המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
ההגדרה הבסיסית של רצח עם היא החרבה מכוונת של קבוצת אנשים עם כוונה למחות ולהשמיד את הקבוצה עם כך השאלה שצריכה להישאל היא האם מדינת ישראל מתכוונת ומנסה בפועל להשמיד את תושבי רצועת ...
הכותב מתבכיין ומתלונן על "שנאת דתיים" ואינו חש (או משים עצמו כמי שאינו חש) בשיטנה המתועבת העולה מדבריו, בשנאת ה'סמולנים', שהיא שנאת ההומניות, שנאת החירות, שנאת החמלה, שנאת הצדק החברתי, שנאת כל מה שקדוש ונעלה באמת. לא הכיפה היא הבעייה, אדוני הרב, וגם לא האמונה של חובש הכיפה, הגם שיש בה באותה אמונה צדדים בעייתיים מבחינת ההומניזם המודרני. כל עוד נשארת האמונה בד' האמות של הפרט, אין לאיש הזכות לפגוע בה. הבעייה היא, שחובשי כיפות הנושאים משרות ציבוריות חוזרים ומגלים את חוסר הסובלנות ואת הקנאות הדתית שלהם בהתנהלותם. על כך יצא הקצף ועל כך יש להתריע ולמחות. מחריד לחשוב, שהיהודו-אורתודוכסיה לא למדה דבר מאז ימי-קדם, עת זוהה ה"רשע" עם אפיקורסות וכפירה "בעיקר". איש אינו מונע מכם לקיים מצוות - קבלו איפוא את עקרונות ההומניזם המודרני וכבדו את השקפות-העולם של זולתכם, גם אם אינן עולות בקנה אחד עם אלו שלכם.