדר המדרגות), וראוי להפעיל את העניין כבר לקראת המרוץ החדש ללשכת הרמטכ"ל אשר ודאי ינסו לרוץ בו המועמדים הקודמים, וסגן הרמטכ"ל המיועד. ואז צריך להקים מנהלת מיוחדת, שיעבדו בה 38 איש בחורף, ובקייץ בגלל שעות קייץ יעבדו בה 138, חציים עובדי קבלן במשכורת רעב, אשר תהיה כפופה למבקר המדינה, ואשר ישתמשו במטוסי הכיבוי החדשים ובמצלמות האבטחה של לשכת ראש הממשלה (על מנת לחסוך בכסף) בכדי לצלם ממטוסי הכיבוי את הבתים, התמונות והתכשיטים. בנוסף נמנה שתי ועדות אשר תדוננה בנפרד במסקנות ועדת טירקל, וועדה שלישית שתחליט בין שתי הועדות, בכל אחת מהועדות החדשות יהיו 3 שופטים בדימוס, 3 שוטרים בדימוס ושלושה עובדי קבלן בדימוס, דיוני הועדות יתקיימו בסינגפור או בתאילאנד על מנת שלא להסיח את דעתם של חברי הועדות מהנטל הענקי המוטל על כתפיהם. רק כך ייבחר רמטכ"ל ראוי לעם של חמורים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
דמגוגיה בגרוש...
  יניב דוד   31/01/11 23:55
כשאני קורא את ההבלים שכתבת אני באמת מחייך לי חיוך קטן. כשאין משהו ענייני לומר אז אפשר להגחיך ולהגזים ומהי דמגוגיה בעצם? מילים מילים ומילים שמעוותות "בקטנה" רק כדי ליצור רושם מעוות ומסולף. אף אחד לא מצפה מאדם רציני שעושה דברים, לא לטעות לפעמים אך זה לא המקרה כאן. לא יעזור כמה שינסו ליפות את העניין או להקטין את המשמעות שלו. ידידי, הרף לך משטויות, אל תיפול לעצבות והיה סמוך ובטוח כי לכל אדם יש תחליף. אני רוצה לחזור על מה שכתבתי כבר קודם, זכויותיו של אלוף גלנט שמורות עימו ואני באמת מלא הערכה על כל השנים שתרם למדינה וזאת אף אחד לא יקח ממנו אבל הוא לא יכול להיות רמטכ"ל!
כתוב תגובה ל- יניב דוד
93
צודק יואב יצחק
  רוני100127   31/01/11 06:13
גלנט עשה את המעשה הכי יהודי שאפשר - הוא גנב. זה לא אונס קטינות ולא השמדת עם. זהו מעשה מושרש בחברה היהודית ומקובל מאוד . הרי, יש כאלו שגונבים פיצויים של ניצולי שואה, יש הסתדרות ציונית שמנהלת שנור עולמי , יש אלוף שלמד משמן אחר איך לגנוב. מה הרעש ? ישראל מזמן הפכה לגיהנום.
כתוב תגובה ל- רוני100127
94
כל הכבוד יואב,הרבה אוהבים את ה
  אחד מרבים   31/01/11 08:12
כל הכבוד ,הרבה אוהבים ואוהדים את המאמר,
כתוב תגובה ל- אחד מרבים
95
הצביעות של דן שילון
  תושב בן שמן   31/01/11 08:17
דן שילון נצפה בטלויזיה לאחרונה כשהוא מנסה להשתלט על העליהום על גלנט. תגובתו מוזרה לאור העובדות :דן קנה במושב בן שמן חלקת קרקע ובנה עליה את ביתו תוך שהוא פולש לשטח הציבורי במושב . דן סרב לפנות את השטח שתוכנן כדרך מרכזית לשימוש תושבי ההרחבה של המושב. דן גידר את השטח וצרף אותו לשטח שסביב ביתו. המושב נתבע על ידי דן ושכניו , 7 במספר, תוך שכל עבודות הפיתוח באזור נעצרו. בסופו של דבר מכר דן את ביתו כולל השטח הנפלש בכסף מלא.
הכביש שנסלל צומצם ברוחבו והתעקל מתוך רצון המושב לאפשר לשאר הדיירים לבנות את ביתם. במסגרת ההתנגדות לפנוי השטח נפגשו הפולשים עם בכירים במינהל תוך יצירת לחץ על המושב. נכון שדן לא התיצב בראש הפולשים (מי שהוביל היה מויש סביר מנכל החברה הגיאוגרפית אז).דןהצנוע עבר לגור בוילה אדירה בקיסריה. קצת לא מתאים שאדם שפלש לקרקע ציבורית ואף מכר והפיק רווח מהפלישה יוביל קמפיין "לטוהר מידות"


כתוב תגובה ל- תושב בן שמן
96
הצביעות הכפולה
  ב.ק   31/01/11 08:53
מכל הכתוב במאמר מתברר שהמבקרלא טעה באף נקודה.מכאןלמה עלינו לקבל את הנורמה הזאת ולהמשיך, גם אם גדולים לא נהגו כראוי.
כתוב תגובה ל- ב.ק
97
הפגנה היום בקריה שעה18בעד גלנט
  תורה&עבודה   31/01/11 13:58
היום יום ב ה31 לינואר, שעה 18 הפגנת גיבורי החיל ואוהבי ישראל מול הקריה / צומת עזריאלי, למען האלוף יואב גלנט היקר, עם המון המון דגלי ישראל כמו גלי הים, בסיסמא

יחי האלוף יואב שר צבא ישראל – יחי יחי יחי

היום ה31 לינואר זה אולי קריטי כי צריך תשובה לבג"צ עד מחר, ואולי נמשיך להפגין עד ה-14 לפברואר אפילו כל יום, עד שייכנס בס"ד לתפקיד הרמטכ"ל בכבוד, ואולי יום אחד נפיל גם את הדיקטטורה של האסכולה השיפוטית דרך הרגליים.

יחי האלוף גלנט – תחי מדינת ישראל!
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
98
החלטת היועמ"ש בפרשת גלנט
  א.א. מרמת-גן   1/02/11 06:44
אם יחליט היום היועץ המשפטי לממשלה ש-"אי הדיוקים" של האלוף גלנט לבית המשפט השלום בחדרה , ולמינהל מקרקעי ישראל אינם ממש שקר , מה הוא יוכל להגיד לשני תתי האלופים שנזרקו מצה"ל (צ'יקו תמיר, ועימד פארס) שלאלוף מותר ולהם אסור? = "יש דרג - ויש...." ??
כתוב תגובה ל- א.א. מרמת-גן
99
כל כך נכון
  יוסף הצדיק   1/02/11 19:08
יואב יצחק - עיתונאי אמיץ שחושף שחיתויות ונוגע באמת גם אם היא נמצאת בתוך כבשן.
אשריך, חזק ואמץ ואל תחת.
העם איתך.
יוסף
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק
100
כל הכבוד על החשיפה ללא משוא פנ
  mallool yossi   6/02/11 17:24
כל הכבוד על החשיפה ללא משוא פנים
כתוב תגובה ל- mallool yossi
101
ארץ אוכלת יושביה
  מיכאלה   18/02/11 23:24
ארץ אוכלת יושביה !!!! בושה וחרפה למדינה שכך משפילה ואינה עומדת לצידם של אלופיה , אשר חרפו נפשם להגנת המולדת , היכן כל יפי הנפש ? מדינה של " עלוביי החיים !!!!
כתוב תגובה ל- מיכאלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il