|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
קיבוצניק |
|
24/04/11 00:18
|
|
|
|
|
2 |
|
|
סתם_1 |
|
24/04/11 00:21
|
|
|
|
נו באמת, לדבר אל שמאלנים זה כמו לערוך הרצאה במחלקה סגורה באיזה מוסד לבריאות נפש. אל מי אתה פונה? דבר אלינו! עוד מעט תיפול עלינו מדינה, מה עושים? תהיה הצבעה באו"ם על מדינה. לא האם היא תכיר בזכות קיומנו, לא האם היא תתחייב להפסיק את ההסתה, סתם הצבעה על מדינה. מה הלאה? אם היא לא תוכל להתקיים - איך אנחנו ממנפים את זה לטובתנו כך שהיא תקרוס בצורה שהאחריות המלאה תהיה עליה? זה מה שחשוב, לא פטפוט עם קירות.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם_1
|
|
|
|
|
|
|
יהודה דרורי |
|
24/04/11 00:51
|
|
|
|
תייר אנגלי הלך לזונה בהונג-קונג ולמחרת אבר המין שלו קיבל צבע סגול. ביום הבא צבע ירוק וביום השלישי צבע שחור.הוא רץ לרופא בריטי וזה אמר לו:"אין ברירה חייבים להוריד, לחתוך". הוא ברח ממנו לרופא הולנדי ותיק וגם זה אישר את הדיאגנוזה ואמר:"לחתוך!" במר ליבו הלך למרפא סיני זקן הידוע בניסים ואחרי שהראה לו את האבר שאל הסיני הזקן:"היית אצל זונה סינית?" הגבר השיב בחיוב.
"וביום למחרת" ממשיך הסיני " נהיה בצבע סגול"
"כן, כו" מתעודד התייר
"וביום הבא ירוק ? והיום שחור?" ממשיך הסיני הזקן
"כן, כן" מודה התייר
"והלכת לרופא אנגלי...וגם לרופא הולנדי והם אמרו לחתוך?"
התייר מתעודד בפרץ של "כן כן" סוף סוף מצא מומחה. אז הרופא הסיני אומר לו:"לא צריך לחתוך.....זה יפול לבד.."
כך אני רואה את עתיד המדינה הפלשתינאית...חג שמח
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה דרורי
|
|
|
|
|
|
|
הכי טובה בעיר! |
|
24/04/11 09:42
|
|
|
|
|
3 |
|
|
צנחן |
|
24/04/11 00:27
|
|
|
|
פשוט נכון ומדוייק. ישנה טעות אחת ההנחה שהאנשים הללו באמת אוהבי ארצם ועמם.המפגינים הללו יודעים את כל העובדות אך הם שותפים לקנוניה הרבה יותר רחבה ומאוד לא תמימה של חיסול ישראל במתכונתה הנוכחית ללא אשור דמוקראטי מהעם.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
4 |
|
|
יוד יוד |
|
24/04/11 02:50
|
|
|
|
אנשי השמאל המטורלל ביקשו מארגונים אירופים לתמוך בהם כספית במאבקם במדינה היהודית על מנת להכריעה ובמקומה להקים את מדינת כל אזרחיה, או מדינה רב תרבותית.
ארגונים ומדינות המערב מכניסים לאנשי השמאל כסף רב על מנת שאלה יוכלו לקדם את רעיון מדינה רב תרבותית.
מדינות אירופיות וערביות תורמות לארגוני השמאל המטורלל כסף באמצעות הבנק המרכזי שנקרא === הקרן החדשה לישראל==== שרק לאחרונה העתיקה את מקום מושבה אל מעבר לים בגלל חששה הכבד שחקירה תגלה שהיא מקבלת כסף רב גם מתומכי טרור
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד יוד
|
|
|
|
5 |
|
|
אמנון לביא-לוי |
|
24/04/11 04:07
|
|
|
|
השמאל
אמנון לביא-לוי
הַחָכְמָה היא נחלה וירושה
ובשמאל היא, נִשְׂגָּבָה.
...התבונה היא תּוֹלֶדֶת חָכְמָה
ובשמאל היא, מאליה מובנה.
הידיעה היא שקידה ולמידה
ובשמאל היא, שנונה.
השמחה היא מְשׂוֹשָׂהּ לכל בְּרִיָּה
ובשמאל היא, מבית השואבה.
הכאב הוא נחלת ברואי עולם
ובשמאל הוא, אמיתי ומוטעם.
השירה היא כתיבה ורינת לב
ובשמאל היא, נִשְׂגֶּבֶת מכל לב.
דרך ארץ וטוהרה קדמה לתורה
ובשמאל לדרך, משמעות יתרה.
ואם בין שמאל לימין נִתְבַּרְבֵּר
השמאל "ראשון" לימין מתברר.
כי,
השמאל הוא :
תשקורת יפת הנפש
דרך ארץ ללא רפש
אני אתה ואת גוף אחד
ביטחון וצבא ללא חת
חדור אמונה ע"פ תורה
התנדבות ולא השתמטות
אוהב לאהוב ללא גזענות
צינה לחלשים ולנחשלים
רוך הלב ליראי אלוהים
אָח לְשְׁכֵנָיו וְאַי אַיַיִ לְאֶחָיו
זה משהו ש,,,,,,,,,,,,
מזכיר לי כמו את ה,,,,,
אִסְלָאם
כולם מסביבי נבובים ורק אני,אין אחר במקומי.!
|
|
כתוב תגובה ל-
אמנון לביא-לוי
|
|
|
|
6 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
24/04/11 07:27
|
|
|
|
האנטישמי-סלקטיבית כעל:הבן החורג,החולה והמתוסבך של עם ישראל כתוצאה מהשואה הנוראה.כך נציל את כבודנו וכבוד הארץ הנבגדת מהחרפה שממיתים עלינו יום יום בוגדי השמאל=לשום עם אין כזה זן!רק כך יוכלו הגויים להבין את התופעה המפלצתית והמחפירה הזאת ואולי החולים יזכו לפיצויים כנפגעי שואה-וסוף סוף יניחו לנו לנפשנו הלאה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
בן צבי |
|
24/04/11 09:43
|
|
|
|
נראה היטב וברור שהשמאל איבד כל אחיזה משמעותית בקרב הציבור האלקטוראלי, זה המצביע, בישראל. ובפוליטיקה הזו מה שקובע הוא סדר היום. מי קובע אותו. מאחר והם לא מסוגלים להציע הצעה ממשית כל שהיא, לאור העובדות שמציגים להם, הם מחפשים פתרון כפוי, או מבצעים פעולות פרוקטיבנות כדי ליצור כותרת, כדי ליצור סדר יום. לכן, אחת המסקנות הברורות היא פשוט להתעלם מהם. לא להגיב. הם מנהלים פרפורים פוליטיים ולא ראוי לתת להם חמצן. זה רק שאלה של זמן.
ולהוכחה כבר היו כאן מפ"ם, מק"י, שמאל חדש, מוקד, ועוד... כולם חלפו מן העולם. קצת סבלנות וגם אלה ילכו בדרך כל הארץ...
|
|
כתוב תגובה ל-
בן צבי
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
25/04/11 03:45
|
|
|
|
ומערכת המשפט המורכבים מרוב שמאלני גלוי הקובעים כאן סדר יום?!אילו לפחות היה איזון?דיינו!אבל אין ועד שהם יחלפו מחיינו פוליטית,אנו עלולים לחזור חלילה וחס, לגבולות אושויץ 67,והסוף ברור לכל יהודי שטרם קרס בו אינסטינקט ההישרדות! אינני חושבת שהגזמתי פשוט אי אפשר להמשיך יותר עם סמול בטל בשישית שמקבל במה תקשורתית כאילו היה רוב מוחץ בעם,חלילה וחס!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
25/04/11 04:13
|
|
|
|
זה הסמול "שלנו",למרות היותו מיעוט אלקטוראלי בטל בשישית, השתלט הסמול על חיינו וממרר אותם.אני תמהה איך עם ישראל שותק?נוכח בגידתו הגלויה של השמאל הקיצון שמוציא דיבת הארץ,מעליל ומסית בגלוי לחרמות,שנאת ישראל והתרת דמנו,במקום לטפל בו כחוק?!!השמאל שהפך את היהודים ל"כובשים"בארצם(עלילת דם!)שהעולם האנטישמי קופץ עליו כמוצא שלל רב ומצטט אותו נגדנו, הוא אויב מר לעם ישראל לפחות כמו ישמעאל הפלשתינאצי אם לא יותר-ואני מתכוונת אך ורק לשמאל הקיצון והאנטישמי סלקטיבית,לא לנאיבים שטופי-מוח האומללים שביניהם!!!להכריז עליהם כעל דור שלישי ורביעי של לוקים בנפשם כתוצאה מהשואה הנוראה,גם נציל את כבודנו הנרמס בעולם, כתוצאה מהחרפה הזאת, וגם נוכל להיפטר מהם כחוק,אין פתרון אחר(למרות שאני מעדיפה שהם יחזרו בתשובה לאומית)אני חיה כדי לזכות ולראות את היום הזה שעם ישראל יתנהל ללא בוגדים-ובעז"ה כמובן ונאמר אמן!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
7 |
|
|
דודי29 |
|
24/04/11 09:12
|
|
|
|
נתניהו אמנם משחק בחכמה על זמן ולא מתכוון לנדב מידע בשלב זה ,אבל גם הוא הסכים לנסיגה מרוב שטחי יהודה ושומרון (הוא מוכן שהגדר תהיה הגבול המזרחי של ישראל בתנאי שתהיה נוכחות צה"לית בבקעת הירדן).
זו תהיה גם תשובה של נתניהו בספטמבר.הוא יאמר לארה"ב ולעולם שהוא מוכן למדינה פלסטינית מפורזת ביהודה ושומרון עם חיבור לשכונות ולכפרים הערבים במזרח י-ם (אבל ללא גישה לעיר העתיקה ולשכונות היהודיות במזרח הבירה).
רוב העם היהודי יתמוך בתכנית השלום שלו גם הימין המתון.
המתנגדים היחידים הם השוליים הימיניות והשמאלניות -לא רלבנטיות כי הן מובילות אותנו למדינה דו לאומית או למדינה פלסטינית שתסכן את ישראל.יכול להיות שהבית היהודי יפרשו מהקואליציה אבל יהיה עדיין רוב של 63 ח"כים ותמיכה מבחוץ של 28 ח"כים מקדימה.אם המהלך לא יצלח באופן דו צדדי,גם נתניהו עלול לבצע מהלל חד צדדי כי הוא מאמין שזה הפיתרון.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי29
|
|
|
|
|
|
|
כותב המאמר |
|
24/04/11 12:39
|
|
|
|
|
8 |
|
|
גורי גרוסמן |
|
24/04/11 09:14
|
|
|
|
|
9 |
|
|
aviku |
|
24/04/11 09:45
|
|
|
|
והתגובות. קום תקום מדינה פלשתינית. מי שמתנגד לה הוא אידיוט שלא מבין שהתנגדותו היא היא שמביאה לחורבנה של המדינה היהודית.
|
|
כתוב תגובה ל-
aviku
|
|
|
|
|
|
|
עדוש |
|
24/04/11 11:13
|
|
|
|
התגובה שלך היא כזו...לא שחסר כתבות ומידע בלי סוף על הנושא אבל שוב אתה קורא רק את הכותרות והתגובות אז זו הסיבה שאתה נשאר בדעותיך.. אל תפריע לבועה שבה אתה צף להתפוצץ...חמים ונוח שם...
|
|
כתוב תגובה ל-
עדוש
|
|
|
|
|
|
|
יהודה דרורי |
|
24/04/11 11:32
|
|
|
|
אסור שתהיה מדינה דו-לאומית כי זה אסון ליהודים ואני מסכים בהחלט לדאגתך בנושא. אבל אם היית קורא יותר מהכותרת היית מבין שמנהיגינו כן רצו במדינה פלשתינאית לצידנו ואף הסכימו על כך ואף התחילו בגדר גבול, אלא מי שמטרפד זאת הם הפלשתינאים "שחברו" לנוער הגבעות שלנו ורוצים ארץ-ישראל אחת (עם רוב פלשתיני). אבל מה יש לצפות מאידיוטים-חרדים. האופציה היא חיבור יהודה ושומרון לממלכת ירדן, שזו המדינה הפלשתינית! זה יקרה ! ובאשר לעתיד ה"מדינה הפלשתינית" אם זו תקום, ראה תשובתי פה בבדיחה
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה דרורי
|
|
|
|
|
|
|
דודי29 |
|
25/04/11 14:02
|
|
|
|
ירדן העדיפה לוותר כבר באינתיפאדה הראשונה ב87 על תביעותיה לגבי הגדה בגלל שהיא לא מעוניינת באף קשר עם הפלסטינים (בצדק מבחינתם).ממש כמו שסאדאת ויתר על רצועת עזה מאותם המניעים.מצרים וירדן ידעו היטב שעדיף לוותר על השטח בגלל תושביו הבעייתים והשאירו לנו לטפל בחרא הזה.אגב גם בהינתקות ,מובארק אמר לשרון "זרקת לעברי את רצועת עזה אבל אני לא אתפוס".
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי29
|
|
|
|
|
|
|
זה חייב להיות |
|
25/04/11 18:24
|
|
|
|
|
10 |
|
|
חסר סבלנות |
|
24/04/11 12:33
|
|
|
|
שהוד מעלתו הכותב החליט בשבילי ובשביל כל בני ביתי, חברי ובכלל בשביל עם ישראל כולו, שנגזר עלינו לחיות על חרבנו וגם ילדיו של הכותב נידונים לחיות בחשש שכל יום הם כשילבשו מדים הם עלולים להיהרג כדי לממש את נבואתו הטיפשית של כותב המאמר הלא מכובד.
כדאי שמעבר להתלהמויות, ולפרזיולוגיה, יפעיל הכותב גם את מעט השכל הישר ,אם יש לו כזה, או לפחות שיילך וילמד משהו על העולם הערבי , על מנהגיו, על תורתו,על הציוויים שלו ואז אולי יוכל להבין,אם הוא מסוגל לכך, שישנן גם דרכים אחרות להשיג את מה שמלחמות אינן משיגות.
כמי שלחם במרבית מלחמות ישראל ,ולאחר שלמדתי מעט על המוטיבציה של הערבים, ועל אמונתם,למדתי משהו על ציווייהם הדתים המשמשים בסיס לפעולתיהם היומיומיות, אני יכול להגיד בביטחה שאני מבין כיום כמה דברים שכדאי לו לכותב הנחרץ ללמוד בטרם יפיץ תורתו- תורת ההבל.
מכיוון שתקצר היריעה והמקום כאן מללמדו את כל התורה על רגל אחת, וגם ספק בעיני אם הוא מסוגל לקלוט תובנות אחרות מאלו שספג כל ימיו, אחסוך לעצמי את הטורח מללמדו.
אומר רק זאת, כשם שהיהודים אינם עשויים מקשה אחת , גם הערבים כך. לך למד להכיר את אלה שאתה חושב שאתה מכיר, ותגלה עד כמה אתה אינך יודע עליהם. ואם תצליח בלימודיך, אולי תבין עד כמה אתה טועה, ובדבריך אף מטעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חסר סבלנות
|
|
|
|
|
|
|
כתומית |
|
24/04/11 13:09
|
|
|
|
כי ממה שרואות עינינו ושומעות אזנינו מדינה פלסטינית היא מתכון בטוח למלחמה עקובה מדם, בעיקר של "חפים מפשע" פלסטינים. מה גורם לך לחשוב שמדינה פלסטינית בגבולות מצומצמים (אפשר לשכוח מקווי 67) היא מתכון לשלום? איפה קראת את זה?
יתרה מזאת, איפה משתבצים במה שלמדת אותם מאות אלפים תושבי הגדה המערבית שמתדפקים על דלתותיה של האזרחות הישראלית?
ואחרון חביב, ערביי מדינת ישראל לא יודעים משהו שאתה יודע? למה הם לא רוצים להיות אזרחים סוג א' במדינה הפלסטינית שתקום ומעדיפים להיות מה שהם חושבים לאזרחים סוג ב' במדינת ישראל?
אנא השב על שלוש התהיות האלה
|
|
כתוב תגובה ל-
כתומית
|
|
|
|
|
|
|
חסר סבלנות |
|
24/04/11 14:14
|
|
|
|
שלכם להאזין לדעות אחרות משלכם, אני בספק אם יש תועלת להסביר לכם בפרק קצר של שורות אחדות או אפילו יותר משורות אחדות את התורה שאינכם רגילים בה.
בכל זאת אענה לאתגר ואנסה לספק את סקרנותך.
דומה שאינכם מטיבים להסתכל. אם באמת הייתם מסתכלים היטב ובעינים לא משוחדות הייתם מבינים שמדינה ערבית, לכל דבר ועניין, האינטרס שלה לשמור על סדר ועל שביתת נשק גדול ביותר. ההוכחה הטובה ביותר היא הסתכלות מטיבה ראות למה שקורה סביבכם. גם לחמאס בעזה כממשל יש עניין לשמור על שביתת נשק, על אחת כמה וכמה לרשות ביו"ש.הרצון שלהם , של פיאד וגם של אבו מאזן לקבל את אישור האו"ם לכינונה של מדינה פלשתינית מחייב אותם מתוך עניין שלהם יותר מאשר מטובתנו שלנו להוכיח קבל עם ועולם שהם מסוגלים לנהל מדינה, שאם לא כן, ראי מה קרה לנאסראללה הגיבור , כן הוא עוד יושב במקלט, וכנ"ל לכל "גיבורי" החמאס בעזה.
מה שגיבורים כמו כותב המאמר עושים, זה לשחק לידם ולהוכיח שמי שהוא הסרבן זה ישראל, או ליתר דיוק הימין ההזוי בישראל ומנהיגו בנימין נתניהו.לדרך הזאת אין תוחלת. העולם לא יקבל את זה, ואנחנו "הגיבורים" הגדולים בסך הכול ניהפך למצורעים - יש אומרים שאנחנו כבר כאלה- וסופם של מצורעים ידוע לך, ראי דרום אפריקה כדוגמה אחת , והיא קצת יותר עשירה מאיתנו במשאבים טבעיים,ועוד.
לשאלתך השניה, מה דעתך על האופציה שכמו שישנם ערבים שכל כך רוצים להישאר בתחומי ישראל,ויש להם אזרחות ישראלית, וכנראה טוב להם עם זה יהיו יהודים שכל כך רוצים להישאר ביו"ש שישארו שם ויהיו אזרחי מדינה פלשתינית.אינני סבור שמי שמתעקש להישאר בתחומי המדינה הפלשתינית צריך להתאמץ ולגרש אותו משם. שישאר שם ויבושם לו. יבקש ביטוח לאומי מהמדינה בה הוא אזרח, וכן את כל שאר השירותים וההטבות שיסללו לו כבישים ויספקו לו חשמל,שיקים יחידות צבאיות משלו להגנה עצמית - אם הוא לא סומך על מוסדות מדינתו החדשה- ויניח לנו לדאוג לאזרחי ישראל.
ולשאלך המתחכמת האחורנה, אני מבין כמוך, וכמו ערביי ישראל שיעברו עוד שנים רבות עד שהמדינה הפלשתינית שתקום( וכדאי שתחדירי טוב טוב לראש שלך- היא תקום, זו רק שאלה של זמן ולא של אם ) תגיע לרמת שירותים וטכנולוגיה ורמת חיים כפי שקימים בישראל. יש דוגמאות רבות בהיסטוריה של העמים, שמיעוטים החליטו שכדאי להם להישאר כמיעוט בתנאים טובים יותר, מוכרים יותר ומבטיחים יותר. את לא הייתה נוהגת כך?
אז על מה את מתפלאה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חסר סבלנות
|
|
|
|
|
|
|
חסר סבלנות |
|
24/04/11 15:16
|
|
|
|
|
|
|
|
הוא יודע מה טוב |
|
24/04/11 17:18
|
|
|
|
הרי אתם קובעים לערבים מה הם צריכים לרצות ומה טוב להם.
האדנות והבעלות על ה"צודק" היא שלכם.
מה לעשות שיש לערבים דעה קצת שונה ..ושתי גדות לירדן זו האחת והשניה גם כן הוא ההמנון של ה"תנועה הלאומית הפלסטינית"
אפילו תיתן להם את יו"ש ועזה הם ירצו את תל אביב....
צא לגליל צא לנגב תפגוש שם את החבר'ה מגודלי הזקן דוברי הערבית שלא מוכנים להגיד מילה בעברית... עם תליון ארץ ישראל השלמה ....פלסטין בילאדי...
ובבניין שייך מוניס ננוחם....
|
|
כתוב תגובה ל-
הוא יודע מה טוב
|
|
|
|
|
|
|
שמאלן מאמין לערבי |
|
24/04/11 23:20
|
|
|
|
|
11 |
|
|
הניה |
|
24/04/11 12:46
|
|
|
|
|
12 |
|
|
שלום כהן |
|
24/04/11 13:59
|
|
|
|
|
13 |
|
|
קבלות |
|
24/04/11 15:10
|
|
|
|
השמאל ניצח ולא יעזור כלום. שמאל וימין זה לא למי יש יותר מנדטים . שמאל 40 שנה טוען שהפתרון הוא שתי מדינות בין הירדן לים . היום כולם יודעים שזה הפתרון היחידי שקיים כולל הליכוד . לכן באמת לא משנה שלימין יהיו 80 מנדטים העיקר הדרך . אני כבר בשתי הבחירות האחרונות מצביע ליכוד כי אין לי ספק שהם יגיעו מהר יותר לפתרון הנ"ל ללא אופיציזיה צעקנית .
אז מי רעיון ניצח ? שתי מדינות בין הירדן לים הוא מדינה אחת בין הירדן לים ?
נ.ב
1.זכור את נאומי בגין באופיזציה לפני עלייותו לשלטון בנוגע למסירת סיני
2. מי אמר דין נצרים כדין ת"א- רק חבל שהתעקש לברוח מעזה ולא להגיע להסדר כלשהו עם אבו-מאזן שהיה מראה לחמס שלא ברחנו
|
|
כתוב תגובה ל-
קבלות
|
|
|
|
|
|
|
כיף-אל-חל למבולבל |
|
24/04/11 18:11
|
|
|
|
ברור שכולנו (פרט להזויים החרדל"ים)בעד 2 מדינות ל-2 עמים הפלשתינאים נגד. אפילו אם ירצו הם לא יוכלו לגרום לכך.ראה במטמר שבע או שמונה סיבות מדוע לא ניתן ליצור מצב של 2 מדינות. הפתרון שמוצע ע"י דרורי בתשובה לאחד המגיבים הוא הריאלי ביותר, פדרציה או קונפדרציה עם ירדן.
|
|
כתוב תגובה ל-
כיף-אל-חל למבולבל
|
|
|
|
14 |
|
|
י ו נ ה |
|
24/04/11 18:57
|
|
|
|
אין שום אמת בדבריך, אין שום רהיטות ואפילו אנשי הימין הקיצוני ביבי וליברמן לא טוענים את השקרים שאתה מעלה פה, כי הם יודעים שאין בינם לבין המציאות מאומה.
אתה יכול להתחיל בסרט "מליון קליעים באוקטובר" להמשיך דרך עדויות שוברים שתיקה או ללכת פשוט לבקר בפועל בטח ולא לכתוב מחדר ממוזג על מקומות שאין לך מושג בהם
|
|
כתוב תגובה ל-
י ו נ ה
|
|
|
|
|
|
|
ממתעבי השמאל |
|
24/04/11 20:26
|
|
|
|
|
15 |
|
|
לני |
|
24/04/11 20:05
|
|
|
|
אתה אומר-"אל תשימו לב על השמאול, הם מאטים, ידברו ויפסיקו" אתה באמת לא רואה שמי שקובע את סדר היום בארץ זה השמאול -התקשורת, הפרקליטות,בתי משפט, משטרה, האישים כמו ביילין וכו' שמושכים בחוטים מאחורי הקלעים . למרץ יש רק 3 מנדטים אבל ברדיו מראיינים רק אותם!תפתח את עינך ותתעורר!
|
|
כתוב תגובה ל-
לני
|
|
|
|
16 |
|
|
עודד ישראלי |
|
29/04/11 06:45
|
|
|
|
מה אתה אומר בעצם?
טענה א': "הפלסטינים המרושעים לא רוצים מדינה קטנה נפרדת לצד המדינה היהודית אלא רוצים את המדינה שלהם על כל ארץ-ישראל - ולכן אנחנו נראה להם מה-זה ולא ניתן להם מדינה קטנה נפרדת, אלא נשחק לידיהם (כלומר נמשיך לשלוט בהם ולהתערבב בהם עד שנספח אותם אלינו בפועל, וכך בסוף העולם יראה שאי אפשר יותר להפריד בין העמים ויכריח אותנו לתת להם אזרחות מלאה) ובסוף יצא שניתן להם את המדינה שלהם על כל ארץ ישראל!!!!!!"...
טענה ב': "הפלסטינים המרושעים לא רוצים להכיר במדינה יהודית כמו שהוכרזה במגילת העצמאות - ולכן אנחנו צריכים להראות להם מה-זה ולשחק לידיהם, ולמנוע בעצמנו את ההפרדה כך שתקום פה בסוף מדינה אחת דו-לאומית עם רוב ערבי!!!!!!!!"...
אפשר בהחלט להאשים את אנשי השמאל יפי-הנפש בנאיביות, תמימות פוליטית, קצת שנאה עצמית והרבה חוסר הבנה של זדוניותו של "האחר" - אבל מה התירוץ שלך?
|
|
כתוב תגובה ל-
עודד ישראלי
|
|
|
|