s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלי לא שלי
מאת: נפתלי רז  |  01/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ההישג הפרלמנטרי של נחמן שי:
  נחש צפע   1/03/11 12:59
ריסוס הכנסת במטהר אוויר.
כתוב תגובה ל- נחש צפע
2
נפתלי - אתה באמת אחד ההזויים
  אלכס קרייניס   1/03/11 13:45
כתוב תגובה ל- אלכס קרייניס
3
הפחדת את הפשפשים...
  אבי קרן   1/03/11 13:52
איימת על שלי שהיא הפסידה את "מחנה השלום" אכן הפסד מזעזע, כל המחנה הזה יכול לאכלס בקושי תא טלפון.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
4
שלי חכמה=היא יודעת שמחנה ה"שלו
  קורןנאוה טבריה   1/03/11 14:29
ה"שלום"רק מזיק לבריות!-ותמיכתה במדיניות השמאלנית עכשיו תסב לה נזק אלקטוראלי בלתי הפיך-כי רוב העם היהודי מתעב את בוגדי השמאל האנטישמי ולא יתמוך בו לעולם!-כששלי תבחר ותגיע לשלטון,חס ל"שלום",כמו שרון אולמרט ציפי וביבי,רק כשהם הגיעו לשלטון הם הראו את פרצופם המכוער והשמאלני בטענה השקרית של:"מה שרואים מכאן לא רואים משם" =זה בדיוק מה שצפוי לנו גם משלי, ורק אז היא תשמיע את דעותיה הפרו-"פלשתינאיות" והאנטי יהודיות הידועות והמוכרות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, את טועה בענק וסתם משמיצה
  מטאטא   1/03/11 18:55
שלי אינה מתכוננת לעסוק בנושאים המדיניים גם בעתיד. מגיע לאשה הזאת קרדיט. היא מביאה משהוא שונה, אמיתי, כן. שלי זה לא ביבי או ברק או אולמרט או ציפי. ההשוואה שלך אידיוטית!!! אם את רואה את שלי באותו אור של פוליטיקאים אחרים, אז מגיע לך להישאר במדמנת החרא עם האנשים הללו!!! אם את מתעלמת מכל מעשיה והישגיה של שלי, אז את ראוייה להיות מונהגת ע"י הבהמות שהזכרת...
כתוב תגובה ל- מטאטא
עלבון לאינטליגנציה=שלי לא תוכל
  קורןנאוה טבריה   2/03/11 06:08
לתפקד בשום ממשלה או כיו"ר מפלגה ללא הבעת:עמדה מדינית! (ושלי חותרת להגיע לשם)-קל וחומר בארץ ישראל-יתכן שבאירופה או באספמיא זה אפשרי=לא כאן!וחוץ מזה אילמלא היתה שלי שמאלנית קיצונית הייתי בוחרת בה בעיניים עצומות וגם תורמת רבות לבחירתה אפילו כראש ממשלה.אני מודעת לכישוריה ואפילו מקנאה בה=קנאה בונה=אני גם מזדהה איתה בהרבה החלטות!-לי כיהודיה חילונית ופמיניסטית ימנית מאמינה=שלי בעיני מבחינה מדינית סכנה קיומית לעם היהודי בארצו כמו שהיה רבין,פרס,שרון,אולמרט,ציפי וביבי ותומכיהם כולל המחנה ההזוי שקורא לעצמו "השלום"או "הירוקים"או "החברתיים" ושאר ירקות,שלא מצליחים לשכנע את רוב העם היהודי השפוי לשמחתי שלא קרס בו אינסטינקט ההישרדות וה"שלום"לא הכהה את מוחו עד כדי כך ששכח עם מי הצדק!לכן שלי בחכמתה הרבה והמתחכמת ליהודים,ללא ספק,לא מצהירה עכשיו את עמדתה המדינית!אני מצפה מיהודים גאים לנהוג כמו כל אזרח נאמן לעמו בעולם, להצהיר נאמנות לבני עמם היהודים ולארץ חמדת אבות תחילה,ורק לאחר מכן לדאוג לזרים ואויבים גלויים ללא הבדל דת-המסכנים את בטחונינו וחותרים בגלוי לרשת את העם היהודי עד הגרגר והתינוק האחרון=לדעתי,יהודים שמתפשרים על ארצם מולדתם עם התליין תורן והגלוי בדורנו=בי הם מעוררים ספק לגבי יהדותם- לכן לעולם לא אצביע להם גם אם ישפרו פלאים את מצבי הכלכלי הטעון שיפור- כמו רוב העם!!!ארץ ישארל ובטחונו של העם היהודי חשובים לי הרבה יותר=אני מסתפקת בלחם,בצל, עגבניה, זעטר,שמן זית....וארץ ישראל!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
ב-ד-י-ו-ק בנושא הזה כתבתי לה .
  אריה גל   1/03/11 14:47
ברכות לשלי יחימוביץ שהחליטה כי האג'נדה שלה ראויה לעמוד למבחן הבוחר בקלפי. כי "חכמי שלמה",- "עיצע גיברס",- בתחום ה"מדיני" יש לנו במדינה הזאת בשפע גדול. אבל אין אף מפלגה אחת אשר תצהיר בפה מלא כי תפעל בראש ובראשונה ובמלא המרץ למען אותה מחצית העם שאכן איננה נשמעת וספק אם היא נראית, אותם חמשת המיליונים שאינם גודשים את נתב"ג וגם לא רכשו השנה שום פלאסמה מחצית מהעם המשתכרת אל צרור נקוב, וחיה בתנאים שאינם רחוקים מתנאי עבדות, חודש בחודשו מן היד אל הפה. מחצית העם. אשר נכון להיום אין אף מפלגה שעליה יוכלו לומר: אלה באמת ידאגו קודם כל לנו. כאשר שלי יחימוביץ תעמוד בראש "העבודה", מפלגת העבודה תהיה המפלגה הזאת. וחמישים האחוז של העם שהם אכן שקופים אבל יש להם קול בקלפי אור חדש של תקווה יהיה עכשיו,- ובצדק,- בעיניהם, ולמפלגה של שלי יחימוביץ הם יצביעו. .
כתוב תגובה ל- אריה גל
6
סטליניסט נתעב שמתנשא על הח"כית
  חגא   1/03/11 15:00
הנפתלי בנפתולי נפשו, עדיין מתגעגע ל"שמש העמים". לימים הטובים שבהם היה מותר לחסל את מי שלא מחזיק בדעה ה"נכונה", או לפחות לשלוח אותו לגולאג. המפלצת הבולשביקית, האנטי דמוקרטית הזאת, אינה ראויה לחוות את דעתה על אף אחד מחברי ומחברות הכנסת.
כתוב תגובה ל- חגא
7
שמאל וימין חברתי
  משה לר   1/03/11 15:00
זו החלטה הגיונית לחדד שמאל וימין חברתי. הליכוד דופק כרונית במדיניות חברתית ימנית את בוחריו שמצביעים לו רק בגלל ימניות פוליטית. חידוד הנושא החברתי בלבד היא דרך נהדרת לשנות את הפרדיגמה הפוליטית הבלתי אפשרית של ישראל. אני יכול להיות נץ פוליטי ושמאל חברתי ואז למי אצביע? למי שדופק אותי 95% מהזמן רק בגלל שהוא "חזק" מדינית.
כתוב תגובה ל- משה לר
8
שלי גם לא שלי . חברת כנסת ולא
  מיכל   1/03/11 15:49
כתוב תגובה ל- מיכל
9
תומך בשלי בגלל עמדותיה חברתיות
  דני האדום   1/03/11 16:18
הימין מנסה להפחיד אותנו עם האיום האיראני והבעיות הבטחונית
ובכך הסוגיות הכלכליות החברתיות נדחקו לשוליים.
והפכנו למדינה בעלת הפערים החברתים הכי עמוקים במדינות המערב.
הסכנה למדינה מוחשית יותר בגלל הפערים החברתים.
לגבי עמדותיה המדיניות שלי הצהירה שהיא בעד הסדרים מדינים עם שכנינו
לעניות דעתי שלי נמצאת בשמאל השפוי הקרוב יותר למרכז וטוב שכך
לכן אני תומך בשלי יחימוביץ
כתוב תגובה ל- דני האדום
למה הימין מפחיד? שמעון פרס אמר
  כי אם נעשה שלום   1/03/11 16:54
עם הפלשתינים, כול הבעיות האחרות של ישראל תפתרנה. אז איך למרות שאין שלום עם הפלשתינים הגענו להיות חברים ב OECD? המסקנה, גם שמעון פרס בדרכו, ושלי יחימוביץ, בדרכה הקומוניסטית, חד"ש, טועים ומטעים.
כתוב תגובה ל- כי אם נעשה שלום
10
מי כאן " הצולע " , נפתלי ?
  אורה גיל   1/03/11 16:44
נפתלי רז , רואה חוסר שלימות [ חסרה אחת משתי רגליים ] בגישתה של יחימוביץ , להתמקד בנושאים החברתיים\כלכליים\זכויות אזרחי המדינה ושאר נושאי פנים. הרגל הנוספת , לטעמו של רז , הינה לדאוג לזכויות של עמים עוינים למדינה ולהזיק לאינטרסים של המדינה , כלפי חוץ , נוסח חברת הכנסת החוזרת , זהבה גלאון , שבגישתה הסופר שמאלית בענייני חוץ וביטחון , הורידה את מפלגת מרץ , ל 3 מנדטים בבחירות האחרונות. " הרגל הנוספת " הזו ,נפתלי , נתמכת ע"י מיעוט קטן מאד בעם ונראת [ וגם הינה] כהזויה לחלוטין בעיני רוב רובו של העם , כולל סוציאל דמוקרטים כמוני , שאינם סבורים שיש קשר הגיוני [ שלימות - שתי רגליים בעני רז ] , בין אידיאולוגיה סוציאל דמוקרטית נוסח יחימוביץ , המקובלת על רוב העם [ לדעתי ] ובין אידיאולוגיה שמאלית , הגובלת באנטי ציונות , בענייני חוץ וביטחון, נוסח נפתלי רז וזהבה גלאון. להזכיר לקוראים שזהבה גלאון סברה שלא היה מקום להשתמש בכח כנגד החיזבללה במלחמת לבנון השניה וגם לא היה מקום להגיב בכח על ההתקפות הבלתי פוסקות של הקסאמים על הדרום. הרגל "הנוספת " הזו שלך , נפתלי , הינה "הרגל הצולעת והחולה " וטוב עשתה יחימוביץ , שבחרה " לא לעמוד עליה ".
כתוב תגובה ל- אורה גיל
11
שלי .מתים אליך
  מהפך 77   1/03/11 19:05
היחידה. החכמה.פעם לא לקחתי אותך ברצינות. אני מבקש את סליחתך.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
12
יש לי בשבילך הצעה למאמר
  אבי גיא   1/03/11 19:13
ממש ברצינות וללא שום ציניות. הייתי שמח לקרוא מאמר שלך. לאחר מחשבה ארוכה וכנה עם עצמך, שבו אתה תוהה, איך זה שעם כל פעילותי, 99 אחוז מהטוקבקיסטים ( וכניראה מהעם ) חושבים שאני נפתלי רז הוא : ( עשיתי רשימה חלקית מאד ) - דמגוג, פשיסט או בולשביק , פוסט ציוני, שונא ישראל ויהודים, פרו פלסטיני, כזבן , אידיוט שימושי, סטאליניסט , סמול סהרורי והזוי, תומך בעמותות שונאות ישראל שנתמכות כספית במדינות ששונאות את ישראל.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
ו....עלוקה על זמן שאול.
  רפאל1   2/03/11 12:37
כתוב תגובה ל- רפאל1
לגיא
  יוסף בוזגלו   2/03/11 13:13

בשמאל הסטאלינאצי הולכים על ה"איכות" לא הכמות.

כך למשל, העיתון שממומן לפחות בחלקו על ידי גרמנים שהיו

בעברם נאצים, הינו "עיתון לאנשים חושבים".

תביט באיזו יוהרה, התנשאות של "אני ואפסי עוד" נשלחות

תגובותיו לטוקבקיסטים.

אחת המגיבות מטעמו, בתגובה למה שכתבתי בהקשר עם מאמר של

אדולף קלינסקי, כתבה לי כך:

למה כל השנאה הזו שלך לקומוניזם ? ישנם בו הרבה רעיונות

טובים שצריך ליישמם......גם באם סטאלין עשה כמה טעויות.

הבנת את זה ברוך ? רוצח המיליונים, "שמש העמים" "עשה

כמה טעויות".

כתוב תגובה ל- יוסף בוזגלו
13
שלי יחימוביץ היא התקווה היחידה
  שמואל מאירי   1/03/11 19:28
רוב מנהיגי העבודה עד עתה (אולי למעט ח"כ אמיר פרץ עד להתמנותו לשר הביטחון) היו דיי אטומים לנושא של מעמד העובדים והדאגה לו. לתוך הוואקום האיום והנורא הזה שקשור בחייהם של מיליוני ישראלים נכנסה, בחוכמה רבה, ח"כ שלי יחימוביץ.

נפתלי ידידי, קצת לא הוגן ליחס לשלי, את כל השטויות שעשו חלק מהעיתונאים האחרים שנבחרו לכנסת, כי ח"כ שלי יחימוביץ לא דומה להם בכלום. היא חרוצה, יש לה סדר יום, יש לה מטרות ויש לה תפוקה מדהימה גם בחקיקה וגם בבולטות ציבורית.

בימים האחרונים, בעקבות הצהרתה של יחימוביץ, התעורר גל עצום של תגובות שמחה וצהלה במחנה העבודה, לראשונה מזה שנים רבות.

שימו לב שאף אחד מהטוענים האחרים לכתר, כבודם במקומם מונח, לא עורר בהכרזתו אף לא 10% מההתלהבות שמעוררת מועמדותה של יחימוביץ בציבור, כולל גם אצל תומכי מפלגות אחרות שלראשונה בחייהם מוכנים לשאול את עצמם בהגינות - מי הח"כ שהכי פועל בשבילי בכנסת והתשובה כמה פשוט - ח"כ שלי יחימוביץ.

גם אני הבחנתי בכך שח"כ שלי יחימוביץ נמנעת מכל עיסוק בנושא המדיני וראיתי בכך אות ומופת לפיקחות הפוליטית שלה.

הגיע הזמן שמחנה השמאל הציוני בישראל, יבחן באומץ את דגליו ואת אמונותיו, וישאל עצמו האם באמת ובתמים ניתן כיום, אחרי קריסת הסכמי אוסלו, ואחרי הקמתה של רצועת החמס בעזה לשוב ולמכור לציבור דאגה למעמד העובדים כשהיא עטופה בדגל הדוחה והמסמורטט של "אחוות עמים" עם השכנים, שלמרות הכול, עדיין לא מוכנים להכיר בזכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית.

נדמה לי שח"כ שלי יחימוביץ, בשתיקתה המדינית, התחילה את חשבון הנפש הזה, ועוד נשמע ממנה, אני בטוח, גם בנושא הזה.

העבודה, בשלב זה, איננה לצערנו אלטנטיבה לשלטון. אבל כשתעמוד בראשה יחימוביץ היא יכולה להיות, כבר בבחירות הקרובות, אלטרנטיבה טובה להצבעה עבור כל מי שהמעמד הבינוני ומעמד העובדים חשוב לו ומדובר במאות אלפים רבים של קולות צפים.

הבה נאחל למפלגת העבודה שתפעל, לשם שינוי, בחוכמה ותבחר את האחת והיחידה שיכולה לחולל את המפנה ואת החזרה של המפלגה להוות כוח פוליטי מרכזי וחשוב במדינה!


כתוב תגובה ל- שמואל מאירי
14
שלי
  יובל גולד   1/03/11 20:29
כל כך מייאש. אין מי שקולע בדיוק לטעמנו. זה קצת שמאלי מדי וזה מעט ירוק. לכן שלי לא שלנו וגם אף אחד אחר. אתה כבר ילד גדול ויודע שצריך להתפשר. גם רגל אחת זה הרבה מאד. שלי היא שלי. למרות חסרון רגלה השניה.
כתוב תגובה ל- יובל גולד
15
"הכזונה יעשו את אחותינו?"שאלה
  קורןנאוה טבריה   2/03/11 07:04
אישית ולא קשורה לשלי יחימוביץ לנפתלי רז:ב-20/9/10 פורסמה מאמרה של עו"ד רוני אלונ סדובניק כאן באתר,הגברת ספרה על:"בגידת השמאל בפעילות השלום שנפגעו מינית"=על "נאנסות על קידוש הכיבוש"ואצטט מעט מתוך מכתבה המעורר פלצות: "פעילות שלום מוטרדות מינית ואחת מהן נאנסה ע"י תושבים פלשתינים בכפרים בהם "אנשי שלום"באים להפגין נגד הכיבוש מה עושים?משתיקים אותן,כי המלחמה ב"כיבוש" חשובה יותר:וגם מורים לפעילות האחרות להפגין בלבוש צנוע הכולל כיסו ראש ועוד:מדוע קולן של פעילות השמאל אל מול כיבושן המשפיל של חברותיהן נדם?זוועה מעוררת פלצות מתרחשת כבר עת ארוכה מאחורי הקלעים בהפגנות אנשי השמאל בבילעין,בנעלין ובשייח ג'ראח.סוד אפל המאיים לנפץ לרסיסים את הבסיס הערכי האידיאולוגי שעליו בנויה הדרישה לסיום הכיבוש בשטחים.מסתבר כי במהלך השנים האחרונות,ובמיוחד בחודשים האחרונים,בזמן שנשים פעילות שלום מהארץ ומחו"ל מפגינות וטורחות להגיע ולפעול בשטח למען הפסקת הכיבוש,הן מותקפות מינית בידי גברים פלשתינים שלמענן הן פועלות.מדובר במסכת מתמשכת ורחבת היקף של בימוע מעשים מגונים בגופן של המפגינות,הטרדות מיניות פיזיות ומילולויות.מי שדואג לטשטש עקבות ולהשתיק את התופעה הם דווקא פעילי השלום החוששים כי טיפול בתופעה יפגע ברגשות הפלשתינים ובמורשתם התרבותית הרואה בנשים חפץ מיני.האמנם זו דילמה ערכית קשה?ולא רק את מסע ההשפלה בגופן של פעילות השלום מנסים להשתיק ולהסתיר,אלא גרוע מכך:מתקיים ניסיון נואל של פעילי מחנה השלום לטשטש ולהצניע מעין התקשורת אינוס של פעילה אחת והטרדה מינית חמורה של פעילה נוספת,בהם הנפגעות היו פעילות שלום שהגיעו לכפרים במטרה לסייע במאבק.תוקפיהן היו,בשני המקרים,פלשתינים שידעו היטב כי הן פעילות שלום ואף הכיר אותן דרך ההפגנות בשטח...."וההמשך מזעזע לא פחות!ועכשיו לשאלתי נפתלי,מדוע לא הרמת קול? איפוא שלי?גלאון?ציפי?אלוני?אינס?דיין?המעודות השמאלניות בתשקורת?לאן נעלמתם ונאלמתם?הרי אילו היה מדובר במתנחלים או בשומרי דת משה החרדים לתורתו?היית מקדיש להם מאמר שטנה צפוי וידוע=אך כשמדובר בפלשתינאצים אתה ושכמותך בולעים את הלשון?אבל אינני מתפלאה=אני מכירה אתכם היטב חבורה של צבועים מרושעים בתחפושת של רודפי שלום וצדק להד"ם!אילו היה בך ובשכמותך נפתלי, ניצוץ של יהדות היית מגיב כמו שמעון ולוי כשאחותם דינה נאנסה ע"י חמור בן שכם:"הכזונה יעשו אל אחותינו?"ויעקב אבינו הגיב כשמאלן פחדן מ"שלום עכשיו"על נקמתם הצודקת ואמר:"עכרתם אותי להבאישני בישוב הארץ בכנעני ובפרזי ואני מתי מעט ונאספו עלי והכוני ונשמדתי אני וביתי.."=אינני מצפה שתגיב כמו שמעון ולוי (שבזכות תגובתם פחד מוות ירד על הארץ מפני יעקב ובניו)אבל ציפיתי מאיש חינוך "מוסרי, מצפוני, רודף צדק ושלום" לאיזושהי תגובה מינימלית?ואיפוא התשקורת כשצריך אותה באמת=ושלא תחשוב שיש בי חמלה כלפי עוכרות ועוקרות ישראל שמסייעות לאויב לכלותינו=נהפוך הוא= אני מגיבה רק כדי לחשוף את פרצופכים המכוער והצבוע!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
אבי גיא ג.ד.ו.ל
  מהפך 77   2/03/11 18:00
אבי ענק.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
17
צביעות פוליטית
  היא גם ממש לא שלי   2/03/11 18:04
מה יש שלי? רוצה לזכות באהדה של כולם אז לא טוענת שום דבר מדיני. אי אפשר לזגזג ככה ולהטעות את הציבור!
כתוב תגובה ל- היא גם ממש לא שלי
18
למה תגובתי לא פורסמה
  YOSSEF   2/03/11 20:43
לא אמרתי שום רע או לשון הרע
פשוט צייינתי סיבות החששות משלי
הרי כולם יודעים ושוקקים לקצת מוסר במדינה
והיא מייצגת אותו
כתוב תגובה ל- YOSSEF
19
שלי דואגת לחלשים? שלי שיכת למ
  ישע   2/03/11 22:55
חנה של שקרנים ונצלנים עוד עלוקה מי" מפלגת עבוד" בעינים
כתוב תגובה ל- ישע
20
על ההבדל בין האידיאלי לאפשרי
  אהוד פרלסמן   3/03/11 00:05
היה איזה אמריקאי שדיבר על היכולת לשנות מה שאפשר, ולהשלים עם מה שאי אפשר לשנות. זה בדיוק מה שעושה יחימוביץ'. בביוגרפיה של יוסף קרוק הוא מספר על פגישתו עם לנין, ועל פליאתו על שלנין לא דיבר בכלל על נושאים תאורטיים, שהיוו חלק משמעותי מהשיח אצל תלמידי מרקס. מסתבר שלנין היה איש המעשה, ולכן הצליח. אתה מעדיף לעסוק בתעמולה ואגיטציה, ואולי באמת כדאי שתעשה איזה חשבון נפש: מה השגת אתה, ומה השיגה יחימוביץ'. אני משוכנע שבדומה לעמיר פרץ בזמנו, גם יחימוביץ' תצליח להעביר לצד שמאל רבים מאנשי הימין, והיא התקוה היחידה של השמאל. אתה מזכיר לי את אנשי התחיה, שהפילו את שמיר, והביאו לאסונם את רבין. אז אם אתה רוצה להיות גם חכם, ולא רק צודק, כדאי לך לחזור למפלגת העבודה, ולהצביע בעד יחימוביץ' בבחירות הפנימיות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
21
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   3/03/11 08:16
תזכורת לטוקבקיסטים: אני עונה תמיד, מתוך כבוד לכל תגובה, גם של בר-פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, ולא למגדפים.
ל-4+15: לכן לא אענה לך, שחזרת לגדף. 4א' ענתה בלשונך...
ל-12: הטוקבקיסטים המתלהמים ומגדפים מייצגים את העם? כל הארבעה?... ראה במאמרי כאן "המגזין של השמאל" מ-28.11.10.
ל-13+20: רק חיזקת את דברי, בכותבך "בשתיקתה המדינית" - זה לא נכון לעשות עניינית, וזו רמייה לבוחרים. וכדי לקרוץ עוד יותר לימין, שלי הצטרפה לאחרונה להצעת חוק של ח"כ אריאל לתת פטור מארנונה לישיבות בהתנחלויות. כמה צביעות!
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
הפעם- רז צודק- שלי לא שלנו:
  צבי גלברד   3/03/11 10:59
לכל המגיבים: רז צודק: שלי וחבורת האבודה, הם כבר לא שלנו, ואנו לא שלהם. אני מציע שיימכרו את כל נכסי האבודה כדי לכסות את החובות שלהם. גב' שלי יכולה להתקבל כעיתונאית ב"הארץ". האבודה לא נותנת מענה בשום נושא, גם לא בנושא החברתי. לאף אחד מהם לא אכפת ששכונות שלמות נכבשו ע"י מסתננים. כל המאבקים "החברתיים" שלהם רק יוצרים נזקים, שמתגלים לפעמים רק לאחר שנים. וקצרה היריעה מלתאר את הנזקים החברתיים שהאבודה גרמה לאורך השנים. מי שמעוניין לדעת יותר שישלח אלי מיל. בנושא המדיני- שלי והאבודה נגררים ונטמעים במר"ץ. לנפתלי רז: אתה רואה?: לפעמי אני מפרגן, לא רק "מגדף", אז תודה לי בתגובתך הבאה. בברכה צבי גלברד zvikage@gmail.com
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
נפתלי מגדף ישראל לא מגיב"לגידו
  קורןנאוה טבריה   3/03/11 12:49
"לגידופים"שלי?=כך אתה מכנה את תגובותיי כדי לא להגיב עיניינת!אני חוזרת ושואלת:מה עשית למען פעילות השמאל המוטרדות והמושפלות מינית ע"י פעילי"שלום"פלשתינאצים ונגד מעסיקיהן היהודונים שמונעים מהן להתלונן, כדי לא לפגוע ברגשות ה"מורשת" האיסלאמית שלהם?נאדה!מי יודע?האם גם אתה נמנה על פעילי השמאל שמונעים מהבנות האומללות להתלונן ולתבוע את כבודן?כדי לא להפריע לעסקים?שווה חקירה!בדיוק כמו מי שהטיב להכיר סוג מכוער זה של יהודונים,בנימין זאב הרצל:"ובימי מצוקה אנטישמית מושך היהודון שלנו בכתפיו, 'כבוד?':מי צריך את זה כשהעסקים בסדר?"=הצילו!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
טוב, הבנתי
  אבי גיא   3/03/11 14:16
אתה חושב שהדברים ברשימה שכתבתי הם התלהמות וגידופים. אני ממש לא חושב כך. אני לא רואה פה שום התלהמות, כל ביטוי מתוך הרשימה לרוב הוסבר בצורה מנומקת ע"י הטוקבקיסט, מדוע הוא חושב שאתה כזה. אני מצטט אותך : "הטוקבקיסטים המתלהמים ומגדפים מייצגים את העם? כל הארבעה ? " ניראה שאתה ( כמו שחשדתי ) ממש מנותק , נפתלי רז מתי הסתכלת בפעם האחרונה על התפלגות המנדטים בכנסת ? כמה מנדטים יש לאלה שחושבים עליך את כל הדברים מהרשימה ? וכמה מנדטים יש לאלה שחושבים שאתה צודק בדרכך ? נפתלי רז - אנחנו רוב העם !!!! . עכשיו בא נחזור להתחלה - אני מציע שתקרא בקול רם - אם לאחר כל שנות פעילותי רוב העם חושב שאני ...( אין צורך לחזור על הרשימה , היא ארוכה מאד ), כניראה שאני טועה , אולי כדאי שאבדוק את זה ואנסה לתקן את דרכי. נפתלי רז שינויים הם דבר קשה , אבל נתחיל צעד צעד. תחזור אחריי - אני לא שונא יהודים, כל הכבוד לך. אני אוהב את המדינה, יופי מתקדמים, תמשיך ככה .....
כתוב תגובה ל- אבי גיא
22
עוד תגובות לתגובות
  נפתלי רז   5/03/11 07:03
תזכורת לטוקבקיסטים: אני עונה תמיד, מתוך כבוד לכל תגובה, גם של בר-פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, ולא למגדפים.
ל-21א': אתה קורא מה שאתה כותב? נראה לך הגיוני שצריך "להודות לך על שאינך מגדף"? תתווכח נקי - ואענה.
ל-21ב': כן, את מגדפת גם עכשיו: "פעילי שלום פלשתינאצים". הגבתי לך בעבר כשהתווכחת עניינית. נסי שוב.
ל-21ג': אינני צריך להוכיח אהבת המדינה - אחרי שב-3 מלחמות הגנתי עליה, ואינני שונא יהודים - אפילו שכמותך.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
כשאתה אומר שאתה אוהב את המדינה
  קורןנאוה טבריה   5/03/11 13:32
ולא שונא יהודים "כמוני"=למה אתה מתכוון?האם אתה מתכוון לתמיכתך בגירושם רק של יהודים מארץ ישראל ולעולם לא בגירושם של אויבי העם היהודי?הלזאת תיקרא "אהבה"ליהודים?האם אהבת מולדת היא גם להתפשר עליה עם החמדן-תליין-תורן שקורא לעצמו "פלשתיני" וחותר בגלוי לכלותינו?!בעיני זה כמו להתחלק עם אהובתך עם שכן חמדן?!הלזאת תיקרא אהבת מולדת? העובדה שנלחמת על קיומך בזה החלד,בשלוש מלחמות,לא מקנה לך שום מונופול על המדינה,האמת,החכמה והצדק!!!ועודני מחכה לתשובה לשאלתי: "הכזונה יעשו את אחותינו?"פשוט מזעזע!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il