w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חרב גדעון (חלק ב')
מאת: עמוס שריג  |  24/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך היו מטפלים בגדעון לוי
  עידן סובול   24/03/11 16:01
שערו נא בנפשכם באיזו יעילות היו מטפלים בגדעון לוי ודומיו בזמן אחר ובמקום אחר, לשמחתו של עם אחר.

סתימת הפה הכי יעילה נגד עוולות השילטון כבר נוסתה שם ואז. זה אכן עזר לזמן קצר, אבל בסופו של אחד הימים, לאחר שאותו שלטון סותם-פיות גרם להרס וחורבן - העוולות התפוצצו בפרצופיהם של בכירי אותו שלטון יעיל ועוזריהם.
 עדיין לא כאן ולא עכשיו, אבל...
כתוב תגובה ל- עידן סובול
עלילות הדם הביאו לשואה באירופה
  נחום שחף   24/03/11 16:38
עלילות הדם להם נותנים יד גדעון לוי וארגון בצלם, מביאות לשנאה לישראל, לפיגועי טרור, ומונעת כל סיכוי לחיים של שלום. ועלולה להביא לשואה חדשה.
עלילות הדם הישנות באירופה הביאו לשנאה אנטישמית, לפוגרומים ולשואה. אחמדניג'אד בהסתמך על עלילות הדם החדשות קורא לסילוק ישראל מעל המפה.
לאחמדיניג'אד בניגוד לגרמניה הנאצית יש עוד רגע גרעין.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ההסתייגות של יהודי ארה"ב, למשל
  עידן סובול   25/03/11 12:03
ההסתייגות ההולכת וגוברת של מיליוני יהודי ארה"ב, למשל, ממדיניותה של מדינת ישראל, אינה קשורה אפילו בקוּר עכביש להתבטאויותיו ולמאמריו של גדעון לוי. מי שהורס את שאריות תדמיתה השפויה של מדינת-ישראל בעולם הדמוקרטי הליברלי - הם פאשיסטים מובהקים כמו איווט ליברמן וגזענים מוטרפים כמו אלי ישי, שמחזיקים בתפקידי מפתח בממשלת-ישראל.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
2
בקשה
  המתנדנד   24/03/11 16:02
עם ישדאל צדיך לבקש סליחה מחברתו הפלישטינאית של גדעון לוי ואז היא תסכים שיחזור אליה , שניהם יחדיו יוכלו לכוון טוב יותר את טילי הגראד לאשדוד. צריכים לשלולו ממנו את האזרחות כמה שיותר מהר .. שילך מכאן..
כתוב תגובה ל- המתנדנד
3
לבדוק מי מממן את גדעון לוי
  דן ה   24/03/11 16:06
כתוב תגובה ל- דן ה
4
יש לו דרכון צ'כי!
  cr   24/03/11 16:24
כתוב תגובה ל- cr
5
שאלה והערות
  אליק א.   24/03/11 16:24
איך קרה שהמאמר נגד דבריו של יורם גאון הוציא ממך כל כך הרבה ארס וזעם ואילו גדעון לוי דווקא משאיר אותך ענייני? לכאורה, גאון רק התבטא נגד מילות שירים וזרם תרבותי פופולרי ואילו גדעון לוי חותר תחת עצם קיומך. לגבי לוי - כמאמר השיר "כולנו רקמה אנושית אחת", לוי הוא תא ממאיר המהווה חלק מגידול. הגידול הוא רק תופעת לוואי של מערכת חיסונית כושלת. המערכת המשפטית היא האחראית למצב הכיאוטי - מצד אחד "הכל שפיט" ומצד שני חופש ביטוי מוחלט לכאורה לגבי התנהלות צד פוליטי אחד. אורי ברעם במעצר ארוך על נסיון כושל להציג את העיוות בטיפול המשפטי של הפרקליטות ואילו אורי בלאו מתהלך חופשי וזוכה לשימוע על מעשה שקר, מרמה וחשד כבד באשר לטיפול לקוי בסודות מדינה. עד היום ניתש הוויכוח "מי הוא יהודי" אבל וויכוחים נוספים נותרו בלתי גמורים כמו "מה היא הסתה", "מה היא הכפשה ודיבה", "מי הוא פליט", "מי הוא מכחיש שואה" ועוד. במקום לעסוק בחוקה, צריך לעסוק בשפה העברית המקבלת מובנים שונים להגדרות שונות, לפי ההקשר הפוליטי. בזמן האחרון אני חש כמי שנתקע בפרק של סדרת "אזור הדמדומים" משנות ה-70.
כתוב תגובה ל- אליק א.
6
במדינה אחרת הוא...
  אמנון לביא-לוי   24/03/11 16:26
במדינה אחרת הוא היה נחשב אדם שיש להוציאו מחוץ לכותלי המדינה.
אבל,פה,זו מדינה של שלטון דפקט ומיתרנות שפוגעת בנו.
אל לנו לבוא בטענות אל האיש הנבוב הזה.
הוא פשוט מנצל את הטיפשות של מדינת ישראל בדיוק כפי שמנצלים את חולשתנו הארגונים בעזה ויורים לעברנו טילי גראד..
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
תן בבקשה שם של "מדינה אחרת"
  יריב א.   24/03/11 18:26
אינני מכיר או יודע על אפילו מדינה אחת בעולם המערבי דמוקרטי שבכלל היתה מעלה לוויכוח הצעות הזויות כאלו של שריג.
אבל כמו שכתבתי בתגובתי, העולם לא יודע דבר על עצמו ועל דמוקרטיה לעומת מה ששריג, ואתה ושכמותך, יודעים על דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- יריב א.
ספר לנו באיזו מדינה לא!!!
  מתעניין   24/03/11 22:34
כתוב תגובה ל- מתעניין
תן שם של אחת או שתסתום את ה...
  יריב א.   25/03/11 02:55
כתוב תגובה ל- יריב א.
רוסיה, אנגליה ,ארה"ב
  לב   25/03/11 17:03
אנגליה =לורד האו האו
ארה"ב לכל היפנים אזרחי ארה"ב
כתוב תגובה ל- לב
אמנון, במדינה אחרת ?
  עידן סובול   24/03/11 19:31
עד כמה אחרת היא תישאר כאשר איווט ליברמן יהפוך לראש ממשת ישראל, ואלי ישי ימלא את מקומו כשר חוץ?
 צחוק-צחוק אבל חצי...
כתוב תגובה ל- עידן סובול
7
הזוי וסהרורי - אולי גם
  ייי   24/03/11 16:27
נשלול אזרחות למתנחלים? לנוער הגבעות? אפילו לואנונו של שללו. אז מה זה החרטא הזה? זו כבר לא מדינה חופשית?
כתוב תגובה ל- ייי
8
אפשר לשלול אזרחות גם
  מפאשיסטים ?   24/03/11 16:33
האם כותב המאמרים הללו מסכים שאפשר חובה וכדאי לשלול אזרחות מפאשיסטים מטורפים שמסכנים את המדינה, מערערים את בטחונה בפרובוקציות שהם מחוללים ויוצרים נתק בינה לבין העולם השפוי ? ?
כתוב תגובה ל- מפאשיסטים ?
9
בחלק א' עוד חשבתי שהאיש שפוי
  יריב א.   24/03/11 16:34
מחשבתך כל כך מעוותת שנשאר רק לגחך או לצחוק. יש לי רק רחמנות על אדם שמולו מלא בכזה ארס בלי שום הגיון. אבל מה שיותר גרוע זה האיש שמרשה למאמר כזה להתפרסם.
הבנתך במהות הדמוקרטיה גובלת בהדיוטיות.
צא ולמד מה אמר שופט בית המשפט העליון בארצות הברית על המחשבוצת של שלילת אזרחות ממי שנולד בארצות הברית. הוא אמר---ותכניס זאת היטב לתאי מוחך---שאזרחות איננה רשיון נהיגה. היא זכות מולדת שאין לאף אחד זכות לשלולה.
אבל מובן שדמוקרט כמוך לא מבין אפילו מה שהשופט האמריקאי אמר כי מה הוא מבין בדמוקרטיה. להם בסך הכל יש חוקה BIG DEAL לא כך מר שריג? מי הם לעומת הדמוקרטים האמיתיים כמוך וכמו הליברמנים למיניהם.
ואם הייתי צריך לבחור מי יותר נאמן למדינת ישראל, בחירתי בגדעון לוי היתה אוטומטית לעומתך.
וגם לשמעון פרס היתה אימא ערביה, לא? אתה מבזה כל ערך יקר ביהדות. שבתי צבי היה גאה בך.
כתוב תגובה ל- יריב א.
גם אני ממש כך!
  יוסי פלס   25/03/11 00:51
למקרא כתב השיטנה הזה צריך הייתי לשאול את עצמי חזור ושאול: החלמתי חלום (בלהות)? גדעון לוי היה מכבר לשעיר לעזאזל של מופרעי הימין (וכאלה לא חסרים). מצאו להם מי מאיים על ה"דמוקרטיה" שלהם! - לא ליברמן, לא אליהו ישי, לא בן-גביר, לא בן-ארי ושאר בני זובי, אלא עיתונאי החרד לדמותה המוסרית של מדינת-ישראל, המשתמש בעטו כדי להוקיע מה שראוי בעיניו להוקעה. אפשר בהחלט לחלוק על דעותיו ולהתפלמס איתו, אבל זה כנראה מעבר ליכולתו האינטלקטואלית של אספסוף ימני.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
"אם ראית איש שהוא מרבה מצה
  פלא יועץ   3/04/11 09:56
ומריבה תמיד,על הכל,ועז פנים ביותר,ראוי להתרחק ממנו שאלו הם סימני פסלות..שהוא שונא את הבריות,עז פנים,אכזר,ואינו גומל חסד עם הבריות.וחוששין לו שהינו גבעוני [ערב רב]. ופסול לבוא בקרב ישראל בכל מקום,ונראים בו סימני הגויות שבו,שנכנס לעם ישראל במרמה [גבעוני]ובידודו וסילוקו מקרב עם הקודש [להוציא הפסולת]הינו הכרחי."[שוע"ר-אבן עזר] ויבוא לציון גואל ב"ב אמן.שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
רדידות של עמוס שריג
  זיוה רומנוב   24/03/11 16:37
"אנושי " , מנסח הכותב את התייחסותו הילדותית והמטופשת , להתנהלותו של גדעון לוי. יתכן שזה "אנושי " , אך כך לא מתנהלת מדינה מסודרת ודמוקרטית הבטוחה בעצמה , שאינה צריכה לחשוש מכל מיני הזויים. שלילת אזרחותו של גדעון לוי מתוך " נקמה " , כהגדרת המניע של שריג, מתאימה לאספסוף ולא למדינה מתוקנת. אוי ואבוי עם המניע האידיוטי הזה [ נקמה ], ידריך את הרשות המבצעת , הרשות המחוקקת והרשות השופטת במדינה. מה דעתך אדון שריג על תכלית ראויה יותר להחלטות ממשל ? מה זה כאן גן ילדים [ נקמה ? ] ??.
כתוב תגובה ל- זיוה רומנוב
הפסיקי לקשקש עם הבטוחה בעצמה
  אלישמע   24/03/11 21:28
אנחנו מכירים את המנטרות שלכם. הבעיה אינה בעומק המאמר אלא בעובדות. לוי הוא גיס חמישי בהתגלמותו ולא בעל דעה ש"מדינה הבטוחה בעצמה" יכולה לשאת. האיש משקר,משמיץ,מטה עובדות מתוך מגמתיות וכפיתיות וגורם לנזק אדיר. מדינה לא יכולה להיות בטוחה בעצמה כשהגיס החמישי מתרבה ואוכל אותה מבפנים ולכן כל פעולה נגדית-הגנתית-חוקית היא לגיטימית.
כתוב תגובה ל- אלישמע
11
A missed opportunity
  From afar   24/03/11 17:02
Dear Amos Sarig, You have greatly weakened your point by adding the personal story about Levy's Palestinian former wife. You have turned your article into a cheap story and prevented a serious discourse about the question of the balance between freedom of speech, the danger to a democracy imposed by the use (or abuse) of such freedom, and the conditions under which a citizen's actions justify (or not) stripping him/her off his/her citizenship..
כתוב תגובה ל- From afar
12
תגובה
  צנחן   24/03/11 20:33
עמוס ידידי.אתה מצביע על בעייה קשה מזקת ומתסכלת אך מציע פתרון שאינני יכול להסכים עימו.אין לעשות חוקים אישיים.נקודה.בספר החוקים ישנם די והותר חוקים היכולים לעצור את האדון גדעון לוי ולהפכו לאסיר.ישנם גם המון אפשרויות שלטוניות לסלק אותו ממסכינו שם הוא מככב כאורקל מדלפי ומתיז את ארסו בכלי התקשורת הממלכתיים.בכל בוקר אדון גדעון לוי מתעורר ומבצע חטאים עוונות ועד לצהריים גם פשעים לכאורה. מי שנפגש עם אנשים לא מורשים הוא פושע.מי שמדבר דברי הסתה הוא פושע .מי שאפילו קורא למסור שטחי מדינה לזר הוא פושע.אם כך אין שום בעייה בספר החוקים הבעייה הגדולה העיקרית והמרכזית היא כוחו של בית המשפט בישראל. כדברי השיר: "קודם ניקח את מנהטן ורק אח"כ את ביירות". אם בעיית בית המשפט הישראלי תבוא על פתרונה .אם בית המשפט הישראלי ייצג את כל רבדי העם וגווניו ולא רק צד אחד מיעוט קיצוני ושתלטן אזי בא לציון גואל. אנו רואים יום יום את הפסיקות התמוהות הנגועות ההזויות של בית המשפט.אנו רואים יום יום את הבלבול אי הסדר המשפטי בו נשפט אדם לשלוש שנים בגין זריקת נעל על שופטת ואחר מקבל 1000ש"ח קנס על נהיגה בשכרות ופגיעה אנושה בילדה קטנה. אנו רואים יום יום את בכי האימהות שלא קיבלו את שעתן בבית המשפט וצהלות מחבלים רצחנים.הזהירו אותנו נביאינו מקדמת דנא להיזהר בשוחד לבוז לשררה ולא להדר עני ושופטי ישראל כשלו.שופטי ישראל כשלו כי רחקו ממוסר הנביאים ודבקו במוסר הפילוסופים .רחקו מהאמת ודבקו בשיח השקר.לכן גדעון לוי הוא אינו הבעייה בעיניי אלא רק התופעה המתגלה במלוא כיעורה ורוחבה של בית משפט שאיבד את מצפנו ומצפונו. בית משפט שקמו עליו קלגסים משפטיים מתוכו עצמו וגזרו עליו עבדות זרה.משרד המשפטים נגוע כולו לאורכו ורוחבו מעורכי הדין ולשכתם המשך בפרקליטות וכלה באחרון שופטי העליון.גדעון לוי איננו הבעייה כלל הוא רק התופעה. בבניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
13
גידעון לוי
  צבריקו   24/03/11 21:25
זה שנים שגידעון לוי מטפס על גויות של העם היהודי, ומרויח
כסף.
גידעון מתפרנס מצורת חיים נבזית, ומרגיז את יושבי מדינת ישראל.
יש צורך דחוף להכניסו לטיפול פסיכאטרי, ולסגור אותו בארברנל, אוו גיאה.
האיש מתנהג כמו בריון של השכונה, והמדינה, מדינה חופשית,
נותנת לו להמשיך לקרקר.
נדהמתי השבוע שנתנו לגידעון במה בערוץ 2 , בתוכנית עושים סדר.
בקשתי ואני ממשיך לבקש, להורידו מכל במה, רדיו, אוו כל אמצאי תקשורת שיש בישראל, ולהחרימו.
האיש לא רצוי שיחיה בקירבינו.
 לוי
כתוב תגובה ל- צבריקו
14
תגובה לחלק מהמגיבים
  עמוס שריג   24/03/11 22:00
"מאמר הזוי", "נמוך", "סובל מהדיוטיזם", "ךלא יודע מהי דמוקרטיה" - הן רק חלק קטן מהסופרלטיבים שהדביקו לי. אבל, אף אחד לא מעז להתמודד עם סוגיה כל כך פשוטה והיא שגדעון לוי עצמו חותר תחת אזרחותו שלו, זו שהוא נולד לתוכה. ואיך? ע"י כך שהוא תוקף חדשות לבקרים את המדינה שהוא אזרח שלה. לא ביקורת בונה, לא ביקורת לגיטימית, אלא שקרים והסתות ללא גבול. אז אם כך הם פני הדברים, אז מדוע שלא נסייע לו להיפטר מאותה אזרחות ובכך אולי גם נקל עליו? אני בעד.
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
15
חרב על גדעון - זה הפתרון
  רואה נכוחה   24/03/11 22:38
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
16
לא שלילה אלא חרם
  ע. הנביא   25/03/11 08:51
הפתרון אינו בשלילת אזרחות. גדעון לוי הוא נבל וחלאת אדם, אבל אזרחותו היא לא הבעיה. הבעיה היא הלגיטימציה שניתנת לפסיכופאת הזה בתקשורת הישראלית. יש להחרים כל אמצעי תקשורת שנותן במה לאיש הזה (אני הפסקתי לחלוטין להיכנס לאתר "הארץ" כדי לא לעזור במימון שלהם). יש להוריד לאפס את אחוזי הצפייה בתוכניות שבהן הוא מופיע. הדה-לגיטימציה לאדם הבזוי הזה צריכה להתחיל בארץ, ורק אחר כך אפשר לבוא בטענות למי שמקשיב לתשפוכת השקרים שלו בחו"ל.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
17
עזוב גדעון הלווי מחפש תשומת לב
  משה אר   25/03/11 16:43
ולכן הוא מקצין את דבריו כל שצריך הוא להפסיק להתייחס אליו והוא ימות משעמום
כתוב תגובה ל- משה אר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il