|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
ע. הנביא |
|
16/03/11 12:19
|
|
|
|
עבאס דורש להכיר במדינה פלסטינית **בגבולות** 67, וזה הנוסח שאותו הוא גם מקבל כעת חינם אין כסף. נפתלי רז משנה את זה בנון-שלנטיות ל"על בסיס גבולות 67". לי היה נדמה שעל ההבדל הזה בדיוק - אבל בדיוק - היה כל המשא ומתן באוסלו ואחריו. כלומר, מבחינה מהותית מציע רז לזרוק את הבנות אוסלו לכל הרוחות, לשכוח מכל התביעות הישראליות, להשליך לפח את המושג "פשרה טריטוריאלית" ו"גבולות ביטחון" ולחזור למנדלבאום - כל זה משום שאבו מאזן הגיע למסקנה (הנכונה) שעדיף לו להיות סרבן מו"מ כי אז הוא יקבל את כל דרישותיו בחינם, מתוך ההנחה (הנכונה גם היא) שלאף אחד בעולם לא איכפת שלמעשה הוא משמיט בכך את עצם הבסיס שבזכותו רבין הזמין אותו ואת כנופייתו לכאן. זהו, בשפה עדינה, פירוש חדשני למושג "יושר".
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא
|
|
|
|
|
|
|
מומו |
|
17/03/11 08:27
|
|
|
|
|
2 |
|
|
שינשין |
|
16/03/11 13:10
|
|
|
|
|
3 |
|
|
משה ג. |
|
16/03/11 15:34
|
|
|
|
אולי הערבים יכירו בישראל כמדינה יהודית. להם יש כבר עשרות מדינות, ישראל כבר חולקה פעם לירדן וישראל, אין הצדקה למדינה נוספת מלבד הרצון לנגח את ישראל.
הכותב עם חבר מרעיו השמאלנים לא תופסים העניין ורוצים להמר על חיינו בארץ כדי להראות יפים בעיני שרלטנים כמו אובמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה ג.
|
|
|
|
4 |
|
|
קלאודיה קול |
|
16/03/11 16:59
|
|
|
|
הרי לזה החברים הערבים שלך אולי יסכימו?!
|
|
כתוב תגובה ל-
קלאודיה קול
|
|
|
|
|
|
|
kit |
|
16/03/11 19:59
|
|
|
|
גדולה!!!
אנשים הזויים לגמרי. משעשעים אותי שזה נחמד מאוד מצדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
kit
|
|
|
|
|
|
|
חץ |
|
16/03/11 21:31
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
5 |
|
|
שירי מועלם |
|
16/03/11 17:40
|
|
|
|
כהיסטוריונית אני מסכימה עם דברי הכותב, ורואה בהכרה במדינה הפלסטינית לצד ישראל - רק ייתרונות לישראל. לכן, חתמתי על העצומה, ועכשיו אחתים את חברותי וחברי. יישר כוח!
|
|
כתוב תגובה ל-
שירי מועלם
|
|
|
|
|
|
|
Gilead |
|
16/03/11 17:58
|
|
|
|
you just signed for self suicide contract with the devil. The Arabs are not interested even in 67 border (I do not think they should get 67 border under any condition), the Arabs are interested to destroy Israel, that is on their flag as Muslims. Here come a stupid female like you and try to show off to the public. I hope you get lost. You are anyway irrelevant.
|
|
כתוב תגובה ל-
Gilead
|
|
|
|
|
|
|
ע. הנביא |
|
16/03/11 22:22
|
|
|
|
את כנראה היסטוריונית של העבר הרחוק מאד, מכיוון שאינך מכירה את התחמנות הפלסטינית. נדמה לך אמנם שחתמת על מדינה פלסטינית, אבל למעשה חתמת על משהו אחר לגמרי. לאבו מאזן אין שום כוונה שבעולם להכריז על מדינה פלסטינית. כל הטריק שלו נעוץ בחלק השני של הנוסחה, המוצנע יותר, שגם נפתלי רז ניסה להסוות אותו, החלק שאומר "בגבולות 67". כל מה שהוא רוצה זה להשיג הכרה בינלאומית בגבולות 67, ולבסוף גושפנקא רשמית של האו"ם. אחרי שהוא ישיג זאת תוכלי לחכות להכרזה על מדינה פלסטינית עד שיצמחו לך גויאבות באוזניים ואיצטרובלים בידיים, כי מדינה פלסטינית מעניינת את הסבתא של אבו מאזן. מה שמעניין אותו זה ליצור נקודת פתיחה טובה יותר לאחר שישמוט את הקרקע מתחת לתביעה הישראלית לפשרה טריטוריאלית, ואגב כך יחסל את המטרד מבחינתו שנקרא אוסלו, ומשם הוא מתכוון להמשיך בתורת השלבים לחיסול ישראל. זה שכל העולם כנראה קונה את הבלוף הזה לא אומר שגם אנחנו צריכים לתת לאיש הזה לשטות בנו. רוצה לחכות עד ספטמבר ולהיווכח? יופי, רק אל תגידי לא ידעתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא
|
|
|
|
6 |
|
|
ישמעאל |
|
16/03/11 18:44
|
|
|
|
עדיין לא הבנתם שאין שום אפשרות למדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל ? עדיין לא קלטתם שזה או הם או אנחנו ? עוד איזה רמזים עבים ודקים אתם רוצים שיתנו לכם כדי להבין שעובדים עליכם בעיניים ? מתי כבר יפול לכם האסימון ? מתי תחליפו תקליט חורק לדיסק און קי חדש ? אסור בשום פנים ואופן לתת להם מדינה לא לצד ולא במקום !
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
7 |
|
|
רונן גולדשטיין |
|
16/03/11 18:59
|
|
|
|
הבידוד המדיני הוא בידוד שהתבשל במוחם הקודח והבולשביקי של שמאלנים סטליניסטים בולשביקים מסוגו של נפתלי רז,ונפתלי רז מוזמן להקים את מפלגתו החדש"ה מס"ד, (מפלגת סמולנים דבילים) ואם יקבל רוב,בבקשה, שיפעל להסרת הבידוד של ישראל.בינתיים מוצע לנפתלי רז לשבת בשקט,ולקונן מרה על משפחת פוגל שנטבחה בערב שבת קודש,רק בגלל המלצותיו והמלצות חבריו מהשמאל הבולשביקי הסטליניסטי מימי אוסלו העליזים.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין
|
|
|
|
8 |
|
|
ג'קיקון |
|
16/03/11 19:12
|
|
|
|
על איזה סמים אתם בדיוק מספיק רק להביט על כל נאום של אבו מאזן רואים מאחוריו מפה של פלשתין שכוללת את ישראל בפנים הבעיה לא בישראל הבעיה שהערבים לא רוצים אותנו פה.
חותמי המכתב הזה רק מוכיחים שאפשר לעשות תארים באוניברסיטה ועדיין להישאר טיפשים ומפגרים כמו עמוס עוז המאוהב בברגותי שאחראי על רצח עשרות ישראלים חפים מפשע פשוט הזויים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ג'קיקון
|
|
|
|
9 |
|
|
סתם אחד |
|
16/03/11 20:36
|
|
|
|
העלת רעיון אוטופי , בוא נסתכל על זה מזוית אחרת
עשינו ניסוי והתנתקנו, וקיבלנו חמס וקסאם
אבל - למה לנו? הרי באיתמר ראינו איך זה נראה מהצד השני
אם אתה חושב שמישהו שפוי יסכים לזה , אתה טועה: כולנו רוצים לחיות!
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אחד
|
|
|
|
10 |
|
|
חילוני חרד |
|
16/03/11 20:41
|
|
|
|
אם הטיפשות היתה מחלה כואבת הייתה בכאבים נוראיים כל חייך
|
|
כתוב תגובה ל-
חילוני חרד
|
|
|
|
11 |
|
|
שולמית |
|
16/03/11 20:51
|
|
|
|
באמת שאין צורך עם כל הייתרונות שפירטת החסרונות כפולים אז להרגע ושוב-אין צורך
תודה על חופש הביטוי
|
|
כתוב תגובה ל-
שולמית
|
|
|
|
12 |
|
|
אבירם1 |
|
16/03/11 21:01
|
|
|
|
היה לא תהיה, אז מדוע אתם מדברים עוד על המשך "שיחות השלום" כפי שאתם עצמכם כותבים במכתב ההזוי-הבזוי הזה?
זה מה שנקרא שתשובתכם בצדכם: הם לא יסתפקו בזה.
אני יודע שמה שאומר יקשה עליכם אבל ארץ יהודה שייכת ליהודים, כן, כן. גם השומרון ועזה, כפי שתמיד היה.
כל פעם שאתם מנסים להתרפס בפני החיות הללו אתם פשוט מושיטים את הלחי השניה, או ליתר דיוק צואר לשחיטה.
עד מתי תזיקו לעם ישראל ותביאו עליו שואות?! נמאסתם!
|
|
כתוב תגובה ל-
אבירם1
|
|
|
|
13 |
|
|
מהפך 77 |
|
16/03/11 21:03
|
|
|
|
אין נהג מונית אחד ברשימה.אין בסטונר אחד. אין פועל יצור אחד.כלום רק פרופסורים.מפחיד.
הפקודה עכשיו.לא עובד יותר אחרי 77 .0.00001 אחוז קיבוצניקים תחזרו [כולל האיש הקטן יואל מרשק הבריון] לרפת.
|
|
כתוב תגובה ל-
מהפך 77
|
|
|
|
|
|
|
אבי גיא |
|
17/03/11 09:21
|
|
|
|
כשקראתי את דבריו של הבולשביק נפתלי רז מייד הבחנתי בשני דברים.
הראשון הוא איזה מאמץ שלפני כל שם שחתום על המכתב הזה יהיה איזשהו תואר. זה מראה כמה חשוב לבולשביק נפתלי רז להיות מעל העם באליטה המתנשאת שלו. וכמה שאננות יש בו שלא מעניין אותו מה חושב העם הפשוט.
הדבר השני ששמתי לב אליו זה המשפט , ציטוט - כישראלים נאמנים ופטריוטים - שזה שקר מוחלט נפתלי רז הבולשביק הוא לא נאמן למדינתו, ובטח לא פטריוט. ויעידו על כל כל מעשיו ודבריו לאורך השנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי גיא
|
|
|
|
14 |
|
|
בוץ' |
|
16/03/11 21:10
|
|
|
|
|
15 |
|
|
רפאל1 |
|
16/03/11 21:11
|
|
|
|
עכשיו ולא לעולם. השיטיונים מהסמול עושים קולות של רעשנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
רפאל1
|
|
|
|
16 |
|
|
בוץ' |
|
16/03/11 21:17
|
|
|
|
כי פשוט אין לו מושג או שהוא מונע משיקולים לא ציוניים ולא ישראליים לחלוטין! ביום שכל מדינות ערב והרשות,הישות,החברה לא חשוב איך תקראו להן יכירו במדינה היהודית הלא היא ישראל למי ששכח כמדינה של העם היהודי אז נכיר גם אנו השפויים ב"מדינה" הערבית הנוספת שתקום פה ללא בסיס לכלום,ללא עבר,הווה או עתיד.ומה שהם לא רוצים לקבל מתקבל על ידי חסרי הבנה בסיסית של החיים באזור בכלל ובמדינה בפרט,אני לא מציע לסתום להם את הפה חלילה אבל כדאי לשלוח אותם לקורס על מטרותיה של התנועה הציונית ומדינת ישראל כי כנראה את השיעור הזה הוא פיספס או שנכשל בבחינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בוץ'
|
|
|
|
17 |
|
|
מחמוד אחמדיניג'אד |
|
16/03/11 21:45
|
|
|
|
|
18 |
|
|
פרופסורים שכמוכם |
|
16/03/11 22:04
|
|
|
|
|
19 |
|
|
חבר מרכז ליכוד |
|
16/03/11 22:05
|
|
|
|
שנועדה להשמידנו.
לכן הכרה עכשיו במדינה פירושה צונאמי מדיני עכשיו על היהודים במדינה. מה רע? נמות כולנו על קידוש ה'. למה לא? כתבה שמבזה את כובה. פשוט דמגוגיה זולה בגרוש.
|
|
כתוב תגובה ל-
חבר מרכז ליכוד
|
|
|
|
20 |
|
|
יוני שדה |
|
16/03/11 22:52
|
|
|
|
איזו רשימה מפוארת של בובות סמרטוטים לעדר האדיוטים השימושיים מציג לנו נפלתי. לנין היה מלקק את האצבעות.
עשרות שנים לאחר מותו, המכללה לאדיוטים שימושיים ממשיכה לנפק לנו בובות סמרטוטים ללא הפסקה.
הבובות מדקלמות את אשר נלמד במכללה ולא נותנות לשום עובדה לבלבל אותן.
אין ספק, ישר לספר השיאים של גינס.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוני שדה
|
|
|
|
21 |
|
|
דודי29 |
|
17/03/11 00:55
|
|
|
|
צריך להבין שהמספרים קבעו עובדות בשטח. ז"א יהודה ושומרון מאוכלס בקובו ע"י ערבים ולכן לא יישאר בריבונות ישראלית (אם נרצה ואם לא) אבל עלינו להתעקש על סיפוח גושי ההתיישבות.
לגבי ירושלים-העיר העתיקה חייבת להישאר בריבונותינו כי ברגע שתהיה בה ריבונות משותפת ישראלים לא יוכלו לגשת אליה.במקביל צריך להיפרד משכונות עריבות רבות במזרח העיר שסופחו בטעות היסטורית לאחר מלחמת ששת הימים.
לא צריך להמתין להסכמת הפלסטינים-כמו שהכרזנו חד צדדית על סיפוח ירושלים בחוק כך צריך להכריז על סיפוח הגושים ביו"ש.
כמו שפינינו חד צדדית את רצועת עזה בגלל שהפכנו שהיינו שם למיעוט,כך יש לפנות את רוב יהודה ושומרון.אנחנו הצד החזק ולכן נקבע את הגבול.אף אחד אחר לא יכול לקבוע לנו.הגבול צריך להיות בראש ובראשונה בעל סידורי ביטחון ולהכיל בתוכו מקסימום ישובים ישראלים (ובמקביל לסגור את הגבול כך שרוב הישובים פלסטינים יהיו מעבר לגבול כדי שלא נשלוט בהם ונוכל להיפרד).אחרי שניפרד הם יישארו בעיה אבל לא שלנו כי מדובר בעם נחשל,נבער ומקדש את המוות על פני החיים.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי29
|
|
|
|
22 |
|
|
ישראל בר-ניר |
|
17/03/11 01:34
|
|
|
|
זה נשמע יפה, אבל מה שחסר זה פרוט - מאיזה צד?
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל בר-ניר
|
|
|
|
23 |
|
|
דינה גילבוע |
|
17/03/11 03:11
|
|
|
|
די לרפיסות - כבוד הפר' מכבודים - חלולי עמוד שידרה ואי-צדק עצמי בקיום העם היהודי בארצו
|
|
כתוב תגובה ל-
דינה גילבוע
|
|
|
|
|
|
|
דוריאן |
|
17/03/11 08:50
|
|
|
|
התבלבלת, גבירתי. קיום העם היהודי במדינתו - הוא הדבר שאנחנו זקוקים לו. מדינתנו, לא ארצנו. יש לנו מדינה משלנו, שבה אנחנו בעלי הבית.
הבלבול בין מדינת ישראל לארץ ישראל מטשטש כל העת עובדה זו. ארץ ישראל אינה שלנו כולה. רק חלק ממנה. חלקה האחר הוא של הפלסטינים שיושבים בה מזה מאות שנים והם הבעלים שלה.
וכשיגיע חודש ספטמבר, כשאומות העולם יכירו גם הן בצורה רשמית בכך, ומן הסתם ינקטו כלפינו כמה וכמה צעדים לא נעימים - מה תאמרו אז, כל המגיבים?
|
|
כתוב תגובה ל-
דוריאן
|
|
|
|
|
|
|
יוני שדה |
|
17/03/11 21:11
|
|
|
|
הנה עוד בובת סמרטוטים המתכנה דוריאן שמצטטת באדיקות את השקרים שהושתלו בראש הבובה שלה במכללה לאדיוטים שמושיים.
העובדות לא מבלבלות אותו מהסיבה הפשוטה שהמח שלו לא עבד יום אחד במשך חייו. המח שלו מופעל ע"י תוכנת האדיוטים השימושיים. התוכנה הזו קבעה שיש עם פלשתינאי שיושב כאן מאות שנים. זו אותה תוכנה שקבעה שסטלין הוא שמש העמים.
פשוט מסכן האיש.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוני שדה
|
|
|
|
24 |
|
|
נפתלי רז |
|
17/03/11 05:47
|
|
|
|
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני-פלוגתא. אינני מגיב לגידופים ואינני מגיב למגדפים.
ל-1+5ב': נסה פעם להביע התנגדות בלי לסלף - מרענן... סרבן המו"מ היחיד, לדעת כל העולם, הוא נתניהו.
ל-3: הפלסטינים הכירו במדינת ישראל מאז 1988. אופייה הוא ענייננו הפנימי. גם בשלום עם מצרים ועם ירדן לא דרשנו הכרה ב"מדינה יהודית". וזה "בלי תנאים מוקדמים"?...
ל-5: יירבו כמוך בישראל. לפי העצומה - אכן מתרבים...
ל-16: ראה תגובתי הנ"ל ל-3. אני עושה ציונות ומלמד ציונות בתיכון בירוחם. ואתה?
|
|
כתוב תגובה ל-
נפתלי רז
|
|
|
|
|
|
|
ע. הנביא |
|
17/03/11 08:38
|
|
|
|
מי שמסלף כאן זה אתה, ובאופן בוטה. אתה כותב "על בסיס גבולות 67", מנסה להצניע ולהסתיר את הנוסח האמיתי וחושב שכולנו נאכל את הלוקש. לפחות אי אפשר לומר שלא למדת משהו מן הרמאי מכחיש השואה מרמאללה. לגבי היתר, קרא שוב את תגובתי למס. 5.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא
|
|
|
|
|
|
|
מיקיס |
|
17/03/11 09:35
|
|
|
|
שלום למר נפתלי רז
דבריך נגועים בגזענות מן האופי החמור ביותר.
הערבים מצהירים, בגלוי ובסמוי, במפורש ובמרומז, כי אינם רוצים כללל וכלל בקיומה של יישות יהודית כלשהי במזרח התיכון!
אתה כנראה לא יודע ערבית ולכן אתה מתעקש לצייר את התמונה כך שתתאים לאמונותיך.
אתה וחבריך, ככלב השב אל קיאו, מתעקשים למצוא נוסחאות מופרכות שיוכיחו כי ניתן לקיים, באיזו שהיא קונסטלציה, חיים משותפים של שני לאומים המכבדים זה את זה.
העולם?
האם זהו אותו עולם שסירב לתת מקלט לפליטי השואה?
האם השתנה משהו מאז?
אגב, האם קיבוץ להב כבר החזיר את האדמות הכבושות עליהן הוא יושב?
התשובה היא לא. אין סיבה שיעשה זאת כיוון שזו ארצו וביתו. מאותה סיבה גם איתמר ועלי לא יפונו לעולם.
אם אתה באמת שוחר שלום, תלמד ערבית ותקרא מדי פעם בתנ"ך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיקיס
|
|
|
|
25 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
17/03/11 06:03
|
|
|
|
קוננוה מקונני הדורות:קינה על הכסל וטפש צדקו....עך חללי חרב...על ארזי התורה הכרותים...אבל לא על הכסל החי יורש השכל המת,אשר הכרתיו בכל כתבי-עת...ולעסתי כתבם כלועס גללים..מגולת אשכנז אשר ראיתיו מתחכם בקלונו...וחושב עצמו כחלק אירופה בלבושו ולשונו:ערב הן איננה בית"ר הראויה לתבוסה..ערב היא טובה מטבעה אלא קצת משוסה..הגורל יעדנו להיות שותפים לגורל...ואשר בינתיים נשחט ונדרס ונשרף זהו הזבל בשדה ("השלום"ק.נ.)האירגון המשותף-אין זאת כי אפשר לשנות מהלך הירדן,אך אין לישר את המח אשר התעקם.אפשר לעשות הר למישור וביצה לשדה-לחם,אך אין לרפא סוציאליסט יהודי מתחכם...בינתיים ערב מרצחת-אין צורך לחשוב לנקוט ברובים ולצאת אלי-קרב...יש צורך הסבר...זה הכסל הטוב!..."
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
26 |
|
|
צדוק |
|
17/03/11 07:22
|
|
|
|
כל יהודי שנמצא כאן אם זה חילוני שמאלני או כל יהודי אחר נמצא כאן מצו היותו יהודי כלומר מצו אלוקים או התורה ולכן אין לנו את הטאבו להכיר בעוד עם כבעל זכויות על חבל ארץ זה , אם נחליט בכל זאת לעשות זאת אנו לא יכולים לקרוא לעצמינו יהודים יותר.
הכרה כזאת מצידינו היא הכרזה שמהיום והלאה המקום הזה ניתן לשני עמים ולא לעם אחד ומרגע ההכרה ולכל אורך ההסטוריה לא נוכל לטעון לבעלות או להבטחה אלוקית והמקום היחידי שיש לנו שאותו אנו כה אוהבים ומטפחים יהפך לקן צרעות.
לכן אמירותיו של נפתלי רז הם יותר מחלה אוטואימונית מאשר תרופת מרפא לבעיותינו
|
|
כתוב תגובה ל-
צדוק
|
|
|
|
27 |
|
|
גילה פ. |
|
17/03/11 07:28
|
|
|
|
אוקיי, נניח הגענו להסכם ויש מדינה פלשתינאית אלא
שהפלשתינים יורים עלינו קאסמים ועושים פיגועים,
מה תהיה אז תגובתך לתגובה ישראלית כדוגמת עופרת
יצוקה? האם תצא להפגין על זכויות אדם או תחשוב
שאחרי שהם קיבלו מדינה מגיעה להם תגובה קשה בעקבות
התנהלותם? אשמח לתגובה כנה ביותר. תוכל גם לומר
מה חשבת על עופרת יצוקה בגוש קטיף? גם לשאלה זו
ארצה לשמוע תגובה כנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה פ.
|
|
|
|
|
|
|
עודד ב |
|
17/03/11 13:37
|
|
|
|
במידה ונכיר ב כ ל הדרישות של הפלשתינאים ולאחר מכן הם ימשיכו בפעולות איבה,
האם תתמוך בכך,שזכותינו,כעם מותקף,להשיב מנה אחת אפיים לכבוש מחדש את השטחים ולהעיף את הפלשתינאים לכל הרוחות.
ברור לי שזו שאלה היפוטטית כי אתה לא תגיב
|
|
כתוב תגובה ל-
עודד ב
|
|
|
|
28 |
|
|
רואה צאן |
|
17/03/11 09:03
|
|
|
|
גם אני מכיר בירדן כבית של הערבים שפלשו שטימאו וזיהמו את אדמת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
רואה צאן
|
|
|
|
29 |
|
|
אין עם פלסטינאי |
|
17/03/11 09:25
|
|
|
|
|
30 |
|
|
ביבי נתניהו |
|
17/03/11 09:45
|
|
|
|
|
31 |
|
|
כריש צהוב |
|
17/03/11 12:34
|
|
|
|
40 שנה מנסים שטחים תמורת שלום.
ומקבלים טרור רצחני תמורת שטחים.
יש מקום לחשוב אחרת...
המשטרים הדיקטטורים והמושחתים נופלים ויפלו בארצות ערב!
הזדמנות לחלק את ערביי פלסטין כולל הפליטים ב-22 מדינות אלו+פיצוי נדיב לכל משפחה והמזרח התיכון יהיה יציב ומשגשג!!!!!
מדינה פלסטינית תסכן את ישראל ואפשר לספור לאחור עד ההיכחדות מארץ ציון!!!!!
תפנימו!!!! אין עם כזה פלסטיני!!!
זה אותם ערבים כמו סוריה לבנון ירדן ומצרים!!!!!
אפילו גולדה מאיר טענה כך לא פעם?
עם פלסטיני זה הבלוף הכי גדול של היקום!
|
|
כתוב תגובה ל-
כריש צהוב
|
|
|
|
32 |
|
|
יונני |
|
17/03/11 13:53
|
|
|
|
בשנות החמישים המאוחרות נמסר למנחם בגין שכל הפרופסורים
מצביעים למפא"י או למפ"ם(אלו עם תמונות סטאלין בסלונם)
בגין שאל כמה מעברות הם מאכלסים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יונני
|
|
|
|
33 |
|
|
אא-אא |
|
17/03/11 14:03
|
|
|
|
גם אם אתה פרופסור אתה יכול להיות עם הראש בחול
|
|
כתוב תגובה ל-
אא-אא
|
|
|
|
34 |
|
|
נייר לקמוס |
|
17/03/11 16:16
|
|
|
|
לא.כמו כל פעוט חסר חינוך הוא דורש הכל "עכשיו"(ומיד).
קחו למשל את ההמון האדיר (3 אנשים) המתכנה בתשקורת "שלום עכשיו". הם דבקים
בשם המטופש הזה כבר 30 שנים ו"העכשיו" טרם הגיע (באשמת ישראל כמובן) אולי הגיע הזמן
להחליף?
ועוד:תהיתם פעם אם גם בחייהם הפרטיים רוצים הסמולנים שכל דבר יקרה "עכשיו ומייד"?
כנראה שלא.אז מדוע הם תובעים זאת מהמדינה?
|
|
כתוב תגובה ל-
נייר לקמוס
|
|
|
|
35 |
|
|
פלא יועץ |
|
18/03/11 11:42
|
|
|
|
אחד מחבלי א"י.רק הפרדה מוחלטת של ישראל מישמעאל תוכל להביא לחיים בשלום זה לצד זה,ולא זה בתוך זה.רק הסכמתם להכיר בכך שכל א"י הינה המולדת המורשת של העם היהודי, ועזיבתם מרצון,התנתקות,[המילה שהנכם כה אוהבים]תוך מתן פיצויים ועזרה ביישובם מחדש בארצות ישמעאל,יביאו מזור ופיתרון לסכסוך.כל נסיון אחר הינו נואל וחסר תוחלת,ויביא אך ליתר חיכוך,תסכול,אלימות ורצח.תתפקחו. פורים שמח.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|