|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פה ושם בארץ ישראל
מאת: נפתלי רז  |  22/04/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תקון טעות
  ע.ג.   22/04/11 13:25
שמאל הוא קודם כל ולפני הכל תפיסת עולם חברתית כלכלית. רק כנגזרת של תפיסת עולם זו שמירה על זכויות אדם ואזרח (למשל) ורק כנגזרת שניה הדאגה לפלשתינים. שימת הדגש על יחסי ישראל-פלשתינים, שהיא כאמור נגזרת שניה או שלישית של תפיסת עולם כוללת, היא שהביאה (יחד עם התנהגות הפלשתינים) להעלמות השמאל. רק מפלגה שתשים את המערכת החברתית כלכלית במרכז עיסוקה הפוליטי תוכל, בעתיד ולא מיד, לחזור ולתפוס את השלטון מהימין שמביא את מדינת ישראל לסף שמד.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
תיקון טעות
  רפאל1   22/04/11 14:39
...אבל על זה לא משלמים להם, התשלום ניתן על ריסוק החברה והכלכלה במדינת ישראל...הבנת את זה ברוך?
כתוב תגובה ל- רפאל1
אתה מבלבל את המח
  ע.ג.   22/04/11 23:19
אתה כנראה חניך מערכת החנוך הכושלת של מדינת ישראל. לו היה לך מעט ידע ולו היה לך מעט שכל לא היתה כותב את השטויות האלה. השמאל הקים את מדינת ישראל ועשה זאת עם מערכת חנוך מפוארת, מערכת בריאות מהטובות בעולם ומערכת רוחה מתקדמת וכל זה תוך בנית אחד הצבאות החזקים בעולם ויצירת קישרי חוץ שאפשרו מדינה חזקה. מאז שעלה הימין לשלטון הכל מתפרק. תוצרי מערכת החנוך נראים כמוך, בריאות יש רק לעשירים, רוחה יש רק מתרומות, הצבא לא מבין מה רוצים ממנו וכל העולם נגדינו. מי שמפרק את מדינת ישראל אלה המטורפים מההתנחלויות והממשלה שמשקיעה כל אגורה בפרזיטים החרדים במקום בבריאות רוחה צבא וכו'.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
מערכת החינוך הכושלת?
  משה כרמל   23/04/11 17:04
אני חניך של מערכת החינוך של תקופת קום המדינה. מערכת החינוך של מפא"י ומפלגות השמאל. מפוארת?!. המערכת היתה חלק ממערכת שלמה של הסתרת היסטוריה, תרבות ותפיסת עולם שונה משלה. כך החרימו את המשורר אורי צבי גרינברג. כך לא נתנו מקום לתרבות המזרח. כך העבירו ילדים מבתים דתיים ללמוד במוסדות וקיבוצים חילוניים. כך הסתירו את חלקם של המחתרות האצ"ל והלח"י ומחקו את מלחמתם ההירואית להקמת המדינה מספרי הלימוד. לדוגמה, כך הסתירו את קיומה של מחתרת יהודית ימנית בגטו וארשה שלחמה גם היא עד מותם של אחרון חבריה. הסתירו ועיוותו את תפיסת העולם של ז'בוטינסקי והשחירו את דמותו. עד כדי כך שגם היום לא מכירים ולא מבינים את הפתרון שהוא הציע שרלונטי עכשיו כמו שהיה אז. כך הציגו את מנחם בגין,לימים אחד מראשי הממשלה הכי דמוקרטיים כאן, כאילו הוא פאשיסט מסוכן. כך מנעו עבודה ממי שלא היה חבר במפלגות המתאימות. כך השתמשו בכח הכלכלי, בשליטה על מפעלים ומוסדות ובהסתדרות הכללית לשמר את כוחם הפוליטי.
היום יש יותר חופש, יותר דעות, לא צריכים לחכות 7 שנים לטלפון. מכונית היא לא רק למיליונרים. רמת החיים היא לא עשירית מזו שבחו"ל. הכלכלה הישראלית היא בין הטובות והיציבות בעולם. אנחנו נעזרים אמנם בסיוע מארה"ב פה ושם אבל לא תלויים בזה.
ברוסיה הסובייטית האמינו בשעתו ששם זו אם הדמוקרטיה. וארה"ב הקפיטליסטית המנווונת. כך גם פה. כל מי שהמידע שלו היה רק בחסות מערכת החינוך והתעמולה של מפא"י האמין במה שהאכילו אותו. ןממשיך להאמין.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
מה אתה אומר
  ע.ג.   23/04/11 22:59
הסתירו את אצ"ג? גם היום לא מלמדים אותו ובצדק. מילים חזקות אידיאולוגיה של מוסוליני. תרבות המזרח? גם את תרבות פולניה לא לימדו כי הרעיון היה ליצור יהודי חדש במקום היהודי הגלותי. חלקם של אצ"ל ולח"י? מה ללמד, רצח אזרחים כמו החמאס? לא הכל היה טוב ויפה אבל אז הימין דיבר והשמאל בנה מדינה מכלום. היום אין שמאל והימין הורס את המדינה. אצל השמאל במערכת החנוך היה יום לימודים ארוך עם ארוחה קטנה באמצע. בביה"ס קיבלו ספרים ומחברות. היום אין בית ספר אלא מורים פרטים למי שרוצה להצליח. פעם ישראל היתה בין המדינות הראשונות בהשגי החנוך היום היא בין המפגרות. כשהשמאל שלט המדינה מימנה את כל הוצאות הבריאות של האזרחים. אצל הימין רק 50% מהוצאות הבריאות ממומנות ע"י המדינה. מה שאומר שמי שאין לו פשוט מת. בישראל היום הכל נפלא למי שמצליח ולפרזיטים חרדים ואין כלום למי שלא יכול. פעם המדינה היתה עניה והאזרחים עשירים כי המדינה הבינה שהיא קימת בשביל האזרחים. היום המדינה עשירה אבל האזרחים ענים כי המדינה חושבת שהאזרחים משרתים אותה ואת בעלי ההון. אבל תמשיך להצביע לביבי ותלך בחגים לקבל תרומות מזון מעמותות צדקה. הרי המצב נפלא.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
סיסמאות וקלישאות
  מכ   24/04/11 02:15
סיסמאות וקלישאות חסרות שחר. "היהודי הגלותי?" "אצ"ג כמו מוסוליני?" "האצ"ל והלח"י רצחו כמו החמאס?" כנראה שמערכת החינוך של מפא"י עשתה עבודה טובה במקרה שלך. מי שלא מתאים לדעה "הנכונה" מוחרם ומוכפש. מר ע.נ. תהיה בריא.
חצי נחמה היא שאתם כבר לא רוב.
כתוב תגובה ל- מכ
מערכת חינוך מפוארת?!
  משה כרמל   23/04/11 17:42
אני חניך של מערכת החינוך של תקופת קום המדינה. מערכת החינוך של מפא"י ומפלגות השמאל. מפוארת?! המערכת היתה חלק ממערכת שלמה של הסתרת היסטוריה, תרבות ותפיסת עולם שונה משלה. כך החרימו את המשורר אורי צבי גרינברג. כך לא נתנו מקום לתרבות המזרח. כך העבירו ילדים מבתים דתיים ללמוד במוסדות וקיבוצים חילוניים. כך הסתירו את חלקם של המחתרות האצ"ל והלח"י ומחקו את מלחמתם ההירואית להקמת המדינה מספרי הלימוד. לדוגמה, כך הסתירו את קיומה של מחתרת יהודית ימנית בגטו וארשה שלחמה גם היא עד מותם של אחרון חבריה. הסתירו ועיוותו את תפיסת העולם של ז'בוטינסקי והשחירו את דמותו. עד כדי כך שגם היום לא מכירים ולא מבינים את הפתרון שהוא הציע שרלונטי עכשיו כמו שהיה אז. כך הציגו את מנחם בגין,לימים אחד מראשי הממשלה הכי דמוקרטיים כאן, כאילו הוא פאשיסט מסוכן. כך מנעו עבודה ממי שלא היה חבר במפלגות המתאימות. כך השתמשו בכח הכלכלי, בשליטה על מפעלים ומוסדות ובהסתדרות הכללית לשמר את כוחם הפוליטי.
היום יש יותר חופש, יותר דעות, לא צריכים לחכות 7 שנים לטלפון. מכונית היא לא רק למיליונרים. רמת החיים היא לא עשירית מזו שבחו"ל. הכלכלה הישראלית היא בין הטובות והיציבות בעולם. אנחנו נעזרים אמנם בסיוע מארה"ב פה ושם אבל לא תלויים בזה.
ברוסיה הסובייטית האמינו בשעתו ששם זו אם הדמוקרטיה. וארה"ב הקפיטליסטית המנווונת. כך גם פה. כל מי שהמידע שלו היה רק בחסות מערכת החינוך והתעמולה של מפא"י האמין במה שהאכילו אותו. ןממשיך להאמין.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
תגובה למר מוח (תרתי..)
  רפאל1   24/04/11 08:54
אני יציר החינוך של הקיבוץ המאוחד בקיבוץ ממרכז הארץ...התעוררתי...באשר לדברי האיוולת שהשמאל הקים את המדינה...בן גוריון הקים את המדינה, אידיוט. בן גוריון היה שמאל? נכון שהשמאל הינו מצאצאי בן גוריון, אתה מניח שהשמאל של היום היה מקים את המדינה? נראה לי יותר שהוא היה מוסר את מושכות השליטה ל"פלשתינאים"...אם בן גוריון היה קם לתחיה ומציג את מועמדותו לראשות הממשלה, מועמדותו היתה נפסלת במקום בטענות של: פשיסט, טרנספריסט, רוצח....בן גוריון זה שמאל ?
כתוב תגובה ל- רפאל1
פגמים ופגומים
  ע.ג.   24/04/11 19:01
עובדות תמיד הפריעו לימין אז הוא ממציא. לכן גם לרוב מי שהגיב אחרי לא היה מה להגיד אלא לגדף. וליוצא הקבוץ המאוחד - אתה מתבלבל בין השמאל הציוני לבין השמאל החום של רק"ח בל"ד ושאר שונאי ישראל. כן, בן גוריון היה שמאל. לא קומוניסט, שמאל. אם לא הבנת את זה כנראה שבקבוץ שלך היתה מערכת חנוך ימנית וא שברחת מבית הספר.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
2
השמאל הרדיקאלי בעיניו של רז
  צור אלמליח   22/04/11 14:10
נפתלי רז מבקר את השמאל הרדיקאלי , בנזיפה אבהית קלה במילים "..נסחפים לטעויות מזיקות..". זהו , נפתלי ? בזאת אתה ממצה את הביקורת שלך עליהם ? . אני איני איש ימין בהשקפתי , אך אני מרשה לעצמי לומר וציפיתי זאת גם ממך , שהם אנטי ציונים ושהתנהלותם מסכנת לעיתים את ביטחון מדינת היהודים ועתידה , באשר תומכים בגורמים שרוצים למחוק את מדינת הלאום היהודי !. מעניין שבביקורתך על גורמי ימין\מתון בישראל , אינך כל כך "עדין" !. צר לי נפתלי , אך כך לא תרכוש קולות לעמדותיך !.
כתוב תגובה ל- צור אלמליח
3
האם היהודי והאומה הישראלית
  אלי משולם   22/04/11 14:14
נפתלי אתה כותב שהשמאל הציוני רואה במדינת ישראל את הבית המשותף לעם היהודי ולערבים אזרחי המדינה. אני בהחלט מסכים לזה.

האם אתה מסכים להגדרה שמדינת ישראל היא ביתם הלאומי של העם היהודי והאומה הישראלית?
כתוב תגובה ל- אלי משולם
4
נקווה לראות את מצנע בעבודה.
  גילה פ.   22/04/11 17:55
כתוב תגובה ל- גילה פ.
5
סמנטיקה של מינון
  ל רפי   22/04/11 22:35
הקירבה בין המרכז-שמאל לשמאל הקיצוני עדיין גדולה מאוד ועדיים גורמת לישראל נזק חמור ומתמשך. עצם העובדה שרז "נזהר" מאוד לחבק את "הסחבקים" מהשמאל ההזוי ולא לדחות אותם בשתי ידיים לשוליים החברתיים שלהם הם ראויים, מבטאת את הדילמה של השמאל כבר שנות דור ויותר.
מי שסבור שמצנע הוא הישועה - טועה. הבעיה אינה באדם זה או אחר, אעפ"י שגם למנהיגות איכותית חשיבות רבה. הבעיה היא בסדר היום ובסדר העדיפויות הלאומי. בשני אלה השמאל הוא לא ציוני במקרה הטוב ואנטי ציוני עד -שונא ציון במקרה פחות טוב או הגרוע. עם עובדה זו, מבלי לטאטא דברים מתחת לשטיח, וללא קשר מי יהיה המנהיג ה"מוכתר", על השמאל להתמודד, אם הוא רוצה לחזור למרכז הבמה. אם המפתח של השמאל לפתרון כל הבעיות הוא להענות אוטומטית לכל דרישותיו של אבו מאזן, אין בו צורך. אפשר להמשיך לדבר על הצורך לדבר עם אבו מאזן עצמו.
כתוב תגובה ל- ל רפי
6
אין צורך בעמרם מצנע
  רונן גולדשטיין   23/04/11 02:20
פלצני רז לראשות הממשלה. רוץ נפתלי רוץ. ניצחונך מובטח.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
7
שמאל=פרעה עכשיו!,אין שום הבדל
  קורןנאוה טבריה   23/04/11 06:24
בין השמאל הציוני שחותר בגלוי לעוד מדינה פלשתינאצית בגבולות אושוויץ 67: "שתקום על חורבותיה של ישראל"!(יצחק רבין)לבין השמאל האנטישמי סלקטיבית!-כדי להגיע לשלטון הם זקוקים זה לזה כמו כלב ואדונו,אז אל תעבוד עלינו נפתלי בלוף!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
השמאל מת בזכות א/נשים ככותב
  אני ישראלית   23/04/11 06:36
השמאל האמיתי הוא לא אמצע /מרכז הרוצה מדינה יהודית דמוקרטית ,ניאוליברלית.
כתוב תגובה ל- אני ישראלית
9
או שאתה שקרן או שיש תקווה
  אבי גיא   23/04/11 10:08
אני לא מאמין למילה "מרכז" שהוספת ללקסיקון שלך. לדעתי כל פעולותיך כולל מגזין זה מראות שאתה שמאלן קיצוני, פוסט ציוני שדורש לערבב אותנו עם הערבים כדי שלאט לאט נחוסל ( ראה משל הצפרדע והמים החמים ). אחד הדגלים שאתם מניפים - צדק חברתי - כתבת את זה באדום בדף הראשי של המגזין, גם זה שקר - לא ראיתי שום מאמר שלך שזועק על העניים היהודים ! בתקופה זאת של החגים. אם זה לא ערבים עניים זה לא מדבר אליך. ועכשיו למאמר ב 5 התופעות שמצאת אני מצאתי דברים שכתבת : "ומחולשת השמאל " - "במרכז-שמאל אין "בית פוליטי" - שני הדברים האלה דורשים מסקנה אחת: העם לא מעוניין בכם ולכן הגעתם למצב הזה. עכשיו למה כתבתי או שיש תקווה ? כי בקריאה ראשונה חשבתי לעצמי שאולי נפתלי רז מתחיל להתנתק מהשמאל ההזוי, אולי יעשה תיקון ויחזור להיות ציוני אוהב ישראל והיהודים. אבל במחשבה שנייה ושלישית אני כבר מבין שהכל שקרים פוליטיים לקראת הבחירות. ואני סמוך ובטוח שבמאמריך הקרובים אתה תמשיך לשפוך את המוגלה הרגילה שלך על עם ישראל, והכל יחזור למימדים הנכונים שלו. אז כרגיל אני מאחל לך חוסר הצלחה מוחלט בדרכיך ומקווה שתתפוגגו לגמרי ( גם לא 3 אחוז ) בבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
10
בידול השמאל הציוני חשוב
  דוד רביד   23/04/11 10:24
מי שאומר "שמאל" ולא מגדיר מה הוא מבין תחת ההגדרה הכוללנית הזו כאילו לא אמר מאומה.
השמאל הציוני מחייב קיומה של מדינה יהודית דמוקרטית בה שורר שוויון אזרחי לכל, דהיינו מדינת כל אזרחיה.
היותה יהודית מסמלים 4 מאפיינים : שפה, דגל, המנון, לוח שנה. בתקופת ביניים בה נשקפת עדיין סכנה לקיבוצים יהודיים בארצות הגולה גם חוק השבות.
מגילת העצמאות מגדירה את מהותה של המדינה ( גם ) על השמאל הציוני.
השמאל הציוני לא "מתבייש" ובוודאי שלא סובל מרגשי אשם בגלל תמיכתו בהיותה של ישראל מדינה יהודית, כמו שאינו מרגיש צורך להתנצל בתמיכתו בהיותה של המדינה דמוקרטית של כל אזרחיה.
מי שחושב שיש סתירה בין היהודית והדמוקרטית, מוזמן לנסות ללכת להסביר לצרפתים ולפולנים שהמדינה אינה שלהם.
נכון שהמציאות אינה כפי שהיינו רוצים, ולכן אנו נאבקים לשפר אותה. אבל זה לא צריך, ולא פוגע בעיקרון.
כתוב תגובה ל- דוד רביד
11
ככלב השב אל קיאו שב נפתלי על ש
  קורןנאוה טבריה   23/04/11 11:13
שקריו הלעוסים לעייפה שוהוכחו כהזיות שמאלניות דמיוניות מזרח תיכוניות ,וזה עלבון לאינטליגנציה,בחאיית נפתלי חליק ג'ונטי ותפסיק למכור לנו לוקשים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
נפתלי, יש לך עדין דרך ארוכה
  בן צבי   23/04/11 12:42
יש לך עדין דרך ארוכה כדי להבין ולהפנים. 1. סוף סוף הגעת לתובנה ולנקודה שכבר רבים כתבו לך לפני זמן רב בעבר. השמאל, גם אתה, צריכים להצדיק את עצמם כציונים. 2. בינתיים, אנשים כמוך בפעלם, יצרו מצב ועובדה בדעת הקהל האלקטוראלי בישראל, שבו ציונות ושמאל הם שני הפכים. כשהאחד "גובר" בציבור, השני יורד. ולהפך. כלומר האחד סותר את השני. 3. אתה ושכמותך, בדעותיהם, עדין צריכים לעבור מהפך בתובנה, שאין דבר כזה "מדינת כל לאומיה", ואין דבר כזה עבור התנועה הלאומית היהודית, הציונות, "מדינת כל אזרחיה". 4. גם הגורמים השמאלניים שפגשת והתייאשו לדבריך, הם כאלו שלא התעדכנו במתרחש סביבם. הסוציאליזם מת, ואם הוא יכול להתקיים, אזי רק במשטרים טוטאליטריים. אין לו יותר סיכוי בתנועה הציונית. ישנה קורילאציה הפוכה (שלילית) בין חופש הפרט וסוציאליזם. כלומר, היכן שקיים חופש הפרט, סוציאליזם לא יכול להתקיים. ולהפך, היכן שקיים סוציאליזם, אין מקום לחופש הפרט. היות ורצון הפרט לחופש אישי, גדול ורב, יותר מהרצון לסוציאליזם, אין מקום לסוציאליזם. בקר בקיבוצים שעברו הפרטה ואולי תבין. בקר בקיבוצים שעדין לא עברו הפרטה ותלמד על פאראזיטיות, כזו הקיימת גם בחלקים של בני ברק. 5. אתה לא צריך ללכת רחוק כדי להסתייג מפעילות ההזויה והבזויה של השמאל באיתמר. הפעילות הזו לא זכתה לגינויי ממשי גם לא ממך. יותר מכך, לא שמענו ממך ולא ראינו אותך בהפגנת נגד בשדרות רוטשילד, כנגד קבוצה של חתנים וכלות של פרס ישראל, עם דעה פוליטית הזויה. עדין הציונות שלהם בסימן שאלה. 6. ויש לך טעות נוספת, עניין מצנע. פוליטית זה עוד יהפוך ל- "מיץ נע" פוליטי. גם התובנה הזו ייקח לה זמן עד שתבין. 7. לקחת את הטיעון והמטרה "לקחת מן הימין את ההגמוניה" כעניין פוליטי מרכזי, אין יותר ממש ממנו כדי להעיד שהמדבר הוא שמאלן הזוי וקיצוני שאיננו יודע בעצמו, לבד, על קיומו זה העצמי. 8. חומר למחשבה: מדוע אבו מאזן לעולם לא אמר "פתרון של שתי מדינות לשני העמים" או ליתר דיוק צריך לומר "לשני העמים שתי מדינות, בזה הסדר". הוא תמיד מקפיד לומר "שתי מדינות" ולתו לאו. התעמקת לעצמך, לא לי ולא לנו, לך עצמך, מדוע? את השאלה הזו תשאל גם את חבריך העברים הפלשתינאים, אזרחי מדינת ישרל.
כתוב תגובה ל- בן צבי
13
אשמת השמאל הציוני
  ע. הנביא   23/04/11 13:40
אפשר להבין מדוע נפתלי רז משייך את הזרם שלו לשמאל-מרכז. ההתנערות מהשמאל הפשיסטי, גם אם היא נעשית בחצי פה, אינה חסרת יסוד, משום שזה באמת לא שמאל "אנטי ציוני" בהגדרה. השמאל הפשיסטי יודע ש"שלום" עם הפלסטינים ייכון רק אחרי שמדינת ישראל תושמד, והוא תומך בכך בלב שלם ובהתלהבות. השמאל "מרכז" יודע גם הוא את האמת הזו, כמו כולנו, אבל מנסה להתנהג כאילו היא לא קיימת. הוא מנסה "ללכת עם ולהרגיש בלי": הם יודעים היטב שהערבים לא יסתפקו בפחות מחיסול הנוכחות היהודית כאן; הם יודעים שביחס למטרה הסופית ההבדל בין פת"ח לחמאס הוא סמנטי בלבד, וגם זה בקושי - אבל פועלים כאילו לא היו דברים מעולם.

בדרך הפעולה הזו השמאל כמובן אינו מקדם את השלום אפילו במילימטר, אבל לעומת זאת מחליש את יכולת ההגנה של ישראל ואת עמדתה בעולם, ועל זה בדיוק יוצא הקצף על השמאל הציוני. כי בעוד אבו מאזן עוסק בציניות ובמרץ בכרסום הלגיטימיות של ישראל בשיטת הסלאמי כדי להכשיר את השמדתה בעתיד כאילו לא היה אוסלו מעולם, וכאילו הוא וחבורתו לא נמצאים כאן בחסדי רבין ובזכות כידוני צה"ל, הוא זוכה לרהביליטציה מוחלטת מצד השמאל הישראלי על כל גווניו, ולחיזוק התווית של פלסטיני המחמד של העולם. החטא של השמאל הציוני הוא בפעולתו על פי מצג שווא כאילו אם ישראל תעשה כך או אחרת יבוא שלום, ובהצגת התמונה המעוותת הזו לעולם כולו.

אין דבר כלשהו שישראל יכולה לעשות שיביא להסכם שלום עם הפלסטינים, חוץ מלהסכים שהיהודים בארץ ישמשו כמאכל לדגי הים התיכון. עד שהשמאל לא יכיר בעובדה זו, הוא ימשיך לספור את חברי הכנסת שלו על אצבעות יד אחת.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
הסר דאגה
  גילה פ.   23/04/11 20:20

אתה יכול להסיר דאגה מליבך
השמאל הציוני והשמאל הקיצוני
לא יחזיר "אף שעל" ולא יעשה
"אף צעד".
אבל לעומת זאת יש סיכוי סביר
שהימין יעשה את זה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
לגילה
  ע. הנביא   23/04/11 21:58
ברור שהשמאל לא יחזיר אף שעל, כי אין לו שום סיכוי לעשות זאת. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא הנזק שהם גורמים לישראל בהתעלמותם מן האמת.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
14
פורים כבר עבר, מדוע להתחפש?
  איש עצוב   23/04/11 17:33
בשמאל הבינו שהם בתחתחית הבור אז מחד מתחפשים לשמאל "מתון" ומנגד ממשיכים לזרוק אבנים על חיילים בגדר ההפרדה. והכל הכל בשביל כיסאות. אם זה שמאל אני טיארה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
15
נפתלי ממשיך להתפתל בנפתוליו
  פלא יועץ   24/04/11 00:25
הנפתלים,והכל לשוא.שפן האנרג'ייזר הבלתי נלאה ממשיך להסתובב כסביבון חנוכה ביהודה והגליל.והוא כ"כ מבסוט מעצמו,אז בשיטת "אם אין אני לי מי לי"-מהלל ומשבח את עצמו על פועלו הנבוב והחלול והריק מכל תוכן של אמת, הכל "פלברה".פרולה,פרולה,פרולה.ומה שהכי זועק לעין הוא לראות עם איזה אירגונים האיש נפגש בתור "מרכז שמאל".אשר חלקם הלא מבוטל שמאל קיצוני ולא ציוני,וגם רחוק מכל שביב של יהדות.אז תפסיק לעבוד על עצמך ועלינו,תרפה ותתחיל פשוט להנות מהישיבה על הדשא בקיבוץ,תשחק עם הנכדים.בהצלחה.שבוע טוב וחג שמח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
16
מס"ד=מפלגת סדום
  חשדנית   24/04/11 03:20
ועמורה
כתוב תגובה ל- חשדנית
17
גילה.פ צודקת
  מהפך 77   24/04/11 06:38
גם לגבי ספטמבר.זה טוב.הימין צריך לעודד את זה.זה סוף למוטציה הפלסטינית. ולשמאל המטורף.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
18
תגובות לתגובות ראויות לתגובה
  נפתלי רז   25/04/11 07:10
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, אינני מגיב למגדפים.
ל-1: יו"ר מפם, המשורר אלעזר גרנות, לימד אותי ש"קדושת החיים קודמת לאיכות החיים" - לכן דגל השלום קודם אפילו לדגל החברתי, ולכן אני פועל לשלום למען חיינו, לפני הדאגה לזכויות אדם.
ל-2: אנטי ציוניים אינם אנשי השמאל הרדיקאלי (עם כל אי-הסכמתי להם) אלא המתנחלים, הסוחבים את ישראל למדינה דו-לאומית עם רוב פלסטיני.
ל-3: אולי, אך הביטוי "האומה הישראלית" איננו ברור עדיין.
ל-4: נראה שזה יקרה בשבוע הקרוב.
ל-5: ראה מאמרי על העובדות-הסוציאליות, ועוד.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
נפתלי,מי מממן את אירועי הסמול?
  קורןנאוה טבריה   25/04/11 11:33
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עם יד על הלב -
  חנה שרה   26/04/11 12:43
אתה הרי יודע שאינך רוצה שלום! אילו "חס ושלום" היה כאן שלום, לא היתה שום תכלית לחייכם. מי היה שם עליכם? הייתם מתאבדים כולכם, קדושת החיים או לא קדושת החיים. לו היה שלום הייתם מאבדים את טעם חייכם, שהרי, חוץ מרדיפת ה"שלום", עד מות האחרון בתוכנו, אין שום תוכן אחר לחייכם. מי שמקריב "קרבנות שלום", ומספר לנו שהוא רוצה שלום כדי שלא יהיו עוד קרבנות, הוא רמאי, וזו לשון המעטה.
אנשים כמו נאוה וכמוני אינם רוצים שלום עם שוחטי תינוקות. בעבר הם עשו זאת בארצות כיבושיהם, בהם היינו להם למרמס, והיום הם ממשיכים באותו תחביב, תחת מטריית "תהליך השלום". כלומר, תכנית השלבים המפורסמת להשמדת הישוב היהודי בארץ ישראל. מי שיש להם כ-ששים מדינות וקמים שוב ושוב על קומץ יהודים, פליטי אלפיים שנות שואה, כביכול, בגלל אדמה, אינם ראויים לשלום. יש להפוך את המציאות על פיה - שהערבים יפחדו לעלות באוטובוס, שהערבים יסעו ברכבים ממוגנים, שהערבים יירו, כשהם מתקרבים למקומות הקדושים שלנו... יש לעשות הכל שהם יעופו מפה, ואז, לא יישפך יותר דם בארץ ישראל. הוא ימשיך להישפך בארצות ערב, כי לכך נוצרו הערבים, לרצוח, אבל, כאן יהיו שלום ושלווה, דה-פאקטו.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
19
שיאני הדיאלקטיקה
  חנה שרה   26/04/11 12:32
של כור היתוך השקרים. שחרור לאומי של העם היהודי היא הקמת מדינה לרוצחי העם היהודי. שחרור לאומי היא הוצאת ה"נבחרים" מן הגולה, ויצירת גולה נוראה יותר בארץ ישראל, כשהערבים הופכים לראש, במקום לא להיות כלל. המצנע'ם לא התקבלו ל"אחוות העמים", כי העמים ממש לא אוהבים יהודים, ובמיוחד לא את אלה, הבוגדים בזהותם, בעמם, בארצם, באלוקיהם. מציאותם של כאלה בתוך העם היהודי נותנת חיזוק לתעמולה האנטישמית, בדבר הבוגדנות של היהודים.
המצנע'ים מבקשים להוכיח שאין כמותם באחוות עמים, לכן הם מחזיקים, בצפרניהם, ממש, את המרצחים הערבים, כפארטנרים וכשווים, להראות כמה הם יפים. כל הדם היהודי בראשיהם אינו מרשים אותם כלל, זהו אמצעי כשר לקידוש המטרה - הכשר-תמיד לתותחים הקדושים של הציונות הסוציאליסטית.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
20
האיש מוגדר כ-"איש חינוך"?
  חנה שרה   26/04/11 12:49
זה מה שכתוב. למה, בעצם, מתכוונים? אולי למשהו דוגמת הדברים שלהלן(פרופ' יוסף קלאוזנר): ואז זכרתי סיפור "נאה", שסיפר לי אחד מתלמידי הותיקים.
יש במצרים ערבי, תלמיד של האוניברסיטה הדתית המצרית "אל-אזהאר", שמוצאו מירושלים והוא יודע עברית ומדבר בה כיהודי גמור. ואפילו תרגם חלק מ"ממגילת האש" של ביאליק לערבית. פעם בא לירושלים, לשם ביקור. נטפלו אליו אנשי "ברית שלום" וביקשו אותו שירצה לפניהם בעברית על הספרות הערבית של עכשו. הסכים והרצה הרצאה בעברית נאה, שבה הרבה להלל ולשבת ולפאר ולרומם את הספרות הערבית החדישה. ההרצאה, כמובן, מצאה חן בעיניהם של אנשי "ברית שלום", ובקשו ממנו שיחזור עליה במקום אחר. היכן?- מובן, ב"עמק ארץ תפארת". הסכים הערבי להרצות בנהלל. שכרו בשבילו טאקסי ובא לנהלל.
והנה, רק ירד מעל הטאקסי, ניגש אליו נער יהודי, בן נהלל, נער בן אחת-עשרה, שתים-עשרה, לערך, ופנה אליו בשאלה:
- מנין אתה?
הערבי תמה על ה"נימוסים" המשונים של נהלל; ילד מעז לפנות בשאלה אל אדם מבוגר, שהוא רואה אותו בפעם הראשונה, אף על פי כן השיב לו הערבי לפי תומו:
- מירושלים עיר-הקודש.
אז שילב הנער היהודי את שתי ידיו לאחוריו, ובחוצפה יתרה אמר:
- גם אתה צבוע? גם אתה מדבר על "קודש"? – רק צבועים מדברים על "עיר הקודש"!
הערבי נדהם למשמע אזניו. ובמשך חדשים לא היה יכל להירגע. והיה שואל שאלת-תם:
אם אין שום קדושה לירושלים, הרי אין קדושה לארץ ישראל, בכלל, ולמה לא ילכו היהודים להתיישב בארץ אחרת, למשל, במאדאגאסקר, בסאן דומינגו או בבירוביג'אן?
כתוב תגובה ל- חנה שרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il