|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עזה-שדרות, ממשבר לקיימות
מאת: נפתלי רז  |  17/02/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השוואות נוסח נפתלי רז
  רעיה עידן   17/02/11 16:30
הכותב מתאר את המצב בשדרות [ טרם עופרת יצוקה] במשפטים "..ההתלהמות ההדדית בין פעילי חמאס לתושבים כעוסים בשדרות.." , או "..נפילת קסאמים אצלינו וירי ממסוקי צהל.." . אלוהים ישמור ! , איזה מקביליות בין הצדדים בתאור תחושות האנשים משני צידי המתרס. אין שום רמז בדברים לציון הצד התוקפן מול הצד הסובל והמגן. התושבים " הכעוסים " של שדרות , החוטפים חמש שנים רצופות קסאמים [ גם לאחר שעזבנו כליל את עזה לגבול הבינלאומי ] , הינם "מתלהמים" בלשונו של נפתלי רז , ממש כמו פעילי חמאס היורים עליהם. לא להאמין !, איך מנתח את המצב " איש החינוך , אוהב עמו " נפתלי רז. איזו הדדיות בהשוואה "..נפילת הקסאמים אצלינו וירי ממסוקי צהל ..". מחר ינתח אדון רז את המצב בין הצדדים במלחמת העולם השניה ".. ההתלהמות ההדדית בין החיילים הגרמנים שומרי מחנות ההשמדה ליהודים בתוך המחנה הכעוסים מול תאי הגזים .." .וואלה , נפתלי מגדיר עצמו בבלוג כמחנך !, ישמור את ילדינו האל מחינוך כזה לאובייקטביות וניתוח מושכל של מצב דברים.
כתוב תגובה ל- רעיה עידן
לא להאמין!
  דוד שחם   17/02/11 17:55
אכן ניתוח מושכל.
איזו השוואה מרתקת. הערבים בעזה, סגורים ומסוגרים בסגר, מן היבשה ומן הים - הם הקלגסים הנאצים, שומרי מחנות ההשמדה ליהודים. אנחנו, בישראל – אנחנו כלואים במחנות, עומדים מול תאי הגזים. לא להאמין שעדיין יש ישראלים בעלי עיוות נפשי כזה, רדופי פחדים כאלה. האם הם באמת מאמינים בסיפור הזה, בהשוואה הזאת, או שהם זקוקים להם כדי להרגיש צודקים?
נפתלי, המשך בעבודה הטובה. מה יעשו הטוקבקיסטים האלה בלעדיך?
דוד שחם
כתוב תגובה ל- דוד שחם
התייחסות לדוד שחם
  רעיה עידן   17/02/11 19:46
הערבים ".. בעזה, הסגורים ומסוגרים ..", ירו אלפי קסאמים על שדרות , לאחר פינוי גוש קטיף ולפני שהחמאס תפס שם את השילטון , ולפני " הסגר ". אז לומר כעובדה "שהסגר " הינו עילה ראוייה לירות על תושבי שדרות , היא גם שקרית וגם נבזית. אני מבינה שאדון שחם , המנתח את המצב בדרום כמו נפתלי רז , סבור , שאם נפסיק את " הסגר " על עזה, יופסק כליל ירי הקסאמים והגראדים על אזרחי ישראל [ הנמשך עד היום ], והחמאס יקפיד להכניס לתחום הרצועה רק עגבניות ותרופות וימנע באופן מוחלט את הזרמת האמל"ח המגיע מאיראן !, נו , מה נאמר על יהודי ישראלי " שמבין " את הירי על אזרחינו כמוצדק והגיוני , עקב "המצור " על הרצועה ?
כתוב תגובה ל- רעיה עידן
רק תבקשו מהידידים העזתים:
  צבי גלברד   17/02/11 20:40
שלא יירו עלינו טילים. שיפסיקו לחנך את ילדיהם להשמיד את היהודים. שיפגינו כמו בתוניס ומצרים ויפילו את שלטון החמאס.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
את כל כך צודקת
  אבי גיא   18/02/11 18:20
ונפתלי רז כל כך אטום. כל התגובות שהוא מקבל - הרוב המוחלט תגובות אינטיליגנטיות - שמנסות להסביר לו היכן הוא טועה, ושיפסיק עם שינאת עמו. ולא עוזר כלום. אטום וסתום. ביוב המלא עד קצותיו.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
"הרדיקל היהודי הוא צידו האפל ו
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 12:08
והמושחת של המוסר היהודי"!(סרגיי בולגקובי)!וגם אם תכתשי במכתש את השמאל הקיצון כנפתלי רז=לא תסור מעליו אווילותו!=מתוך משלי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
לדמגוג הפשיסטי מחד"ש
  דובר החמס בעזה   17/02/11 19:11

"אללה לא אסף את היהודים בפלסטין להעניק להם חבל ארץ או

מולדת, אלא, על מנת לשמש להם בית קברות. וכשם שעולה הרגל

מתנקה מחטאיו על סלע מינה, כך יוקרבו היהודים על סלע

אל-אקצה".

למצע הזה הצביעו תושבי עזה.
כתוב תגובה ל- דובר החמס בעזה
3
נשמע מרתק - קרן אור אזרחית
  דניאלה פלאי   17/02/11 19:11
מול המדינאים התקועים - בישראל, בגדה ובעזה - נראה שהכנס הוא קרן אור אזרחית. אולי באמת מהאזרחים ה"פשוטים" תבוא הישועה?
כתוב תגובה ל- דניאלה פלאי
4
עקומי המחשבה אינם חדלים
  משה, עורך-דין   17/02/11 22:23
עקומי המחשבה, כמו נפתלי רז ודוד שחם המעודד אותו, אינם חדלים ואינם מרפים הם משווים את הערבים בעזה לכלואים בכלא שאנו בנינו, ומשכיחים את העובדה הברורה שאותו "כלא" - שהערבים מושלים בו באורח בלעדי, וגם רוצחים שם זה את זה באופן בלעדי, סגור מצד ישראל בעקבותל יותר מעשר שנים של הפגזות רצופות על שדרות ועל סביבותיה. והם רוצחים בנו משום שמדובר ביהודים. הם בחרו , בבחירות דמוקרטיות, במפלגת החמאס שאמנתה נאצית, ובה מוצהרת שאיפתם הברורה להשמיד את מדינת היהודים.

רז ושחם משכיחים את העובדה שהערבים בעזה רצחו בנו הרבה לפני שצה"ל שחרר את רצועת עזה. הוותיקים עדיין זוכרים את הרצחנות של המסתננים מהרצועה, ובמיוחד זוכרים את החתונה במושב פטיש שלתוכה השליכו מסתננים ערבים רימון יד, והשיגו את מטרתם בטבח יהודים תמימים.

עקומי-מחשבה אלה מרעילים את נפשות הנוער.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
5
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   18/02/11 00:56
ל-1+1ב': בוא נצא מהקטע הילדותי של "מי התחיל". גם כשיצאנו מעזה השארנו מצור מכל עבר. ו-כן, אני איש חינוך אוהב ישראל, אבל מפוקח. ל-1א': בכל הצדדים יש עיוותים ופחדים, ותפקידנו לחזור ולהסביר ולנסות לשכנע. תודה על הפרגון, והטוקבקיסטים - גם הם יעד. ל-1ג': אולי נבקש גם להפיל, באמצעים דמוקרטים, את שלטון נתניהו-ברק-ליברמן-ישי. ל-2: כשתפסיק לחרף - אתייחס. ל-3: תודה. האזרחים יכולים אכן לסייע, אבל להסכמים מדיניים - צריך מדינאים. ל-4: רוב דבריך נכונים, אך חלקיים. נסה לחשוב בנעלי עזתי - על ההרג ארוך השנים מצדנו.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
האין גבול לשקר?
  משה, עורך-דין   18/02/11 12:24
בתשובתך לי אתה כותב:

"רוב דבריך נכונים, אך חלקיים. נסה לחשוב בנעלי עזתי - על ההרג ארוך השנים מצדנו".

לא טרחת לציין, מהו החלק בדברי שאינו נכון, משום שכל דברי נכונים ואינך יכול לסתרם. אתה וחבריך ניזונים ומזינים את עצמכם ממסכת הכזבים שאתם מפיצים, שאינם אלא דברי שטנה לישראל והתרפסות מתמדת לרגלי הערבים. הללו בזים לכם בליבותיהם, אך כדרך השקרנות החביבה עליהם מחייכים ומחבקים אתכם. ומדוע לא? אם יכנס שודד לבנק אך המנהל יחבקו במקום להשתלט עליו ולהזעיק משטרה, ללא ספק יחייך השודד אל המנהל וינשק את ידו, ואף יאמר "כן ירבו שוטים שכאלה".

עד מתי תמשיך לכתוב כזבים?. אתה יודע מזכרונך האישי כי ישראל לא באה מעולם לעזה להרוג ערבים מתוך תחביב, או במטרה להשמיד או לגרש את האוכלוסיה שם. אתה יודע היטב כי ישראל נאלצה לבצע מבצעים צבאיים בעזה, כדי לבלום, להעניש ולהרתיע את המחבלים שם מלהוסיף ולרצוח יהודים, כפי שהם עושים גם כיום - ואתם ממשיכים להשוות את סבלם של תושבי שדרות לסבלם, אוי וויי, של העזתים הממשיכים בהפגזת שדרות וברצח יהודים אך ורק משום/ שהם יהודים. אתה יודע היטב כי העזתים בחרו, ברוב מוחץ ובבחירות דמוקרטיות לחלוטין, בשלטונה של מפלגת חמאס שאמנתה היא נאצית-אנטישמית ללא כחל ושרק. אתה יודע היטב, כי אומנם לא כל דברי נתניהו נכונים, אך אמת טהורה הם דבריו כי אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד מלחמה, אך אם ישראל תניח את נשקה - לא תהיה עוד ישראל.

חרף זאת, אתה "מבין לליבם" של הרוצחים מעזה, הסובלים כביכול מהרג בידי ישראלים. אין בושה בלבך, אין אמת בפיך ובמקלדתך ואתה ממשיך ללכת בדרך הכזב.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
"אידיוטים שימושיים"כינה לנין י
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 13:00
"יהודים" כנפתלי רז=משורר השואה יצחק קצנלסון אמר עליהם בדורו:"ארורים אתם בכל העולמות...הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום,מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם...הרעלתם המונים עם שאר-רוח ושאר לב...נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם,ויתרתם על ערכי עם ותרבותו,מחקתם את עברו.כיחשתם,כפרתם בעיקרים,נכנעתם...אתם דברתם סרה,אתם נאצתם את כל היקר לנו...אתם כזבנים משוחצים...רעים אתם וצרי עין...אני מקללכם קללה נמרצת...אתם הבוגדים...לולא הנחתם את אבני הנגף,המכשולים על דרך חיי המונים מישראל,לולא שפכתם מי שופכים על כל היקר לנו,על ארץ מולדת...העם הפחדן לא היה נוגע ביהודים..."טיפה בים של תוכחה על הבוגדים שבקרבנו...וזה נמשך ללא הפסקה...לקרוא את קצנלסון ולתרסק ...וזה נמשך ליגוני עד עצם היום הזה,אותם המשוקצים ואותם הבוגדים=רק אלוקים יכול להם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אמת ומוסר , נוסח נפתלי
  רעיה עידן   18/02/11 13:25
רז מגיב לתגובתי ומציין "..גם כשיצאנו מעזה , השארנו מצור מכל עבר.." - נו , מה אתם אומרים על השקר הזה ? , הרי שיצאנו מגוש קטיף, היה עוד אבו מאזן בשילטון שם [ לפני השתלטות החמאס ] ולא היה שום מצור ולא היתה כל טענה לעזתים על מחסור כולשהו , אלא על אמל"ח , בנוסף לכך , האם המצור היה "..מכל עבר.." ?, הרי ויתרנו על ציר פילדלפי , למרות הסיכון הביטחוני, ו " העבר " המערבי הינו בכלל בשליטת מצרים ! וואלה , האמת של רז נוסח פראבדה !. כשמעירים לנפתלי רז על ההשוואה המטופשת בין התוקפן ובין המגיב לתוקפנות , אז הוא מתייחס לכך כעניין שולי " ..מי התחיל, זה ילדותי.." בעיניו. נו, מה אתם אומרים על המחנך המוסרי ששולל את הזכות של מדינה להגן על עצמה מפני תוקפנות ואינו רואה את התוקפן [ " המתחיל.." ] כאחראי על התוצאות מפני תגובת המותקף ?
כתוב תגובה ל- רעיה עידן
ועוד דבר
  ע. הנביא   18/02/11 17:01
המשפט "השארנו מצור מכל עבר" הוא שקר על שקר על שקר. בנוסף לשקר שבעצם הקביעה שהיה מצור כשישראל יצאה מעזה והשקר על רעב כביכול, האם מר רז יוכל להסביר לנו כיצד, בשם כל הקדושים, יכולנו להשאיר מצור "מכל עבר", אם מעבר מסוים אחד של עזה נמצאים תושבי רפיח המצרית, אחיהם עצמם ובשרם של העזתים ואזרחי מדינת האם שלהם? לאלוהי השמאל פתרונים.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
6
אמור לי מי המממנים את"קול אחר
  קורןנאוה טבריה   18/02/11 06:24
משדרות"ואומר לך במה מדובר!נפתלי,עד מתי תמשיך להעליב את הקוראים?"ממשלת חמאס"?כך אתה מכנה את הטירוריסטים-קניבלים-פלשתינאצים מעזה?שנבחרו כמעט פה אחד ע"י העם הערבי שקורא לעצמו"פלשתיני"=להד"ם?!!עד מתי תמשיך לגרום נזק להסברה הישראלית בעולם,למכור לוקשים ליהודים וערבים ולהשפיל את עצמך בפני ישמעאל שמצחק עליך בגלוי כל הדרך את הקו הכחול(הים)כשהוא עושה בך ובשכמותך שימוש תעמולתי לקידום מטרותיו הגלויות,כמו שלנין שלכם השתמש ביהודונים בדורו, אותם כינה:"אידיוטים שימושיים"?!עם כל הכבוד ל"מרצים מעזה"האם קיים אחד מתוכם שמכבד את עצמו והגון באופן כזה שיהיה מוכן לחתום לך, שהוא מאשר את העובדה ההיסטורית(גם לפי הקוראן)  שארץ ישראל היא מולדתו של העם היהודי תחילה?ובהנחה שיהיה "שלום"(טרויאני)כמו שהשמאל הקיצון רוצה, האם הוא ובני עמו ו"ממשלת החמאס"שלו יחדלו ללחום בישראל? ויסתפקו בעוד מדינה "פלשתינית"מעבר ל"גבולות אושוויץ 67"(אבא אבן)?נא לפרסם הסכם זה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
שיר השלום ה"פלשתיני"מאת עבדאלל
  קורןנאוה טבריה   18/02/11 06:32
עבדאללה קטבה,מורה לספרות באוניברסיטת קטר בזמנו:"אוי ירושלים,זעזעי אותם!הכי ליבם בהלם!צקי עליהם לבה רותחת!פתחי את לוע האדמה מתחת לרגליהם!הראי להם,שהשלום לא ימומש כל עוד היהודים קוראים לשלום!"=ובערבית זה נשמע כמו בגרמנית!אתה הבנת את זה נפתלי?מדובר במורה לספרות באוניברסיטת קטר?לא בטרוריטס פלסטינאצי חשוך?במורה "נאור" כמו "הנאורים" "שלנו" באוניברסיטאות!!!פשטיין?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
עוד תגובות לעוד תגובות
  נפתלי רז   18/02/11 16:28
ל-4+5: לבקשתך, להלן 5 מסילופיך, עורך-דין (ונתעלם מגידופך): א. "...הם משווים את הערבים בעזה לכלואים בכלא שאנו בנינו" - מעולם לא השוויתי. ב. "...שאותו 'כלא' - שהערבים מושלים בו באורח בלעדי" - ח-ח-ח. ג. "וגם רוצחים שם זה את זה באופן בלעדי" - ואנחנו לא הורגים בהם כלל, נכון? ד. "...במפלגת החמאס שאמנתה נאצית" - אני מגיש לבגרות על הנאציזם. רוצה ללמוד? ה. "עקומי-מחשבה אלה מרעילים את נפשות הנוער" - אין רעל שיישווה לדבריך. עורך דין יודע גם להתנצל? ל-5ב': כתבתי "מצור מכל עבר" - זה שקר? איפה אתה חי? ל-6+7+8: במאמר כתבתי מי המממנים. לקרוא לחמאס טרוריסטים - מילא. אבל קניבלים - את מי אכלו? פלשתינאצים? - ראי תגובתי ד' הנ"ל. אש"ף הכיר מזמן שא"י היא מולדתנו, ואילו את מתכחשת שיש בכלל עם פלסטיני... רצית לראות הסכם ערבי? קראי את יוזמת השלום הערבית, yozmatshalom.com. ומה את משיגה בציטוטים? לצטט לך את אורי צבי גרינברג ואת אבא קובנר?
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לנפתלי רז
  ע. הנביא   18/02/11 18:01
אש"ף הכיר מזמן שא"י היא מולדתנו? חשבתי שאתה חי על הירח, כעת נראה לי שאתה בכלל בא מגלכסיה אחרת. על המשפט "מצור מכל עבר" הגבתי מקודם. הוא כמובן שקרי לחלוטין משום שלעזה גבול עם מצרים. אגב, בניגוד לרבים מהמגיבים, אין לי שום דבר נגד המפגש המדובר כשלעצמו. גם אם נכון (ובטוח שנכון) שחלק מהמשתתפים מהצד הפלסטיני צוחקים בסתר ליבם על הישראלים הנאיביים, גם הסיכוי שפלסטיני אחד ישנה את דעותיו שווה את המאמץ. הבעיה מתמקדת במשפט "...ללמוד כל אחד את הנרטיב של השני". משום מה יש לי הרגשה שבעוד שהישראלים למדו היטב את הנרטיב הפלסטיני, אני בספק רציני אם מישהו טרח ללמד את הפלסטינים מדוע אנו מאמינים שהארץ הזו היא שלנו, מי תקף את מי ב-47, מדוע אנחנו לא מוכנים לחזור לפולין ומה דעתנו על אמנת החמאס.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
תגובה אישית
  נפתלי רז   18/02/11 18:31
כמגיב עניינית, מגיעה לך תשובה אישית: לרישא - כן, המצור שלנו הוא מכל עבר, גם בציר פילדלפי - שאחרת מדוע אנחנו מפציצים שם את המנהרות? ולסיפא - אני ממליץ לך לקרוא את הספר "ללמוד את הנרטיב ההיסטורי של האחר", שכתבו (במשך 7 שנים!) מורים להיטוריה ישראלים ופלסטינים, בהנהגת פרופ' דן בר-און (שנפטר לפני שראה את הספר, והחליפו פרופ' איל נווה) ופרופ' סמי עדוואן (הפלסטיני). יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, צבי צמרת, אסר עלינו - מורים להיסטוריה - ללמד לפי הספר! כמה מאיתנו נעזרים בו כמקראה... ברשות הפלסטינית חתמה על הספר שרת החינוך, אוימה בידי קיצוניים - וביטלה חתימתה. מה דעתך? אם אתה באמת מתעניין, היכנס לאתר PRIME: Peace Research Institute in the Middle East
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לנפתלי רז - על המצור ועל הנרטי
  ע. הנביא   18/02/11 22:05
לגבי ה"מצור" על עזה, בוא נאמר כך: ישראל לא יכולה בשום אופן להטיל מצור על עזה בלי שהמצרים יטילו גם הם מצור, כי אחרת זה לא מצור. זה ברור לכל אדם בר דעת. כלומר שכבר בנקודת הפתיחה מתחלקת האחריות למצור על עזה (אם היה כזה) במידה שווה לגמרי בין ישראל ומצרים. וכעת לצעד הבא: המצור המצרי הוא מלא והרמטי. מצרים, מדינת אחיהם הערבים של הפלסטינים, לא סיפקה לעזה אפילו קופסת סרדינים. מצד שני ישראל, שמותקפת על בסיס יומי ברקטות בידי העזתים, שיגרה ומשגרת לעזה בכל יום מאות משאיות עמוסות במזון, מצרכי יסוד ותרופות. למעשה כל המזון והתרופות שצורכים העזתים מסופקים להם בידי ישראל. כעת לשלב החישובים: בהנחה העובדתית שמלכתחילה האחריות למצור היא 50:50, ובהינתן שהמדינה היחידה שקיימה 100% מחלקה במצור היא מצרים, אני משאיר לך את החישוב הסופי של אחוזי האחריות לכך שילדי עזה מתים ברעב, חולים גוועים ממחסור בתרופות וחמורי עזה מתפגרים בגלל דיכאון קליני. אני מתייחס לכך בבדיחות משום שכמובן כל הדברים הללו לא היו ולא נבראו ואף משל לא היו, ומבחינה עובדתית גם מצור לא היה ולא נברא, ובקושי משל היה. לגבי עניין הנרטיב, עדיין יש לי הרגשה עמומה שבמפגש בשדרות אף אחד לא טרח ליידע את הפלסטינים בנרטיב הישראלי, שהרי לו היו מעזים לעשות כן אפילו ברמיזא היו הפלסטינים נעלבים מאד מאד, דבר שאינו מועיל לקשרי הידידות בין שני העמים (בניגוד להפצתו והבנתו של הנרטיב הפלסטיני, שעוזרות מאד לידידות הזו).
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
"סלחנים וחנפים לערב-וזועמי דם
  קורןנאוה טבריה   20/02/11 08:51
לשבטי"!אצ"ג הנביא שתהה על קנקנם של "יהודים" מזן נדיר שכזה והטיב להכירם טוב יותר מכווווולם!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כמו שכתבתי למעלה
  אבי גיא   18/02/11 18:34
אתה ביוב אטום וסתום. מלא עד גדותיו. לא נוכל להכניס בך קצת בינה.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
עראפת בתגובה:"הסכם אוסלו ב' הו
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 09:11
הוא הגשמה מאוחרת של שלב בתכנית השלבים של אש"ף מ-1974,ורק מדינה פלשתינית יכולה להמשיך במאבק לסלק את האויב מכל האדמות הפלשתיניות"(19/9/95)ועוד עראפת:"שלום פרושו בשבילנו השמדת ישראל ולא שום דבר אחר"(ידיעות אחרונות,מתוך ראיון שנתן עראפת לאוריאנה פלאצ'י ב-30/3/70)ועוד ערפאת:"איני רואה בסכם זה יותר מאשר ההסכם של נביאנו מוחמד לבין שבט קורייש.אתם זוכרים שהח'ליף עמר סירב לחתום על הסכם זה וראה בו פשרה משפילה(צלחה דניאה).איני יודע כיצד לתרגם לאנגלית מונח זה,אולם אני חושב שהכוונה להסכם נחות מאוד.אולם באות ה דרך שמוחמד קיבל אותו, אנו מקבלים עתה את מאמצי השלום הללו,כדי להמשיך בדרכנו לירושלים..."(10/5/94נאום אוסלו כחודייבה במסגד ביוהנסברג)ועוד עראפת:"בחרנו בשלום של האמיצים מתוך אמונה בנביא והסכם חודייבה"(רמאללה 15/9/98) 
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
פייסל חוסני בתגובה:"השלום הוא
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 09:31
דרך להמסתה של ישראל"ובצוואתו, רגע לפי שאלוקים לקח אותו אמר הפייסל, יקיר השמאל האנטישמי שבכה על מותו בפרהסיה את הדברים הבאים על הסכם אוסלו=כסוס טרויאני=ולא שום דבר אחר:"...הגיעה השעה שנאמר:רדו מבטן הסוס והתחילו לעבוד,אל תשארו בבטן הסוס ואת תבזבזו זמן ואנרגיה בויכוח האם הסוס הזה היה טוב בעודכם בתוך בטנו.הנה ,באמצעות הסוס הזה(הסכם אוסלו)נכנסתם לתוך החומות,רדו,אם כן,מבטנו והתחילו לעבוד למען המטרה שלשמה נכנסתם לבטן הסוס(אוסלו).האינתיפאדה מהווה לדעתי,את הירידה מבטן הסוס...אנו מבקשים מכל הכוחות והפלגים הפלשתינים להתייחס להסכם אוסלו ולהסכמים אחרים כאל הליכים זמניים,או מטרות בשלבים,משמעות הדבר שאנו אורבים לישראל או מרמים אותם"=מה יותר שקוף מזה?ונפתלי ממשיך לנהוג כמו שלושת הקופים ולסנגר על הפלשתינאצים?ואני היא "ההזויה"?לא הוא?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נביל שעת' בתגובה:"אוסלו הוא יי
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 09:37
יישום של תוכנית השלבים-החלטנו לשחרר את מולדתנו בשלבים...אם ישראל תמשיך למסור שטחים-נו-פרובלם-אנחנו נכבד הסכמים ונימנע מאלימות..אם וכאשר ישראל תאמר 'מספיק'-בנסיבות הללו נשוב לאלימות.אך הפעם יהיו לנו 30.000 חיילים פלשתינים,באדמה שיש לה סממני עצמאות"(שכם,ינואר 1996)=ואתה נפתלי וחבריך ההזויים הקמתם את הצבא הזה במסגרת ה"שלום"הטרויאני שלכם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אצ"ג בתגובה:"לעסתי כתבם כלועס
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 10:03
גללים"כתב אורי צבי גרינברג על "יהודים"מסוגך נפתלי,ועוד כתב הנביא:"...זה הפה שפטפט עגביו לערב,זה הפה שחילל ברית אחים בפי זב/לען ורוש וילעג לגבורות-.../...על גזלת הכותל הגידו:לשד!/ אבל יהיו מגן לכל פר ואלון.../יפי נפש כאלה...קומוניסטי-סלון!/כפלים מגוי אשנאם,קיקלון!/...עייפה נפשי לכל המעל והטפש הזה!.../צחנת יהדות קומוניסטית אשר ביב בגופה/בו נאגר כל המר,הטמא,כל השתן מעם/כל מוגלת המוחין של דורות מעונים נלעגים:קצף אי-האפשר-תת-הכח-הרב-בשדות-עם/צחנת יהדות קומוניסטית הזוממת זממה/עם מתועב-ערב מרצחי,אי בקרן זוית/ צחן סוטים וסוטות ממצפון האדנות/ לצלו של פלביוס על אדמת דויד!..."וכן הלאה,ונראה אותך נפתלי מפריך את דברי הנביא שהטיב להכיר אתכם טוב ממני?אבל עד אז:של נעליך מעל לרגליך בטרם תעלה את שמו של אצ"ג על דל שפתותיך הטמאות בהשוואתו למרצחי ישראל!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
"ארמה אתכם אם אומר שאבטל את הא
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 11:45
האמנה הפלשתינית-איש לא יוכל לעשות זאת"(עראפת ב-11/11/95)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נפתלי אתה לא מפחד שהפלשתינאצים
  קורןנאוה טבריה   19/02/11 13:10
מהחמאס בסוף יחסלו אותך? בגלל השקרים שאתה מייחס להם?כמו למשל שהם מכירים בזכותה של ישראל להתקיים?כשאפילו מכחיש השואה מחמוד עבאס לא מוכן להכיר שישראל מדינתו של העם היהודי?אילו הייתי פלשתינאצית זה היה מעליב אותי מאוד=אני במקומך הייתי מפחדת כי לערבים יש כבוד,ואני ממליצה לא לסובב את הגב כשאתה לבד,דיר באלק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
היכן העיתונות ה"שמאלנית"
  דוד אדלר   19/02/11 00:29
"קול אחר" הוא קול חשוב בין השאר כי הוא קול מקומי. פעילותם ברוכה. העובדה שהעיתונות ואפילו "הארץ" התעלמו מהשתתפות 14 מרצים מעזה מעידה או על רשלנות (היכן העיתונות ה"שמאלנית" או לפחות היכן אמירה הס או גדעון לוי) או על אי-חדשותיות של המאורע. לואי והיה זה נכון. ישר כוח למארגנים ולך אישית
כתוב תגובה ל- דוד אדלר
אתה מתפלא על גדעון לוי?
  ע. הנביא   19/02/11 10:42
בלי קשר עם שום דבר אחר, גדעון לוי יעדיף להיזרק מבניין בן 7 קומות לפני שיכתוב משהו חיובי על יחסי ישראלים-פלסטינים. עניין של גנים כנראה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
10
הגיע הזמן
  דוריאן   19/02/11 05:14
עד מתי ננפנף ב"הם רצחו בנו", ולא נראה ש"הם" ו"אנחנו" רוצחים אלו באלו כל העת. הגיע הזמן ש"הם" ו"אנחנו" נגלה את פנינו האחרות - שיש לכולנו למכביר. אפילו לכותבים המתלהמים פה, אני מאמין, יש גם פנים אחרות ממה שהם מראים כאן. אז מה שעשיתם בשדרות, ומה שאנשי 'קול אחר' עושים בשקידה מזה שנים - הוא שינוי מרענן, מעורר תקווה. ולוואי ויירבו כמותו. לחשב חשבונות לאחור לא יועיל לנו, והגיע הזמן שנפסיק עם זה, ונחפש גם בקרב אויבינו וגם בקירבנו אנו 'קולות אחרים' ודרכים אחרות לשיח בין שכנים. תודה על מה שעשיתם, ותודה על הדיווח.
כתוב תגובה ל- דוריאן
11
החמאס והימין מתעבים מפגשים
  השלום ינצח   19/02/11 15:01
החמאס והימין מתעבים מפגשים של פלסטינים תומכי שלום עם יהודים תומכי שלום.
כתוב תגובה ל- השלום ינצח
12
עולם אמיץ חדש
  אילולה   19/02/11 17:26
כמה אומץ נדרש מצד אותם 30 פעילים עזתיים שרצו להשתתף בכינוס, ואולי עוד יותר מצד ה-14 שאכן השתתפו בו בסופו של דבר.
הגיע הזמן שגם לימניים המתלהמים הרבים יהיה את האומץ לשים בצד את הסטיגמות והמגננות, להפסיק להתחבא מאחורי אמירות כגון "אין פרטנר", "הקם להורגך- השכם להורגו" ושאר הסיסמאות שמזמן כבר איבדו את מקומן בשיח הזה.
תהיו אמיצים ותנסו. תנסו להקשיב, תנסו להושיט יד, תנסו לעשות שינוי אמיתי וכנה. כי אם לא נעשה זאת- כל שיישאר לנו זה להמשיך למנות את מספר ההרוגים, הפצועים והנעדרים משני הצדדים. ולמי זה מועיל בדיוק?
כתוב תגובה ל- אילולה
שלום של טיפשים
  ע. הנביא   19/02/11 21:49
למה בדיוק את חושבת שהאמירה "אין פרטנר" איבדה את מקומה? תקראי מה אומרים אבו מאזן וסאעב עריקאת רק בחודשים האחרונים, ותחשבי מי מתחמק ממשא ומתן כבר שנתיים וחצי ומי מנהל מלחמה לדה-לגיטימציה של ישראל. ומדוע לדעתך האמירה "הקם להורגך השכם להורגו" איננה רלבנטית? האם האמירה "הקם להורגך תן לו שיעשה מה בראש שלו" יותר רלבנטית, יותר פקחית או יותר מועילה למישהו? אז היינו אמיצים, ניסינו להושיט יד, להאמין בשלום, וזה לא הלך - משום שהתברר למעלה מכל ספק שהפלסטינים אינם רוצים שלום אלא לחסל אותנו. השלום יכול היה להיות שלום של אמיצים, אבל בגירסה הממוחזרת שלו בפעם המי יודע כמה הוא כבר שלום של טיפשים.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
אבל ניסינו....
  אבי גיא   20/02/11 14:39
את לא זוכרת את אוסלו ? ניסינו או לא. את לא זוכרת את פינוי כל המתיישבים ע"י שרון ? ניסינו או לא ? את לא זוכרת את המפות שהציגו ברק ולאחר מכן אולמרט שהיו מוכנים לתת את הכל ? ניסינו או לא ומה קיבלנו בתמורה ? יהודים נרצחי אוסלו, פיגועים, חרמות, גינויים בא"ום ובמועצת הביטחון. שלום לא קיבלנו. למה את אומרת שלא ניסינו ? זאת הבעיה איתכם השמאלנים מה שלא נעשה השינאה העצמית תמיד תגרום לכם להאשים את היהודים.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
13
מוזר מאד
  גיאיון   19/02/11 20:41
העזתים שוחרי השלום פוחדים מהעזתים בעזה לכן מבקשים להישאר בעילום שם. מוזר שלא פחדו להגיע למעוז השדרתיים המתלהמים
כתוב תגובה ל- גיאיון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il